reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Blaho muslima přednější zdravotnímu stavu postižené dívky

Autor: Ondřej Šlechta | Publikováno: 17.7.2007 | Rubrika: Islám
Ilustrace

Šestadvacetiletá studentka práv Daniela Machová, která trpí následky mozkové obrny a neobejde se bez pomoci speciálně vycvičeného asistenčního psa, měla nastoupit k léčebnému pobytu v teplických lázních. Postižené dívce, která navíc před několika měsíci prodělala těžkou operaci kloubů, však bylo sděleno, že je v sezonním období v lázních nežádoucí. Důvod? Arabskou klientelu by urážel její pes, protože islám považuje psa za nečisté zvíře.

 

Pravdou však je, že Daniela se bez pomoci pětiletého labradora Evinky neobejde. Na nutnou rehabilitaci si tak bude muset počkat minimálně do října, kdy skončí lázeňská sezona. Podle ředitele Lázní Teplice Weigla totiž od 1. dubna do 30. září trvá období, pro které platí vnitřní nařízení, které nedovoluje klientům lázní brát si s sebou psy (jejich přítomnost pohoršuje muslimy).

 

Kde to žijeme? To už nám nezbývá ani ta špetka základní lidské slušnosti vůči těm nejslabším z nás? Skutečně je pro ředitelství lázní důležitější roční obrat, než zdraví vlastních občanů? Weigl argumentuje tím, že lázně si údajně nemůžou dovolit znapřátelit si arabskou klientelu, protože jsou na ní finančně závislé. Jsou snad lázně určené primárně přílivu petrodolarů pro vedení, nebo k rehabilitaci pacientů? Tohle jsou české lázně, kde platí české zákony! Hovoří někde české zákony o tom, že si pacient nesmí brát s sebou do lázní psa, pokud to jeho zdravotní stav vyžaduje? Nikoli. Tak se pane Weigle, podle toho prosím zařiďte. A vy, zákonodárci, kteří tak úpěnlivě bojujete proti „diskriminaci“, taktéž. Není právě tohle do nebe volající diskriminace?

 

Nikdy jsem si nemyslel, že jsou lidský hyenizmuz a touha po pěnězích schopny takových činů. Když jsem četl zahraniční zdroje o pomatencích, volajících po dobrovolném zahalování se evropských žen na veřejnosti (protože jinak to muslimské přistěhovalce uráží), myslel jsem si, že k něčemu podobnému u nás nedojde. Mýlil jsem se. Došlo k nečemu daleko horšímu. Zdraví nemocného člověka musí ustoupit blahu muslima.

reklama
2311 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Blaho muslima přednější zdravotnímu stavu postižené dívky
(jj, 17.7.2007 1:23:40)
Odpovědět
Také jsem to viděl ve zprávách - absolutní hardcore .Kde jsou všichni ti havlové,stehlíkové,motejlové,šabatové a uhlové ?

(opravdu začínám mít dojem že všichni tihle multikulti křiklouni jsou placení muslimskými petrodolary jako byli za studené války všichni ti "míroví" křiklouni placeni KGB)
Re: Blaho muslima přednější zdravotnímu stavu postižené dívky
(Patrik, 17.7.2007 10:31:33)
Odpovědět
Všichni ti multikulti bojovníci jsou doma, situace je totiž naprosto v pořádku, holka se holt musí přizpůsobit požadavkům muslimům. Kdyby to ale bylo naopak, to by bylo pozdvižení!! To bychom slyšeli řev o tom, jak jsme my Češi xenofobní, latentně rasističtí a venkoncem do krásného nového světa nepatřící vidláci.
Re: Blaho muslima přednější zdravotnímu stavu postižené dívky
(Izak, 26.2.2008 0:50:28)
Odpovědět
Ja se verejne priznam, nemam rad muslimy, oni me nazyvaji prasetem a moje existence je pro ne omylem.

Ja jsem svobodny obcan a muj pes je pro me 100x vic nez clovek, co mnou pohrda a nehodla respektovat moje osobni svobody, ba co vic kdyby mohl, by me klidne zabil a povazoval by to za spravnou vec, podle jakehosi pamfletu koran a zakona SHARIA, ktery mi upira veskera prava.
Kdyz nakreslim saska jmenem Mohamed je to duvod, me zabit. Mimochodem jak muslimove zesmesnuji jine nabozenstvi, nebo kultury je pry v poradku.

Tady jsem v CR a plati tu nase zakony, mimochodem, pokud lazne cerpaji penize z verejneho zdravotnictvi, tak bych reditele ZAVREL !

Me zase pohorsuje jejich teze o nadrazenosti muslimu a jak si mysli, ze oni jednaji dobre a ostatni jsou moulove, co se budou podrizovat na vsech mistech planety.
Ja se podrizovat nehodlam a o to min netolerantnim tupcum.

Jak se budou chovat k ostatnim, je videt liga Arabskych statu VS Izrael, a neb jejich pokusy o vyhlazeni neboheho statecku, ktery chce jenom existovat ... ja se tak tesim az to nekomu dojde a pustime uz ven vyvinute technologie, ktere nam umozni jezdit na neco jineho, nez ropu, popr. tezba z jinych lozist, sice se bude cukat OPEK, celosvetova banka pro rozvoj a jine mafianske organizace, ale jednou k tomu snad dojde.
Re: Blaho muslima přednější zdravotnímu stavu postižené dívky
(janchor, 17.7.2007 11:19:11)
Odpovědět
Pravdou je, že lázně jsou soukromým podnikem. V jejich vyroční zprávě jsem nenašel nic, jako dotace od města nebo státu (v jakékoli formě), takže to vypada na plně soběstačný ekonomický subjekt (nejspíš pod taktovkou PPF, soudle podle členů doročí rady).
Dle výpisu z OR se řídí různými zákony, jedinná cesta je prověřit, jestli nějaký zákon neporušili (zákon o péči lidu, o zdravi atd atd). Pokud ano, je potřeba je potřestat, stejně aktivně, jako kdyby tam nechtěli pustit muslima.
Pokud nic neporušili, nezbývá, než je maximálně ekonomicky bojkotovat a zkusit to tlakem i přes zdravotní pojišťovny. Ale v takove hnutí moc nevěřím, takže nezbývá, než se s tím smířit. Bud porušili zákon, nebo ne a pak je to čistě jejich svobodné rozhodnutí, na které může každý jen reagovat, nějak.
V soukromých restauracích
(A. S. Pergill, 17.7.2007 20:58:09)
Odpovědět
zakazujeme kouřit a nikomu z levičáků nevadí ani to, že se jedná o znásilnění práv majitele, ani to, že může realizací tohoto zákazu utrpět hospodářské škody.
Neexistuje proto jediný důvod, proč by majiteli soukromých lázní nemohlo být zakázáno vyhánět z jeho zařízení slepecké nebo asistenční psy.
Re: V soukromých restauracích
(janchor, 18.7.2007 7:47:30)
Odpovědět
Ano, zakazujeme kouřit v restauracích, protože to obtěžuje jiné a kupodivu to má i neblahy vliv na jejich zdraví (stějně jako neposkytnutí péče). A u kouření není debata o tom, jestli mohou či nemohou kouřit, ale o tom, jestli mohou či nemohou obtěžovat a způsobovat poskození zdraví (můj osobní postoj). Jen na okraj.
Re: Blaho muslima přednější zdravotnímu stavu postižené dívky
(jurijv, 17.7.2007 14:46:58)
Odpovědět
Máte pravdu, lázně jsou soukromé, nejsou dotované ani státem ani obcí.Jsou podstatně závislé na (převážně)bohatých Arabech. Je to však evropské zdravotnické zařízení, které by se mělo podstatně řídit lékařskými etickými principy - tzn.: umožnit léčbu. Respektuji názory různých náboženství, že jsou zvířata nečistá a na druhé straně posvátná. Sdělte mi,prosím, jaký je rozdíl mezi tímto Arabem,který třeba nemusel ani vědět, že dotyčná pacientka má ku své potřebě ("nečistého") psa - mohla to být jen vstřícná "předposranost" majitele lázní,aby ušetřil "hříchu" svého klienta, ale asi by byl pohoršen, kdyby se v jeho blízkosti pohyboval a českým majitelem, taktéž nedotované restaurace, který "v zájmu" většinové "bílé populace" neobslouží Romy a je oprávněně odsuzovan v tisku, pokutován, musí se veřejně omluvit. Přitom jak by jste měl vědět, nebo snad tušit: jednání tohoto hospodského mohlo, zdůrazňuji mohlo být ovlivněno se špatnou zkušeností z nevhodným chováním jiných Romů a tím třeba odlivem slušných, i když "bílých" zákazníků a na základě toho i poklesu tržby. Mohl být i rasista. Nelze to vyloučit. Jak to spolu souvisí. Víte hospod, pokud jste vůbec nějakou navštívil,bývá i v malých obcích dosti.Někdy na ulici je jich několik. Tyto lázně jsou však ojedinělé, ale co je podstatné- je to zařízení které doléčuje, pokud neléčí. To není zařízení, kde se můžete třeba i opít, jako v hospodě, které si nemůžete vybrat kdykoliv se vám zachce a kdekoliv si vybrat.Opakuji tedy znovu: Důvod, který udával majitel(ředitel?)lázní bylo to nečisté zvíře a
ztráta zisku. Ztráta zisku je zajisté pochopitelná pro každého: pro socialistu(kteří to ovšem nepřiznají)i pro konservativce. Co však nemůže být pochopitelné, že v evropském demokratickém státě je možné odmítnout potřebnou lázeňskou péči na základě toho, že se v prostorách lázní bude pohybovat pes, se kterým se dotyčný muslim nemusí nejen potkat.Nemusí ho ani zahlédnout. Nebo i pohled na to "nečisté" zvíře je pro něj nepřijatelný? Děsím se vašeho čistě právního pohledu, který se bohužel v podobných případech vyskytuje velice často. Zákon porušen byl, ale ne ten, který vy zajisté umíte perfektně citovat.
Re: Blaho muslima přednější zdravotnímu stavu postižené dívky
(janchor, 18.7.2007 7:44:17)
Odpovědět
Neříkám, že to, co udělali v lázních je správné. Mě osobně se to táké příčí, ale je potřeba respektovat zákony. Je-li něco špatně, ale právně nenapadnutelné (to jsem měl na mysli pod vyjmenováním těch zákonů, kterými se řídí), je potřeba zákony změnit.
Ale není možné pošlapat něcí práva bez podpory v zákoně (změnit zákon je "snadné"). Krásný příklad je s kouřením cigaret v hodpodách a veřejných budovách. Další způsob je přes prachy (o které jde lázním především). Ideální by bylo, kdyby pojišťovny přestaly posílát lidi do daných lázní (a proplácet léčbu) a kdyby se tato aféra více zviditelnila i pro německy mluvicí, hned by to lázně poznali. Kdyby...
Jinak pokud nějaký Človek/Člověci lezou do hospody a nechovají se adekvátně, což má za následek ubytek jiných hostů, jednal bych úplně stejně, jako majitel dané hospody a Člověky bych odmítal pouštět/obsluhovat. Ale nejsem majitel hospody, takže se mi to mluví. A proto si Člověci vynutili změnu v zákoně ;)
je výsledkem . Zdá se , že posvátnost soukromého vlastnictví a svobody rozhodování se neutralizuje se zbytky křesťanského soucitu. Jakkoliv jsme konsternován rozhodnutím vedení léčebny, medializace hardcore pravicí mi přijde účelová. Ta se primárně koří moci, zdraví, síle a schopnosti ... Příběh handicapovaného je dobrý jen když poslouží proti hrozbě islamizace ... ne že by to hrozba nebyla. Ale tady jde o prachy.
nemáte pravdu a očividně si žijete v nějaké vaší virtuální realitě kde každý terorista je bojovník za svobodu ,kriminálníci jsou oběti společnosti a islám je pokrokový - prostě levičák jak z kanálu
PS: jestli jde v tomto světě někomu jenom o peníze tak jsou to levičáci - paraziti snící o světě kde budou moci co nejpohodlněji parazitovat na pracujících lidech a nejlépe je ještě vraždit a terorizovat
V čem nemám pravdu ? Prosím argumenty, ne urážky.

PS: Jsem evangelikální křesťan hrozící se vyhubení soucitu.
V 4em nem8m pravdu ? Prosím argumenty, ne urážky.

PS: Jsem evangelikální křesťan hrozící se vyhubení soucitu.
Re: Plichta
(Jiří Zahrádka, 17.7.2007 14:29:28)
Odpovědět
Musím se velmi ohradit proti vylíčení pravice jako nějakých nácků, obdivujících jen vše silné a zdravé. Nezapomínejte, že pravice je dvojí: liberální (u nás asi spíše libertariánská) a konzervativní.

Konzervativci (a myslím, že z historických důvodů právě oni mají primární právo nazývat se "pravicí") si jsou vědomi morálních zásad a závazků a individualismus nevybičovali k vypjatému sobectví. Již delší dobu si myslím, že rozdíl mezi slušným (v jistém smyslu) levičákem a autentickým konzervativcem není v cílech, ale ve způsobu jejich dosažení. Dobro pro maximální počet lidí chtějí (snad) oba. Konzervativci ale věří, že k němu dojdou prostřednictvím svobodné ekonomiky, kombinované s pevnými etickými principy a přísnými tresty za jejich porušení. Levice (a věřím, že často s dobrým úmyslem) chce zlo bídy slabých vyřešit jiným zlem (pošlapáním soukromého vlastnictví).

Konzervativci by ale aspoň podle mého mínění měli vycházet z biblického principu, že vše je pro člověka. A člověk je vyšší hodnotou než majetek, který je jen prostředkem.
Re: Plichta
(Evropan Jirka, 17.7.2007 20:01:53)
Odpovědět
Pane Zahrádko, nemohu se vzpamatovat z Vašeho manifestačního přihlášení se k socialismu. Cítím se být liberálem a mám neodolatelnou chuť pustit se do vysvětlování rozdílu mezi individualismem a sobectvím, ale jsem taky ukázněný. Tohle je EUROSKEPTICKÝ server a oba jsme euroskeptiky. Ne, tohle není správné místo pro debaty tohoto druhu. Jen je mi trochu smutno. Už i Vy...
Re: Plichta
(Jiří Zahrádka, 18.7.2007 10:50:51)
Odpovědět
P.S.: ještě k článku: když jsem viděl reportáž v TV, vylítnul jsem vzteky, protože to vnímám jako mimořádně hnusné. Ale neznamená to, že bych popřel právo majitelů lázní takto jednat. Je to jejich majetek, a já ctím jeho nedotknutelnost. Hnusně je mi spíš z toho, že když jiné soukromé lázně odmítly homosexuála jako maséra, protože se obávaly reakcí některých klientů (a jasně v tom tedy bylo velké podnikatelské riziko), tak se tento homosexuál u soudu úspěšně bránil. Lázně byly sankcionovány, výpověď byla myslím zneplatněna, a ještě se pamatuji na arogantní výstup onoho homosexuála, který tuším oznámil, že tím to nekončí, že ještě bude vymáhat nějaké odškodné či co.

Je mi hnusně z toho, že holka, která je opravdu vážně postižená, dopadne tak, jak dopadne, zatímco homosexuál si bude úspěšně vydupávat na soukromém podniku, aby ho přijali, i když je to pro majitele riziko. Osobně bych respektoval nedotknutelnost vlastnictví (a tedy dispoziční právo majitelů) v obou případech. Jakkoli mě to v případě té holky se psem drtí a štve.
Re: Plichta
(Jiří Zahrádka, 18.7.2007 10:42:33)
Odpovědět
Uf, to snad ne. Snad jsem se špatně vyjádřil, ale já si nejsem vědom, že bych se přihlásil k socialismu. Naopak!

Nekladu rovnítko mezi individualismus a sobectví. Ale vypjatý individualismus k sobectví vede (není-li jím). Individuum je základ. Mé zkušenosti s vývojem v Česku od pádu bolševismu jsou, bohužel, velmi smutné a frustrující. Právě proto, že ohleduplnost v našich myslích jakoby vymizela.

Z čeho usuzujete, že jsem se přihlásil k socialismu?

P.S.: věřte, že jsem se v minulosti snažil vyhýbat tématům, kde by mohlo dojít ke střetu mezi libertariány a konzervativci a velmi důsledně jsem na to dbal. Ale v poslední době jsem byl často pozorovatelem docela vyhrocených útoků na konzervativce ze strany libertariánů, což je legitimní, ale legitimní je i vymezení se konzervativců od libertariánů. Můžeme spolupracovat, ale je přeci nesmyslné, abychom hráli divadélka na téma "rozdílů mezi námi není"...
Re: Plichta
(Evropan Jirka, 18.7.2007 14:43:55)
Odpovědět
Jak české, jak české. Neschopnost uvědomit si priority, neschopnost stanovit taktiku a dodržovat ji (což mimo jiné obnáší vybírat správně místa kde o čem mluvit a kde o čem mlčet)... ta bruselská hydra je největším nebezpečím pro nás všechny, sílí každý den, náš houfec je notně prořídlý, ale jistě - my se mezi sebou ještě kondičně porafáme, ať to soudruzi mají jó jednoduché. Vskutku, na rodné hroudě stojím ..
Re: Plichta
(Jiří Zahrádka, 18.7.2007 16:53:33)
Odpovědět
Ale Vy jste mi neodpověděl, proč myslíte, že jsem se přihlásil k socialismu?

Ta taktika už nemá cenu. Já přiznávám, že jsem to vzdal, rezignoval jsem, já už s EU žádný boj v podstatě nevedu. Navíc, jak jsem psal, mě také mrzely útoky liberálů na konzervativce (a já se začal více vymezovat vůči libertariánům myslím opravdu až poté).

Vás jsem chápal jako spojence, je mi líto, že zrovna Vy takto reagujete. Ale minimálně v té věci mého údajného přihlášení se k socialismu jsem nějak mimo a nerozumím Vám.
Re: Plichta
(Evropan Jirka, 18.7.2007 20:19:54)
Odpovědět
Možná jsem špatně porozuměl větě "rozdíl není v cílech". Tedy rozdíl mezi levicí (ať už to je cokoli) a konzervatismem. Ale vážně, pokud chcete toto téma probrat, zkusme se třeba sejít na libinst.cz. To je pravé místo pro debaty tohoto druhu.
A já taky vím, že ten boj je ztracený, ale v rámci toho, čeho jsem schopen, se to snažím nevzdávat. Už jen pro pocit vlastní důstojnosti. Prostě bych neobstál sám před sebou, kdybych před TÍMHLE kapituloval. A o tom spojenectví snad není třeba mluvit, to se rozumí samo sebou. Na běžné, každodenní rovině se rozdíl liberál - konzervativec hledá dost těžko. Věřím, že se Vás moje poznámka nedotkla.
Re: Plichta
(Jiří Zahrádka, 19.7.2007 10:39:31)
Odpovědět
No, zamrzelo to ;-)).
Já jen, když už jsme to nakousli tady, tak bych to chtěl tady vysvětlit - těmi cíli mám na mysli snahu po maximálním "dobru" (a tohoto slova jsem užil jako nejobecnějšího termínu, který mě napadl) pro maximální počet lidí. Např., aby měl každý maximální možnou svobodu pro budování svého "snu," řečeno trochu americky (a to samozřejmě znamená omezení svobody každého, protože když mi soudruzi stavbaři v noci dělali svobodně bordel pod okny, jelikož zákon pro soudruhy stavbaře neplatil za komančů, a jak vidno, bohužel neplatí ani dnes, tak to rušilo moji svobodu ve svém domově spát).

Věřím tomu, že spousta socialistů nechce vědomě prvoplánově zlo, koncentráky, buzerace slušných lidí. Bohužel, jejich pojetí dobra a cesty k němu takové efekty přinášejí, ale to je jiná věc.
Re: Blaho muslima přednější zdravotnímu stavu postižené dívky
(dodo, 25.8.2007 14:10:07)
Odpovědět
Zdravím všechny čtenáře a připspěvovatele. Než jsem se rozhodl napsat svůj komentář k probíranému tématu (chtělo by se říci k tématům), nechal jsem si jistý časový odstup abych mohl hodnotit událost z menším emocionálním zabarvením. Předně klientka lázní v Teplicích odkázaná na vodícího psa, jakožto nutný prostředek ke svému životu, měla z etického hlediska nárok na poskytnutí lázeňské péče, jíž měla doporučenou a zaplacenou zdravotní pojištovnou. Neporušovala tímto (vlastněním speciálně vycvičeného psa)zákony země, ve které pobývala a patrně neměla v úmyslu je porušovat vůbec. Podle obhajovatelky ředitele teplické léčebny, patří tyto lázně k nejlepším pro vážná postižení jistého druhu. Není tedy divu, že si je postižená dívka vybrala, neboť mínila využít patrně nejúčinnější způsdob léčby. Arabským klientům zřejmě přítomnost psa, jakožto rituálně nečistého zvířete, mohla vadit a mohli by k ní mít připomínky. Bylo by to však vše co by proti tomu mohli dělat, neboť každá kultura - ať islámská, hinduistická, křesťanská aj. - vyžaduje od návštěvníka své země respektování svých tradic a zákonů. Naše evropská tradice pojímá psa jako živočicha člověku blízkého až přátelského. Nerespektováním této skutečnosti se zahraniční klienti lázeňského zařízení dopustili společenského trapasu a odmítnutí tradice hostitelské země. Následkem čehož občany této země oprávněně pobouřili, protože v případě nemohoucí dívky a jejího psa urazili cítění každého slušně uvažujícího člověka ctícího své vlastní tradice. Bohužel islámské náboženství není postaveno na tak silné toleranci jako křesťanské hodnoty, a proto jeho příslušníci často nadřazují své zájmy nad zájmy jiných etnik a kultur. Rozhodně mi nejde o šíření protiislámských nálad, ale spíše o konstatování skutečnosti, že naše kulturní tradice má právo vyžadovat po zahraničních návštěvnících jistou ohleduplnost, kterou jiné kultury rovněž vyžadují.
S pozdrave Dodo
Re: Blaho muslima přednější zdravotnímu stavu postižené dívky
(Izak, 26.2.2008 1:07:05)
Odpovědět
Tak tak, kdyz pojedu do Islamske zeme, musim respektovat jejich zakony (proto tam nejezdim)
Kdyz pojedu do hinduistickeho, jako Indie, stezi se budu dozadovat sveho oblibeneho stejku a stezi budu lovit kravy.

Z lidske ohleduplnosti je proste budu respektovat, i kdyz s nimi nesouhlasim, ale je to jejich kultura, jejich zeme a ja jsem tam host.
Zase na druhou stranu, oni budou zdvorile tolerovat moji neznalost a neukamenuji me za prvni prohresek, o kterem jsem nemel ani tuseni .... coz v muslimskych zemich nemusi platit.
Re: Blaho muslima přednější zdravotnímu stavu postižené dívky
(Evelinka, 5.8.2007 9:18:16)
Odpovědět
Ach jo, to nikoho z Vás nenapadlo, že média celou tu věc trošku překroutily? Postižená dívka měla od VZP současně napsány i Lázně Mšené a Jánské lázně, ale chtěla do Teplic, protože jsou z nich nejlepší a také nejhezčí! Moc mi tam pomohli po těžkém úrazu ruky a vím, kolik ta léčba stála - rozhodně to nepokryla česká pojišťovna - a právě proto, a také aby mohli udržovat ty krásné budovy a špičkové léčebné prostory, musejí na sebe Lázně nějak vydělat. Kdyby pan ředitel chtěl, tak mohl být obětí reportáží on, jak marně prosí stát o peníze na léčbu a rekonstrukce... Ale místo toho maká a protože se teplickým lázním daří, tak jim to někdo musel asi překazit...Schválně se zeptejte, kolika dětem se spastickým onemocněním rukou v Teplicích pomohli do života. Jsou to snad jediné lázně, kde tohle postižení umějí napravit...Ale o tom nikdo netočí. Protože to není senzace.
Re: Blaho muslima přednější zdravotnímu stavu postižené dívky
(Michael Anděl, 25.7.2007 18:32:19)
Odpovědět
Já žasnu, jak tady všichni nadávají na levičáky. Ale asi zapomínají kdo v Teplicích vládne - konzervativní, pravicový, euroskeptický, ódéesák, primátor, senátor pan Jaroslav Kubera
Re: Blaho muslima přednější zdravotnímu stavu postižené dívky
(Maro Skřipský, 17.7.2007 18:42:44)
Odpovědět
Máš pravdu, Jiří. Když tady čtu ty "odborné analýzy" pojmu pravice, nestačím se divit.
Jinak je to samozřejmě hnus. Spíše si myslím, že slušného psa musí urážet přítomnost zfanatizovaných a zaostalých "ručníků."
Re: Blaho muslima přednější zdravotnímu stavu postižené dívky
(Josef, 18.7.2007 0:53:47)
Odpovědět
Ja zase dodnes nepotkal levicaka, ktery by se rozdelil s chudym o svoji vyplatu. Levicaci maji vzdy spostu napadu, jak to vzit tem, co se snazi a dat to lenivym vymenou za volebni hlas. Navic si nechaji pri tom prerozdelovani poradne vypalne! Jediny kdo se v minulosti staral o postizene byly cirkve, ale ty byly odbourany slibem, ze stat se postara o lidi lepe. Od dob Lenina az do dnes se vzdy jedna o podvod, kteremu vetsina spolecnosti vzdy lechce naleti. Jak se jednou zacnou prerozdelovat penize vzdy nekde zacnou chybet a nakonec to odnesou ti, kterym bylo nejvice naslibovano a kteri se spolehli na levicovou vladu, ze jim vsechno zaridi!
Re: Blaho muslima přednější zdravotnímu stavu postižené dívky
(jj, 18.7.2007 2:13:38)
Odpovědět
haha přesně - nakonec to dopadne tak že levicové vlády musí dotovat tolik všelijakých nemakavých parazitů či přímo teroristů( viz dnešní EU a Palestinský teroristický stát) že jim nezbyde dost peněz na pomoc těm opravdu potřebným - ale to levičáky nezajímá jelikož všelijací parazité a příživníci dají dohromady mnohem více hlasů než třeba postižení lidé ... a aby náhodou tito postižení lidé ještě nezačali volit v reakci pravici tak levičáci vymyslí a zlegalizují eutaNAZIi