reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu

Autor: Michael Anděl | Publikováno: 21.5.2008 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Kosovští Albánci vyhlásili jednostranně nezávislost na Srbsku za ochotné participace mezinárodního společenství. Opět tak byl po roce 1938 suverénní stát proti své vůli zbaven části území. A které že to byly státy, jenž jako první uznaly pochybnou nezávislost Kosova? Německo, Francie, Velká Británie a Itálie. Nepřipomíná vám to něco? Které země podepsaly Mnichovský diktát? Ve skutečnosti však o žádnou nezávislost nejde. Správu OSN nahradí správa EU se stejnými pravomocemi, včetně práva vetovat zákony a jmenovat funkcionáře. Kosovo tak bude definitivně vyrváno Srbsku a za protektorátu Evropské unie předáno do rukou teroristů a mafiánů. UÇK byla rozpuštěna jen formálně, nadále působí a její představitelé jsou dnes v čele kosovské vlády. Současný premiér Hashim Thaçi, bývalý vůdce UÇK a tehdejší boss mezinárodního albánského podsvětí 1), a jeho předchůdce expremiér Agim Çeku, válečný zločinec, na nějž byl vydán mezinárodní zatykač coby na strůjce medackého masakru srbských civilistů, to jsou dnešní partneři OSN a EU.

 

Intervence NATO proti tehdejší Jugoslávii byla nelegitimní a nespravedlivá. Násilnosti ze strany albánských extremistů se datují až k začátku 80. let, kdy Kosovo požívalo široké autonomie včetně vlastní ústavy, sněmovny a vlády. Tehdy také Albánci díky demografickému tlaku (enormně vysoká porodnost) opanovali většinu kosovských úřadů a nezřídka utlačovali etnické Srby. Srbská vláda v roce 1990 reagovala na vyostřující se situaci v Kosovu odebráním autonomie a leckdy nepřiměřenými zákroky vůči albánským radikálům. Tehdejší prezident Slobodan Milošević, komunista, ze kterého se posléze stal šovinista, založil na kosovském problému svoji politiku. V roce 1998 zahájila UÇK, albánská nacionálně islamistická bojůvka, masivní ozbrojené povstání, při němž zavraždila mnohé Srbské policisty, civilisty, ale také Albánce, kteří se k ní odmítli přidat 2). Srbští četníci odpovídali nevybíravě, nikoli však genocidou, jak prohlašovali tehdejší představitelé NATO. Odhady Severoatlantické aliance tenkrát hovořily o více jak 100 000 zavražděných Albánců. Následně po invazi NATO do Kosova však bylo potvrzeno, že tyto odhady byly přemrštěné. Namísto očekávaných 100 000 bylo v Kosovu nalezeno stěží 3000 těl – albánských i srbských 3) (srov. válka v Bosně měla za následek 200 tis. obětí). U mnohých z těchto exhumovaných mrtvol dokonce ani nebyly prokázány stopy popravy nebo mučení. Činitelé NATO a tribunál v Haagu však odmítli sdělit, jak velké procento vykopaných těl jevilo právě známky popravy. Nebylo ani dokázáno, kolik z těchto mrtvol jsou civilisté. Inu, nemáte-li přesná čísla, můžete této otázky dle libosti využívat. V Kosovu žádná genocida neproběhla. Albánci prchali před vzájemnými boji UÇK a srbských jednotek. Proč NATO zasahovalo kvůli konfliktu v Kosovu, a nezasáhlo např. v Dárfúru, kde arabské vládní milice povraždily více než 100 tis. civilistů, nebo Čečensku (50 tis. civilních obětí) zůstává otázkou.

 

Naproti tomu „humanitární bombardování“ (neologismus vynalezený V. Havlem) tehdejší Jugoslávie přineslo podle střízlivých odhadů organizace Human Rights Watch téměř 600 civilních obětí 4). Bombardovány byly kromě vojenských cílů také nemocnice, mosty, municipální objekty, rozhlas, televize a dokonce i čínské velvyslanectví. Bombardéry NATO totiž létaly příliš vysoko, aby se vyhnuly střelám srbské vzdušné obrany, a nemohly tudíž přesně zaměřit své cíle. Tato akce navíc proběhla za podivných právních okolností. UÇK byla těsně před invazí NATO do Jugoslávie vyškrtnuta ze seznamu teroristických organizací CIA. Když zmocněnec USA pro Jugoslávii R. Gelbard odsoudil UÇK jako teroristickou organizaci, byl ihned odvolán. 5) Jednalo se o zásah NATO, avšak žádný členský stát napaden nebyl. Akce ani nebyla schválena americkým Congressem (invazi do Afghánistánu a Iráku Congress schválil). Byla to tedy iniciativa výhradně Clintonovi administrativy a Evropské unie. Vše proběhlo dokonce bez souhlasu Rady bezpečnosti OSN. Napadení se překvapivě účastnily také Německo, Francie a Kanada, země, které v případě invaze do Afghánistánu a Iráku pedantsky lpěly na mandátu Rady bezpečnosti. Dále není bez zajímavosti, že bombardovány byly také Vojvodina, srbská autonomní oblast obývaná převážně Maďary a Rusíny, a Černá Hora s většinově nesrbským obyvatelstvem, která se jako svazová republika tehdejší Jugoslávie do zásahů v Kosovu nezapojovala.

 

Po invazi NATO do Jugoslávie, tedy poté co Albánci poznali, že svět na jejich hru přistoupil, vypukly nepokoje v sousední  Makedonii, kde je další více než 25% albánská menšina. UÇK rozšířila svou působnost na makedonské území, kde se k ní hojně přidávali místní Albánci. Začali ostřelovat makedonská města (Tetovo) a terorizovat nealbánské obyvatele. Stovky Slavomakedonců i příslušníků jiných nealbánských etnik byly vyháněny, olupovány a desítky jich byly zavražděny, mnohdy velmi brutálně. Avšak západní média o zvěrstvech Albánců v Makedonii referovala velmi spoře 6). Je velmi pravděpodobné, že současné vyhlášení Kosovské nezávislosti povede k další destabilizaci tohoto regionu. Albánci z Makedonie (25% tamní populace), Černé Hory (10%) a vlastního Srbska (100 tis.) se budou chtít připojit ke Kosovu, a vytvořit tak, když ne Velkou Albánii, tak alespoň Velké Kosovo. Inspirace svévolným vyhlášením kosovské nezávislosti však nekončí na Balkáně, nýbrž se týká dalších separatistických území a kriminálních států na nich založených (Podněsteří, Abcházie, Jižní Osetie, Severní Kypr). Srbsko na druhou stranu bude pociťovat právo připojit Srby obývaný sever Kosova a Srbskou republiku v Bosně (49 % území Bosny a Hercegoviny).

 

Uznání kosovské nezávislosti je projev snahy západu snadno se zbavit problému, avšak problémy akorát přibudou. Srbové zahořknou a budou se čím dál víc vzdalovat Západu a přibližovat Rusku, které mohutně posílí svůj vliv na Balkáně. Kosovo se stane doupětem mezinárodního organizovaného zločinu a islámského terorismu. Jakkoli kosovoalbánský radikalismus vznikl spíše jako hnutí nacionalistické nežli nábožensky fundamentalistické, hbitě postupuje jeho islamizace. UÇK byla a je podporována Teheránem a globálními džihádisty 7). Kosovský konflikt je stejně jako konflikt bosenský nebo čečenský dodatečně islamizován. V Bosně a Sandžaku se nyní rozmáhají vahábité 8). A pak saúdskoarabské dotace na albánské školství. Nemluvě o tom, že balkánské národy se navzájem vyhraňují mnohem více na základě náboženském nežli jazykovém. Kosovští Albánci jsou také mnohem religióznější než jejich bratři z Albánie. Temná Hoxhova totalita udělala z Albánie odpadkový koš a islámu nikterak nepřála, narozdíl od tolerantního Tita.

 

Česká republika nemá důvod uznat nezávislost Kosova. Argumenty ministra zahraničí Schwarzenberga, že si jedině tak zachováme vliv 9), jsou absurdní. Naopak vliv bychom získali, kdybychom šli proti proudu a Kosovo neuznali. To by Srbové velmi ocenili a otevřeli pro Čechy exkluzivní obchodní a politické možnosti. Je pozoruhodné, že rádoby euroskeptici typu Vondry (Lisabonská smlouva sic!) v tomto případě prosazují zásadu nevybočovat z řady a v EU společně postupovat. Kosovo je jádro středověkého srbského státu a pro Srby téměř svatým místem, neboť právě na Kosovu se nachází množství pravoslavných křesťanských svatostánků. Česká republika by udělala veliké morální gesto, kdyby nezávislost Kosova neuznala, neboť nemá na svém území separatistické menšiny, tak jako Slovensko, Španělsko, Nigérie a jiné státy, které Kosovo neuznávají z čistě pragmatických důvodů. A proto měli Češi jedinečnou možnost ukázat svůj smysl pro legitimitu a mezinárodní právo a svévolnou nezávislost Kosova odmítnout.

Bohužel se tak nestalo a náš stát, který má podobné historické zkušenosti s odtržením části svého území se rozhodnutím vlády Mirka Topolánka podílí na novém Mnichovu...

 

1) http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/699175.stm

2) http://www.siri-us.com/backgrounders/Archives_Kosovo/Albanian%20supporter%20letter

3) http://www.guardian.co.uk/Archive/Article/0,4273,4052759,00.html

4) http://www.hrw.org/reports/2000/nato/

5) http://www.cooperativeresearch.org/entity.jsp?entity=robert_gelbard

6) http://www.britskelisty.cz/0108/20010829g.html#06

7) http://www.senate.gov/~rpc/releases/1999/fr033199.htm

8) http://eurabia.cz/Articles/1628-vahabite-na-balkane-obrezavaji-klitoris-manzelkam.aspx

    http://eurabia.cz/Articles/1641-chorvaty-je-treba-vyvrazdit-rikaji-vahabite.aspx

9) http://www.novinky.cz/clanek/133779-schwarzenberg-uznanim-kosova-si-zachovame-vliv.html

 

Michael Anděl

redaktor www.EUportal.cz

reklama
2692 čtenářů | 19 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Bude se Česko podílet na novém Mnichovu?
(HF, 7.3.2008 10:20:38)
Odpovědět
Když to vezmu pouze z ekonomického pohledu, tak je lepší podporovat desetimlionové srbsko než milionové kosovo.
Re: Bude se Česko podílet na novém Mnichovu?
(F. Šalda, 7.3.2008 14:49:43)
Odpovědět
přesně tak
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(Jiří Zahrádka, 21.5.2008 17:14:12)
Odpovědět
Je to hnus. Čest a spravedlnost už se snad ani nepředstírá. Pravda je asi předglobalizačním přežitkem nebo co.

Naprosto nechápu důvody, proč i Amíci podpořili takovou loupež.
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(Maro Skřipský, 21.5.2008 21:16:17)
Odpovědět
Protože Bush, údajný bojovník s islamismem, hraje proti evropským národům muslimskou kartu. On sám to asi nevymyslel, neb je debil, ale někdo z neokonzervativních teoretiků mu jistě tuto ideu názorně vysvětlil. Nejspíš pomalu, s barevnými fixy a třikrát zopakoval :-)
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(Jiří Zahrádka, 22.5.2008 15:19:34)
Odpovědět
:-)) Chlape, já nevim, jestli hrají proti Evropě muslimskou kartu. Já třeba tu podporu vstupu Turecka vnímám jako logickou šanci na totální reformu nebo rozpad EU, takže to podporuju. A tím samostatným Kosovem se podle mě EU moc nenaruší - ty mafiáni si cesty do Evropy nacházeli i bez nezávislého Kosova. Nevím. Pro mě je tohle velkou záhadou.
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(Josef, 22.5.2008 16:27:58)
Odpovědět
Kdyby se CR republika nehnala do EU a zustala svobodna, tak by od Bushe dostala stejnou podporu jako ostatni svobodne staty. To, ze vsechno odkyvne EU je jen z duvodu, aby Evropsky plebiscit jeste vice nepopudil proti USA. Situace se zlepsuje, protoze jeste nedavno se Amici v Evrope museli vydavat za Kanadany. Brozurka jak se chovat jako Kanadan, nalepka javoroveho listu na kufr a kanadsky odznak stala 30 dolaru.
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(Jiří Zahrádka, 22.5.2008 16:49:00)
Odpovědět
Obavam se, ze ne, Josefe. GWB proste podporil loupez. Tecka. To neni konzervativec. V tomhle se zachoval proste jako loupeznik. Ja sam nevim, proc me to Kosovo tak emocne nabiji. Ja se nikdy zvlast nezajimal o Jugoslavii. Mne to proste jen prijde jako krystalicky cista nespravedlnost. Zrudnost. I kdyby to GWB delal jen proto, aby nepobouril jeste vice Evropany proti USA, tak je to spatne. V tak zasadni moralni otazce ma ferovej chlapek stat na strane Pravdy a Spravedlnosti treba proti celemu svetu.
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(Josef, 22.5.2008 18:49:15)
Odpovědět
Bush nebude delet nic proti vuli svych spojencu Nemecka, Francie, Britanie a nove ziskanemu priteli v Italii, nehlede k domacimu tlaku, kde mu hazeli nepratelstvi Chiraca-Schroedera na hlavu. Ja si zase myslim, ze ten projekt Kosovo je Bruselsky, kteri predpokladaji ze se Kosovaci rozpusti v EU jako kostka cukru.
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(Jiří Zahrádka, 23.5.2008 10:40:19)
Odpovědět
Obavam se, ze neni jen bruselsky. Ale i kdyby byl, GWB mel rict ne. Nemel Kosovo uznat. Tohle je zcela zasadni moralni chyba, a kdyby vsechny ostatni jeho kroky byly OK (jakoze zdaleka nejsou), tak tohle je neguje, nebo aspon silne snizuje.

Fandil jsem GWB, cetl jsem jeho knihu "Promise we must keep" nebo tak nejak (ja ji cetl v cestine), a byl jsem jim nadseny. Ale to, co pak v realu delal, byla studena sprcha.
Myslim, ze je to fajn chlapek jako kamos do hospody nebo ke spolecnym barbecues. Mozna byl i skvelym guvernerem. Ale v pozici prezidenta USA je to katastrofa.
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(Josef, 23.5.2008 14:35:10)
Odpovědět
Navsteva GWB v Albanii byla ciste podekovat za pomoc jejich armady v Afganistanu, kteri se velice dobre snazi likvidovat zbytky alkajdy. Pro ne navsteva byla pocta a to Kosovo , Ukrajina, Gruzie a dalsi kteri se snazi umistit Amiky doma je nikoliv expanze USA, ale tyto narody zene strach z Ruska a chteji mit alespon nejakou pojistku proti dalsimu osvobozeni krasnujou army. Treba Kosovo chce na zapad stejne jako ostatni male narody byvaleho pokrokoveho imperia. Tak proto je treba uznal ciste z duvodu, ze chteji svobodu a do westwrn civilizace. Ne jako Cesi, kteri delaji ramena s radarem a predstiraji, ze se dovedou ubranit komukoliv sami. Kazdopadne Rusko neni momentalne militaristicky nebezpecne, ale bude se snazit destabilizovat a rozkladat sve byvale republiky vcetne CR korupci jejich vlad zapomoci penez utrzenymi za olej. Na propagandu a korupci jsou to borci!
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(Josef, 23.5.2008 14:40:02)
Odpovědět
"westwrn" mineno western.
A stejne me udivuje kolik nepratel GWB ziskal jen tim ze vytvoril demokracii v Iraqu.
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(jj, 24.5.2008 14:26:49)
Odpovědět
Jestli se někdo snaží tuto zemi rozkládat a kontrolovat pomocí korupce tak jsou to havlisté - a ti jsou placeni úplně odjinud než z Ruska
Co bude česká vláda dělat,
(Milan, 21.5.2008 21:30:46)
Odpovědět
až se jižní Slovensko odtrhne od Slovenské republiky?
A co třeba až se rozhodne odtrhnout třeba Jablunkov nebo jiná polskojazyčná obec v Slezsku od ČR?
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(HF, 22.5.2008 11:39:51)
Odpovědět
Z Kosova se nestane doupě organizovaného zločinu, protože už jím dávno je!!!
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(Josef, 24.5.2008 9:57:35)
Odpovědět
Tvrdit, že "Bush, údajný bojovník s islamismem, hraje proti evropským národům muslimskou kartu" je kompletne mimo misu, protoze je to projekt EU, ktery se snazil rozjet Sarkozy, coz byl jeho prvni projekt pripojit k EU severni Afriku. A take to byl prvni rozpor po jeho nastupu ve Francii s kanclerkou Merkel, ktera mu to prozatimne zarazila s poukazanim, ze by to jeste vice zkomplikovalo podepisovani Lisabonske smlouvy. Podle Der Spiegel Brusel uz do projektu nainvestoval 20 bilionu euros.
Takze tvrdit, ze Bush je debil, nebo loupeznik, ktereho dvakrat volilo 62 milionu obcanu dava obraz, jak jste desorientovani antiamerickou propagandou evropske i americke levice. Republice pribyl dalsi kamarad v boji proti radaru a sice je to Cina! Putin kdyz nastoupil na urad, tak prvni jeho cesta byla do Londyna jako signal spoluprace se zapadem. Medvedev dal signal ze spoluprace konci a odjel do Ciny, s kterou Rusaci se nyni budou snazit blokovat nejen radar, ale i embargo na Iran (oba staty maji veto v RB OSN), aby si Iran mohl dodelat atomovou bombu a tim padem sud voleje bude stat 260 - 300 dolacu. KeGeBaci operuji stejne jako mafia a znovu rozjeli studenou vojnu, tentokrate ovladanou pritahovanim kohoutku a vydiranim zapadu. Ze se vina bude zase hazet pres Atlantik na prezidenta Bushe, o tom vubec nepochybuji. A jestli vam to nedochazi, proc Rusku a Cine vadi protiraketovy system? Uvedenim do provozu by se jejich interkontinentalni rakety, do kterych vrazeji vsechny prachy staly absolutnimi. Prezident Reagan je uz davno mrtev a jeho "star-wars" idea komunistum stale neda spat!

------------------------------------------
Mr Sarkozy has proposed the idea of a Mediterranean union between southern European and North African countries. France’s scheme, which seeks to replace the “Barcelona process”, a stumbling 12-year-old effort to create a north-south bridge across the Mediterranean. EU officials who have devoted 20 billion euros to the Euro-Med project take a dim view of the French plan to replace it. Doubters in Europe wonder how Mr Sarkozy would be able to persuade the southern Mediterranean neighbours to bury their rivalry and come together as Europe’s nations. Algeria and Morocco have, for example, been in dispute for the past two decades over the western Sahara.Le Monde newspaper commented today: “The idea of a Mediterranean Union is a handsome project".

------------------------------------------

A recent study by the prestigious American Enterprise Institute identified 26 Russian and Western journalists assassinated by Russia’s political police since 2,000, when Vladimir Putin was installed in the Kremlin. 28% of today’s leading political figures in Russia served in the KGB or its successor, and 70% of the rest have some intelligence affiliation. During the heyday of the Soviet Union, there was one KGB for every 428 citizens. Now there is one FSB-ist for every 297 citizens of the new Russia. There is no such thing as a democratic police state. Russia’s enormous political police organizations are poised to rally behind a new dictator—nationalist, socialist, fascist or whatever label he might choose for himself—who from that vast territory could again reach out and threaten our Western way of life.

Study by Professor Stephen White of Glasgow University, Professor Michael McFaul of Stanford University, and the Hoover Institution’s John Dunlop.
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(Maro Skřipský, 24.5.2008 12:09:25)
Odpovědět
Nesouhlas, Josefe. Pokud jde o Čínu, tak Bushovo nepřátelství vůči ní je čistě verbální, v praktické rovině Bush nečinně přihlíží skupování US dluhopisů Pekingem, což snižuje mj. americkou národní bezpečnost a ekonomickou stabilitu.
Muslimskou kartu proti evropským zemím začala hrát už Clintonova administrativa a neoconi v tom pokračují. Ono je vůbec zvláštní, že zahraniční politika Clintona ( např. velká zahraničně politická podpora Bosny a Hercegoviny, navázání styků s kosovskými předáky atd.) a Bushe je v mnohém podobná. Přitom během první kampaně v roce 2000 Bush vystupoval proti přílišnému intervencionismu, to si velmi dobře pamatuji (podvedl své voliče)
Ad islamismus - boj s islamismem v Bushově podání buď neexistuje, nebo ho nechápu. Bojovat proti islamismu napadením sekulárního socialistického diktátora Husajna je totálně mimo, nehledě na fakt, že většina analytiků se shoduje v tom, že na irácké krizi zesílil právě islamistický Írán, který navíc přišel o přirozeného soka v regionu. Starý Bush dobře věděl, proč Saddáma nesvrhl. Věděl totiž, že je vhodné zachovat stav, kdy se dva parchanti (Irák a Írán) drží vzájemně v šachu.
Bushe samozřejmě chápu jako menší zlo oproti levičákům z demokratické strany, nicméně jednoduchý člověk to je, viz jeho věty typu "Ryby a lidé mohou žít v míru" "Rád opět vidím premiéra Anzara" nebo "Máte v Brazílii taky černochy ?"
:-)
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(Josef, 24.5.2008 17:11:24)
Odpovědět
Pokud vim, tak v UK jsou problem Pakistanci, ve Francii severni Afrika a v Nemecku Turci. Sice na zacatku nebyli problematicti az do doby, nez dorazili radikalni muslimsti knezi, kteri lejou do muslimu nenavist ke krestanske civilizaci. Kosovska armada zase bojuje proti Alkajde v Afganistanu. Takze nazor, ze Bush hraje proti evropským národům muslimskou kartu je ciste dalsi vymysl podporit antiamericke nalady v EU, kdyz tu kartu hraje Brusel. (Kdo se vyznamenal proti Anglicanum v sev. Africe? a francouzska armada mu kryla zada!). Podle Buchanana se USA nemely do Balkanu vubec michat, sam jsem byl proti tomu, ale uz jsem napsal, ze to bylo prodano americke verejnosti jako pomoc spojencum z NATO. O tom, ze se prezident prerekne vim, ale horsi je, ze minuly tyden z rozhovuru s prezidentem vyjmula CNN 13 vterin rozhovoru, takze jeho slova dostaly obraceny smysl, stejne to same nedavno udelali novinari z BBC dokonce tiskem, sice druhy den zverejnili opravu, ale kdo ji necetl, tak ma obraceny nazor. Ale kdyz si myslite, ze je blbej tak co ? Ja zase mam podobny nazor na ceskou politickou scenu, ale podrobnosti naznam, tak se do vnitropolitickych zalezitosti nemicham. Ovsem kdyz nekdo zverejni zcestne informace o USA, tak se angazuji, vymenil jsem cesky dres za americky jako hokejiste!
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(Josef, 24.5.2008 17:51:47)
Odpovědět
Prezidentu Klausovi take nadavaji, ze neskocil na globalni oteplovani a jak dlouho to vezme, nez se oteplovani Jupiteru svede na Americany a jejich SUV?
http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/ap080523.html
Re: Česko se díky vládě Topolánka podílí na novém Mnichovu
(Josef, 24.5.2008 21:30:09)
Odpovědět
A kdyz uz je rec o Mnichovu....
Mnichov ala Buchanan, anebo kdo chce psa biti, hul si najde!
Patrik, ktery napaluje Bushe, za to, ze nechce vyjednavat s teroristama obhajuje Mnichov tim, ze to bylo prirozene objetovat Sudety Hitlerovi, protoze je stejne obyvali Nemci a povazovali za fatherland. (With these Germans went the lands their ancestors had lived upon for centuries, German Bohemia, or the Sudetenland). A podle Patrika Hitler nechtel valcit s Polskem, ale Polaci mu nechteli vratit Danzig, a Baltic port of 350,000 that was 95 percent German! Hitler chtel Polaky za spojence v tazeni proti ruske kominterne, ale ve stejnem clanku Patrik pise, ze proto se Hitler spojil se Stalinem a napadli Polsko. Dale Patrik poukazuje kdo s kym vyjednaval v minulosti a unikl mu dulezity bod vyjednavani, ktery uplatnil az prezident Reagan. Ten take odmital vyjednavat s SSSR az do doby, kdy vybudoval poradnou armadu a mohl Michajlovi rici v Rejkjaviku do oci "My vas zvitezit nenechame" mate to marne! Jakekoliv vyjednavani pred tim odmital a povazoval ze pouhe ustupky satanskemu rezimu.
Bush totiz prohlasil ze vyjednavat s teroristy je uplne zbytecne, protoze je stejne nikdo nepresvedci, ze jejich totality jsou spatne! (Addressing the Knesset on the 60th anniversary of Israel's birth, Bush said those who say we should negotiate with Iran or Hamas are like the fools who said we should negotiate with Adolf Hitler).

Takze tady je tech 10% kdy s Patrikem nesouhlasim http://www.humanevents.com/search.php?author_name=Patrick%20J.%20Buchanan V clanku " Bush Plays the Hitler Card" Nejlepe Buchanana vystihl jeden z komentaru v clanku, kde pise:" Pat, I think you are a very smart and informed person. But some of the things you have written lately make me wonder how far left you are willing to lean".