reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 28.10.2007 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Je smutné, že 28. října sice slavíme svátek vzniku nezávislého demokratického státu, ale vstupem do EU jsme o nezávislost a demokracii přišli. V momentě kdy nám okolo 80% zákonů  poroučí z Bruselu, nemůže být o českém demokratickém a nezávislém státu řeč.

Příští rok se bude slavit 90. výročí vzniku ČSR, bylo by hezké, kdyby se oslavilo tím, že by se naše státní nezávislost vystoupením z EU znovuobnovila. Myslím, že to dlužíme všem našim předkům, co bojovali za nezávislost našeho státu, ať už se jedná o legionáře, letce z RAF či ostatní Čechy, co položili život za svobodný a nezávislý český stát...

Je nutné poděkovat všem , co se snaží o to, aby si český národ vládnul ve své zemi sám a nenechal si poručníkovat jednou z Vídně, pak Berlína, pak z Moskvy a nakonec z Bruselu.

Stejně jako odbojáři proti nacismu v době druhé světové války nevěděli, zda se podaří českou suverenitu, demokracii a nezávislost obnovit, nevíme to ani my, ale přesto bychom měli udělat stejně tak jako oni vše,co v je našich silách, aby o zákonech platných v českém zemi opět rozhodoval český parlamet zvolený český lidem a národem. Historie nám ukázala, že o svobodu se musí stále bojovat.

Dá-li Bůh, Svaz evropských socialistických republik se jednou rozpadne a v ten den se bude slavit svátek znovuobnovení nezávislosti českého státu...

reklama
2094 čtenářů | 52 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Kolega Petřík ztratil soudnost
(Ondřej Slačálek, 29.10.2007 0:52:17)
Odpovědět
"Stejně jako odbojáři proti nacismu v době druhé světové války nevěděli, zda se podaří českou suverenitu, demokracii a nezávislost obnovit, nevíme to ani my" - nepřipadá vám drobínek nevkusné srovnávat se s odbojáři? hrozí vám mučírny gestapa, koncentrační tábory či kulka do týla? ne, čeká vás skvělá kariéra členů vládní strany s přístupem do médií. takové srovnání je pak naprosto nesoudné a směšné.
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(Dan, 29.10.2007 11:15:07)
Odpovědět
slovo demagogie je namístě, je to základní stavební kámen euroskepticismu.


Já jenom připomenu, že nejedná o oslavu vzniku žádného českého národního státu, nýbrž multinárodního československa, státu čechů, moraváků, slováků a rusínů.

Tento státní celek zkrachoval a u jeho likvidace stál Václav Klaus.
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(Aleš, 29.10.2007 12:35:17)
Odpovědět
Do toho Vašeho výčtu bych ještě doplnil Němce, protože i oni byli součástí tehdejšího Československa, ani fakt, že se velká část z nich později postavila proti němu na tom nic nemění. Jinak s Vámi vřele souhlasím a vždy se cítím trapně, když Vašík na výročí vzniku něčeho, co sám pomáhal rozbít, rozdává medaile.
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(Dan, 29.10.2007 21:17:22)
Odpovědět
Máte pravdu, Němců tu bylo také hodně.

A pak ještě židé...

Klaus je králem demagogů a lituju lidi, co ho žerou, jsou to oběti demagogie.
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(Fouré, 30.10.2007 15:38:18)
Odpovědět
A maďaři a rumuni...
Bylo jich hodně.
Ovšem sám nevím, jestli ČSR byla národním nebo mnohonárodním státem. To je celkem složitě zodpověditelná otázka a mimo jiné závisí na tom, jak se definuje národ a co je třeba k národnímu státu.
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(Dan, 1.11.2007 14:58:21)
Odpovědět
odpověď je zcela jasná, byl to multinárodní, tedy mnohonárodnostní stát, mimo jinné to vyplývá i z jeho názvu, nebyla to česká republika, ale československo.
Taktéž to byl stát mutlikulturní.

To všechno jsem si uvědomil, když jsem četl národnostní složení českých měst před 2. světovou válkou.

Národnostní očistu česka započali nacisté a dokončili čeští zločinci odsunem sudetských němců a také maďarů.
Federace 2 národů byla konečně zlikvidována dvojicí Klaus Mečiar.



P.S.

Samo, že geneticky žádní češi neexistují, pouze směska mnoha původních národů. Od genetiky už dnes v Evropě slovo národ odvoyovat nelye, je to jakýsi práydný pojem, s kterým se ale stále operuje.
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(HF, 28.10.2009 11:51:05)
Odpovědět
Označovat ČSR za multikulturní stát je trochu přehnané, multinárodnostní je přesnější. Přecijenom Češi, Slováci, Němci atd. vycházejí z tradiční Evropské křesťansko-židovské tradice, takže si troufám tvrdit i ze stejné kultury.Takže spíš jedna kultura a více národů, to se bohužel nedá říci o EU protože její představitelé pracují na likvidaci této kultura a snaží se jí nahrazovat Socialistickou ideologii.
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(Dan, 28.10.2009 13:54:02)
Odpovědět
s tím žido-křesťanstvím opatrně, např. v Estonsku nebo na Slovensku dávali křesťané židy do výkupu, za každého žida dostal křečsťan 6 říšských marek a deputáty na jídlo a léky..


židovská kultura zde existovala ale nikoliv ve spojení s křesťanstvím, nýbrž jako další kultura, např. vedle menší muslimské komunity chorvatů.
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(Dan, 28.10.2009 15:12:01)
Odpovědět
konec boje katolické církve proti judaismu, byl oficiálně vyhlášen teprve 1968-II. Vatikánský koncil, to ale vůbec neznamená, že když dnes existují v církvi tak svobodomyslní a tolerantní lidé jako páter Halík, že jsou namístě pojmy jako židokřesťanství..

Proti tomu se budu vždy tvrdě ohrazovat neboť jsem pokřtěný a z křesťanské rodiny a naše zvyky a tradice, stejně jako víra v Ježíše Krista jsou židovské kultuře a náboženství hodně vzdáleny.


Snahy některých lidí v dnešní době v rámci míru obě tyto proti sobě stojící náboženství jaksi uměle ztmelovat považuji za bláznivé.
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(F. Šalda, 28.10.2009 23:40:59)
Odpovědět
A nebyl náhodou Ješua HaNocri (Ježíš Nazaretský) taky Žid?
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(Trident, 29.10.2009 0:51:05)
Odpovědět
Z jeho názvu vyplývá, že jde o národní stát Čechoslováků. Což bylo opakovaně zmiňováno v ústavě, v zákonech, v médiích, v politice a vyjadřováno pojmem: ČECHOSLOVAKISMUS. Obdobná doktrína se praktikovala ve Francii.
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(Jan Maloušek, 28.10.2009 19:21:58)
Odpovědět
Jasně - až na jednu drobnost. byl to NÁRODNÍ stát Čechů. Ostatní byly národnosti, kromě Slováků, kteří ČSR za svou nevzali. Tedy, ať se to komu líbí nebo ne, meziválečná ČSR byla český národní stát. Můžeme se bavit o tom, jak šťastné to bylo řešení či jak dalece byla vhodná a (ne)úspěšná národnostní politika republiky, ale to na výše zmíněné skutenosti nic nezmění.
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(Trident, 29.10.2009 0:45:56)
Odpovědět
ČSR byla národním státem Čechoslováků, národní doktrínou čechoslovakismu a s opakovaným rozjímáním nad sebeurčením národů v jeho rámci. Opakované malování po mapě s cílem udržet československou většinu na všech samosprávách je jasným důkazem, že ani v praxi, stejně jako v teorii, se nikdy neuvažovalo o multinárodní doktríně. Češi a Slováci vznikli z hlediska státní ideje československé až po 2.sv.v., předtím existoval minimálně v historických zemích jen československý národ a menšiny.

Ostatně v ČSR byla jen jedna multinárodní strana...KSČ.
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(mm, 28.10.2009 18:27:53)
Odpovědět
A byl to státnický čin, který ocení historie. Mohli jsme skončit jako Jugoslávie. kdy Slováci Dovedu si představit, že by Pithart s Čarnogurským jezdili po český a slovenských zámcích dodnes. Myslíte, že by nás rozhádané vzali do EU?
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(jj, 29.10.2007 12:06:15)
Odpovědět
Možná byste měl vědět že eurototalitaristé otevřeně plánují zřízení jakéhosi eurogestapa a to i s eurokoncentráky kam budou strkat euro(ideo)zločince a národní vlády nebudou mít žádnou pravomoc jak tomu bránit(ale myslím že levicové spodině je toto lhostejné protože svoboda je pro lůzu problém)
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(Aleš, 29.10.2007 12:37:40)
Odpovědět
Jasně! A celý tenhle nelidský plán připravují ve spolupráci s nějakou mimozemskou civilizací!

Vám už opravdu není pomoci.
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(Honza UL, 28.10.2009 11:43:50)
Odpovědět
Krista pána co je tohle za blábol. Eurogestapo, eurokoncentráky. Tohle je paranoia. Pozor !!!!
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(jj, 28.10.2009 13:49:37)
Odpovědět
V Bruselu se už plánuje zřízení europolicie která bude mít možnost skrze eurozatykače zatýkat lidi po celém území EU a deportovat je do eurovězení. Nevím jak vy ale já to nazývám eurogestapem a eurokoncentráky protože tyto pravomoci jsou potřebné výhradně pro politickou policii pronásleduící politické "zločince", se vším ostatním si lze totiž poradit spoluprací mezi státy.
Re: Kolega Petřík ztratil soudnost
(Alberto Kvěch, 28.10.2009 18:51:05)
Odpovědět
A to jste ještě nečetl Petříka zhovadilé články o SUDETSKÝCH NĚMCÍCH.To by jste zíral čeho je ten euroskeptik schopen.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(RZ, 29.10.2007 14:12:41)
Odpovědět
Jo, je to trapny,bejt ve skutecnym odboji, tak by se je n posrali...

Ale, vole, ty cekas, ze je ceka kariera?
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Ondra, 30.10.2007 11:24:01)
Odpovědět
Mladá pravice, respektive její drtivá část je přesně ten typ lidí, co se militarismu věnují akorát v saloně, něco jako Roman Joch. Jo, za monitorem, to se to válčí, to se to píšou oslavné články.

Srovnání euroskepticismu s odbojem je drzost a kravina.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Maro Skřipský, 30.10.2007 12:31:57)
Odpovědět
:-) tak nevím, Ondro... V žádném případě se nepřirovnávám k odbojářům, ale... v kondici se pravidelně udržuju, s bouchačkou zacházet umím...
Když tak si se mnou můžeš někdy natáhnout rukavice a přesvědčit se, zda je MP spolkem internetových pindalů :-)
Kdybys měl cestu do Prahy nebo Ostravy, tak se ozvi.Stejně jsme už dávno chtěli pokecat Jsi Ondra Šlechta, ne?
Podobné strany mají v demokracii svoje místo, ale jak se sám můžeš přesvědčit, zájem o vás je tak okrajový, že jste prakticky bez většího vlivu na politiku, tedy je to mrhání energií..

Konkrétně ty, seš docela rozumný člověk, proč nevstoupíš třeba do ODS ??
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Ondra, 30.10.2007 21:38:18)
Odpovědět
Nenapsal jsem snad "drtivá větina" ? ;-)
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(L., 30.10.2007 14:07:10)
Odpovědět
Ty blbečku, já na rozdíl od tebe střílet umím a netřesu se jako osika,když v ruce držim bouchačku.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Maro Skřipský, 30.10.2007 14:20:08)
Odpovědět
Tohle bylo na koho ?
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(L.P., 1.11.2007 22:11:24)
Odpovědět
To bylo na RZ.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Ir, 29.10.2007 22:31:42)
Odpovědět
"nenechal si poručníkovat jednou z Vídně, pak Berlína, pak z Moskvy a nakonec z Bruselu."

Zlatá slova. Akorát jste jaksi zapoměl, že nám teď neporučníkuje, ale diktuje, Washington.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Dan, 30.10.2007 8:01:12)
Odpovědět
ale to mu vyhovuje.. americké vřiťolezce

je to prostě demagog
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Maro Skřipský, 30.10.2007 12:24:02)
Odpovědět
Nevšiml jsem si, že by nám Washington diktoval zákony v podobě směrnic a nařízení a následně vyhrožoval sankcemi za jejich případnou neimplementaci či nedodržování.
Tohle dělá Brusel,, podporovaný svými řiťolezci, že Dane ? :-)
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Josef, 30.10.2007 13:14:11)
Odpovědět
Me by take zajimalo, co se poklada v CR za diktat Washingtonu. V predvolebni prezidentske debate padlo take slovo CR a radar a Bushovi vycetli, ze prizen stredni Evropy Bush prohrava ve prospech Putina. Prohlasil to senator McCain. Znamy vyrok Bushe, ze se podival Putinovi do oci a poznal, ze se s nim da spolupracovat. John McCain mu to vycetl a prohlasil, ze kdyz se podiva Putinovi do oci tak vidi KGB. A podle ohlasu v sale silne zabodoval.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Dan, 30.10.2007 14:28:22)
Odpovědět
řeč je o radaru Maro, jsme dobrovolně členy Eu, Brusel jsme i my, tedy čr...

washington, USA jsou navonění rusáci a ten jejich radar tu nemá co dělat...

tady můžou být jedině radary chránící nás a okolní Evropu zejména proti rusákům a číňanům, nikoliv impotentním islamistům..
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Josef, 30.10.2007 14:48:16)
Odpovědět
Dane!
To same tvrdi Putin!
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Dan, 30.10.2007 15:20:21)
Odpovědět
Tak Putin je diktátorský bezohledný lump, ale rozhodně to není pitomec.


Jinak já jsem tím chtěl říct, že tu chci radar chránící nás proti rusům a číňanům a další verbeži, ale nás a né amíky !!

Vojenskou spolupráci s američany vítám, ale nesmí to být o jednostranně výhodných radarech, riyika veškerá my, ochrana pro ameriku.
To je zcestné.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Josef, 30.10.2007 16:07:10)
Odpovědět
To je prave ta jednostrannost! Kdybychom potrebovali pomoc tak je to povinost USA. Ale kdyz USA potrebuji neco, kaslem na ne!
Zajimave, ze ti nevadi pritomnost Amiku v Nemecku a v CR ti to vadi! Podvedomne stale citis naklonost k Rusum a ani si to neuvedomujes. Je to "Stokholm syndrom", kterym trpi u nas hodne lidi!
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Dan, 31.10.2007 22:23:41)
Odpovědět
Necítím žádné sympatie k Rusům, spíše naopak je vinním z naší zaostalosti a z vržení do komunisticko socialistické bídy, Rusko je velkým nebezpečím pro Evropu !!

Rusko je zemí ožralých impotentů roznášejících HIV, degenerovaných chlapů a prací strhaných žen, je to ostuda Evropy !!

Neschvaluju přítomnost amerických jednotek v Německu ani jinde v EU, nepatří sem a je nejvyšší čas aby ukončili okupaci Evropy a objevovali se tu pouze jako hosté na cvičeních NATO !!

Myslím smrtelně vážně.


P.S.

Josefe, trošku jsi opět dezinformoval a zalhal o podílu amerických společností na hypoteční krizi v USA, drtivý podíl na těch strátách mají nikoliv evropské, nýbrž právě americké hedžové fondy a banky.
Merilin Lynx.. -8,5 miliardy USD
City Group -1,2 miliardy a další..

Podíl amerických společností dělá na těchto ztrátách 82% !!

Chtěl udělat z Evropy hlupáka ale hlupáci jste vy.




a k těm útokům v Irřáku.

Dnes 27 mrtvých a 84 raněných.
Ale přesto měls alespoň částečně pravdu, v Iráku není bezpečněji, neumírá méně lidí, ale ubylo o 2/3 útoků na americké vojáky, "sranda" ale je, že to není způsobeno žádným bezpečnostním pokrokem v zemi, nýbrž postupným převáděním zodpovědnosti na irácké vojáky a policisty, ti stále hynou po deítkách denně, ale zato americká statisticka se vylepšila.

To je opravdu komedie, jako z dob bolševismu v SSSR.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Jiří Vintr, 28.10.2009 12:15:33)
Odpovědět
Vy ubožáci, s kým se to srovnáváte? jak si dovolujete dávat se i v tom nejmenším dohromady s antifašistickými odbojáři?
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Finrod Felagund, 28.10.2009 13:00:19)
Odpovědět
No, snad už ten nechutný republikánský experiment z roku 1918 brzy skončí. Doufám, že stovky se nedožije, bohužel už se nepodaří asi napravit všechny škody, které způsobil.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Dan, 28.10.2009 13:49:49)
Odpovědět
To není žádná česká státnost, jenom připomenu, že se jednalo o multinárodní stát a to v pravém slova smyslu !

Nebyl to český stát, nýbrž československo !!

Stát, čechů, slováků a rusínů, ale i 2,5 milionu němců, 550 000 maďarů a více nežli 100 000 chorvatů, z nichž mnozí byli muslimové !!

To bylo československo, žádný český stát.

Není tedy co slavit, celá ta oslava je založena na lži, podvodu a vrcholem všeho je, že tento masarykovský stát rozbil Václav Klaus, který tedka slaví něco co sám zničil :-)))


Na euroskepticích se mi nejvíc líbí ta demagogie, bez ní ani ránu !

Takže českou republiku založil až Klaus anebude mít už naštěstí dlouhého trvání..
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(d, 28.10.2009 21:16:01)
Odpovědět
aaa, neobolsevik Ruscak nas poctil svou navstevou... ritolezec EU, template uz se za nej zacina stydet, jen je mu to zatim blby to rict verejne
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Finrod Felagund, 31.10.2009 19:08:06)
Odpovědět
Nazvat monarchistu neobolševikem chce opravdu silný žaludek, nemyslíte? :) a my na rozdíl od vašeho webu tady ctíme pluralitu názorů a nemusíme jet podle jedné lajny jako Rudé Právo (jako někdo, že).
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(ann48, 28.10.2009 14:44:58)
Odpovědět
pro Dana a ostatní, co pláčou nad rozdělením Československa. Vzpomeňme si, že tento stát se skládal hlavně z Čechů a Slováků, Češi se s ním naprosto ztotožnili a měli tento stát rádi. Slováci však tento pocit neměli a vždy toužili po vlastním, svrchovaném státě. Jak jinak si vysvětlit, že vždy při první příležitosti se pokusili o osamostatnění. AŤ to byl rok 1940, 1968, nebo 1990. Proto bylo velmi moudré od tehdy premiéra Klause, že vyslyšel jejich přání /mimochodem po proběhlém referendu na Slovensku, kde většina Slováků si přála samostatný stát/ a začal s panem premierem Mečiarem jednat o rozdělení tohoto Československa, pokud možno v klidu a bez emocí. Jak se někdy vyčítá, že u nás referendum neproběhlo, tak neproběhlo proto, že to byla touha Slováků, nikoliv Čechů. Že to bylo rozhodnutí správné ukazuje současný stav. Slováci jsou ve většině spokojení a nemají pocit, že jsou o něco ochuzování a Češi, že na nikoho nedoplácejí. To, že rozdělení dvou států proběhlo bez krveprolití a nepřetrvává žádná nevraživost mezi námi je zásluhou současného prezidenta Klause, a proto se máme Češi a Slováci rádi více než kdykoliv předtím a domnívám se, že je co slavit. Vždyť pocit svrchovanosti je pro každý národ velmi důležitý a nyní jsme se ocitli na rozcestí, kde můžeme o tuto svrchovanost přijít zásluhou našich podle mého mínění nezodpovědných politiků, kteří odsouhlasili Lis. smlouvu, která nás o ni může připravit. Zase je to o nás bez nás. Jedině několik statečných senátorů a pan prezident se snaží tuto situaci zvrátit, doufejme, že vyhraje zdravý rozum. Já si skutečně nepřeji, aby o mě, mých dětech a vnucích rozhodoval někdo v Bruselu, kkdo k nám nemá žádný vztah a nic o této zemi neví. V něčím područí jsme si už užili a chceme rozhodovat o sobě sami a ne jen plnit nějaké kvÓty, které pro nás nejsou výhodné.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Dan, 28.10.2009 15:06:53)
Odpovědět
Budete se divit, ale já s Vámi souhlasím, československo bylo nesmyslým slepencem, sand v dané době jediným možným dobrým řešením, ale jeho rozložení židem Pružinským zvaným Klaus považuji za dobré a moudré !

Každopádně dnešní svátek je oslava něčeho co už neexistuje, neosvědčilo se to a tudíž není co slavit :-)


A k dneší podobě Klausova českého státu, myslím, že by bylo stejně moudré oddělit Moravu a Slezko od čech.. tím dáme historické přirozenosti zadost, lidé na Moravě nemají Pahu rádi a přerozdělování pražáků většina znich považuje za nespravedlivé, stejně jako dříve slováci.

Proto myslím, že v rámci EU federace by v budoucnu určitě neměla existovat žádná česká republika, ale Morava a česko zvláště.

Prostor pro čecho nacionalismus pražských pánů typu žida Pružinského, by se tak přirozen zmenšil a lidé na Moravě by to uvítali.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Trident, 29.10.2009 0:58:53)
Odpovědět
A propós, kde končí historická přirozenost? Ani Morava není jednotná, Německo je superslepenec ahistorický...s takovou by brzy byly Čechy zase největší zemí EU:-)
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(ann52, 28.10.2009 16:11:27)
Odpovědět
Máte pravdu,paní ann48.Já jsem Slovenka žíjící tady od 5let,rodiče se později vrátili zpět na Slovensko s mladší sestrou,ale to ještě za starého režimu.Vždy,když jsme tam jezdili za nimi,byl tam nádech-vy jste čechůni-,a sestra tím dost trpěla.Po revoluci to bylo ještě emotivnější,nakonec se přestěhovali z Bratislavy do menšího města,ale tam to bylo podobné.Dnes je to jiné,v klidu,a my jsme už taky starší a rozumnější,už se tím netrápíme. Slováci jsou na sebe pyšní,že se odtrhli.Kdo ví co bude,až se jednou bude trhat celá EU- možná na nás dopadnou humanitární bomby, v zájmu demokracie typu USA.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Alberto Kvěch, 28.10.2009 18:47:00)
Odpovědět
Přejme Slovákům stát, přejme jím a pomáhájme si vzájemně.Slováci jsou naši bratři a máme z nich radost . Ať se jím daří.Dnes si jich opravdu vážíme ještě více než před rozdělením,ale Klaus neměl právo rozdělit stát be referenda. Byl to podvod na občany. Klaus propaguje referendum jen když to považuje za vhodné pro jeho plány. To není demokracie.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Tomáš B., 28.10.2009 15:57:28)
Odpovědět
Kéž by to byla pravda,pane Petřík.EU nás hospodářsky sejme a politicky zotročí.Jen ne každému tohle dochází.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(LA, 28.10.2009 16:38:10)
Odpovědět
Jen blb může napsat takový článek.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Alberto Kvěch, 28.10.2009 18:39:12)
Odpovědět
Nechtěl jsem se vyjádřit tak otevřeně,ale ono se to jinak ani pojmenovat nedá, taková zhovadilost.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Alberto Kvěch, 28.10.2009 18:36:12)
Odpovědět
Petříku opět ubohost velkého kalibru. Jste nenapravitelný.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(etc, 28.10.2009 19:21:24)
Odpovědět
Je fakt, že srovnání petříka a dalších mladých pravičáckých svazáků s odbojáři už snad ani není k smíchu.
Re: 28. říjen: čas obnovit nezávislost českého státu a vystoupit z EU
(Josef, 28.10.2009 21:36:03)
Odpovědět
Mate pravdu, kdyz tolik Cechu musi pod neci cizi nadvladou neustale byt je spise k placi! Kdyby alespon necpali do chomoutu i ostatni, kteri zadny diktat od cizaku nepotrebuji!