reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU

Autor: Redakce | Publikováno: 12.2.2007 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Soudruzi z Evropské komise chtějí zakázat kouření na veřejných prostranstvích, restauracích a barech. Chtějí tak omezit nejenom svobodu volby občanů, ale také právo majitelů restaurací rozhodovat si o svém soukromém majetku. Typický přiklad orwellovské výchovy občanů, aby byli připraveni žít v báječné nové Evropě ovládané eurokarty, kteří jim budou nařizovat, jak mají nakládat se svým zdravím. Adolf Hitler by měl jako militantní nekuřák z tohoto vývoje jistě radost.

reklama
1649 čtenářů | 41 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Pavel, 12.2.2007 0:02:16)
Odpovědět
Tentokrát s EU souhlasím. Ať kuřáci kouří jen tam, kde nemohou nikoho ohrožovat a obtěžovat.
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Jiří Zahrádka, 12.2.2007 17:09:03)
Odpovědět
Naposledy v pátek jsem měl vyostřený konflikt s ožralou, který hulil na zastávce. Nesnášim kouření, nesnášim ten smrad, nesnášim fakt, že kvůli této libůstce se zbytečně plýtvá penězi z veřejných rozpočtů (protože zdravotní pojištění je de facto státní fond).

ALE:

1) je to věc státu. EU ať řeší, jak se přeměnit v něco, co je slučitelné s demokracií.

2) ať to zakáží na veřejných prostranstvích, ale NIKDY V SOUKROMÝCH BYTECH, DOMECH... NEBO RESTAURACÍCH!!! Na to stát prostě nemá právo, protože to není jeho majetek.

Bavme se tedy když tak o úplném zákazu kouření, protože to má svou logiku (podobně jako zákaz tvrdých drog), přestože je to v praxi myslím nemožné a dopadlo by to (za daných okolností) jako prohibice v USA. Ale než bude takový absolutní zákaz kouření, ať platí absolutní zákaz státu kecat do složení hostů v mé soukromé hospodě. Jinak je to opravdu komunistitcké myšlení.
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Finrod Felagund, 13.2.2007 2:24:19)
Odpovědět
V bytech bych to povolil tehdy, pokud to nevadí ostatním nájemníkům. Ono totiž stačí, aby si v bytě pode mnou někdo zapálil na záchodě a mám z toho zasmraděný byt já. A co s tím potom mám dělat? V takovém případě by měl být dotyčný postižitelný, protože omezuje mou svobodu.
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Jiří Zahrádka, 13.2.2007 9:36:04)
Odpovědět
To je pravda. On je obecně problém v tom, že myslím mnozí tady v Česku, kdo propagují svobody jednotlivce, nevnímají fakt, že mnoho takových svobod reálně omezuje svobody druhých. Dochází tedy k porušení oné zásady, že má svoboda končí u svobody toho druhého. To jsou problémy, ekonomicky řečeno "negativních externalit."
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(RZ, 14.2.2007 14:37:36)
Odpovědět
Boha jeho, to přece nejde, aby nám unie lezla i do bytů.

A i kdyby šlo o český zákaz, kde se najde hranice?

Princip je v tom, že ohrožování kouřením je velmi relativní nebezpečí, které se nedá nějak spolehlivě definovat.

Pokud ho budeme zákonně řešit, můžeme pak přes zákon řešit všechno, včetně délky sukní, například.
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(jj, 14.2.2007 13:17:06)
Odpovědět
to jsou takové ty levicové "svobody" ve skutečnosti pseudosvobody na cizí účet - jak levicové... levice= nejhorší forma fašismu která kdy existovala- každý levičák myslí jako fašista protože to je podstatou levice - kontrolovat a terorizovat lidi a na konto na nich parazitovat
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(jj, 12.2.2007 10:45:21)
Odpovědět
jestli vás někdo ohrožuje tím že kouří na veřejném prostranství tak by se za vaši mentalitu nemusel stydět žádný komunista ani nácek
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Aleš, 12.2.2007 12:14:27)
Odpovědět
No jo, asi mám mentalitu typického člena NSDAP, mě totiž fakt vadí ty spousty nedopalků v parcích a na zastávkách. Mimochodem, docela by mě zajímalo, jestli byste stejně vehementně hájil i právo užívání jiných "lehkých" drog nebo snad jde v případě např. takové trávy o levičácký výmysl?
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Finrod Felagund, 12.2.2007 12:49:00)
Odpovědět
Ale kdepak, mně to venku smrdí, tedy omezuje to mou svobodu na to, aby mi nic nesmrdělo. Smrdí mi od toho oblečení, žhavý popel mi ho může propálit. Když mi propálíte oblek tím, co odklepnete z cigarety, dáte mi 18K na nový?
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(jj, 12.2.2007 17:21:31)
Odpovědět
vy jste typický příklad levičáka -teroristy ( důvod k terorismu je lhostejný nicméně levičáci jsou schopni za důvod k terorizování lidí označit doslova cokoliv - třeba i toleranci jak je vidět v západní evropě)
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Finrod Felagund, 13.2.2007 2:22:58)
Odpovědět
Znovu se vás ptám, demagogu debilní, dáte mi 18K CZK na nový oblek když mi propálíte ten můj, když budete vedle mě kouřit? Jako nezodpovědný levičák se tady totiž chováte Vy. Jste naprosto bezohledný ke svému okolí a pošlapáváte jeho svobody. Ještě jsem si nevšiml, že by bylo kouření lidskou přirozeností; pokud by bylo, tak by třeba Eskymáci kouřili, a ti to nedělají. Nebo se snad pletu? Nikdo nemá právo na to kouřit, zatímco každý má právo na to nebýt kouřením otravován.

Jste fanatický anarchistický libertarián, tedy levičák.
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(jj, 14.2.2007 13:12:00)
Odpovědět
možná vás to s vaší levičáckou mentalitou bude šokovat,ale já jsem nekuřák ...
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(jj, 14.2.2007 13:13:15)
Odpovědět
PS"nikdo nemá právo kouřit" - je třeba něco dodávat ? já myslím že nikoliv ...
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Finrod Felagund, 14.2.2007 18:57:17)
Odpovědět
Pokud vím, v ústavě cosi jako "právo na kouření" není. A vzhledem k tomu, že je to činnost obtěžující okolí kuřáka, tak je na místě ji omezit.
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(jj, 14.2.2007 19:49:51)
Odpovědět
měl byste vědět že v právním státě co není zakázáno je povoleno - ale to asi váš bolševický teroristický mozeček asi není schopen zpracovat
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Heh, 14.2.2007 22:24:16)
Odpovědět
Copak nedokážete pochopit, že když někomu vadí kouření, protože nechce celý smrdět a žít v rámci možnosti co nejzdravěji, tak to nemá nic společného s jeho politickou orientací? Docela mě fascinujete, jak dokážete odhadnout "levičáckost" čehokoliv, co se neslučuje s Vašimi názory. Doufám, že ze mě taky okamžitě uděláte levičáka.
Ale k tématu...já třeba nechci, aby se řpehnaně zakazovalo kdeco, stejně jako Vy. Ale vidím rozdíl mezi dlouhou sukní a kouřením.
Sukn, ať jsou dlouhé jakkoliv, nezpůsobí lidem okolo zdravotní potíže ači smrt díky rakovině. Kdežto kouření ano. A to je podstata.
vy tu pořád máváte svobodami, ale ve skutečnosti jsou to kuřáci, kdo dělají totalitu. Nejen sobě tím, že se zabíjejí(což je jejich právo, pokud chtějí) ale že otravují ostatní. Svým kouřením na veřejnosti zasahují do života ostatních lidí, takže jim ubírají část jejich svobody. Ale fascinuje mě, jak to kuřáci dokážou obracet...
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(jj, 14.2.2007 23:12:56)
Odpovědět
vy jste tady tvrdil že lidé nemají právo kouřit a že by to mělo být zakázáno- jestli někomu vadí kouření na veřejnosti a chtěl by lidem zakazovat kouřit tak je to prostě u mně typická rudá veš co by chtěla lidem nařizovat co mají nebo nemají dělat - a takových rudých lidských vší je Evropa plná
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Heh, 15.2.2007 9:11:15)
Odpovědět
Asi si mě pletete s Finrodem, mně se nelíbilo, jak jste ho urážel kvůli jeho názoru...
A dokážete prosím zareagovat na ten argument, že sukně nezabíjí okolostojící, kdežto cigarety ano?
Tak kdo pak omezuje koho? Nekuřák kuřáka, že chce dýchat čerstvý vzduch ? Ale jděte...
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(RZ, 15.2.2007 15:25:19)
Odpovědět
A za kolik dopravních nehod mohou minisukně:))))

V některých zemích jsou z tohoto důvodu zakázány silniční bilboardy s erotickou tematikou
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(jj, 12.2.2007 18:31:02)
Odpovědět
PS: to byste také mohl říct že vás stresuje pohled na ženy(důchodce,židy,atd) a že by měli chodit zahalené/ní aby vám nezvyšovaly/li riziko infarktu ...
Toho mám zfackovat, když to smrdí jak.... Já nepůjdu a nevy.... se před ním, i když by mi to kolikrát ulevilo více než jemu ta cigareta:-)
inu civilizovanost ... :-)
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Finrod Felagund, 12.2.2007 0:05:48)
Odpovědět
Já také, autorství tohohle článku mi bylo připsáno omylem :) já říkám, ať si kouří kde chtějí, pokud tam nebudu já, nebo někdo, komu by to vadilo, a hlavně: nehradit nemoci způsobené kouřením z veřejného zdravotnictví.... tohle se docela povedlo :))
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Václav, 12.2.2007 10:19:10)
Odpovědět
Ve státních budovách má stát právo kouření zakazovat. Dělá-li to i v soukromých restauracích, pak omezuje práva občanů. Pak by měl zákonitě skončit s výrobou alkoholu, neboť přibývá alkoholiků.
Levice chce naordinovat občanům každý krok. To už tu bylo. Říkalo se tomu reálný socialismus, coby předstupeň komunismu.
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Finrod Felagund, 12.2.2007 11:43:07)
Odpovědět
Jen mizivé procento těch, co pijí alkohol, jsou alkoholiky. Naopak závislým na nikotinu je 99% kuřáků. To za prvé. Za druhé: zatímco běžný kuřák svým kouřem obtěžuje své okolí, ten, kdo si dá k obědu víno pokud vím Vám na oblek víno neleje, aby Vás tím obtěžoval. Kouření je negativní jev ve společnosti, asi jako islámský extremismus. A stejně jako mešita je soukromá stavba, je v zájmu státu, aby vyhostila imáma, co káže nenávist proti západu, byť si přeci v soukromé stavbě může říkat co chce, ne? Předpokládám, že v případě toho islámu byste souhlasil (a IMHO správně), ale potom proč jste tak pokrytecký s tím kouřením? Že by kvůli závislosti?

BTW. znovu říkám - nikomu nechci zakazovat si ničit zdraví, ať si ho klidně zničí celé za dva dny. Ale nechci, aby někdo ničil zdraví mně, když si to nepřeji, stejně jako nechci, aby mi od někoho takového smrděl oblek kdykoliv si zajdu na oběd.

Argument kuřáka, že nechť tedy nekuřáci nechodí do hospod je stejný, jako argument toho, kdo močí do bazénu, že ať ti, kterým se to nelíbí, do bazénu nelezou. Naprosto stejný.
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Morax, 12.2.2007 15:31:20)
Odpovědět
Vazeny pane, obavam se, ze nemate pravdu. Srovnavat koureni s islamskym extremismes je trosku mimo misu. Pokud nekdo (byt v soukrome) mesite hlasa nenavist k nekomu jinemu a podnecuje k pachani trestneho cinu pak se sam trestneho cinu dopousti. Takze rikat v soukrome stavbe si muze kdo chce co chce, i ten imam, ale jakmile zacne podnecovat k nasili, je to neco jineho.
Sice rikate, ze nechcete nikomu zakazovat nicit si zdravi, ale chtece zakazovat vlastnikovi nakladat se svym majetkem a to je daleko horsi! Navic ty vyrazy: "koureni je negativni jev ve spolecnosti"... ze vy si taky myslite, ze zdravi lidi je nejakym statnim zajmem nebo statkem o kterem ma rozhodovat moudry urednik?
A jeste poznamka, pokud si otevru bazen, kde bude napsano, ze curani do meho bazenu se smi, tak nechapu proc by Vam to melo vadit? On Vas do toho meho bazenu nekdo nuti chodit?
A jeste posledni poznamecka, jsem nekurak, nikdy jsem nemel cigaretu v puse ;-)
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Finrod Felagund, 12.2.2007 15:38:04)
Odpovědět
Já jsem také nekuřák a nikdy jsem neměl cigaretu v puse - ostatně Vy tímhle ale zpochybňujete jakoukoliv regulaci, i tu přínosnou, jako je například vynucování STK u vašeho auta - přeci dle Vaší logiky Vám stát nemá co kecat do toho, jestli jezdíte ve vraku nebo ne, protože je to Váš vrak a stát nemá přeci právo Vás nutit si ho udržovat. Nebo se pletu? Kouření celkem jednoznačně zabíjí i na něm nezúčastněné, stejně jako islámský terorismus. A to, že je trestný čin kázání nenávisti v mešitě je pouze otázkou legislativy - který úředník rozhodl, že je to škodlivé? Myslím, že nemáte pravdu, protože neregulace kouření není liberalismus, ale anarchie ;)
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(jj, 12.2.2007 17:19:37)
Odpovědět
koureni je negativni jev ve spolecnosti- ti komouši se poznají už jenom podle slovní zásoby(je třeba si uvědomit že pro kouše je člověk jenom jakýsi robot vlastněný státem a z toho odvozují vše ostatní)
PS pro toho pode mnou - když si tím autem jezdáí jenom na svém pozemku pak je jenom jeho věc v jakém ho má stavu
PS2 - můžete si být všichni jisti že pokud se jedná o regulaci čehokoliv (třeba i rychlosti škrábání okurky na salát) - tak levičáci budou vždy ze všech sil pro - a jentak mimochodem definice fašismu je snaha vše kontrolovat - a z této definice jednoznačně vyplývá že bezkonkurenčně nejfašističtější ideologie jsou ty levicové
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Cestmir, 12.2.2007 20:38:35)
Odpovědět
Podle mne nejvyssi blbosti a zaroven i naivitou je skocit na spek komisi EU. Vzdyt vy, kritici koureni si ani neuvedomujete, ze je to jen 1. z kroku, jak totalne neutralizovat spolecnost - asi tak, jako kdyz clovek oloupe ostny z ruze, ktere chce dat sve milence = v tomto pripade tzv. "nove spolecnosti". Pristi na rade budou treba pivari, protoze na nemoci spojene s konzumaci alkoholu umira xxx lidi..., dalsi budou chatujici v internetovych kecalnach kvuli ohrozeni z pedofilie a tak to pujde dal, az bude na tomto svete jeste vedsi sed, nez byla za komunismu....Vzamatujte se a prohlednete!!!!!Tohlencto neni legrace.
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Finrod Felagund, 12.2.2007 0:08:01)
Odpovědět
btw. dodal bych, že Hitler měl v této věci jako v jediné z těch, které prosazoval, pravdu. Protože bojovat proti kouření je liberální - víte proč? Protože kuřák omezuje svobodu těch okolo, co kouřit nechtějí. Ten, co pije víno nebo jí tučné jídlo toto nehází a neleje na své spolusedící. Narozdíl od kuřáků. Proto bych byl v nejlepším případě pro nahrazení cigaret žvýkacím tabákem, neboť nechť si každý (za své) ničí zdraví, jak chce, ale nechť jej neničí ostatním.
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(RZ, 12.2.2007 11:23:30)
Odpovědět
Není náhodou liberální spíše to, aby si majitel hospody určoval pravidla sám?:))))
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(jj, 12.2.2007 15:12:43)
Odpovědět
levicoví "liberálové" se vždy změní v teroristy když dostanou prostor a bianco šek
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Heh, 12.2.2007 17:28:00)
Odpovědět
Já vím, že to bude znít přehnaně, ale stejný argument by se dal použít i na to, že v soukromých prostorách klidně může majitel zabíjet lidi, když budou ochotni tam vlézt. Protože de-facto tím kouřením je stejně zabíjí...
Chápu sice ten argument se soukromým vlastnictvím, ale dal bych za pravdu Finrodovi. Problém je v tom, že kouření se stalo uměle něčím "normálním." Ale ve skutečnosti je to vlastně paskvil a choroba...
Navíc se ukázalo, že zákaz kouření v restauracích v příslušných zemích snížil počet kuřáků, ale hostů neubylo, jak někteří prorokovali...
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(RZ, 12.2.2007 17:34:14)
Odpovědět
Ta paralela se zabíjením mi nějak nesedí

Nikdo přece nikoho nenutí lézt do kuřácké hospody. To je čistě jeho věc:)

Tenhle ochranářský přístup může vést akorát k tomu, že stát se pod různými záminkami ochrany zdraví apod. bude snažit ovládat soukromí svých občanů.
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Heh, 12.2.2007 17:40:08)
Odpovědět
Mohl by v jiných případech, to uznávám.
Uvedl jsem, že je to trošku přehnané, ale řeknětě...kdyby někde stálo - pojďte sem jíst a pít, ale když budu mít chuť, tak vás odprásknu, nevadilo by vám to? S tím kouřením je to bohužel podobné, akorát že většina lidí, ani kuřáků, si neuvědomuje, že si koupou vlastní hrob...
Pokud ale zůstane u zákazu kouření, tak nikoliv.
A navíc restaurace, i když soukromé, jsou ze zákona veřejným prostorem.
Pokud někdo doma udělá kuřáckou párty tak proč ne, to je vážně jenom jeho věc...
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(RZ, 12.2.2007 19:31:44)
Odpovědět
No jo, jenže zdraví škodí všechno, i dýchání:)))) Oxidace přece napomáhá stárnutí.

Nelze srovnávat tak pofidérní nebezpečí, jako je vdechování zplodin cigaret, s postáváním u cíle na střelnici.

Pak se bude zakazovat alkohol, čokoláda, přepálené tuky, nakonech budete smět v hospodách dostávat akorát sójovou kaši a čistou vodu
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Heh, 12.2.2007 20:40:44)
Odpovědět
Ne, já to nechci dávat na stejnou úroveň, byl to jen trošku přehnaný příklad, jak jsem uvedl.
Ale jak již podotkl Finrod, ten vámi zmiňovaný přepálený tuk, čokoláda, alkohol(dobře, pokud to není za volantem, ale to zákazané je) škodí jen tomu, kdo to požívá.
A v tom je ten rozdíl oproti cigaretám. Protože jakmile si zapálí kuřák mezi více lidmi, ti se ocitají na oné "pomyslné střelnici" splodin. Já, když se budu cpát tlustým, tak třeba dostanu infarkt, ale nezvýším tím možnost, že dostane infarkt někdo jiný(no, možná při úmrtí někdo z rodiny;)
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(RZ, 13.2.2007 17:18:05)
Odpovědět
Ne, když se budete cpát tlustým, a nekupovat kvalitní libové hovězí, tak stoupne jeho cena a já si ho třebas nebudu moct dovolit taky. Takže skápnu jako vy:)))))

Naopak, když se nezopdpovědní proletáři, navštěvující podniky nejhorší cenové skupiny uhulí k smrti, stát ušetří jejich důchody jakož i léčbu alzheimera a podobně a zbylé peníze může investovat do zdravotnictví pro mou babičku:)))))))
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(jj, 12.2.2007 18:18:47)
Odpovědět
myslím že jste to vystihl přesně - a myslím že není náhoda že se o toho snaží téměř výhradně levicové strany co by nejraději někomu nařizovaly i jak dlouho si má čistit zuby
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Morax, 13.2.2007 20:58:15)
Odpovědět
Nechte prosim, vy socialni inzenyri, na kazdem jednotlivci co je pro nej normalni a co ne.
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(tomik, 12.2.2007 4:53:23)
Odpovědět
To máte sice pravdu, ale ani antikuřáctví by nemělo být náboženstvím. Pozoroval jsem jednu dobu, jak s tím, že různé firmy absolutně zakázaly kouřit ve svých budovách a nedaly kuřákům alternativu v podobě vyhrazených prostor, se kuřáci přestěhovali do ulic a dříve příjemná cesta na oběd se stala cestou skrz půlkilometrovou kuřárnu.
Kam se nahrnou kuřáci, až budou vyhnáni i z ulic se neodvažuju odhadovat.
Re: Evropská komise chce, aby bylo zakázáno kouření v celé EU
(Honzys, 3.12.2007 14:02:10)
Odpovědět
Zdravím všechny.. Docela mně fascinuje, jak se to tady rozdělilo na dva militantní tábory.. Kuřácixnekuřáci.. Já osobně jsem kuřák.. A CO JAKO? To neznamená, že jsem masový vrah a bůhví co ještě.. Sakra lidi, to se nemůžeme nějak dohodnout? Já jsem kouřil, kouřím a kouřit budu.. Momentálně patříme na černou listinu.. Dneska kuřáci a zítra? Tak mně třeba napadá kolik asi tak nekuřáků jezdí autem, které nesplňuje nejnovější emisní normy.. Ale to přece škodí mému zdraví a to nemluvím o vlivu na celou planetu.. A tak je to se vším..

Abych se konečně dostal k meritu věci.. Říkají Vám třeba něco oddělené prostory? A co třeba odvětrávání? A když je nějeká hospoda moc zakouřená, tak tam prostě nejdu.. Taky nebudu prudit do 5. cenový, aby se vylepšila.. Myslím, že je tady docela velký prostor k jednání, a když se každá strana bude trochu snažit, tak spolu možná budeme schopni žít vedle sebe..

Tak se všichni mějte a hurá do mně:o)