reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus: Cítím loajalitu vůči vlastní zemi, ale vůči Evropské unii takovou loajalitu necítím

Autor: Redakce | Publikováno: 29.3.2008 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

Pro mě výchozí entita, vůči které já cítím svou loajalitu jako člověk, ale neméně jako prezident České republiky, je loajalita vůči vlastní zemi. Vím, že se to někomu z kazatelů evropanství líbit nebude, ale já žádnou takovou loajalitu vůči Evropské unii necítím. A říkám to nemilosrdně a říkám to velmi otevřeně a říkám to nezbaběle. Samozřejmě, že bych mohl zvolit jemnější výrok a nevyvolat žádnou polemiku, ale já to říkám naprosto rezolutně. Pro mě je bližší košile než kabát, kdybychom chtěli použít toto přirovnání, a proto mě zajímají efekty, náklady a výnosy pro Českou republiku, v tomto smyslu mě náklady a výnosy pro Evropskou unii netrápí.
 
Soubor:Small coat of arms of the Czech Republic.svg
 

Soubor:Flag of the president of the Czech Republic.svg

 

 

 

 
 

reklama
1023 čtenářů | 16 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klaus: Cítím loajalitu vůči vlastní zemi, ale vůči Evropské unii takovou loajalitu necítím
(nechápavá, 29.3.2008 8:42:06)
Odpovědět
Hrůza domyslet,co by bylo,kdyby bylo,jen dát této myšlence absolutní moc.To už tu v historii bylo,nebo ne?
Re: Klaus: Cítím loajalitu vůči vlastní zemi, ale vůči Evropské unii takovou loajalitu necítím
(Karell, 29.3.2008 11:20:00)
Odpovědět
Máte pravdu, že zde již byli v minulosti lidé, kteří necítili loajalitu k vlastní zemi, ale k nějakému nadnárodnímu uskupení podobnému EU. Např. Emanuel Moravec k nacistické Nové Evropě nebo Klement Gottwald k Sovětské unii. Podle všech měřítek se takovému chování říká kolaborace.
Re: Klaus: Cítím loajalitu vůči vlastní zemi, ale vůči Evropské unii takovou loajalitu necítím
(karlovi, 29.3.2008 12:57:47)
Odpovědět
asi jte mě nepochopil,já se nebojím žít v unii,ale děsí mě myšlenka moje zem,můj národ,moje republika.OK?
Re: Klaus: Cítím loajalitu vůči vlastní zemi, ale vůči Evropské unii takovou loajalitu necítím
(Karell, 29.3.2008 13:04:03)
Odpovědět
Asi jste nepochopila mou ironii...
Mě neděsí žít a bojovat za nezávislost naší země, za kterou položili život legionáři v první světové válce a bojovníci proti eurocentalistickému nacismu v druhé světové válce.
Nevím, proč bychom si měli nechat poroučet z Bruselu, Mosky či Berlína. Rozhodovat mají naši lidé u nás, ane nějací šašci z Bruselu, které nikdo nezvolil a které nikdo nezná.
Re: Klaus: Cítím loajalitu vůči vlastní zemi, ale vůči Evropské unii takovou loajalitu necítím
(Dan, 29.3.2008 15:48:44)
Odpovědět
Máte pravdu, ani já nechci aby o nás na Moravě rozhodovali cajzlové v práglu.

Pokud se chcete bavit o nějakém cetralismu, proč hledět až na Brusel, když tu máme Prahu ?!?
Re: Klaus: Cítím loajalitu vůči vlastní zemi, ale vůči Evropské unii takovou loajalitu necítím
(Maro Skřipský, 29.3.2008 17:04:23)
Odpovědět
Proč ? Protože Morava je historickou součástí celku zvaného "země české", zatímco ČR k Bruselu žádnou historickou ani státoprávní vazbu nemá.

Já sice rovněž prosazuji větší míru decentralizace republiky, nicméně Vaše přirovnání je naprosto mimo.

A s tím "Pružinským" bych to neviděl tak žhavě.Tuto informaci o údajném Klausově pravém jménu totiž - alespoň v ČR - šíří pouze neonacisté a část s nimi spřízněných antisemitů. To nejsou moc důvěryhodné zdroje....
Re: Klaus: Cítím loajalitu vůči vlastní zemi, ale vůči Evropské unii takovou loajalitu necítím
(alfa, 1.4.2008 0:22:35)
Odpovědět
Decentralizace tímto směrem je nesmyslná. V prvé řadě je většina významných postů v současné vládě obsazena právě syny Moravy - tedy celou republiku řídí z Prahy Moraváci, to však jen na okraj... Morava byla vždy pevnou součástí českého soustátí, jehož ústředím je Praha. Její "svébytnost" nelze vnímat jinak, než jako vyjádření jistých odchylek daných staletí trvajícím feudálním rozdělením - tedy jako důsledek správní nutnosti a obyčeje...přibližně stejně, jako kdyby začala jistou národní či etnickou svébytnost polovina obce na základě faktu, že nespadá pod přímou správu celku, ale pod jeho dislokovanou kancelář. Historické skutečnosti nenapovídají, že by na Moravě cítil svébytnost někdo jiný než stavy obávající se (zřejmě oprávněně), že v případném sloučení by jejich privilegia ztratila na váze (tedy klasický případ feudálního sobectví po vzoru našeho severovýchodního souseda)...toť posouzení silně přeceňovaných historických skutečností.
Re: Klaus je prezident kurevník
(Dan, 29.3.2008 15:53:25)
Odpovědět
Jenom připomenu, že Václav Klaus je člověk v zahraničí zcela bez kreditu.
U nás mu důvěřuje opět neuvěřitelných 63% lidí, vč jeho manželky, kterou již podruhé podvádí se svou milenkou.

Stejně jako podvádí ženu, podvádí Václav Klaus i naši zemi.
Důvodem je jeho bezcharakterní komunistický původ, důvodem je jeho ruský původ.

Václav Klaus není loajalní vůči EU, jeho srdce totiž tluče pro jinnou říši, pro pravlast svojí rodiny.

Václav Pružinskij, zvaný Klaus je bezesporu kurevníkem, což potvrdila i jeho žena, která už si začala balit kufry, Rusofilem což povrzuje jemu udělané cena prezidentem Putinem.

Není to Evropan, není to ani skutečný čech.
Re: Klaus je prezident kurevník
(pbk, 29.3.2008 19:07:17)
Odpovědět
Na národnost Václava Klause kálí pes, spíš je důležitá jeho svinská úloha při vytvoření nové , zlodějské třídy české buržoazie-jeho přátelství s mezinárodně stíhanými podnikateli není náhodné..
Re: Klaus je prezident kurevník
(nechápavá Danovi a pbk, 30.3.2008 17:53:43)
Odpovědět
máte můj sohlas,tak jsem to myslela. Zdraví nechápavá
Re: Klaus je prezident kurevník
(rici, 30.3.2008 20:10:50)
Odpovědět
Nechápavá, já jsem, čech toto je moje vlast. Vlastizrádci jak jsi ty a podobní eurohujeři by měli být zbaveni českého občanství. Ať si vás živý nějaká nadnárodní organizace. To z Klausem nemá co dělat.
Re: Klaus je prezident kurevník
(pbk, 31.3.2008 9:16:14)
Odpovědět
No nevím, kdo "živý" vás jako "čecha", ale mě jako Čecha živí tenhle stát, proto mi nené lhostejné, co se stalo( a děje ) s jeho národním majetkem..víte vy vůbec kolik právě přátelé Václava Klause-ať přímí či nepřímí- rozkradli toho společenského majetku a kolik Čechů a Češek připravili o své úspory, pane vlastenče?
Re: Klaus je prezident kurevník
(Evropan Jirka, 31.3.2008 17:22:42)
Odpovědět
Tak znova : máte - li nějaké důkazy o rozkradení čehokoli, je Vaší povinností podat trestní oznámení. Udělal jste to ? Pokud ne, jsou jen dvě možnosti: Jste hospodský (halónovinový) žvanil, nebo v těch rozkrádačkách jedete sám a kříčíte "chyťte zloděje". Přátelská rada: pokud včas vrátíte, co jste ukradl a projevíte účinnou lítost, bude k Vám soud shovívavější, nebo budete dokonce osvobozen.
Re: Klaus je prezident kurevník
(pbk, 31.3.2008 20:45:32)
Odpovědět
žvanil jste Vy - a opakuji se jen kvůli Vaší natvrdlosti: přátelé ( dle jeho vlastního vyjádření-alespoň u jednoho z nich) Václava Klause z devadesátých let, pro příklad: Viktor Kožený, Ranko Plevič-oba stíhaní nejen u nás za podvody, zpronevěry, ale věřím, že pan profesor měl a má takových přátel víc...stačí vám to?
Re: Klaus je prezident kurevník
(nechápavá, 1.4.2008 8:59:14)
Odpovědět
pane pbk máte pravdu a velká naše škoda,že s těmi lidmi co nás okradli nelze hnout.to,že nesouhlasím s Klausem a jeho politikou a ODS neznamená, pane EVROPANE JIRKO,že nejsem čech,ale spíše to vypovídá,že vám k člověčině chybí to podstatné a to je přijímat odlišné názory jiných.to dělali komunisti a dnes to dělá ODS.Zdravím všechny dobré lidičky.
Re: Klaus je prezident kurevník
(nechápavá, 1.4.2008 18:13:10)
Odpovědět
rici ty jseš fakt hloupej a budˇrád,že nevíš jak moc