reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu

Autor: Redakce | Publikováno: 16.4.2008 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

Musíme si pamatovat skvělou věc. I toto malé množství lidí-dvě, tři nebo čtyři procenta-oddaných určitým myšlenkám může mít veliký vliv. Dnes je v Americe vlivná malá skupina lidí, takzvaní neokonzervativci. Nejsou však konzervativci v dobrém smyslu toho slova, ani nejsou konstitucionalisty, ale mají moc. Mají vliv; řídí naši zahraniční i výdajovou politiku. Věří v zásahy naší armády, stejně jako v oprávnění socialistického systému. A nyní tak čelíme ročním rozpočtovým deficitům ve výši šest set miliard dolarů. To není udržitelná situace. 

reklama
1344 čtenářů | 24 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Jiří Zahrádka, 16.4.2008 9:37:30)
Odpovědět
Ten Ron fakt není tak špatný...
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(richard, 16.4.2008 12:37:03)
Odpovědět
To není, pokud by byl člen Demokratické strany USA, patřil by mezi její leadry, dost možná méně trapné, než Billary a Obtlama - jenže co tenhle chlap dělá mezi Republikány nechápu (tedy vyjímaje legendu o trojském koni...)...
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Jiří Zahrádka, 17.4.2008 10:31:43)
Odpovědět
Tomu nerozumím. Vždyť je to libertarián?
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Josef, 16.4.2008 12:44:35)
Odpovědět
Ron se dobre cte a vadi mi na nem, ze utoci na republikany. Problem v USA je levice a ne neoconi nebo republikani a levici ani Ron, ani Patrick nekritizuji. Jejich theorie se dobre ctou, ale prakticky jak chteji isolovat USA v dnesnim finacne a prumyslove propletenem svete. Souhlasim s nimi, ze by se mel na hranicich s Mexikem postavit plot, ale nesouhlasim s odchodem USA z evropskeho NATO nebo ze stredniho vychodu, nebo vypovedet obranne smlouvy s Jizni Koreou, Tajwanem, Australii a dalsimi spojenci a zustat doma.
------------------------------
Some of my best friends are libertarians and the greatest intellectual influence on me was Hayek. However, in practical political matters, libertarians tend to live in alternate universe, without regard for the real world consequences of their actions. Ron Paul – the only Libertarian in Congress – is a disgrace. He has waged a war against America’s war on terror, in lockstep with the left, and against the state of Israel, the frontline democracy in this war. (David Horowitz)
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(jj, 16.4.2008 13:59:21)
Odpovědět
Ale Ron Paul neútočí na Republikány ale na Neocons jenž jsou globalistická (dříve socialistická ,nyní fašistická)ultralevice uctívající socialisty Wilsona a FDR která infiltrovala GOP kádrovou invazí z levého křídla Dem.strany a pokouší se GOP převzít zevnitř - individua jako Bush a spol nemají s republikány nic společného - jsou to fake reps,Bush je fake Texan,gigantickým zadlužováním jdou na ruku bankéřům(typicky socialistické) ,podporují NAU(north american union),AMERO,likvidují ústavu,zavádějí policejní stát,zavádějí mučení(včetně taserů kterými dnes cops legálně na ulici mučí každého kdo se před nimi netřese strachy)atd,atd - svojí pseudopatriotickou (ve skutečnosti antipatriotickou protože patriot nemůže nikdy podporovat agendu NAU) agendou mi nejvíce připomínají pseudonacionalistu Hitlera snícího o sjednocené Neue Europe bez národů a hranic... prostě tihle "bojovníci proti terorismu" jsou stejní podvodníci a kriminálníci jako jejich enviromentální kumpáni sponzorovaní FEDem "bojující proti globálnímu oteplování" a prosazující globalistickou agendu(OSN danící celý svět "CO2 daní")
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Josef, 16.4.2008 15:59:36)
Odpovědět
Lituji, ze mas na USA takoveto nazory! Jak vidim, tak antiamerikanismus v EU pracuje velmi dobre.
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(jj, 17.4.2008 18:13:46)
Odpovědět
Tak mi tedy odpovězte v čem se mýlím.
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Josef, 17.4.2008 18:54:20)
Odpovědět
Mylite se ve vsem! Tomu se rika "Brain storm" a myli se i redakce kdyz otiskne citat o tom, ze neocon jsou socialisti!!
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(alfa, 18.4.2008 2:00:12)
Odpovědět
Ale ten citát jen říká, že neokonzervativcům je víceméně jedno, jaký ekonomický systém se používá (libertariáni považují americké hospodářství za značně nakažené socialismem)...vychází z toho, že neokonzervativismus je extrémně pragmatický, a kdyby se jim uzdálo, že USA potřebují centrální plánování, tak by ho zavedli.
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Josef, 18.4.2008 12:43:34)
Odpovědět
Tady se jedna o to, ze kdyz to rekl Ron Paul, ze je to pravda. Je to jeho nazor. V prezidentskych debatach uchazecu o prezidentsvi se predstavil jako vyborny kritik, ale nebyl schopen nastinit jeho osobni prezidentsky program. Proto ziskal velmi maly pocet hlasu.
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Jiří Zahrádka, 18.4.2008 15:05:14)
Odpovědět
Ja bych to takhle nevidel, Josefe. Neocons proste jsou jini nez klasicti konzervativci nebo libertariani. O tom asi neni sporu (jinak by nebyli neocons z techto stran kritizovani). A tak je logicke, ze mohou vzniknout rozdilne nazory a kritika. Ty to vidis v Americe spravne tak, ze tam jde hruza z magoru v Demokraticke strane, a tak radsi hajis alternativu - republikanske neocons s konzervativni retorikou. My tady nejsme primo ohrozeni nejakymi splasenostmi Demokratu, tak si dopravame ten pohodlny luxus kritizovat neocons, kteri nam proste nesednou a jejich politika nas z dlouhodobeho pohledu desi.

Nemusi to byt antiamerikanismus.
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Josef, 18.4.2008 15:56:07)
Odpovědět
Ja ani nevim o kom je rec specificky.
...Mala skupina lidi... podpori socaialisty nerespektuji konstituci to mi vychazi na levicove demokraty! A valka s Arabama nezacala v Iraku!
...The first United States military action overseas, executed by the U.S. Marines and Navy, was the Battle of Derne, Tripoli, in 1805, in an effort to bolster diplomatic efforts in securing the freedom of American prisoners and putting an end to piracy on the part of the Barbary states. ( Morocco, Algiers, Tunis, and Tripolitania (Tripoli).
Victory in Tripoli: How America's War with the Barbary Pirates Established the U.S. Navy and Shaped a Nation.
Zrusenim otroctvi v USA ztratili arabove obchod, tak se dali na piractvi, unosy a zadani vykupneho!
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(jj, 18.4.2008 16:55:45)
Odpovědět
To ano, zákaz obchodu s otroky byl velkou ranou pro Židy a Araby kteří dovoz otroků do USA a obchod s nimi organisovali ale co to má společného s dnešními gigantickými deficity,likvidací americké ústavy,likvidací americké suverenity(NAU) , propagací multikulturalismu a pol.korektnosti(to vše prosazované neocons) dost nechápu ... vy totiž pořád žijete v zcestné představě že neocons jsou pravice jen proto že se tváří jako pravice
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Jiří Zahrádka, 17.4.2008 10:48:30)
Odpovědět
Ten Horowitzuv vyrok o libertarianech mi velmi sedne (snad se na me libertariansti pratele nebudou zlobit) - protoze ja take rikam, ze oni jsou proste teoretici uzavreni v laboratori :-)).

Ale Josefe, ja myslim, ze to, ze neutoci na levici, je spis dano tim, ze jeji neprijatelnost povazuji za jasnou - o tom netreba mluvit, s tou se perou i ti neocons, tak co k tomu dodat noveho? Naopak, myslim, ze je dobre, kdyz se autenticti konzervativci (plus libertariani) neboji kritizovat neocons, kteri v jistem smyslu mohou byt vnimani jako trojsky kun republikanske strany. Americe by ted mirny navrat k izolaci mozna v mnohem pomohl. Jeji valecna angazovanost je vycerpavajici (navic - znas me - Irak je podle me obrovska nespravnost) a dusledkem globalizovane ekonomiky jsou tlaky na vyssi progresivitu zdaneni (myslim, ze jsem Ti posilal ten clanek z Foreign Affairs). Podivej se na to, co dela dolar...

A to NATO - ja se v prvni chvili, co jsem si precetl Tvuj prispevek, taky leknul predstavy, ze by USA odesly z NATO (nevedel jsem, ze by to Paul prosazoval, i kdyz to na nej asi sedi). Jenze ono se nam NATO bohuzel opravdu meni v impotentni krouzek kravataku, ktery nabira bez ohledu na kvalitu (strasne moc naplnuje globalistickou tendenci "kvantita na ukor kvality"). Takze je otazkou, jestli by pro USA nebylo lepsi vykaslat se i na NATO.

To neni antiamerikanismus. To je prave obava o Ameriku, kterou porad vnimam jako posledni pozemskou nadeji, kdyz se veci ve svete zacnou silne podelavat. Kam proudili zastupy Zidu pred valkou? Do Ameriky. Na Ameriku nadava kazdy - ateista, katolik, protestant... Ale kdyz jde do tuheho, vsichni sbali fidlatka, a frrr do USA. A ja se bojim, ze Amerika uz prestava byt bezpecnou pevnosti, a pritom se svet politicky velmi podelava...
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Josef, 20.4.2008 14:54:33)
Odpovědět
S temi neocony ze udajne: "Věří....... v oprávnění socialistického systému..." je asi chyba v prekladu, kdyby to byla pravda, tak by na ne levicova demokraticka strana neutocila, a byli by jeji soucasti, protoze demokrate se snazi o socialisticky system formou prerozdelovani penez kde slibuji, ze bohatym penize vezmou a rozdaji je chudym a tim si zajistuji volice! Kdezto konservativci se snazi vytvorit podminky, na priklad nizke dane a snadnost soukrome podnikat, aby si kazdy podle sveho vkusu vytvoril sve finacni zaopatreni osobne. Ja mam s temi libertariany problem, jsou mezi nimi i jedinci, kteri povazuji i znacku STOP u krizovatky za utok na osobni svobodu. A kdyz Ron Paul v prezidentske debate zacne vykladat, ze armada by se mela ze sveta stahnout domu, ze to neni v constituci se angazovat po svete, tak ma sice pravdu, ale dnes pritomnost ve svete je soucasti obrany USA a to constituce dokonce vyzaduje.
Kdyz napises: "Podivej se na to, co dela dolar....." ma ten samy ucinek, jako bych ti napsal podivej se co dela koruna, kdyz jsem vzdal cestu k socializmu, stalo pivo 1,70 Kcs pulitr ve treti cenove skupine - vyse jsem se spolecensky nedostal, protoze jsem mel spatny kadrovy posudek, zdedil jsem ho po otci! Ne vsichni Evropane se boji neoconu jako si to vykladate vcele s Buchananem zde, spise vyuzvaji klesajiciho dolaru a jezdi nakupovat do USA. Ti majetnejsi si kupuji byty na Manhattanu, kde vzhledem k vysoke poptavce vyhnali cenu na record $1,439,909 za apartma. Na Floride 26% transakci jsou zahranicni kupci, Kalifornie 16%, Texas 10% Arizona 6% atd. Dnes 7% vsech domu na Floride vlastni cizinci! A ti jsou majetni a studovani a vyvazuji napor chudych ilegalu z jihu, kteri jsou lahka korist pro levici, ktera je velice lechce zatahne ruznyni podporami na zavislost na levicovou byrokracii a tak si ziskavaji volice. V nekterych statech se poukazky na jidlo (foodstamps) inzeruji v novinach.
Proto ta nenavist ke konservativcum, protoze kdyby se vetsina lidi stala majetnymi a tim nezavislymi, levice by ztratila duvod existovat. A spousta byrokratu by si muselo najit opravdovou praci! Jako priklad bych uvedl Hillary v predvolebni kampani slibuje kazdemu novorozeniteti 5000 $ do vinku a nejvice se rozmnozuji Latinos! Zni to lidumilne, ale ve skutecnosti je to 5K z penez, ktere sebere lidem, kteri se snazi a kazdy den jsou v praci za volebni hlas!
--------------------------------
In a study by the National Association of Realtors last year, Florida was the top destination for foreign buyers, accounting for 26% of all transactions, ahead of California at 16%, Texas at 10% and Arizona at 6%. More than 7% of all Florida homes were sold to foreigners, the study found. In New York, Manhattan’s average sales price soared to a record $1,439,909 in the fourth quarter last year, as foreigners pushed up demand. Brokers say Miami Beach’s famous South Beach district is luring Italians, French and Germans; Russians are flocking to Sunny Isles Beach to the north; Venezuelans who may be fearing socialist President Hugo Chavez are buying in Doral, to the west. Miami broker Brigitte Benichay said middle-class French entrepreneurs are eager to join a 30,000-strong French community in Miami and open businesses here. “Because of the strength of the euro they are paying cash,” she said. “Eighty percent of the ones I meet want to pay all cash. Business is very strong.”
Despite explosive price increases in recent years, Nero said, prices can look cheap to someone from Paris, London or Madrid. ( Reuters Feb.28 - 2008)
In New York tourists generated $28 billion in spending last year and supported more than 350,000 jobs, and Europeans represent the largest group of foreign visitors.
Washington Post Monday, February 25, 2008; V clanku "Merchants accepts euros, yen, British pounds and Canadian dollars".
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Maro Skřipský, 21.4.2008 0:13:00)
Odpovědět
Víte, Josefe, neokonzervativci jsou konzervativní pouze v kulturně morálních otázkách, jinak v ničem.
Jsou to globalisti a intervencionisti,proti jejichž ekonomickému zadlužování byl i Špidla dobrým hospodářem :-)
O jejich katastrofální zahraniční politice netřeba mluvit.
Btw. není pravdou, že Pat Buchanan nekritizuje levici
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Josef, 21.4.2008 3:37:17)
Odpovědět
Muzete mi alespon jednoho neocona jmenovat? Stale se dohadujeme v abstraktech. Ze je Amerika spatna vim od malicka ze skoly! Ze Buchanan kritizuje, ja se mu nedivim, prohral ve volbach, protoze patri k paleokonservativcum, kteri neziskali ve volbach vetsinu ani v jedne komore Congresu 40 let, az kdyz prisla nova krev, kterou nyni kritizuje se situace zmenila, jinak USA by byly uz dnes na ceste k socializmu. Ale stejne ve vetsine nazorech s nim souhlasim. Ono do EU se vetsina zprav dostane prekroucenych, vemte si jake sceny delala Evropa, ze nevyhral Gore a vzalo to celych sedum let, nez jste zjistili, ze je to vul s globalnim oteplovanim!
Americky dluh je 60% HDP, ale USA jsou ve valce, druha svetova skoncila s dluhem 120% HDP a jeste Americane vytvorili Marshaluv plan a dluh stoupl na 150% aby pomohli hladovejici Evrope na nohy.Stoupajici dluh je zavinen minulou administraci, ktera zlikvidovala tretinu armady jako "Peace dividend" a nyni se to dohani. Ze jste proti valce je normalni, vite kolik bylo lidi proti Americanum, kdyz se vylodili v Normandy?
Co se tyce globalizace, myslim ze prave CR na ni vydelava hlavne prilivem zahranicnich investic a exportem. A CR nema zadne dluhy a inflaci? Ja to nevim. Nynejsi zahranicni politika je vyhodna pro USA a samozrejme je kritizovana Ruskem, Cinou a do nedavma i EU, ktera prisla v Iraku o odberatele zbrani a prijemce uplatku od Sadama v hodnote 17 miliard $ ukradenych irackemu lidu v operaci "Oil for Food". Dnes Merkelova Sarkozy a Berluscioni jsou pratele USA v EU, kde nedavno to byl jenom Tony Blair. A to diky bushove zahranicni politice. V nemecku uz nenavist k USA klesla na 50%! Ja mam stale dva kamarady u revansistu v Bavorsku.
Chapu ze jste rozcileni kvuli radaru, ale to je chyba americkeho konzula, ktery mel informovat State department o nepratelskych naladach ceskych obyvatel vudci USA a ne se valet po restauracich a popijet dobre ceske pivo. Nazory pionyru a svazaku nelze zmenit za jednu dve generace! Ja to vedel a byl jsem proti radaru hned od zacatku, ale na moje rady porady nikdo nedal!
Na nizky dolar si stezuje i Jean-Claude Juncker, the EU's 'Mr Euro', a zajimave na tom clanku je, ze potvrzuje nazor prezidenta Klauze a priznava, ze jednotne Euro mensim statum nevyhovuje, prosperuji Nemci a Holandane a poskozuje evropsky jih a i Irsko. Samozrejme si stezuje na Americany (jak jinak), ze jim to nevadi a to z duvodu, ze US HDP vylepsuje export, ktery rapidne roste z duvodu ze US zbozi se stava diky nizkemu $ levnejsim ve svete.
http://www.telegraph.co.uk/money/main.jhtml?xml=/money/2008/04/18/cneuro118.xml
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Josef, 21.4.2008 7:24:25)
Odpovědět
Mam tam chybu dluh po druhe svetove valce byl jen 120% HDP a ne 150.
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:US_Public_debt_per_GDP_1791-2006.svg
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Maro Skřipský, 21.4.2008 11:29:34)
Odpovědět
Můžu Vám jich jmenovat několik - Gerorge Bush jr. Irving Kristol, Richard Perle, John McCain...
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Josef, 21.4.2008 13:56:36)
Odpovědět
Kristol, Perle neznam, Bush junior neni ideolog, natoz neocon, a na rozdil od sveho otce se vratil k reaganovi politice silneho statu, nizkych dani a vice samostatnosti a McCain neni vubec konservativni natoz neocon, ma problem s konservativcema a hlasi se k Reaganovym demokratum a kdyz za viceprezidenta jmenuje skutecneho konservativce ma sanci v podzimnich volbach vyhrat! Staci se do prava a i kdyz mu moc neverim, budu ho volit protoze hillary i obama jsou marxisti.
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Maro Skřipský, 21.4.2008 14:49:12)
Odpovědět
O tom to ale je - neokonzervativci jsou totiž právě ti bývalí "reaganovi demokrati", kteří se nemohli srovnat s nominací McGoverna a celkovým posunem demokratů doleva.
Bush junior se nevrátil k politice Reagana, Reagan například chápal, že Irák, vedený sekulárním diktátorem, je stabilizační protiváhou islamistického Iránu. Takhle se ti bastardi navzájem drželi v šachu, než tam mladý Bush začal vyvážet demokracii. Dnes z té situace těží hlavně Írán, Sadrovy milice jsou v podstatě jeho prodloužená ruka.
a pokud jde o tu ekonomiku, tak nemám dojem, že by na tom USA byly skvěle - klesající dolar,zadlužování (často dokonce u Číňanů - viz americké dluhopisy), hypotéční krize....
Jinak, ukažte mi jediný bod, kde tvrdím, že Amerika je špatná. Nejsem proti Americe, ale proti neoconům, kteří v mnoha ohledech začínají připomínat demokraty.
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Josef, 21.4.2008 17:06:33)
Odpovědět
Reagan moudre ze stredniho vychodu vycouval, kdyz ztratil 385 muzu Marines v Libanonu a soustredil se na vetsi nebezpeci coz bylo rozpinanijici se SSSR. Sam presel od demokratu k republikanum v r 1962. A diky jemu se podarilo rozsirit pocty republikanu.
Co se tyce ekonomie je mirna recese, ktera muze trvat dele nez 10 mesicu. Amerika jsou dluhy, kdyz chcete neco mit, musite si na to pujcit. koupit dum znamena, ze svuj osobni HDP k pomeru k dluhu mate tri rocni platy, neboli 300% osobniho HDP. Co se tyce nizkourokovych pujcek, tak to neni jasne ani asi bankerum. Dolar je nizko, ze jsou nizke vynosy z uroku (prime rate 2.25%). Kdyz si investicni spolecnosti mohou pujcit v Japonsku na 1% a za to nakoupit Euros, ktere plati 4 % a vice, kdo by toho nevyuzil. ECB nemuze snizit uroky a tim podporit dolar, protoze celi inflaci a FED nemuze zvysit uroky a tim cenu dolaru, protoze by zastavil ekonomii. 70% transakci do nizkourokovych pujcek probehlo mezi svetovymi investicnimi spolecnostma. Bohuzel banky je ted zachranuji, aby zabranily kolapsu svetoveho menoveho systemu. Ale celkove ten problem dolaru mi neni jasny, protoze 96% drzitelu pujcek sve splatky splaci a navic 1/4% z pujcky jde na pojisteni uveru a to neplati banka, ale zadatel pujcky ve splatce kazdy mesic. Kdyz se doctu ze na priklad UBS (Swis) odepisuje 19 000 000 000 ztrat, tak mi nejak nehraji pocty, kdyz k tomu pripoctu ztraty nemeckych francouzskych a anglickych bank plus 40 bilionu US- CITI bank do Bearn Stern investicni spolecnosti.

P.S. Z antiamerikanismu na priklad nepokladam tebe, ale kdykoliv neco ctu o USA v evropskych novinach, je to negativ, nebo primo pomluva, je to jen muj subjektivni dojem mozna ve skutecnosti je to jinak. Na priklad v USA vubec neexistuje vyzkum verejneho mineni, kde by zkoumali kolik lidi nenavidi Evropu, protoze normalni Amik by koukal jako bulik a ptal se proc bych mel nekoho v Evrope nenavidet. Kdezto v Evrope je to docela popularni zkoumat kolik je lidi proti USA.
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Josef, 21.4.2008 17:25:11)
Odpovědět
problem v republikanske strane je i ve vlastnich radach. McCain se nelibi konservativcum a stale si stezuji, ze to neni Reagan. Korunu tomu dal guverner. Pro upresneni "red sataes" jsou republikanske staty.
http://www.examiner.com/blogs-73-yeas_and_nays~y2008m4d21-Gov-Daniels-People-need-to-get-over-Reagan-already
Re: Ron Paul o neokonzervativcích a socialismu
(Josef, 4.10.2008 23:58:44)
Odpovědět
Jak pozoruji uz v dubnu jsem mel pravdu, kdyz jsem upozornoval, ze McCain je republikan, ale neni konzervativni, natoz neo, a ani nemel podporu konzervativnich republikanu! Jeho zachrana je Sarah Palin, ktera je pod palbou levice, jeji rozhovor na CNN je cely tyden pousten zpomalene, aby mohla levice tvrdit ze je retardant, asi byste neverili, co americka levice dovede! Nebezpecna pro levici je tim, ze mluvi jazykem Reagana a tomu "redneck" a ja nejlepe rozumime - konkretne, kratce a jasne bez politickeho "vokecavani"!

Myslim, ze veta v clanku : "Věří v zásahy naší armády, stejně jako v oprávnění socialistického systému". Socialisti a marxisti jsou v demokraticke strane, domnivam se, ze doslo k chybe v prekladu!