reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus

Autor: Šimon Klein | Publikováno: 4.7.2008 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Protiamerický spolek propaguje antisemitské Protokoly siónských mudrců

 

 Spolek Ne základnám, který bojuje proti vybudování radarové základny USA na českém území, na svém webu propaguje nejpokleslejší vulgární antisemitismus. Uvádí na titulní stránce odkaz na protižidovský provokační pamflet, tzv. Protokoly siónských mudrců.

Hned na titulní stránce webu Ne základnám nalezneme doporučení na poslední články v v rubrice „blogy“, kde je mj. příspěvek Jana Chalupy s názvem Gojímův trpký úsměv :-( .

gojim 1

 

(kopie textu z obrazovky počítače, pořízené pro případ, že by článek byl následně změněn či smazán)

 

Ponechme teď stranou jazykovou stránku titulku (gojim je množné číslo od slova goj, tudíž skloňovat plurál jako singulár je nesmyslné) a podívejme se na obsah. Článek je velice stručný. Tak stručný, že obsahu jen internetový odkaz na stránku na webu uloz.to - http://uloz.to/523112/Gojim.txt.

gojim 1

 

 

Podíváme-li se na web uloz.to, zjistíme, že se jedná o úložiště souboru, kde se po kliknutí na odkaz „gojim.txt“ dostaneme na stránku, obsahující další odkaz a krátký text tohoto – zcela jasně antisemitského znění (odhlédneme-li od toho, že autor je idiot, který nechápe význam slova falzifikát):

 http://www.demiurg.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=146&Itemid=36
Málo známým faktem je , že například Tora ukládá židovským dcerám a synům stát se farmaceuty a lékaři a zabíjet bezvěrce.
Po jejich objevení proběhl ve švýcarsku ohledně toho soud, a ten protokoly neoznačil za podvrh, ale za falzifikát - tudíž kopii originálu.

 

Podíváme-li se dále na uvedený odkaz na web demiurg.cz, nalezneme zde pochvalný úvod a apologetiku antisemitského podvrhu, tzv. Protokolů siónských mudrců, a pak samotný text pamfletu.

gojim 4

 

Textu, který byl využíván carskými ruskými a následně německými nacistickými antisemity jako ospravedlnění k protižidovským pogromům a vraždění. Textu, na který dnes přísahají islámští teroristé či radikální šíitský režim v Íránu. Textu, který je zjevně sympatický spolku Ne základnám.

 

Jak vidno, nacisté, islámští fanatici i Ne základnám mají stejnou oblíbenou četbu a existuje i duševní spřízněnost mezi českým – údajně mírovým – hnutím a nejhoršími nepřáteli naší současné západní civilizace.

 

Eretz.cz

Šimon Klein

reklama
1257 čtenářů | 21 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(Kocour Mikeš, 4.7.2008 9:01:09)
Odpovědět
No to je zase blábol. I když si o NZ myslím své, ty Protokoly psal nějaký týpek na svém blogu, umístěném tam, není to v pořádku, ale o antisemitismu NZ to nevypovvídá.

To jen neocon a pro-war scum, jak má ve zvyku, lže, lže a lže, aby diskreditovala své oponenty a ospravedlňovala vlastní činy (a zločiny). Stejně jako v Srbsku, stejně jako v Kosovu, Iráku a nyní v případě Íránu, tak také tady.

Vůbec celá tahle aférka odhaluje pravou tvář všech fanatických neoconů a falečných "bojovníků za svobodu". Typickým příkladem je Ligista (a tím pádem spojenec i místního serveru) Kostlán, který je nominálně proti rasismu, proti nacionalismu, proti všemu, ale když dojde na lámání chleba, projevuje se šovinismus nejhrubšího zrna:

Viz název článku http://kostlan.blog.idnes.cz/c/41220/Spolek-Ne-zakladnam-proruska-krajni-levice-a-hruby-antisemitismus.html
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(rejpal, 4.7.2008 10:29:24)
Odpovědět
Článek je navíc z Eretz.cz, aha tak to už jsme doma. Tvrdí rasisté a omlouvači genocid z Eretz.cz budou najednou varovat před nenávistí, takoví jako oni si s tvůrci protokolů sionských muderců mohou maximálně podat ruce :-))
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(L.P., 4.7.2008 11:03:33)
Odpovědět
Prostě odkaz na ty Protokoly sion. m. Ne základnám na své stránky umístila. Tečka. Mluvčí Ne základnám sympatizuje s Hizballáhem. Tečka. Mně se nelíbí ani PSM, ani Hizballáh.
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(Kocour Mikeš, 4.7.2008 14:56:11)
Odpovědět
Mě se nelíbí nic, koneckonců ani NZ, ale v rámci objektivity je rozdíl mezi otevřenou sympatií k něčemu a tím, že v rámci možnosti vlastní tvorby pod něčí hlavičkou někdo umístí šílenost typu PSM. Byť to kulhá, tak články páně Rokytky také nedělají z portálu idnes komunisty. To, že redakce odkaz na PSM nesmazala je chyba, nicméně dělat z NZ na základě toho antisemity je buď mimo a nebo cílené. Jenže tímhle stylem se pak nedivte, že vám individuum pbk předhazuje fašismus za přetištění výzev PaSu, články o Marešovi a kdesi cosi
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(jj, 4.7.2008 16:20:56)
Odpovědět
Ti kdo odkazují na P.S.M. dělají sionistům vpodstatě jen reklamu(i když reklamu asi dost nechtěnou ,proto ta hysterie) protože P.S.M. jsou sionistický spisek - a jestliže P.S.M. jsou antisemitský spisek tak jen proto že sionisté jsou těmi největšími antisemity (viz antisemita č.1 Herzl vyhlašující ve svých spisech že antisemitismus je nejlepším spojencem sionistů)
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(RZ, 4.7.2008 17:39:36)
Odpovědět
Souhlas. Je nefér házet provozovateli na hlavu blogy či komentáře na jeho stránkách.

S podobným způsobem uvažování bychom mohli zrušit veškerou svobodu na internetu.

A mohli bychom obžalovat LP jako propagovavetele levicového extrémismu, neb na svém webu zveřejňuje komentáře lidí typu pbk :)
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(jj, 4.7.2008 16:10:58)
Odpovědět
No nevím ale Tora (a především Talmud) vyzyvají skutečně k vraždění nežidů a konkrétně k vyvraždění všech kdo nejsou Židé nebo nedodržují ona židovská tzv.noachická přikázání - jinými slovy Judaisté vyzývají k celoplanetárnímu holokaustu cca 5 miliard lidí (jelikož cca 1 miliarda muslimů nejsou podle judaistů modloslužebníci - neboli Alláh je podle Judaistů natolik podobný Jahvemu že když se muslim modlí k Alláhovi tak se vpodstatě podle Judaistů modlí k Jahvemu aniž by o tom věděl - ostatní mají smůlu a podle Judastů mají být vyhlazeni)

...a to že ony protokoly využívali ti či oni nevypovídá nic o jejich pravosti či nepravosti - mě to připomíná něco jako kdyby soudruhům z ÚV KSSS unikl protokol z nějakého jejich tajného moskevského jednání o tom jak ovládnout svět a zotročit lidstvo - je logické že pokud by se něco takového dostalo na veřejnost tak by soudruhům také nezbývalo nic jiného než zapírat a zapírat a zapírat a zapírat třeba až do skonání světa
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(j.asher, 4.7.2008 17:39:15)
Odpovědět
Tóra nevzdělanče je STARÝ ZÁKON a Talmud jsi nečetl. Kdyby ses vůbec trochu vyznal v našem náboženství, tak bys takové pitomosti nikdy pustil z huby. Talmud neobsahuje žádná přikázání pro Židy. Není B-žím slovem a proto ani nemůže nic takového obsahovat ! Talmud totiž zachycuje pouhé rozpravy mezi rabíny. Nic jiného. Je to podobné jako by se sešli k úvahám katolický kněz, husitský a třeba jehovista. Každý z nic má rozličné názory a rozličné vidění světa, a různě si vykládají i Bibli. Nechápu proto proč se z Talmudu dělá taková atrakce. Vlastně chápu. Tak to dopadne pokaždé,když primitiv si přečte něco čemu nerozumí a ještě si k tomu vybájí to co text vůbec neobsahuje,
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(Kocour Mikeš, 4.7.2008 18:19:41)
Odpovědět
Byť to špatně interpretoval, tak měl ale pravdu. Otevřené příkazy to sice nejsou, jsou to rozhovory mezi rabíny, ale svou autoritou představují neformalní judaistický manuál :-)

a zmínky o tom, kterak góje napáliti, či že kdo zabije nežida nebude potrestán, jsou holá fakta a nechť si je každý přebere a interpretuje dle svého vědomí a svědomí:

Sanhedrin 57a : „Když žid zabije pohana nebude potrestán. Když žid okrade pohana, může si to nechat“

Baba Kamma 37b : „Pohané jsou mimo ochrany zákona a Boha a jejich peníze jsou vystavené Izraeli“.

Sanhedrin 106a : „Je řečeno, že Ježíšova matka byla děvka : Ona byla potomek princezen a guvernérů a spala s tesařem jako děvka“

Nevidím důvod, proč se proti židům vymezovat, ale odmítám se před nimi obhajovat. Osobně k nim necítím žádné pouto a neuznávám existenci "židokřesťanské civilizace", nic takového není. Kdo si myslí opak, nechť je to jeho svatým právem, ale necpe to těm, co o to nestojí, co žádnou loajalitu k Izraeli, nebo "židokřesťanským hodnotám" necítí a už vůbec ať z toho nedělá jakousi univerzální civilizační pravdu.

Určitě jsem řekl něco antisemitského :-P Již delší dobu ty žebříčky co se smí a co ne nesleduji, tak jsem si musel rýpnout, sorry mr. Asher ;-)
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(jj, 4.7.2008 18:33:13)
Odpovědět
Talmud je co se týče autority minimálně na úrovni hadisů v Islámu - tak jako je Tora a především tzv.Proroci tzv.božím slovem plným oslavování despocie,vražd,genocid,teroru,otrokářství a holokaustů (prostě něco jako Korán) tak je Talmudu zčásti interpretací Tory a zčásti (podle rabínů) zapsáním toho co Mojžíš nadiktoval svým kněžím a nařídil jim předávat si tyto "vědomosti" pouze ústně - Judaismus a speciálně talmudický rabbinismus jsou ty nejnenávistnější ,nejzločinnější, nejxenofobnější a nejrasističtější ideologie co kdy kdo stvořil ,stejně tak nelze popřít že podle Judaistů není Muslim modloslužebníkem zatímco Křesťan je modloslužebník a jako takový má být zavražděn
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(jj, 4.7.2008 18:20:13)
Odpovědět
Já vím že Tora je SZ ,a co se týče Talmudu: je pravda že v něm je mimojiné vyzýváno k vyvraždění všech kdo nejsou Židé nebo nedodržují tzv.noachická přikázání? .. tj.naprosté většiny lidstva? že jsou takoví označováni za zvířata a dobytek? je to pravda? Je to pravda. (nedivím se že Judaisté jsou velmi neradi když se někdo začne v Talmudu šťourat, dokonce byly na západě i pokusy vydávat i jen čtení Talmudu za antisemitismus)
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(Josef, 4.7.2008 18:56:57)
Odpovědět
Ta nenavist k zidum je v Evrope tradicni uz po staleti, pouze se zintenzivnela v dobe Hitlera o kterem je clanek ze se konecne vratil zpet do Berlina. Sice tentokrat uz jen jako voskova figura, ktera byla umistena nedaleko bunkru, kde se Adolf zastrelil. Samezrejme je to vitana udalost pro neonacisty, jak nemecke tak urcite i ceske.
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/europe/article4265573.ece
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(jj, 4.7.2008 19:15:15)
Odpovědět
Hitler byl sionista a svými činy jen uváděl do akce sionistickou agendu - tj.skrze antisemitismus dostat židy z Evropy
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(Josef, 4.7.2008 20:44:08)
Odpovědět
Hitler byl sam polozid, protoze jeho matku mela babicka se zidem u ktereho slouzila a Adova matka byla nemanzelske dite. Proto si Ada nechaval rust ten komicky knir, aby zminil vyraz sveho zidovskeho nosu. Nenavist k zidum choval uz z vojny z duvodu, ze byl presvedcen, ze kvuli zidum Nemecko prohralo prvni svetovou valku. Jako kancler zacal zbrojit a nedostatek finaci na veci denni spotreby svedl na zidy a v operaci Kristalova noc zbavil zidy majetku a dostal se k jejich penezum. Co se tyce vyhlazovacich koncentraku, ty byly otevreny na zaklade darwinovy teorie "Survival of the fittest" (preziti nejsilnejsich), protoze Nemci se prohlasili za nadrazenou rasu a tuto cestu pokladli za prirozenou likvidaci slabsich. Na priklad v Dachau byli likvidovani retardanti, mrzaci a buzeranti uz od roku 1932, pozdeji k nim pridali Nemci k likvidaci i zidy.
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(jj, 4.7.2008 21:14:56)
Odpovědět
Sionisté financovali Hitlera jednak protože byl antisemita a také aby rozpoutal WWII. Sionisté měli za cíl vytvořit v Palestině stát Izrael a k tomu bylo potřeba "zařídit" dvě věci: za prvé aby byl v evropě tak antisemitský režim aby židé z Evropy s hrůzou v očích prchali i na kus nehostinné pouště zvané palestina a za druhé aby se síla bristkého imperiua zhroutila natolik aby bylo možno v Palestině (která patřila britskému imperiu) vyhlásit stát Izrael - obojího se skrze Hitlera(a Churchilla) podařilo dosáhnout a je vpodstatě lhostejné jestli v tomto Hitler(a Churchill který ač sám britský imperialista vpodstatě zničil britské imperium) hrál jen roli užitečného idiota nebo o takovém plánu věděl.(mimochodem ta židovská rodina jejiž člen "vyrobil" hitlerovu babičku byli Rotschildové)
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(Josef, 4.7.2008 23:19:49)
Odpovědět
Rotschildové?? To uz jsi ve fantazilandu!
To co jsem ja napsal jsou udaje, ktere jsem videl v rozhovoru pro TV-History s hitlerovou sestrou a s jeho sekretarkou, ktera byla ta, co poukazala , ze si ji Adolf stezoval na velky nos. Obe zily v NSR.
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(jj, 5.7.2008 1:24:47)
Odpovědět
Hitlerova babička skutečně dělala u Rotschildů(větve žijící v Německu) služku a poté co otěhotněla byla "odejita" a poté co porodila Hitlerovu matku byla Rotschildy i nějaký čas finančně podporována
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(Ondra, 5.7.2008 1:27:32)
Odpovědět
Josefe sorry, ale mas to plne ahistorickych nesmyslu. Hitlerova babicka Polzlova pomer s zidem mit mohla, nebo ne, nikdo to nedokazal, ani nevyvratil, v kazdem pripade na Hitleruv puvod sere pes, neda se z nej vyvozovat zadny zaver ohledne puvodu antisemitismu

nenavist k zidum ve 20. stoleti ma hlubsi koreny, nez jen Hitlera

A PASAZ> "Co se tyce vyhlazovacich koncentraku, ty byly otevreny na zaklade darwinovy teorie "Survival of the fittest" (preziti nejsilnejsich), protoze Nemci se prohlasili za nadrazenou rasu a tuto cestu pokladli za prirozenou likvidaci slabsich. Na priklad v Dachau byli likvidovani retardanti, mrzaci a buzeranti uz od roku 1932, pozdeji k nim pridali Nemci k likvidaci i zidy."

Blbost, Dachau byla otevrena v roce 1933, nemela nic spolecneho s "nemeckou nadrazenou rasou", v Dachau byli vicemene internovani politicti vezni, na uzemi Nemecka za WW2 nikdy zadna plynova komora, urcena ke genocidni likvidaci etnika, NEBYLA.
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(jj, 5.7.2008 2:22:41)
Odpovědět
"nenavist k zidum ve 20. stoleti ma hlubsi koreny, nez jen Hitlera" - na tom je jistě nemálo pravdy ,ovšem pravda také je že právě v Německu byli židé nejvíce integrováni ze všech států kde žili - a otázka zní: kdo z antisemitismu pana Hitlera profitoval? kdo ho podporoval? kdo si fanatického antisemitu Hitlera plánujícího světovou válku přál u moci a proč? - neboli proč ho sionističtí bankéři z tzv.americké centrální banky(ve skutečnosti soukromého kartelu sionistických bank) podporovali obrovskými půjčkami zatímco jejich soukmenovci v té době šli do koncentráků a byli okrádáni o celé své majetky?? ...mimochodem sionističtí bankéři kšeftovali s Hitlerem i po r.41 (skrze švýcarsko)kdy byly USA s Hitlerem ve válce a už to nešlo dělat přímo (a v době kdy už jejich soukmenovci hromadně putovali do plynu .. není to nechutné že právě tyto sionistické elity ,které finančně podporovaly Hitlera prakticky až do konce, si z holokaustu udělaly svůj politický nástroj?)
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(Josef, 5.7.2008 10:31:22)
Odpovědět
Mas pravdu s tim Dachau, plynove komory Nemci spustili az kdyz presli na masovou produkci vyhlazovani a navic nejednalo se jenom o vyhlazeni zidu, v koncentracich likvidovali i odpurce nacizmu. A ani to nebyl napad Hitlera, on mel kolem sebe cely stab lidi kteri tu celou masinerii rozjeli.
Re: Spolek Ne základnám propaguje antisemitismus
(Josef, 5.7.2008 16:15:59)
Odpovědět
Jen nekolik minut po otevreni musea byla Hitlerovi utrzena hlava!
Just minutes after the museum opened, the 41-year-old German man pushed aside two security men guarding the exhibit.

"Then he went over to the figure and ripped off the head," a police spokesman said.