reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech

Autor: Redakce | Publikováno: 2.9.2007 | Rubrika: Video
Ilustrace

reklama
1267 čtenářů | 29 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Faust, 2.9.2007 11:22:38)
Odpovědět
"Americký konzervativní patriot, bývalý poradce Nixona, Forda, Reagana a čestný člen Mladé pravice ..."

a také "náš velký vzor, přítel Lukáše Petříka, sympatizant našich skvělých idejí a prostě bomba kámoš, který nás bere i přes to, že jsme neokonzervy.." to by jste dopsat nechtěli ? :-))
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Vrána Jaroslavv, 2.9.2007 11:48:09)
Odpovědět
To může člověk opakovat do nekonečna,že pan Buchanan je palekonzervativec,který má neocons plné zuby jako americkcých multikulturních liberálů.Že je členem obskrutní Mladé pravice-jinak juniorské sekce sionistů a filosemitů jenom dělá celou situaci ještě komičtější a odpovídá českému Kocourkovu.
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Maro Skřipský, 2.9.2007 12:00:29)
Odpovědět
Mohli byste, pánové, laskavě pochopit, že nejsme neokonzervativci ? Jinak s Buchananem jsem přes mail v kontaktu už asi dva roky a můžu říct, že své názory navzájem známe, navíc o něm píšu závěrečnou práci ve škole ( uvažuju, že bych zkrácenou verzi hodil sem). Pan Vrána asi zešílí až si přečte některé Buchananovy výroky o Izraeli a židech, protože zjistí, že Pat není antisemita.
Jinak o paleokonzervatismu mě, pane Vráno nepoučujte, myslím, že o něm vím více než Vy, poněvadž jsem se jím zabýval kvůli studiu.
Co se Mladé pravice týče, rozhodně není neokonzervativní jako celek, řekl bych, že lidé nějak blízcí neoconům představují menšinu. Máme tam i pár libertariánů a obecně nejsme hnutím jedné pravdy. Pro členy je závazný pouze souhlas desaterem MP.
Pat Buchanan čestné členství přijal, na což jsem velice hrdý, stejně jako na internetové přátelství s ním. Také mi napsal, že zvažuje návštěvu Prahy, takže bychom mohli případně spáchat nějakou přednášku nebo konferenci.
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Vrána Jaroslavv, 2.9.2007 17:19:06)
Odpovědět
Mezi námi pane Skřisský přeci neni sporu.Autorem článku je uevedena redakce a nikoliv Vy. Kdyby tomu tak bylo,reagoval bych jinak.Znám ,byť zprostředkovaně názory tohoto muže na Izrael a židy a nemám potřebu šílet,až mi je přetlumočíte. Pouze mne dráždí názory sionistů ,respektive neocons -kteří jsou neosinisté,původně vzniklí jako kavárenská společnost.Také jsem měl možnost vidět páně Petříka několikrát v akci a tito ambiciozní ani ne třicátníci se mi fyzicky hnusí.Je dobře,že jste názorově pluralitní a osobně,bude-li mi mi to umožněno přednášku tohoto muže navštívím.Já osobně jsem názoru,že USA není jenom parta kolem Busche a zájmů nafnařské lobby.
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(LP, 3.9.2007 8:18:57)
Odpovědět
Pane Vráno, pro takové antisemitské chudáky jako vy přednášku Pata pořádat nebudeme, čili se netěšte.
Pat je třeba paleokonzervativec, ale na rozdíl od vás není psychopat.
A nevím, kde jste našel, že jsem neokon. To je dost velký nesmysl.
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(LP, 3.9.2007 8:23:38)
Odpovědět
Jo a pane Vráno. Proč tak často citujete M. Novaka, když je to taky neokon?
:-)
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Jaroslav Vrána, 3.9.2007 10:12:17)
Odpovědět
Chlapečku,trochu se umravněte.To že ve svoji sionistické pýše nazýváte pana Buchanana familierně nazýváte Patem,do spíše ukazuje na p a t ve vaši mysli.Co se týče účasti na přednášce,těším se na lustraci u vchodu od nablbého černého šerifa či od Vás dokonce.Nakonec ona se nechá sehnat i jinak,že...To že mne sionistická prasata nazývají antisemitou je pro mne vyznamenáním,tomu věřte.A co se týče vašeho osobnostního profilu,víte jak se lidově říká exotům vašeho střihu,aktivnější vůl je horší než třídní nepřítel! A co se týče M.Novaka,cituji ho pouze ve smyslu jeho katolických prizmatcoby reflexe na II.Vaticano.Že je v jistém smyslu plně konzistentní odkazu židovsko-křesťanskému,toho jsem si také stačil všimnout. Přesto neopouští katolickou tradici ve snaze napodobit rabbínskou církev různými evangelikálními společnostmi s dikcí na Starý zákon či dokonce Toru jako například baptisté a jiní...
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Maro Skřipský, 3.9.2007 12:36:36)
Odpovědět
Pane Vráno, mohl byste nějak blíže definovat pojem "sionistické prase?"
Promiňte, ale mnohými vašimi stylistickými obraty v různých diskusích si o podezření z antisemitismu sám říkáte - švindlkaust, židovská sebranka, sionistické prase, židokomunismus atd. To se pak nedivte...
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(RZ, 3.9.2007 13:03:04)
Odpovědět
Ja bych navrhoval presnou definici:

Clovek, jenz se sve osobni zajmy a problemy snazi resit skrze lzive obvinovani protivniku z antisemitismu.

Sam posud, na koho to sedne:)
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(RZ, 3.9.2007 13:06:14)
Odpovědět
P.S. tebe jsem nemyslel, ty jses jen zmanipulovanej:)
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Faust, 3.9.2007 10:27:05)
Odpovědět
Myslím, že jestli nějakou akci pořádat budete, že se to neututlá a že si užijete :-))) Nebojte se, nejste jediní Češi, kdo jsou s Buchananem blízcí přátelé ;-)
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Maro Skřipský, 3.9.2007 12:30:27)
Odpovědět
Fauste, my nic netutláme, takže nevím, co by mělo prasknout :-) To, že jsou s PJB v kontaktu i jiní Češi,samozřejmě vím, takže mi nesdělujete vůbec nic nového.
Mě by skutečně zajímalo, odkud usuzujete, že jsme neokoni. Já osobně je považuju za pohromu GOP a takových je nás v MP hodně.
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Maro Skřipský, 2.9.2007 12:03:03)
Odpovědět
Jinak neokonů mám taky plné zuby, nicméně druhá alternativa je ještě horší Co s tím ?

Tom Tancredo for president ! (to se asi nestane, ale hezká představa)
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Ondra, 2.9.2007 18:02:23)
Odpovědět
Ba ne, Maro. To můj favorit je někde úplně jinde ;-)

Ron Paul for president!!
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Maro Skřipský, 2.9.2007 19:09:49)
Odpovědět
Na můj vkus je Paul až moc velký libertarián, Tancredo mi přijde nejblíže klasickým konzervativcům.
Ovšem Paula si vážím, je to evidentně čestný chlap, který ví o čem mluví.
Bral bych ho radši, než nějakého neocona, to jo.
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Ondra, 2.9.2007 21:15:36)
Odpovědět
To jeho omezeování značného počtu amerických úřadů mi nevadí, marihuana mě je volná a jeho záměr zrušit papírový dolar považuji spíš za kuriozitu.

Jsem pro něj z toho důvodu, že současnou americkou politiku považuji za obrovský průšvih, stejně tak jako invazi migrantů, která USA hrozí a Ron Paul je podle mého názoru jediný, kdo bude schopen s tím něco udělat.

McCain, Giuliani, Romney jsou jen trapná parodie na pravici.

Spousta expertů navíc říká, že obliba republikánů je kvůli neoconské politice v takovém stavu, že jedinou nadějí na vítězství Republican party je vítězství Paula v primárkách. On totiž je přijatelný i pro spoustu "pravicovějších" demokratů. A svým libertariánským přístupem k mnoha otázkám, které se týkají mládeže (třeba marihuana) dociluje toho, že mu věří spousta mladých, kteří se tak dostanou na konzervativní notu v "klasických" věcech (odpor proti imigraci atd..)

V opačném případě Oslové republikány roznesou na kopytech.
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Maro Skřipský, 2.9.2007 21:58:59)
Odpovědět
Jo, na tom něco bude. S hodnocením "konzervativců" Romneyho a Giullianiho souhlasím, to je opravdu tristní. Víš o tom, že nějakému týpkovi z Orlanda dělaly místní úřady (neokoni) problémy, když si na vlastním pozemku vyvěsil ceduli Ron Paul for president 2008 ?
Je to hnus ale musel jsem se smát. Neocons hájí "lidská práva" v Iráku a všude možně po světě, nicméně právo na svobodu projevu jim v jejich vlastní zemi dělá problém.

Tom Tancredo for president !
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Ondra, 2.9.2007 22:14:04)
Odpovědět
Jo o tom Orlandu vím. Na Slovensku prý také existuje nějaký "Klub přátel Rona Paula".

OK, tak kompromis. Ron for president, Tom for vice-president :-)))
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Maro Skřipský, 2.9.2007 22:22:48)
Odpovědět
Ok, kompromis beru :-)
Stejně je škoda, že to Pat zabalil. Přitom už byla rozjetá webová stránka k primárkám i obchod s jeho propagačními materiály. Jo, slíbil jsem Ti tu práci o něm, tak ji ještě dneska pošlu. Zatím bych prosil nešířit.
Podle mě, pokud vyhraje Romney, Giullianni nebo McCain, případně podobný neokonzervativní výtečník, tak je to fakt konec GOP jak jsme ji znali. Obávám se, že je pak stihne podobný osud jako britské torrye, když si zvolili Camerona...
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Vladimír Neckář jr, 3.9.2007 20:52:21)
Odpovědět
Na www.politicalcompass.org je Ron Paul co se týče autoritářství na stejné urovni jako Clintonka a výrazněji dole než všichni G.O.P kandidáti v nominaci. Asi pro mne jediný přijatelný republikán i když je se spíš pohybuji v sektoru kde jsou jen Gravel a Kucinich podle toho testu.

http://www.politicalcompass.org/usprimaries2007
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Ondra, 3.9.2007 22:00:38)
Odpovědět
No, politicallcompas je dobrá věc, ale nedělal bych z něho 100% bernou minci. Nicméně uznávám, že v hodnocení Paula máte více méně pravdu a jak jsem napsal výše, osobně ač jsem spíše něco jako "konzervativec", není mi Paulovo libertariánství nijak proti srsti. Marihuanu za problém nepovažuju.

Podstatné je, že si Paul uvědomuje nutnost uzavřít jižní hranici, zpřísnit imigrační podmínky vůbec a říci stop těm stupidním "freedom hiring" extempore..
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Vladimír Neckář jr, 4.9.2007 3:11:14)
Odpovědět
L.A je už dneska mexické a krom toho hispánky jsou většinou přece jen hezčí než Američanky. Tancredo a Romney jsou asi dva největší magoři. I když sympatie pana Skřipského naprosto chápu, Tancredo je tak trochu něco jako jinej jeho fetiš a dalších z Molodoj Pravice zesnulý generál Pinochet.
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Josef, 4.9.2007 4:28:22)
Odpovědět
Je to zajimave, jak jsou politici klasifikavani v Evrope! Podle americke klasifikace by vsechny modre body byly v levem ctverci, na coz oni upozornuji. Take se mi zda, ze G.H. Bush byl v CR popularnejsi nez G.W.Bush, i kdyz byl horsi prezident nez W.
Dalsi adept nastupuje ve ctvrtek:
http://www.msnbc.msn.com/id/20546334/site/newsweek/
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Vladimír Neckář jr, 4.9.2007 22:55:59)
Odpovědět
Josefe než sem si to pročetl tak sem si podle té fotky myslel že se o Bílý Dům začal zajímat i Jack Nicholson. Ondra mne na ty hispánky skočil :-)) a snaží se argumentovat :-)
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(RZ, 5.9.2007 13:08:51)
Odpovědět
a na rozdil od tebe argumentovat umi...
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Ondra, 4.9.2007 9:30:39)
Odpovědět
Ježiš...tohle je přece úplně jedno jestli jsou hispánky hezké nebo ne..všechno má sou míru a základní argument proti imigraci zkrátka je: svět neni otevřené místo všech a státy mají také svou kapacitu.

Jsem pro Paula, ale Tancredo by mi rozhodne vyhovoval jako vice-prezident :-)
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Josef, 2.9.2007 18:57:17)
Odpovědět
Nechapu, proc spousta diskuteru je proti neocons? Za demokraty bude nominovan, kdo slibi nejvice prerozdelovani majetku, a za republikany to bude ten , kdo se projevi jako nejsilnejcsi v boji proti terorismu!

Pristi tyden vstupuje mezi uchazece na prezidentske kreslo Fred Thompson (R) : http://www.fred08.com/
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Maro Skřipský, 2.9.2007 19:18:34)
Odpovědět
Vy máte dojem, že terorismus lze porazit intervencemi na území cizích států, kde následně dochází k totálnímu chaosu, z něhož jsou teroristé velmi potěšeni ?
Osobně dávám přednost ostraze hranic, snížení legální imigrace, zpřísnění imigračních pravidel a důraz na striktní asimilaci přistěhovalců. To vše samozřejmě spojeno s tvrdým postupem vůči ilegálům.
Proti neoconům toho mám opravdu hodně. V některých oblastech to totiž konzervativci ani nejsou. Jsou to ekonomisté ve vleku korporací, kteří obětují suverenitu a sociální řád země zájmům "globálního obchodu" Sekají dluhy, že by jim mohli Paroubkovi levičáci závidět, jsou neteční k imigraci (zeď postavili jen proto, že je k tomu dokopala masa tradičních lokálních GOP politiků a voličů) a tak dále a tak dále.
Jediné co umí, je žvanit o světové demokracii (naprostá utopie) a zbytečně riskovat životy svých vojáků.
Máte snad dojem, že invaze do Iráku něco vyřešila ?
Re: Video: Pat Buchanan hovoří o konzervativních principech
(Josef, 3.9.2007 5:36:41)
Odpovědět
Pouze mame par rozdilnych nazoru!
Co se tyce porazky terorismu intervenci na území cizích států - souhlasim. S USA jiz spolupracuji i zeme Perskeho zalivu a Egypt. Lybie skoncila s nuklearnima zbranema a terorizmus nepodporuje. Likvidovat Al-Kajdu v zahranici je lepsi nez doma! Momentalne US Army likviduje v Iraku prumerne 1500 prislusniku teto organizace mesicne. Izolovat USA je nemozne, rocne cestuje do USA prumerne 65 milionu osob, jak turistu tak za byznysem. Zed s Mexikem bude zalezitosti ve volbach a obcane si ji vynuti.
Co se tyce ochrany hranic souhlasim s vami vcetne vykopani ilegalu. Ve vleku korporaci jsou obe strany a prezidentova popularita klesla prave, ze chtel ilegalum dat amnestii. Pro amnestii byli prezident , "big business"- (levna pracovni sila), senat, i parlament! Zvedla se takova vlna odporu ve forme E-mails,faxes, telefonaty a dopisy! Dopdlo to tak, ze hlasovani bylo zruseno. Hlavni protiargument byl, ze prezident Reagan dal amnestii trem milionum Mexicanu a je jich tu 12 milionu. A nova amnestie by pocty zvysila znovu nekolikanasobne. Pretizene jsou skoly nemocnice a zalare kde ctvrtina kryminalniku jsou ilegalove za kradeze, znasilneni, vrazdy a pasovani drog.
Stejne tak Bush prohral svuj navrh na clena nejvyzsiho soudu, jim navrzeny nemel zadne vydane rukopisy a na natlak verejnosti honem jmenoval vylozene konstitucni soudce a dokonce uz dva! Co se tyce valky v Iraku 56% verejnosti si ji preje dotahnout do konce a vyhrat, jinak demokrate by v kongresu zamitli finance a valka by skoncila jako ve Vietnamu! Co se tyce financi - vsechny finance kontroluje a vydava kongres a prezident ma moznost jen vetovat nebo schvalit. Do posledniho hlasovani rozpoctu pro armadu mu kongres prilozil 24 miliard extra penez, ktere nemely nic spolecneho s armadou. Na stesti to senat podstatne zredukoval. To same delali demokrate prezidentu Reaganovi, takze kdyz slysite ze Reagan zadluzil Ameriku, je to jen pomluva vsechny vydani maji svuj puvod v kongresu. Prezident pouze zada kongres o penize, schvaluje, nebo vetuje.
"Jediné co umí, je žvanit o světové demokracii (naprostá utopie) a zbytečně riskovat životy svých vojáků ".
On skutecne veri, ze prirozeny stav lidske bytosti je byt Free! A kazdemu se nepodari jen zazvonit klicema a mit svobodu, nekterym narodum je nutna pomoc!

"Máte snad dojem, že invaze do Iráku něco vyřešila" ? Yes ! Jednak Saddam byl tyran a hromadny vrah, kdy Milosovic byl proti nemu uplny amater, a za druhe vytvorenim v Iraku vzorove ekonomie a demokracie uklidni cely stredni vychod a kdyby nebylo podpory teroristu z Iranu, tak by byl Irak mnohem dal! Iranska podpora al-Kajdy ve snaze vyvolat obcanskou valku se podarilo zazehnat. Nezapomente, ze OSN okradla Iracany celkem o 17 miliard dolaru z programu "Oil for Food".
Osobne si preji, aby tym Bush-Sarkozy jeste zkoncili s iranskym atomovym programem, a tim by odpadla i nutnost radaru v CR zbytecne to rozciluje obcany a zvysuje napeti!

TEHRAN, Iran (AP) - Iran's president claimed Sunday that his country is now running 3,000 centrifuges to enrich uranium for its nuclear program—a long-sought Iranian goal that could add momentum to efforts to impose new U.N. sanctions on the Islamic Republic.
USA jsou od r. 1979 s Iranem ve valecnem stavu, kdy revolucni gardy obsadili americkou embasadu a 56 zamestnanco drzeli 445 dni v zajeti. A s Irakem od Dezert Storm meli vyjednano primeri, ktere Saddam konstantne porusoval.
Rezoluce OSN 1441:
On 8 November 2002, the UN passed Resolution 1441 urging Iraq to disarm or face "serious consequences". The resolution passed with a 15 to 0 vote, supported by Russia, China and France, and Arab countries, such as Syria. This gave this resolution wider support than even the 1990 Gulf War resolution. - Rozhodujici je posledni veta! "wider support" ! Ovsem Antiamericka propaganda to popira a nezverejnuje!
Obcanum CR unika, ze k tradicnim americkym spojencum v anglicky mluvicich zemich se pridavaji i nektere zapadni staty EU a dokonce Sarkozy si dovolenou prozil po prve v historii Francie v USA a s prezidentem se jeli projet na kolach a na zavodnim clunu! Stale vice a vice vlad se priklani k politice prezidenta Bushe!
Putin se citi osamocen a vytahuje interkontinentalni rakety a zahajuje novou studenou valku! http://en.rian.ru/russia/20070901/76058131.html

A jeste jeden zajimavy adept - Mike Huckabee : http://www.ontheissues.org/Mike_Huckabee.htm#Foreign_Policy