reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Komunističtí teroristé vyhrožují vraždami v Česku

Autor: Redakce | Publikováno: 11.11.2007 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Komunista  Pavel J. Hejátko poslal naší redakci dopis s výhružnou zprávou, kde se hovoří o použití teroristických metod k zabránění výstavby amerického radaru. Hejátko se hlásí k Frakci Rudé armády (Rote Armee Fraktion, zkráceně RAF),  která prováděla pumové útoky zaměřených převážně na policejní a americké vojenské cíle v SRN, které si vyžádaly několik lidských životů.

Tento dopis jsme přeposlali na Odbor bezpečnostní politiky Ministerstva vnitra (obp@mvcr.cz), bohužel jsme se nedočkali žádné odezvy. (Doplnění: 12.11. Obdželi jsme zprávu, že podnětem se bude zabývat odpovědný orgán). Zařídili jsme se  dle rady odborníka na terorismus Miroslava Mareše, který nám sdělil: „Můj osobní tip na základě jeho vystupování v poslední době je ten, že chce mít proces a na tom se zviditelnit. Pokud máte obavy, klidne se obraťte na policii ČR, pokud se někdo ozancuje za člena Rudých brigád, je to důvodné.“

  Je otázka, zda je pan Hejátko „pouze“ psychicky narušen nebo zda-li opravdu připravuje s českou frakcí RAF teroristické útoky, ale bezpečnostní orgány státu by se tím dle našeho názoru měly určitě zabývat, protože ať jako psychopat nebo terorista, či v obou případech, může být tento člověk svému okolí velice nebezpečný. Na závěr nutno dodat, že poměrně dosti prostoru tomuto obdivovateli komunistického terorismu věnovaly ve svých číslech komunistické Haló noviny blízké KSČM. Při potírání neonacismu by se nemělo zapomínat, že existuje i komunistické nebezpečí.

Tuto zprávu přepošleme i ministru vnitra Ivanu Langrovi. Pokud se opravdu něco stane, ministerstvo vnitra by mělo převzít odpovědnost, protože bylo před těmito teroristy varováno.

 

Dopis RAF si přečtěte níže:

 

Vznik RAF a její české frakce v ČR

Soubor:RAF-Logo.svg

 

Vznik české frakce německé levicové organizace Rote Armee Fraktion, se datuje na celkem symbolické(alespoň pro český národ datum) 28.2. 2005. Nyní tomu je zhruba 2 a půl roku, co tato bohulibá organizace vznikla i na českém území. Jako místo vzniku bylo vybráno město Jihlava, odkud pocházejí i 2 zakládající členové J.Š. a M.D. Oba tito mladí  intelektuálové studující své vysoké školy, se rozhodli již nadále jen nečinně nepřihlížet současnému zločinnému politickému a společenskému dění a ve stylu svých německých kolegů, se rozhodli jednat. Okamžitě po seznámení se s jejich aktivitami, jsem následně kontaktoval ještě další similárně smýšlející soudruhy, především pak z Brna, Prahy, Ústí nad Labem a Žďáru nad Sázavou. Po shodě na základních ideových principech, které se však v praxi až tak příliš neliší od původní německé kolegiální strany(s výjimkou několika později jmenovaných bodů), jsme se domluvili na poli a šíři působnosti a rozdělili si své „činnostní“(funkční) oblasti. Nyní několik základních pevných a neměnných bodů, které jsou jasně definovány stanovami organizace:

 

1)      Jakýmikoli prostředky, včetně těch lidsky nejdiskutabilnějších(a nejtvrdších) prosazovat a hájit zájmy levice obecně na území České republiky.

2)      Nebrat žádné ohledy na předem jasně nedodržené sliby, vyřčené ve chvílích ohrožení života, být nemilosrdní a ve svých zásadách vždy pevní a neoblomní.

3)      Z fyzického boje(likvidace), vynechat mladé lidi ve věku do 15ti let života a staré lidi od 65tého roku života(zvláštní rozdílné ustanovení od německé RAF!).

4)      Bez milosti likvidovat a se vší tvrdostí postupovat především proti zrádcům a kolaborantům z vlastních řad, s jejichž nasazením a infiltrací od státního aparátu bude třeba stoprocentně počítat.

5)      Všemi dostupnými prostředky získávat mládež a sympatizanty z řad umírněné levice ke vstupu do řad RAF.

6)      Bojovat proti tržnímu kapitalismu, jenž je aplikován v naší bizarní podobě těmi nejpodlejšími a nejhanebnějšími činy a skutky.

7)      Při jakémkoli zachycení, či zadržení některého se soudruhů tímto zločinným jurisdikčním systémem a prokázání mu jeho údajné „teroristické“ činnosti, za cenu nejvyšší nevyzradit nic ze života jak organizace, tak samotných soudruhů.

8)      Pokračovat ve sdružování se s ultralevicovými a radikálně levicovými organizacemi a frakcemi, včetně těch anarcho typu – po celém světě. Nejvíce pak s těmi se zaměřením v Evropě.

9)      Nemilosrdně vyhladit všechno americké a to především týkajíce se obyvatelstva, kultury(?:-), všech vojenských prostředků(zužitkovaných pro vlastní zájmy), znárodnění veškerého celosvětovou krví nabitého kapitálu a využití ostatních zbylých prostředků ve prospěch slovanského lidu.

10)  Vyčkávat a časem ve vhodnou chvíli a v patřičné síle udeřit. Zpočátku eliminovat národní zrádce(v současné době vlastním lidem považované vhodnou propagandou šikovně zpracované, jakožto hrdiny), časem pak přejít na všechny jejich rádoby spolupracovníky, kterým jde jen o obsazení českého území a získání co největší politické a ekonomické moci. Smrt všem vykořisťovatelům, včetně těch z vlastních řad!

 

Tyto regule a stanovy jsou závazné pro všechny členy české frakce RAF a to bez výjimky. Ke dnešnímu dni má česká pobočka RAF 14 věrných členů, jejichž věkový průměr je 30 let. Nejmladšímu je 28 let a nejstaršímu pak 35 let. Z hlediska vzdělání jde ze 40% o

vysokoškolsky vzdělané mladé lidi a ze 60% o středoškoláky s odborným zaměřením. Sympatie a morální síla organizace se díky charizmatickým členům, jako je například básník a spisovatel Pavel J. Hejátko(který je současně i tiskovým mluvčím a mediální propagátorem české odnože RAF), stále zvyšuje, což je velmi žádoucí a potřebné zejména pak z hlediska náboru nových a mladých členů. O tom, že česká pobočka RAF není jen jakousi mediální kulisou, či loukohrou v rukou dětí z řad zlaté mládeže, se bude moci již brzy česká veřejnost přesvědčit na vlastní kůži. Zvláště pak, vznikne-li na českém území „skutečně“ údajná obranná radarová základna USA. Pak přejdeme beze slov k činům.Že disponujeme vojenským materiálem(arzenálem), nechť nikdo ani na sekundu nepochybuje. Na území České republiky nikdy nevstoupí voják tzv. spojeneckých sil(vojsk), aniž by ho to nestálo život! Tato slova nechť jsou brána smrtelně vážně, protože pakliže bude-li zkoušena jejich pravdivost – bude to zcela jistě stát lidské životy(i když zbytečných  lidí). Nikdy nedovolíme, aby se území České republiky stalo územím na kterém bude byť  jediný voják, který je členem největší světové teroristické organizace – NATO. S nasazením vlastních životů budeme bojovat proti každému, kdo by chtěl tato údajně spojenecká(nevíme pro koho)vojska na území České republiky hostit. Stejně tak se vypořádáme ať již systémem  „nehody“, či přímou vraždou s každým, kdo si dovoluje tvrdit, že v zájmu českéholidu brání bezpečnost tohoto státu. BERTE PROSÍM NAŠE SLOVA VÁŽNĚ, NEJDE O VTIP A AŽ BUDOU PRVNÍ MRTVÍ – BUDE JIŽ DOST PRAVDĚPODOBNĚ POZDĚ!

 

           Za českou frakci RAF: Pavel J. Hejátko 

 pjh@centrum.cz

www.pjh.cz   

 

 

reklama
2076 čtenářů | 31 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Komunističtí teroristé vyhrožují vraždami v Česku
(Ondra, 11.11.2007 18:01:50)
Odpovědět
hehe :-) To jsou blbečci :-) ale můžou za takový šprým mít klidně problémy s policií. Nebral bych je v zásadě vážně, nicméně sám o sobě ten text na žalobu je.
Re: Komunističtí teroristé vyhrožují vraždami v Česku
(L.P., 11.11.2007 18:04:00)
Odpovědět
Ono člověk nikdy neví...Je lepší dát si bacha než mít pak kudlu v zádech...Tan Hejátko to má normálně na svých stránkách. Každopádně nebude normální.
Re: Komunističtí teroristé vyhrožují vraždami v Česku
(jj, 11.11.2007 19:16:17)
Odpovědět
hejátko je prostě jen typický anarchonáckoidní produkt tzv.Nové levice
Re: Komunističtí teroristé vyhrožují vraždami v Česku
(pbk, 11.11.2007 21:48:42)
Odpovědět
aa jeee, hošíci z euportálu zase zveličují vlastní důležitost, jakože někoho zajímají..
když už dobojovali proti svým ideologickým souputníkům, tj. neofašistům, tak pozor!! ůtočí na nás teroristé z Bohnic...bože bože..
pbk pryč z tohoto webu
(Maro Skřipský, 11.11.2007 22:26:03)
Odpovědět
Všichni víte, že bývám obvykle slušný, nicméně pokud jde o "pbk" tak už na slušnost rezignuji.
S lidmi lidsky, se sviněmi svinsky.

Poslouchej, idiote
Kdybys neměl v hlavě vypatláno, potom bys možná věděl, že Hejátkovy bláboly naplňujou skutkovou podstatu trestného činu. Navíc nejsme jediní, komu tohle posílá. Vím už o minimálně pěti institucích nebo organizacích, které tohle obdržely. Nejspíš to bude neškodný magor, ale tady jde o princip.
Kdyby nějaký vyšinutý blázen rozšiřoval, že hodlá založit nové černé košile, kvičel bys jinak, že ?
a vůbec... Když se mi nějaký web nelíbí, tak tam ustavičně nelezu. ale chápu, že frustrátovi bez zálib nebo vztahů asi nic jiného nezbývá, pane anonymní pbk
Re: pbk pryč z tohoto webu
(pbk, 12.11.2007 11:19:23)
Odpovědět
Všíchni víme, že fašizující onanisté jako Skřipský, zajetí ve snech o národní a národovecké(rozuměj své) velikosti, nejsou ze své podstaty slušní a jak dokáží "argumentovat" jsem si naposledy zažil při jejich "antinacistické" propagandě"(článek MP kontra neonazi nebo tak nějak), proto tedy odpovím stejnou písničkou:
Poslouchej hlupáčku,
já "sem" lezu proto ze stejného důvodu, jako jsem byl tuto sobotu na demonstraci proti neonacistickému pochodu..ne že bych si myslel, že ty nebo tvoji kamaraden s vašimi pastelkovitýma ručičkama jste "na ulici" podobně nebezpeční jako nazi-skinheadi, nicméně si myslím, že napsat někde, že tam bují fašistické tendence, když tam bují, je správné. Navíc se přiznávám, že si klidně do agresivních( nikoliv nebezpečných) idiotů, jako jste vy, rýpnu.
A co se Hejátka týče, tak eportál,euportál, euarabia bo jaká ještě špína naplňuje skutkovou podstatu trestného činu(pomluvy, urážky, šíření nenávisti..) podle kritérií buržoazního státu každou chvíli. A já jen upozorňuji. Ale jelikož nejsem zastánce výše zmíněného pojetí společenského uspořádání, tak se k příslušným institucím neobracím, což neznamená, že tomu třeba tak jednou nebude..:)
a nazávěr trochu kultury: jedna slovenská kapela měla fajn antifašistickou písničku: "Stále ťa buďem prenásledovať!"...:))
Re: pbk pryč z tohoto webu
(pbk, 12.11.2007 11:22:00)
Odpovědět
A pardon za překlepy a hrubky, píšu ve spěchu, při práci..vlasti zdar!:))
Re: pbk pryč z tohoto webu
(RZ, 12.11.2007 12:39:48)
Odpovědět
ja bych pbk neresil

takovejhle typus si to vetsinou vcas hodi sam....
Re: pbk pryč z tohoto webu
(Fouré, 12.11.2007 13:49:53)
Odpovědět
Já jen doufám, že ta doba, kdy se k takovým institucím budou obracet lidé, kteří místo práce mlátí prázdnou slámu na webu, nikdy nenastane.

PS: Není touha stále někoho pronásledovat nějakou obsesí?
Re: pbk pryč z tohoto webu
(Maro Skřipský, 12.11.2007 15:45:55)
Odpovědět
Jo, Fouré, taky jsem slyšel, že jde o jistou obsesivní poruchu.
jinak, každý kdo umí číst se může přesvědčit o tom, kdo začal s urážkami a pomluvami, jestli já, nebo ten komouš, co se zde schovává za nick.
Navíc, pomluvy nejsou můj styl, já vše řeším na rovinu.
Pbk tady zatím předvedl pouze internetovou onanii (paradoxně z ní obviňuje druhé) a "argumentaci" ve stylu "jste fašisti, jste fašisti, jste fašisti..."
No a vy co mě znáte... Uznejte, že při zmínce o pastelových ručičkách jsem se prostě musel smát :-)
Jinak, že se pbk účastnil výtržností v Praze mě nepřekvapuje. Osobně souhlasím s tím, aby úřady předložily zadrženým náckům i anarchistům účty k proplacení.
Stoupenci hnědé i rudé ideologie by tak mohli zaplatit alespoň něco z těch patnácti milionů, které nás všechny stál jejich společný mejdan v pražských ulicích.
Napříště by bylo nejlépe, kdyby je policie vytlačila někam, kde nebudou moci otravovat normálním lidem život a tam je nechat, ať si to vyřídí jak chtějí. Nikomu to vadit nebude

Také vám vrtá hlavou, proč anarchisté, kteří avizovali, že jdou bojovat proti neonacismu, ve finále napadli policii ? :-)
Re: pbk pryč z tohoto webu
(Ondra, 12.11.2007 15:22:25)
Odpovědět
Ačkoli som pravičiar, na Začiatku Konca som tiež ulítával :-)
Re: pbk pryč z tohoto webu
(pbk, 12.11.2007 17:20:13)
Odpovědět
no svého času jsem zde něco napsal pod svým jménem, od stejných lidí mi pak bylo předhazováno, že jde také o pseudonym..tak proč nepoužívat firemní zkratku..:)
Jinak pane Skřipský, že o obsesivních porucháh ,mluvíte zrovna vy, který neustále zachraňujete (reálně nikdy neexistující) Západ před komunisty, homosexuály, neomarxistickými filosofy(jako váš vzor Buchanan, který ani neví, co je frankfurtská škola, chudák..) abůhví kým ještě...btw před židy jej chránili ještě tak prvorepublikové vzory Mladé previce, ale to už se po holokoaustu nenosí..
A co se argumentace týče- neslyšel jsem od vás nic o vaší lásce le zmíněným prvorepublikovým fašistům, Všepolské mládeži(Možná jste s nimi také hajloval, pardon "objednával pivo..:)),naopk, jen umíte urážet a obviňovat ze lži..typické..a taky jsem rád, že přesně víte, co jsem dělal v sobotu..
jinak nemyslete si, že nejste nikde vyfocený, tak a´t se naparujete pod bombříkem čím sebe víc a víc, na pastelkových ručičkách si trvám..:)
Ondra: Začiatok je super, ale už skončili, nedávno..:(
Re: pbk pryč z tohoto webu
(Ondra, 12.11.2007 17:29:54)
Odpovědět
Pánové, mě tyhle vaše hádky připadají stupidní. Já mám určité názory a rád diskutuju, ale že jednoho baví druhému dokola předhazovat levičáctví a druhého tomu prvnímu neustále obsentativně připomínat, kdo za 1.republiky se hlásil k fašismu (jako by to nebylo jedno..)

pbk: jj jsou dobří, o tom že skončili, nevím. Pár "afa" songů měli, ale pokud vím, oni jelikož patřili k nepolitické tradicionalistické části skins, zpívali proti náckům hlavně proto, že zneužili původní skins kult, ale k antifám a podobně (narozdíl třeba od Rozporu :-)) ) nepatřili...
Re: pbk pryč z tohoto webu
(pbk, 12.11.2007 17:54:41)
Odpovědět
Ale mě bylo , jako prvnímu, nadáváno a spíláno do lhářů ( nic než to, bez argumentů), když jsem upozornil, koho to má Mladá Pravice za vzor a s kým se kamarádí...na hrubý pytel, hrubá záplata, proto ten nevybítavý slovník..
add Začiatok: první LP je levicové, pak se bohužel spustili(kamarádství s Artabany a spol..) do "apolitičnosti"..a znám je osobně( a tedy i jejich názory), ještě teď mě bolí hlava ze společných propitých nocí, ale to už je dávno..:)
Re: pbk pryč z tohoto webu
(Ondra, 13.11.2007 9:17:43)
Odpovědět
Pán býval S.H.A.R.P. ? :-)
Re: pbk pryč z tohoto webu
(pbk, 13.11.2007 10:42:26)
Odpovědět
Pán je pořád srdcem punk...:)
Re: pbk pryč z tohoto webu
(jj, 13.11.2007 17:07:41)
Odpovědět
eurosocialista a punk? nejste schizofrenik?
Re: pbk pryč z tohoto webu
(pbk, 13.11.2007 18:13:51)
Odpovědět
už několikrát jsem vám, nemilý jj, psal, že na vaše primitivismy odmítám reagovat, chápu, že jako pravičák máte trochu sníženou inteligenci, nicméně si nemyslím, že je to tak těžké pochopit...
Re: pbk pryč z tohoto webu
(jj, 13.11.2007 19:12:26)
Odpovědět
to je pro mne těžké pochopit protože punker je anarchista a anarchismus je totálním opakem ultrafašistické ideologie zvané socialismus
Re: pbk pryč z tohoto webu
(pbk, 15.11.2007 7:52:44)
Odpovědět
nebudu se opak..o anarchismu, punku, fašismu i Evrope nevíte zhola nic, tak se už dál neztrapňujte..
Re: Komunističtí teroristé vyhrožují vraždami v Česku
(jony, 12.11.2007 18:10:08)
Odpovědět
jo ono to vypada nevinne ten kdo si pamatuje 70 leta a cte o tom jeste dnes tak vy o cem to je neznam a nevim kdo to tady pise vypatlanci debilove apod.ja myslim ze to lide kteri to maji na starost NEPOPDCENI!Kdo chce vedet co byli a jsou RAF tak si to najde a muze premyslet!Za jednoho takoveho z RAF bych u nas oznacil jednoho Studenta ktery udajne zemrel 17.11 89. na narodni tride !! Staci si po zpatku precist vsechno v novinach ktere maji nazev NOVE BRUNTALSKO!!!A jiste ne jenom jeho!!! dalsim takovym platkem jsou HALOOOO NOVINY a jejich prisluhovaci z PS v cele Z Falmrem !!! pro tyto plati a vzdy platilo CIM HUR TIM LEPE!!!
PBK CHYCEN DO VLASTNÍ LŽI
(Maro Skřipský, 14.11.2007 10:46:58)
Odpovědět
Nemůže existovat žádná moje fotka, kde se "naparuji pod bombříkem", protože bomber vůbec nenosím a ani nevlastním ! A i kdyby to byla pravda (jako že není), tak co to dokazuje ?
Pbk tedy lže (anebo si mě plete s jinou osobou, o čemž ale pochybuji).

Ad prvorepubklikoví "fašisté" - Nevím, jak definujete fašismus, nicméně z prvorepublikových politiků se mi nejvíce zamlouvá Lasdislav Rašín a okruh lidí okoro tehdejší NM. No a ty z fašismu neobviňuje nikdo
Re: PBK CHYCEN DO VLASTNÍ LŽI
(pbk, 15.11.2007 7:54:56)
Odpovědět
neříkám, že je aktuální, ta fotka, ale viděl jsem ji(a není jedna, ač tato je nejvýstižnější), krom bombříka tam máte na krku českého zlatého lvíčka..
Re: PBK CHYCEN DO VLASTNÍ LŽI
(Maro Skřipský, 15.11.2007 17:54:19)
Odpovědět
Jo, toho lva mám, ale určitě na sobě nemám bomber
John O´Sullivan, videa z Prahy
(MJ, 14.11.2007 19:37:16)
Odpovědět
http://youtube.com/watch?v=e_pE2CPySVQ

http://youtube.com/watch?v=6aIYx52lP6c
Re: Komunističtí teroristé vyhrožují vraždami v Česku
(kol shalom, 14.11.2007 15:01:53)
Odpovědět
Nějak to na těch stránkách nemůžu najít. Že by to stáhnul? Nemáte přímý odkaz?

Pokud jste takovýto e-mail skutečně obdrželi, pak je to závažné. Ano, dotyčný odesílatel může být cvok, ovšem to jsou teroristi také.
Re: Komunističtí teroristé vyhrožují vraždami v Česku
(kol shalom, 14.11.2007 15:13:00)
Odpovědět
Náhodně vybraný odkaz o tématu, jak mi to vyplivnul google. Jak se zdá, tahle celá kauza je už pár týdnů stará.

http://www.lidovky.cz/ceskou-frakci-raf-se-dal-zabyva-policie-dy0-/ln_domov.asp?c=A071113_160528_ln_domov_vvr
Re: Komunističtí teroristé vyhrožují vraždami v Česku
(Ježek 1, 13.11.2007 16:50:55)
Odpovědět
Hejátka zapíchnout a to bez milosti
Re: Komunističtí teroristé vyhrožují vraždami v Česku
(richard, 13.11.2007 16:38:06)
Odpovědět
Nic nového pod Sluncem, komunisté vždy dokázali jen konspirovat, lhát a vraždit.
Re: Komunističtí teroristé vyhrožují vraždami v Česku
(abc, 12.11.2007 20:46:27)
Odpovědět
"Mluvčí české expozitury CIA v Praze Jason Stonard" ??????????????
Re: Komunističtí teroristé vyhrožují vraždami v Česku
(abc, 13.11.2007 18:27:02)
Odpovědět
ale ale, procpak ta pasaz tak rychle zmizela? ze by zase nekdo trosku prilis zafantaziroval? ze by prilisna cetba spionaznich romanu? :-)))