reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Odpovědí na imigraci je misie

Autor: Michaela Freiová | Publikováno: 15.12.2006 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Přistěhovalecké bouře ve Francii i v dalších západoevropských zemích potvrdily obavy z budoucího vývoje vztahů mezi Evropany a mladší muslimskou populací. Politici a média nešetří recepty na řešení této krize - tvrdými postihy pachatelu počínaje a investicemi do jejich prostředí konče. Je to ale správný směr úvah? Nebylo by potřebnější zamyslet se nad těmi příčinami, které leží na naší straně?

Evropa dosud ještě stále má tradicí utvořené formy života a pojetí hodnot, na nichž spočívá naše identita, a ty musí v kontaktu s odlišnou kulturou přiměřeným způsobem obhajovat. Jenže právě tento článek logického řetězu dnes patří k nejslabším: tradiční hodnoty jsou zpochybňovány, i když jsou to právě a jen ony, které činí náš způsob života srozumitelným. Zpochybňuje-li si Evropa svou vlastní náboženskou víru, rodinu a úctu k životu - čeho se mají mladí přistěhovalci zachytit?

Mluví se o tom, že se imigranti mají asimilovat, nebo - lépe - integrovat. Ale do čeho se mají integrovat? Do historicky prověřené kultury křesťanské Evropy - nebo do její současné krize? Mnozí dosud tvrdí, že cestou k úspěšné integraci cizinců je co nejradikálnijší sekularismus, potlaeení křesťanského charakteru evropské civilizace. Přistěhovalci v Evropě ale nepotřebují méně, ale naopak více křesťanství. Potřebují slyšet hlásání naší víry. Pokud strpíme, aby se obrazem naší kultury staly reality show, pornografie a prezentace násilí, nemáme právo se divit, že imigranti takovou kulturu nechtějí přijmout.

RC MONITOR, ročník II., číslo 18, www.res.claritatis.cz

www.konzervativniklub.cz

reklama
1252 čtenářů | 16 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Odpovědí na imigraci je misie
(jj, 15.12.2006 4:32:31)
Odpovědět
jestli je Evropa v krizi pak by mělo být řečeno kdo jí do této krize zavedl - a jednoznačně lze říci že to je evropská (socialistická)levice s její Marxistickou ideologií jako svatou vírou ,ve které se skrývá odpověď na vše(ale vždy když se aplikuje tak to skončí katastrofou) - opravdu dost to připomíná náboženství těch s kým si levičáci tak dobře rozumí
Re: Odpovědí na imigraci je misie
(jj, 15.12.2006 4:35:27)
Odpovědět
PS: hlásáním křesťanství jako odpovědi na problémy Evropy byste muslimům akorát dali legitimitu - oni se nebojí křesťanství ale konzervativního liberalismu ve smyslu svobody slova,občanských práv,atd.
Re: Odpovědí na imigraci je misie
(Daniel Makay, 15.12.2006 8:39:42)
Odpovědět
A co vymezuje západní konzervativizmus ? Je to naturalizmus, islám nebo hinduizmus? Pohanský konzervativec je nedochůdče. Jestli je takový konzervativec, konzervativcem jen z jakýchsi vnitřních pohnutek či vlivem momentální komunity které je členem a ne vlivem pevně ukotvené křesťanské víry, tak dříve či později se z něj stane zmatený liberál či socialista.
Re: Odpovědí na imigraci je misie
(jj, 15.12.2006 12:32:52)
Odpovědět
levicový liberál nebo komunista se stane z konzervativce jehož konzervatismus je založen na víře v pánaboha - např.katolíci mají mentalitu velice podobnou komunistům- jeden věří v pánaboha ,druhý ve stát jako jakéhosi Otce který o něj musí pečovat
Re: Odpovědí na imigraci je misie
(ricci, 15.12.2006 14:51:35)
Odpovědět
S tou misii to bude trochu problém. Nejdříve se musí obrátit evropané k Bohu až poté mohou někoho evangelizovat. Česko je stát kde když se přiznáte k víře tak okolí pobaveně zvedne obočí
Re: Odpovědí na imigraci je misie
(roman, 15.12.2006 18:19:39)
Odpovědět
já nevím.věřící nejsem(jsem pohan ?).konzervativní jsem ovšem již od brzkého mládí.myslím si že je to rodinou výchovou.otec věřící také není ,ovšem jako politický vězeň si svou cestu k bohu našel. k víře mě nevedl,ale k tomu abych se za všech okolností o sebe dokázal postarat, to,že se každý musí postarat o sebe a svou rodinu mi přijde naprosto samozřejmé.a že bych se někdy přerodil v socialistu si nedovedu dost dobře představit.nevím ,budete-li mít chuť odpovězte mi.díky roman
Re: Odpovědí na imigraci je misie
(jj, 15.12.2006 20:13:43)
Odpovědět
no právě proto že jste nebyl konzervativní liberál kvůli tomu že byste byl věřící - podívejte se třeba na itálii nebo latinskou ameriku - tam se rozmáhá levice protože prostě katolíci přestávají věřit v pánaboha a tak se díky jejich mentalitě (tj.že chtějí víc než mají ať už je to posmrtný ráj nebo sociální ráj) stávají automaticky socialisty a komunisty
Re: Odpovědí na imigraci je misie
(jj, 15.12.2006 20:17:04)
Odpovědět
nicméně souhlasím s tím že by se mělo mezi imigranty propagovat křestanství - lepší primitiv který se nechová jako opice protože se bojí pánaboha než primitiv který se chová hůře než opice protože je to podle alláha tak správně
Re: Odpovědí na imigraci je misie
(90066, 16.12.2006 9:18:33)
Odpovědět
vážený pane,
udělal jste si někdy recherche pojmu "bázeň" Boží?

pakliže ne, jsou vaše tvrzení o motivaci silně, řekněme, zjednodušená.
Re: Odpovědí na imigraci je misie
(69353, 16.12.2006 9:21:27)
Odpovědět
pakliže ano, bylo by vhodné uvedenou tezi dokázat.
příklad z latinske ameriky je sociologicky zajímavý, ale nepostihuje popsaný fenomén dostatečně, jelikož analogická marxistická teologie osvobození by musela vzniknout i v jiných koloniálních zemích světa.
Re: Odpovědí na imigraci je misie
(Maro Skřipský, 15.12.2006 15:02:51)
Odpovědět
Prvořadou odpovědí na imigraci by měla být dobrá zeď...
Re: Odpovědí na imigraci je misie
(aquaglide, 15.12.2006 18:46:05)
Odpovědět
skoda ze to nevedeli indiani...
Re: Odpovědí na imigraci je misie
(Maro Skřipský, 15.12.2006 21:43:46)
Odpovědět
Jak pro koho :-)
Re: Odpovědí na imigraci je misie
(aquaglide, 16.12.2006 10:34:13)
Odpovědět
??? co to je zase za reakci?
ja jsem vas vyrok jen jednoduse aplikoval na jednu konkretni historickou situaci, kdy objektivne dochazelo k imigraci a puvodni obyatelstvo zadne zdi nestavelo, tedy - v kontextu vaseho vyroku PUVODNI OBYVATELSTVO NA IMIGRACI NEODPOVEDELO SPRAVNYM ZPUSOBEM.


nebo takhle: podle vasi optiky s tedy zdaleka nejlepe meli obyvatele Zapadniho Berlina... ty byli pred imigraci chraneni sakra poradnou zdi.
Re: Odpovědí na imigraci je misie
(Alena, 15.12.2006 16:53:46)
Odpovědět
V zásadě souhlasím, že křesťanská misie ve čtvrtích s vysokou koncentrací imigrantů je potřebná a užitečná, je to ovšem práce pomalá bez rychlého efektu, nevděčná a dnes už i nebezpečná. Přesto se uskutečňuje za cenu velkých osobních obětí. Ovšem naše země je tak zpohanštělá, že se stala sama takovou misijní oblastí. Vždyť mnoho lidí (viz jj) neví vůbec, co je křesťanství, resp. ví o něm jen to, co ho učili ve škole, ideologicky zcela protikřesťanské.
Re: Odpovědí na imigraci je misie
(RZ, 15.12.2006 19:52:51)
Odpovědět
Bohudíky, křestané už nedokážou zaujmout ani Evropany, natož ještě imigranty...