reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Výzva všem slušným členům ODS k odmítnutí Lisabonské smlouvy

Autor: Redakce | Publikováno: 7.5.2008 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Vážení členové ODS, poslanci, senátoři i europoslanci, kterým ještě záleží na politických idejích a obraně programu Občanské demokratické strany, který je založen na thatcheristických zásadách obhajoby Evropy svobodných národů a národních států svobodných občanů, nedopusťte, aby se někteří představitelé ODS odklonili od toho, v co věří řadoví členové ODS a čemu věnují svůj tak drahý volný čas.

Vystupujte prosím proti vládním představitelům ODS, kteří chtějí přijmout přejmenovanou euroústavu, takzvanou Lisabonskou smlouvu, jež ustanovuje evropský socialistický superstát na věčné časy.

Uvědomte si prosím, že v případě přijetí Lisabonské smlouvy již bude téměř jedno, zda tu bude vládnout ODS, nebo sociální demokracie, neboť socialismus nám bude nadekretován přímo z Bruselu.

 

Vládní představitelé ODS argumentují tím, že musíme přijmout novou socialistickou euroústavu s ohledem na naše koaliční partnery, avšak

1) ve vládním prohlášení podpora Lisabonské smlouvy není zakotvena, poslanci ani senátoři se nikde nezavázali ji podpořit

2) zelení během prezidentské volby vedli štvavou kampaň proti prezidentu Václavu Klausovi, ODS jim nic nedluží

3) jednotnou bezvýhradnou podporu nemá Lisabonská smlouva ani v KDU-ČSL

4) stále je v platnosti usnesení XVII. kongresu: „Kongres ODS zakazuje všem politikům ODS předávat další kompetence ČR na úroveň Evropské unie a rozšiřovat rozsah evropské agendy schvalované kvalifikovanou většinou.“

 

Kongres je nejvyšším orgánem strany a je skandální, že předseda ODS Mirek Topolánek nerespektuje jeho usnesení. Předseda strany odmítá respektovat usnesení nejvyššího demokratického orgánu strany, a tím odmítá i stranickou demokracii. Odmítá se řídit usnesením orgánu, který ho zvolil předsedou strany.

Pro přijetí nové socialistické euroústavy – Lisabonské smlouvy- je potřeba 3/5 většiny všech poslanců a 3/5 většiny přítomných senátorů. Poslanci a senátoři ODS mohou pohodlně zabránit přijetí Lisabonské smlouvy, jestliže budou přítomni na jednání a zdrží se hlasování. Nemusí ani aktivně hlasovat proti, i když by to bylo lepší.

Senátoři a poslanci mají svou vlastní suverenitu delegovanou voliči a od členů strany v primárkách. Nemusí tedy být vykonavateli pokynů předsedy strany, který jedná v rozporu s programem ODS a usnesením nejvyššího demokratického orgánu strany.

Vážení členové ODS, nedejte se prosím manipulovat a dokažte, že hájíte program ODS a zájmy našeho státu. Dokažte, že Vám nejde hlavně o udržení u moci za každou cenu, tedy i za cenu ztráty suverenity našeho státu a ustavení eurosocialismu.

Vážení řadoví členové, poslanci, senátoři a europoslanci z ODS prosazujte na svých místních, oblastních a regionálních sněmech a na Kongresu toto usnesení:

 

Sněm vyzývá poslance a senátory, aby v souladu s dlouhodobými postoji a programem strany a především v souladu s platným usnesením XVII. Kongresu, které praví, že „Kongres ODS zakazuje všem politikům ODS předávat další kompetence ČR na úroveň Evropské unie a rozšiřovat rozsah evropské agendy schvalované kvalifikovanou většinou,“ nepodpořili v Poslanecké sněmovně PČR ani v Senátu PČR Lisabonskou smlouvu, a to buď hlasováním proti nebo zdržením se při hlasování.

Šiřte prosím tuto výzvu dál do všech MS, OS a RS ODS! Rozhoduje se o osudu naší země!

 

 

Konečné znění výzvy upraveno19. května 2008.

 

Výzvu podepsali:

Miloslav Bednář, profesor filozofie, spolu s J. Zahradilem spoluautor Manifestu českého eurorealismu

Jaroslav Bachora, tajemník Nadačního fondu Václava Klause, člen oblastní rady ODS Praha 6

Benjamin Kuras, spisovatel, čestný předseda redakční rady EUportal.cz

Petr Mach, ředitel Centra pro ekonomiku a politiku

Juraj Raninec, poslanec ODS

Jan Schwippel, poslanec ODS

 

 

zde se rovněž můžete připojit k petici proti Lisabonské smlouvě:

http://www.lisabonskasmlouva.cz/index.php?menu=8&razeni=6

 

Pamatujete? Z programu ODS

Naše země má své oprávněné zájmy a její představitelé je musí hájit. ODS je připravena hájit zájmy českých občanů odhodlaně a důsledně. Nestojíme o vyvolávání konfliktů a třenic s jinými národy. Nechceme také žádné výhody na jejich úkor. Budeme ale stát na svém stejně zásadově jako představitelé jiných zemí hájící zájmy vlastní.

Po pádu komunismu jsme se neocitli v pohádkovém světě, kde jsou vztahy mezi národy a státy diktovány láskou, solidaritou a ohledy na zájmy druhého, i když se nám to někteří snaží namluvit. Prý nechápeme, jak to s námi ti druzí myslí dobře. Prý své zájmy prosadíme nejlépe, budeme-li si "sypat popel na hlavu".

Jenže ono to tak není. Všechny evropské národy a státy mají své zájmy a snaží se je maximálně uplatnit. Pokud se v Evropě chceme prosadit, musíme dělat totéž. Kdo tvrdí opak, je buď naivní nebo vědomě nemluví pravdu.

Po pádu komunismu jsme získali svobodu a spolu s ní i státní suverenitu. Tím nám ale zároveň vznikla málo doceňovaná povinnost starat se o své přirozené zájmy. Není toho málo, co je naší povinností prosazovat a chránit. Je to především naše státnost, tak těžce vybojovaná našimi předky. Je to naše historie, způsob života, zvyky, tradice, kultura, hospodářské a politické zájmy, majetková a právní stabilita a jistota, tedy vše, co po nás - jako dědictví - převezmou naše děti a děti jejich dětí.

ODS je jediná velká česká politická strana, pro kterou není obrana národních zájmů téma účelově objevené těsně před volbami. Je to naše dlouhodobé východisko, ze kterého se odvíjejí všechny další politické cíle. A od tohoto východiska nikdy neustoupíme.

 

 

 

 

 

 

 

 

Z Modré šance (Jan Zahradil)

"V této smlouvě navrhly prointegrační názorové proudy další „federalizaci” a „komunitarizaci” EU – tedy další redukci práva veta jednotlivých členů, změnu hlasovací váhy jednotlivých členských států ve prospěch velkých států, rozšíření většinového rozhodování v EU a další převádění významných pravomocí na evropskou úroveň. Nejradikálnější názory pak počítají s vytvořením celoevropské federace – tedy měnové, fiskální i zahraničně politické a obranné unie, vybavené celoevropskými legislativními i exekutivními orgány.
Takový vývoj by ovšem vedl k významnému vyprázdnění, nebo dokonce k zániku státních suverenit jednotlivých členských zemí EU. Tím by samozřejmě byly daleko méně postiženy velké a lidnaté státy než státy středně velké či malé, které by ztratily vliv na rozhodovací procesy v EU, a tedy i na to, co se dotýká jejich vlastních národních zájmů. Tento systém by – vzhledem k složitosti struktur EU – též dále rozevíral vzdálenost mezi politikou a občanem,
znamenal by prohloubení demokratického deficitu EU a další zamlžení demokratické kontroly voličů nad volenými politickými reprezentacemi. Proto je zcela v rozporu s našimi národními zájmy, a jako takový je nepřijatelný. Naším zájmem je takové institucionální uspořádání a rozhodovací procedury EU, které zajistí co největší dosažitelnou rovnoprávnost mezi všemi členskými státy EU, bez ohledu na jejich velikost a počet obyvatel. [...]
Přijetí evropské „ústavy” je pro ČR ve všech ohledech nevýhodné, protože zhoršuje naše postavení v EU oproti stávajícímu stavu. Proto je třeba tento smluvní dokument odmítnout. Odmítnutí nebude mít pro evropskou integraci žádné katastrofické důsledky, naopak umožní se lépe vyrovnat se součas nou vlnou rozšíření EU a otevře prostor pro jednání o takové podobě EU, která by lépe odpovídala výzvám 21. století."

 

 

reklama
7959 čtenářů | 36 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Výzva všem slušným členům ODS
(Lukáš Herclík, 7.5.2008 12:12:35)
Odpovědět
Nevěřim vlastním očím, už jsem myslel, že v bandě ODS, jsou všichni zkažení a ejhle, slušný autor tohoto článku se našel.
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(Lukáš Petřík, 7.5.2008 12:30:38)
Odpovědět
Děkuji.
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(Jiří Zahrádka, 7.5.2008 12:57:12)
Odpovědět
Je to opravdu sympatické, Luki, díky za Tvé nasazení. Jen mám obavy, že sajrajtský materiál v ODS není jen ve vedení.
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(Lukáš Petřík, 7.5.2008 12:59:52)
Odpovědět
Nevím, těžko říct. Třeba někteří jsou bohužel zticha. Za pokus to stojí...
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(Jaroslav Bachora, 7.5.2008 13:12:28)
Odpovědět
K výzvě se bezvýhradně připojuji.
Jaroslav Bachora
ODS Praha 6
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(Eva Dundáčková, 7.5.2008 14:42:00)
Odpovědět
Děkuji ! Jsem poslankyní za ODS rozhodnutou nehlasovat pro tzv. Lisabonskou smlouvu a každá podpora je pro mne velmi posilující. Zvlášť když v poslaneckém klubu na rozdíl od senátního (...?) vládne velmi eurooptimistická nálada. NIC nás neopravňuje k zaslepenosti.
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(Jiří Zahrádka, 7.5.2008 15:23:13)
Odpovědět
Mile jste mě překvapila, jestli Vaše jméno je autentické. Díky!
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(Lukáš Petřík, 8.5.2008 16:05:11)
Odpovědět
Paní poslankyně Dundáčková bude proti. Když se bavíte s řadou poslanců a senátorů off the record, tak vám řeknou, co je to za svinstvo. Chce to jen, aby měli odvahu to říct a hlavně hlasovat proti.
I kdyby ta smlouva nakonec prošla, může z lidí, kteří jsou proti ní v opozici, vyrůst nová pravicová strana, která by si na pravici jen nehrála jako ODS a která by časem mohla přivést zemi k odchodu z EU.
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(M., 4.9.2008 5:08:11)
Odpovědět
Inu, pokud tu odvahu mít nebudou - a bude to skutečně zbabělost prašivých kojotů, ne nějaký "vyšší zájem", jak se nám budou snažit namluvit - ODS už nikdy nevyhraje volby.

Paní Dundáčkové Dík a její budoucí straně Mnoho štěstí.
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(andula Kýblová, 7.5.2008 17:05:42)
Odpovědět
To těm ptákům hodně teče do bot.Ujišťuji vás, že na takovéhle kecy jsme už mockrát odesákům naletěli. Takže přivrženci ODS , dokud bude vládnout tahle garnitura , naše hlasy nedostanou.
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(RZ, 7.5.2008 20:16:31)
Odpovědět
A da se nekde podepsat?
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(rádce nevědomý, 13.5.2008 17:25:42)
Odpovědět
Podepsat se dá každém veřejném hajzlu
Modrá šance
(Břichy, 7.5.2008 23:52:05)
Odpovědět
Zákonodárcům ODS přidávám k zamyšlení něco z programu ODS před posledními volbami - úryvek z Modré šance od Jana Zahradila:
"V této smlouvě navrhly prointegrační názorové proudy další „federalizaci” a „komunitarizaci” EU – tedy další redukci práva veta jednotlivých členů, změnu hlasovací váhy jednotlivých členských států ve prospěch velkých států, rozšíření většinového rozhodování v EU a další převádění významných pravomocí na evropskou úroveň. Nejradikálnější názory pak počítají s vytvořením celoevropské federace – tedy měnové, fiskální i zahraničně politické a obranné unie, vybavené celoevropskými legislativními i exekutivními orgány.
Takový vývoj by ovšem vedl k významnému vyprázdnění, nebo dokonce k zániku státních suverenit jednotlivých členských zemí EU. Tím by samozřejmě byly daleko méně postiženy velké a lidnaté státy než státy středně velké či malé, které by ztratily vliv na rozhodovací procesy v EU, a tedy i na to, co se dotýká jejich vlastních národních zájmů. Tento systém by – vzhledem k složitosti struktur EU – též dále rozevíral vzdálenost mezi politikou a občanem,
znamenal by prohloubení demokratického deficitu EU a další zamlžení demokratické kontroly voličů nad volenými politickými reprezentacemi. Proto je zcela v rozporu s našimi národními zájmy, a jako takový je nepřijatelný. Naším zájmem je takové institucionální uspořádání a rozhodovací procedury EU, které zajistí co největší dosažitelnou rovnoprávnost mezi všemi členskými státy EU, bez ohledu na jejich velikost a počet obyvatel. [...]
Přijetí evropské „ústavy” je pro ČR ve všech ohledech nevýhodné, protože zhoršuje naše postavení v EU oproti stávajícímu stavu. Proto je třeba tento smluvní dokument odmítnout. Odmítnutí nebude mít pro evropskou integraci žádné katastrofické důsledky, naopak umožní se lépe vyrovnat se součas nou vlnou rozšíření EU a otevře prostor pro jednání o takové podobě EU, která by lépe odpovídala výzvám 21. století."
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(RZ, 8.5.2008 14:59:23)
Odpovědět
Ale za tu výzvu by se měl někdo postavit.Takhle se nedá ani pořádně poznat, kdo je autor...
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(Lukáš Petřík, 8.5.2008 21:17:26)
Odpovědět
To je dobrý nápad. Chtěl jsem to vyvěsit co nejdříve, ale nějaké známé persony jako signatáře tam dáme.
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(RZ, 10.5.2008 22:49:40)
Odpovědět
Tak dejte dejte. A udělat stránku, která by zároveň fungovala jako hlavička Euportálu (jinak by ji nikdo nečet, dopadli by jste jak kdysi s Bublanem), a možnost podepisovat. A samozřejmě, rozšířit vytištěné do všech možných klubů ódeesky.
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(Je podepsán autor?, 9.5.2008 9:23:13)
Odpovědět
Kdo to je?
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(Autor, 9.5.2008 13:58:23)
Odpovědět
Autorem je redakce EUportalu. Můžete se podívat, kdo v ní je.
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(redakce, 9.5.2008 14:21:39)
Odpovědět
Redakce EUportal.cz

Čestný předseda
redakční rady: Benjamin Kuras
Šéfredaktor: Lukáš Petřík lukas.petrik@euportal.cz
Zástupci šéfredaktora: Tomáš Břicháček tomas.brichacek@euportal.cz
Jiří Zahrádka jiri.zahradka@euportal.cz

Vedoucí rubriky
Blízký východ: Michael Anděl
Svět: Filip Vurm
Kulturní válka: Marek Skřipský
Ekonomika: Marek Bartoš
ShortNews: Tomáš Břicháček tomas.brichacek@euportal.cz

Redaktoři: Vladislav Nejedlý
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(pbk, 11.5.2008 17:30:45)
Odpovědět
ODS a slušní lidé? to je trochu neslučitelné, ne?
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(Michal, 12.5.2008 13:17:11)
Odpovědět
Nespletl jste si náhodou web? Váš komentář je ideální pro diskuze na novinky.cz.
V ODS je možná spousta bezhcarakterních prospěchářů (jmenujte politickou stranu, ve které tomu tak není?), ale mě mnohem více vadí ta hloupost a laciné hospodské nadávky, které kolem sebe vidím až nepříjemně často. Bohužel.
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(REL, 11.5.2008 18:28:04)
Odpovědět
No jo, jsme už zapomněli, že slušní jsou jenom marxisti a nikdo jinej
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(pbk, 12.5.2008 20:08:15)
Odpovědět
slušní být nemusí, ale inteligentnější dozajista..:) ale vážně: nesnáším celou mainstreamovou politickou scénu, ale tolik křiváctví a podlosti nikde jinde, než v ODS, není..
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(umi, 12.5.2008 20:31:35)
Odpovědět
clovece, ted mi napadlo, jak by se tva malickost dala nejsmysluplneji kratce definovat.

Ty jsi sam svym vlastnim hemeroidem:)
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(pbk, 14.5.2008 16:32:47)
Odpovědět
No to je duchaplnost..na to jsi přišel sám? a můžu si tipnout?volíš ODS: nebo jsi rovnou členem?
Re: Výzva všem slušným členům ODS
(Karel Sopolysk, 13.5.2008 7:26:33)
Odpovědět
Jestli o nějakém slušném odesákovi víte, dejte ho na první stránku , aby čtenář viděl jak má slušný modrý pták vypadat
KSČM může ukázat svou sílu...
(JAN NIEDERLE, 13.5.2008 12:40:46)
Odpovědět
Domnívám se, že je ještě jedna strana, která prezentuje absolutní podporu LS. Je to ČSSD. Zvláštní symbióza ve straně se sociálním "levelem". Je to snad pro ten EUROSOC v LS? Problém je ještě jinde. 25 poslanců KSČM ( je jich 26 ) stačí bohatě na to, aby všechno bylo smeteno. Rozhodně jejich proklamace nepodpory není jen gestem. V KSČM mezi poslanci je dost právníků na to, aby věděli co můžou. Tak máte hádanku, můžete hledat v paragrafech, proč jim stačí jen 25 poslanců. Umíte si představit, kdyby KSČM věc sundala sama? Umíte si představit ty politické následky? A věřte, že to mohou udělat i v případě, že všude LS projde. Pro ně to má dva aspekty. Pokud LS projde, je to defacto konec systémového chování strany na politické scéně, pokud věc zlikvidují, je to znovuzrození strany. Co je lepší? Těch konsekvencí je mnoho... S pozdravem JAN NIEDERLE ( asistent senátora Ing. Kalbáče )
Re: Výzvu proti Lisabonské smlouvě podepsali významné osobnosti pravice a ODS
(Xaver35, 21.5.2008 12:06:30)
Odpovědět
Vážení signatáři,můžete mně pomoci orientovat se stran Vašeho usnesení? Totiž vyzýváte poslance a senátory,aby "nepodpořili LS, a to ani hlasováním proti,ani zdržením se hlasování".Mně tak vychází,že jedinou cestou "nepodpoření" už je jen LS kolektivně na půdě Parlamentu roztrhat...
Re: Výzvu proti Lisabonské smlouvě podepsali významné osobnosti pravice a ODS
(Kalous, 22.5.2008 22:12:11)
Odpovědět
Přečetl jsem si komentáře a zarazila mne jedna zásadní věc. Vy, členové a podporovatelé strany, která stojí za všemi ekonomickými zločiny, které se u nás dějí, za všedevastujícími činnostmi si říkáte - všichni slušní členové ODS. To je výsměch významu slova - slušnost.
Oni Vám skuzečně slušní lidé tohoto státu brzy vystaví šek. Nemáte se na co těšit.

Pane Zahradile, ještě máte rád sopláky?
Re: Výzvu proti Lisabonské smlouvě podepsali významné osobnosti pravice a ODS
(Maro Skřipský, 22.5.2008 22:16:40)
Odpovědět
Jděte do hajzlu, Kalousi. Já jsem nikdy nic neukradl a nikoho jsem neošidil, tak nevím, co mě tady urážíte. A pokud máte dojem, že za všechno špatné může ODS a že všichni její voliči a členové jsou zločinci, tak se běžte léčit
Re: Výzvu proti Lisabonské smlouvě podepsali významné osobnosti pravice a ODS
(Xaver35, 23.5.2008 10:58:04)
Odpovědět
Vítám,že ten logický zmetek (viz původní usnesení) byl už opraven.Trochu to zahájení kampaně poznamenalo.A diskutéři "jeli" bez povšimnutí několik dnů - jen se prášilo... O nesmyslu.
Re: Výzvu proti Lisabonské smlouvě podepsali významné osobnosti pravice a ODS
(Josef, 26.5.2008 18:00:57)
Odpovědět
Proc ty potize s Lisabonem nesvedete na Bushe, ze na vas hral bruselskou kartu! Usetrili byste si to poukazovani prstem kdo je vinen! Podepsani - nepodepsani je jen akademicky problem, protoze vstupem do EU jste si rozehrali karetni hru, kdy v prubehu hry oponent (Brusel) si kdykoliv muze zmenit pravidla hry a urcit ktere karty budou trumfy!
Re: Výzvu proti Lisabonské smlouvě podepsali významné osobnosti pravice a ODS
(Lukáš Petřík, 26.5.2008 18:40:46)
Odpovědět
Pouze každý pátý ví, co znamená pojem lisabonská smlouva, podle níž mimo jiné v EU vznikne nově stálý předseda Evropské rady či zástupce pro zahraniční vztahy. Více než dvě pětiny vůbec nevědí, co tento pojem znamená, a téměř dvě pětiny projevují jen velmi povšechnou znalost. Vyplývá to z dubnového výzkumu Centra pro výzkum veřejného mínění (CVVM), jehož výsledky má ČTK k dispozici.
Nedostatek informací o dění ohledně smlouvy, která má nahradit odmítnutou euroústavu, deklarovaly téměř tři čtvrtiny dotázaných. Dostatek informací má podle průzkumu jen 12 procent lidí.
Re: Výzvu proti Lisabonské smlouvě podepsali významné osobnosti pravice a ODS
(Josef, 26.5.2008 21:32:59)
Odpovědět
Souhlasim.
Berte mne, jako nazor pozorovatele, jinak proti tomu, jakou katastrofu si Amici vybrali v primarnich volbach, Cesi v porovnani na tom vyberu politiku nejsou zase tak moc spatne.
Re: Výzvu proti Lisabonské smlouvě podepsali významné osobnosti pravice a ODS
(C4, 19.6.2008 2:17:00)
Odpovědět
Máte sice pravdu, ale Hus jí měl taky a stejně ho upálili. Já si osobně myslím, že max. 6% lidí má jasno o většině důsledků. Jenom se podívejte na nesouhlas s ratifikací LS – 1512 a minulý týden jsem podepisoval něco kolem 1400. To je žalostné a je důsledkem naprosto diletantského předkládání občanům – skoro nikdo o této aktivitě neví.
Fikce že poslanci a senátoři pouze ODS mohou sami zabránit přijetí smlouvy nemůžete myslet vážně. Maximálně jedna pětina /já bych si vsadil tak na 10%/ si kopne do svého koryta a připraví se o své prebendy. To vyvozuji hlavně z toho jak plní smlouvu s občany, ve které se před volbami zavázali – ani jeden z 15ti bodů + preambule. Tak v 10ti bodech přesně naopak a ve zbytku zůstalo vše při starém.
Pokud myslíte opravdu vážně aby ratifikace byla zamítnuta už by měly být organizovány protestní akce minimálně ve všech krajských městech a to na úrovni volební kampaně ods. Mj. na to ods dostala peníze za odevzdané hlasy a myslím si, že mají být použity na i na propagaci spojenou splněním volebních slibů.
A pro úplnost všech variant je poslední krátká návštěva tak 40ti členého komanda s automatickými zbraněmi těsně před hlasováním v parlamentu. To by bylo sice nedemokratické ale zaručeně efektivní a nejlevnější. Jak říkal soudruh topolánek: es komm….der t…
Předem děkuji za euronálepky všech zastánců ratifikace LS a „korektních“ eurofilů.
Re: Výzva všem slušným členům ODS k odmítnutí Lisabonské smlouvy
(aja, 24.10.2008 11:39:09)
Odpovědět
Klausovi modré děti,pobijte se mezi sebou a bude tady klid