reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku

Autor: Redakce | Publikováno: 10.1.2007 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Nebudete věřit svým vlastním očím. Orwellovská indoktrinace malých dětí homosexuální ideologií v Holandsku, ráji politické korektnosti. Více zde.

reklama
1443 čtenářů | 18 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(GLOWi, 10.1.2007 13:25:23)
Odpovědět
Zaprve jsem odporcem registrovane partnerstvi homosexualu v nedsni podobe.
Zadruhe ten kluk je velmi sikovny, ze slozil tu pisnicku.
Za treti ma problem, jinak by vubec nemel potrebu o tom zpivat, at uz kvuli tlaku okoli nebo kvuli vlastni nejistote.
Za ctvrte, prestoze nejsem nijakym nadsenym zastancem sverovani deti homozexualnim partnerum, tak, pokud neexistuje moznost je sverit je klasicke rodine, je to neporovnatelne lepsi nez je nechat v detskem domove, kde budu stradat nedostatkem lasky.
Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(Karel, 10.1.2007 13:34:08)
Odpovědět
To je úchylné. Však zelení v Topolánkvě vládě to také prosadí.
Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(GLOWi, 10.1.2007 13:50:56)
Odpovědět
Pokud si myslite, ze je lepsi nechat deti v kojeneckem nebo detskem domove nez je dat do pece byt homosexualniho paru je spravne, tak s Vami hluboce nesouhlasim. Kazde dite potrebuje lasku a peci, kterou zadny ustav nemuze v zadnem pripade nahradit. Davam prednost romu myslet prevsim na zivot a osud ditete nez na pravidla. Samozrejme klasicka rodina by mela mit prednost.
Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(Robert, 10.1.2007 14:35:38)
Odpovědět
Jednak je onvykle dost klasickych rodin, ktere is preji adoptovat deti, jednak detske domovy uz nejsou tim, co byvaly - nejen na zapade,a le uz i u nas. V Rakousku napriklad detsek domovy uz v klasicke forme neexistuji. Vzdy nekolik deti zije se svymi vychovateli v normalnim byte. vychovatzele se stridaji,a le dbva se na to, aby mezi nimi byli i muzi i zeny. Samozrejem, ze to stale neni idealni, ale prece jen to navozuje pocit klasicke rodiny a prece jen alespon trochu umoznuje ono kyzene prejimani tradicnich rodicovskych vzoru. I u nas se detsek domovy meni na domovy rodinneho typu, kde s ezije v mensich kolektivech, ktere uz funguji podle klasickeho rodinneho schematu.Neni to samozrejme idelani, ale prece jenlepsi, nez aby se deti sverili homoseualum, coz jim zpusobi naprosty zmatek v hlave, a to i presto,. ze subjektivni mir "rodicovske" lasky konkretniho homosexuala vuci konkretnimu diteti muze byt vetsi. Deti je ale treba vychovavat tak, aby se byly schopny zapojit do spolecnosti - socialne i reprodukcne. A tomu vychova v prece jen neprirozenych hosmexualnich partnerstvich bohuzel prilis nepreje.
Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(V.L., 11.1.2007 18:49:12)
Odpovědět
Roberte, nevím, v kolika dětských domovech jste byl a jestli je Vám známo, jak moc jsou schopni se zapojit do bezproblémového života chudáci, kteří tam museli vyrůst. Já jich pár znám, nemají to lehké, a často prostě nemají emoční ani osobnostní vyzrálost, aby mohli obstát. Jejich založené rodiny se bohužel často rozpadají a děti putují zase do ústavů. (Jistě to tak není vždy!)
Přála bych Vám přečíst si pár protokolů o vyšetřování násilí, sexuálního zneužívání, braní drog apod., které se v ústavech děje. Mrazí z toho.
Některé dětské domovy se samozřejmě snaží, aby v nich bylo co nejlepší prostředí, jaké to jen jde. Jsou SOS vesničky, rodinné dětské domovy apod., věřte ale, že jich není tolik, aby se tam všechny děti vešly, a že by zbylo dost i na obětavé homosexuální páry, které by se chtěly o nějaké opuštěné dítě starat.
Pomalu všechno je pak lepší než klasický ústav, snad jen v případě týrání, zneužívání a jiných extrémních situací je lepší dítě do toho ústavu dát.

Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(Jan Semilan, 10.1.2007 15:29:17)
Odpovědět
Jak to již uvedl kdosi přede mnou: "Zelení jsou jako meloun - zvenku zelený,uvnitř rudý"...

K té výchově: Kdybych já si jako malé dítě mohl vybrat (což je pochopitelně nesmysl), raději bych si při vší úctě zvolil dětský domov, nežli mít za rodiče dva "buzíky".

Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(GLOWi, 10.1.2007 15:47:17)
Odpovědět
Vite, vy jste mozna jeden z tech ldi, kvuli kterym ten kluk ma potrebu sebe a sve adoptivni rodice branit. Nesnasenlivy omezenec. Vite, ja jsem proti snaham homosexualni lobby stavet partnerstvi homosexualu na roven rodine. Ale nadavat jim do buziku? Vite prd, co by jste jako dite vybral.
Výběr rodičů
(V.L., 12.1.2007 11:00:28)
Odpovědět
Podle mě nevíte, co mluvíte.
Bez přímé zkušenosti se nedá o některých věcech vyjadřovat.
Já bych zase, pokud bych si mohla vybrat (což je taky nesmysl), hlavně nechtěla rodiče tak nesnášenlivého, jako jste Vy. Naopak u hodných lidí by mi bylo jedno, jakého jsou pohlaví.
Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(Finrod Felagund (Norge), 10.1.2007 23:36:50)
Odpovědět
Není tak úplně pravda. V ČR asi ano, ale tady sleduju možnosti, jaké jsou pro děti - a to jednak děti zaměstnaných rodičů, co je potřebují přes den někam dát, a pak děti z "dětských domovů". Tato zařízení jsou velmi luxusní a k dětem se přistupuje velice citlivě, neříkám že je to jako klasická rodina, tu to nahradit nikdy nemůže. Nicméně stále je to zde pouze jako krajní možnost, je zde dobrým zvykem, že když má rodina svoje 2 děti (nebo více, tady je porodnost celkem slušná), tak si nějaké adoptuje. Buď z těch "dětských domovů", nebo ze zahraničí, přičemž je to legislativně natolik zjednodušeno, aby byla adopce co nejsnazší a přitom bezpečná. Jinak většina zdejší politické scény (kromě socanů) se vyjadřuje v tom smyslu, že nejlepší způsob imigrace je ten, kdy se adoptují úplně malé děti třeba z Indie nebo klidně i z muslimských zemí, a z nich pak rostou sice barevně odlišní, ale co se kultury, jazyka, zvyků, etc. týče - Norové. A když pominu Grønland a některé části Kristiansandu, tak je Norsko celkem v pohodě, narozdíl od sousedního Švédska, kde nevědí, co s muslimy dělat.. ostatně stěhuje se sem dost "původních" Švédů, proč asi...
Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(V.L., 11.1.2007 18:51:20)
Odpovědět
Co když ten kluk nemá problém, ale prostě má rád ty své tatínky? Ta písnička je trochu dojáček, ale je moc hezká.
Třeba se nad sebou někdo trochu zamyslí, až ji uslyší, a trochu sleví ze svých zaskořepených postojů.
Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(Milan, 10.1.2007 20:21:03)
Odpovědět
Jakápak Orwellovská indoktrinace, páni redaktoři? Nic takového na tom odkazu k nalezení není. Pokud někdo někoho indoktrinuje svoji hloupou ideologií tak jsou to vaše weby (euportal, eurabia, eportal) kde je každý publikovaný článek plný lží, polopravd a různých překroucení. Bohužel se najdou lidi kteří vám ty kecy baští jako stádo volů.

Vždyť máte dokonce svůj vlastní newspeek - třeba slovo "slušnost" nahrazujete termínem "politická korektnost" apod.
Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(Belisarius, 10.1.2007 20:28:06)
Odpovědět
Milane Kolik Vám je let? Typuji Vám do 25 let max. do 30 let (to jen v případě pokud nemáte děti. V mém dotazu nehledejte ani náznak agrese nebo skryté pejorativnosti.
Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(V.L., 11.1.2007 18:53:09)
Odpovědět
Myslím si přesně to samé jako Milan.
Jinak, je mi 40 a mám dospělou dceru (pokud to nějak ovlivňuje situaci).
Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(Aleš, 12.1.2007 0:42:54)
Odpovědět
A sakra, já se do toho věkového rozmezí ještě vejdu a přitom taky souhlasím s Milanem, jestli já bych se nad sebou neměl zamyslet 8-)
Možná by se mohli zamyslet spíš jiní, zrovna v těchto místech bych viděla více kandidátů :-)))
Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(kak, 14.1.2007 16:12:24)
Odpovědět
nerozumim, co je to za indoktrinaci. je na spolecnosti, zda je lepsi, aby deti byly kolektivne "vychovavani" v detskych domovech nebo zili u jednotlivcu nebo dvojic. zkusil si nekdo v cechach jako samostatne zijici muz adoptovat dite? ja ano. nedaji vam ho. nehlede na to, ze ten kluk to v pisci nazval spravne: ma dva taty. nemluvi o tatovi a mame ... takze zadna indoktrinace. proste misto aby zil v decaku, je u dvou chlapku. co je lepsi?
Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(Karel, 17.1.2007 13:48:00)
Odpovědět
Hm, takže je pro něj úplně normální, když vidí, jak se spolu líbají dva chlapi. Naučí se správným vzorcům sociálního chování.
Re: Homosexuální indoktrinace dětí v Nizozemsku
(Karel S, 14.1.2007 15:51:10)
Odpovědět
Tak toto je typický příklad, jak ukázat že homosexualita je super, všechno je v nejlepším pořádku...vlastně není rozdíl mezi tím mít homosexuály za vychovatele nebo klasické rodiče.
A k těmto zvrhlostem se zneužívají děti. Homosexuální rodiče samozřejmě nikdy nemůžou dát dětem lásku. Vždy to bude infantilní hra na lásku.