reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 20.6.2007 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

 Poměrně velká část naší společnosti odsuzuje  odbojovou činnost bratří Mašínů. Jak byste lidem vysvětlil, že jste nebyli vrahy?

Kdybyste mluvil s politickými vězni, tak ti  vám všichni řeknou, že nám fandí, protože zažili své a ví své. Když chodím na ta setkání politických vězňů, tak se mi ještě nestalo, aby mi někdo řekl: „Co jste to dělali? To já bych nikdy nikoho nezastřelil.“ Spíše říkají: „Škoda, že jste těch bolševiků nepostříleli víc“. Bohužel ta mladší generace, nemyslím tedy úplně tu nejmladší, myslím lidi, kteří se narodili koncem světové války a dorůstali již v komunistickém systému, byli vychováváni ke komunistickému způsobu myšlení. Kdyby četli a informovali se, že my jsme začali náš odboj v padesátých letech, po tom, co již bylo jasné, že se komunismus uchytil-Píku popravili, Horáková byla popravená. Ale za jakých okolností! Všechno to byly vykonstruované procesy, chladnokrevné vraždy! My jsme si řekli , tak to tedy ne ! Věděli jsme, že nám tady v  komunistickém Československu pšenka nepokvete. Uvědomili jsme si, že třídní boj je výzva,  a my jsme tu výzvu přijali.

Opravdu mě mrzí, že lidé se neinformují o tom, jak zločinný komunismus byl. Třeba když někdy diskutuji na školách a některé děti se mě zeptají: „To jste je opravdu museli zastřelit?“, tak mě to mrzí. Tak jim říkám, že když děláš odboj proti komunismu, tak to nemůžeš dělat v rukavičkách. Platí staré české přísloví: na hrubý pytel hrubá záplata.   

Od koho vlastně přišel první impuls. Vy jste se s Mašíny znal odkud?

My se s klukama známe už odmalička, od roku ´42. Když generál Mašín odešel do odboje, tak se přestěhovala jejich rodina do Poděbrad, což vlastně ovlivnilo můj celý život. Já jsem se stýkal především s Pepíkem a s ním jsem strávil nejvíc času. Měli jsme společné náhledy na život: na holky, na sport atd. Radek (Ctirad Mašín) ten měl zas svoji  partičku kamarádů, byl skaut atd. Se svými kamarády se byl Radek podívat po válce i do Normandie. Pamatuji si, že přivezli nějaké fotky a já z toho byl celý nadšený-na pobřeží bylo ještě spousta vraků a vojenské techniky, lodě a tak. Ale to neznamená, že bychom se s Radkem nějak navzájem stranili, to ne. Když komunisti začali zavírat a popravovat lidi, tak jsme pomalu začali přemýšlet, co s tím. A nebylo to tak, že by tu naši činnost inicioval jeden člověk. Na tom, co je bolševismus za svinstvo, jsme se tak nějak shodli všichni.

Myslíte si, že by „starý“ Mašín, kdyby ho nepopravili nacisté, šel s vámi do odboje proti komunistům?

Ne, ti kluci Mašínovi by šli do odboje s ním, protože starý Mašín by tomu šéfoval (smích).

Myslíte si, že komunismus byl podobný nacismu?

Ne, komunismus byl horší. Ježíšmarjá, já vám dám příklad. Zdena Mašínová, sestra Mašínů, se začala po ´89.  pídit po hrobě své matky, kterou komunisté zavřeli a ona umřela v jejich kriminále. Komunisti ji uložili do hromadného hrobu. A víte, kdo tam s ní byl? 34 dětí. To byly děti žen, které měly jít na popravu. Ty ženy byly těhotné, tak ty děti chvilku někde nechali, hned je nezabili. To udělali, když jich měli víc. To jsou důkazy té hrozné příšernosti toho komunismu, kde lidský život pro ně neměl absolutně žádnou cenu. Když nejste komunista, tak podle nich nemáte právo být na tomhle světě.

V Chile s komunisty zatočil Pinochet. Souhlasíte s tím, co tam provedl?

Absolutně! Ježíšmarjá, když jsem žil v USA, v Miami, tak jsem se tam setkal s hromadou lidí, kteří byli z Chile,  a ti podporovali Pinocheta. Říkali: „Ten nás zachránil před komunismem.“ Lidi by se měli o tyhle věci více zajímat, číst knížky, i v televizi běží spousta dokumentů. Pak by nás a Pinocheta přestali odsuzovat.

Jak se dnes mají Mašínové. Vídáte se s nimi občas?

Minulý nebo předminulý rok jsme byli v Kanadě, kde nám tam československý klub krajánků udělil vyznamenání. On byl u nich před tím prezident Klaus a oni ho žádali, aby nám dal vyznamenání. On říkal, že ne, že to je moc kontroverzní a tak, tak nám ho nakonec dali sami. Taky jsme se potom s Mašíny  viděli v Berlíně a v Bratislavě. To si tam tenkrát Zdena Mašínová stěžovala, že přijela, aby viděla bráchu,  a jeho pořád otravují novináři.

Pepa má v Americe nějakou firmu na počítačové čipy. Prodává to po celém světě. Radek zase vymyslel nějaký hořák, který spaluje vyjetý olej z motorů. Takže se jim daří dobře.

Proč sem nepřijedou, to jim pořád hrozí stíhání?

No, vlastně ano, protože ten náš případ byl jenom odložen a rehabilitováni jsme nebyli.

Ale u Vás konkrétně nebylo obvinění z „vraždy“, že byste někoho zastřelil…

Já jsem „vojenský zběh“, protože v době, kdy jsme utíkali do západního Berlína, jsem byl na vojně. Taky jsem se zúčastnil  akcí bratří Mašínů. V roce 1994 pan Stahl z pražského městského státního zastupitelství řekl, že všechny tři nás sem musí dostat a odsoudit nás. Chtěl napsat žádost do USA, aby nás vydali a tady nás potrestali. Opakuju, to se stalo v roce ´94. Lidi se mě ptají, proč jsem se vrátil. Já jim říkám, že to je kvůli tomu, že jsem sám a přijel jsem zpátky, abych lidem vysvětloval, proč jsme to všecko dělali. Kluci Mašínovic mají v zahraničí závazky a manželky a ty by tu být nechtěly. Těm nevysvětíte, že tady je takový systém, že ještě v roce ´94 by chtěli zavřít jejich manžele, kteří  bojovali proti komunismu a že tady je v justici ještě řada lidí blízkých bývalému režimu.

Když jste  se dostali do západního Berlína a odstěhovali se do USA, tak jste vstoupili do americké armády. Jak se vám tam líbilo?

To víte, mladý kluci. Chtěli jsme nosit uniformu a tak. Nejdřív se nás ptali, co chceme dělat. Jejich první nabídka byla, jestli bychom nechtěli chodit přes hranice a dělat agenty chodce. Jenže my už jsme si svoje  odchodili (smích), tak jsme řekli, že chceme do armády. Nakonec jsme to podepsali na pět let a šli jsme k jejich Special Forces, což bylo trochu něco jako cizinecká legie, protože tam byla řada emigrantů z východu. V 82. Airborne Division jsme se naučili skákat z letadla a prodělali jsme tam parašutistický výcvik. Pro mě byl pobyt v armádě  skoro dovolenou, protože v těch Special Forces šlo už jenom o akce a nebylo to o tom, že by tam nějaký seržant lítal a díval se, jestli máte našajnovaný boty a tak. Samozřejmě jsme je naleštěný měli, ale tam nikoho nenapadlo nás tímhle buzerovat.

Z armády jste pak odešli v roce ´59. Proč?

Vypršel ten kontrakt. Pomalu už začínal Vietnam. Před tím jsem byl na chvíli v Koreji po podepsání příměří. Do Vietnamu by se mi moc nechtělo. Ne, že bych nechtěl bojovat proti komunistům, ale proti komunistům bych radši bojoval u nás. Pak jsme byli společně asi rok v Miami a potom Pepík odjel do Německa se tam oženit. My jsme pak s Radkem jeli do Texasu střílet nutrie-to je taková přerostlá krysa-protože se tam přemnožily a sežraly, na co přišly. To jsme dělali asi rok a ty kůže jsme prodávali.

Očividně vás střílení baví. Souhlasíte s dodatkem ústavy Spojených států, kde je zakotveno právo nosit zbraň?

Určitě. Člověk má právo bránit svou svobodu.

5. června je třetí výročí úmrtí amerického prezidenta a antikomunisty Ronalda Reagana. Jak jste ho vnímal Vy, jako občan USA? Když ho srovnáte třeba s Carterem?

Já jsem byl ze začátku trochu na vážkách. Noviny psaly, že máme za prezidenta filmového herce a tak. Hned ze začátku začal dělat dobré věci. Šel tvrdě proti komunismu. Zato Carter mě hrozně zklamal, protože jsem si myslel, že by to mohl být dobrý prezident.

Byl to ale prezident za Demokratickou stranu…

To je pravda. Demokrati rádi utrácej peníze-přesně jako Paroubek. Ten to třeba viděl tam a opičí se po tom (smích). Zase ale demokrati nejsou hulváti jako Paroubek, jsou to docela slušní lidé, ale holt levičáckého smýšlení.

Já jsem žil 40 let v Miami a tam je taky dost černochů. A víte, že černoši Cartera neměli moc rádi?

To nevím. Proč?

Protože, když tam přijížděli Kubánci, tak je uvítal Carter. Zvedl nahoru ruce jako nějaký Ježíš Kristus a říká jim: „We welcome you with open arms“ (smích). No a černoši, ti byli pěkně naštvaní, protože chtěli, aby se věnoval jim.

Něco podobného se děje teď, protože černoši se bojí hispánské invaze. Je i řada černých minutemanů hlídajících hranice…

Já se nedivím. Heleďte, když jsem se stěhoval zpátky do Čech, tak to jsem odjížděl v roce 2001. Před tím už mě to tam v Miami asi už pět let přestávalo bavit, protože takoví nejagresivnější z těch Jihoameričanů jsou Kubánci. Ti si dělají nárok, že jsou ti vyvolení v jižní Americe. Měli jsme tam jednoho guvernéra, to byl dobrý chlap, narodil se na Jihu a měl i ten jižanský akcent.

V šedesátých letech tam probíhalo také hnutí za občanská práva černochů. Já jsem o tom hodně přemýšlel a říkám si, no jo, oni mají tvrdou situaci. Oni jsou černí, hrozně rádi pijou, do práce se moc neženou, žijou v těch černých ghettech. No ale když tam přijde bílý, tak se musí pořád ohlížet a dávat si pozor, co se děje.

Kubánci také požadovali španělštinu jako úřední jazyk a ten guvernér jim řekl, že v žádném případě. Jeden můj známý od nich se mě ptal, proč s nimi nemluvím  španělsky. A já mu řikám: „Já jsem sem přišel před tebou a já jsem se naučil anglicky, abych se mohl dorozumívat s Američanama, tak se jdi učit anglicky ty“.

Vidíte teď po volbách, když už není Gross a Paroubek u kormidla,  nějaké zlepšení?

Určitě! Mluvím třeba s lidmi, kteří na všechno nadávají, ale já jim říkám, že není pravda, že se nic nevylepšilo. Říkám jim: podívejte se na ten příšerný deficit, to se musí řešit. Lidi taky nadávají na toho ministra zdravotnictví Julínka. Ale lidi prostě nevidí, že se musí zastavit deficit, co nadělali ti socani. A na to se lidi bohužel nedívají. Ta současná vláda nemá lehkou situaci.

Co říkáte zákonu o registrovaném partnerství homosexuálů?

Já nevím. Když se jim něco povolí, tak to je první krůček k dalším a dalším požadavkům a nakonec řeknou: „Vy heterosexuálové nejste normální“. Prokristapána, když si chtěj´ dělat v ložnici nějaký ty svoje triky, tak ať si to dělaj, ale ať nechoděj´ do ulic demonstrovat. Vždyť je to úplná blbost. Když budou chtít adoptovat děti, co z toho nakonec vychovají? Akorát další homosexuály.

Podporujete  americké protiraketové a radarové základny?

To potřebujeme. Lidi štve, že jsou americké. Oni ale zapomínají, že Američané dali požehnání naší první republice, pak pomohli ve druhé světové válce a nakonec porazili komunisty ve studené. Nikdo neví, jak americké konvoje a dodávky pomohly Sovětům porazit Němce.

Bojíte se islámu? Nejsou potřeba ty základny i proti nebezpečným islámským státům?

Nejdřív tady byl nacismus, pak komunismus a teďka přichází islám. Takže teď možná přijde válka proti islámu. Já si pamatuji, že když my jsme přišli do Států, tak jsme se pořád ohlíželi a koukali, jak tam ti Američané žijí, abychom věděli, jak se chovají , a my se chovali taky tak. Podívejte se do Francie, oni pořád chtějí chodit zahalení-prý to je jejich vyznání. Já říkám: „Když se ti u nás nelíbí, tak běž domů“.“ A ten islám zůstává pořád někde ve středověku a nehodlá se měnit. Akorát se bojím, že se  bude muset bojovat proti tomu islámu.

Člověk sem přijde bojovat proti komunismu a teď budu snad zas muset proti islámu. To je pořád něco a člověku se do toho už moc nechce.

Chtěl byste něco vzkázat čtenářům 51 pro?

Rozhodně bych chtěl, aby si lidi tyhle pravicové časopisy četli, protože nejhorší je, když člověk není informovaný a čerpá všechno třeba z Haló novin. Taky bych jim chtěl vzkázat, aby chodili k volbám, aby to nevyhráli komunisti nebo socani. Lidi,  vyvěšujte české vlajky na 28. října a uchovávejte národní hrdost. Vždyť prokristapána kolik umřelo lidí za to, abychom měli nezávislost a svobodu! Rodiče by dětem měli říkat, kdo to byl Masaryk a kdo to byli legionáři.

 

Ptal se Lukáš Petřík

Vyšlo v časopise 51 pro 6/2007

reklama
8548 čtenářů | 107 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Adam Malý, 21.6.2007 17:31:18)
Odpovědět
Skvělé pane Petříku! Děkuji
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(ferda, 23.7.2010 23:59:16)
Odpovědět
....Rodiče by dětem měli říkat, kdo to byl Masaryk a kdo to byli legionáři....takto končí ejakulát Petříka.

Rodiče by dětem měli hlavně říkat, kdo jsou ti vrazi : Milan Paumer, Ctirad Mašín, Josef Mašín
...Rozhodli jsme se po roce 1949, že něco začneme dělat. Roznášet letáky nemělo význam, protože jen za to byl trest deset let,“ říkal novinářům Milan Paumer. „Tak lepší bylo začít s něčím více výrazným, třeba někoho zastřelit. A když vás chytnou, tak ta druhá strana je o jednoho člověka, o jednoho komunistu slabší,“ sdělil, že na věc nahlíží z vojenského hlediska.
Milan Paumer byl jedním ze skupiny bratrů Josefa a Ctirada Mašínových, kteří se na počátku 50. let prostříleli z Československa do NDR, poté do SRN a dál do USA. Zabili při tomto útěku sedm nevinných lidí.
Proč tedy, pokud jim šlo pouze o zabití co nejvíce komunistů, nespáchali sebevražedný útok na mnohočlenné plénum ÚV KSČ. Ta druhá strana by byla o desítky komunistů slabší a nešlo by o obyčejné roznášení letáků...

málokdy třeba ví, že v noci z 12. na 13. září 1951 byl zavražděn strážmistr Oldřich Kašík v Chlumci nad Cidlinou, který nepodlehl ráně ocelovou tyčí, ale až po třetím výstřelu a svém zranění z pistole.

V noci z 27. na 28. září 1951 po násilném odzbrojení strážmistra Jaroslava Honzátka a přesilou pod hrozbou zastřelení na stanici byl Honzátko omámen chloroformem a pak byl podřezán skautským nožem Ctiradem Mašínem.

Druhého srpna 1952 bylo přepadeno auto s výplatami pro hedvíkovský Kovolis a přitom byl zastřelen zmíněný pokladník Kovolisu Josef Rošický, který se ukradení peněz snažil zabránit.

Na jaře 1953 bylo odcizeno sto kilogramů donaritu z dolu Kaňk u Kutné Hory, který měl sloužit podle svědků k vyhození vlaku plného cestujících do povětří. Pátého září 1953 po zapálení jedenácti stohů na Olomoucku Mašínovci těžce zranili hasiče Leciána, který jel tyto hořící stohy hasit, přičemž mu zranili jedno oko a oslepl.

A v říjnu 1953 přešli hranice do tehdejší NDR, kde zastřelili několik příslušníkůLidové policie, přičemž jednoho z nich ze zálohy, aniž je vůbec ohrožoval. Jména těchto policistů jsou známa a v Německu stále platí zatykač na oba bratry Mašíny.

I tohle,vážení, musí rodiče říkat svým dětem :-)
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Zorro, 24.7.2010 11:16:55)
Odpovědět
Pro tebe Ferdo, absolutní nulo, jsou slova, jako vlast, rodina, přátelé zřejmě jen prázdné pojmy. Ty budeš asi jen ubohý zbabělec.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(ferda, 24.7.2010 11:31:32)
Odpovědět
Zato ty, Zorro, ty budeš mstitel jedna radost..... :-)))

nejsi nic jiného, než komunistický pacholek co o slovo demokracie a svoboda slova ani nezavadil, přizdisráči :-)))


ps. komoušůům vyčítáte jak se chovali a sami jste je přerosli mnohonásobně...:-)))

jen tak tak dále, modročervení úderníci, tu vaši slámu z bot nemůžete zapřít :-)))
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Zorro, 24.7.2010 11:44:30)
Odpovědět
Ty možná komunista nejsi, protože se to teď moc nenosí. Komunismus je choroba a Ty jsi očividně komunismem onemocnělý. Kdyby tomu tak nebylo, tak bys takhle hloupě neplkal. Doporučuji, nech si předepsat lék k vyléčení. Jmenuje se Cesta na Severozápad. Ovšem, jestli umíš číst!
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Fiter, 24.7.2010 12:45:18)
Odpovědět
Mohl byste při vaší vysoké inteligenci podrobně popsat jak se prostříleli z NSR do USA?Mě by to strašně zajímalo.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(mysak, 24.7.2010 13:44:32)
Odpovědět
masarik nechal strilet do delnickeho lidu,takove my vychvalujeme,hnus,masin pajer,ci jak se tento vrah jmenoval,byl sprostej vrah a buh ho spravedlive potrestal zlorada,vraha paumera.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(onďa, 25.7.2010 8:52:50)
Odpovědět
díky,Ferdo ,za připomenutí těm, kteří zapomněli...

byly to sprosté vraždy- žádný boj

na boj byli příliš zbabělí...
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(XXY, 25.7.2010 9:19:44)
Odpovědět
citace textu :"Nejdřív tady byl nacismus, pak komunismus a teďka přichází islám. Takže teď možná přijde válka proti islámu."....Ukázkový příklad myšlení amerických intelektuálů.Pominu Hitlera,to bylo zvěrstvo,pominu 50léta,takhle to být nemělo,za Husáka zase tak špatně nebylo,to jsou jen vaše nenávistné kecy.A co se týče muslimů,teda Palestinců,Afgánců,Iráčanů,atd,tak TY, by mírumílovní Američané nejraději vymlátili,aby si mohli na jejich území postavit "novou Ameriku".Jim totiž nestačí,že pozabíjeli všechny Indiány,oni,tihle amerožidobolševický trockisti,by chtěli ovládat celý svět.A takový ubohí Mašíní a jím podobní,jim posloužili jako zametači chodníků k židovskému království.Ostatně,na vašem jiném blogu,FreeGlobe,máte bezvadný film o americkém snu,jak ovládat globálně planetu : "Kdo zabil Johna O'Neilla "
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Pepan, 23.7.2010 3:22:10)
Odpovědět
Příšerné, pane Petříku! Jak z ČT 1.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Davidan, 25.7.2010 11:42:18)
Odpovědět
Rozhovor s takovým volem, jako je pan Paumer, to je opravdu počteníčko! No a Petřík, jen ukázal, že je na jeho úrovni.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Bořivoj Horský, 21.6.2007 18:18:12)
Odpovědět
Člověk by řekl, že ubohost a primitivnost páně Paumerova je daná stařeckou senilitou, ale jeho každý další mediální projev mě jen utvrzuje v tom, že jde o vrozený duševní kretenismus...
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(José Antonio, 21.6.2007 18:59:29)
Odpovědět
Jo, zato ty bolševický žvatlale a tobě podobní jste archetypem moudrosti a bystrosti. Mor na vás smradlavá rovnostářská žumpo
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Bořivoj Horský, 22.6.2007 13:20:17)
Odpovědět
Tak oproti Paumerovi a spol. je vrcholem krystalické moudrosti skoro každý...
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(José Antonio, 22.6.2007 16:39:11)
Odpovědět
To je typicky levičácké. Chci konkrétní argumenty proč "Paumer a spol." jsou tupci. V opačném případě je takové tvrzení bezcenné jako každý vyznavač marxistických sraček.

Spíš si myslím, že jde o závist, spíš tedy o vztek. Vsadím se, že takovou Meinhofovou by rudí xindli byli schopni vynášet do nebes jakožto vrchol humanismu a inteligence, i kdyby neuměla číst. Každý kdo střílel na komunisty je vysoce inteligentní, Věděl totiž, kam má mířit :-))))
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Bořivoj Horský, 22.6.2007 17:22:17)
Odpovědět
Tak neudivuje mě, že se Paumera zastáváte, s ohledem na váš přisprostlý projev, je vidět, že máte k němu inteligenčně velmi blízko...kokrétní argumenty nabízí on sám, viz jeho názory na homosexuály, černochy nebo jeho poslední projev do tv při letošním 1.máji...to jsem se nasmál..takovej ten fašistickej buránek..
jinak neberte si marxismus do svých úst, evidentně mu stejně nejste schopen porozumět..
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(José Antonio, 22.6.2007 17:41:21)
Odpovědět
Nízkou inteligenci jste právě prokázal sám, když jste řekl, že Paumer měl cokoli dokázat svými názory na černochy, homosexuály atd. Jasně levičácké: vytyčí se nějaké modly a kdo je proti, tak je blbec. Jste tak průhlední...

Nevím co je k marxismu k pochopení....Pseudofilosofie, mor, cholera, duševní zvratky německého syfilika.. A to by byla ta mírnější označení..
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Bořivoj Horský, 22.6.2007 18:17:22)
Odpovědět
Máte toho s Paumerem vskutku hodně společného...: hloupý, sprostý, agresivní (a přitom zbabělý)- typický pravičák...
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(jj, 22.6.2007 20:48:28)
Odpovědět
to jste spíše definoval vás levičáky- že by konečně sebereflexe?(i když prozatím jen podvědomá a projektovaná...)
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Daniel Makay, 23.6.2007 8:33:38)
Odpovědět
Bořku, Bořku. Ty jsi, ale hlava pomazaná a jak jsi moudrý.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Zorro, 24.7.2010 11:27:09)
Odpovědět
Vážený pane Vy asi budete takovej malej českej Mrva nebo Čurda, prostě jen nafoukaná nádoba, ovšem plna krystalické moudrosti, že? Přičemž bych páně Mrvu a Čurdu nerad urazil.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Hunter, 23.7.2010 12:21:51)
Odpovědět
Ti kdo se dopuštěli na mordování desetiticícu zajatých Německých vojáku, na masovém mordování Německých bezbraných kmetu, žena i děti, tak je s vaším nadšením dekorovaly barevnými kovy Čsl. presidenti od Beneše až po Husáka a nikdo ste si neodplivnul pohoršenímna nad takovou hanebnosti. Ale zabití tři komunisté vás příšerně rozběsní. Vždyť v té době už stát prožíval v mirnější formě občanskou válku a tu rozpoutali komunisté. To komuisté s nadšením většiny národa tu občasnsou válku odstartovali. V té válce Mašinové zabili ty tři konmunisty nu a vy ste si zpěvňovali normy, dávali socialistické závazky, okna zdobili a do průvodu chodili a řvali div si držky neroztrhli že "Ať žije KČ a se Sovětskýcm svazem na věčné časy". A na konci komunistické éry jste se zmohli jedině na zvonění klíčí.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Pepan, 24.7.2010 6:44:12)
Odpovědět
Ty mago.re Huntere - jací 3 zabití komunisté? Ty neumíš číst, že to žádní komunisté nebyli - nebo alespoň většina z těch zavražděných. Také mohli zabít Tvé rodiče a říci že zabili komunistické zločince.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(mysak, 24.7.2010 13:45:39)
Odpovědět
ty ses ale ubohej primitiv.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(mysak, 24.7.2010 13:47:00)
Odpovědět
ty ses ale ubohej primitiv.jses pekna zumpa.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(fdgg, 28.2.2008 16:15:25)
Odpovědět
Dneska jsi kopa rozumu, ale až budeš v jeho věku, tak budeš mít půlku mozku sežranou parkinsonem a pytel budeš vláčet po zemi! Osobně si myslím, že pan Paumer má přes svůj vysoký věk tak o 30 bodů vyšší IQ než ty a tobě podobní kryptokomoušci!
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Fiter, 23.7.2010 21:08:11)
Odpovědět
Ty bolševický kastráte se těmto úžasně slušným,statečným a neskutečně poctivým lidem nemůžeš vůbec postavit,tak si je neber do té své špinavé prolhané komunistické huby.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Pepan, 24.7.2010 6:46:50)
Odpovědět
Hnusným zákeřným vrahům a zlodějům se nechce rovnat žádný slušný člověk.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Duke, 24.7.2010 11:37:41)
Odpovědět
Pepane, Vy líný člověče bez empatie. Kdy se konečně naučíte číst a z dokumentů zjistíte, jak se mýlíte, jak jste podobně, jako většina českejch bařtipánů, pěkně zmanipulovaný.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Pepan, 24.7.2010 18:29:46)
Odpovědět
Své informace získávám z různých víceméně hodnověrných zdrojů. Poraďte mně z kterých historických sra.ček čerpáte Vy, duke? Z pamětí Topolánka a jeho rodiny? Z archivů CIA?
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Hunter, 23.7.2010 12:07:42)
Odpovědět
BOřivoj Horský je rovněž zřejmě pokrokový velehumanista. Zabít komunistu je hnusný zločin. Vraždění provaděné stachanovský bolševiky, to bylo jen odletování třísek, když bolševici káceli les. Tihle advokáti, ochráncí komunistický vrahovnu a zločincu nemůžou unést příšerný fakt, že Mašinové s Paumerem zabili tři komunisty. Stačilo málo a nemuseli zabíjet vůbec a to by ani nemuseli, kdyby komunisté nebránili v odchodu ze svého králogvství těm, kteří pod ními žít nechtěli. Za tu krátkou dobu pěti let už na Čsl. hranicích bylo zabito spousta lidí a dokonce nejen na hranicích. To zuřiví plivatelé na Mašíny zásadně neberou na vědomí. Kdyby bylo takových Mašínu pár stovek, tak by ten réžím nebyl tak zhovadilý. Kdo žil v 56 roce za Maďarského povstání, může si pamatovat jak tehdy komunističtí hrdinové byly pokorní. To na ně platí, vy plivatelé na Mašíny.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(alfa27, 23.7.2010 8:02:05)
Odpovědět
nicméně rozhovor má základní myšlenku , která je správná.Nacismus svinstvo,komunismus svinstvo a islamismus hrozicí svinstvo.Pokud budou pseudohumanisté politicky korektně couvat před islámem,jako couvali před Hitlerem a Stalnem, můžeme se těši na další hory mrtvol a nové koncentráky.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Hardy, 23.7.2010 22:56:53)
Odpovědět
Nacizmus, komunizmus, islamizmus - přesně řečeno.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(jj, 21.6.2007 19:41:05)
Odpovědět
Evropská Unie ... aneb co nešlo po zlém(Hitler snící o sjednoceném Evropském Sozial Staat) to nyní EUROnacionální socialisté zkouší tentokrát po dobrém(prozatím)
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Lukáš Petřík, 23.6.2007 11:02:29)
Odpovědět
Nevím, co na Paumerových názorech bylo nepatřičného. On v USA žil a zažil zkušenosti s temi etnickými skupinami sám. Myslím, že každý Čech ví, koho by chtěl a koho by nechtěl mít za souseda. Ať jdou žít s těmito přizpůsobivými etniky do jednoho dobu levicoví intelektuálové a třeba změní názor. Zatím si ale žijí v přepychových domech, přemítají o spáse lidstva a globálním oteplování a označují obyčejné lidi, dělníky, co na rozdíl od levičáckých blábolů multikulturní šílené k. Amy Gutmanové a spol. dělají něco užitečného, za rasisty, když nechtějí, aby byli určití občané zvýhodňováni na základě barvy své pleti. Obyčejní lidé často musí žít vedle ghett těchto etnik a jsou pod bičem politické korektnosti a afirmativní akce, což není nic jiného než rasismus vůči bílému obyvatelstvu.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Dan Kratochvíl, 25.7.2010 10:23:51)
Odpovědět
Zajímalo by mě jestli víš, jaký názor vyjádřili Mašínové na prezidenta Klause, proč sem nechtěli přijet a že paní Mašinová podepsala petici proti Klausovi a jeho zahraniční politice ??


Dále pak tě žádám o odavhu a odpovědět na fakt, že jediný kdo Paumera vyznamenal byl Topolánek, zatímco Klaus to odmítl..


Děkuji za odpovědi !
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Milan, 24.6.2007 0:46:01)
Odpovědět
Tak musím říct že mě pan Paumer hluboce zklamal. Tohle je prvni jeho interview které jsem četl (a díky nemůž jsem mohl poznat jeho názory) a opravdu na mě působí jako hulvátský rasista a xenofob. A je to pro mě opravdu zklamání - četl jsem knihu od Jana Nováka - Zatím dobrý a v ní mě opravdu zaujal odboj mladých Mašínů a jejich skupiny proti komunistům. věděl jsem o vazbách pana Paumera s Mladou pravicí - ale vždycky jsem si říkal že třeba pan Paumer ani neví co jsou opravdu zač, ale jak je vidět tak to pan Paumer moc dobře ví a sám zastává jejich extremistické názory.

No co jeden? Jeden hrdina padlý z mého piedestálu.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Lukáš Petřík, 24.6.2007 13:10:47)
Odpovědět
Vy jste směšný, Milane. Každého, kdo nemiluje politickou korektnost označíte za xenofoba a rasistu (potažmo fašistu)? Nechtělo by to již něco nového? :-) Vždyť toto je stará taktika komunistů od dvacátých let. Myslíte si, že vám na tohle ještě někdo skočí. Nechtěl byste to zkusit s více sofistikovanou propagandou? Toto už je značně vyčpělé.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Bořivoj Horský, 24.6.2007 13:32:46)
Odpovědět
Směšný jste vy, pane Petříku. Když někdo někoho jako je paumer nebo vy označí za fašistu, je to zcela legitimní názor, pokud ovšem rozumíte historické a společensko-teoretické etymologii slova fašismus...o čemž u lidí jako je Paumer nebo vy se dá dost pochybovat...
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Lukáš Petřík, 24.6.2007 14:41:55)
Odpovědět
Já jsem si na rozdíl od vás, Horský, pár prací o fašismu přečetl. Já nehlásám žádný totalitní korporativní stát. To hlásáte vy, levičáci.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Bořivoj Horský, 24.6.2007 16:33:08)
Odpovědět
Na vulgární primitivismy pana J.A. nehodlám reagovat, říkají o něm víc než kterýkoliv z jeho případných kritiků..
jinak pane Petříku, nevím, jaké práce jste o fašismu četl, ale evidentně jste nepochopil, co tím, chci říct, tudíž jste mě svým zmateným příspěvkem vůbec nepřekvapil...:)
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(LP, 24.6.2007 16:41:08)
Odpovědět
Jo myslíte jako fascio nebo fasces. Svazek liktorských prutů? A co?
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Bořivoj Horský, 24.6.2007 17:05:07)
Odpovědět
Navíc nevím, kde jste vzal, že by levičáci někdy hlásali korporativní stát, vždyť je to nelogické, proto si, prosím, než začnete používat cizí slova, vezměte do ruky příslušný slovník...
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(José Antonio, 24.6.2007 16:04:23)
Odpovědět
Fašismus dneska jako ideologie dávno neexistuje, je to jen nadávka kterou bezcenná a špinavá levicová a humanistická pakáž používá proti všem, které chce vyloučit z demokratické diskuse. Dotyční jedinci mají plná ústa nesmyslných kvaziintelektuálských cintů o "historicko-etymologickém diskurzu". Ať pan Horský doloží údajné Paumerovy fašistické myšlenky. Nevšiml jsem si, že by Milan Paumer tíhl ke korporativismu, syndikalismu, hlásil se k odkazu Benita Mussoliniho, nebo volal po zavedení stavovského systému. Chce to argumenty, jenomže ty evidentně tomuto syfilistikovi (syfilismus je nový název pro jistou nevýznamnou filosofii, vytvořenou v 19.století jistý německým sexuálním deviantem) chybí....

Já osobně mám ale také problém s případným vyznamenáním Mašinů. Nevím, zda jsou pouze tři (nebo kolik) mrtví bolševičtí policajti dostatečným důvodem k vyznamenání, u čísla 100 by se o metálu mohlo uvažovat :)
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Josef II., 24.6.2007 17:21:37)
Odpovědět
Je pravda, že jich postříleli dost málo, ale k přihlédnutí k věku a k jejich počtu... :-)
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(děd, 23.7.2010 9:31:33)
Odpovědět
Promiňte, ale Vy jste KORUNOVANEJ ...!
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Nostranamus, 15.3.2008 15:34:48)
Odpovědět
Chtěl bych odpověď od vyznamenaného hrdiny pana Paumera na otázku: o jakém odboji mluví. To co o jejich činnosti vím, tak je to docela obyčejný terorismus. Pokud se mýlím, ať mi vysvětlí co je odboj. V případě, že nebude někdo souhlasit s rádoby demokracií v ČR kolik má zabít a okrást trafikantů, toaletářk a podobných lidí aby byl podle Topolánka vyznamenán jako odbojář hrdina? Pravděpodobně vyznávám jiné hodnoty než pan Topolánek a důstojník naši armády který se vyjadřoval k hrdinsví Mašínů a Paumera. Bál bych se k nim otočit zády aby mi nepodřízli a neokradli jako jejich hrdinové. Za Topolánka se stydím a přeji si aby nebyl nadále volen.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(pavjan, 23.7.2010 12:59:10)
Odpovědět
Spoustě lidí se stýská po komunismu. Líbí se jim žít pod křídly Velkého Bratra.Současný režim není bez problémů, ale doufám, že ještě chvíli vydrží než demokraticky odevzdáme vládu novodobým marxistům. Už zde z diskuse vyplývá, že by to nemuselo dlouho trvat.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Hop09, 23.7.2010 16:14:08)
Odpovědět
Spousta lidí ví, že tady komunismus nikdy nebyl. Spousta hlupáků, ale kvůli své nevzdělanosti, nevědomosti a úděsné hlouposti papouškuje to, co tvrdí novináři a média, prostoupená koupenými lumpy a mezi takové papoušky Pavjane, bezesporu patříš.
Pařez zůstane pařezem a vůl volem, to ti sedí, jako ušité.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(alfa27, 23.7.2010 23:23:40)
Odpovědět
S komunismem je to jako s neposkvrněným početím,on ani být nemohl.Byli však komunisté.Ať ten jejich režim nazvete komunismrm,socialismem,lidovou demokracií nebo rudým pšoukem, podstata je pořád stejná.Osnatý drát,mrtvoly a omezování svobod jednotlivce.Z ekomického hlediska totální krach,kdy tak průmyslově vyspělá země ,jakou ČSR bylo ,není schopna vyrobit ani dostatek toaleťáku a vložek.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Pepan, 24.7.2010 7:05:37)
Odpovědět
Že s těmi železnými dráty, koncentráky a mučením začali dávno již před komunisty jiní - např. Britové s koncentráky pro černochy v j. Africe v letech 1902-1905 nebo s mučením a likvidací bez soudu německých komunistů v tajných věznicích v britské zoně po válce v r. 1945-47. A že ta ubohá ČSSR nebyla v zahraničí vůbez zadlužená, naopak měla kladnou bilanci kolem 15 mld dolarů a nyní je stát zadlužený 1,2 bilionem Kč a domácnosti dalším bilionem Kč.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Milouš, 24.7.2010 17:59:56)
Odpovědět
Pepane, zapomněl jste na hanebnou roli amerických nadlidí v Plzni v květnu 1945, zapomněl jste na vrahy z Wall Streetu, zapomněl jste, jak v USA lynčují černochy, na záškodnické spiknutí M. Horákové, protisovětské trockistické centrum, spiklenecké centrum v čele s R. Slánským. I tak mám z Tebe radost, soudruhu.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Pepan, 24.7.2010 18:48:14)
Odpovědět
Polib mi p...l
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Nermuť Jan, 24.7.2010 9:19:33)
Odpovědět
Až bude komunismus zpátky říkám.

Zbourejte koncetráky, dnes je totiž ani EU nemusí stavět. (Pro nemuslimy).
¨
Nakonec muslimská Evropa vychcípe.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Dan, 24.7.2010 9:50:50)
Odpovědět
Ano, Evropa vychcípe, to by mě tedazajímalo kdy, když např. včera jsem byl schánět pronájem kontejnerových školek, protože v okolních 8 vesnicích už nikdy neberou, v Brně jsem byl ve 4 školkách, vše naprasknutí a naše školka se dokončí teprve příští rok napodzim.

Ještě nikdy nebylo v mém regionu toli dětí, je naprosto běžná rodina o 3 dětech..

a ty k. školky jsme si pronajímali z Rakouska, kde mají stejný problém, školky nestačí stavět.

Neznám přelidněnější kontynent než je Evropa, v minulosti desítk milionu Evropanů vylévali dosvěta a jedině tak se tu udržel nějaký maličký prostor k žití, že v Holandsku nebo PP v Německu navazují města do měst některé aglemerace čítají až 15 milinu lidí v jednom celku, to se vám zdá normální ??

Evropanů už nesmí přibývat, jedině že se budou dále vylévat do Ameriky..
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Pepan, 24.7.2010 18:46:17)
Odpovědět
Dane, to je logika k podělání. Když byly po r. skoro všechny jesle zavřeny a většina mateřských škol, tak je jasné že nyní chybí. Evropě ještě přelidněná není - ale když nebudeme mít vlastní děti, nalezou sem muslimové, Araby a černoši. Víte jak vypadá přelidněná země - podívejte se na Čínu s trojnásobkem obyvatel než Evropa, Praha by tam byla tak okresní město. Ještě že si porodností poradili po svém a nedbají na bláboly našich humanistů a bojovníků za lidská práva.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Dan, 24.7.2010 22:42:03)
Odpovědět
Ne, žádný školky se nezavírali, u nás teda ne ani v okolí a jenom pro tvoji předtavu já jsem ročník 1974 a tedka je víc děcek ve školce a předškolkáčků, než bylo nás..

Aktuálně to řeším a je to k podělání, děcek jako sraček, vesnice 1200 obyvatel, 21 dětí narozených loni a 17 už letos za půl roku, školku jsem před 2 lety zvětšily a stále to nestačí.

není týden aby mi nepípl sms že se někomu známému narodilo dítě, je to šílená smršť :-)


P.S. Podívej se prosimtě na mapu jak velká je čína ajak velká je EU a uvědom si, že v té maličkaté Evropce žije 500 milionu lidí !!

Nevidím žádný důvod proč semka brát cizáky, naše porodnice praskají ve švech.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Dan, 24.7.2010 22:58:33)
Odpovědět
čína 130 lidí /km .. nejlidnatější země světa

EU 117 lidí / km...

měl pravdu, ještě nám chyní 8% lidí přírůstek a dohnali jsme čínu, kde už není k hnutí vůbec...


Tudy určitě cesta nevede, ať je klidně evropanů míň, otom to není, přistěhovalce k ničemu nepotřebujeme.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Pepan, 25.7.2010 9:23:03)
Odpovědět
Jo Dane, v Evropě jsou obrovské pouště jako Gobi, velehory jako Himaláje a pod. velké neobyvatelné plochy.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Dan, 25.7.2010 10:30:59)
Odpovědět
1/ Evropa je 3x menší než čína
2/ má zhruba 1/3 obyvtel číny
3/ ano, i Evropa má Pyreneje, Alpy, Tatry, Krkonoše, Jeseníky, Dolomity, atd. atd. kde se dá těžko žít.

Je vidět že necestuješ a nic neznáš, oblast Benelux, Porýní a Porůří je totálně přelidněná, stejně jako třeba Británie, zejména jih země kde na ploše nového zélandu /3,7 milionu ob./ žije 66,4 milikonu Britů.

Nemá smysl o tomhle dále debatovat, Evropa je totálně přelidněná, nikdy v historii neměla tolik /vlastních/ obyvetl a nepotřebuje žádné přírůstky, protože pyramidový systém důchodu už se stejně hroutí...

Každý si bude muset na sebe vydělat sám, když nás tu bude o 100 milionu míň, bude se lépe žít.

Základ je semka nepouštět číňany, Ruse a muslimy, pouze lidi z civilizovaných zemí západu, kteří nám něse přinesou, myšlenka množení je nesmyslá a hloupá, byly doby kdy nás byla polovina i třetina a evropské země fungovali výborně.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Dan, 24.7.2010 9:50:51)
Odpovědět
Ano, Evropa vychcípe, to by mě tedazajímalo kdy, když např. včera jsem byl schánět pronájem kontejnerových školek, protože v okolních 8 vesnicích už nikdy neberou, v Brně jsem byl ve 4 školkách, vše naprasknutí a naše školka se dokončí teprve příští rok napodzim.

Ještě nikdy nebylo v mém regionu toli dětí, je naprosto běžná rodina o 3 dětech..

a ty k. školky jsme si pronajímali z Rakouska, kde mají stejný problém, školky nestačí stavět.

Neznám přelidněnější kontynent než je Evropa, v minulosti desítk milionu Evropanů vylévali dosvěta a jedině tak se tu udržel nějaký maličký prostor k žití, že v Holandsku nebo PP v Německu navazují města do měst některé aglemerace čítají až 15 milinu lidí v jednom celku, to se vám zdá normální ??

Evropanů už nesmí přibývat, jedině že se budou dále vylévat do Ameriky..
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Dan, 24.7.2010 9:50:52)
Odpovědět
Ano, Evropa vychcípe, to by mě tedazajímalo kdy, když např. včera jsem byl schánět pronájem kontejnerových školek, protože v okolních 8 vesnicích už nikdy neberou, v Brně jsem byl ve 4 školkách, vše naprasknutí a naše školka se dokončí teprve příští rok napodzim.

Ještě nikdy nebylo v mém regionu toli dětí, je naprosto běžná rodina o 3 dětech..

a ty k. školky jsme si pronajímali z Rakouska, kde mají stejný problém, školky nestačí stavět.

Neznám přelidněnější kontynent než je Evropa, v minulosti desítk milionu Evropanů vylévali dosvěta a jedině tak se tu udržel nějaký maličký prostor k žití, že v Holandsku nebo PP v Německu navazují města do měst některé aglemerace čítají až 15 milinu lidí v jednom celku, to se vám zdá normální ??

Evropanů už nesmí přibývat, jedině že se budou dále vylévat do Ameriky..
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(SamOpal, 25.7.2010 16:55:33)
Odpovědět
Pepane,pepane,tak si tak říkám,zdali jsi blbý vod narození,nebo jsi zblbnul až nadměrným sledování TV Nova, či školením KSČ ,neboť internační tábory v Jižní Africe nebyly vůbec pro černochy ,pakliže se nedomníváš,že černoši jsou Bůrové ,coby potomci holandských přistěhovalců, právě pro jejichž rodiny byly tyto tábory zřízeny za což se angličanům celkem pochopitelně osadníci "odvděčovali" způsobem ,byl-li by použit bři.Mašíny proti vám,komunistům ,by jste se dodnes nejspíše všichni pominuli a byl by vod vás už KONEČNĚ klid, a dokonce by jsi si nepletl likvidaci německejch komunistů soudruhem stalinem ,kterej je vydal svýmu kámoši adolfovi s likvidací nacistů ,kteří naprosto prokazatelně po válce z NSDAP přestoupili k vám,bolševikům v naději že je za jejich zvěrstva mine spravedlivej trest ,což se tak mnohdy především v sovětský zóně stalo ,či si neplet Pokotrmelcové vládnutí opět vás komunistů ,a to až do dnešních dnů ,pročež by se dalo souhlasit s panem Benešem Janem,že Kotrmelci 89 scházel jeden ,ale naprosto zásadní člověk - Augusto Pinochet!
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(ferda, 24.7.2010 9:18:58)
Odpovědět
ani se mi nechce na alfu reagovat, .....

ale jen tak na okraj, nedostatek hygienických potřeb byl zaapříčiněn vyhořením Harmanických papíren, největšího výrobce toal. papíru a jiných hyg.potřeb.... ostatní, daleko menší, bohužel nestíhali vyrabět :-))
ovšem co je horší, jestli si nemít čím utřít p.r.d.e.l. za komunistů, nebo když se naše Země koupe v ropě za kapitalistů... ?


ps. zato nyní to vypadá na pořádně drahý karneval.... jen vydržte, sokolíci, i nebe vám bude těsné, s čím příjdou modrohnojíci :-)))
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Dan, 24.7.2010 9:54:35)
Odpovědět
a ty si myslíš, že vyhoření nějakých papíren je důvod k nedostatku h papíru ??

Dneska by ho okamžitě dovezli třeba z Německa, aale za bolševika nebyla zaco země byla švorc a hl. nikdo s ní nechtěl obchodovat..

neschopnost komoušů nás stála obrovskou daň, hluboké zaostání za západem.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Nermuť Jan, 24.7.2010 10:38:44)
Odpovědět
Na Dana nereagujte.
Nemá to cenu. On chce rozvrátit diskuzi. A důvod k tomu má.

A Dan to také není. Je to ubožák, co krade jména.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Nermuť Jan, 23.7.2010 13:12:55)
Odpovědět
No to není jisté.
V demokracii, komunistické demokracii, funguje vláda jedné strany. Socialistické.
Dnes Jednotné strany.
Holt se musí sjednotit všechny pravé socialistické strany. A to může trvat dlouho.
Až 20-30 let.

Ono jde spíše o to, že nebude moci Pravice dělat sviňárny.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Dan, 23.7.2010 9:41:30)
Odpovědět
V zásadních věcech s paumerem souhlasím, je třeba uvážit jeho věk.

On bojoval proti totalitářským komunistům, jako např. rodina Klausových a další bolševická pakáž a proto mu těžko kraytožidobolšeik Klaus může udělat nějaké vyznamenání, ten zbabělec Klaus se zase projevil...

Zajímalo by mě jak ho tentokrát omluví tzv. pravičák Petřík ???


Jako nebezpečí pro nás je třeba stále jmenovat ty stejné:

1. komunismus a všechny jeho formy vč. socialismu
2. Nacismus a jeho opětné bujení v nacionalismem agresivitě vůči sousedům a td.
3. Rusko jehož agenti u nás, vliv na hrad atd. ukazují že o nás zájem nestratili
4. čína jako totalitní obr představující permanentní nebezpečí ve své komunistické podstatě pro celý západ
5. Islám a judaismus jako odvěcí nepřátelé evropské anticko-křestanské civilizace, jedni primitvní druzí zákeřní ve své podmanivosti


Natomto se nic nezměnilo.


My máme na hradě, kryptožida pracujícího pro kreml, nacionalisty a nekřesťana bez úctyk tradičním hodnotám, zbabělce a zaprodance typu Beneše a antizápadního hada Klause.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(ThujaGarden, 24.7.2010 5:42:57)
Odpovědět
Zase si chlastal zvětralý pivo ve svým motorestu Dane?
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(alfa27, 23.7.2010 23:18:00)
Odpovědět
Ne ,že bych Klause nějak obdivoval..ale vaše slova o kryptožidovi svědčí o tom,že vy jste kryptoblb.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Nermuť Jan, 23.7.2010 10:04:29)
Odpovědět
Trtkoši, zdravím.

Hmmmmmmm, koho to paroduješ?

Aha putina.
Stejně jako Jahoda jsem já. Jen to převracíš na Katolíky.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Nermuť Jan, 23.7.2010 9:13:12)
Odpovědět
Ostatně od návratu SSSR se nějak zvedl počet úmrtí slavný hrdinů.
Rozumějte Lupičů a jiných gangstrů.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Nermuť Jan, 23.7.2010 9:10:25)
Odpovědět
Tak nám umřel jeden terorista, škoda.
Nemůžem ho pověsit.

Naštěstí se sám zabil, strachy ze SSSR.
No pořád máme Klause, Havla a další, koho postavíme před soud a popravíme.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Pepan, 23.7.2010 3:31:12)
Odpovědět
Oslavovat vrahy a lupiče (zavražděný pokladník s výplatami pro fabriku - za ně nakoupeny motorky, podříznutý svázaný obyčejný policajt trikem vylákaný k fiktivní nehodě, prostřelená hlava hasiči který hasil stoh slámy zapálený Mašíny) může jen omezenec a blázen.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(ferda, 24.7.2010 0:13:38)
Odpovědět
....Rodiče by dětem měli říkat, kdo to byl Masaryk a kdo to byli legionáři....takto končí ejakulát Petříka.

Rodiče by dětem měli hlavně říkat, kdo jsou ti vrazi : Milan Paumer, Ctirad Mašín, Josef Mašín
...Rozhodli jsme se po roce 1949, že něco začneme dělat. Roznášet letáky nemělo význam, protože jen za to byl trest deset let,“ říkal novinářům Milan Paumer. „Tak lepší bylo začít s něčím více výrazným, třeba někoho zastřelit. A když vás chytnou, tak ta druhá strana je o jednoho člověka, o jednoho komunistu slabší,“ sdělil, že na věc nahlíží z vojenského hlediska.
Milan Paumer byl jedním ze skupiny bratrů Josefa a Ctirada Mašínových, kteří se na počátku 50. let prostříleli z Československa do NDR, poté do SRN a dál do USA. Zabili při tomto útěku sedm nevinných lidí.
Proč tedy, pokud jim šlo pouze o zabití co nejvíce komunistů, nespáchali sebevražedný útok na mnohočlenné plénum ÚV KSČ. Ta druhá strana by byla o desítky komunistů slabší a nešlo by o obyčejné roznášení letáků...

málokdy třeba ví, že v noci z 12. na 13. září 1951 byl zavražděn strážmistr Oldřich Kašík v Chlumci nad Cidlinou, který nepodlehl ráně ocelovou tyčí, ale až po třetím výstřelu a svém zranění z pistole.

V noci z 27. na 28. září 1951 po násilném odzbrojení strážmistra Jaroslava Honzátka a přesilou pod hrozbou zastřelení na stanici byl Honzátko omámen chloroformem a pak byl podřezán skautským nožem Ctiradem Mašínem.

Druhého srpna 1952 bylo přepadeno auto s výplatami pro hedvíkovský Kovolis a přitom byl zastřelen zmíněný pokladník Kovolisu Josef Rošický, který se ukradení peněz snažil zabránit.

Na jaře 1953 bylo odcizeno sto kilogramů donaritu z dolu Kaňk u Kutné Hory, který měl sloužit podle svědků k vyhození vlaku plného cestujících do povětří. Pátého září 1953 po zapálení jedenácti stohů na Olomoucku Mašínovci těžce zranili hasiče Leciána, který jel tyto hořící stohy hasit, přičemž mu zranili jedno oko a oslepl.

A v říjnu 1953 přešli hranice do tehdejší NDR, kde zastřelili několik příslušníkůLidové policie, přičemž jednoho z nich ze zálohy, aniž je vůbec ohrožoval. Jména těchto policistů jsou známa a v Německu stále platí zatykač na oba bratry Mašíny.

I tohle,vážení, musí rodiče říkat svým dětem :-)f
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Dan, 24.7.2010 10:00:57)
Odpovědět
Za každého zabitého komunistického represivního činitele bych dal mašínům medaily, zaslouží si ji.


Jenomže oni jich opravdu zabili žalostně málo, protože si jenomklestili cestu z tyranského diktátorského státu ke svobodě, nikdo nemá právo soudit lidi, kteří bojují proti totalitě za svoje práva a svobodu, ani ty ne gotvaldův levobočku.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(ferda, 24.7.2010 11:24:33)
Odpovědět
dane, nejsi nic jiného, než směšný kretének :-))

proč píšu kretének ? to je jednoduché vysvětlení, ty nemáš ani nato, aby jsi byl kretén :-)))

ps. pokud si vzpomínám, tak bylo velké množství lidí, kteří mohli vycestovat na západ, bylo jim to i minulým režimem nabídnuto, ovšem za podmínky , že se nesmějí vrátit, hádej kolik lidí to využilo???? :-)))
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Dan, 24.7.2010 16:26:46)
Odpovědět
Některých významných lidí, naprosté hrstky se režim bál natolik, kvůli reakci západního tisku a veřejnosti, že se je snažil vyhostit, normální člověk však ven nemohl, od toho ta tu bylo jako ve velkém lágru, ploty s elektrikou a muži s ovčáky a samopaly na hranicích nehlídali naši zem jak se tvrdilo, ale naše lidi před útěkem do svobodné země.

Ještě jednou pakuji, že mrtví komunista dobrý komunista.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Kíťa, 23.7.2010 9:00:08)
Odpovědět
Paumer byl především primitiv, jeho projevy mluví za vše...nedivil bych se, kdyby měl diagnostikovanou nějakou retardaci...prto byl vrah, zloděj, žoldák, taxikář, antikomunista...ikdyž i nám, demokratům, bude chybět - prokazoval antikomunismu medvědí službu a ukazoval tím, co jsou antikomunisté vlastně zač...
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Drahomíra, 24.7.2010 17:45:39)
Odpovědět
Pepane, čecháčku omezený, jen komunista či neinformovaný tupec může plácat nesmysly jako Vy - že ti tři: Honzátko, Kašík a Rošický, byli nevinní. Buď nic nevíte, nebo nechcete vědět! V.I. Lenin by Vám poradil: Učit se, učit se, učit se!
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Pepan, 24.7.2010 18:38:26)
Odpovědět
Jistě - pokladník (účetní) byl vinný protože pracoval ve státním socialistickém podniku a vezl pracujícím výplaty, které odmítl zločincům vydat (nakonec si za ně koupili nové motorky), strážmistr byl zločinnec že sloužil státu tak jak jakýkoliv jiný policista od dob Rakouska Uherska až po dnešek, hasiče s prostřelenou hlavou před výstřelem Mašíni lustrovali zda není komunista .... Navíc nejsem krá.vo čecháček, ale moravák
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Drahomíra, 24.7.2010 23:39:02)
Odpovědět
Pepane, moravaku omezený. Tobě není pomoci!
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Pepan, 25.7.2010 9:19:04)
Odpovědět
Díky Drahomíro, buď jste učitelka dějepisu ze základní školy nebo pravicová poslankyně či odchovanec pomocné školy, to Vaše uznání mne těší.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(pamětník,nestraník, 24.7.2010 17:32:40)
Odpovědět
Rozhodně nechci obhajovat komunismus,neboť to byl skutečně zločinný systém.Ovšem považovat za hrdiny a obojáře mladíky,kteří chtějí uprchnout z republiky a cestou pozabíjejí několik nevinných lidí,je neomluvitelné.Přirovnal bych je spíše k teroristům,kteří bombami zabíjejí také nevinné lidí,ale ve jménu vyšších idejí a změny společenských řádů.Když byli bojovníci tak měli sejmout pár komunistických pohlavárů kteří ovlivňovali nastolený systém.Naši parašutisté udělali atentát na pohlavára říše,ne řadové vojáky,kteří podléhají vojenským předpisům tak jako policisté,to znamená,že ve válce musí poslouchat pod trestem zastřelení i když vnitřně nemusí souhlasit s tím co se děje kolem.To ví každý kdo byl na vojně.Mašinové=vraždící mašiny,úchylní sadisté,žádní hrdinové a odbojáři.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(antikomunista, 24.7.2010 18:15:46)
Odpovědět
Jak říká ve filmu Vyšší princip profesor(Smolík):Vražda na tyranovi není z hlediska vyššího principu mravního zločin,nebo vražda(přibližná citace).Ale to se mluví o konkrétní osobě,Haydrichovi,příteli Havlových rodičů a prarodičů za války.Ne zabíjet kohokoliv kdo mi příjde do cesty kde zrovna prchám jako tehdy mladí Mašinové s Paumerem.Tak jednají i zločinci když prchají po vykradení banky a střílejí vlevo vpravo i po nevinných chodcích.Komunismus asi nebyl tak špatný,když ani chudák vězněný disident Havel, nepodal za celou dlouhou dobu prezidentováni návrh na jeho zrušení.Po zákazu Dělnické strany,odpověděl v televizi předseda správního soudu v Brně na dotaz,proč nebyla ani po 19 letech zakázána KSČM,jako navazující strana,hlasící se k odkazu KSČ,že za celá ta léta nepodali prezidenti(Havel ani Klaus)ani vlády jako jediné oprávněné instituce tento návrh!Vidíte,že celá revoluce byla dohodnutá hra o sametovém převzetí moci něco za něco.Ale před volbami se stále hraje a straší komunisty,teď hlavně John,žádná spolupráce atd. Za komunismu však byl v Americe a klidně psal,Klaus s Klivii také klidně studoval v zahraničí i spousta dalších hlavně dnešních zarytých pravičáků a ještě soudruzi pomohli zajistit jeho prezidentské křeslo.Vidíte,jak rozdílné mohou být pohledy na tutéž věc,proto Mašínové pro pseudokomunisty-pravici,jsou hrdinové,ale pro jiné jen vrazi,srovnatelní s teroristy.Tak si vyberte.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(jan, 16.3.2008 10:46:52)
Odpovědět
MAŠÍNOVÉ JSOU VRAZI! NENÍ NIC!!!!! CO BY MOHLO OMLUVOT VRAŽDU NEVINNÉHO ČLOVĚKA. JEJICH MOTIV BYL SOBECKÝ NIKOMU TÍMTO ČINEM NECHTĚLI POMOCI, POUZE SI CHTĚLI ZAJISTIT LEPŠÍ BUDOUCNOST/ jen a jen pro sebe!!!!!/ KAŽDÝ!!! KDO MÁ SVĚDOMÍ, BY ZE SEBE MUSEL ZVRACET, KDYBY SE MU ŽILO LÍP ZA CENU PODŘEZANÝHO HRDLA OTCE OD RODINY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Zorro, 24.7.2010 11:57:35)
Odpovědět
Čest práci, soudruhu Jane. Dovol, abychom Ti za všechny poctivé komunisty poděkovali. Nikdy Tvé pokrokové názory nezapomeneme. Se soudružským pozdravem - bývalí prokurátoři: Brožová-Polednová, Karel Vaš a další výtečníci. Míru zdar, smrt Mašínům!
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(onďa, 25.7.2010 8:47:44)
Odpovědět
dostala jsem se k tomu až teď.. opravdu odporné..

vrah a primitiv - každým slovem to dává najevo...
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(hanca, 24.7.2010 11:28:17)
Odpovědět
Nevidim duvod kritizovat p. Paumera. neocekala jsem od neho zadne velke intelektualni vykony, byl svuj, mluvil otevrene a proste.

a jejich odboj? nezapomente, ze bylo kratce po valce, odboj byl vzpoura proti rezimu. kdyby je na hranicich zastrelili, za to, ze chteli odejit ze zeme, nikdo by se nad tim nepozastavil. a ze jich postrileli, soudruzi, treba jen za to, ze tu nechteli zit!
doba raneho komunismu u nas nebyl zadny med, lidi se trasli strachy, kdo na ne ukaze prstem a prijdou o vsechno (v lepsim pripade jen o majetek), v horsim pujdou na mnoho let kopat do dolu, nebo je za vykonstruovanou velezradu povesi... to nemluvim z vlastni zkusenosti, ale mam jeste 90lete prarodice a jeste dnes obcas placou, kdyz si na ty roky vzpomenou.

jen jeden pribeh k lepsimu: jednoho sedlaka z naseho okresu odsoudili na 2 roky natvrdo a pokute 90 tisic korun (vite, co to tehdy bylo za penize?) jen proto, ze zamackl mandelinku bramborovou a jedna akcni svazacka ho udala. kdo to nevi, mandelinky byly skudci vyslani na nase pole americkymi imperialisty a musely se jako dukazny material sbirat...

pro lidi jako Masini nebo Paumer byl kazdy komunista gauner ci prisluhovac gauneru. jejich chovani neschvaluju, ale naprosto chapu.

souhlas Danem: komunismus nas privedl do bidy ekonomicke ( mj. pozar jedne vyrobny prece v normalni spolecnosti nezpusobi kolaps na trhu s hajzlpapirem), ale pro me osobne nas hlavne privedl do bidy moralni. ve vsech postkomunistickych zemich projevuje vysoka mira korupcnictvi a zlodejiny na vsech urovnich. to nejde vymytit, to musi vymrit.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Pepan, 24.7.2010 18:54:07)
Odpovědět
Neblábol Hanco, já jsem jako pionýr dostal za objevení mandelinky bramborové čokoládu od učitelky a celá třída ji šla sbírat a likvidovat - pak nás všechny děti i s rodiči komunisté pochytali a odvezli za trest kopat uran do Jáchymova.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(hanca, 25.7.2010 13:32:37)
Odpovědět
Mily Pepane, nevim,, kolik ti je a kdy jsi sbiral s pani ucitelkou mandelinky, ale tenhle pribeh je naprosto skutecny, jakkoli se zda absurdni. stal se cloveku, kt zil ve vedlejsi vsi a znal se s mym dedeckem.
asi jsi tu mandelinku poctive po pionyrsku odevzdal a nezrozmackl, jako onen sedlak. (>: at zije absurdita!
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(lok, 24.7.2010 11:41:35)
Odpovědět
"souhlas Danem: komunismus nas privedl do bidy ekonomicke ( mj. pozar jedne vyrobny prece v normalni spolecnosti nezpusobi kolaps na trhu s hajzlpapirem), ale pro me osobne nas hlavne privedl do bidy moralni. ve vsech postkomunistickych zemich projevuje vysoka mira korupcnictvi a zlodejiny na vsech urovnich. to nejde vymytit, to musi vymrit."Tenhle kapitalismus přivede do bídy celý svět,korupce jen kvete a o blbosti už nemluvě. A morálka typu "amero-porno-kultura,je horší než to,co tady bylo.Dnešní mladí lidé mají zájem už jen o prachy,sex,drogy a bezstarostný,a hlavně bezpracný život plný peněz a lesku.Co myslíte,vážená,Jak dlouho tenhle STYL SVOBODY vám vydrží k zachování civilizovace?? Ono v podstatě je jedno jestli ruský nebo americký bolševismus,u obojího se najde špatné,ale i dobré.Proto je třeba uvádět v život dobré věci a nezakládat si na tom,že kapitalismusmus je to VONČO a komunismus bylo jen samé svinstvo. Jednou se vám tahle ZASLEPENOST pro americký způsob života,pořádně vymstí, a nebudete k tomu už potřebovat ani ten blbej hajzlpapír. Stačí jen myslet mozkem a srdcem,a ne přes emoce a prachy.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(SamOpal, 25.7.2010 9:15:35)
Odpovědět
Vona ta korupce i vostatní negativa dneška jsou tak vysoce rozvinuty ,právě proto,že bylo po Velikém kotrmelci na co navazovat,neboť zároveň s ekonomickou reformou měla proběhnout i reforma morální,což se tak nestalo a dnes sklízíme pouze a jen to, co bylo zasíto,protože za komunizmu např.,všimnemeli si té korupce,téměř všichni tehdy korumpovali,či byli korumpování - chceš kolo,nebo auto favorit - zaplať,šicí stroj,operaci,detektivku,barevnou a mnohdy i črnobílou televizi, LP Deep Purple, super riffle, kus masa,vložky, digitální hodinky, dovolenou v Jugošce,banány, magnetonový pásek, blatník ke škodovce .......zaplať,zaplať,zaplať,nabídni protislužbu........,tedy na co pak asi měli lidé takto zdeformovaní léty komunizmu asi navázat ,že,hlavně ,když protagonisté onoho režimu vůbec nikam díky havlismu nebyli odejiti ,nýbrž obsadili svá připravená hnízda ve svéře ekonomické,jak poznamenal před léty i o zemích a lidech z bývalého CCCP A.Solženicyn,že u nás(v Rusku) jsme v tom nejhorším Západ nejen dohnali,ale i předehnali ale v tom dobrém ,zatím ani ťuk...a to by se naprosto přesně dalo vztáhnout i na lidi v naší zemi,tak proč a čemu se dnes propánajána všichni divíte,jsme pouze tam,kam nás bolševik plus jeho spojenci - havlisti i klausisti dostali!!!!
A co se týče pana Paumera - Ať je mu země lehká a odpočívá v pokoji!
Byl to hrdina!
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(roman z kamene, 25.7.2010 14:03:15)
Odpovědět
Po tom Vašem" hrdinovi"za rok neštěkne ani pes!Asi jako po Palachovi!Oba dva bojovali proti komunismu,že?Jenže na jedné straně byl Paumer obyčejný-zloděj a vrah,který možná bojoval tak max.za sebe a potom vraždění tady,mu nic jiného nezbývalo než se dostat za každou cenu na západ jinak by dopadl jak ti jeho kámoši,co je pochytali...A Palach bojoval taky svým způsobem proti komunismu,jenž nikoho nezavraždil a dal za věc,kterou si myslel že je správná "aby se hnulo svědomí národa" svůj mladý život.Kdo by to dneska z těchto mladých lidí udělal.Nikdo!V den výročí úmrtí chodíval na jeho hrob Havel,aby se zviditelnil.Vloni už tam myslím ani nebyl.A o Klausovi jsem nikdy neslyšel,že by se tam objevil u jeho hrobu.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(SamOpal, 25.7.2010 15:33:38)
Odpovědět
Ano,dost předvídatelná iracionální reakce ,tak jako u jiných obhájců nacistických a komunistických režimů a zvěrstev, zaměňující příčinu s následkem,neboť to nebyl p.Paumer a jeho druhové,kdo vyhlásili válku ,válku proti vlastnímu národu ,pouze reagovali na tento stav,kdy statisíce nevinných občanů bylo zavřeno v koncentračních táborech,kde byli desetisíce z nich komunisty ubíjeni a vražděni, stříleni na hranicích ,popravováni ,vyhazováni ze škol,i domovů ,okrádáni i jinak terorizováni a zastrašováni,čímž tímto ti tví komunisté po morální stránce chování a činy pana Paumera naprosto legitimizovali ,tak jako nacistický režim morálně legitimoval svým jednáním fyzické odpůrce svoje ,byť mnohdy by jejich činy v normálním prostředí se mohli zdát leckomu i diskutabilní, nicméně na závěr pro ilustraci tebou obhajovaného kriminálního komunistického režimu jeden případ jiné skupiny mladých lidí ,kteří v té době také chtěli z toho tvého ráje odejít a to za pomocí únosu malého sportovního letadla ,kdy svázali jeho pilota ,ale protože ten si stěžoval na utahlá pouta, jedna mladičká dívenka se nad ním ustrnula a pouta mu povolila ,ten využil momentu překvapení ,dívce sebral zbraň a na místě ji zastřelil,jednoho hocha postřelil a to takovým způsobem,že ten ochrnul na spodní část těla a druhý chlapec se vzdal a když je oba posléze na Pankráci věšeli, toho postřeleného museli pod šibenici dovézt na invalidním vozíčku,což myslím,že dostatečně ilustruje ,kam až vede tolerance nacistů komunistů a jejich poskoků a to si pan Paumer a jeho přátelé zřejmě naplno uvědomovali a proto museli jednat tak ,jak si to tato nenormální situace komunistického terroru vyžadovala!
Bohužel.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(roman z kamene, 25.7.2010 16:31:33)
Odpovědět
Proti tomuto blábolu"tví nebo/mí/komunisté se musím ohradit.Nikdy jsem u nich nebyl,ani jsem neměl s nima nic společného,na rozdíl od některých soudruhů,kteří tam vstupovali "omylem",ještě v r.89 a byli ve vládě po revoluci i dnes.A ze svého okolí jich znám také dost,ale to určitě každý.A vůbec jsem se nezminˇoval ve svém příspěvku o nějakém "komunistickém ráji",o tom by sis jistě dobře pohovořil s Ferdou,ale ten tu dnes jaksi chybí...Mě nejvíc s.r.,když mě pořád někdo něco jednostranně podsouvá/to nemyslím zrovna Vás/.O 50.létech by tu s radostí možná pohovořil i náš "velevážený" bývalý předseda vlády,pak "ctihodný"předseda senátu,dnes nevím co,asi "jen" senátor-soudruh Pétˇa"Brad"Pitt.hart,který v tu dobu údajně pranýřoval na stupínku ve škole dceru kulaka.A to nebylo svinstvo?Já jsem jen vyslovil vyslovil názor na páně Paumerovic.Budiž mu země lehká.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(SamOpal, 25.7.2010 17:07:56)
Odpovědět
No s tímto problém nemám,ale bojím se,že dnes je tendence soudruhů všech zabarvení podsouvat lidem hodnocení toho k čemu se pan Paumer i jeho kamárádi odhodlali očima dneška ,na což jim ,soudruhům spousta lidí je ochotno skočit a co se týče polistopadových politiků, Pitthart nebyl sám ,ale takových jako on byla Bohu žel většina,k vůli čemuž následky si poneseme my,naše děti i možná děti našich dětí ještě celá desetiletí!
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(hanca, 25.7.2010 14:06:17)
Odpovědět
mily loku, neplette si tenhle cesky ala kapitalismus se svobodou zapadu. tahle ceska verze je dani za komunistickou vychovu 40 let. ta masaz prece jen v hlavach pekne zapusobila.
komunismus je jednim slovem svinstvo! vsude, kde byl po sobe zanechal jedine: bordel, bidu, stavby padajici na hlavu a lidi zvykle krast a podvadet. obhajujte si totalitu cim chcete, je to porad totalita.
komunismus svobodu jednotlivce neuznaval, ja zase neuznavam zadne jeho tzv. vydobytky. zadne, kt by si mohl komunismus privlastnit, totiz nejsou.

k vasim poznamkam o mladych: vsichni mladi lide chteji zit bezstarostny zivot a maji zajem o sex. to neni zadny dusledek dnesni doby, to je normalni stav. a je uplne jedno v jakem ziji rezimu. to my jsme jen meli velmi omezene moznosti a rozhled.

ja nemam duvod zbozstovat si nejaky americky zpusob zivota, vlastne ani nevim, co tim myslite. ziju na tzv. zapade, ziju si po svem, zadny soudruh mi nerika, kam muzu jet, kdy mam vyvesit vlajecky do okna a na jake vzdelani ci praci mam pri svem vyznani pravo. kdyz me nekdo nebo neco nastve, muzu to rict a taky proti tomu muzu OTEVRENE BOJOVAT. musim dodrzovat zakony normalni demokraticke spolecnosti, ale mam za to pravo svobodne zit a rozhodovat se svobodne.

svoboda znamena predevsim zodpovednost za sebe sama. v praci, vzdelani, ve vsem. jestli se svobodne rozhodnete jit do bordelu nebo sjizdet pornograficke stranky na netu, je to VASE rozhodnuti. jestli je vasim zivotnim mottem jit po penezich, klidne si za tim bezte.

Vami uvadena svinstva existuji a patrne nikdy existovat neprestanou. nedelam si iluze, kde jsou lidi, tam vzdycky budou i lidske nesvary.
ale pro me neni cestou nejaky totalitni rezim. ten je stejne jen utlumi a po uvolneni jen poradne vyplavou na povrch.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Josef, 24.7.2010 20:39:52)
Odpovědět
Nez zacnete kadrovat a pochybovat o komunistickych vrazich nejprve si o tom neco prectete! Ani nevite co znamenalo oznaceni "politicky vezen" a jak i jejich rodiny trpely formou znemozneni studii nebo i ziskat praci ve svem oboru! 130n tisic je malo?

" Politicti vezni
se rovněž staly jedním z hlavních témat, o nichž opakovaně jed­
nalo předsednictvo ÚV KSČ a o nichž veřejně mluvili někteří jeho
členové.
Taková proměna politického i společenského klimatu
nemohla nemít silný vliv na „bývalé lidi“, „nepřátelské osoby“ či
„amnestanty“, jak Státní bezpečnost označovala bývalé politic­
ké vězně. Nadále již nechtěli být diskriminovanými občany dru­
hé kategorie. otázka rehabilitací již nebyla jen jejich osobním
bojem; média i politici je přímo i nepřímo oslovovali voláním
po nápravě „deformací socialismu“. Iniciativy se v tuto chvíli
chopila skupina asi padesáti aktivistů, kteří se 27. března 1968
rozhodli založit K 231 – Sdružení bývalých politických vězňů. Pří­
tomní zastupovali přibližně 130 000 podobně postižených lidí.
Ještě tentýž den bylo domluveno, že ustavující shromáždění se
bude konat 31. března 1968 na pražském žofíně.
Doba, kdy komunistická perzekuce zasáhla většinu občanů, je naštěstí za námi a my již nikdy nesmíme
připustit sebemenší náznak návratu bezpráví na lidech českého národa, jakého se dopustil právě
komunistický režim. Neštítil se vyřadit více než půl milionu lidí z veřejného života, ve věznicích a táborech
nucených prací připravit o život 15 726 osob a popravit 238 žen a mužů. A tak bychom mohli pokračovat
ve výčtu všech zvěrstev minulého režimu.

svedectvi.host.sk/svedek/masinove.html

A nez zacnete kadrovat Masiny, prectete si nejdrive jak v te dobe panovalo hruzostrasne komunisticke besneni.
http://www.politictivezni.cz/politicke-procesy-v-ceskoslovensku.html
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Pepan, 25.7.2010 9:31:02)
Odpovědět
Také uveďte že za protifašistický odboj byo za války popraveno 17 000 komunistů, kromě KSČ se všechny ostatní politické strany na příkaz Hitlera rozpustily, 3 ilegální výbory KSČ byly vyvražděny. A že to co dělali někteří komunisté po r. 1948 bylo podobné nebo reakcí na to co dělali na západě zase kapitalisté s komunisty. A že z cca 200 popravených lidí v politických procesech jich bylo skutečně politických asi jen 20 - ostatní byly soudy s vrahy nebo s lidmi, kteří shromažďovali zbraně pro teroristickou činnost.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Dan Kratochvíl, 25.7.2010 10:36:50)
Odpovědět
Ideologicky přesvědčený komunistický fanatik /ne prospěchářský člen/, který svoji ideu marxistického revolučního třídního boje neodvolá, by měl být popraven.

Takto měla být zakonen revoluce v roce 1989, ne kvůli mstě za jejich zločiny, ale kvůli odstranění ze společnosti.

Naše země mohla být dnes uplně jinde, měly proběhnou obdoby norimberského procesu s nacisty a mělo se popravovat, komunistické diktátory pak i veřejně.

Klaus by tak hodně pravděpodobně přišel o oba rodiče a polovinu rodiny... byl by sirotek .
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Nermuť Jan, 25.7.2010 11:57:19)
Odpovědět
Ano Trtkoš.
Až bude po revoluci, tak Tě popravíme.

Aspoň vidíme pravou tvář ČR.

Vyvraždit všechny, kdo s námi nesouhlasí.

Tak aŤ KLDR SCHODÍ TU ATOMOVKU NA NEW YORK, STEJNĚ SI NIC JINÉHO NEZASLOUŽÍ.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(co kvákáte pořád, 25.7.2010 9:02:34)
Odpovědět
izolovat je měli všechny, včetně židobolševiků,tyhle chamtivce a finanční spekulanty,byl by jednou pro vždy klid na celém světě,takhle můžeme čekat jen,kdy globální fašista zaútočí na muslimy a bude totální válka.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Bubák, 24.7.2010 12:12:51)
Odpovědět
To,co se dnes a denně děje,je jen globální rozpínavost židobolševiků. A všichni dobře víme,že co žid,to spekulant. A Amerika je plná těchto demagogických spekulantů,co by rádi ovládali celý svět+5% k tomu.Velmi dobře to popisují v knize "Protokoly sionistických mudrců".
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(Malandrin, 24.7.2010 15:10:55)
Odpovědět
Nejsem natolik znalý problematiky tohoto odboje proti komunizmu, abych si troufnul někoho hodnotit nebo odsuzovat. A ani netuším, kde se dozvědět pravdu o jednotlivých událostech - dokumenty i zprávy byly a i nadále jsou upravovány tak, aby vyhovovaly v danou dobu platnému trendu.
Dnes mohutně glorifikujeme roli V. Havla, bří Mašínů a pár dalších. Přitom si nikdo ani nevzpomene na tisíce lidí, kteří projevili aktivní nebo i pasivní odpor proti režimu, trpěli v komunistických lágrech a žádnou slávu nečekali, ani se jí nedočkají. Bez této masy slušných lidí a jejich rezistence by činnost pana Havla, natož mnohdy sporné "hrdinské" skutky bří Mašínů změny režimu těžko kdy dosáhla.
Takže vzdávám čest těm, kteří se podíleli na skutečném odporu proti komunismu v naší zemi, nedočkali se změny a nebo dnes dál skromně žijí a pracují bez bití se v prsa, jací jsou hrdinové. To jsou skuteční hrdinové.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(foke, 24.7.2010 17:27:15)
Odpovědět
Konečně rozumná slova.Mašínové nejsou žádnými hrdiny. Řešili pouze svoje problémy násilím a střelbou.Hrdina je člověk,který nasadí svůj vlastní život pro druhé.A v jejich případě to bylo právě naopak.
Re: Milan Paumer z odbojové skupiny bratří Mašínů: Po nacismu a komunismu přichází islám
(pazdera, 28.2.2011 9:33:52)
Odpovědět
bratři mašínové byly vrazi ,tim to pro mě končí a to co píšete o komunistech že vraždily děti -to je tak nějak vidět že že nejste v pořádku .podotíkám že nejsem komunista nemám rad tohle zřízení ale odsat podcat