reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

PRYČ S DISKRIMINACÍ!

Autor: Redakce | Publikováno: 24.6.2007 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

34

Naše vláda schválila návrh "antidiskrinačního zákona".

Ústav hematologie zapovídá možnost darování krve homosexuálně obcujícím mužem.

Je takové obcování prý rizikovým chováním.

To se jistě hematologové pletou, protože kdyby na tom bylo něco nebezpečného pro ostatní lidi, poslanci by přece nikdy neuzákonili "registrované partnerství".

Svobodu pohlavím!

???

P.S.: Ze statistiky SZÚ: "V únoru 2007 bylo registrováno celkem 10 nových případů infekce HIV. V 9 případech se jednalo o občany české národnosti, v jednom případě o cizince. 8 mužů uvedlo homosexuální styk; 4 z nich byli vyšetřeni na vlastní žádost s uvedením osobních dat, 2 byli vyšetřeni anonymně, 1 byl vyšetřen na vlastní žádost jako kontakt HIV pozitivního partnera, 1 byl vyšetřen pro neurčité klinické potíže a později uvedl homosexuální styk s HIV pozitivním partnerem. U posledního, devátého muže, který byl vyšetřen rovněž pro neurčité klinické příznaky, se dosud nepodařil zjistit způsob přenosu HIV."

http://vpravo.blog.cz/0706/pryc-s-diskriminaci

reklama
2838 čtenářů | 35 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: PRYČ S DISKRIMINACÍ!
(BH, 24.6.2007 0:22:16)
Odpovědět
To je zase výlev, já bych vážně chtěl vidět toho mrňousa, co sem takové věci účelově a bez myšlénky píše.
Re: PRYČ S DISKRIMINACÍ!
(jj, 24.6.2007 20:43:23)
Odpovědět
zajímavé je že homosexuálové mají zájem o adopci výhradně chlapečků a lesby mají zájem o adopci výhradně holčiček -- je to náhoda? nechat takovým adoptovat děti je grázlovina toho nejhoršího ražení a nepřekvapí že všelijací ultralevicoví pseudohumanisté jsou pro - o tom že kamarádi Mauerovic famílie ve státní správě se rekrutují výhradně z těchto kruhů a jejich mediální podporovatelé jakbysmet nemluvě
Re: PRYČ S DISKRIMINACÍ!
(zacy, 16.12.2009 18:04:37)
Odpovědět
to by mě tedy zajímalo, za jaké výzkumu pro své tvrzení vycházíš!!
Re: PRYČ S DISKRIMINACÍ!
(Ted Haggard, 24.6.2007 10:52:53)
Odpovědět
Myslím že je to psáno panem Petříkem. A klidně se s Váma vsadím že onu fotografii (kde jsou zachyceni ti páni s odhaleným pozadím) vyštrachal někde v osobním archivu.

Ono to tak většinou bejvá že tihle ultrakonzervativci jsou ve skutečnosti closet-homosexuals. Já proti homosexuálům nic nemám ale v případě panů jako je pan Petřík a jemu podobní bych se nebál užít slovo buzerant. Protože on opravdu tím buzerantem je - pořád buzeruje a otravuje ostatním lidem život.
Re: PRYČ S DISKRIMINACÍ!
(Pavel, 24.6.2007 12:12:59)
Odpovědět
Prosím redakci, aby články tohoto typu nedoplňovali podobnými obrázky
Re: PRYČ S DISKRIMINACÍ!
(Lukáš Petřík, 24.6.2007 12:54:59)
Odpovědět
Pokud má v hlavě někdo alespoň trochu mozku, dojde mu, že je to převzato z toho webu, na nejž je na konci článku uveden odkaz.
Ano, to foto je nevkusné.
Zobrazuje totiž homosexualitu.
Re: PRYČ S DISKRIMINACÍ!
(jj, 24.6.2007 20:30:31)
Odpovědět
zajímavé je že kdyby se normální člověk promenádoval nahý po městě tak by ho obratem sanitka odvezla do Bohnic ,a to oprávněně jelikož by bylo více než pravděpodobné že trpí nějakou duševní poruchou nebo se prostě a jednoduše zbláznil a potřebuje odbornou pomoc ,škoda že psychyatři v sobě nenašli dosti profesionální odvahy aby pomohli i těmto a jim podobným -ovšem to by poté řady našich homosexuálních i levicově "liberálních" spoluobčanů dost prořídly a to by zřejmě nebylo cool (tímto se dá i nadhodit idea že kdyby se psychiatrie mnohem cíleněji věnovala duševnímu zdraví celé populace tak by po světě poté neběhalo tolik anarchosmažek a gender,homo,marxistů/feministek popř.levicových aktivistů jelikož všichni tito mají dosti podobnou diagnosu- těžkou psychozu,těžkou neurozu,lehkou schizofrenii a těžký infantilismus+ neznámý počet dalších duševních poruch - to vše jakožto skutečná příčina jejich levicového vyšilování i jejich sebenenávisti projektované do nenávisti k vlastní společnosti,národu,kultuře i civilizaci-viz.havel,uhl,zelení a spol.)
Die fahne hoch!
(Bořivoj Horský, 24.6.2007 13:25:57)
Odpovědět
tak byste chlapci z Maldé pravice měli pomalu organizovat lovy na homosexuály,ne? když jsou příčinou všeho zla a zániku Západu..vaši kamarádi z Národního odporu, se kterými tak rádi demonstrujete proti komunismu vám jistě rádi pomohou..
Co to plácáte?
(Lukáš Petřík, 24.6.2007 14:30:47)
Odpovědět
Vy jste směšný. Každého, kdo nemiluje politickou korektnost označíte za nacistu. Nechtělo by to již něco nového? :-) Vždyť toto je stará taktika komunistů od dvacátých let. Myslíte si, že vám na tohle ještě někdo skočí? Nechtěl byste to zkusit s více sofistikovanou propagandou? Toto už je značně vyčpělé.
Nevím, kde jste přišel na to, že demonstrujeme s členy Národního odporu, minimálně židovským členům MP by to dosti vadilo, stejně však jako by to vadilo mě. Co nám to podsouváte za nesmysly? Jaképak hony? Pokud nebudou homosexuálové požadovat privilegie navíc a propagovat obscénost a deviaci, nikdo si jich ani nevšimne. Mám kamaráda homosexuála, který se svým postižením nijak nechlubí, nepožaduje svatby homosexuálů a nechodí s holým zadkem po ulici na gay parády.
Mimochodem mezi nacisty byla homosexualita dosti rozšířena, jenže tohle se moderní levici nehodí do krámu a raději se zříká svých levičáckých ideových bratrů...
Re: Co to plácáte?
(José Antonio, 24.6.2007 16:14:36)
Odpovědět
Podobně jako příčinnou vzniku marxismu byly Marxovy vředy na penisu a následné komplexy z toho, nese si každý syfilistik (syfilismus=nový název pro marxismus) toto neblahé dědictví. Vlastní intelektuální omezenost, tupost a neschopnost rudých nalézt v současném světě sebe sama vede vyznavače nejvražednější ideologie všech dob (ronostářství) k vytváření vlastních teorií o "fašistickém spiknutí", používání idiotských pseudointelektuálních obratů (např. "diskurz", "marginalizovaně-segmentární třídní rozvrstvení" - obecně zde potom platí, že čím jsou takové bláboly frekventovaněji používány, tím je autor větší blbec), neustálou mobilizací vůči "třídnímu nepříteli" a "péčí o vylučované" (přičemž ale je fakt, že nejzkaženějšími a nejlakomějšími zbohatlíky jsou právě levičáci).

Levičáci jsou zkrátka zbyteční lidé, bezcenný odpad, nic neumí a tak se musí uchytávat v těchto oblastech. Nic jiného jim nezbývá. V podstatě jsou to chudáci..
Re: Co to plácáte?
(jj, 24.6.2007 20:36:55)
Odpovědět
já osobně jsem už před delší dobou dospěl k názoru že socialisté( a komunisté a náckové zvláště) jsou argumentem pro ideu že lidé si opravdu nejsou rovni - oni jsou vlastně takoní jacísi rádobyotroci - jelikož oni vlastně sní o světě kde budou otroky ale budou mít naoplátku tzv."své jisté" a co je pro ně nejdůležitější - nebudou muset nést tu strašnou odpovědnost za svůj život - před kterou každý levičák/socialista celý život utíká a kvůli které nenávidí svobodnou společnost svéprávných lidí - levice je vpodstatě totálně infantilní ideologie nic víc
Re: Co to plácáte?
(Bořivoj Horský, 24.6.2007 16:54:54)
Odpovědět
Opět:Na vulgární primitivismy pana J.A. nehodlám reagovat, říkají o něm víc než kterýkoliv z jeho případných kritiků..jen snad bych ještě dodal, že máte, pane J.A., evidentně vážné psychické problémy, ale nevzdávejte to! třeba jednou začnete sexuálně žít!
A vy pane Petříku občas navštivte stránky organizací moniturujících činnost neonacistů, uvidíte se na fotkách se zajímavými lidmi v Ulici politických vězňů...svůj k svému
a propo nevím, kde berete tu drzost, mluvit o homosexuálech jako o postižených a deviantech...vám se také za vaši reterdovanou inteligenci nikdo neposmívá..
Re: Co to plácáte?
(Lukáš Petřík, 24.6.2007 17:10:30)
Odpovědět
A jak se pozná neonacista?Když si sednu na lavičku vedle neonacisty jsem jím též?Jak poznám, že ten člověk je neonacista, pokud nebude mít haknkrojc na ruce?Chcete také říct, že židovští členové MP chodící na naše akce jsou neonacisty? Jsou jimi i naši židovští přátelé, co nejsou našimi členy a chodí na naše akce? Je neonacistou i čestný člen Mladé pravice Benjamin Kuras? Máte zvláštní logiku.
AAA! Už chápu. Vy myslíte ty neonacisty, jak tam v ul. Politických vězňů mávali s vlajkami Lenina. Tak to ano, ale s těmi se nekamarádím, stejně jako s žádnými jinými.S těmi se kamarádíte spíše vy.
Jakou drzost mluvit o homosexuálech? Homosexualita je prostě postižení. Kdyby se všichni jedinci chovali homosexuálně, lidstvo vyhyne. To je přece jasné, že je to porucha.
A když jsem mluvil o deviantech, mluvil jsem o těch úžasných hošáncích na fotografii s holými zadnicemi-o vašich bratrech.
Re: Co to plácáte?
(Bořivoj Horský, 24.6.2007 17:27:03)
Odpovědět
Já jsem psal, že určité akce přitahují podobný typ lidí, proto se na hysterické demonstraci proti komunismu sejdou(téměř jenom) členové MP a Národního odporu, Vrána k vráně sedá pane Petříku..
Navíc vaše vulgarizované biologizující předtavy o vyhynutí lidstva(rasy,ne?) zavání stejnou hloupostí a diletantismem hnědých košil..
a váš slovník na adresu homosexuálů vypovídá o vaší nedospělosti...
Re: Co to plácáte?
(Lukáš Petřík, 24.6.2007 17:58:17)
Odpovědět
Takže každý antikomunista je téměř nacista, aha. Já ožádných členech NO na našich akcích nevím. Prostě jen plácáte do větru.
Já jsem o žádném vyhynutí rasy nemluvil. Nejste rasista nakonec vy, všude je vidíte? Pokud jste měl ve zvláštní škole biologii, tak byste věděl, že sexualita slouží k rozmnožování. A homosexuál se prostě nerozmnožuje. Chcete říci, že když muž souloží s mužem do řiti, tak je to normální? Je možné,že se narodí slepý člověk, který je také postižený. Já ho kvůli tomu přece nebudu perzekvovat, ale přece ten člověk v této oblasti zdravý není. Homosexuál stejně jako např. slepec nejsou po všech stránkách zdraví. Ale na základě zrakového postižení slepce či sexuálního postižení homosexuála jim přece nikdo nechce odebrat jejich občanská práva nebo je přestat považovat za lidi.
A mimochodem pane Horský, vy jste který na té fotce?
Re: Co to plácáte?
(LP, 24.6.2007 18:10:21)
Odpovědět
Já jsem ten vpravo
Re: Co to plácáte?
(fotograf, 24.6.2007 18:37:01)
Odpovědět
Horský je ten s Downem.
Re: Co to plácáte?
(Lukáš P., 24.6.2007 18:50:02)
Odpovědět
A ještě něco pan Horský. Házíte mě do jednoho pytle s těma, co nemají rádi všechny homosexuály. Já nemám rád jen mužské homosexuály. Třeba na lesbickou ponrografii se dívám velice často a rád a upřímně by mně ani nevadilo, kdybych se v příštím životě narodil jako lesba.
Tak co vy na to pan Horský? Co?
Re: Co to plácáte?
(Bořivoj Horský, 24.6.2007 19:00:28)
Odpovědět
Tak to dáme spolu dohromady. Já jsem sice gay, ale dle genderové nauky jsou to všechno stejně stereotypy a za chvilku je ze mně klidně lesba.
Re: Co to plácáte?
(Bořivoj Horský, 24.6.2007 21:00:50)
Odpovědět
Protestuji, někdo zneužívá mou přezdívku! Pravý Bořivoj Horský jsem já, věrný soudruh, člen nacionálně-bolševické strany, věrný nohsled soudruha soudruhů, soudruha Eduarda Limonova.
Čest prácy, zmrt pravyci !!
Re: Co to plácáte?
(Bořivoj Horský-pravý, 24.6.2007 21:43:42)
Odpovědět
Ne, pravý Bořivoj Horský jsem já. Ten gay na fotografii. Ale chystám se předělat možná na lesbu, jak už jsem jednou avizoval.
Ale je fakt, že takový Ernst Roehm byla docela sympatická kost.
Re: Co to plácáte?
(Bořivoj Horský, 24.6.2007 22:16:54)
Odpovědět
Tak pánové, včele s pane Petříkem, opět jste o své inteligenci vypověděli sami, těmito ubohostmi, více a lépe než kdokoliv jiný...
Chtěl bych napsat, že je mi vás líto, ale pocit pohrdání vámi je silnější..
Re: Co to plácáte?
(Hořivoj Borský, 24.6.2007 22:30:57)
Odpovědět
A který že jste? Ten s tou tlustou chlupatou prrdelí???? (obelstil jsem filtr muheheheheheh :-))))
Re: Co to plácáte?
(Bořivoj Horský, 25.6.2007 8:59:26)
Odpovědět
Nikoliv, já mám prďku vyholenou, že by se za ní nemuselo stydět ani nemluvně. A navíc jsem hezkej.
Re: Co to plácáte?
(Benjamin Kuras, 26.6.2007 15:23:13)
Odpovědět
Tak tento týkající se toho, že by chtěl být Lukáš lesbou psal nejspíš nějaký falešný Lukáš Petřík, protože Lukáš mi říkal, že by lesbou nechtěl být. A navíc, žádný homosexuál není, protože jak mi říkal, s mužem se miloval pouze jednou. A to v pubertě a to se nepočítá, protože tehdá ještě moc nechápal.
Re: Co to plácáte?
(Josef II., 24.6.2007 17:12:07)
Odpovědět
Horský má co mluvit o vulgárním primitivismu...
Re: Die fahne hoch!
(e, 27.6.2007 15:21:14)
Odpovědět
skutocne nechapem preco bolsevici(politicky korektne lavicovi liberali)ako pan borivoj citaju no nazvime to konzervativne noviny/weby. mna by ani nenapadlo citat rude pravo alebo stranky buzerantov.
Autor je zcela jistě křesťan
(A. S. Pergill, 26.6.2007 20:29:58)
Odpovědět
> To se jistě hematologové pletou, protože kdyby
> na tom bylo něco nebezpečného pro ostatní lidi,
> poslanci by přece nikdy neuzákonili
> "registrované partnerství".

Jedním ze závažných argumentů pro registrované partnerství byla stabilizace homosexuálních párů (a jedním z destabilizujících faktorů těchto vztahů byla nemožnost jejich uzavírání, blokovaná především křesťany). Promiskuitní sexuální chování je rizikové, ať už je to sex hetero nebo homo. Budete-li mít prostě větší počet náhodných známostí, tak jste na dárcovství krve nevhodný.
Mimochodem, kontraindikovány pro dárcovství jsou také herpesové infekce (různé druhy oparů), které se docela dobře přenesou např. kalichem při svatém přijímání (u protestantů). Protože ten kalich mezi jednotlivými věřícími kněží nemyjí ani tak, jako hospodský půllitry.
Re: Autor je zcela jistě křesťan
(Josef II., 26.6.2007 21:17:32)
Odpovědět
Je přece ale z empirických výzkumů známo, že homoseuálové jsou mnohem promiskuitnější. Homosexuální styk do řiti je také mnohem rizikovější, co se týče lidově řečeno natržení p r d e l e.
Budete se asi divit,
(A. S. Pergill, 27.6.2007 23:27:18)
Odpovědět
ale frekvence análního koitu je u heterosexuálních párů přibližně stejná jako u párů homosexuálních, plyne to empirických dat z různých zemí světa.
nesouhlasím s empirickými údaji, které uvádíte
(žena, 30.6.2007 14:11:01)
Odpovědět
Vzhledem k nulovému zastoupení análních styků v mém dlouholetém sexuálním životě by musela existovat řada heterosexuálních párů, které jiný, než anální styk, neprovozují, aby vůbec vyšla nějaká čísla, která by "dokazovala" to, co vy uvádíte. Prostě píšete nesmysly. Kdyby tomu tak bylo, pak by lidstvo asi už dávno vymřelo.
Jakýkoliv chlap, který bude tvrdit, že ženy houfně touží po análním styku a vesměs jej provozují, je u mne naprostý blb.
Re: nesouhlasím s empirickými údaji, které uvádíte
(zacy, 16.12.2009 18:10:37)
Odpovědět
on taky ne každý homosexuál anální sex praktikuje! víte, ženo? asi bych Vám měl říci, že sexuální touhy jsou rozdílné od člověka, ne od orientace:)
Re: nesouhlasím s empirickými údaji, které uvádíte
(zacy, 16.12.2009 18:10:25)
Odpovědět
on taky ne každý homosexuál anální sex praktikuje! víte, ženo? asi bych Vám měl říci, že sexuální touhy jsou rozdílné od člověka, ne od orientace:)
Křesťané destabilizují homosexuály
(???, 5.7.2007 12:03:08)
Odpovědět
Křesťané jsou zlí, to je známá věc, ředitel sekretariátu pro věci církevní Úřadu předsednictva vlády ČSSR doktor Vladimír Janků proti tomu činil, co jen spolu se soudruhy od StB dovedl, leč marně.

Dr. Thomas E. Schmidt v letech 1985-1988 zkoumal životní strázně bostonských homosexuálů. 80 % z nich pokuřovalo marihuanu, 60 % si libovalo v kokainu, 30 % našlo zalíbení v amfetaminovém nebi, 20 % volilo LSD.

Ještě štěstí, že je tu registrované partnerství. To společně s pozavíráním homofobních křesťanů konečně zajistí vytouženou stabilitu homosexuálně obcujících dvojic.

???
(http://vpravo.blog.cz)
Re: PRYČ S DISKRIMINACÍ!
(llllllllllllllllllllllllllllllllllllllll, 14.8.2007 1:59:58)
Odpovědět
do plynu