reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí

Autor: LP | Publikováno: 16.12.2007 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Jan Švejnar opět prokázal, že je dosti slabým kandidátem na prezidentskou funkci.  Nemá totiž ani základní vědomosti o naší historii, jaké mají děti na základní škole. Nevěděl například věc, kterou snad zná každé malé dítě, a to, že je na standartě prezidenta nápis "Pravda vítězí". Z dějepisu by dostal asi pětku a je to poněkud trapné u člověka, který by se chtěl touto standartou zaštiťovat. Ono by jen stačilo, kdyby se pozorně podíval na úvodní spot televize Primy, kde byl záběr i na prezidentskou standartu.

Švejnar sice v minitestu určenému mládeži  správně odpověděl ohledně letopočtu založení pražské univerzity i jména skladatele symfonického cyklu Má vlast, nevzpomněl si ale na kmen Bójů, z něhož se odvozuje název země Bohemia, a zaskočila ho i otázka, kde je slavný Braunův cyklus Ctností a Neřestí. Stejně tak nevěděl, že česká hymna "Kde domov můj" poprvé zazněla ve hře Fidlovačka.

Kromě obligátní podpory progresivního zdaňování, které znamená to, že pracovitější lidé jsou obíráni státem tím více, čím více pracují, se Švejnar zastal i teorie globálního oteplování. Nic naplat, že ve 20. století i ve starší historii docházelo k oteplování i ochlazování...

Ke Klausovi se Paroubkův a Bursíkův Antiklaus vymezil svou podporou evropské unifikace. Možná zapomněl sdělit, že v současnosti nám Brusel diktuje kolem 80 procent našich zákonů. Švejnar by možná jako prezident zjistil, že je poměrně těžké hájit prostřednictvím EU národní zájmy národa, který již není nezávislý.

Doufejme, že nápis na prezidentské standartě je alespoň občas v souladu s realitou a Švejnarova podivná postavička zapadne v propadlišti dějin.

Veritas omnia vincit!

 

Soubor:Flag of the president of the Czech Republic.svg

reklama
5318 čtenářů | 57 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Petr, 16.12.2007 20:01:24)
Odpovědět
Ježiši, ten Švejnar je ale idiot. Ten by nám chtěl dělat prezidenta? Vašík má sice taky nějaké mouchy, ale vesměs je dobrým prezidentem a taky jím zůstane, protože ti, co budou podporovat Švejnara, ztrapní i sebe.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Esmerald, 18.12.2007 2:02:30)
Odpovědět
Petr na Hrad. On VÍ, že není TAKOVÝ IDIOT.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Daniel Makay, 16.12.2007 20:25:26)
Odpovědět
Dnes jsem byl velmi nemile překvapen. Švejnar je skutečně evidentně bezcharakterní zbabělec. Nemá problém s euthanasií ani EU, nemá nic proti mýtům globálního oteplování jen vlivem lidské činnosti. Nemá problém mluvit o KSČM jako o demokratické straně. Švejnare poslouchej a kéž by jsi si to přečetl. Nebylo by pro tuto zemi většího zla než jsi ty, totálně bezcharakterní grázle !
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Honza, 16.12.2007 20:56:30)
Odpovědět
Musím říci, že jsem při vystoupení pana Švejnara tak dlouho nepobavil. Měl by se vrátit do přípravky, aby ho vůbec vzali na základní školu.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Kamjdu, 18.12.2007 16:00:43)
Odpovědět
Jste povrchní, škodolibý a prostě špatný člověk, když se vám pan Švejnar nelíbí. Myslím si, že se čím dál více naplňuje dávno prorokovaná doba, že se každý před tím výšším principem ukážeme v celé nahotě, co jsme. Okolo vás bych nechtěl ani projít, natož s vámi pohovořit. Mnoho lidí dostává příležitost a velká část ji promarní.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Esmerald, 18.12.2007 1:13:06)
Odpovědět
Pokud někdo dal gaunerské organizaci KSČ(M) demokratický statut, pak je to ČESKÝ, HLOUPÝ, BEZCHARAKTERNÍ volič, možná i nějaká osoba Vám velmi blízká, ale ne prof, Švejnar. Osoba jeho formátu splnila jen povinnost demokraticky respektovat demokratickou volbu nedemokratických ale snad svéprávných pomstychtivců.
Švajnara nebrat!
(Leo, 16.12.2007 20:58:11)
Odpovědět
Opravdu je to zcela bezskrupolozní člověk, jehož jedinou devizou je, že chce nahradit Klause.
Re: Švajnara nebrat!
(Jana, 16.12.2007 20:59:28)
Odpovědět
Já myslela, že Schweiner chce podporovat vzdělání. Měl by doplnit to svoje. :-)
Re: Švajnara nebrat!
(dragon, 29.12.2007 22:41:24)
Odpovědět
jsi blbá
Re: Švajnara nebrat!
(lou, 7.1.2008 17:48:32)
Odpovědět
velice podnetny nazor, hlavne ty argumenty... :P
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Věra, 16.12.2007 21:11:43)
Odpovědět
Je mně nesympatický od začátku. Tohle není žádný protikandidát...
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Franta, 16.12.2007 21:24:33)
Odpovědět
Je to neuvěřitelné, že někdo může být takto sebevědomý a cpát se na Hrad, když vlastně o naší zemi nic neví a chce, aby byla provincií Evropského socialistického svazu.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Káťa, 16.12.2007 21:31:51)
Odpovědět
Zajímalo by mě, jestli se Švejnar umí podepsat...
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(zdeněk, 16.12.2007 21:39:53)
Odpovědět
no tak, nebuďte k němu všichni tak kritičí. je to dobrý kandidát za zelené a čssd:)
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(vip, 16.12.2007 23:41:51)
Odpovědět
Zásluhy pana profesora jsou nespochybnitelné,“jeho zásluhy“: rozvrátil společný stát, také stihl už rozvrátit ekonomiku, stihl i provést morální devastaci společnosti „jeho přednosti“: zavile se snaží o ekologický rozvrat, usiluje o zničení evropské unie. Pánové to musí být secsakra šikovnej člověk na jednoho člověka toho stihl opravdu hodně.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Blackwater, 17.12.2007 2:47:13)
Odpovědět
Tvoje matka toho stihla hodně, debile.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(vip, 17.12.2007 7:18:55)
Odpovědět
Zpověď pravicového debila:
zákon č.1)pravicové názory jsou opravdu ale opravdu ty vždycky a jedině ty správné. zákon.)č.2když nejsou správné tak platí zákon č.1,a vše se hodí na tu socku Paroubka on za všechno přece může,to je přece každému ptákovy jasné.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(vladimír, 17.12.2007 7:23:00)
Odpovědět
Poslední dobou se mezi příznivci a voliči ODS vzmáhá fanatismus, jaký tady od roku 1989 neměl obdoby. Příznivci a voliči ODS doslova a do písmene vzali za své heslo „kdo nejde s námi, jde proti nám.“ Můžeme to názorně pozorovat prakticky na všech anonymních internetových diskuzích, kde se voliči ODS doslova předhánějí v hrubostech a vulgaritách. Nejpoužívanějším druhem „argumentace“ typického voliče ODS se staly urážky. Každý, kdo s voliči ODS nesouhlasí, je jimi okamžitě označen za „socku, příživníka, levičáckého zmetka, bolševika“ apod. Najít slušného voliče ODS, s nímž se dá i přes odlišný názor kultivovaně a věcně polemizovat, je v současné době jako hledat jehlu v kupce sena…
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(L.P., 17.12.2007 9:20:29)
Odpovědět
Milý Vladimíre, pokud si projdete diskuse na tomto webu, zjistíte, že vulgární jsou většinou levičáci.
A od kdy je prosím ODS pravicovou stranou? Od doby nástupu Topolánka rozhodně ne.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Jeník, 18.12.2007 21:16:40)
Odpovědět
Nicméně politici levičáci-pravičáci budou asi v historicky dohledné době političtí dinosauři. Můj sedmiletý synek mě o tom přesvědčil v pátek při sledování Discovery, když se rozčloval, jak je Země lidmi ničená. A ať prý zelení něco vymyslí! On bude volit určitě Jana Beránka!
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Eva, 17.12.2007 8:01:50)
Odpovědět
Proč by se Švejnar ztrapňoval? Svá studia zaměřil zřejmě jiným směrem. Na Hradě by měl sedět spíše on než někdo, kdo by měl sedět někde úplně jinde.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Káťa, 17.12.2007 9:19:01)
Odpovědět
Evo, chcete, aby byl prezidentem státu někdo, kdo o něm nic neví??
Zaměřil studium jiným směrem?
To je jakoby někdo položil dotaz, zda-li znám značku oxidu uhličitého (CO2) a já bych řekla, že se zabývám studiem literatury a budu se muset informovat. :-)
Proboha, pravda vítězí, to už snad známe od školky. :-)
Pan Švejnar asi vynechal školku a základní školu, aby rychle stihnul profesuru.:-)
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(L.P., 17.12.2007 9:40:48)
Odpovědět
Nechápu, jak by se mohl stát někdo prezidentem státu, jehož nezávislost chce v EU zrušit.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(aleš, 17.12.2007 10:09:47)
Odpovědět
Perzekuce totalitních komunistických vládců ho vyhnali ze země ty Káťo ,nicméně ví že špinavé a čisté peníze není to samé v Americe kolébce demokracii je za to kriminál u nás hrad
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(crecyf, 17.12.2007 23:47:05)
Odpovědět
Aleši, Aleši, nejdříve gramatiku! A ty perzekuce, které sedmnáctiletého Jana Švejnara vyhnaly (ne i) byste prosím mohl popsat? Jeho otec byl do roku 1970 v diplomatických službách ve Švýcarsku, kamž jej schvaloval ÚV KSČ. A že by snad jeho otec, taktéž komunista, měl na těch perzekucích podíl? A ty špinavé peníze: když si instalatér vezme dlaňovku a nezdaní příjem, má černý fond. A když si za tento honorář půjde koupit rohlík, jakpak to asi pekař pozná? No nic, hlavně si doplňujte vzdělání, to bude lepší než planě diskutovat. Dobrý večer.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Esmerald, 18.12.2007 1:24:52)
Odpovědět
Víte, v celé té Vaší hluboké filozofii byste se měl zastavit o toho Vašeho krásného českého slova "dlaňovka" a ani nejít dál. Jen si sednout a MYSLET !!!
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(markéta, 17.12.2007 16:17:29)
Odpovědět
Švejnar opravdu není ideální ale to, že pravda vítězí ,se v naší zemi hlásá až po roce 1989, takže Švejnar byl holt v cizině a zřejmě to z běžného dění nepostřeh. a do Kuksu si taky může zajet dodatečně. hodnotit někoho podle slaboduchého testíčku můžou vážně myslet jen novináři .
Volba Klause bude docela hezká ukázka, jak někdo neumí včas odejít. Další funkční období senilitu nezamaskují sebelepší poradci, noblesní manželka a už vůbec ne blonďaté cvičební nářadí.
Fakt nemáme někoho třetího?
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Bajza, 17.12.2007 10:11:48)
Odpovědět
Zajímaly by mě okolnosti emigrace rodiny.
http://www.cibulka.com/cgi-bin/osoby.exe?code=W
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(aleš, 17.12.2007 10:31:41)
Odpovědět
čti seriozní média a né pokleslé bulváry typu www.Cibulka
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(pbk, 17.12.2007 12:01:34)
Odpovědět
Hlavně že Klaus ví, jaké je výročí vzniku ČSR nebo kolik let uběhlo od 17.listopadu 1939.., ale ne, to je nespravedlivé, on jenom čte, co mu napíšou druzí...
nicméně Švejnar je imperialistická svině, to bezpochyb..
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Bééďa, 17.12.2007 14:26:36)
Odpovědět
Vy idioti švejnar zde nežil a má nějaké mezery.Bohužel ty má i náš současný vznešený Václav a ten zde žije.
Švejnar na hrad. a pořádně vyvětrat.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Honza, 17.12.2007 16:31:38)
Odpovědět
No, nevědět, co je na praporu prezidenta, není zrovna mezerka :-)
Právě, prezidentem by neměl být někdo, kdo tu nežil a kdo nezná české podmínky a kdo přísahal věrnosti jinému státu.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(kik, 17.12.2007 22:09:40)
Odpovědět
Řekl bych že to neví ani Klausíček.. A to mu visí nad hlavou
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(QQ, 20.12.2007 10:16:58)
Odpovědět
To už radši Bédu Trávníčka,ten je aspoň náš a nevivíjí činnost pro cizácjou banku proti našemu státu ,aby obrala nás daňové poplatníky a pak nám dělal prazidenta.To beru jako by se nám pak ještě vysral na hlavu.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(mirka, 17.12.2007 16:35:27)
Odpovědět
i kozel bude lepší prezident než ten starý umíněný ješita
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(RZ, 17.12.2007 16:45:54)
Odpovědět
tedy nejenom bezpaterni gauner, ale i idiot...
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(RZ, 17.12.2007 19:55:28)
Odpovědět
Anebo spise jen bezpaterni gauner. Tento pan nevzdelany nebude, jen jsou mu ceske realie zcela putna
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(L.P., 17.12.2007 22:02:46)
Odpovědět
Myslím, žes to Richarde vystihl zcela přesně.
Kdo to je ten LP ?
(Esmerald, 18.12.2007 0:48:36)
Odpovědět
Proč nedáte podobný test Klausovi a nesmějete se až potom ? A díky za tu poznámku o 80ti procentech zákonů, které nám Brusel NUTÍ. Tím jste se projevil jako prvotřídní jelito. Kdyby třeba tyto zákony tady zavedl ten huhňavý Klaus v jeho době, mohli bychom se dnes těšit nejenom z těch bruselských, ale též z mnoha, MNOHA, MNOOOOHA(!!!) vlastních miliard.
Re: Kdo to je ten LP ?
(Jiří Zahrádka, 19.12.2007 13:24:03)
Odpovědět
Domnívám se, že skutečně nevíte o čem píšete.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Josef, 18.12.2007 1:23:49)
Odpovědět
Republika ma nadbytek domacich levicovych politiku! K cemu bude dobre importovat dalsiho? Jako by ti domaci nestacili!
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Esmerald, 18.12.2007 1:57:39)
Odpovědět
"Proboha, pravda vítězí, to už snad známe od školky. :-)".
Proboha, Káťo, a není to alegorie k popukání, že tohle sousloví zrovna je napsáno na Klausově standardě, díkybohu jen propůjčené ? Není to fraška ? Výsměch ? Důkaz profanace symbolu, tedy bezpodstatné klišé, nikoliv test inteligence ?
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Tomáš Marný, 18.12.2007 8:48:51)
Odpovědět
Musím se Vám smát.Každej ví že Klaus škodil naší zemi.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(václav, 18.12.2007 9:22:14)
Odpovědět
Kdyby byl testíček těžký,tak pan profesor václav ostrouhá,proto se brání jít do diskuze se Švejnarem. Václav je světová komická a tuzemská tragi postava
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(trolla, 18.12.2007 9:53:45)
Odpovědět
Na rozdíl od Klause je Švejnar skutečný ekonom, který něco ví a dokázal. Papouškování a kompilace od autorů v tom, co Klaus zveřejňuje, je odporné. Švejnar má ve světovém tisku za poslední období asi 400 citací, Klaus asi 9. A co je nepodstatnější: Švejnar má normální civilizovaný projev, bez ušklebování odpoví na každou otázku. Klaus se svým povýšeným a namyšleným výrazem mu nesahá ani po patu.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Colt, 18.12.2007 10:17:04)
Odpovědět
Jasně Trotle, a ať žije progresivní zdanění!!!
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(jose, 18.12.2007 11:53:09)
Odpovědět
Každej jeden z vás co tady tlacháte na prázdno hubou by se měl zamyslet nad tím co on udělal. Kdo dokázal aspoň polovinu z toho co Švejnar tak by nemohl takhle "diskutovat". Sice nevěděl, že pravda vítězí, ale aspoň řekl, že neví. Nesvaloval svoji nevědomost na Paroubka ani na Topolánka.
To je prostě náš stát. Sice pravda vítězí. Ale nikdy nezvítězí úplně. Stále bude mít nad čím vítězit.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Kamjdu, 18.12.2007 15:41:25)
Odpovědět
Mě se jeví autor článku jako darebák, neboť pana Švejnara vnímám jako naději velké části našich občanů. Naději v tom smyslu, že tu pomůže omezit prostor zlým, egoistickým, povrchním lidem.
Naopak, pan Švejnar na mě udělal velmi dobrý dojem.
(Kamjdu, 18.12.2007 17:13:07)
Odpovědět
Pan Švejnar je pro velkou skupinu našich občanů nadějí pro vývoj k lepšímu. Mezi námi občany je ale tolik tupců, zaslepenců a vychytralých darebáků, že si jej ani nezasloužíme. Již dávno jsme se měli chovat emancipovaněji, aby ti darebáci a tupci neměli tolik prostoru. Měli bychom mu děkovat, že se chce ujmout prezidentování v tomto zvlčilém, komunisty zdegenerovaném národě. Co se týká těch pro mě bezvýznamných povrchních údajů typu křížovka, nebo televizní soutěž, co on nevěděl, tak mi to bylo naopak důkazem, že to není člověk povrchního encyklopedického typu, co shromažďuje mnoho bezvýznamných údajů, aby se pak mohl před snobsky orientovaným publikem zalesknout, ale že to je člověk citu a intuice zaměřující se spíše na celek a jeho funkci, mající smysl pro komplexní přístup k věcem života. Jeho nepřátelé dobře vědí, že takovýto člověk by uměl vnést světlo do neplech, které se tu děly a tak se chytají kdejaké příležitosti, aby jej zesměšnili. Jak jsou směšní, když si ani neuvědomují, jak jsou normálními lidmi spatřováni.
Re: Naopak, pan Švejnar na mě udělal velmi dobrý dojem.
(Esmerald, 18.12.2007 23:15:14)
Odpovědět
" Kamjdu ", naprostý souhlas, se vším, co jste napsal.
Re: Naopak, pan Švejnar na mě udělal velmi dobrý dojem.
(Alef_bejt, 19.12.2007 9:19:46)
Odpovědět
Také s vámi souhlasím. M.
Re: Naopak, pan Švejnar na mě udělal velmi dobrý dojem.
(Ing. Karel Zdansky, CSc, 22.12.2007 17:40:33)
Odpovědět
"Kamju" napsal jste to moc pekne. Souhlasim.
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Alef_bejt, 19.12.2007 9:18:07)
Odpovědět
Moc bych to s těmi vědomostmi o vlasti nepřeháněla. Kdyby se mě někdo zeptal co je na prezidentské standartě, vymýšlela bych si. O Bójích také nic nevím. Myslím, že na těchto vědomostech ani tak nezáleží, je to málo podstatné. Kdyby nebyl kandidátem p. Klaus určitě bych volila p. Švejnara. Byl by to jeden z mála slušných lidí ve vedení státu. Vadí mi jen, že se "spojil" s komunisty a že tak silně podporuje zcela antiproduktivní EU. Jako ekonom to musí vidět, že EU je záhuba celé Evropy a hlavně evropských národů.
A "Pravda vítězí", :-)) to přeci vůbec neplatí. Vítězí vždy silnější. Taková je příroda. :-)
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Pavel, 19.12.2007 17:48:09)
Odpovědět
CO TU PISETE JE l e j n o A TO SE JESTE NESTYDITE RIKAT SI euPORTAL. PATRITE NA HNOJISTE DEJIN!!!
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Pavel, 19.12.2007 18:39:54)
Odpovědět
euPORTAL = BRANA do PEKLA....
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Foxbat, 8.2.2008 13:20:07)
Odpovědět
Pote, co me vesmes bezduche brouzdani po internetu dostalo na EUportal a precetl jsem si, co tato stranka je zac, vedel jsem, ze zde nemohu cekat nic oslnive inteligentniho.. Presto me tento clanek svou omezenosti velice pobavil... Takze pan Svejnar nevi, ze nase hymna zaznela poprve ve Fidlocacce, ze Braunovy sochy jsou v Kuksu a ze tu kdysi zili Bojove? Jezismarja, no a co???? Vzdyt se jedna o naprosto nepodstatne a nepouzitelne informace a to ze je u nas musi znat kazdy skolak spise svedci o nedostatcich naseho skolstvi, ktere by misto takovychto nesmyslu mohlo ucit zaky neco uzitecnejsiho - treba zaklady ekonomie, prava, nebo treba take etiky.. Vliv znalosti ci neznalosti techto "zakladnich" skutecnosti na vykon prezidentske funkce mi tedy zustava prinejmensim nejasny.. Jelikoz pan Svejnar od svych 17ti zije v USA, je navic velmi pochopitelne, ze nektere takoveto « zakladni znalosti » zapomnel.. Pokud jde o v clanku implicitne obsazeny argument o nevzdelanosti pana Svejnara, prijde mi uplne smesny – jako absolvent Cornellu a Princetonu a profesor na Michiganske univerzite je svym vzdelanim prinejmensim srovnatelny s panem Klausem – absolventem a pozdeji profesorem na dosti pofiderni VSE... Navic nevim, zda je Svejnarovo « ztrapneni » s ceskymi dejinami zavaznejsi nez napriklad Klausovy absurdni vyroky o neexistenci globalniho oteplovani (o nemz nyni panuje vesmes vedecky konsensus) ci s tim, jak se ztrapnil svym pojetim ceske transformace...
Re: Švejnar se ztrapnil na Primě aneb Klaus a pravda zvítězí
(Foxbat, 8.2.2008 13:23:51)
Odpovědět
Pote, co me vesmes bezduche brouzdani po internetu dostalo na EUportal a precetl jsem si, co tato stranka je zac, vedel jsem, ze zde nemohu cekat nic oslnive inteligentniho.. Presto me tento clanek svou omezenosti velice pobavil... Takze pan Svejnar nevi, ze nase hymna zaznela poprve ve Fidlocacce, ze Braunovy sochy jsou v Kuksu a ze tu kdysi zili Bojove? Jezismarja, no a co???? Vzdyt se jedna o naprosto nepodstatne a nepouzitelne informace a to ze je u nas musi znat kazdy skolak spise svedci o nedostatcich naseho skolstvi, ktere by misto takovychto nesmyslu mohlo ucit zaky neco uzitecnejsiho - treba zaklady ekonomie, prava, nebo treba take etiky.. Vliv znalosti ci neznalosti techto "zakladnich" skutecnosti na vykon prezidentske funkce mi tedy zustava prinejmensim nejasny.. Jelikoz pan Svejnar od svych 17ti zije v USA, je navic velmi pochopitelne, ze nektere takoveto « zakladni znalosti » zapomnel.. Pokud jde o v clanku implicitne obsazeny argument o nevzdelanosti pana Svejnara, prijde mi uplne smesny – jako absolvent Cornellu a Princetonu a profesor na Michiganske univerzite je svym vzdelanim prinejmensim srovnatelny s panem Klausem – absolventem a pozdeji profesorem na dosti pofiderni VSE... Navic nevim, zda je Svejnarovo « ztrapneni » s ceskymi dejinami zavaznejsi nez napriklad Klausovy absurdni vyroky o neexistenci globalniho oteplovani (o nemz nyni panuje vesmes vedecky konsensus) ci s tim, jak se ztrapnil svym pojetim ceske transformace...