reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí

Autor: Redakce | Publikováno: 27.11.2006 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Kancléřka Angela Merkelová připustila, že během německého předsednictví EU v první polovině roku 2007 nedojde k vyřešení situace s evropskou ústavou. Plánem bylo zachovat co možná nejvíce ze stávajícího textu, ovšem během rozhovorů se svým holandským protějškem Janem Peterem Balkenende 27.října prohlásila, že "najít rychlé řešení je vzhledem k francouzskému a holandskému NE velmi obtížné". Její úsilí bylo vážně oslabeno také postojem německého spolkového Ústavního soudu, který se odmítl zabývat posouzením souladu německé a evropské ústavy dokud nebude jasně stanovena finální verze texu.

www.obcinst.cz

reklama
1101 čtenářů | 34 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(Dan, 27.11.2006 19:34:11)
Odpovědět
Redakce nám předvedla opravdu vzorový příklad demokracie uvnitř EU v rámci její další integrace a tím se sama usvědčila z mnohonásobného lhaní.
Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(david, 27.11.2006 20:33:49)
Odpovědět
Abych se přiznal, nerozumím Vašemu příspěvku.

Co je demokratického na tom, že neustávají pokusy o protlačení byť upraveného textu ÚEU, bez toho aby se někdo zabýval skutečnou podstatou jejího odmítnutí.
Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(Dan, 27.11.2006 23:07:53)
Odpovědět
rád vysvětlím Vaše neporozumění věci...

Protože zcela demokratickou, tou nejdemokratičtější cestou co existuje, tedy všelidovými referendy, byla euroústava zamítnuta, nikoliv dokument jako takový, nýbrž ve stávající podobě, nebyla přijata.
Byla tedy pozměněna řada jejich článků, ale přesto doposud nebylo zahájeno žádné další kolo příjmání, z důvodů neoochoty příjmout takový dokument.
Přesto mnoho demagohgů a lhářů zde tvrdí opak, zcela v rozporu s realitou, které jsme všichni zde svědky.

Proto tvrdí, EU je nepochybně demokratickou institucí a naslouchá vůli lidu.

článek nahoře je obého důkazem.
Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(ricci, 27.11.2006 20:36:27)
Odpovědět
Ale Dane redakce pouze ukázala, že neexistuje žádný evropský lid, a evropský stát, ale spoustu států. z nichž každý hájí to své. Jednou je to nižší DPH, tu vlastní zemědělská politika, tu zahraniční politika apod. Proto fungování bude obtížné a nabízí se pouze jedno řešení odebrat národním vládám veškeré důležité kompetence a to znamená zavedení evropské diktatury.
Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(ricci, 27.11.2006 20:38:24)
Odpovědět
Ano, ať nám Dan vysvětlí proč po odmítnutí evropské ústavy pořád někdo tlačí na pilu a zkouší to znovu a znovu.
Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(Dan, 27.11.2006 22:39:39)
Odpovědět
kdo a jak to skusil znovu ???
Odpověz prosím a to konkrétními jmény a daty, protože jinak lžeš ..
:-)
Já jsem měl pocit, že Angela řekla že to zkoušet nebude..protože na to není doba a ty sis zase jenom euroskepticky zalhal..
:))
Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(Dan, 27.11.2006 22:43:25)
Odpovědět
Samozřejmě, že žádný evropský staát neexistuje, ty seš ale trouba :))) kdo tvrdil že něco takového existuje ???
Jmenuj, jinak lžeš a plácáš.


Sledujte všichni prosím odpověť tohoto demagoga.


Jak souvysí lid s DPH ???
:)))

Ty asi netušíš že např. v USA či Kanadě jsou stát od státu, provincie od provincie různé daně, různé subvence, různé zákony a to je v pořádku, tak to klidně může být, to není vůbec předmětem sporu, tys to jenom nepochopil, nic ve zlém, ale vy staří už prostě hromadu věcí ani pochopit nemůžete, je to přirozený proces.
Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(ricci, 28.11.2006 9:21:10)
Odpovědět
Ty se zase nauč pravopis. A o evropském lidu básníš ty a už dlouho. A není pravda, že europolitici přemýšlí jak z toho ven, aby jejich milované dítě /euroústava/ mohlo býti zplozeno. Také není pravda, že jde europolitikům o blaho voličů. Proč EK zamlčuje výsledky průzkumu veřejného mínění z něhož vyplývá, že evropská unie, její záměry a cíle jsou občanům jednotlivých národních států čím dál více ukradené.
Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(Dan, 28.11.2006 16:13:10)
Odpovědět
ano evropský lid samozřejmě existuje, to ale vůbec nesouvisí s výší DPH, popletený ricci
Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(ricci, 28.11.2006 16:33:36)
Odpovědět
Já jsem jenom reagoval na to tvé tvrzení jak jde euro-vůdcům o našeho blaho. Takže uhýbáš tím, že tu nazveš někoho troubou tu demagogem nebo popletou. Nebo snad je mimo, když na tvůj konkrétní výrok reaguji ?!? Ale to je Dane naprosto normální. Nebo jsem se tě měl zeptat, co jsi dneska měl k obědu ?
Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(Dan, 28.11.2006 17:02:47)
Odpovědět
neznám pojem eurovůdce ...to je nějaký tvůj blábol...

Choť k volbám a choď k referendům, jin. možnost jak ovlivnit politiku asi nemáš, ani tu naši impotentní národní, ani tu bruselskou...
co ti nato mám říct...
Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(Jiří Zahrádka, 28.11.2006 13:31:22)
Odpovědět
Obecně k tématu demokracie a referend v EU musím opět objasňovat některá zavádějící slova.

Kromě toho, že EU zná tradici opakovaných referend, přičemž to irské o Smlouvě z Nice bylo opravdu jen reparátem "špatných" voličů, je v diskusích o demokratickém deficitu zmiňován správní systém EU, resp. ES jako celku - tedy mechanismus, zabudovaný v existujících unijních smlouvách. Referendum o přijetí nové mezinárodní smlouvy není hlasovacím mechanismem k přijetí či nepřijetí legislativních norem. Nemůžeme o Německu 30. let tvrdit, že bylo demokratické, protože Hitler se chopil moci demokraticky a v souladu s ústavou. Stejně tak nemůžeme demokratičnost EU posuzovat jen podle toho, jestli byla respektována vůle voličů ohledně přijetí nebo nepřijetí smlouvy, která měla mechanismy správy daného celku (EU) upravit. Nehledě na to, že Angela Merkel opravdu chtěla protlačit euroústavu hlava nehlava, jen na základě nedávného rozhodnutí ústavního soudu možná trochu přibrzdila (i když to by na její jednání nemělo mít vliv, protože soud nerozhodl, že by euroústavu nebylo možno v SRN schválit).

Mimochodem, euroústava zaváděla v podstatě státní útvar EU, navíc Dan sám tady zdůrazňoval, jak EU je brána jako stát. To jen k onomu označení EU jako státu...
Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(Maro Skřipský, 28.11.2006 15:13:44)
Odpovědět
Pánové, já se vám divím. Kolovrátek Dan tady v podstatě opakuje totéž, co napsal v době prvního dne, kdy se na euportálu objevil. Polemika s ním je ztráta času. Když se dostane do úzkých začne nadávat a občas to proloží nějakou větou o "evropském lidu"
Já na to už kašlu. Opakuji po sté - ignorovat Dana, pak ho to přestane bavit.
Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(Dan, 28.11.2006 15:58:23)
Odpovědět
Milý Maro, jednou mě v Pardubicích profesor Dubský při testech osobnosti, mimo jin. měřil i houževnatost.
Výsledkem bylo 170 bodů jedinný člověk, který se zůčastnil tohoto testu mě překonal, byl to Dominik Hašek 182 bodů.

Zapomeň nato, že zavřu hubu a umožním tak šířit bez reakce Vaši demagogii a lži na tomto sráčském webu, to ani náhodou.
Každá zde vyřčená lež musí být okamžitě kontrována fakty, realitou, protože v opačném případě se můžeme klidně znovu dočkat doby, kdy se nějaký novodobý vlastenec a nacionalista typu Adolfa Hitlera dostane díky demagogii opět nahoru.
Euroskeptik Sládek sice neuspěl, zdá se že ani euroskeptik železný neprorazí ale je stále třeba být vestřehu a hájit mír, svobodu a demokracii v Evropě proti nacionalistům !
Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(ricci, 28.11.2006 16:41:15)
Odpovědět
europroletáři všech zemí spojte se...
W. Churchil, otec projektu Spojených Států Evropských
(Dan, 30.11.2006 16:54:36)
Odpovědět
spíše bych použil citát velkého anti proletáře a zcela evidentního zasánce evropské integrace W. Churchila:

" Necháš li komunistu vykřikovat bez reakce, najde se mnoho hlupáků, jímž se jeho křik zalíbí"
Re: W. Churchil, otec projektu Spojených Států Evropských
(Jiří Zahrádka, 30.11.2006 18:45:57)
Odpovědět
Ale my Tě přesto bez reakce necháme, Dane :-))!
Re: W. Churchil, otec projektu Spojených Států Evropských
(Dan, 2.12.2006 19:01:35)
Odpovědět
Vy jste zastánci eurointegrace ?? Protože to řekl eurointegračníí praotec.
nebo jsi to zase celé popletl a obrátil naopak, jak to obvykle děláš ??
Re: Německé předsednictví Euroústavu nevzkřísí
(Jiří Zahrádka, 28.11.2006 16:41:39)
Odpovědět
Máš asi recht, ale člověk si někdy neporučí...

Už jsem to myslím psal - když z nás tady Dan udělal skryté nácky, nějaký dement v diskusi, který uvedl i své plné jméno (a věřil bych, že pravé), napsal, jak hlasoval proti vstupu do EU, ale že s námi končí, protože užíváme stejné argumenty, jako neonacisté (šlo tuším o suverenitu). Dost mě vyděsilo, jak byl ten člověk manipulovatelný a uvědomil jsem si, že bohužel i mezi těmi, kdo vstup odmítali, bylo evidentně asi dost manipulovatelných hlupáků.

A jelikož nevím, kdo všechno tyto diskuse čte, a jelikož Dan je opravdu houževnatý v používání nepravd či manipulací a vystupuje přitom velmi sebejistě, že dělá dojem, že prostě nemůže lhát, tak si člověk občas řekne, že musí napsat reakci. Ale v zásadě se také snažím na Dana většinou nereagovat, neb to opravdu smyslu postrádá.
euroskeptici pokračují v masivním lhaní
(Dan, 28.11.2006 16:10:42)
Odpovědět
samozřejmě že Jiřího komentář je opět snůžka jím upravené skutečnosti proložená lhaním.

1/ není vůbec v rozporu s demokracií, právě naopak referendum opakovat, je to opět ta nejdemokratičtější cesta co vůbec existuje !
Odmítnutí vůbec nemusí znamenat absolutní nesouhlas, je to nesouhlas na základě určité situace, ta se s časem může klidně měnit, lidé mění názory, mají nato právo, je to jejich svobodná a demoratická volba.
2/ Ad euroústava.. ta nebyla odmítnuta jako taková prakticky vůbec, protože podrobné průzkumy veřejného mínění v Nizozemí i Francii ukázaly, že lidé vl. nehlasovali proti euroústavě, nýbrž vyjářili svým NE nesouhlas se svou národní politikou.
3/ Jiří nám zde lže, jak Angela chtěla hlavou prorážet euroústavu, já viděl mnoho jejich reakcí a též četl, ani jedna vůbec neodpovídala žádnému násilnému přijetí euroústavy, to je naprostá LEŽ !
Angela se snažila mnohokrát vysvětlit význam a výhody euroústavy, několikrát také řekla že její nepřijetí bude znamenat zpomalení evropské integrace a zreformování unijních institucí, což jasně dokazuje že i s tou variantou počítalal.
Nakonec prohlásila, že situace zřejmě ještě nedospěla k přijetí tohoto důležitého dokumentu, na základě debat s mnoha důležitými organizacemi v německu.
Toto je podle Zahrádky prorážení..... :-)

Posuďte to sami.

4/ Neexistuje žádný evropský stát, opět nám tu euroskeptici lžou, tentokrát to byl tuším euroskeptik skrytý pod pseudonimem ricci, kdo nám toto nalhává.

Ano já jsem řekl, že mnozí lidé např. z Kanady či USA takto na EU pohlíží, také jsem zcela jasně zdůraznil, že jsme osobně zastáncem Evropského státu, jakési federace.. dle přání W. Churchila, otce myšlenky Spojených států evropských a muže jež výrazně přispěl k porážce nacionalismu v Evropě.

Nic méně, takovýto stát doposud neexistuje.
Možná ti pan Profesor měřil rezistentnost vůči logickým argumetům. A pak si povzdechl a řekl tak tohle to jsme tady ještě neměli. Jinak Maro mě Dan až zas tak nevadí. Člověk si na něm brousí bystrost. Je to ale ješita viďte ? Jirko Zahrádko co měřili tobě ? Kolik vydržíš pod vodou víc než Turek ? Jestli míň po žních půjdeš k Turkovi a ten ti dá...
Re: Pro Dana
(Jiří Zahrádka, 28.11.2006 16:44:12)
Odpovědět
Spíš bych zkusil soutěžit s Danem, kdo vydrží déle pod vodou. Dan je totiž houževnatý, takže je šance, že by tam vydržel fakt úplně nejdýl :-))))))!
hahaha
já jsem jiří sportovec, ne zamindrákovaný intelektuál.
By ses utopil 3x...
Re: euroskeptici pokračují v masivním lhaní
(ricci, 28.11.2006 16:43:16)
Odpovědět
Nejlépe je referendum opakovat tolikrát až volič padne vysílením. Kolikrát se musí říci ne, aby to bylo dostatečně demokratické ne ? Kolikrát musím říci hostitelce, že kafe nepiji 2 x, 5 x ?
Re: euroskeptici pokračují v masivním lhaní
(ricci, 28.11.2006 16:45:32)
Odpovědět
Problém ameriky je, že jsou daleko a průměrný texasan neví co se děje v Oregonu natož v evropě. Ti kteří se Evropou zabývají nejsou nadšeni
Re: euroskeptici pokračují v masivním lhaní
(Dan, 28.11.2006 16:59:06)
Odpovědět
američané opravdu nemají přehled, až na výjímky co se kde ve světě děje, narozdíl od lidu evropského který je opracdu všeobecně mnohem vzdělanější a informovanější.
Ale přesto se tu najdou popletové, kteří o EU tvrdí že je to stát..
Re: euroskeptici pokračují v masivním lhaní
(Josef, 29.11.2006 1:46:19)
Odpovědět
Dane!
Moc jsi jako Evropan domyslivy! Co by melo asi Amiky na Evropanech zajimat? Amiky zajima v Evrope co vytvorila kdyz jeste byla krestanska jako architektura starych hradu zamku, kostelu, hudba literatura a podobne. Jinak evropsti politici je nezajimaji, mozna ze znaji Blaira jako pozitiv a Chiraca negativne, nikdo ani nevi, ze EU se snazi USA ekonomicky predhonit.
Kdyz jsem zde nedavno napsal, ze dolar zacne klesat, tak jsi me utrel, at se ti nemicham do remesla a uz je to tady a navic US ekonomie zpomaluje, coz kdyz se podivas do svych grafu, tak zjistis, ze je to periodicky normalni a dolar jde dolu, ze FED zacne snizovat uroky, ktere 17x zvysil a tim se zacne zlepsovat bilance export-import.
Re: euroskeptici pokračují v masivním lhaní
(ricci, 29.11.2006 20:39:51)
Odpovědět
Běž s tím evropským lidem do háje. Radši se nauč pořádně psát česky. Když klidně napíšeš histerik a demagogye tak si o tom taky myslím své. Pánové a nezapomenu jak Dan napsal, že čeština je mrzký jazyk. Tak co chcete od takového zaprodance. Za bolševika se možná klaněl ivanům a teď pochlebuje do Bruselu.
Re: euroskeptici pokračují v masivním lhaní
(Dan, 30.11.2006 16:46:00)
Odpovědět
..tak bolševik padl, když jsem byl ještě student, narozdíl od tebe jsem neprožil většinu života v komunismu a zřejmě proto nejsem tak zdeformovaný jako, ty, staříku :-)

Již mnoho roků, narozdíl od tebe, žiju a pracuju v zemích s vysokou politickou kulturou, bohatou ekonomikou, v zemích kde nezažili lidé komunismus a proto nejsou tak vygumovaní, jako někteří peciválové v česku :-)
Re: euroskeptici pokračují v masivním lhaní
(ricci, 1.12.2006 13:20:13)
Odpovědět
Stařík se ještě staříkem necítí maká od rána do večera a ještě ho to baví. To že někdo nezažil komunismus je dobré, ale jako výhodu to nevidím. Zkušenost je nesdělitelná. Právě proto, že jsem bolševika zažil vím co je zač. Když komunismus padl nebylo mi ještě třicet, takže stařík asi nebudu. Takových namistrovánků už jsem slyšel...
Re: euroskeptici pokračují v masivním lhaní
(Jiří Zahrádka, 1.12.2006 15:56:18)
Odpovědět
Ono Danovi je 35, takže od Tebe má rozdíl jen pár let ;-). Ale asi psychicky trpí tím, že už není dvacítka, podle formulace jeho komentáře :-)).
Re: euroskeptici pokračují v masivním lhaní
(Dan, 2.12.2006 18:59:44)
Odpovědět
Bude mi 33, Jiří, takže jako vždy jseš trochu mimo..
narozdíl od kryptobolševika Klause, jsem studoval na západě až po pádě komunistů a nejezdil na porady do Moskvy, asi proto mám na věci jin. názor nežli on a jeho řiťolezky, tedy euroskeptici ..
Re: euroskeptici pokračují v masivním lhaní
(memento, 29.11.2006 8:15:38)
Odpovědět
No víš co, on není problém ti zablokovat IP adresu frajere :-))))) Ty že kontruješ fakty? hahaha
Re: euroskeptici pokračují v masivním lhaní
(Dan, 30.11.2006 16:49:55)
Odpovědět
:)))))))))))))))))))))
poslouchej, DEMOKRATE, kdes byl, když se po komoušech mluvilo o svobodě projevu slova ???

Takový estééébaaaacký manýry si nech na krajský sjezd soudruhů.

P.S.

Má přístup k desítkám IP adres, to je průser co ?
:-))))