reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem

Autor: Redakce | Publikováno: 2.10.2007 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Liga proti antisemitismu

 

vyzývá své signatáře, sympatizanty a všechny slušné občany, aby se postavili čelem proti ohlášené provokaci neonacistů v den výročí Křišťálové noci v Židovském městě pražském 10. listopadu. Pokud úřady pochodu neonacistů nezabrání, zablokujeme ulice Židovského města a pochod
zastavíme. Hodinu setkání ještě upřesníme podle aktuálních informací o době neonacistického pochodu. Přijďte i v případě, že akce neonacistů nebude úřady povolena. V tom případě si připomeneme Křišťálovou noc a její důsledky. Máme vážný důvod se sejít.


Věra Tydlitátová
Fedor Gál
Jana Dráská

Mirka Dráská

Johana Dráská

Tomáš Váňa

Helena Kalivodová

Tereza Kalivodová

Michal Kalivoda

Zdeněk Kvasnička

Zbyněk Tarant

Yekta Uzunoglu

Jiří Asher

Alena Hanzová

Karel Hanza

Tomáš Jurčík

Jan Vidím

Lukáš Petřík

reklama
1569 čtenářů | 46 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(David, 2.10.2007 7:05:57)
Odpovědět
Jak tak koukám, schyluje se k válce euroskeptickcý kmenů, ncistů s židofily.

Uvidíme, který nadčlověk nakonec zvítězí :-)
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(sidon, 2.10.2007 21:20:52)
Odpovědět
NIKDY - dost bylo sionu!!!!!!!!!!!!!!! tahnete si do Izraele Čechy pro Čechy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Honza, 12.10.2007 22:10:51)
Odpovědět
Češi v této zemi žijí už nějakých 1400 let, Židé jsou poprvé doloženi před 1050 lety. Opravdu si myslíte, že je to tak zásadní rozdíl aby mohli jedni tvrdit, že ti druzí zde nemají co dělat a posílali je pryč?! A to ještě jen proto, že se jim nelíbí nějaké jejich postoje?! Btw: Vy rasisticko-šovinisticko-antisemito -ultranacionalisté (snažím se najít politicky korektní alternativu slovu nácek, proti kterému se tak ohrazujete) nadto neuznáváte jakékoli právo Izraele na existenci, ne-li obranu a přitom byste tam chtěli posílat každého Žida nebo jejich sympatizanta.
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(lucina, 2.10.2007 10:46:49)
Odpovědět
Opravdu nevím, o co vám jde. Přece každý dobře ví, že když si jich nebude všímat (tím pádem si jich nevšimnou ani media, když se tam, nikdo neporve), že nebudou mít proč demonstrovat. A Židovské město? Kolik Židů tam bydlí? Tam jsou turisti a pracháči bez národnosti a náboženství. Ty synagogy a Židovskou obec by měla být policie schopna pohlídat, a jinak NEZÁJEM!! (pokud vám nejde o tu rvačku).
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Martin Horák, 2.10.2007 13:53:16)
Odpovědět
Pokud chtějí národní socialisté veřejně oslavovat výročí Křišťálové noci, pak nevšímavost rozhodně není na místě. Že si toho (možná) nevšimnou média není relevantní, resp. je to spíš o důvod víc, proč na to upozorňovat.
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Jiří Asher, 2.10.2007 14:26:06)
Odpovědět
Přesně tak! Neonacisté chtějí vést pochod kolem Pinkasovy synagogy kde na sedmdesát tisíc jmen českých Židů,kteří byli zavražděni v koncentračních táborech ! Už proto je prostě projít nenecháme. A pokud nás napadnou tak se budeme bránit, a my se bránit umíme! No a pokud nás napadne policie,která je patrně bude chránit, tak s toho bude mezinárodní skandál, neboť se na 10. listopadu chystají pozůstalí zavražděných i ti,kterým se holocaust podařilo přežít. No tak ať je policie kvůli neonacistům zmlátí před očima televizních štábů, fotoreportérů a redaktorů všech významných sdělovacích prostředků. Lepší reklamu České republice nemohou udělat!
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(jj, 2.10.2007 15:27:48)
Odpovědět
ale Pane Asher vždyť víte že to slouží jen ke zviditelnění vaší havlistické multikulti ligy - i kdyby jste tam nešli tak milí náckové dostanou po pár minutách studenou sprchu z policejní stříkačky jako obvykle a bude vymalováno

PS: není ten uzunoglu z vaší Ligy onen havlův miláček unášející a mučící lidi?
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(jj, 2.10.2007 15:35:10)
Odpovědět
PS:očividně už nastupuje 2.fáze fungování této ligy - tj.plivání na český stát,společnost a národ a pomocí tohoto rozeštvávání Židů a Čechů a tudíž vyvolávání antisemitismu(přesně jak jsem předpokládal) , jen by mne zajímalo kdy nastoupí 3.fáze - tj.otevřená a agresivní propagace multikulturalismu a mediální terorisování každého kdy by prostestoval skrze obviňování z antisemitismu ?????
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Ondra, 2.10.2007 18:06:28)
Odpovědět
Pokud budou neonacisté provolávat protižidovská hesla a nosit svastiky na pražském starém městě, pak blokádu chápu, ale spíš bych to nechal na polcii. Ta to vyřeší lépe, než nechat v ulicích prát židy s neonacisty.

Pokud neonacisté budou pochodovat kolem jakékoliv synagogy slušně, respektujíce zákon, neprovolávajíc žádná nenávistná hesla, půjdou bez nějakých totalitních fanglí, pokud nebudou tropit žádné výtržnosti a pochod bude řádně nahlášen, pak na to mají stejně jako všichni ostatní (komunisté, demokraté, feministky, homosexuálové, židé) právo. V tomto případě by blokáda byla narušením jejich práv a policie by ji správně měla rozpustit.
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Jiří Zahrádka, 3.10.2007 13:57:40)
Odpovědět
Nemohu souhlasit, a nemyslím, že bych byl zcela nekritickým "židofilem." Komunikace není jen verbální. A jestliže VERBÁLNÍ urážení Židů chápeme jako důvod pro zásah, pak je podle mě podobným důvodem i neverbální komunikace. Když náckové půjdou kolem synagogy, omezují tím svobodu druhých. Ti tam nepůjdou třeba proto, že se budou bát (bodejť ne, proti davu může jít zase jen dav. Jednotlivec je ve své svobodě jasně omezen).

Propagace nacismu je dle zákonů této země trestná. Proto neonáckové nemají stejné právo na šíření svých zrůdných názorů, jako třeba homosexuálové - a jestli čtete EUportál, tak víte, že fanoušek zvláštních práv pro homosexuály opravdu nejsem. Nicméne, oni (homosexuálové) skutečně mají právo manifestovat své názory - jakkoli je mi demagogie homosexuálních lobbystů odporná. Neonáckové ne. Náckové už ukázali, kam realizace jejich názorů vede.

Nevím, jestli je blokáda a případný fyzický střet s tou lidskou špínou nejlepším řešením. Ale emocionálně to velmi chápu.
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Dan, 3.10.2007 14:16:29)
Odpovědět
Myslíte ty euroskeptiky z N.O. kteří tolik vychvalují Václava Klauze ??

Ano, je to neonacistická lůza, demagogové a duševní ubožáci.
Jejich euroskepticismus je však opřen o stejné demagogie jako váš, mezi vámi a jimi existují mnohé shodné politické názory.
Výraznější rozdíl je pouze v tom, že oni jsou protižidovsky názorově orientováni.
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(jj, 3.10.2007 14:25:55)
Odpovědět
nejznámější evropeista 20.století byl A.Hitler ...a hned druhý za ním byl jistý Uljanov - oba byli vlastně takoví eurosocialisté ,akorát se nemohli dohodnout kdo bude mít hlavní slovo - z čehož se ti dnešní eurosocialisté poučili a dnes v Bruselu ruku v ruce spolupracují neonacisté a ultrakomunisté
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Dan, 3.10.2007 14:57:16)
Odpovědět
Nejznámějšími europeisty, jsou Masaryk, Churchil a v posledních letech zejména Helmut Kohl.

Všichni tito lidé se snažili ideou evropského sjednocení překonat ideu nacionální, tedy základní stavební prvek naci-smu, tedy národního socialismu a zabránit mu šíření se po Evropě.
To se jim bezesporu podařilo, ikdyž euroskeptické nacistické hnutí existuje, je nepočtné, nejednotné a slabé !

Ikdyby se spojili všichni antieuropeisté, tedy nacisté, komunisté i konzervativci dohromdy, stejně je jich pořád málo :-)
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Jiří Zahrádka, 3.10.2007 15:16:05)
Odpovědět
No jo, Churchill... Pročpak svou vlast do oné sjednocené Evropy nechtěl dát? A pročpak tam dal Německo, kterého se bál?
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Dan, 5.10.2007 7:25:25)
Odpovědět
I v tomhle měl tehdy pravdu, jednoduše proto, jelikož Británie není typickou zemí Evropy stojí někde na pomezí ameriky a Evropy a on si to uvědomoval.
Přesto, že dnes je británie již mnohem blíže EU nežli USA, stále je to země odlišná od ostatních evropských zemí a ještě i dnes, bych jeho názor bral jako relevantní.

I ten strach z německa byl určitě důvodem pro vznik EU.

Churchil nebyl žádný vůl, otec evropské integrace byl velice moudrý člověk !

Narozdíl třeba od Klause si ho vážím.
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(jj, 5.10.2007 17:23:24)
Odpovědět
Churchill neměl s evropskou integrací nic společného , sjednocovat Evropu začal Hitler a jeho vichystický poskok Schuman v tom jen po válce pokračoval "po dobrém" když to "po zlém" nevyšlo
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Dan, 5.10.2007 22:27:51)
Odpovědět
Je vidět, že máš hluboké mezery v historii, zjisti si jaké názory měl Churchil na evropskou integraci !

Byl to první člověk, který hned po válce propagoval velmi hlasitě postupný vznik Spojených států evropských.

Hitler nevztvořil žádnou multinárodní celoevropskou říši !!
Tak tadz nelži, držel se striktně Německé 3. říše o jednom národě, ybztek Evropz neintegroval, vzjma germanského rakouska.
Toleroval Frankovo španělsko, Musoliniho Itálii, odmítal říši royšířit o podřadné slovanské národy.

Ty pořád jenom plkáš Hlupáku a některé tvoje plky jsou opravdu demagogické schizofrenie.

Minulou sobotu jsem byl na burčáku v jednom bývalém německém městečku a přednesl jsem tam místním tvůj názor o chudých sudetech, sklidil jsem výprsk smíchu, i tam nbyls za vola a to tě ani neviděli..
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(jj, 6.10.2007 17:21:09)
Odpovědět
tímto se vysvětlují vaše euronazi názory
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Jiří Zahrádka, 3.10.2007 15:13:40)
Odpovědět
Dan o náccích: "Jejich euroskepticismus je však opřen o stejné demagogie jako váš..."

JZ: tak to nebudou špatní hoši, když mají euroskepticismus opřený o svobodu a demokracii (jako my). Jen mi nejde do hlavy, proč se pak hlásí k levicovému nacismu? Možná máme přece jenom trochu jiné demagogie, Dane. Ty naše demagogie jsou lepší :-)). I když proti eurofilům, kteří jsou myslím schopni tvrdit, že vzdáním se suverenity se naše suverenita zvětší... No, jsme břídilové.
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Dan, 3.10.2007 14:19:51)
Odpovědět
A ještě něco, je všeobecně známo, že za nástupce 3. říše je v islámském světě považována Amerika, tedy USA a Buš za novodobého Hitlera.

Ale představte si, že také 33% ukrajinců uvedlo, že amerika je novodobou 3. říší.

To že by to byla EU neuvedl podle té statistiky nikdo...
To si tady myslíte akorát vy a vašich 5 a půl kamaráda tady :-))
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(jj, 3.10.2007 14:29:00)
Odpovědět
Islamisté byli s Hitlerem velicí spojenci - a nejvíce ze všeho to opět připomíná dnešní vztah EU k islamistům všech odrůd
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Jiří Zahrádka, 3.10.2007 15:09:42)
Odpovědět
Možná proto Ameriku tak nenávidí islamisté, kteří mají Hitlera jako vzor.

Ale jinak, když si to myslí 33% Ukrajinců (kolik že jich to hlasuje pro ruského Janukovycze?), tak to samozřejmě bude na tutti :-)).
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(jj, 3.10.2007 14:20:53)
Odpovědět
Jestli jste si nevšiml tak ona protiakce této Ligy má jediný účel jenž zde pan Asher jasně deklaroval - tj. vyvolat konflikt s Policií a následně mezinárodně medializovat tento incident ve stylu "jak český stát ochraňuje nácky a mlátí židy" (dá se jenom spekulovat kolik z těch kdo se na tomto plánovaném incidentu hodlají podílet jsou tzv.užiteční idioti oblbnutí a zneužití těmito ligisty a kolik z nich jsou grázlové kteří tímto plánují účelově vyvolávat antisemitismus )
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(RZ, 3.10.2007 15:58:34)
Odpovědět
V tomhle bych se pripojil k Jurovi, myslim, ze zidum zcela opravnene podobne svinstvo vadi. Pochod na vyroci Kristalove noci je zcela jasny....

Spise se mi nelibi, ze se zde snazi ziskat body organizace, ktera ma v jinych pripadech znacne bizarni sklony, pokud znovu pripomenu onu kauzu odposlechu, nebo jeji manifest
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Jiří Zahrádka, 4.10.2007 14:51:12)
Odpovědět
Konečně taky zas nějaká shoda, provokatére :-))!

Já souhlasím i s tou distancí od některých principů. Já jejich program sice nečetl, ale z těch diskusí, které tady probíhaly dříve, jsem taky trochu opatrný k této organizaci. Chce to oddělit nějaké přehnané politicky korektní (byť třeba dobře míněné) úlety, které fakt můžou vést ke značným (nepředvídaným) rizikům, a postoj ke konkértní akci neonácků, která je zcela jednoznačná a odporná.
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(jj, 4.10.2007 16:00:52)
Odpovědět
Mně přijde nechutné jak tato multikulti liga prohlašuje že mluví za všechny (!) Židy (jak levicové) a plánuje záměrně vyvolávat (i mezinárodní) incidenty jež mají několik evidentních cílů - jednak označit tento stát i národ za antisemitský ,dále jakékoliv ohrazení se vydávat za důkaz onoho antisemitismu a jakožto reakce na toto plivání účelové vyvolání skutečného antisemitismu(opět jak levicové) jež má jako prostředek opět několik cílů - jednak tato liga dostane dotace od toho zlého českého antisemitského státu(tj.od těch zlých českých daňových poplatníků) na boj s antisemitismem,dále takto ostrakizovanému národu se lépe vnutí multikulturalismus(toto se na západě osvědčilo jako know how dokonale) a nakonec židovská obec ,která tuto ligu zorganisovala, bude mít větší kontrolu nad svými ovečkami ,tímto uměle a účelově vyvolávaným a vyvolaným antisemitismem, vystrašenými
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Okoun, 2.10.2007 20:25:57)
Odpovědět
Měly by se vybrat všechny kalendářní termíny, na které jste hákliví (je to tak půlka kalendáře) a na každý den by se měla podobná akce nahlásit. Jak vy dokážete vřískat, vy přihřátí hysterici, to je báječný koncert a nenechal bych si to nikdy ujít.
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Jakub Malinovský, 3.10.2007 12:37:56)
Odpovědět
Vy hodláte narušovat a blokovat řádně ohlášené shromáždění neohlášenou demonstrací a pokud bude Policie ČR plnit své povinnosti, tak dělat z věci mezinárodní skandál? Že se nestydíte!

Jinak Vás ale mohu uklidnit, že Českou republiku v zahraničí pomlouvat nebudete nejspíš muset, jelikož předpokládám, že Magistrát hl. m. Prahy na místě demonstraci proti válce v Iráku na základě nějaké evidentní záminky rozpustí.
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(bd, 3.10.2007 16:26:55)
Odpovědět
Když si tak čtu text pana Ashera, zcela chápu proč jsou někteří lidé antisemité.
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(RZ, 2.10.2007 15:09:14)
Odpovědět
Me se ta demonstrace taky nejak nezda. Spise mi to prijde jako zviditelnovani se z druhe strany.

Spise je relevantni tlak na zakaz podobne akce a jeji pripadne potlaceni ze strany policie. P
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(RZ, 2.10.2007 15:19:32)
Odpovědět
Samozrejme potlaceni dotycnych neonacistu:)
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(RZ, 2.10.2007 14:25:15)
Odpovědět
Nevim, kdo mi vadi vic. Jestli fasisti z arijske nebo sionisticke strany. LPA neni nic jineho nez dalsi agresivni multikulturalisticka organizace, majici za cil potlacovani lidskych svobod. To ti nackove jsou aspon neskodni idioti, po nichz nestekne pes....
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Jiří Asher, 2.10.2007 14:28:27)
Odpovědět
Já vím kdo vadí mě. Kromě nácků především pomatení antisemiti jako jsi ty...
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(RZ, 2.10.2007 14:43:46)
Odpovědět
Antisemita? Sna zas nekdo neposlal nejakou SMS?:)

Ja jsem nahodou castecne zidovskeho puvodu...

Ale sorry, organizace, ktera zarizuje odposlouchavani lidi, aby je potom narkla z nedostatecne lasky k Romum, nebo ktera ma v programu perzekuci lidi kvuli "antijudaistickym nazorum" ta opravdu do svobodne spolecnosti nepatri.
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(jj, 2.10.2007 15:24:20)
Odpovědět
taktéž s Vámi souhlasím a ještě bych doplnil že jak ti "arijští" tak ti "židovští" nejsou fašisté nýbrž obojí jsou (nacionální)socialisté a rasisté - jak už to bývá tak se mezi sebou nejvíce perou ti co jsou si nejvíce podobní - tj.náckové blouznící o vyvolené rase , prozřetelnosti a předurčenosti vládnout světu ... a judaisté ,jaký div, opět blouznící o vyvolené rase , prozřetelnosti a předurčenosti vládnout světu
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Ondra, 2.10.2007 17:58:52)
Odpovědět
Milý pane Asher, vůbec mě nepřekvapuje, že kolegovi nadáváte. To je totiž přesně to, co vy (mluvím o spolcích, ne o židech, mezi těmi je věřím dost slušných lidí, kteří Ligu proti antisemitismu odsoudí), umíte.

Někdo s vámi nesouhlasí, ohrožuje vaší existenci, která spočívá na čeprání všemožých grantů (placených z našich daní) na řešení neexistujících problémů.

Absence argumentů, jen lži a jedovaté nadávky. Nevím jak jinak nazvat označování jakéhokoliv kritického postoje k otázkám spojených s židovstvím a sionismem za "antisemitismus".
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(jj, 2.10.2007 15:52:52)
Odpovědět
ještě jedna věc - ten Jan Vidím je v té "Lize proti antisemitismu" taktéž "jasnej" - mafiánský zednář v jedné zednářské loži s Danielem Landou - na tom je dokonale vidět že judeonáckové a arionáckové jsou ve skutečnosti jedna parta (Zednářské lože totiž nejsou nic jiného než buňky organisovaného zločinu neboli "bratrstvo" na úrovni Cosa Nostry akorát s tím rozdílem že se zednáři ohánějí "humanismem" aby jim jejich lumpárny snadněji a déle procházely)
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Honza, 12.10.2007 22:19:21)
Odpovědět
Smekám klobouk. Odhalil jste další zločinné spiknutí. Sám velký sionistobijec Walter Stwora by vám měl pogratulovat.
Odporný antisemitský klip!
(Ligista, 2.10.2007 21:15:54)
Odpovědět
http://www.youtube.com/watch?v=deztmWvm88k&NR=1
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(oliver, 2.10.2007 21:34:41)
Odpovědět
Zajímavý komentář k židovským protestům proti tomuto pochodu: http://cz.altermedia.info/z-domova/zidovsky-tanec-mezi-paragrafy_3564.html
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Jakub Malinovský, 3.10.2007 12:28:52)
Odpovědět
No, mě není sympatická ani jedna ze stran, které tam "proti sobě půjdou".

Jinak demonstrace se nepovolují, jak chybně uvádíte, ale ohlašují.
Soudruzi z EUportálu: Změna termínu
(ddd, 3.10.2007 21:03:48)
Odpovědět
Soudruzi z EUportálu, došlo nejspíš ke změně termínu http://www.novinky.cz/domaci/extremiste-chteji-o-tyden-odlozit-pochod-prahou_123885_a0885.html

Takže se Janem Sokolem, Fedorem Gálem, Jiřinou Šiklovou a dalšími konzervativci si, vy "pravičáci", zademonstrujete později.
Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem. Ale jak?
(Beran, 3.10.2007 21:24:03)
Odpovědět
Je zvláštní, že poslanec Jan Vidím chce bránit jinému v čerpání jeho ústavního práva. Pokud si myslí, že konání pochodu brání právní důvody, žije v právním státě, kde se takové věci neřeší fyzicky.

Že to nechápou ostatní, má menší váhu. Nejsou poslanci.

Beran
(http://vpravo.blog.cz)
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem. Ale jak?
(jj, 4.10.2007 16:14:31)
Odpovědět
havlistická Liga se očividně rozhodla následovat příkladu jisté K.Jaques ... akorát v mnohem větším měřítku ( podle všeho i mezinárodním)
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Maro Skřipský, 4.10.2007 17:11:43)
Odpovědět
Plně chápu rozhořčení nad pochodem nácků v den výročí křišťálové noci, stejně jako snahu tomuto pochodu zamezit. O tom žádná.
Na druhou stranu, Liga proti antisemitismu ve mě skutečně vzbuzuje rozpaky a v neposlední řadě podezření, že jde o nějakou multi kulti nátlakovou organizaci. Jména jako Gál,Tarant,Sokol nebo Šiklová mě opravdu docela znepokojují. Pan Asher toto podezření neroztptýlil, spíše naopak.Ve svém komentáři obviňuje jednoho z diskutérů z antisemitismu, aniž by k tomu měl jakýkoliv důkaz. Diskutéra RZ znám osobně. Hodně věcí se mu dá vytknout, nicméně antisemitou rozhodně není.
Trochu se bojím, že přízviskem "antisemita" pan Asher tituluje každého, kdo si s ním dovolí nesouhlasit.
Re: Zabraňme neonacistům v pochodu Židovským městem
(Ondra, 4.10.2007 23:18:12)
Odpovědět
Ach jo, Marku. Právě ses v kruzích, kde se pohybuješ, totálně odepsal ;-)

Nicméně s Tvým příspěvkem naprostý souhlas. "Antisemitismus" je dnes stejný problém jako "rasismus", zkrátka kdo se jistým způsobem protiví určitému náhledu na svět, je označován těmito pojmy. Přesně jak to popsal de Benoist - http://www.narmyslenka.cz/knihy/ZAPADbenoist.pdf

Navíc v souvislosti s LPA, kor v české realitě hovořit o "antisemitismu ve společnosti" je jako obviňovat Norsko z tropických teplot. Viz článek Dana Richtera - http://www.narmyslenka.cz/casaky/39richter.pdf

A o to víc mě mrzí, že pánům Asherům sekundují lidé, kteří vystupují jako "nadějné mladé pravicové osobnosti" (LP) a přistupují na zvrácenou politicko-korektní rétoriku o "antisemtismu" a těmhle kryptototalitním spolkům usnadňují práci.

Třeba taková Národní myšlenka klidně otiskne článek žida. Ale nebudeme například ustupovat z (podle mě ve srovnání s Euportalem) vyváženějšího postoje k palestinské otázce. Taktéž pokud se objeví spolek typu Ligy proti antisemitismu, který hodlá odposlouchávat, cenzurovat média a vyvolávat hysterii z uměle vytvářeného "antisemitismu", tak se všichni, pro které svoboda znamná možnost JEDNAT SKUETČNĚ SVOBODNĚ a nemuset se přitom bát žádných běsů at už rudých, hnědých, nebo se štítkem LPA, prostě budeme bránit..