reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem

Autor: Enoch Powell | Publikováno: 21.4.2008 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Před čtyřiceti lety, 20. dubna 1968, pronesl vlivný britský poslanec Enoch Powell projev, který je mnohými označován jako nejkontroverznější projev v celé historii britské demokracie. V projevu, který média podle jednoho citátu z římských dob okamžitě pokřtila na "Rivers of Blood" (Potoky krve), hovořil Enoch Powell o tématech, o kterých ostatní politici mluvit nechtěli - o důsledcích masového přistěhovalectví, o problémech s přistěhovalci, o nesmyslnosti "antidiskriminačních" zákonů, o sklonu politiků řešit věci současné na úkor věcí budoucích.

Přes značný souhlas mezi obyčejnými Brity, z nichž někteří dokonce začali stávkovat na Powellovu obranu, byl projev většinou oficiálních míst prudce odmítnut jako rozdělující, xenofobní a rasistický. Enoch Powell byl rychle zbaven svého místa ve stínovém kabinetu a zbytek své politické kariéry prožil jako řadový poslanec bez jakéhokoliv vlivu na politické dění. Pro politický establishment následujících desetiletí se Enoch Powell stal prototypem rasisty a lidské zrůdy, na níž je ukazováno jako na původce všeho zla a jejíž názory jsou naprosto nepřijatelné.

Powellova slova tedy nebyla vyslyšena a problémy spojené s přistěhovalectvím do Británie postupně narostly do rozměrů, že si je uvědomilo i mnoho lidí, jejichž názor v čase Powellova proslovu nebyl tak vyhraněný. Heslo "Enoch Powell was right" (Enoch Powell měl pravdu) se postupně stalo synonymem odporu k politické kultuře, ke které žádná zavedená strana nenabízí alternativu a ve které jsou témata Powellova proslovu odbývána několika líbivými slůvky.

Že na postoji politických špiček se však dosud změnilo velmi málo, se však mohlo přesvědčit mnoho lidí, naposledy v listopadu 2007 to byl Nigel Hastilow, výhledový volební kandidát za Konzervativní stranu, který byl donucen odstoupit, když se odmítl omluvit za svoje poznámky ve smyslu, že "Enoch měl pravdu".

Příběh této Powellovy řeči by měl být poučením pro všechny země, které se potýkají s podobnými politickými tabu. Občané takových zemí by měli, stejně jako Enoch Powell, ze všech sil trvat na tom, že politici nemají právo zlehčovat obavy obyčejných lidí, ať už se týkají čehokoliv. A měli by trvat také na tom, že politici budou o těchto věcech vést seriózní debatu, ve které zazní plným hlasem i velmi nepříjemné věci a ve které nebude žádný názor označován za nepřijatelný nebo neetický bez náležitého zdůvodnění. Bez takové debaty je zastupitelská demokracie vskutku jen vzdušným zámkem, který nevychází z názorů a potřeb obyčejných lidí a který se obyčejným lidem neustále vzdaluje.

Proto dnes předkládám čtenáři český překlad projevu Enocha Powella z 20. dubna 1968, aby sám, naprosto nezávisle, posoudil argumenty Enocha Powella k problému přistěhovalectví, které dnes u nás, podle autorova názoru, směřuje ke stejné tabuizaci jako v Británii a dalších zemích.

Originální projev v angličtině je k dispozici např. zde.

 

Enoch Powell, projev  z 20. dubna 1968

Nejvyšší úrovní státnického umění by mělo být, aby bránilo problémům, kterým zabránit lze. Přitom se přirozeně potýká s překážkámi, které jsou hluboko zakořeněny v lidské povaze. Jedna z těchto překážek spočívá v tom, že mnohé problémy nejsou jasně zřetelné, dokud se plně neprojeví: během jejich počátku je vždy prostor pro pochyby a rozdílné názory na to, jestli jsou reálné nebo ne. A z podobných příčin přitahují daleké problémy málo pozornosti v porovnání s těmi aktuálními, které jsou nepochybné a naléhavé. Z toho všeho vyplývá vtíravé pokušení pro politiky zabývat se neodkladnou přítomností na úkor vzdálené budoucnosti.

Lidé mají někdy sklon zaměňovat předvídání problémů za jejich příčinu nebo dokonce za touhu po takových problémech. Mnozí rádi říkají: "kdyby se o tom nemluvilo, pak by se to nejspíš nestalo". Tento zvyk má kořen zřejmě v prastaré víře, že slovo a věc, jméno a předmět, jsou jedno a totéž.

Ať se jedná o cokoli, diskuse o obrovských problémech v budoucnosti, kterým by dnes šlo s trochou úsilí předejít, je mezi politiky nanejvýš nepopulární. A přitom by mělo jít o nejdůležitější činnost každého politika. Ti z nich, kteří se této činnosti vyhýbají, si plně zasluhují být proklínáni ze strany politiků, kteří přijdou po nich.

Před týdnem nebo dvěma jsem měl rozhovor s jedním docela obyčejným Angličanem ve středním věku, který bydlí v mém volebním okrsku a pracuje v jednom z našich znárodněných průmyslových odvětví. Po jedné nebo dvěch větách o počasí, náhle řekl: "Kdybych měl peníze přestěhovat se jinam, tak bych v této zemi nezůstal". Namítl jsem v tom smyslu, že současná vláda nepřetrvá navěky, ale na to on vůbec nereagoval a pokračoval: "Mám tři děti, všechny už mají po škole a dvě z nich už založily rodinu. Nebudu klidný, dokud je všechny neuvidím, jak se usadily v zámoří. Za 15 až 20 let budou v této zemi bělochům vládnout barevní".

Už slyším sborové zatracování z vaší strany. Jak si jen troufám říkat takovou strašnou věc? Jak si jen troufám podněcovat problémy a vzbuzovat nepříjemné emoce opakováním takového rozhovoru?

Moje odpověď je taková, že nemám právo tak učinit. Zde máme slušného, obyčejného občana, který za bílého dne v mém vlastním městě říká mně, svému poslanci, že jeho stát nebude dost dobrý, aby v něm žili jeho vlastní děti. Jednoduše nemám právo pokrčit rameny a začít myslet na něco jiného. To co jsem slyšel, si myslí a říká tisíce a statisíce jiných - možná ne v celé Británii, ale určitě v oblastech, které už nyní procházejí naprostou proměnou, ke které neexistuje analogie v celé tisícileté historii tohoto ostrova.

Při současném tempu bude v této zemi tři a půl miliónu přistěhovalců ze zemí Commonwealthu a jejich potomků. Toto není číslo, které bych si vymyslel. Toto číslo bylo oficiálně sděleno parlamentu mluvčím Statistického úřadu. Žádný podobný oficiální odhad pro rok 2000 neexistuje, ale musí se pohybovat v rozmezí od pěti do sedmi miliónů, přibližně okolo deseti procent celkového počtu obyvatel a bude se blížit počtu obyvatel celé londýnské aglomerace. Přistěhovalecká populace samozřejmě nebude rovnoměrně rozprostřena po celé Británii, od Margate po Aberystwyth, od Penzance až po Aberdeen. Celé oblasti, města a městské části napříč Anglií budou obývány skupinami přistěhovalců a jejich potomky.

A jak poběží čas, výrazně se v přistěhovalecké populaci zvýší podíl těch, kteří se již - stejně jako my všichni ostatní - narodili v Anglii. Už v roce 1985 budou mezi přistěhovalci převažovat ti, kteří se narodili zde. To je skutečnost, která volá po naléhavé akci již dnes a přitom povaha takové změny znamená, že pro politiky je velice obtížné ji provést, protože obtíže leží v přítomnosti, zatímco zlo, které má být odvráceno nebo minimalizováno, přijde až za několik volebních období.

Národ, před kterým leží takový výhled, se přirozeně nejprve ptá: Jak může být být tento problém zmenšen? Za předpokladu, že problémům s přistěhovalci nemůže být zcela zamezeno, mohly by být tyto problémy alespoň omezeny, když si stále uvědomujeme, že nejdůležitější jsou celková čísla: význam a důsledky cizorodého elementu uprostřed země a jejího obyvatelstva se budou významně lišit podle toho, jestli tohoto elementu bude 1 procento nebo 10 procent. Odpovědi na tuto jednoduchou a racionální otázku jsou stejně jednoduché a racionální: zastavením nebo praktickým zastavením další imigrace a maximální podporou návratu přistěhovalců do země jejich původu. Oba tyto návrhy jsou součástí oficiálního programu Konzervativní strany.

Je téměř neuvěřitelné, že jen do přístavu ve Wolverhamptonu nyní každý týden přijíždí 20 až 30 dětí ze zámoří - a to znamená 15 až 20 rodin během deseti či dvaceti let. Toho, koho bohové chtějí zničit, nejprve zbaví rozumu. Jako národ musíme být šílení, doslova šílení, když dovolujeme každoroční příjezd okolo 50,000 imigrantů, z nichž většina bude předpokladem pro budoucí růst populace přistěhovalců. To je totéž jako pozorovat, jak národ horlivě buduje svou pohřební hranici. Tak nepříčetní jsme dnes, když dovolujeme, aby přicházeli dosud svobodné osoby za účelem založení rodiny s někým, koho v životě neviděli.

Nikdo by neměl předpokládat, že příliv přistěhovalců automaticky skončí. Naopak, dnešních 5,000 imigračních povolení ročně znamená každoročně včetně jejich rodin dalších 25,000 osob, a to nebereme v úvahu obrovský rezervoár příbuzenských vztahů, které už u nás nyní má mnoho možných příštích přistěhovalců a nemluvíme zde ani o nelegálním přistěhovalectví. Za těchto okolností nepomůže nic než omezení celkového přílivu osob, kteří se chtějí v naší zemi usídlit, na zanedbatelnou úroveň a potřebné zákony a administrativní opatření by měly být učiněny bezodkladně.

Zdůrazňuji slovo "usídlit". Toto nemá nic společného s těmi občany britského Společenství národů nebo úplnými cizinci, kteří sem přicházejí studovat nebo jinak zvyšovat svou kvalifikaci, jako například lékaři ze zemí Commonwealthu, kteří, ku prospěchu svých vlastních zemí, zlepšili zároveň úroveň našich nemocnic mnohem rychleji než by bylo jinak možné. Takoví nejsou a nikdy nebyli přistěhovalci.

Nyní obraťme pozornost na otázku zpětné emigrace. I kdyby veškeré přistěhovalectví skončilo zítra, rychlost růstu přistěhovalecké populace by se sice podstatně snížila, ale výhledová velikost tohoto elementu v celkové populaci by znamenala, že základní rysy budoucího nebezpečí by zůstaly bez větší změny. Toto nebezpečí může být odvráceno, dokud značnou část celkového počtu přistěhovalců tvoří osoby, které přišly přibližně během minulých deseti let.

Z toho je jasně vidět naléhavost uskutečnění druhého opatření z programu Konzervativní strany: podpora zpětné emigrace. Nikdo asi neudělá odhad, kolik dnešních přistěhovalců se za štědré finanční pomoci odstěhuje do země svého původu nebo do jiného státu, který touží po jejich schopnostech a pracovní síle. Nikdo to neví, protože o taková opatření se dosud ještě nikdo nepokusil. Mohu říci pouze to, že i nyní, přistěhovalci z mého vlastního obvodu čas od času mně přicházejí a ptají se po možnosti podpory jejich návratu domů. Pokud by taková opatření byla přijata a prováděna s rozhodností, kterou opravňuje budoucí nebezpečí, výsledný odchod imigrantů by mohl značně změnit nepříznivý výhled.

Třetím elementem programu Konzervativní strany je zásada, že všichni občané této země by měly být rovni před zákonem a že by neměla být žádná forma rozlišování a diskriminace ze strany státních orgánů. Přesně jak prohlásil pan Heath, nebudou žádní "občané první třídy" a "občané druhé třídy". To ale neznamená, že by přistěhovalci a jejich potomci měli být vyzdviženi na nějaké privilegované a zvláštní místo, nebo že by občané měli být zbaveni práva volit ve svých vlastních záležitostech mezi tím či oním svým spoluobčanem nebo že by na občany měla být uvalena povinnost vysvětlovat důvody a motivy toho či onoho svého jednání v rámci zákona.

Neznám větší zkreslení skutečnosti, než to, kterého se dopouštějí ti, kteří dychtivě volají po zákonech, které nazývají "antidiskriminační". Tito lidé jsou žurnalisté stejného druhu (a někdy i ze stejných novin) jako ti, kteří se v 30. letech snažili bagatelizovat rostoucí nebezpečí, které naši zemi ohrožovalo, nebo arcibiskupové, kteří jsou oblečení do krásných rouch přehozených přes hlavu a žijí bezstarostný život ve svých palácích. Musí být řečeno, že tito lidé se naprosto a diametrálně mýlí. Pocity odstrčení a ochuzení, pocity obav a nevole, neleží uprostřed přistěhovalecké populace, nýbrž uprostřed těch, mezi které přistěhovalci přicházeli a stále přicházejí. Proto schválení tohoto druhu legislativy připomíná zapálení zápalky poblíž spousty střelného prachu. To nejlepší, co mohu říci o těch, kteří toto navrhují nebo podporují, je, že nevědí, co činí.

Bylo by krajně zavádějící srovnávat přistěhovaleckou populaci v Británii a americké černochy. Černošská populace Spojených Států byla zpočátku naprostými otroky, kterým byla teprve později dána svoboda a další občanská práva, které mohli začít využívat postupně a které dosud nejsou zcela úplné. Naproti tomu přistěhovalec ze zemí Commonwealthu přichází do Británie jako plnoprávný občan, přichází do země, která předtím neznala jakékoliv rozlišování mezi tím či oným občanem a okamžitě dostavá všechny občanská práva - od volebního práva až po bezplatnou zdravotní péči.

Zatímco pro imigranty je příjezd do této země vstupenkou k výhodám a příležitostem, po nichž dychtivě toužili, dopad na původní obyvatele byl velmi odlišný. Z důvodů, které nemohli pochopit, a při hledání politického rozhodnutí, které k tomu vedlo a na které se jich nikdo nezeptal, zjistili, že se stali cizinci ve své vlastní zemi.

Zjistili, že jejich ženy nemohou dostat lůžka v porodnicích, že jejich děti nemohou dostat místa ve školách, že se jejich okolí změnilo k nepoznání, že jejich plány a výhledy do budoucna byly obráceny naruby, že zaměstnavatelé váhají požadovat po přistěhovalci stejnou úroveň disciplíny a schopností, jaká je vyžadována u rodilého Brita. Postupem času začínali slýchat stále častěji hlasy, které jim říkali, že už jsou nežádoucí. A nyní se dozvídají, že parlament má odhlasovat zákon, který zavede jednosměrné privilegium - zákon, který nemůže napravit (a ani ani není zamýšlen k nápravě) jejich rozhořčení, ale naopak má dát cizincům, nespokojencům a agentům-provokatérům právo pranýřovat je za jejich činy soukromé povahy.

Přišly mi stovky a stovky dopisů za poslední dva nebo tři měsíce, kdy jsem naposledy o tomto tématu mluvil. V těch dopisech byl jeden nápadný rys, který je do velké míry novinkou, a který pokládám za příznačný. Všichni poslanci jsou zvyklí na typické anonymy; co mě ale překvapilo a znepokojilo, byl vysoký podíl obyčejných, slušných, rozumných lidí, kteří mi napsali racionální dopis, jenž často svědčil o dobrém vzdělání, a kteří si mysleli, že musí vynechat svou adresu, protože bylo nebezpečné vyjádřit písemně souhlas s mými názory, a protože by riskovali trest či odvetu, kdyby se vědělo, že tak učinili. V oblastech zasažených přistěhovalectvím roste mezi obyčejnými Angličany pocit, že jsou pronásledovanou menšinou, což je něco, co si někdo bez přímé zkušenosti těžko představí. Ukážu zde jen jeden příklad z těch stovek:

Před osmi lety byl jeden dům ve slušné ulici ve Wolverhamptonu prodán černochovi. Nyní má ulice jediného bílého obyvatele (starou paní v důchodu). Toto je její příběh. Ve válce ztratila manžela i oba syny. Proto do svého domu se sedmi pokoji - jediného majetku, který měla - začala brát podnájemníky. Pracovala tvrdě a dařilo se jí, splatila celou hypotéku a začala šetřit, aby měla něco na své stáří. Pak se objevili přistěhovalci. S narůstající hrůzou viděla, jak jeden dům po druhém přebírají přistěhovalci. Dříve klidná ulice se stala místem, kde zavládl hluk a zmatek. Její bílí podnájemníci se bohužel odstěhovali.

Den poté, co se odstěhoval poslední, byla v 7 ráno probuzena dvěma černochy, kteří chtěli použít její telefon, aby zavolali svému zaměstnavateli. Když odmítla, stejně jako by odmítla kohokoliv neznámého v takovou hodinu, začali jí nadávat tak, že se začala bát, že by ji fyzicky napadli, kdyby na dveřích neměla pořádný řetěz. Rodiny přistěhovalců se také pokoušely pronajmout si pokoj v jejím domě, ale vždy odmítla. Její úspory postupně zmizely a nakonec měla, po zaplacení všech poplatků a daní, méně než 2 libry na týden. Zašla zažádat o úlevu na daních a mluvila s mladou dívkou, která, když slyšela, že má dům se sedmi pokoji, navrhla, ať část pronajme. Když řekla, že jediní nájemníci, kteří mají zájem, jsou černoši, tak dívka pronesla: "S rasovými předsudky se v této zemi nikam nedostanete". Tak šla domů.

Telefon je to, co ji drží při životě. Platí ho její rodina, která ji i jinak pomáhá, jak nejlépe umí. Přistěhovalci nabízeli, že její dům koupí - za cenu, kterou by nový pan domácí mohl dostat od svých nájemníků nazpátek za několik týdnů, nejvýše několik měsíců. Začíná se obávat vycházet ven. Okna jsou rozbitá. Ve své poštovní schránce občas nachází výkaly. Když jde na nákup, provází ji houf okouzlujících, do široka se šklebících černoušků, kteří neumí anglicky, ale jedno slovo přece znají. "Rasistka", křičí na ni. Naše stará paní je přesvědčena, že půjde do vězení, pokud bude nový Race Relations Bill schválen. Opravdu se tak moc mýlí? Začínám mít pochybnosti.

Další klam, kterému podléhají ti, kteří jsou vědomě či nevědomě slepí k dnešní skutečnosti, se dá shrnout do slova "integrace". Být integrovaný do společnosti znamená, že ve všech praktických ohledech situace je jedinec nerozlišitelný od ostatních. Za nynější situace, kdy existují jasné fyzické odlišnosti rasové povahy, je integrace obtížná, ačkoli v delším období nikoli nemožná. Mnoho z těch, kteří se zde za posledních 15 let usadili, si jistě přeje být součástí britské společnosti a všechny jejich myšlenky a činy jsou namířeny v tomto směru. Myslet si ale, že se takto chová velká a rostoucí většina přistěhovalců a jejich potomků, je absurdní a nebezpečná představa.

Nyní jsme na pokraji změny. Dosud to byla síla okolností a okolí, která způsobila, že samotná myšlenka integrace zůstávala na okraji zájmu větší části přistěhovalecké komunity - to jest, že si takovou věc nikdy nepředstavili ani aktivně nezamýšleli a že jejich početnost a fyzická koncentrace znamenaly, že nenastal tlak k integraci, který normálně působí na každou malou menšinu.

Nyní vidíme, jak rostou síly aktivně působící proti integraci, v jejichž zájmu je zachování a vyostření rasových a náboženských odlišností a jejichž konečným úmyslem není nic menšího než dominantní postavení - nejdřív nad vlastní přistěhovaleckou komunitou a pak i nad zbytkem obyvatelstva. Malý obláček, který ale může velice rychle zakrýt celou oblohu, se nedávno ukázal ve Wolverhamptonu a zdá se, že se rychle rozšíří. Slova, která teď použiji, nejsou moje, ale pronesl je jeden poslanec za Labour Party, který je zároveň ministrem v nynější vládě:

"Kampaň komunity sikhů za zachování svých zvyků, které jsou v Británii naprosto cizí, je hodna politování. Když někdo pracuje v Británii a zvláště ve veřejných službách, měl by být připraven přijmout závazky a podmínky svého zaměstnání. Požadavky na zvláštní komunitní práva (nebo bychom spíš měli říkat rituály?) [EP naráží na to, že v angličtině se slova "rights" (práva) a "rites" (rituály) vyslovují stejně] vede k nebezpečné fragmentaci uvnitř společnosti. Tento komunalismus je společenským jedem a měl by být jasně odsuzován, ať už ho praktikuje kdokoli."

Děkuji svému kolegovi Johnovi Stonehouseovi, že těmto věcem porozuměl a měl odvahu je vyslovit nahlas.

Pro tyto nebezpečné a rozdělující elementy je úprava navrhovaná v zákonu o vztazích mezi rasami (Race Relations Bill) živným roztokem, který potřebují ke svému životu. Zde je poskytuje způsob, jak se přistěhovalecké komunity mohou uzavřít více do sebe, jak agitovat proti svým spoluobčanům, jak zastrašovat a ovládat ostatní prostřednictvím právních nástrojů, které jim poskytli neznalí a neinformormovaní. Když se zadívám do budoucnosti, naplňuje mě neblahé tušení a stejně jako jeden Říman mám pocit, že "vidím řeku Tiberu, jak se pění krví".

Tento tragický a nesnadno uchopitelný jev, který s hrůzou pozorujeme na druhé straně Atlantiku [EP zde zřejmě naráží na občanské nepokoje a rasové bouře spojené s hnutím za občanská práva černochů v druhé polovině šedesátých let], a který k nám přišel z naší vůle a zároveň i kvůli naší nedbalosti. Už nyní je zde naplno a velikost problému dosáhne amerických proporcí dlouho před koncem století.

Pouze rozhodná a okamžitá akce může toto nebezpečí odvrátit. Zda-li bude veřejná vůle takovou akci požadovat a také ji skutečně provést, nevím. Vše co vím, je, že vidět a přitom o tom nemluvit, by bylo velikou zradou. 

 

z angličtiny pro Eurabia.cz přeložili Debunker a Milton Douglas

www.eurabia.cz

Enoch Powell see Rivers of Blood

 

reklama
10354 čtenářů | 40 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve"
(Maro Skřipský, 22.4.2008 12:54:41)
Odpovědět
Jak se dnes v Anglii stále častěji říká : "Enoch was right !"
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve"
(Wolfowitz, 9.8.2011 10:27:12)
Odpovědět
Enoch was right...
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve"
(qwerty, 22.4.2008 15:26:43)
Odpovědět
říká, ale toť vše. Nikdo nic nedělá, všichni se bojí. A čas je proti
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve"
(Jiří Zahrádka, 22.4.2008 16:38:32)
Odpovědět
To je, bohužel, velmi správná poznámka...
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve"
(raf, 22.4.2008 15:51:48)
Odpovědět
Výborná prorocká slova. Srozumitelná pro daněnou třídu, nebezpečná pro vládnoucí PADOUCHY! Stačí porovnat s články B. Kurase ( pacující brit a imigrant na podpoře ).
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve"
(názor okolí, 19.4.2009 21:23:24)
Odpovědět
Článek vystihuje současnou nemohocnost politiků ČR,ale i EÚ. Například dnes byl proveden údajný útok na romskou rodinu, kde došlo k závažnému poranění dítěte a v TV bylo vyjmenováno hned několik předcházejících útoků na romy. Je vždy smutné pokud se toto stane a je potřeba,aby každý útok a napadení bylo řádně vyšetřeno. Domnívám se však, že útoků romů na na původní obyvatelstvo je daleko více ale TV už toto nesděluje,natož že tyto útoky byly spáchány romy. Problém je v tom,že se politici obecně zastávají nepřízpusobilých občanů a tyto ještě dle mého názoru podporují štědrými dávkami, které na konec zaplatí daňový poplatník a je jedno jestli zaměstnanec nebo podnikatel. Politici ,novináři atd. se diví kde a jak je možné ,že u nás v republice se začíná dařit krajní pravici a krajní levici a odmítají připustit,že celý problém v podstatě způsobují svou pozitivní diskriminací,zvýhodňováním nepřizpůsobivých občanů vůči řádným daňovým poplatníkům. Dále zvýhodňují politiky - nepřiměřenou imunitou,zvýhodňují např. exekutory z kterých učinili kastu nedotknutelných. Pokud urychleně neznění zejména politici,exekutoři,ale i nepřízpusobiví své chování vůči slušným občanům,musí do budoucna počítat s tím, že občané neunesou svoji diskriminaci a mnozí z dnešních slušných občanů se dostanou do zoufalé situace na základě které se mohou rozhodnout bránit budoucnost svou, svých dětí a vnoučat. Při čemž se následně mohou stát snadným úlovkem pro teroristy, nebo budou natolik zoufalí,že vezmou například při neoprávněné exekuci spravedlnost do svých rukou .Neškodilo by dnešním vyvoleným ,aby si uvědomili že i oni patří mezi lidi kteří neslyší jak Smrt na ně volá PAMATUJTE,ŹE JSTE SMRTELNÍ,ale nedbají toho. Přeji Vám všem klidný den.
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve"
(Stilet, 9.8.2011 14:37:11)
Odpovědět
Nejen politici stojí na straně té lůzy, ale také všechen tisk a TV. Oni totíž ti všichni novináři i TV reporéří jsou produkty té Fakulty Humanitních a Společneských pavěd. A zase to nejsou jen poliitici, novináří a reportéří TV, ale drtivá většina těch, kteří se považřují za intelaktiuály.
Zřejmě "chtějí" vyšponovat všechny slušné občany ke svépomocí proti té zločinecká řádící lůze. Nejsou sto pochopit, že pohár jednou přeteče.
Čím je a bude tento problém očividnější a naléhavější, tím bude obtížnější jej řešit!
(Bobyzboby, 15.9.2010 21:54:23)
Odpovědět
Domnívám se, že mám právo ovlivňovat kulturní prostředí, do kterého nechávám vyrůstat své děti a jejich děti!
Copak tak málo lidí vidí, jak propastný je rozdíl mezi citátem: "Není lepšího daru, než žije-li muž a žena jak jedno tělo a duše v rodinném kruhu" a citátem "Sluší se, aby žena žila pod botou muže"?
Re: Čím je a bude tento problém očividnější a naléhavější, tím bude obtížnější jej řešit!
(luk, 9.8.2011 8:28:44)
Odpovědět
Bobyzboby, bohužel na to, abyste ovlivňoval kulturu v naší společnosti, nárok nemáte. A to zřejmě proto, že jste zcela normální občan, o jehož názory v dnešní společnosti vůbec nejde. Vy musíte pouze platit a poslouchat, na nic jiného nárok není. Pokud byste se ovšem chtěl změnit, čili přizpůsobit, je věc jiná. Stanete-li se na př. teploušem, a to by v době globálního oteplování nebylo pro vás nijak těžké, zvyšuje se ihned vaše šance, zapojit se do této moderní doby, doby evropské a dokonce světové globalizace. Takže záleží vše na vás, jak se rozhodnete. Buď zásadový, morální a slušný čili konzervativní, anebo bezzásadový, nemorální, neslušný čili pokrokový...? Přeji správné rozhodnutí a hezký den.
Podívejte se na toto!
(Randec, 8.8.2011 22:46:46)
Odpovědět
www.dsss.cz
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(Huckleberry, 9.8.2011 7:04:10)
Odpovědět
Teď britští policisté by měli nafasovat brokovnice a trochu probrat mladíky v ulicích. Výstraha by měla přijít co nejdříve. Většinou pocházejí ze zemí, kde znají vládu pevné ruky. To by je mělo umravnit.
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(vok, 9.8.2011 9:16:41)
Odpovědět
Pokud nějaká společnost či civilizace ztratí sebezáchovné instinkty, asi nemá dál právo na existenci a zanikne. Převálcuje ji jiná, barbarská a primitivní civilizace (mnoho příkladů z historie). Jakoby se to právě dělo a Evropa má ve vedení, lotry, nebo hlupáky, nebo obojí. Chci věřit, že se to otočí. Každá akce přeci vyvolá protiakci a vůle po zachování křesťanské kultury zvítězí. Jestli ne, tak povstane nějaký nový Vůdce jako v Německu a bude masakr. Proč si to ti hlupáci neuvědomují?
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(pavjan, 9.8.2011 12:14:29)
Odpovědět
Proč? Protože do příštího volebního období to ještě vydrží.
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(vok, 9.8.2011 9:17:42)
Odpovědět
Pokud nějaká společnost či civilizace ztratí sebezáchovné instinkty, asi nemá dál právo na existenci a zanikne. Převálcuje ji jiná, barbarská a primitivní civilizace (mnoho příkladů z historie). Jakoby se to právě dělo a Evropa má ve vedení, lotry, nebo hlupáky, nebo obojí. Chci věřit, že se to otočí. Každá akce přeci vyvolá protiakci a vůle po zachování křesťanské kultury zvítězí. Jestli ne, tak povstane nějaký nový Vůdce jako v Německu a bude masakr. Proč si to ti hlupáci neuvědomují?
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(vok, 9.8.2011 9:17:43)
Odpovědět
Pokud nějaká společnost či civilizace ztratí sebezáchovné instinkty, asi nemá dál právo na existenci a zanikne. Převálcuje ji jiná, barbarská a primitivní civilizace (mnoho příkladů z historie). Jakoby se to právě dělo a Evropa má ve vedení, lotry, nebo hlupáky, nebo obojí. Chci věřit, že se to otočí. Každá akce přeci vyvolá protiakci a vůle po zachování křesťanské kultury zvítězí. Jestli ne, tak povstane nějaký nový Vůdce jako v Německu a bude masakr. Proč si to ti hlupáci neuvědomují?
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(vok, 9.8.2011 9:19:33)
Odpovědět
Pokud nějaká společnost či civilizace ztratí sebezáchovné instinkty, asi nemá dál právo na existenci a zanikne. Převálcuje ji jiná, barbarská a primitivní civilizace (mnoho příkladů z historie). Jakoby se to právě dělo a Evropa má ve vedení, lotry, nebo hlupáky, nebo obojí. Chci věřit, že se to otočí. Každá akce přeci vyvolá protiakci a vůle po zachování křesťanské kultury zvítězí. Jestli ne, tak povstane nějaký nový Vůdce jako v Německu a bude masakr. Proč si to ti hlupáci neuvědomují? Komu tohle slouží?
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(vok, 9.8.2011 9:19:33)
Odpovědět
Pokud nějaká společnost či civilizace ztratí sebezáchovné instinkty, asi nemá dál právo na existenci a zanikne. Převálcuje ji jiná, barbarská a primitivní civilizace (mnoho příkladů z historie). Jakoby se to právě dělo a Evropa má ve vedení, lotry, nebo hlupáky, nebo obojí. Chci věřit, že se to otočí. Každá akce přeci vyvolá protiakci a vůle po zachování křesťanské kultury zvítězí. Jestli ne, tak povstane nějaký nový Vůdce jako v Německu a bude masakr. Proč si to ti hlupáci neuvědomují? Komu tohle slouží?
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(vok, 9.8.2011 9:19:33)
Odpovědět
Pokud nějaká společnost či civilizace ztratí sebezáchovné instinkty, asi nemá dál právo na existenci a zanikne. Převálcuje ji jiná, barbarská a primitivní civilizace (mnoho příkladů z historie). Jakoby se to právě dělo a Evropa má ve vedení, lotry, nebo hlupáky, nebo obojí. Chci věřit, že se to otočí. Každá akce přeci vyvolá protiakci a vůle po zachování křesťanské kultury zvítězí. Jestli ne, tak povstane nějaký nový Vůdce jako v Německu a bude masakr. Proč si to ti hlupáci neuvědomují?
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(vok, 9.8.2011 9:19:33)
Odpovědět
Pokud nějaká společnost či civilizace ztratí sebezáchovné instinkty, asi nemá dál právo na existenci a zanikne. Převálcuje ji jiná, barbarská a primitivní civilizace (mnoho příkladů z historie). Jakoby se to právě dělo a Evropa má ve vedení, lotry, nebo hlupáky, nebo obojí. Chci věřit, že se to otočí. Každá akce přeci vyvolá protiakci a vůle po zachování křesťanské kultury zvítězí. Jestli ne, tak povstane nějaký nový Vůdce jako v Německu a bude masakr. Proč si to ti hlupáci neuvědomují?
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(vok, 9.8.2011 9:19:33)
Odpovědět
Pokud nějaká společnost či civilizace ztratí sebezáchovné instinkty, asi nemá dál právo na existenci a zanikne. Převálcuje ji jiná, barbarská a primitivní civilizace (mnoho příkladů z historie). Jakoby se to právě dělo a Evropa má ve vedení, lotry, nebo hlupáky, nebo obojí. Chci věřit, že se to otočí. Každá akce přeci vyvolá protiakci a vůle po zachování křesťanské kultury zvítězí. Jestli ne, tak povstane nějaký nový Vůdce jako v Německu a bude masakr. Proč si to ti hlupáci neuvědomují? Komu tohle slouží?
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(vok, 9.8.2011 9:19:34)
Odpovědět
Pokud nějaká společnost či civilizace ztratí sebezáchovné instinkty, asi nemá dál právo na existenci a zanikne. Převálcuje ji jiná, barbarská a primitivní civilizace (mnoho příkladů z historie). Jakoby se to právě dělo a Evropa má ve vedení, lotry, nebo hlupáky, nebo obojí. Chci věřit, že se to otočí. Každá akce přeci vyvolá protiakci a vůle po zachování křesťanské kultury zvítězí. Jestli ne, tak povstane nějaký nový Vůdce jako v Německu a bude masakr. Proč si to ti hlupáci neuvědomují?
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(vok, 9.8.2011 9:19:34)
Odpovědět
Pokud nějaká společnost či civilizace ztratí sebezáchovné instinkty, asi nemá dál právo na existenci a zanikne. Převálcuje ji jiná, barbarská a primitivní civilizace (mnoho příkladů z historie). Jakoby se to právě dělo a Evropa má ve vedení, lotry, nebo hlupáky, nebo obojí. Chci věřit, že se to otočí. Každá akce přeci vyvolá protiakci a vůle po zachování křesťanské kultury zvítězí. Jestli ne, tak povstane nějaký nový Vůdce jako v Německu a bude masakr. Proč si to ti hlupáci neuvědomují? Komu tohle slouží?
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(vok, 9.8.2011 9:22:46)
Odpovědět
Omlouvám se za tolikeré otištění, ale nic se nedělo a tak jsem pořád klikal a to je výsledek. Sorry!
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(vok, 9.8.2011 9:20:35)
Odpovědět
Pokud nějaká společnost či civilizace ztratí sebezáchovné instinkty, asi nemá dál právo na existenci a zanikne. Převálcuje ji jiná, barbarská a primitivní civilizace (mnoho příkladů z historie). Jakoby se to právě dělo a Evropa má ve vedení, lotry, nebo hlupáky, nebo obojí. Chci věřit, že se to otočí. Každá akce přeci vyvolá protiakci a vůle po zachování křesťanské kultury zvítězí. Jestli ne, tak povstane nějaký nový Vůdce jako v Německu a bude masakr. Proč si to ti hlupáci neuvědomují? Komu tohle slouží?
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(nobody, 9.8.2011 9:44:55)
Odpovědět
Vývoj lidské společnosti je volná soutěž. Zvítězí ten, kdo je nejprogresivnější, nemusí být "nejpokrokovější", což je silně relativní.
Podle mě zvítězí mísení ras, neboť tito lidé mají nejlepší předpoklady v DNA a otevřou nové možnosti ve vývoji lidského mozku a budou hlavně "zdraví a odolní prostředí, schopni se přirozeně množit". My bílí jsme na tom zatím dobře, ale budoucnost lidsta vidím ve využití genetického potenciálu lidské hmoty, tudíš hybridizaci. Jsme teprve na začátku, lidský potenciál je obrovský. Milujme se, je v tom síla a budoucnost.
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(pavjan, 9.8.2011 12:18:51)
Odpovědět
Zajisté, a skončíme jak banda squatterů.
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(neznaboh, 9.8.2011 17:42:28)
Odpovědět
Tak to je největší hovadina jakou sem kdy slyšel. Míšení ras vždy přináší víc genetických nevýhod než výhod. Krom toho utrpí psychika dotyčného, který v dospělosti neví kam patří, kým je. Mixování ras je ten největší hnus. Ono to bude přesně takto, geneticky upravená dokonalá bohatá elita bude vládnout tomu zbytku zmixovaných psychycky degenerovaných a různě nemocných míšenců.
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(Felix, 9.8.2011 10:19:44)
Odpovědět
Komentáře začínají pochvalou výroku Enoch was right. Je mi velice líto, a zklamu asi velmi mnohé, když s plnou osobní zodpovědností prohlásím za pravdivý opak: Enoch was wrong. To musím vysvětlit, protože oposice bude obrovská.
Pan Powell tahal kočku za ocas. Tedy nepopírám, že by tu byla kočka, nesmírné a zhoubné přistěhovalectví. Ani nepopírám, že je třeba se přistěhovalectvím zabývat, a to tak, že je třeba mu zabránit a správně naložit s těmi přistěhovalci, co tu již jsou, tedy nepopírám, že kočku je třeba chytit. Ale směju se panu Powellovi, že ji chce chytit za ocas. Všicni snad víme, že to nejde. Ale zřejmě jen málo lidí, kteří chtějí tu "kočku" chytit, ví, jak to udělat. A mnoho lidí dokonce bude ostře nesouhlasit s lapením kočky, jak je nastíním. věc je v jádru prostá. Příčin přistěhovalectví, jak to často bývá, je hodně, některé jsou významější, některé méně významně. Ale na nás je, abychom nalezli příčinu primární. Jinak kočku nechytíme, a když bychom ji třeba i chytili, pak nějakým způsobem destruktivním, třeba, že bychom ji zastřelili. Co je tedy tu primární příčinou toho, že sem přistěhovalci lezou? Tou primární příčinou je zdejší demokratický sekularismus. Ten do sebe pojme kdejakou špínu. Je tedy třeba jej odstranit. Jak? Rozhodně ne jeho záměnou za nějakou totalitu. Mnozí by to viděli jako krok k něčemu ještě horšímu, já to vidím jako krok od jednoho zla ke zlu steně zlému. Je tu třetí možnost? Ano, je. Ale jen málo lidí si ji uvědomuje, a ještě méně lidí s ní bude souhlasit. Je jím křesťanská společnost, konkrétně společnost katlická. A katlický stát. Takový stát není ani demokratický, ani totalitní. A jestiže mnozí z domorodců nad ním ohrnou noc, pak je jisté, že nos nad ním ohrnou v první řadě potenciální přistěhovalci. Jejich řeč: "Tam nepůjdeme." A těch, kteří tu jsou: "Tady je to nějaké blbé, radši potáhneme dál." Pan Powel určitě tuto myšlenku neměl. Pan Powell byl protestant, anglikán, který bloudil dokonce i v těch nejzákladnějších pravdách víry: nezlomně dokazval, že Pán Ježíš nezemřel na kříži, ale že ho ukamenovali. Jak jsem napsal, tento návrh se setká u mnohých domorodců s nesouhlasem, ba opovržením. S tím se nadá nic dělat. Hloupý v apatice nepoupí. Radši budou vymýšlet nejdivočejší nápady co s přistěhovalci. No a na těch pár nás, kteří jasně vidíme, jak kočku lehce chytit aniž bycom si nebo jí ublížili, bude, trpělivě tyto divoké návrhy snášet. Římám tomu: snášet revoluční pokusy.
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(vok, 9.8.2011 11:29:14)
Odpovědět
Je pravda, že církev a konkrétně katolická církev by mohla značně přispět k nastolení pořádku. S touto myšlenkou jsem se již setkal a také mě napadla. Konečně, nebylo by to poprvé v historii, viz např. rekatolizace českých zemí po třicetileté válce, což nakonec přineslo pozitiva a kdo nesouhlasil, tak odešel. Ale jak to prakticky uplatnit na přistěhovalecké primitivy, nevím. Jisté je, že bez tvrdých represí by to nešlo. Nejsou pro demokracii kulturně ani geneticky vybaveni. To ale ta bruselská sebranka má vědět!
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(pavjan, 9.8.2011 12:36:41)
Odpovědět
Konstruktivní jsou jenom ty návrhy, které se dají uskutečnit. Na pováženou je toto: proč nutně potřebujem pro zamezení přistěhovalectví implementovat nějakou ideologii? Na to abych do mé vlasti nepřišel ani jeden přistěhovalec nepotřebuji vytvářet prostředí, které mu nebude vyhovovat (a mě také ne). Prostě ho sem nepustím, na to mám právo. Nemusím budovat katolický obranný val - prostě ho sem nepustím. Je to prosté, ale jen za předpokladu, že nejsem úplnej blbec. A to bude asi kamenem úrazu.
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(Sunny, 9.8.2011 13:29:01)
Odpovědět
S přihlédnutím k faktu, že blbců je v populaci kolem 80%, jsou vyhlídky na elegantní řešení tohoto průseru neradostné:-(
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(vok, 9.8.2011 13:46:18)
Odpovědět
Jenomže civilizace bez zastřešující ideologie je neživotná. V našem případě to byla křesťanská ideologie, která nás udržovala a udržuje při životě. Pokud vyhasne, což se už děje (někdo z toho má prospěch, ale to jsou již spiklenecké teorie a jiné téma), tak nás primitivové pohltí. Konečně, naše sekuluarizovaná společnost, nemajíce ideologické zázemí, je toho dokladem - viz plno nenávisti k církvi, katechizmu, atd. Islám si mne ruce a tleská!
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(Felix, 9.8.2011 16:50:25)
Odpovědět
Mně se ten můj návrh jeví čím dál víc jako konstruktivní. Vy byste "ho" "sem" nepustil, ale zkuste zapřemýšlet ne nad tím "koho", ale nad tím, co je "tady"? Pane, já začínám být optimistou ohledně toho návrhu - a to jako jediného uskutečnitelného návrhu. Ty výtržnosti v Londýně, to je maličkost, to se dá potlačit. Ale co je "tady"? Co je v "Londýně", ne "kdo" se tam pere. Tak jen dále za tento den: Tzv. ústavní soud zamítl v ČR snížení platů soudů - spíš jde o pohřební soud ekonomiky. Stejní služebníci zlikvidovali ekonomiku celých Spojených dluhových států, stejní služebníci zlikvidovali Eurodluhovou unii. Stejní služebníci z ODS a TOP09 slibně likvidjí rodinné prostředí podporou homoblbnutí. Nemluvě o služevnících ze soc. dem a z komodírů - ti mají likvidaci v programu. Jen za dnešek bylo v ČR zase zabito cca 70 až 150 nenarozených lidí. Stejní služebníci VV navrhují školní výcvik od pěti let. No pane, je toho málo? Všichni tito služebníci prakticky dokazují to, co zatím bylo prokazováno jen teoreticky: že sekulární demokracie není životaschopná. (Stejný důlaz o totalitě stejně zdárně podali nedávno třeba Hitler a Stalin.) Zkuste se podívat trošičku dopředu - třeba jen 5, 10 let. Vy tam vidíte nějakou sekulární demokracii? Pokud ano, ze všecho nejvíc se podobáte žíznivému poutníkovi po Sahaře obluzenému fata morgánou. A je celkem jisté, že ti neobluzení budou dál přemýšlet nad postupujícími efekty služby výše popsaných služebníků. A těch neobluzených bude velmi přibývat, v zimě, o hladu fatamorgána nebývá.
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(jjj, 9.8.2011 21:15:33)
Odpovědět
Váš návrh řešení je sice správný,ale patrně již přišel pozdě.Určitě by bylo správné vrátit do společnosti kriteria hodnot a především navrátit původní význam rodiny.Bohužel u nás vládnou politici,pro které rodina,občanské soužití a nadneseně blaho občanů jsou až na posledním místě.Přeci si opravdu nemyslíte,že lidé,kteří vehnali celou zemi do podrůčí bruselských byrokratů,změní své priority.Oni přeci nepotřebují a hlavně nechtějí řešit problémy s imigranty (u nás spíše s cikany) způsobem,který se neslučuje s diktátem EU.Ono vlastně ve finále jedinou výhodou našeho druhořadého postavení v hierarchii států EU je menší příval imigrantů,kteří si jako správný parazit hledají tučnější tousto,tudíž alespoň máme před vyspělejšími státy náskok na uskutečnění případných protiopatření.
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(Felix, 9.8.2011 21:50:02)
Odpovědět
Pane, jsem rád, že mi rozumíte. Ale nebojte se a prosím čtěte dál. Jednak u jiného zdejšího článku dokazuji ne to, co Vy správně vidíte, že politici společnosti škodí, ale to, že to v seklární demokracii být ani jinak nemůže. To jednak. A druhák, že čas pro nápravu ještě nenastal, ne že by bylo pozdě. Země bude ještě naopak poškozena a teprve tím stále více lidí nahlédne, že to chce to řešení, které popisuji. Rozhodně ne že bych si poškození země přál, nic taového, ale politici v sekulární demokracii spolehlivě na té zkáze pracují - a jinak to být ani nemůže.
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(nobody, 10.8.2011 6:59:26)
Odpovědět
Chlapi, to si asi budete více rozumět s Ivanem Mládkem (mám na mysli jeho píseň o mísení ras), ale bacha, Ivan je nad věcí. Zdá se Vám Okamura nebo Koranteng, že je to nějaká degenerace ? Myslete trochu nebo v další generaci přijměte do svého genotypu cizí krev.
Hybridizace se používá k vylepšení znaků a ne ke zhoršení. Jisté je, že rodičovské znaky se dědí, nebudu to rozpitvávat (Mendel), vše funguje na základě pravděpodobnosti. Může se stát, že Vaše děti nebudou to, co by jste si přáli, i když předpoklady máte. Ale co jste do toho dali, to máte (ne vše je nadprůměrné) a Okamura Vás bude válcovat jak malé synky. I tento portál je důkazem. Křížence vidím jako budoucnost lidstva, ale "odpadu" bude hodně, stejně jako nyní.
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(Katsanson, 10.8.2011 12:41:40)
Odpovědět
Dva výše uvedení jsou jistě výjimky potvrzující pravidlo. Mně osobně připadá jedna věc dost směšná.Lidé chovající psy dávají horentní sumy za čistou rasu, jinak je to bastard. A přitom pes jako pes, že? Černoch, běloch, eskymák jsou také jenom lidé. Ti se křížit mohou a co z toho vzniká potom? Už to není ani jedno ani druhé. Není to k zamyšlení?
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(master flaster, 10.8.2011 13:23:09)
Odpovědět
Tímto křížením vznikne podvraťák. Jako kinolog byste to měl vědět :-)
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(Katsanson, 10.8.2011 13:32:03)
Odpovědět
Předpokládám, že to neplatí jen pro psy.
Re: Enoch Powell měl pravdu: Slavná řeč o imigraci a "potocích krve" v Británii. Černý muž bude mít bič nad bílým mužem
(nobody, 10.8.2011 14:03:07)
Odpovědět
Hoši, žijete v hlubokém omylu a chodíte v začarovaném kruhu. Je to všechno trochu složitější, než aby se to dalo řešit na tomto portálu. Studujte genetiku.