reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Video: Ronald Reagan on Ron Paul

Autor: Redakce | Publikováno: 16.5.2008 | Rubrika: Video
Ilustrace

reklama
1018 čtenářů | 12 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Video: Ronald Reagan on Ron Paul
(F. Šalda, 16.5.2008 16:44:05)
Odpovědět
Nechápu, co vy na portálu furt máte s tím přiblblým R. Paulem?!? Dyk je to libertarián, izolacionista a myslím, že jeho názory jsou v příkrém rozporu s doktrínami, které tu hlásáte... (boj proti teroru, radar, sociální konzervativismus). Trochu schizofrenní mi to tu příjde.
Re: Video: Ronald Reagan on Ron Paul
(Josef, 16.5.2008 20:00:35)
Odpovědět
Ja bych redakci nekritizoval, protoze v dnesni dobe ruznych politickych smeru je tezke se orientovat. Oni i americti libertariani nemaji jednotny nazor a kandiduje je jich na nominaci kandidata sedum, a kzdy ma trochu jiny politicky nazor.
Bob Jackson
Christine Smith
George Phillies
Mike Jingozian
Steve Kubby
Wayne Allyn Root
Bob Baar
Re: Video: Ronald Reagan on Ron Paul
(hnedka, 17.5.2008 8:20:54)
Odpovědět
Ron Paul, neni izolacionalista, nybrz intervencionalista. Doporucuju se dovzdelat a zjistit si rozdil.
Re: Video: Ronald Reagan on Ron Paul
(hnedka, 17.5.2008 8:21:25)
Odpovědět
oprava: non-intervencionalista
Re: Video: Ronald Reagan on Ron Paul
(hnedka, 17.5.2008 8:25:47)
Odpovědět
A mimochodem, Ron Paul je *velmi* dusledny konzervativec v ekonomicke oblasti (coz je stycny bod konzervativcu a libertarianu).

Kdo se naopak odklonil od tradicnich konzervativnich myslenek (maly stat, nizke prerozdelovani, nizka mira statnich zasahu) jsou neokonzervativci reprezentovani lidmi jako treba Bush. Viz rekordni zadluzovani v poslednich letech, prihloupla politika FEDu (ktera muze za klesajici dolar a soucasnou krizi), atd.
Re: Video: Ronald Reagan on Ron Paul
(Josef, 17.5.2008 14:50:44)
Odpovědět
Po strance ekonomicke s Ron Paulem souhlasim, ale jeho nizka volebni podpora vyplyva z jeho isolacionismu. Kdyby Americane opustili Evropu, tak tam budou Rusove, a kdyz opusti Japonsko, Koreu, Tajwan, Filipiny Australii tak to obsadi Cinane a japonsko Sev. Korea. Dalsi protiargument je ze kdykoliv se USA stahly do isolace, tak stejne byly nakonec napadeni. Pat Buchanan dokonce kritizuje involvment Ameriky ve dvou svetovych valkach v Evrope. (Wilsonovska politika). Co se tyce zbytecnych obeti s nim souhlasim, ale kolik lidi v Evrope zije ve svobode je vysledek americke snahy zachovat v Evrope demokracii.
Jak zduvodnite "prihlouplou politiku FEDu"? Jestli myslite problem s nizkourokovymi pujckami, tak 70% pujcek bylo vytvoreno primo evropskymi bankami ktere v USA operuji primo a FED jejich operace nijak neovlivnuje. Na priklad treti nejvetsi banka v USA je UBS (Swiss) do dnesniho dne prodelala 35 miliard $. Celkem 7% pujcek je v USA problematickych protoze zaplaveni americkeho trhu levnymi pujckami zpusobilo rychly rust cen domu a spekulanti si pujcovali nejen na svuj dum ale dva tri ctyri domy na spekulaci a jestli prezident vetuje navrh na prodlouzeni nizkych uroku tak u me ziska dalsi body popularity. http://www.angryrenter.com/ - Cemu rikate krize? Recese znamena, ze dve ctvrtleti prokazou negativni rust ekonomie, coz se nestalo. Momentalne nezamestnanost je 5% a dolar zacina stoupat a ekonomie rozjizdet. Z hlediska investoru prave probiha korekce marketu a 10% pokles NYSE se poklada za dulezite ozdraveni ekonomie (vypadnou spekulanti). Nadavat ne americkeho prezidenta je tradice, ve skutecnosti je Bush po Reaganovi druhy nejlepsi prezident soucasnosti.Take si vsimnete kolik evropskych zemi se priklani k Bushovi a vitezi konservativci - Anglie, Francie, Italie, Merkelova a dalsi. Myslim ze i prezident Klaus je vice proamericky, ale boji se to priznat pro nadbytek komunistu a socialistu v republice. Klesajici dolar je pouze nevyhoda pro turisty, ale americky export se tim zvyhodnil, protoze je produkt USA levnejsi. Jestli chcete videt ekonomickou kalamitu, tak si musite pockat az to vezme do ruky Obama, nebo Hillary, kteri slibuji velke prerozdelovani majetku a proto ta nervozita na marketu!
Re: Video: Ronald Reagan on Ron Paul
(Josef, 17.5.2008 17:49:27)
Odpovědět
A jeste mala poznamka:
Vyhody americke nizkourokove krize!
Je to uplny zazrak pro nove kupce domu, kdy jeste pred 18. mesici se jim ani nezdalo o moznosti si koupit svuj dum, najednou diky te krizi se jim otevrela moznost si dum koupit. Neni to zazracne, jak ten kapitalizmus dobre pracuje?
Ze sobotniho tisku: A big story about all these new-home buyers able to get into the market here because the crisis, don't you know, of the credit markets and the subprime, why, all these foreclosures. Why, a lot of people who 18 months ago couldn't anywhere dream of having a house can now get one. It's amazing how this all works.
Re: Video: Ronald Reagan on Ron Paul
(Jiří Zahrádka, 19.5.2008 17:27:41)
Odpovědět
No, Josefe, ja s hnedkou dost souhlasim. Je zajimava ta informace o podilu evropskych bank na te hypotecni krizi, to jsem nevedel a docela me to skodolibe tesi ;-).

Ale ty fiskalni deficity jsou podle me opravdu nanejvys diskutabilni. Ja z toho nedelam ekonomickou apokalypsu, jak bylo pred casem v Evrope trochu modou, rekl bych. Ono to nijak tragicke neni, ale na jednicku z ekonomie to take neni. Konzervativci by meli trend vest k usporam a vyrovnanym rozpoctum - samozrejme, krome mimoradnych situaci, jakou byly investice do rozpadu rise zla za R. Reagana.

Nizkourocene hypoteky bych taky tak primocare nebral jako chybu FEDu. Ale to, co FED udelal v reakci na hypotecni krizi, to prilevani likvidity de facto zkrachovale bance, nebo jak to tam bylo, to proste neni dlouhodobe rozumna politika (podle meho nazoru, ale priznavam, ze to moc nesleduji). Navic, ja mam porad pocit, ze FED nejak nebere v uvahu nastup eura jako rezervni meny. Znas me - ja euru vubec nefandim, ale je fakt, ze jako zalozni mena jistou atraktivitu ma. Reaguje nejak FED na tyto menici se skutecnosti? Ja nevim, ja to fakt moc nesleduju, ale mam pocit, ze ne. A ze logickym dusledkem je volny pad dolaru. Ja nejsem proti poklesu meny, vidim tam ty vyhody pro exportery, ktere zminujes. Povazuju to za prirozeny, trzni a dobry proces. Ale ten dolarovy sesup se preci jenom vymyka - a navic, dolar, jako svetova (nejen americka) mena ma sva specifika. A mnoho lidi muze sesup dolaru a rust eura brat jako dukaz, ze Amerika jde do haje, kdezto EU ma budoucnost. Coz je dost tragedie, kdyz to tak lidi zacnou brat.
Re: Video: Ronald Reagan on Ron Paul
(Jiří Zahrádka, 19.5.2008 17:11:51)
Odpovědět
EUportál není zcela uzavřený oscilacím na téma "konzervativně-liberální myšlení." A do toho Ron Paul jistě patří.

Navíc, v současné době, snad hodně v reakci na neocons s GWB, jsou možná někteří čeští konzervativci více ochotni souhlasit s určitým izolacionismem Ameriky. Protože Ameriku lze vnímat jako velmi důležitou, a její přílišná angažovanost ve světě ji možná začíná oslabovat. To není v zájmu konzervativců. V našem zájmu je silná, konzervativní Amerika. Ta současná není ani dost konzervativní, a obávám se, že do jisté míry ani vrcholně silná. Proto pro tuto chvíli (a právě pro tuto chvíli) bych já osobně docela uvítal soustředění se Ameriky na své vlastní posílení, na správnou reakci FEDu na aktuální dění, na fiskální restrikci a radikální snížení regulace (která už i v USA je podle mě asi trochu přehnaná) atd.
Re: Video: Ronald Reagan on Ron Paul
(F. Šalda, 19.5.2008 18:56:48)
Odpovědět
Ok... ale třeba McCain není snad zas takovej intervencionista, ne? Neoconi nejsou dobrá věc. Každopádně kdyby se Amerika úplně uzavřela, svět by byl o dost horší místo. Ron Paul považuje, pokud vím, za chybu i účast USA ve světových válkách. Jestli ale Amerika rezignuje na boj proti teroru, kdo bude bojovat ještě za Západ? EU? Rusko? To těžko! Jestli se Amerika izoluje, schramstne nás Putin.
Re: Video: Ronald Reagan on Ron Paul
(Maro Skřipský, 20.5.2008 11:10:47)
Odpovědět
Bohužel, McCain je neocon. Přední neokonzervativní ideolog Strauss dokonce v minulých primárkách podpořil McCaina s odůvodněním, že je to pravověrnější neocon než Bush :-(
Re: Video: Ronald Reagan on Ron Paul
(Jiří Zahrádka, 20.5.2008 11:20:09)
Odpovědět
Jo, je to problém. Je to taková moje schíza - samozřejmě nechci, aby se USA stáhly úplně (v tom je trochu sobectví, protože chci, aby ČR byla nějak navázaná na USA, třeba přes NATO, které bych si ovšem přál v původní verzi, ne v té současné, jako stále více rozplizlý diskusní kroužek) a s totálním izolacionismem USA bychom asi fakt mohli být docela v nebezpečí.

Na druhou stranu, USA samotné se mi zdají poslední dobou poněkud vykolejené. Jestli budou stále krvácet, lidsky, finančně a postupně třeba i mocensky, tak ani nám samotným nebude spojenectví se slabou ex-velmocí moc užitečné. Takže, kdyby se teď, "na dobu určitou," více prosadil trochu izolacionismus v USA a federální vláda by se soustředila na nějakou konsolidaci samotné Ameriky (konsolidaci finanční, vojensko-politickou, a především morální), tak by to možná věci prospělo.

No, asi plácám taky trochu rozplizle, ale nevím. Mám o Ameriku strach.