reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!

Autor: Redakce | Publikováno: 17.12.2007 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Liga proti antisemitismu důrazně vyzývá odpovědné úřady, občanská sdružení, právníky i všechny antinacisticky a demokraticky smýšlející občany, aby se připojili k ostrému protestu proti chystané akci neonacistů, kteří po svém neúspěšném pokusu o provokaci podniknutém 10. listopadu 2007 v Praze opět připravují další akci. Extrémisté ohlásili provokativní pochod na 19. ledna, kdy chtějí demonstrovat svoji sílu v Plzni.
 
Datum pochodu není ani nyní zvoleno náhodně, ačkoliv je tato akce ohlášena jako „Protestní pochod za svobodu slova“, termín provokace se kryje s výročím transportů plzeňských Židů, které začaly 18. ledna 1942. Během tří transportů bylo z Plzně odvlečeno do Terezína 2605 židovských spoluobčanů.
 
Nynější pochod extrémistů je zřejmě navíc pokusem zjistit, kolik drzosti a výhrůžek si společnost nechá líbit, neboť svolavatelé veřejně oslovují své příznivce výzvou, aby na pochod přišli ozbrojeni:
„Ve světle událostí z 10. 11. 2007 organizátoři doporučují všem, kteří vlastní zbrojní průkaz, aby si podle § 60 písmena d  zákona o střelných zbraních a střelivu zažádali o povolení míti zbraň na veřejném shromáždění s sebou.“
 
Organizátor plzeňského pochodu Václav Bureš se netají tím, že tato provokace je reakcí na provokaci 10. listopadu 2007 v Praze, kterou se podařilo zmařit.
Liga proti antisemitismu vyzývá všechny odpovědné instituce i občany, aby zabránili tomuto pošlapání lidské důstojnosti stejně, jako se to podařilo v Praze.
 
 
Věra Tydlitátová, Th.D.
Mluvčí Ligy proti antisemitismu
 
 
Informace:
 

reklama
2007 čtenářů | 30 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(pbk, 17.12.2007 12:11:33)
Odpovědět
Výborně!!!opět si dovolím navrhnout, aby hoši z Mladé pravice pozvali své antisemitské přátele z Všepolské mládeže, můžou si pak společně zahajlovat, ee tedy objednat pivo a možná jim přijede zahrát i guru správných českých chlapů,Dan Landa, ten ovšem asi už nebide uvádět své písně zvoláním: "Dostanem Tě, Žide!" jako onehdy v Bzenci nebo nebo na Chmelnici..jojo, holt časy se mění a je třeba jít s dobou
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(Maro Skřipský, 17.12.2007 16:01:02)
Odpovědět
A pbk může přijít s referátem o tom, kterak je Švejnar imperialistická svině (jak se vyjádřil v jednom příspěvku)a následně odrecitovat verše o "Duruttim a jeho boji".Pak to bude teprve "PR.DE.L" nebo- li "pravá demokratická legrace"
Nikdy bych neřekl, že se budu zastávat Jana Švejnara, ale přece jen... :-)
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(pbk, 17.12.2007 16:37:15)
Odpovědět
O Švejnarovi v narážce na jeho pověření vládou USA, aby dohlížel na ropný průmysl v Iráku nebo jeho funkci v IMF v devadesátých letech, na která ve spojení s touto institucí nebudou některé rozvojové země vzpomínat s láskou, jsem psal opravdu jinde(ještě tak rozumět pojmu imperialismus, že?), nevím, proč tedy se snažíte odsud odvézt pozornost jinam od vašich institucionálně antisemitských přátel a neonacistických vzorů, pane Skřipský...to už taková PR.DE.L. není že? chápu, že je dnes antifašismus "in" a každá, od hnědé až po zelenou pijavici se chce přiživit.., ale zrovna vy si Durrutiho do svých úst neberte..
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(RZ, 17.12.2007 16:50:46)
Odpovědět
jezis to je vul...
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(pbk, 17.12.2007 16:56:43)
Odpovědět
a vy umíte argumentovat..
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(RZ, 17.12.2007 16:59:31)
Odpovědět
to umim, ale na vas tim plytvat nebudu
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(pbk, 17.12.2007 17:03:39)
Odpovědět
že jsem si zatím a nikdy nevšiml..
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(RZ, 17.12.2007 17:09:18)
Odpovědět
to se nedivim
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(José Antonio, 17.12.2007 16:58:04)
Odpovědět
Cara al sol con la camisa nueva
que tú bordaste en rojo ayer,
me hallará la muerte si me lleva
y no te vuelvo a ver.

Formaré junto a mis companeros
que hacen guardia sobre los luceros,
impasible el ademán,
y están presentes en nuestro afán.

Si te dicen que caí,
me fui al puesto que tengo allí.

Volverán banderas victoriosas
al paso alegre de la paz
y traerán prendidas cinco rosas:
las flechas de mi haz.

Volverá a reír la primavera,
que por cielo, tierra y mar se espera.

Arriba escuadras a vencer
que en Espana empieza a amanecer.
Espaňa! Una! Espaňa! Arribe! Arribe Espaňa!

inu..mezinárodní levice dostala ve Španělsku poprvé v historii krutě, tvrdě a upřímně přes zadek až o kus přišla, že to do dnes nerozdýchala....
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(pbk, 17.12.2007 17:07:56)
Odpovědět
Máte pravdu, demokraticky zvolená vláda a následné lidové povstání bylo krvavě potlačeno fašisty, podporovanými nacistickým Německem, západním kapitálem (Shell jako dovozce nafty pro frankisty), nelze pominout i stalinskou zradu ... tak vzniknul režim, který má po svém nástupu na svědomí stovky tisíc zavražděných a umučených..
to vše je pravda, jsem rád, že se jasně přihlásíte tam, kde stojíte, my také..
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(Ondra, 17.12.2007 16:42:26)
Odpovědět
Už zase? Totálně zbytečná maškara, scény y hysterie kvůli pár šaškům 10.11. a 19. ledna zas máme koukat na něco podobného? Já si myslím, že slušné lidi tohle vůbec nezajímá, to, že někdo někde chodí, ať je to nacista nebo komunista na tom není vůbec nic špatného. A jestli si chceme hrát na demokracii, na ten průvod prostě mají právo i neonacisté.

Nedávno k tomu byla zajímavá debata na ČT24, které se účastnil Milan Hamerský z Liberální strany a mluvil více než rozumně. Dokonale demaskoval všechny mobilizační "argumenty" jako naprosto svobodě škodlivé, že se zde pod podmínkou boje proti "extremismu" upírá jedné skupině základní právo, zatímco té druhé je trpěno i hrubé porušování zákonných norem (anarchisté).

Liga proti antisemitismu straší tím, že akce se opět kryje....Co k tomu dodat? Na každý den by se dalo najít něco, co souvisí s druhoou světovou válkou. Kdo zde bude posuzovat co je únosné a co ne? Den, kdy mi nacisté popravili předka je pro mě například daleko tragičtější, než křišťálová noc (a u nějakého člena židovské obce tomu je zase naopak), protože se mě to prostě osobně týká, a tak dále a tak dále, jak chcete u takto osobních věcí hledat nějaké určující objektivní normy a podle nich posuzovat která akce je na výročí té které akce správná, nebo ne.,.

Myslel jsem si, že se hodně lidí 10.11. poučilo, neonacismus je zkrátka naprosto marginální problém (pravda, pokud pár těchto marginálních jedinců někoho zkope, tak to bolí, ale násilní jedinci budou ve společnosti vždy) a veškeré tyto mobilizace, slouží jen k tomu, aby si na nich hřály politickou polívčičku organizace nejobskurnějšího druhu. Kdyby kolem toho byl klid, holohlavci se sejdou, zahalekají si infantilní songy a celá akce nebude ani tiskové přiloze o kuriozitách stát za pár řádků.

Takhle zas necháme zplundrovat centrum jiného města (Plzně), antifas udělají nehorázný bordel a všichni se budou plácat po ramenou, jak jsou úžasní demokraté. Odporné.

A argumenty "vzdorovat zlu se musí dokud je čas" neberu, protože neonacismus už dávno není žádné zlo, ale trapná fraška a banda pomatených komediantů. Je to chození s křížkem po funuse. Statečné bylo proti fašismu bojovat před 60. lety, kdy bojovníkům hrozila ztráta krku, ale ne dnes, kdy je "antifašismus" spolehlivou vstupenkou do světa mainstreamových médií a diskusních salonů..
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(pbk, 17.12.2007 16:55:57)
Odpovědět
No pan Hamerský možná tak mluví právě proto, že i on před lety (90´s) nosil na krku keltský kříž..( pro neznalé prosím nějaký slovník neonacistické symboliky ), ale dnes už je dospělý a chce peníze a funkci, je tedy liberál..
a máte pravdu, dnes, jak jsem před chvílí napsal, je antifašismus "in" a spousta lidí z gruntu odporných, hloupých nebo jen pragmatických si na něm chce namastit svou politickou kapsu-ať už to jsou zelení, antikomunstičtí polistopadoví hrdinové a la Štětina nebo fašounci z Mladé pravice nebo Národní strany..
Jen není pravda, že je to záležitost marginální, tedy neonacismus, fašismus, prostě agresivní pravičáctví.. - neonacisté mají za posledních 18 let na svědomí řádově desítky životů, bezpočet napadení..spousta z nich slouží v armádě, u policie
ale i jinak- na čem se to vyšvihl pravicový politik Jiří Čunek? jak je to jednoduché, být bílý katolík u moci a zatočit "s nimi" a tak se na to musí..co ta antikomunistická hysterie, falešná a jen do médií, která diskriminuje každý levicový názor s poukazem na stalinismus? (přitom první oběti bolševického stalinismu byli lidé z levého spektra opozice..) a tak dál a dál..
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(RZ, 17.12.2007 17:22:02)
Odpovědět
jojo, kdo nesouhlasi, hned nesouhlasi proto, ze byl nacek, ze
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(Ondra, 17.12.2007 17:22:45)
Odpovědět
Já nevím co dělal nebo nedělal Hamerský a upřímně řečeno mi to je srdečně jedno a vůbec to nepokládám za podstatné. A nemyslím si, že střízlivý postoj, který nepláče nad každým hnědým průvodem byl nutně musel být podbarven bývalou participací dotyčného na něčem podobném...

Ano..chtějí si na něm namastit kapsu..především však různí Slačálci, Caklíci, Pehe a podobné. O ty se bojím spíš než o ty ostatní :-)

K hodnocení totalitních režimů je podle mě nutno přistupovat komplexně a dívat se na ně na odvrácenou stranu modernismu a sekularizované deriváty netolerance monoteistických náboženství (to z mé hlavy upozorňuji, není), nebo alespoň trochu více složitěji než jen jako za "zvulgarizované pravičáctví"....

S tím neonacistickým násilím a desítkami obětí z 90. let (vyšlo na antifa.cz) bych byl opatrný. Polovina věcí (ne-li víc) z toho zahrnuje úmrtí následkem hospodské rvačky nebo nečeho podobného. Ano, neonacisté se s příslušníky menšin téměř vždy perou z nějakých etnických příčin, ALE:

a) často mohla být rvačky vyprovokována naopak následně poškozenou stranou (nezastávám se nácků)

b) pokud budeme za "politickou vraždu" považovat všechno, kdy se střetli neonacisté a někdo z toho odešel mrtvý, logicky musíme zavést i statistiky "ultralevicového" nebo "antifáckého" násilí.

Neonacisté slouží u armády...problém je, že zákon jasně hovoří o tom, že voják má právo na své smyšlení za situace, kdy ho nechá za zdmi kasáren, respektive se neprojeví na jeho výkonu služby, ale vyhodit někoho proto, že jsme zjistili že zastává tyto a tyo názory, prostě a dobře nejde. Armáda je navíc nasáklá bývalými bolševickými bachaři na důstojnických místech. To nikomu nevadí. Ti zmínění kluci jsou pokud vím ani ne poddůstojníci.

A jelikož vím, že dotyční patří sami o sobě spíše do té elitnější části armády, jsem jako jasný machiavellista i z tohoto důvodu proti propuštění z armády. A byl bych proti propuštění takto kvalitního jedince z armády, i kdyby to byl například komunista. Nemyslím si, že zde hrají roli nějaké v soukromí zastávané názory. Je to další zbytečná hysterie.

Sohlasím s Vámi v kritice české pravice, která dnes používá značně neférový slovník a hysterii ("stalinismus") vůči například i socialistickým názorům. Ze stejného důvodu mi vadí i současné vztahování slova "fašismus" na dost lidí a věcí okolo. Doporučuji k tématu lexikální eugeniky výborný článek zde: http://www.narmyslenka.cz/knihy/ZAPADbenoist.pdf

(podotýkám, že jinde než na NM český překlad toho textu prostě není, to jen aby jsme se vyhli zabřednutí do několikrát zde proběhnuvší diskuse o prvorepublikové a současné NM :-) )
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(pbk, 17.12.2007 21:30:22)
Odpovědět
jen pár věcí: -
-jestli byl mladý hamerský NS nebo ne, je nyní jedno, ale i tak to ukazuje na podhoubí pravice
-pokud vím, tak desítky obětí nejsou jen ze serveru antifa.cz, ale i od organizací jako je HOST, od autorů jako Mareš a hlavně - opírají se o zprávy ministerstva vnitra..
- nevím jestli zrovna Slačálci a Caklíci (narozdíl od typů pan Pehe) si mastí svou politickou kapsu, nicméně právě oni jdou už roky(!!!!) s kůží na trh, i díky jim a antifě je neonacismus pojmenován jak má a oni si za to nesou, vím to, ne zrovna pěkné následky, je to o jejich odvaze..
- na vojáky-nacisty nemám co říct...žádný prostor pro ně, natož pak v represivních složkách státu..
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(RZ, 17.12.2007 16:58:50)
Odpovědět
Bohuzel, nemohu si pomoct, ale stejny fasisticky xindl na obou stranach.

Vzpominam si, jak si Fendrych pochvaloval nasilniky z Antify...

LPA (nic proti zidum ani Zidum, ale jejich organizovani predstavitele mi lezou krkem) se rozhodla zmenit ceska mesta na bojiste extremistickych bojuvek, a nahrabavat na tom politicke body...
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(pbk, 17.12.2007 17:02:24)
Odpovědět
Jo to je pravda, když někdo chce pochodovat ve výročí holokaustu, při kterém zařvala většina mých blízkých a já si dovolím se ozvat, tak hrabu politické body, navic jako Žid..
no možná až se začnete mýt a najdete si děvče, Richarde, kouknete se na leccos i jinak..
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(RZ, 17.12.2007 17:08:22)
Odpovědět
nemam rad pomluvy urciteho razeni... ja si te najdu:)
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(pbk, 17.12.2007 17:10:47)
Odpovědět
to je dobře, protože ostatní pomluvy evidentně ano,najdi..možná budem první..:)
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(RZ, 17.12.2007 17:16:41)
Odpovědět
No, jak se to vezme, lidi se pomlouvaji ruznymi zpusoby a vetsinou se to da bez problemu ignorovat. Clovek se nema s ubozaky spinit. Ale je urcita hranice. Tady jste me obvinil z neceho, co tezko mohu nejak vyvracet, a protom si prumerny ctenar muze rici "na kazdem sprochu pravdy trochu"

To znamena, ze dat ti par facek uz je nutne. Najit si te nebude problem
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(pbk, 17.12.2007 21:21:26)
Odpovědět
Neboj, až se jednou potkáme, já se přihlásím, ale abys nebyl překvapený, až se tvým "pár fackám" budu bránit tak, že tě to bude mrzet..a hodně dlouho..:)
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(RZ, 20.12.2007 0:33:12)
Odpovědět
o to to bude tvrdsi
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(pbk, 20.12.2007 10:08:44)
Odpovědět
no já se budu maximálně štítit tvých mastných vlasů, bradavic a zápachu, jinak to půjde, myslím, rychle...velmi rychle..:)
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(RZ, 20.12.2007 12:06:41)
Odpovědět
Člověče, ty musíš být fakt naprostý ubožák.

No já nevím, já si vlasy myju každý den, a taky už mi jich moc nezbývá:) Nicméně, tvá ubohost například věděla, že pěstuju šneky, a znáš spoustu detailů o Markovi i Lokim apod. Ty jsi někdo z fakulty, někdo kdo dobře zná většinu kluků z MP, na chodbě se s nimi, popř. s námi pozdraví, a pod pseudonymem uráží. Zoufalství, které tě žene k neustálému vyhledávání svých "známých" a jejich anonymnímu urážení musí být nezměrné. Je samo o sobě trestem. Na facky se vykašlu, ale chci vědět, kdo jsi.
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(pbk, 20.12.2007 17:47:19)
Odpovědět
žádná fakulta, jen monitoring...
Nelze všechno stále dokola zakazovat
(Václav, 19.12.2007 0:23:09)
Odpovědět
Pokud je skutečně toto výročí natolik bolestivé pro obyvatele Plzně židovského původu, potom by asi mělo každé město vydat určitá tichá období, kdy se nesmí demonstrovat, ne delší, než čtvrtinu délky roku. Nelze stále všechno dokola zakazovat, tím akorát uděláte neonacistům reklamu. Je pravděpodobné, že úmysl provokovat tam ani nebyl, ale holt se to prostě s takovým výročím sešlo. Na Borech sedí Pechanec, a ten skutečně nikoho nezabil, čímž nechci říct, že je svatý ...
Nelze všechno stále dokola zakazovat
(Václav, 19.12.2007 0:23:10)
Odpovědět
Pokud je skutečně toto výročí natolik bolestivé pro obyvatele Plzně židovského původu, potom by asi mělo každé město vydat určitá tichá období, kdy se nesmí demonstrovat, ne delší, než čtvrtinu délky roku. Nelze stále všechno dokola zakazovat, tím akorát uděláte neonacistům reklamu. Je pravděpodobné, že úmysl provokovat tam ani nebyl, ale holt se to prostě s takovým výročím sešlo. Na Borech sedí Pechanec, a ten skutečně nikoho nezabil, čímž nechci říct, že je svatý ...
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(Nespokojený občan města Plzně, 8.1.2008 20:08:35)
Odpovědět
Náckové ať jdou do píči!!!!!!!!!!!!!!
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(NS88, 10.1.2008 23:09:05)
Odpovědět
Vy jedni vyjebani debilové co pořád ten pochod spojujete s nějakejna ŽIDAMA. Kdyby se nahlásil jakejkoliv datum tak si zase někdo (žid) vymyslí že to je výročí nějakýho nesmyslu spojenýho s židovskou kulturou...No jo no pochody, demonstrace...se dají organizovat jenom v sobotu, no a na každou sobotu si vždycky něco najdou, je to smutný že v tutý zemi opravdu již není žádná svoboda :( A už ani není překvapivý že všechny média všechny tyto kauzy překrucují a dělají z neonacistů zrůdy!!!!!! Je to strašný jak tato zem upadá stále níž...říkáte že sme rasisti nacisti...ale my bojujeme za tutu zem, nechceme aby to jednou i na našich zahradách vypadalo třeba jako v mosteckém Chánově, kde žijí CIKÁ-I v odpadcích přece nachcete takhle žít i vy?!!! Malá ukázka :) www.odpor.org/UserFiles/Image/Chanov/chanov02.jpg Doufám že každý z vás dostane rozum a postaví se proti teroru který nechává naši zemi napospas všem přistěhovalcům a nenechá poctivého Čecha říci co si myslí "nahlas".
Naviděnou v Plzni! Widerstand forever
Re: Liga proti antisemitismu: Zabraňme pochodu neonacistů v Plzni!
(Disident, 22.2.2009 16:25:31)
Odpovědět
V té plzni ty náckové měli pravdu.Židé si dělají monopoly na všechno a kdo se ozve tak je zle. To by být nemělo.I když neonacizmus nemusím náká ta pravda tam přeci jenom je.