reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Winston Churchill o blahodárnosti kouření doutníků a pití alkoholu

Autor: Redakce | Publikováno: 12.11.2006 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

Churchill byl proslulý svou pohotovostí a bonmoty, stejně jako rozhlasovými proslovy a projevy.

Polní maršál Montgomerry se jednou nechal slyšet: „Nepiju. Nekouřím. Hodně spím. To jsou důvody, proč jsem stoprocentně ve formě.“ Churchill suše opáčil: „Hodně piju, málo spím. A kouřím jeden doutník za doutníkem.

To jsou důvody, proč jsem ve formě na dvě stě procent.“




Pozn. redakce: Tento citát je věnován všem eurokratům a sociálním inženýrům, kteří se nám svými totalitními choutkami snaží přikazovat a zakazovat, jak máme žít a jak máme nakládat se svým zdravím. Potlačují tak nejenom naší osobní svobodu, ale i soukromé vlastnictví, když zakazují reklamy na tabák a alkohol, soukromým výrobcům přikazují umístit varování, která hyzdí krabičky od cigaret a doutníků, a zakazují kouření v privátních zařízeních jako jsou restaurace a bary. Je jen otázkou času, kdy nám byrokraté budou kontrolovat obsah našich ledniček.

 

reklama
4643 čtenářů | 45 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Winston Churchill o blahodárnosti doutníků a alkoholu
(Finrod Felagund, 12.11.2006 12:21:18)
Odpovědět
To je demagogie - nikdo vám nezakazuje si kouřit doma, a podle mě je to naprosto v pořádku, doma si může kouřit kdo chce, ale pokud vím, tak EU zakazuje kouření všude možně na veřejnosti a tím nebuzeruje kuřáky, ale chrání slušné lidi. A o tom to je. Jedna kamarádka mi říkala, jak v US zažila, že pořádali party a ve vedlejším domě je sousedi práskli že dělají hluk o síle 57 dB, když ze zákona je povolených 55. Vtrhla tam policie s antonem, pozatýkala je a dostali veřejně prospěšné práce. Jednala policie správně, nebo šlo o buzeraci? Jednoznačně jednala správně - můžeme se dohadovat na míře morálního kréda těch sousedů, co nevidí problém v udávání, stejně jako o tom, proč je sousedi nepřišli upozornit, nebo proč si vůbec někdo kupuje měřič hluku, aby mohl obtěžovat sousedy a v konečném důsledku proč policie zatýká za takovou kravinu, jako jsou 2 dB přes limit. Jenže o tom není diskuse. Diskuse je o tom, že ty lidi (můžeme si o nich myslet, co chceme) ten hluk obtěžoval a oni měli právo na klid. Proto zavolala policii a ta ne že buzerovala lidi, co se chtějí bavit, ale bránila právo na klid těch sousedů, které je dané ze zákona. A o tom to celé je i s kouřením a jeho zakazováním. Jakkoliv víte, že nemám EU moc rád, tak tohle jí schvaluji.
Re: Winston Churchill o blahodárnosti doutníků a alkoholu
(richard, 12.11.2006 15:57:48)
Odpovědět
Něco mne obtěžuje a já mám právo na klid ze zákona....no, právě v tom je ten problém, mne totiž může obtěžovat leccos: to že někoho vidím s cigaretou, s pivem, v džínách, kraťasech, minisukni, jíst vepřové, chodit do kostela, chodit bez burky, bavit se s černochem, hrát na kytaru, opalovat se na nudapláži atd. atd. A moudrý zákon mne samozřejmě ochrání, abych nebyl tím pochybným individuem obtěžován. Jenže podstata je v tom, že to, co mne obtěžuje, nemusí být způsobeno tím, že je to opravdu nějak obecně škodlivé, ale tím, že jsem jenom nesnášenlivý notorický prudič. To se týká nejen té podařené US femily, ale i militantních nekuřáků. V žádném případě netvrdím, že kouření je normální a nezbytná součást života, ale podivuji se nad tím, proč nekuřáci chtějí všem zakazovat kouření, proč jsem nikdy neviděl, že by si jediný z nich otevřel nekuřáckou restauraci, klub apod.
Re: Winston Churchill o blahodárnosti doutníků a alkoholu
(Josef, 12.11.2006 17:27:25)
Odpovědět
Videl jsem ve ctvrtek na TV kratky rozhovor s vnukem (Winston Churchil III) , ktery jako jeho deda, ktery upozornoval na nabezpeci Hitlera, dnes ostre kritizuje evropske politiky, kteri nechapou jak velke hrozi nebezpeci z rozpinani radikalnich islamistu po Evrope. Na posledni otazku, kdo prvni padne pod islam jestli Francie, nebo UK, se kratce zamyslel a prohlasil, ze si mysli, ze prvni bude nektera ze skandinavskych zemi.

Winston Churchill ve svem prvnim projevu jako ministersky predseda v r. 1940 : "Nemam nic co nabidnout nez krev, stradani, slzy a strach"

In 1940 the German attack on Norway ended public confidence in Chamberlain. On May 10, the day the Germans launched their surprise invasion of Holland and Belgium, Chamberlain resigned, and King George VI asked Churchill to be prime minister. Labour and Liberal leaders readily agreed to join Conservatives in a wartime coalition government. Churchill set the tone of his leadership in his first report to the House of Commons, 'I have nothing to offer but blood, toil, tears, and sweat.' It was only the first of his stirring wartime speeches, which knit the country together and inspired people around the world.



Re: Winston Churchill o blahodárnosti doutníků a alkoholu
(Dan, 17.11.2006 15:32:57)
Odpovědět
myslím že je nyní na tomto místě vhodné si připomenout, že W. Churchil byl zasáncem evropské integrace a mnoha europeisty je dodnes považován za skutečného praotce myšlenky Spojených států Evropských.

Re: Winston Churchill o blahodárnosti doutníků a alkoholu
(Fouré, 17.11.2006 21:08:25)
Odpovědět
Myslím, že je na tomto místě třeba připomenout, že W. Churchill byl proti tomu, aby jeho země do Evropského společenství vstoupila.
Re: Winston Churchill o blahodárnosti doutníků a alkoholu
(Dan, 18.11.2006 15:57:36)
Odpovědět
Ano, to je pravda, takže opět si to zopakujeme.

W. Churchil je otcem myšlenky integrované Evropy, Spojených Států Evropských.

tento velmi moudrý muž jehož si velice vážím věděl vždycky co říkal..

:-)
Re: Winston Churchill o blahodárnosti doutníků a alkoholu
(Evropan Jirka, 5.2.2008 17:40:24)
Odpovědět
Víte, Dane, vy Eurohujeři máte jediné štěstí - že tenhle člověk už nežije. A velmi mě baví (nejen Vaše) levičácké pokusy si tohoto kozervativce -jak to nazvat a neurazit - řekněme vyvlastnit. Po dobré novolevičácké tradici, že.
Re: Winston Churchill o blahodárnosti doutníků a alkoholu
(rici, 5.2.2008 15:50:01)
Odpovědět
Churchill ovšem myslel ostatní evropské národy ne Velkou Británii. Dan se trošku ustřelil počítal, že mu ta malá lež projde
Re: Winston Churchill o blahodárnosti doutníků a alkoholu
(Kmarisler, 2.7.2009 16:01:11)
Odpovědět
"To je demagogie - nikdo vám nezakazuje si kouřit doma, a podle mě je to naprosto v pořádku, doma si může kouřit kdo chce, ale pokud vím, tak EU zakazuje kouření všude možně na veřejnosti a tím nebuzeruje kuřáky, ale chrání slušné lidi. " Tak, souhlasím s tímhle názorem. I když sám jsem silný kuřák. Ale.... Myslíte to vážně, že EU tím chrání slušné lidi? Znamená to tedy, že jako kuřák nejsem a nemohu být slušný člověk?
Re: Winston Churchill o blahodárnosti doutníků a alkoholu
(pepa, 13.11.2006 1:31:14)
Odpovědět
jasně churchill byl i přes svý molochy borec. prostě člověk s pro a proti. a doutníky, to je styl :))
Re: Winston Churchill o blahodárnosti doutníků a alkoholu
(Skorzeny, 13.11.2006 12:27:02)
Odpovědět
curchill byl valecny zlocinec
Re: Winston Churchill o blahodárnosti doutníků a alkoholu
(Jakub, 16.11.2006 8:12:23)
Odpovědět
Jasně Otto! a Adolf Hitler to myslel upřímně!
Re: Winston Churchill o blahodárnosti kouření doutníků a pití alkoholu
(rici, 5.2.2008 15:48:33)
Odpovědět
Mě obtěžují televizní pořady a filmy s lesbickou tematikou. Myslíte si, že mám šanci přes antidiskriminační zákon
Re: Winston Churchill o blahodárnosti kouření doutníků a pití alkoholu
(dogbert, 5.2.2008 18:05:42)
Odpovědět
vy jste gay?
Re: Winston Churchill o blahodárnosti kouření doutníků a pití alkoholu
(Josef, 6.2.2008 8:45:54)
Odpovědět
Co by asi Churchill rekl dnesnim pravidlum, kdy muslimum v UK davaji podpory az na ctyri manzelky a zaroven provadi vetsi byty!

Husbands living in a "harem" with multiple wives have been cleared to claim state benefits for all their different partners.

A Muslim man with four spouses - which is permitted under Islamic law - could receive L10,000 a year in income support alone.

He could also be entitled to more generous housing and council tax benefit, to reflect the fact his household needs a bigger property.
Re: Winston Churchill o blahodárnosti kouření doutníků a pití alkoholu
(tomik, 12.3.2008 15:36:43)
Odpovědět
No bóže. Tak tu televizi 3x za rok přepnete na jiný kanál.
Re: Winston Churchill o blahodárnosti kouření doutníků a pití alkoholu
(LP., 6.2.2008 12:52:10)
Odpovědět
Václav Klaus, Churchil moderní éry je ale nekuřák. Ale nevadí. Tak jako podle Churchila bylo levičácké nekouřit, napít a nejíst krvavé steaky, podle pana profesora je levičácké nosit batoh, poslouchat rock a jezdit na snowboardu.
Re: Winston Churchill o blahodárnosti kouření doutníků a pití alkoholu
(Lukáš Petřík., 6.2.2008 12:53:08)
Odpovědět
Už se tu zase za mě někdo vydává !! :(((
Re: Winston Churchill o blahodárnosti kouření doutníků a pití alkoholu
(F. X. Šalda, 6.2.2008 12:59:14)
Odpovědět
No tento článek, je podle mě, literárního kritika, tak trochu demagogie. Nesouhlasím sice se zákazem kouření, zákazem reklamy na tabák nebo nálepkami na krabkách, ať si každý ničí zdraví jak chce, ale ať si to taky zaplatí zvýšenou dph (pořád dost nízkou). Ale jsem pro zákaz kouření ve veřejných prostorech, kuřákům by neměl nikdo zakazovat ničit si zdraví, jenomže nemaj právo ničit zdraví nekuřákům. Zákaz kouření v hospodách může být sice problém, ale co obsluha, je-li nekuřácká??
Re: Winston Churchill o blahodárnosti kouření doutníků a pití alkoholu
(L.P., 6.2.2008 13:27:06)
Odpovědět
Ach jo, kdy už se za mne přestanou vydávat různé pochybné existence. Levičáci, už mě to vážně trápí!
Re: Winston Churchill o blahodárnosti kouření doutníků a pití alkoholu
(pbk, 11.3.2008 17:50:12)
Odpovědět
Ani mne neudivuje, že zdejší pravicoví chlapečci tak obdivují Churchilla, asi jim imponuje jeho ahistorický rasismus, včetně antisemitismu a nostalgický imperialismus..
Re: Winston Churchill o blahodárnosti kouření doutníků a pití alkoholu
(Lukáš Petřík, 11.3.2008 18:58:27)
Odpovědět
My nejsme chlapečci, ani na chlapečky nejsme
:-)
Re: Winston Churchill o blahodárnosti kouření doutníků a pití alkoholu
(Josef, 11.3.2008 22:17:51)
Odpovědět
Mne zase neudivuji vase ustavicne nadavky! Ono na Velke Britanii mimo Winstona Churchila a Margaret Thatcherove se toho moc obdivovat neda! Kdysi svetu dominujici imperium slozili prave levicovi politici, kdy Anglicane se dnes citi ve sve zemi jako hoste a cizinci jim diktuji sve saria zakony. Vsechny anglicky mluvici byvale kolonie stale patri k nejvyspelejsim zemim sveta od Australie az po USA a Kanadu v porovnani s byvalymi spanelskymi francouzskymi nebo ruskymi koloniema. Takze dnesni nazor na britsky "nostalgický imperialismus" neni tak uplne spatny, proti tomu jak nam byl servirovan v komunistickych skolach. Vase poznamka : jeho ahistorický rasismus, včetně antisemitismu a nostalgický imperialismus je ciste typicka komunisticka pomluva! A kdyz uz jsme u toho rasizmu, kolonizatori nemeli nikdy z Afriky odchazet, alespon by tam dnes nebyly neustale valky a hladomory!
Re: Winston Churchill o blahodárnosti kouření doutníků a pití alkoholu
(pbk, 11.3.2008 22:57:07)
Odpovědět
No pokud jste četl Churchillův článek o ruské revoluci, kde zmiňuje význam úlohy Židů v této dějinné události nebo víte o jeho angažmá na Eugenickém kongresu, tak byste slovo antisemitismus vzhledem k němu nadávkou neoznačil..
smutnější ale byla praxe jeho rasismu a koloniálního imperialismu vůči národům v rozvojovém světě, ale například i proti Irům...více čtěte!
Re: Winston Churchill o blahodárnosti kouření doutníků a pití alkoholu
(Flavius, 12.3.2008 0:17:26)
Odpovědět
Židé úlohu na bolševickém převratu měli a to je nezpochybnitelný fakt. Je otázkou, nakolik jsou opodstatněné (a v podstatě nejsou) úvahy typu, že židovský podíl na říjnové revoluci je jen povrzením "zhoubného vlivu židovstva", protože stejně tak můžu poukázat na x příkladů z historie, kde zas měl vliv jiný národ, ale sám o sobě tam ten jejich vliv je.

Nevšiml jsem si, že by Churchill někdy podporoval zabíjení "méněcenných lidí", nemocných, postižených atd. Ale obecně a objektivně :není eugenika jako eugenika. Byla sice do značné míry zkompromitována nacismem, ale problematiku eugeniky nelze redukovat jen na dr. Mengeleho a spol.

Treba v USA nebo Svedsku se eugenicke zasahy pouzivaly az tusim nekdy do 70. let. Podotykam, ze eugenicke zasahy tzv. klasicke negativni eugeniky (snaha, aby lide s objektivne pro spolecnost spatnymi vlastnostmi - pedofilove, psychopati, drogove zavisli meli deti mene, popripade zadne.)

Ja v tom nevidim problem, vy ano? :-) Proc by melo byt neco spatneho na tom, snazit se uchovat objektivne dobre vlastnosti. Dulezity je faktor svobody, tj. nikomu nic nevnucovat a uz vubec ne nutit represaliemi. Rozhodnu-li se sam, ze budu mit deti s inteligentni zenou ze stejne vrstvy jako jsem ja, tim preci evidentne posiluji genofond spolecnosti a nikomu tim neskodim:-)

A sadisticti vrazi, nevylecitelni narkomani, psychopati, pedofilove, nekrofilove, vsichni s nebezpecnymi poruchami by rozhodne meli byt sterilizovani. Stat ma mit povinnost chranit zdravy vyvoj spolecnosti a eliminovat potencialni narusitele. Lidi s tuberkulozou take nenechava behat po ulicich.

V tomto smeru shledavam eugeniku spravnou a prinosnou.
ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI JE PITOMOST
(Flavius, 12.3.2008 0:23:20)
Odpovědět
Churchiuv vyrok o piti ma mozna smysl jako skvely vtip, ale ne jako jakasi zivotni pravda. A velice se obavam, ze Mlada pravice si to vysvetluje prave takto..

Melo by byt v zajmu spolecnosti aby bylo koureni vymyceno. V obrovske mire devastuje lidske zdravi, ma znacne negativni vliv na plod v tele matky, kuraci jsou casto v daleko mensi kondici nez nekuraci a jsou nachylnejsi k nemocem. Kdysi jsem byval kurak a jsem rad, ze jsem se toho zbavil...

Stejne to je s alkoholem. Dela z lidi nemyslici dobytek a promenuje v chodici trosky. Obcas sklenicku ano, ale adorovat jednani cloveka, ktery chlastal flasku vodky denne a jeste se tim chlubil???
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI JE PITOMOST
(Josef, 12.3.2008 6:01:12)
Odpovědět
Vazeni panove!
Vas problem je, ze posuzujete statnika, ktery se narodil v r. 1874 ocima jednadvacateho stoleti pod silnym vlivem politicke korektnosti!
Co je na tom ze kouril, pil alkohol, mel vyhrady k Zidum a Irum co na tom? Jeho problem! V te dobe kazdy chlap kouril a pil alkohol a mohl ric na plnou hubu co si mysli! Tady se jedna o jeho zasluhy a schopnost mobilizovat narod k obrane, vzbudit americky kongres a zajistit pomoc a dodavky zbrani v dobe druhe svetove valky a jako prvni po valce rozpoznal umysly Stalina uchvatit celou Evropu a znovu promluvil k americkemu kongresu a upozornil na rude nebezpeci! Nazev "Zelezna opona" je jeho nazev. Americane po valce znovu postavili co zborili o co se Rusove v DDR moc nesnazili! Take nezapomente ze kdyz v Evrope uz valka skoncila, Amici stale vedli tezke boje v Tichomori a byli radi ze maji z velke casti problemy Evropy za sebou! Churchill byl statnik, ktery videl do budoucna! Je lehke ho dnes kritizovat, kdyz uz vite jak vsechno dopadlo!
Clanek je o Churchila bonmotech, ktere mame vyborne take od Jana Wericha! Bohuzel si ho narod k srdci moc nebere!
Hloupost se fackováním nedá vyléčit.
Kde blb, tam nebezpečno.
Kolikrát jsme se už přesvědčili, že kde stranický blb, tam je vždy nebezpečno. A aktivní blbec - ten je horší než cizí, případně i třídní nepřítel.
Nad lidskou blbostí se taky nedá zvítězit. Ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat.
Nejhorší srážka v životě, je srážka s blbcem. Blbce nikdy neusvědčíte z blbství. Z takové srážky, vyjdete vždycky jako největší blbec pod sluncem.
Proti blbosti i bohové bojují marně.
Vždycky se najde někde balvan nebo břeh nebo pařez, který se nebojí brzdit povodeň kalné hlouposti.
Zbabělci jsou nepochybně nebezpečný živel, ale co teprve odvážní blbci?
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI JE PITOMOST
(pbk, 12.3.2008 8:24:36)
Odpovědět
Neodpověděli jste mi ani na jedno, váš ahistorismus je odporný, právě buržoazní myšlení ve spojeností s "revolučností" ovšem po svém okopírovanou od socialistického hnutí postavilo Osvětim, ten článek od Čhurchilla si přečtěte i to čím se zabýval eugenický kongres, podobné názory měl v té době i jedn povaleč z Vídně o kterém se později ve 30.letech Churchill vyjádřil, že právě jeho by Británie kvůli všem těm levičákům,úpadku západních hodnot a blablabla potřebovala, ten povaleč se jmenoval Adolf Hitler...
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI JE PITOMOST
(bivoj, 12.3.2008 13:04:51)
Odpovědět
Připitomnělý Bolševický Klozete, víš, on ten povaleč AH byl nehorázná svině a dobytek, ostatně stejně jako jeho rudé odstíny.

Jenomže všichni alespoň měli dostatek schopnosti k tomu, zfanatizovat lidi a prosadit si svou. Narozdíl od nich ty jsi obyčejný anonymní sráček, který se nikdy na pořádnou akci nezmůžeš, pořád budeš jen pisatel do webů, nicka, budižkničemu, debílek, zbytečná věc....
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI JE PITOMOST
(pbk, 12.3.2008 13:36:30)
Odpovědět
na primitivismy nereaguji, takže bivojovu poznámku přecházím..
Ondra: Churchill se takto vyjádřil o Hitlerovi v 30. letech, po jeho převzetí moci, není náhodou, že představitelé kapitalistických států vítali fašismus, starch z vlastních mas pracujících jim v k tomu velel..
a že Churchill neznal slovo "koncentrační tábor"...:)? říká vám něco jeho angažmá v búrské válce?s koncentráky ve dvacátém století přišla stará dobrá Anglie, můj milý, ne Lenin nebo Hitler(který je po vzoru kapitalistické fabriky dotáhl do tragické dokonalosti)
a s co se týče vyhlazování obyvatel a Churchilla - tak např. použití plynu proti domorodým obyvatelům v Africe nebo cílené, zastrašující střílení civilistů v Irsku je vám málo?více čtěte!
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI JE PITOMOST
(Ondra, 12.3.2008 13:54:22)
Odpovědět
Slovo koncentrační tábor ale nabylo po druhé světové válce podobu "terminus technicus", jinak samozřejmě se samotnou myšlenkou oploceného tábora, kam jsou lidé za trest (ať právem, nebo neprávem) Hitler, ani Lenin nepřišel. Bylo to předtím a je to i teď.

Koneckonců, raději bych i dnes pro některé kriminálníky pěkně oplocený kamenolom, než fešácké kriminály.

Nacistický koncentrační tábor - otrocká práce, označení na základě rasy, národa, zabíjení "slabých" a následné transporty do táborů vyhlazovacích pro ty nejvíce "podřadné" - s tím Churchilla opravdu spojovat nelze.

Ad použití plynu - ten zase naopak Hitler v bojích po celou dobu ww2 odmítl použít, vyvodíme snad z toho, že je Churchill horší než Hitler? Ne. A střílení do lidí - řekněte mi o jednom státě, kde se ve 20. století do lidí nestřílelo....
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI JE PITOMOST
(pbk, 12.3.2008 16:05:58)
Odpovědět
Opět ukazujete svou historickou negramotnost - koncentrační tábor není za trest, ale naopak preventivně- pro Brity Búrové, pro Hitlera prvotně komunisté, socialisté a další "nepřátelé"..
tak s vyhlazovaním lidí a jejich transporty do táborů Churchilla spojovat budu,viz můj předchozí příspěvek, co dělal v Africe nebo v Irsku, nelze nazvat jinak..
a podle vaší logiky-kde se ve dvacátem století nezabíjelo...to je možná ten rozdíl mezi námi, já se na věc dívám materialisticky a ne ideologicky, masakr obyvatelstva je masakr obyvatelstva a omlouvat ho nelze ani stalinovým rájem na zemi, ani hitlerovou novou Evropou ani zájmy britské koruny a "civilizačních hodnot"..
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI JE PITOMOST
(Tredes, 13.3.2008 20:10:43)
Odpovědět
nevím,kde jsi ke svým argumentům došel,al asi to bylo špatně vyvezené hnojiště.Stačí si přečíst dostupné materiály a necucat hovadiny z prstů.
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI JE PITOMOST
(Ondra, 12.3.2008 17:40:44)
Odpovědět
ale kdyby to byl masakr "ahistorickych kapitalistu", nebo fasizujicich zapecniku tak to je jina co..

jste uplne mimo s tim vasim obsedantivnim materialismem, mimo podobne jako hosici z Mlade pravice
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI JE PITOMOST
(Josef, 12.3.2008 20:38:43)
Odpovědět
pbk!
Srovnejte si Churchilla zivotopis! On sice v te valce v Jizni Africe byl, ale jako zpravodaj a padl do zajeti a byl v tabore pro zajatce (POW). podle vas v koncentraku. Svym postojem a volanim po valce proti Hitlerovi ve tricatych letech minuleho stoleti se stal nenavidenym stejne jako asi dnes prezident Bush. Ostre vystupoval proti Mnichovske dohode a ministerskym predsedou byl jmenovan v r. 1940, kdyz uz bylo pozde, protoze bomby zanedlouho zacaly padat na Londyn!

After Churchill's failure to win the election in Oldham, he went to South Africa in 1899 to report on the Second Boer War. On 12 October 1899, the war between Britain and the Boer Republics broke out in South Africa. He was captured and held in a POW camp in Pretoria. He escaped from the prison camp and travelled almost 300 miles (480 km) to Portuguese Lourenço Marques in Delagoa Bay, with the assistance of an English mine manager.[43] His escape made him a minor national hero for a time in Britain,
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI JE PITOMOST
(Ondra, 12.3.2008 21:18:09)
Odpovědět
Na to ze v "koncentraku" byl naopak Churchill jsem zapomnel dodat, diky za dodatek.
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI JE PITOMOST
(pbk, 12.3.2008 23:15:19)
Odpovědět
až na to že byl (Churchill) po svém zajetí ( a neúspěšném, z politických důvodů, navržení na vysoké státní vyznamenání) znovu povolán do Afriky jako činný voják ( a nikoliv jako pěšák) a právě během této tzv. druhé búrské války se děla ze strany Británie ta největší zvěrstva ( koncentráky, genocida, spálená země.. ), které kritizoval celý tehdejší svět..( za nedlouho na to na to nastoupil na ministrestvo pro kolonie, pak se stal ministrem obchodu a z těchto dob pocházejí nejodsouzeníjší postoje a činy..)
, takže vzdělání si doplňte vy, včetně toho jak se jak ještě opoziční politik vyjadřoval o Hitlerovi ( to že později proti němu vystupoval byl důsledek nikoliv jeho, ale Hitlerovi politiky s důrazem na přerozdělení světovlády..)
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI JE PITOMOST
(pbk, 12.3.2008 23:21:02)
Odpovědět
P.S.: ony, dle vás "zajatecké tábory", věznily převážně neaktivní búrské obyvatele ( ženy, děti, staré osoby), protože muži vedli partyzánskou ( acelkem úspěšnou) válku - a to je právě specifikum koncentráků - koncetrují ( a likvidují ) ne základě viny ( jedno zda oprávněné ), ale preventivně..
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI !
(Josef, 13.3.2008 4:46:19)
Odpovědět
V Burske valce byl Churchill jen jednou a sice jako pozorovatel podat zpravu o stavu a byl zajat!
Proti Hitlerovi poukazoval ne jeho nebezpeci tak hlasite a kriticky , ze se octl za to politicky isolovan. A ve sve zname kritice pronesl klasickou vetu : Dostali jste moznost valcit nebo ustupky a vyjednavat. Zabranit valce jste volili vyjednavani a ustupky (Mnichov) a budete mit valku! (volne prelozeno) A na jeho slova doslo!

"Churchill was a fierce critic of Neville Chamberlain's appeasement of Adolf Hitler and in a speech to the House of Commons, he bluntly and prophetically stated, "You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war."
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI !
(pbk, 13.3.2008 10:01:10)
Odpovědět
Tak na tohle nemám co říct-že byl Churchill nebyl v búrské válce jako vojak je nesmysl, opakuji a naposled - poté, co byl proimperiálním tiskem oslavován jako hrdina, byl zpět povolán jako voják...nebudu se s váma hádat o historických faktech..
a k Hitlerovi jeden z jeho výroků:
"Já vždy říkám, že kdyby se Britániejednou měla stát porazeným státem, doufám, že si najde svého Hitlera, který ji přivede k postavení, jaké měla v medzinárodním spoločenství před porážkou. – Winston Churchill, The Times, 7. novembra 1938", jeden za všechny, když se tak vyžíváte v citátech
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI !
(Josef, 13.3.2008 11:56:34)
Odpovědět
Ano byl tam jako vojak! Mate pravdu! Ja jsem to spatne napsal. Churchilla kdyz hodnotim, tak vychazim z poucky: "Nepritel meho nepritele je muj pritel". Byl jeden z mala, kdo byl proti odtrzeni Sudet a to mi staci!
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI !
(pbk, 13.3.2008 12:29:10)
Odpovědět
To mě tedy nestačí, proti odtržení Sudet se jednou v tisku tvrdě ohradil i Berija..nicméně takováto logika je zcestná..
Churchill byl imperialistický politik, kterému fašismus jako hráz socialistickému hnutí imponoval do té doby, než začal ohrožovat jeho vlastní imperiální zájmy, to je celé..
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI !
(Josef, 13.3.2008 14:59:39)
Odpovědět
Beria?
Tak v tom pripade moji poucku nemuzete pouzit, protoze to byl v te dobe pritel nepritele!
Ribbentrop-Molotov Pact!
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI JE PITOMOST
(Ondra, 12.3.2008 12:55:35)
Odpovědět
A ve dvacátých letech mohl Hitlera a vůbec pravicový autoritarismus vítat kde kdo. To nic neznamená. Je rozdíl v AH v letech 20. a letech 40. Fašismus v podstatě vítalo (nebo jej alespoň považovala za vhodný nástroj proti revolučnímu marxismu) nemalé procento ne-levicově orientovaných veřejností.

Kupř. nástup Mussoliniho viděl pozitivně například i Roosevelt, Churchil také, pak proti nim bojovali. U Tobruku bok po boku proti nacistům bojovali čs. sociální demokraté a těch pár desítek českých nacionalistických dobrovolníků, kteří bojovali v občanské válce na straně Franca...
Re: ADORACE KOURENI A NADMERNEHO PITI JE PITOMOST
(Ondra, 12.3.2008 12:49:59)
Odpovědět
Osvětim postavilo totalitní myšlení, vyrostlé na univerzalistickém základě a přesvědčenosti o výlučnosti jedné pravdy, typické jak pro nacismus, tak pro komunismus. Churchill vyhlazovací a koncentrační tábory nestavěl. Hitler, Stalin, Pol Pot, Mao a v padesátých letech i čeští bolešvici ano.