reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy

Autor: Josef Šíma | Publikováno: 20.4.2005 | Rubrika: Studie
Ilustrace

„V mírové Evropě organizované jako jednotný celek najdou všechny evropské státy své náležité a zasloužené místo.“ (Karl Megerle, který se pod Ribbentropovým vedením zabýval šířením informací, uvádí tuto myšlenku v memorandu Evropská témata, které bylo napsáno pravděpodobně na podzim roku 1941, přetištěno v Lipgens, Walter (ed.): Documents on the History of European Integration, De Gruyter, Berlín a NewYork, 1985, str. 95)

„Jsem přesvědčen o tom, že za padesát let již nebudou lidé uvažovat v intencíchzemí“. (Goebbels, Joseph: „Das Europa der Zukunft”, projev pro české novináře, 11. září 1940, přetištěnov Lipgens, Walter (ed.): Documents on the History of European Integration, De Gruyter, Berlín a NewYork, 1985, str. 73

Názory o nevyhnutelnosti vybudování společné Evropy zaznívají, jak jsme již částečně ukázali, od nepaměti. Na intenzivně propagovanou a rozpracovanou vizi jednotné Evropy jsme si ovšem museli počkat až do 20. století. Mnohým politikům se zalíbila myšlenka další politické centralizace, která by vedla ke kumulaci další moci rozhodovat o životech a majetku ostatních lidí na úrovni jim ještě vzdálenější a stala se tedy mocí méně kontrolovatelnou. Proto se začali uskutečněním této myšlenky intenzivně zabývat a k propagaci jednotné Evropy začali využívat prostředky státní propagandy. Prvním argumentem, který je vždy předložen široké veřejnosti, je argument bezpečnosti a nutnosti integrace, aby již nikdy nedošlo k válečným půtkám. Druhým je vždy argument ekonomické výhodnosti odstranění překážek obchodu a (hlavně!) jednotného řízení přímých státních redistribučních systémů (společná fiskální politika, daňová harmonizace) a společné řízení systémů nepřímé redistribuce bohatství (společná inflační politika neboli systém jedné centrální banky). Nelze tvrdit, tak jak to mnozí propagátoři Evropské unie činí, že intenzivní snaha o evropskou integraci včetně mohutné propagandy začala až po krveprolití 2. světové války, kdy si evropské národy uvědomily, že budoucí válce předejde pouze snaha o hledání způsobů evropské integrace.

Jeden příklad za všechny. První věta kapitoly „Evropský integrační proces, jeho etapy, formy a instituce“, uvedené v knize Co je to, když se řekne Evropská Unie, praví: „O hospodářské integraci se začalo v Evropě mluvit až po 2. světové válce…“ (Urban, Luděk: „Evropský integrační proces, jeho etapy, formy a instituce“ v kolektiv autorů: Co je to, když se řekne Evropská Unie, Centrum pro demokracii a svobodné podnikání z prostředků programu PHARE Evropské komise, Praha, prosinec 1997)

Jedná se o zřejmý historický omyl, i když je zcela pochopitelné, že se dnešním populizátorům EU nechce příliš hovořit o tom, že propracované myšlenky zavedení společné evropské měny, společných evropských politik (včetně zemědělské a dopravní) byly seriózně diskutovány mnohými teoretiky pod záštitou fašistické německé vlády. Nechceme-li ovšem zamlčovat jakkoli nepříjemnou historickou pravdu, pak nelze jinak, než fašistům tento primát přiznat. V textu této kapitoly se dále zmíníme o řadě konferencí a teoretických prací, které tyto myšlenky rozpracovávali a zmíníme i úlohu a podobu tehdejší europropagandy, která nebyla nepodobná současné europropagandě přicházející z Bruselu.

Myšlenka jednotné Evropy přitahovala i během 30. a 40. let mnohé politiky, kteří zastávali názor, že jinakost produkuje chaos a z vybudování jednotné Evropy si tak učinili svůj program.“Nejen nacisté, ale také fašisté a kolaboranti mnoha evropských zemí velmi využívali evropskou ideologii k ospravedlnění své agrese. Nacisté, vichisté, italští fašisté a ostatní strávili řadu válečných let (stejně jako oni a jejich duchovní otci ve 30. letech)– připravováním sofistikovaných programů evropské ekonomické a politické integrace.“ (Laughland, John: The Tainted Source, The Undemocratic Origins of the European Idea, Warner Books, 1997, str. 12)

Fašisté si plně uvědomovali ekonomické výhody celoevropské hospodářské spolupráce a také nutnou míru pravomocí centrální vládní autority, která by v jejich zájmu celoevropské věci spravovala. Pro stát založený na silné centrální moci představovala tato vize lákavou alternativu uspořádání evropských věcí. Samozřejmě si přední fašističtí politici také uvědomovali důležitost propagandy (ve které byli mistry), jež měla lidem v ovládaných státech vysvětlit, že celá myšlenka vyrůstá z vědomí existence národních kultur a respektu k nim, ale přiznává jistou váhu existenci jistých vyšších evropských zájmů. Ty mohou být naplňovány pouze při opuštění politik „národní sobeckosti” a vytvoření vládní moci na vyšší než národní úrovni. Dávný eurospeak fašistů je k nerozeznání od pozdější europropagandy: „Tato nová morálka uvnitř evropské rodiny národů ...musí rovněž předpokládat, či dát vzniknout postojům odrážejícím společné zájmy národů Evropy, co se týče jejich politických a kulturních záležitostí. Společný zájem Evropy musí mít přednost před sobeckými národními zájmy.“ ( Daitz, Werner: Der Weg zur Volkswirtschaft, Grossraumwirtschaft und Grossraumpolitik,Zentralforschunginstitut fuer nationale Wirtschaftsordnung und Grossraumwirtschaft, Dráždany, 1943, přetištěno v Lipgens, str. 113)

Rakouský ministr vnitra z roku 1938 Arthur Seyss-Inquart, který se poté stal protektorem v okupovaném Nizozemsku zformuloval evropskou myšlenku – jako by byla převzata z projevu Jacquese Delorse – následovně: „Myšlenka nové komunity, jež přesahuje koncept národního státu, přemění životní prostor, jenž nám byl dán historií do nového duchovního rozměru. ... Nová Evropa solidarity a spolupráce mezi lidmi, Evropa bez nezaměstnanosti, ekonomických a měnových krizí, Evropa plánování a dělby práce, jež má k dispozici nejmodernější technologie a společně vybudovaný systém obchodu a dopravy pokrývající celý kontinent, bude stát na pevných základech a jakmile budou odstraněny národní ekonomické překážky, bude ji čekat rychle se zvyšující prosperita.“

Všechny základní myšlenky, jež údajně vznikly až v pozdějších letech, jsou v tomto krátkém citátu obsaženy: historie vyústila ve vytvoření nového útvaru, který bude již nadále prost starých neduhů jako je nezaměstnanost a měnové krize a lidé tohoto kontinentu, kteří si budou blíže než kdy předtím, budou ve světě bez celních bariér a při koordinaci výzkumu a rozvoje vědy směřovat k prosperitě a plnému rozkvětu lidské osobnosti, kultury a umění. Jediné, co k tomuto ideálu prý chybí je centrální vláda, která by se o vše potřebné postarala. Podobně jako dnešní propagátoři jednotné Evropy se i fašističtí propagandisté oháněli myšlenkou, že jakmile bude vytvořena jednotná Evropa, vymizí důvod k válkám na evropském kontinentu a zavládne věčný klid a mír. Zde je jeden příklad: „Napětí a nedůvěra mezi národy ztratí v Evropě organizované na federálním základě svůj význam. Světový politický vývoj spěje nevyhnutelně k vytváření větších politických a ekonomických jednotek.“ (Megerle Karl: „Positive Themes for Press and Propaganda,” 27. srpna 1941, přetištěno v Lipgens, str. 89)

Teoretikové jednotné Evropy netvořili pouze malou skupinu v Německu, ale nacházeli se po celé Evropě, například mezi italskými fašisty. Camillo Pellizi, který působil jako editor časopisu Civilta Fascista, byl po vylodění spojenců v Itálii kontaktován členy Movimento Federalista Europeo, kteří chtěli dále rozpracovávat z nefašistických pozic myšlenku společné Evropy. Požadovali, aby se s nimi podělil o výsledky své práce o evropské integraci. Svou základní ideu formuloval takto: „Jakmile usekneme hlavu ďáblu, tj. zbavíme se konceptu státní suverenity, nebude již vznikat problém hierarchie mezi státy, minimálně ne ve své obvyklé podobě. K tomu ale nemusí dojít najednou. Lze toho dosáhnout nepřímo, tj. vytvořením mezistátních evropských organizací, jež se budou starat o jisté společné zájmy (směnné kurzy, dopravní systém, zahraniční obchod, atd. a také o obranu a kolonie).“ Opět vidíme, že myšlenky, které se od konce 50. let začaly realizovat, nebyly v Evropě pod fašistickou kontrolou neznámé. Podobně vůdce Britské fašistické unie (British Union of Fascists) sir Oswald Mosley pokračoval i po válce v tvrdé práci pro evropskou integraci. V roce 1953 založil časopis s názvem The European a v roce 1958 publikoval knihu Europe: Faith and Plan – A Way Out from the Coming Crises and an Introduction to Thinking as a European. V této knize najdeme následující pasáže, které mají zdůvodnit nutnost integrace Evropy, jež je údajně ohrožována a ničena obchodem na světovém trhu. Vidíme zde ve skryté formě, že evropskou propagandou tolik rozehrávaný anti -amerikanismus, který je samozřejmě schováván za ochranu evropského spotřebitele, je věcí, která má své historické kořeny a není v Evropě ničím novým: „malé národy jsou závislé na zahraničních dodávkách surovin pro svou výrobu. Jsou nuceny platit za tyto dodávky vývozem, jež se musí prosadit v konkurenci na světovém trhu za podmínek, na které tyto státy nemají žádný vliv. ... Potřebujeme proto uzavřený systém, abychom mohli být nezávislí na světových cenách, ale uvnitř oblasti lze zachovat svobodnou ekonomiku.“ Výroky dalšího z fašistických úředníků ministerstva zahraničních věcí dokazují, že dnes tolik známé úvahy o historické zákonitosti a determinovanosti integrované Evropy a nutnosti její unifikace nebyly cizí ani fašistické vizi Evropy, stejně jako nejsou cizí jejím dnešním propagátorům: „…dělba práce do malých a drobných národních ekonomik a systémů komunikace je překonaná. Nechceme již žádné pasy a víza. Všeobecná prosperita Evropy přinese prosperitu a ekonomickou bezpečnost všem svým členům... Již se ukázalo, že sjednocování Evropy představuje nevyhnutelný vývoj v souladu s železnými zákony dějin“. (Megerle Karl: „Positive Themes for Press and Propaganda”, přetištěno v Lipgens, str.95)

Ani holandský fašismus nezůstával stranou. Přispíval k rozvíjení myšlenky tzv. solidarity, kterou je myšleno přerozdělování na celoevropské úrovni s cílem financovat státní výdaje do infrastruktury, což je v Evropě 2. poloviny 20. století nazýváno společnou dopravní politikou. Takovéto pojímání solidarity bylo i kdysi jedním z hlavních argumentů ve prospěch evropské integrace. V tomto duchu vůdce holandských fašistů prohlásil: „V ekonomii i komunikacích spěje vývoj k vytváření větších celků. Po staletích separatismu a decentralizace přichází znovu doba, kdy si jsou evropské národy vědomy potřeby solidarity.“ (Mussert, Anton Adriaan: „The Dutch State in the New Europe”, srpen 1942, přetištěno v Lipgens, str. 98)

Sám německý šéf propagandy Joseph Goebbels se intenzivně věnoval diskusi o evropských otázkách. Ve svém projevu Das Europa der Zukunft, nezapomněl připomenout, nám lidem žijícím na sklonku 20. století, známou myšlenku o vzniku problémů, které je třeba řešit na vyšší než národní úrovni, z čehož má plynout nutnost integrované Evropy, aby mohla na tyto nové problémy vyvolané rozvojem technologií (dnes říkáme globalizací) uspokojivě reagovat. Odstraňování bariér, tj. umělých hranic mezi národy, má posloužit jako lákavá perspektiva a hmatatelný výsledek celého tohoto procesu: „Zatímco si evropské národy uvědomují stále zřetelněji, že mnohé problémy mezi námi jsou pouhými rodinnými sváry v porovnání s velkými problémy, jež je třeba dnes řešit mezi kontinenty. ...Znamená to pro vás, že jste se již stali členy velké Říše, která je připravena k reorganizaci Evropy, k odstranění překážek, jež oddělují evropské národy, aby pro ně již nadále bylo jednodušší se vzájemně setkávat.“

Na systematičnost příprav německých politiků dosáhnout ve sjednocování Evropy hmatatelných výsledků ukazuje vytvoření plánu na nový řád v Evropě, který je datován 22. června 1940, kdy Goering vydal příkaz k zahájení projektu vedoucího k „rozsáhlému ekonomickému sjednocení Evropy.” Zmiňoval vytvoření pevných směnných kursů mezi měnami jednotlivých zemí a markou, zrušení celních bariér v Evropě, potřebu zvýšit vyjednávací sílu v obchodních vztazích vzhledem k ostatním zemím vně tohoto uskupení a ochranu zemědělství. Krátce na to úředníci ministerstva zahraničí vypracovali plán budoucí kontinentální ekonomiky, ve kterém byly navrhovány jako alternativy preferenční cla, celní unie, celní a měnová unie nebo hospodářská unie.

I Adolf Hitler se vyslovil pro dnes tolik populární „evropskou myšlenku” harmonizace systémů práva (!) evropských zemí a nutnost konvergence jednotlivých státních politik v jednotný systém, který je vlastní všem obyvatelům společného evropského domu. „Evropské národy tvoří v tomto světě jednu rodinu. ...Není příliš rozumné představovat si, že v takovémto přeplněném domě, jakým Evropa je, je možné, aby si komunita národů zachovala dlouhodobě různé legální systémy a různé koncepty práva.“

V roce 1942 se konala v Berlíně konference, kterou pořádala Unie německých průmyslníků a podnikatelů spolu s Ekonomickou univerzitou a která nesla název Europaeische Wirtschaftgemeinschaft. Je pozoruhodné, uvádí někteří autoři,124 že přes to, že na této konferenci vystupovali i mnozí ministři, je její existence velmi často opomíjena i v detailně zpracovaných studiích o fašistické propagandě. Témata této konference jsou jako vystřižená z programu jakékoli dnešní konference zabývající se problematikou EU. Mezi názvy příspěvků čteme např.: „Ekonomická tvář nové Evropy“, „Vývoj směrem k Evropskému hospodářskému společenství“, „Evropské zemědělství“, „Evropská průmyslová ekonomika“, „Nezaměstnanost v Evropě“, „Problémy evropské dopravy“, „Otázky evropské měny“, „Smlouvy o evropském obchodu a hospodářství“, „Základníotázka – Je Evropa geografickým konceptem nebo politickou skutečností?“, atd. Je pozoruhodné, že v otázce měnové unie uvedl profesor berlínské ekonomické univerzity Horst Jecht, že její zavedení je předčasné, neboť by omezilo nezávislost dotčených zemí. Na podzim roku 1942 vyústil německý zájem o ideu Evropy ve vytvoření Evropského výboru, který tvořili významní úředníci ministerstva zahraničních věcí a Institutu pro studia zahraničních zemí. Z iniciativy tohoto výboru vznikl plán vytvoření evropské konfederace, která by vykonávala řadu činností, jež byly doposud vykonávány národními vládami. Ribbentrop 21. března 1943 píše ve své nótě: „Jsem toho názoru, jak jsem již navrhoval Führerovi ve své předchozí zprávě, že bychom měli v nejbližším možném termínu, jakmile dosáhneme výrazného vojenského úspěchu, vyhlásit v poměrně konkrétní podobě evropskou konfederaci.“ Ribbentrop hovořil o dále o společném osudu evropských národů, o nutnosti zabránit dalšímu vypuknutí války a odstranění bariér mezi národy.

V červnu 1943 byl zveřejněn další pro-evropský dokument nesoucí název Základní prvky plánu na vytvoření Nové Evropy. V kapitole „Ekonomická organizace Evropy” je předvídáno mnoho z toho, co se stalo každodenní součástí práce evropských úředníků o mnoho desetiletí později. Nalézáme zde princip preferenčního zacházení s evropskými státy na úkor států neevropských, zmínky o evropské celní unii, evropském zúčtovacím centru a stabilních směných kurzech s cílem vytvořit měnovou unii, diskusi o harmonizaci podmínek na trhu práce, harmonizaci sociálního zákonodárství a mnohé jiné. Opakovaně zaznívá také myšlenka společného budování infrastruktury, která spolu s odstraněním překážek obchodu sníží náklady na dopravu a přispěje ke konkurenceschopnosti evropského zboží, což je něco, co by komisař pro dopravu, neúspěšný britský politik Neil Kinnock, nemohl nepodepsat. Citujme alespoň pár vět: „Celní překážky, které stojí v cestě nárůstu obchodu mezi členy této Konfederace, by měly být rychle odstraněny. ...Podle jednotného plánu bude vybudován vnitroevropský systém komunikací – železnic, dálnic, vodních cest a leteckých cest…“ (Renthe-Fink, von: „Note on the Establishment of a European Confederation”, přetištěno v Lipgens, str. 138)

Dokument dále uvádí, že v jednotné Evropě nesmí docházet k dominanci jednoho národa nad druhým, ale že jde o „vzájemný vztah založený na důvěře a loajalitě, která nahradí imperiální metody minulého období”. V podobném duchu můžeme na jiném místě číst o nutnosti decentralizace v Nové Evropě, neboť „Evropa nesmí být centralisticky řízena, ale její správa musí být prováděna na principu decentralizace”. Samozřejmě teoretikové jednotné Evropy nezapomínají ani na myšlenku udržování národních a regionálních specifik při zajištění společných evropských zájmů a bezpečnosti: „Jejich jednota musí být tak pevná, aby již nikdy nemohlo mezi nimi dojít k válce a aby mohly být společně ochráněny vnější evropské zájmy. Zároveň si musejí evropské země zachovat svobodu a nezávislost, aby se mohly vypořádat se svými odlišnými problémy, národními úkoly, a splnit tak radostně a kreativně své konkrétní funkce uvnitř většího společenství. Síla a bezpečnost Evropy nezávisí na nařízeném a nuceném podřízení jedné evropské země zemi druhé, ale na jednotě všech....Evropský problém může být řešen pouze na federálním základě, ke kterému se evropské státy přihlásí svobodně ze své vůle, jež bude vycházet z uznání nutnostisjednocení suverénních států. Toto společenství lze označit za evropskoukonfederaci.“ (Renthe-Fink, von: „Note on the Establishment of a European Confederation”, přetištěno v Lipgens, str.152–3)

Josef Šíma
www.libinst.cz

reklama
5797 čtenářů | 46 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Zay, 1.10.2010 14:02:38)
Odpovědět
Nejsem nikterak nadšen polosocialistickou EU, ale rozhodně bych se zatím neopovážil ji srovnávat s německým národním socialismem. Němečtí národní socialisté chtěli sjednocovat Evropu přeci jenom trochu jinak než bruselští levičáci a byrokraté.
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Beroun, 1.10.2010 16:49:59)
Odpovědět
Hitler zacinal stejne socialisticko-populisticky a s podobnymi libivymi hesly, jako dnesni eurosocialiste. Dokonce tak libezne, ze v referendu ziskal 84,6% hlasu (!). Ceska lidova moudrost to vystihuje vic, nez presne: "Kdyz ptacka lapaji, pekne mu zpivaji". Co nasledovalo, az mel dost sil, neni treba pripominat...

Dnesni situace je jina v tom, ze Evropa se hospodarsky propada a neni schopna v globalizovanem svete konkurovat. I ti nejvetsi evropsti vyrobci museli do svych marketingovych nastroju systemove zabudovat korupci, aby alespon neco prodali (to rikam z vlastnich zkusenosti, nikoli z novinpvych clanku). A situace je den ze dne horsi. Proto ono usili o vnitrni jednotny trh a ochranu proti vnejsim vlivum. Ze z toho nic dobreho nekouka je zrejme na prvni pohled. Zatimco driv slo o konflikty mezinarodni, nyni pujde o mezikontinentalni. Je to jako z blata do louze, a pekne hluboke!
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Hardy, 1.10.2010 20:38:08)
Odpovědět
Hitler chtěl Evropu sjednocovat pod dominantním německým vedením. Viděli jste plány Speerovy na hlavní město "Germania"?, a třídu přátel Německa, ale k těmto plánům už nedošlo.
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Beroun, 1.10.2010 23:48:02)
Odpovědět
Bohuzel, nevidel, ale zkusim si to najit. Diky! Dnes se tomu rika "velke zeme", ale cil je podobny: Konkurencni vyhody na ukor ostatnich. Velmi pochybuji, ze by se podstata mezinarodni politiky mohla zmenit. :)
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Beroun, 2.10.2010 0:03:53)
Odpovědět
Nasel jsem to. Je to dokonce jako 3D model na http://www.youtube.com/watch?v=DaKz6ldVZTk . Pusobi to na mne velmi odpudive. :(
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(AA00, 2.10.2010 21:46:58)
Odpovědět
A má tam navžený i Blob ? Musím se podívat...Díky za odkaz.
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(AA00, 2.10.2010 21:53:37)
Odpovědět
Ten Brusel podle návrhu Kaplického je vskutku uchvacující. Kdy se budou jednotlivé budovy realizovat ? A co na to místní starosta, nezlobí ?
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Dan, 2.10.2010 0:51:43)
Odpovědět
Hmm.. Evropa se propadá ? :-)

EU roste 1,3% eurozona 1,7 a německo 2,6%

Propadá se pokud vím pouze řecko :-)

Vy jste trochu lhář že ? :-)
Hitler nedostal ve volbách ani 30%
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Dan, 2.10.2010 0:53:39)
Odpovědět
Miluju demagogy jako je beroun, jejich lži jsou balzámem na moje tvrzení o euroskeptické demagogii ta se např. u lháře Berouna projevuje v každém řádku :-))
sRe: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Dat, 1.10.2010 21:14:56)
Odpovědět
Mě se postupy EU zdají bohužel ještě horší. Zákeřně plíživé a ještě zaštítěnné pomyslnými souhlasy vlád. Zákazem pomazánkového másla to začíná a čipem nejen v občance to skončí. Nepřizpůsobivé pošleme se souhlasem většiny za hranice, zařízení pro ně už čekají. Dovolání se konat nebude, nebude kam se dovolat. čím větší centralismus, tím větší průser. Utněme to dokud se ještě řeší velikost rajčátek cherry. Časem by se mohly řešit i naše osobní a národní parametry. Budme hrdí češi, moraváci, ne ovce chycené do pasti, kterou jsme si v jiné víře zvolili.
Re: sRe: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Dan, 1.10.2010 23:52:29)
Odpovědět
Hmm.. tento směšný článek vyšel před 5 lety za tu dobu 3. říše zdcimovala Evropu a vyvraždila 7 milionu židů.. a co se stalo za posledních 5 let v EU, ještě horšího ?? :-)))
Re: sRe: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Beroun, 2.10.2010 0:06:01)
Odpovědět
Zapomnel jste, ze neni valka. :)
Re: sRe: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Dan, 2.10.2010 0:48:40)
Odpovědět
A ona byla válka když se Hitler chopil moci ?

:-)


Mimochodem už před ní nechal pozavírat a pozabíjet desetitíce lidí z SA komunistů, sociálních demokratů atd.
Re: sRe: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(AA00, 2.10.2010 21:49:19)
Odpovědět
Ale ona je na spadnutí. S pátou kolonou Ručníkářů po celé Evropě...
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Josef, 22.8.2007 15:52:18)
Odpovědět
Pro vysvetleni, poukazuji na Renthe-Fink, von: „Note on the Establishment of a European Confederation", kde vyjimam body s kterymi souhlasim:

"Podle jednotného plánu bude vybudován vnitroevropský systém komunikací – železnic, dálnic, vodních cest a leteckých cest…“

S cim souhlasim to jen podporuje svobodne podnikani a mezinarodni obchod!

A dale: "Zároveň si musejí evropské země zachovat svobodu a nezávislost, aby se mohly vypořádat se svými odlišnými problémy, národními úkoly, a splnit tak radostně a kreativně své konkrétní funkce uvnitř většího společenství. Síla a bezpečnost Evropy nezávisí na nařízeném a nuceném podřízení jedné evropské země zemi druhé, ale na jednotě všech...."
Svoboda a nezvislost jednotlivych statu - to zni take dobre! Jenomze Nemci z krasnych planu udelali centralne rizeny fasizmus, Rusove centralne rizeny socialisticky fasizmus a momentalne co dela Brusel si udelejte usudek sami! Me to pripomina sachovou hru, o ktere jsem se zde zminil, kdy kazdym tahem prijde nejake narizeni nebo regulace a tim i dalsi omezeni svobod obcanu!

Na vysokou nezamestnanost na Ostravsku a Mostecku na kterou poukazuje David je jednoduchy lek take, ale musi byt zvoleni politici, kteri vedi co s tim a neni to tak tezke vyresit!
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(David, 23.8.2007 8:12:55)
Odpovědět
Kvalitní politik, Josefe je lékem na většinu společenských neduhů, od něj by měla přicházet prvotní reakce... kde je ale máme vzít ?
Podívej se na to panoptikum, co sedí ve sněmovně, komouši, slabá křesťanská strana 3. cesty, pomatení zelení, socialisté pod vedením pseudostalina Paroubka a konečně ODS s Topolánkem, nedostatečně silná, názorově od Konzervativců po neoliberále...
Neschopnost vytvořit silnou pravicovou vládu vede k reformám nereformám a k minimálnímu posunu směrem na západ, alespoň v oblasti politické vyspělosti.
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Imperial Technocrat, 22.8.2007 2:40:59)
Odpovědět
Puvod myslenky jednotne Evropy nelze vystopovat v nacismu, ale od te chvile, co se fransky kral Karel Veliky nechal korunovat papezem cisarem. Katolicka cirkev a Franska rise a jeji nastupnicky stat Svate rise rimske byly nositeli idei obnovy Rimskeho imperia na opet imperialni a tentokrat krestanske bazi. Nacisticke plany jednotne Evropy meli spise charakter vybudovani Germanskeho imperia, jez nemelo mit klasicky imperialni a krestansky charakter, ale jen jako prostredek Nemecke svetove dominance.
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(David, 22.8.2007 6:50:00)
Odpovědět
někteří lidé nechápou, nechtějí chápat fatální rozdíly mezi 3. říší a EU, paradoxně je 3. říši opravdu mnohem blíže USA nežli EU.
Jednalo se o velmi silné vojenské seskupení, s mocí soustředěnou do rukou jedinného velitele armády, silně nacionalisticky podbarvené, vše pod taktovkou semletí /germanizace/ podobně jako v americkém kotli..
Unie je úplně někd jinde, nemá žádného Buše či Hitlera, nestaví na obří armádě, na jednom jazyku na nácio - učení...

Kdo chce chápe to, kdo ne...zavírá oči před pravdou :-)
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(jj, 22.8.2007 14:33:21)
Odpovědět
Pane , to že tohle všechno nemá ještě neznamená že to nechce mít a že k tomu ze všech sil nesměřuje
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(David, 23.8.2007 7:26:13)
Odpovědět
Nee, mnohé z toho opravdu nechce mít ani k tomu nesměřuje, např. vždy se budou preferovat výdaje na support zeměděství a sociální podpory oproti obřím nákladům na armádu...

Ani vojenská moc soustředěná v rukou jedinného muže se nerýsuje.

Ale i kdyby nakrásno, jednou k něčemu podobnému směřovala, pak vám opáčím, američané, už to přesně v duchu 3. říše dávno mají a používají a v dobách kdy formovali jednotnou unii rozhodně nepoužívali refertenda, nýbrž velice silnou represi menšin, zase stejně jako ten Hitler.

Stejně tak jsou velmi podobné jejich expanzivní války, stejně jako u Hitlera jde hl. o suroviny.

Pokud existuje dnes nějaká paralela s 3. říší, ikdyž velmi vzdálená, je to USA, nikoliv dění v Evropě.

Natom trvám, viz. fakta která jsem uvedl výše.
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Josef, 23.8.2007 9:31:42)
Odpovědět
Zmente zdroje informaci! Vase fakta na kterych trvate jsou zrejme z ucebnic vydanych v dobe cesty k socializmu!
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(David, 23.8.2007 10:23:32)
Odpovědět
Na bolševický výklad dějin jsem hodně alergický, ten však sahá zejména do Evropy a paradoxně mnohem více nežli USA deformoval tu 3. říši.

Právě čtu spisy z amerických archivů o výsleších a mučení bývalých členů SS američany, konkrétně jochen Peiper.
Velice zajímavé. Američané z 3. říše kopírovali nejen technologie vojenské výroby, raketový program, neviditelné letouny, či chemické bojové látky. Nechali se inspirovat i taktikou vedení bojů u jednotlivých zbraní a dokonce i výslechy, dle vzoru gestapa.
V řadách Pentagonu působily desítky nacistů na významných postech. Velmi zajímavé čtení.
Mučení vězňů na Guantanamu či přímo v Iráku je směšnou atrapou procesů, které se v USA udávaly po 2. svět. válce. Doporučuji tuto kniho od Charlse Witinga prostudovat.
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Hardy, 1.10.2010 14:59:23)
Odpovědět
Co byl u nacistů raketový program, V1, V2 ?? Nebo neviditelný letoun ?? Někde na papíře, nevyzkoušený, nevyrobený, až možná někdy. Měli i tryskáče, snad předchůdce, ale špatné a málo. I jadernou pumu stihli američani dotáhnout do konce války, němci nikoliv. Chemicvké zbraně Hitler měl, ale nepoužil, protože si spočítal, že když spojenci použijí chem. zbraně odvetou na Německo, pomřou miliony civilů. Ke konci války spojenci vyráběli až desetkrát tolik zbraní než nacisti, a ti už oprav du neměli šanci vyhrát.
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Josef, 23.8.2007 16:28:32)
Odpovědět
Vzdyt jsem vam to rikal, zmente zdroje informaci ! Podivejte se do slovniku co znamena slovo fiction, jestli neexistuje jeste nejaky jiny Charles Whiting!

http://www.fantasticfiction.co.uk/w/charles-whiting/
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Josef, 22.8.2007 14:50:28)
Odpovědět
Evropske demokracie jsou rozmazlene Americany! Zachranili je ve dvou svetovych valkach a poslednich sedesat let jim zajistuji obranu! Kdyz to nekdo dela za ne, tak proc vyhazovat penize za armadu!
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Sam Opal, 1.10.2010 19:18:50)
Odpovědět
No,ono když ti Američané jsou tací nezištní alturisté.
Neníliž pravda?
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Jiří Zahrádka, 22.8.2007 14:12:55)
Odpovědět
Ona na jednom jazyku ani stavět nemůže - to by fakt hodně drhlo. Ani na velké armádě - ta by bez jednotného jazyka taky hodně drhla, navíc vzhledem k sociálním výdajům nemají evropské státy na velkou armádu dost peněz.

A dovolím si na závěr citovat z Europe´s World, ředitele generálního direktorátu Evropské komise pro vnější vztahy Eneka Landaburua. Po dlouhém článku o evropské "měkké síle," kterou stavěl do rozporu s americkou "tvrdou silou" Landaburu uvedl:

"Nicméně, občané EU by měli vědět, že nikdy nebudou mít schopnost formovat světové dění, jak by si většina z nich dle svých slov přála, jestliže nebudou připraveni platit extra náklady, ať již ve smyslu finančním nebo ve smyslu institucionálních a politických reforem, které jim dají takový typ tvrdé síly, který umožní Evropské unii jednat zcela nezávisle na americkém bezpečnostním deštníku."

Ale opravdu, kdo pod povrch nechce vidět, neuvidí...
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(David - pro Jiřího Z., 23.8.2007 7:36:21)
Odpovědět
Plně s prvním odstavcem souhlasím, ovšem když američané integrovali, nikoho se neptali jakým chce hovořit jazykem, prostě nařídili , vykonali a hotovo, stejně jako Adolf žádný prostor pro svobodnou volbu.
Vy kritizujete opakovaně nedemokratičnost či slabou dávku demokracie při integraci v Evropě, líbilo by se vám více americká cesta ??

Ano, souhlasími s tím dalším textem, ten pán má pravdu.
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(jj, 21.8.2007 21:24:36)
Odpovědět
Hitler musel národy Evropy nejdříve vojensky porazit aby nad nimi získal nadvládu zatímco dnes zkorumpované národní vlády samy odevzdávají své pravomoci ,lidmi jim svěřené, do rukou EUROnacionálních socialistů v Bruselu.Není to nic jiného než tichý převrat (který se snaží provádět Hitlerovi pohrobkové -a tím nemyslím primárně Němce nýbrž nadnárodní korporace (a jejich placené poskoky typu všemožných bývalých Vichystů a Trockistů) které Hitlera sponzorovaly(mimochodem většina nacistů byli taktéž bývalí komunisté) a dnes sponzorují totalitární evropeisty a jejich masivní propagandu)
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Jaroslav Vrána, 20.8.2007 19:31:24)
Odpovědět
Po přečtení článku z toho nejsem nějako moudrý.Pravidelně kupuji Katolický týdeník,ač jsem denominací Jednotobratrské s velkým respektem k integrálnímu katolicismu,a zde zaznívají odkazy na Svatou říši římskou národa německého coby paralery k současným integračním trendům Evropy.V článku pana Šímy mi rezonují spíše ty šumy,ze kterých vyšla tradice českobratrská a její seculární verze českého národního socialismu v podání strany dr. Klofáče a jeho následníků.Myšlenky páně autora a moje odkazy mají totiž společného jmenovatele.Tím je premisa německého Herrenvolku a jeho Lebenbraun.Netvrdím, že Německo se svým korporativismem a Francie se svým etaismem nebudou udávat tony sjednocení Evropy,ale ohradím se proti paradokmatům, že dějiny Evropy začly nástupem Hitlera k moci a vše co s tím souvisí.Dále bych páně autora upozornil na přejímání slovníků komunistů,když mluví o německém fašismu a upozornil ho na to, že fašismus ve svém principu byl prozíravou sociální doktrínou coby reakci na snahu světového komunismu využít zmatku po L.světové válce.Abych zase nebyl z něčeho nařčen,zdržím se poznámky,kdo byli převážně protagonisté snah o bolševickou revoluci,pouze namátkou: Bronstein,Khun,Janoušek apod......
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Josef, 21.8.2007 15:12:56)
Odpovědět
Koukate se na to mac vedecky! Staci si precist z te studie jen posledni odstavec, kde autor uvadi : "Evropa nesmí být centralisticky řízena" a "Zároveň si musejí evropské země zachovat svobodu a nezávislost, aby se mohly vypořádat se svými odlišnými problémy."

A porovnejte se skutecnosti! Prirovnal bych soucasnou situaci k sachove hre, kdy oponent vam muze zakazat urcity pohyb figur a jeste vas presvedci, ze jeho kun je vetsi a silnejsi a doskoci dal nez vas ! A navic si vyhrazuje pravo menit pravidla kdykoliv v prubehu hry!
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(David, 21.8.2007 20:09:05)
Odpovědět
Hmm.. a vy máte vážně pocit, že např. Praha má stejné zájmy jako třeba Mosta či Ostrava, kde je 4 x vyšší nezaměstnanost a poloviční mzdy, máte pocit, že existuje stejný lék na problémy těchto regionů ???
Přesto v pohodě fungují v rámci jednoho státu, přesto, že všichni nadávají na vyčůůůrané pragocentrysty :-))))

Nesouhlasím s Vámi, EU je o společných hodnotách, základních zájmech a ideách, stejně jako čechy a slezko nebo sicílie a bohatá a průmyslová severní itálie...
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Jiří Zahrádka, 22.8.2007 14:07:01)
Odpovědět
Romano Prodi zadal skupině expertů, aby definovali společné evropské hodnoty, na základě kterých by se budovala společná evropská identita. Po tuším dvouleté práci expertní skupina došla k závěru, že EU je čím dál tím více heterogenní, a že je proto problematické nějaký seznam společných zájmů vůbec sepsat...

V rámci jednoho státu se vychází z většího počtu společných faktorů, jakýchsi základů, na kterých lze přijímat řešení problémů. Existuje tuším i nějaký matematický model ideální velikosti státu, kde výhody společného státu převyšují nevýhody. Jinými slovy, přílišný pragocentrismus je samozřejmě škodlivý, ale rozdělení ČR na nějaké městské státečky by bylo pravděpodobně ještě škodlivější (zmizely by výhody synkretického efektu, úspor z rozsahu, příliš mnoho nákladů by se zbytečně opakovalo...) Samozřejmě, že i na nadnárodní úrovni existuje jistá racionální míra kooperace, kdy by se zmíněné výhody daly realizovat (snad). Centralisticky pojatá EU je však příliš ambiciózní na racionální, věcné řešení otázek nákladů a výnosů.
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(David, 23.8.2007 8:08:01)
Odpovědět
Hmm... tak mi popište s polu s Vaším idolem Prodim, /který vám tak promluvil z duše, já s ním nesouhlasím...narozdíl od Vás :-)/

Které že to společné hodnoty, cíle a problémy má sicilián, chudák z hornaté oblasti s 42 stupni, zatažený do mafiánských hrádek... s obyvatelem Turína ???
Nejsou to náhodou oba obybatelé jednoho státu ??

Jak moc se podle vás liší Prus od Bavora, madriďan od andalůzského venkovana či Vlám od Valooona ??

Mnohdy se tu předhazuje švýcarsko jako náš vzor, ikdyž toto považuji za zcela zcestné přirovnání/v případě jeho armády, neutrality či neúčasti v EU/, musím zkonstatovat že švýcarsko má v rámci maličké konfederace dokonce 3 jazyky úřední, opravte mě jestli se mýlím a jeho obyvateli jsou v podstatě němci, italové a francouzi. V tomhle nám může být vzorem, v perfektním multilig. a multinacionálním soužití, nikoliv v naprosto nepoměřitelných geopolitickcý a finančních faktorech, jímž je česko nahony vzdáleno.. viz. demagogický článek Mara Skřípského, o tom, jak by jsme měli následovat švajc. armádu.
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Beroun, 1.10.2010 16:35:50)
Odpovědět
Zrejme jste ve Svycarsku nikdy nezil, proto netusite, jak se diva treba francouzsky mluvici Svycar na italsky mluviciho. Tento slepenec funguje jen diky tomu, ze ma historicky svoje bohate banky, vyspely presny prumysl a tedy dobrou zivotni uroven.
Co se dnes připravuje na lidi proti tomu byl Hitler nemluvňátko
(Joseff, 20.8.2007 17:16:49)
Odpovědět
PETICE PROTI ČIPOVÉ TOTALITĚ



Sdělení 1622. 4.8.2002, akt.1.10.2003.
PETICE !


PROTI ČIPOVÉ TOTALITĚ


Milí lidé,


Je načase vám oznámit VAŠI SITUACI a informovat vás o VAŠÍ POZICI v rámci LOUTKOVÉHO SYSTÉMU. Už bylo dost ohlupování lidí vědci, úředníky a jinými VNĚJŠÍMI strukturami.

ČÁST LIDÍ PRACUJE INTENZIVNĚ NA ČIPOVÉM OVLÁDACÍM SYSTÉMU VŠECH LIDÍ PLANETY ZEMĚ. TENTO SYSTÉM V PŘÍPADĚ REALIZACE BUDE ZNAMENAT ÚPLNOU ZTRÁTU TĚCH ZBÝVAJÍCÍCH SVOBOD, KTERÉ LIDÉ NYNÍ MAJÍ. Lidé, kteří na tomto pracují, žijí v ÚPLNÉ NEVĚDOMOSTI z hlediska DŮSLEDKŮ – DUCHOVNÍHO DOPADU, co to bude pro ZÁKLADNÍ LIDSKÁ PRÁVA člověka znamenat. ČIPY JSOU SOUČÁSTÍ POČÍTAČOVÉ SÍTĚ PŘES MIKROVLNY, JAKO U MOBILŮ !

SYSTÉM OVLÁDÁNÍ LIDÍ JE BUDOVÁN POSTUPNĚ A NENÁPADNĚ, ABY LIDÉ NEKLADLI ŽÁDNÝ ODPOR, A TO SE DĚJE. JDE O SJEDNOCENÍ STÁTNÍ SPRÁVY (nyní EU), SJEDNOCENÍ MĚNY (nyní EURO), ZAVEDENÍ NEJPRVE ČIPOVÝCH UNIVERZÁLNÍCH OBČANSKÝCH (či ZDRAVOTNÍCH či ŘIDIČSKÝCH) PRŮKAZŮ (v ČR do r. 2005, ministr Březina (1998-2002), ministr Mlynář (2002-dále)). V ČR jsou již v provozu menší subsystémy – pro městskou autobusovou dopravu (Frýdek – Místek, Znojmo, Břeclav, aj.), vlaky (nyní pro zvyk karty Z), osobní automobily (zavádí se kamery pro snímání SPZ pod záminkou podzimního summitu NATO, pak čipy pro mýtné), pro zdravotnictví (Litoměřicko). V oblasti zaměstnání se buduje pod částí systému ISO 9000, jehož systémy budou taktéž dobře sloužit k ovládání lidí. Další částí je mobilní komunikace a internet a připravovaný MOBILNÍ INTERNET. Dále je připraveno bankovnictví (platební karty – bankomaty, obchody). ZTRÁTOU SVOBOD míníme VELKÉ MOŽNOSTI části lidí POHODLNĚ a EFEKTIVNĚ pracovat se všemi podrobnými přesnými osobními údaji (včetně pohybu osob – vstupy budov, ve volném terénu snímání na dálku - stačí drátek do karty), A TAK ZNEUŽÍVAT OSOBNÍ INFORMACE K MASIVNÍMU OVLÁDÁNÍ LIDÍ – OKRÁDÁNÍ JE O JEJICH ENERGIE PROTI JEJICH VŮLI.

JAKMILE SE LIDÉ DOSTANOU DO TOHOTO SYSTÉMU, NEMOHOU SE VRÁTIT ZPĚT, DO SYSTÉMU PŮVODNÍHO.

NEEXISTUJE ŽÁDNÁ TECHNICKÁ ANI MORÁLNÍ – DUCHOVNÍ ZÁRUKA – PROTI ZNEUŽITÍ. Již dnes je v ČR denně 180 000 vstupů do policejní databáze, a ta obsahuje jen zlomek informací, které se teprve připravují k použití. Budou to NAVÍC: Všechny zdravotní údaje od lékaře, biometrie – otisky prstů, IRIS oka, osobní fotografie, údaje o zaměstnání (jak minulém, tak aktuální podrobný pohyb), finanční údaje, majetkové údaje (nemovitosti i movité věci očíslované v čipu !) údaje o POHYBU osob – vstupy budov, městská hromadná doprava, autobusy, vlaky, osobní automobily. Vstupy do databáze nelze nijak efektivně ochránit před zneužitím negativními lidmi, kterých je zde mnoho.

Budování systému v ČR pod dvanáctiletým prezidentstvím pana Havla Václava a jeho následníků znamená jeho naprosté NEPOCHOPENÍ a SELHÁNÍ. Ani on, ani státní úředníci NEMAJÍ ve svých programech ZVÝŠENÍ KVALITY ŽIVOTA LIDÍ – tj. také SNÍŽENÍ odevzdané práce společnosti na míru NEZBYTNOU tak, aby lidé měli VÍCE ČASU NA KVALITNÍ ŽIVOT. Přitom ekonomická úroveň UMOŽŇUJE SNÍŽIT PRACOVNÍ ZATÍŽENÍ LIDÍ. Co se týče tzv. úřadu pro ochranu osobních údajů, tak ten sám je naprosto bezmocný již dnes ve věci zneužívání osobních dat (šíření databází osobních údajů lidí mezi firmami a jejich nezákonné aktivity s těmito údaji, apod.). Drtivá většina zaměstnavatelů má zájem, aby mu zaměstnanec odevzdal MAXIMUM SVÉ ENERGIE, a snaží se k tomu použít všech dostupných prostředků, jež má k dispozici. INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE TYTO MOŽNOSTI ZVÝŠÍ NA MAXIMUM ! TENTO POSTUP ALE NEZAJISTÍ VYŠŠÍ ŽIVOTNÍ ÚROVEŇ LIDÍ, ALE PŘESNĚ NAOPAK – UDĚLÁ Z NICH ÚPLNÉ LOUTKY A OTROKY SE ZNIČENÍM VŠECH STÁVAJÍCÍCH SVOBOD !

Proto je nyní na vás, milí lidé, zda budete jen PŘIHLÍŽET budování ORWELOVSKÉ TOTALITY, nebo se na ní dokonce PODÍLET, anebo SVÝM HLASEM V PETICI PŘISPĚJETE ALESPOŇ ZÁKONNÝM ZPŮSOBEM K ZAMEZENÍ TAKOVÉHO OVLÁDACÍHO SYSTÉMU LIDÍ. VYCIŤUJTE SRDCEM !

Každý, kdo NEUDĚLÁ NIC proti tomuto systému, SI JEJ VYZKOUŠÍ NA VLASTNÍ KŮŽI, A TAK POZNÁ, CO SI SVÝM NEGATIVNÍM - PASIVNÍM, LIKNAVÝM A NEROZHODNÝM POSTOJEM PŘIPRAVIL. BUDE NA TOM HŮŘ, NEŽ ZVÍŘÁTKA. Nikdo z nich tomuto systému NEUNIKNE NIKDE NA PLANETĚ ZEMI, NEBOŤ JDE O CELOPLANETÁRNÍ SYSTÉM. Události 11.9.2001 tomuto slouží.

Také v Bibli – Apokalypsa sv. Jana - je informace o tomto systému:

„A (bestie) učiní, že všichni, malí i velcí, bohatí i chudí, svobodní i nevolníci, dostanou znamení na pravou ruku a na čelo. Aby nikdo nemohl kupovat ani prodávat, jenom ten, kdo má znamení nebo jméno bestie, nebo číslo jejího jména (666).“

Čipové občanské karty pak budou totiž během několika let cílově nahrazeny samotnými čipy pod kůži (jejich prodej lidem v USA již začal), takovými, jaké jsou již dnes používány u některých domácích zvířat (psi atd.). Tyto čipy budou mít také funkci propracovaného OVLÁDÁNÍ MYSLI. Většina ovládacích energií má jít nejprve světlovodným systémem 10 GB/s (křemíkové světlovody pod zemí) a pak cílově nákladným družicovým systémem, který postupně buduje EU !!!


DALŠÍ INFORMACE VČETNĚ POZITIVNÍHO ŘEŠENÍ PRO JEDNOTLIVCE I VLÁDY NALEZNETE V DOSTATEČNÉM ROZSAHU PŘES 5000 STRAN A 1000 OBRÁZKŮ NA INTERNETU www.vesmirni-lide.cz a www.cosmic-people.com . O budování čipového systému ve světě – viz PROJEKT L.U.C.I.D a TOTALITNÍ SVĚTOVLÁDA (Herzán). Zde též novinové články o varování Karlem Gottem (čl. 65), schválení čipových zdravotních průkazů Bruselem s plánem zavedení do r. 2005 (čl. 86), čipové karty VZP (čl. 118), čipy ve volebním programu ČSSD 2002 (čl. 92), čipy MENŠÍ než 1 mm (TOSHIBA, čl. 121), čipy v autobusech (čl. 129), čipový sledovací systém VŠECH aut (mýtné, čl. 130 – 132), výměna za čárové kódy zboží a jejich ÚPLNÉ pořadové očíslování s dálkovým přenosem dat (čl. 135), a výroba nových čipů (INTEL, čl. 136), pasy v EU: otisk prstu i snímek oka (čl. ..). ŽE JE O TYTO DŮLEŽITÉ INFORMACE VELKÝ ZÁJEM SVĚDČÍ POČET VSTUPŮ – 320 000 CZ A 85 000 EN (1.10.2003). Informujte lidi, včetně úředníků a pracovníků médií !

ŘÍKÁTE SI, ŽE JSTE SVOBODNÍ – TÍMTO VÁM VYVRACÍME VAŠI PŘEDSTAVU SVOBODY, VE SKUTEČNOSTI SE JEDNÁ O PSEUDOSVOBODU – STAV UMĚLE ZFABRIKOVANÝ SKRYTĚ TĚMI, KTEŘÍ VÁS OVLÁDAJÍ - NEGATIVNÍ LIDÉ na Zemi i z Vesmíru, autoři pseudosystému.

ŘÍKÁTE SI, ŽE MÁTE DEMOKRACII – TÍMTO VÁM VYVRACÍME VAŠI PŘEDSTAVU DEMOKRACIE, VE SKUTEČNOSTI SE JEDNÁ O PSEUDODEMOKRACII. DOBŘE ZVAŽTE SVÉ ROZHODNUTÍ !


JSEM PROTI

ZAVÁDĚNÍ ČIPOVÝCH OBČANSKÝCH (ZDRAVOTNÍCH, ŘIDIČSKÝCH) PRŮKAZŮ

Jméno a přímení:
Trvalé bydliště:
(ulice, obec, PSČ)
Podpis:

Prosím, pište čitelně, TISKACÍM PÍSMEM, aby Váš hlas byl platný.

K petici si můžete vyžádat formulář se 40 řádky na podpisy. Petice platí stále. Hlas zašlete autoru petice:

ING. IVO A. BENDA, P.O. BOX 51, 470 06 ČESKÁ LÍPA 6, mobil +420-603-491600.




Petice byla odeslána také do parlamentu a senátu ČR 10.9.2002. Ve sdělení 1646 jsou texty úředních dopisů o předání této informace poslancům a senátorům ČR (senátorům z 11.9.2002, poslancům 18.9.2002). Jejich kopie naleznete na internetu www.vesmirni-lide.cz pod novinovými články č.112.

Dále je šířena všemi způsoby tisícům lidem zemí českých i v zahraničí (info), zde např. také 4000 pracovníků médií a 1000 pracovníků církví ji již obdrželo (30.9.2002), starostové měst a obcí atd.
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Michal Thim, 21.4.2005 16:52:31)
Odpovědět
No dobře tedy...a o čem ten článek vlastně je? Asi tu všichni víme o nacistických plánech na ovládnutí Evropy, které zcela jasně měli i ekonomický rozměr. Ale co to má společného s EU? Tvrdíte, že nedáváte paralely, ale jinak to ani vyznít nemůže. Nebudu Vás nazývat debilem, ale tvrdím, že jste demagog hrubého ražení. Trochu odbočím od tématu. Většinou se tu bijete v prsa jak je třeba argumentovat věcně a předkládat fakta apod. Ale jakmile se objeví názor z "druhé strany" (toje trochu hloupý ne? rozdělovat se na My a Oni), tak je dotyčný eurofanatik, uerofašista apod. No opravdu argumentace na úrovni

MT
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Jiří Zahrádka, 20.8.2007 13:21:54)
Odpovědět
MT: "...toje trochu hloupý ne? rozdělovat se na My a Oni..."

JZ: tento kousek z Vašeho komentáře se může zdát být nevýznamným detailem, ale jelikož podobně argumentovala v jisté diskusi i Monika Pajerová, nedá mi to, abych k tomu neřekl svou krátkou připomínku.

Rozdělovat se na My a Oni není hloupé, jak se nyní synkreticko-mondialisticky módně sugeruje. Je to zcela přirozené ve společnosti, kde se lidé liší svými názory, zájmy apod. A v tomto konkrétním případě, kde jde o různost názorů, je dělení na My a Oni jen formulací skutečnosti, že existují skupiny lidí s různými názory. V totalitě by takové dělení skutečně hloupé bylo - bylo by totiž nesmyslné, protože bychom všichni byli jen "my." Alternativní názor by byl nepřípustný.

Velmi doufám, že si tuto prostou, a přesto eurooptimisty zpochybňovanou skutečnost bude uvědomovat dostatek lidí. A přeji si též, abychom si takovéto dělení mohli dovolit i v EU co nejdéle...
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Evropan Jirka, 20.8.2007 19:52:44)
Odpovědět
Jistě. Přesně definovaný, vyhraněný postoj - jak šokink pro naše blátivé, abstraktní "humanisty", kteří hned spustí pokřik o extrémismu.
Jinak informace pro některé místní všeznalé internetové kecálisty (samozřejmě tím nemířím na p. Zahrádku): Jos. Šíma je docentem na VŠE a podle mě vůdčí osobnost mezi českými liberály. Část jeho díla je k dispozici na libinst.cz (včetně práce, z níž je zde citováno). Je to dost těžká váha a není ztrátou času ho studovat, byť není nutné se vším nekriticky souhlasit.
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Alberto Kvěcha, 1.10.2010 20:14:50)
Odpovědět
To z našich škol vyjdou celkem poznamenaní degeneranti.Poznamenaní zmiňovaným pánem.ŠÉFE VYHOĎ HO ZE ŠKOLY, ŽEŇ HO ZA HRANICE STÁTU,NEBO Z NĚJ STUDENTI TOTÁLNĚ ZBLBNOU.
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(AA00, 2.10.2010 21:35:56)
Odpovědět
Jedině na internetu si pindejme, co chceme. V politice nebo sdělovacích prostředcích jedině MY ! /V pozadí modrožlutý hadr/
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Zdenál, 21.4.2005 20:51:38)
Odpovědět
Ten článek je myslím reakcí na rozšířené zastírání pravdy o kořenech současné integrace Evropy. Mnoho eurooptimistů tvrdí že myšlenka "Spojených států evropských" (tedy teď EU) vznikla až po válce a byla jakousi reakcí na strašlivé události, které se v Evropě odehrály. Jako by si vysocí evropští politici teprve poté uvědomili, že jedinnou možnou cestou jak zachovat mír v Evropě je postupné omezení vlivu národních států a centralizace moci = vytvoření superstátu (něco jako USA). Na jedné straně hrůzy nacismu (vyvolané národními státy) a na druhé straně mírové uspořádání v evropském superstátu.
Šíma, ale ukazuje že myšlenka integrace Evropy, jak ji známe dnes, byla právě mezi fašisty velmi oblíbená, a jimi také dobře rozpracovaná. Po válce potom plynule navázali na svoje přestavy o novém "pořádku v Evropě". Zajímavé je hlavně, že citáty mnoha nácků by stačilo jen přetiskout do dnešních propagačních brožur. Ti lidi zůstali uvnitř fašisti (silný stát s velkým vlivem na ekonomiku, často ostře prosazující své zájmy vůči ostaním, fascinace národem atd.) akorát se vymanili z národních barier svého státu a stali se z nich fašisti evropští. Výše jmenované jim zůstalo (silný stát...) akorát svou vizi rozšířili na celou Evropu. Mysleli a mnozí jim podobní myslí že byrokratický superstát bude fungovat lépe a efektivněji než evropa roztříštěná do mnoha menších států. Ne soupeření evropských států, ale soupeření Evropy se zbytkem světa...
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Kalous, 1.10.2010 20:33:52)
Odpovědět
Ano Zdenále, ty staré výroky fašistů a dnešních budovatelů EU jsou skoro stejné. Např. citát z hodinek které věnoval Mussolini svému zachránci z 1. věznění esesáku Skorzenymu "věrnému příteli a spolubojovníku za svobodnou a jednotnou Evropu věnuje B. Mussolini". Jestlipak ty cíle nebudou v pozadí trochu podobné jak ty výroky a citáty?
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(J.Formánek, 21.4.2005 16:33:21)
Odpovědět
Federalistické prvky nemohly zastřít hegemoniální charakter ústavních návrhů.

Nebylo proto překvapující, že skoro všechny malé státy, které se musely připojit k Severoněmeckému spolku, byly návrhem ústavy poděšeny. Nejbouřlivější odpor byl v Hamburku. Závěr jednání probíhal téměř diktátorským způsobem, i když navenek vyvolávalo jisté zdání dobrovolnosti. Ani veškeré Bismarckovo diplomatické umění nemohlo zabránit tomu, aby smluvní partner zřetelně nevycítil, kolik se za federativními prvky v ústavě skrývá pruských hegemoniálních snah.

J.Formánek, Wilhelm Mommsen Bismarck str. 74 Votobia,
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(Blabla, 1.10.2010 18:28:17)
Odpovědět
Obávám se že autor nestuduje historii plánů na jednotnou evropu dost daleko do minulosti a podrobně. Mám totiž dojem, že o jednotné evropě snil i známý ruský myslitel V.I.Lenin a dal tomu i název, tuším "Spojené státy evropské".
Re: Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy
(BLABLABLA, 3.10.2010 19:32:30)
Odpovědět
Myslím, že to nebyl Lenin, on totiž nebyl myslitel, spíš to byl známý ruský myslitel Evrop Unijovič Evropkin.