reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Krvavé verše Koránu

Autor: Redakce | Publikováno: 28.7.2008 | Rubrika: Islám
Ilustrace

Islám-náboženství míru? K smíchu!

Viz. pár vět z Koránu :

Súra 2:187 (str.465) "Zabíjejte je všude, kde je dostihnete a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je hoší než zabití."

Súra 2:189 (str. 465) "A bojujte proti nim, dokud nebude konec svádění od víry a dokud nebude všechno náboženství patřit Bohu."

Súra 4: 59 (str.528) "Věru ty, kdož neuvěřili v Naše znamení, My v ohni sežehneme, a kdykoliv vyschnou kůže jejich , vyměníme je za jiné, aby tak trestu okusili. A Bůh zajisté je mocný a moudrý."

Súra 4: 91 (str.532) "Neberte si mezi nimi přátele, dokud se nevystěhují na stezku Boží! A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete!"

Súra 4: 93 (str.532) "Kdykoliv se pokusí vás svést k odpadnutí, budou odraženi. A jestliže se nebudou držet stranou od vás a nevzdají se vám na milost a nesloží své ruce, tedy je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete! A nad těmito vám dáváme pravomoc zřetelnou.".

Súra 5:19 (str. 603) "Věru jsou nevěřící ti, kdož říkají: "Zajisté je Bohem Mesiáš, syn Mariin!"

Súra 5:37 (str.605) "A odměnou těch, kdož vedli válku proti Bohu a Jeho poslu a šířili na zemi pohoršení bude věru to, že budou zabiti nebo ukřižováni či budou jim useknuty jejich pravé ruce a levé nohy a nebo budou ze země vyhnáni."

Súra 5:51 (str.607) "Vy, kteří věříte! Neberte si židy ani křesťany jako přátele, neboť oni jsou si přáteli jedni druhým. Kdokoliv z vás se s nimi přátelí, ten stane se jedním z nich ..."

Súra 8:12 (str. 485) "Já vrhnu do srdcí těch, kdož nevěří, hrůzu a vy bijte je po šíjích a bijte je po všech prstech."

Súra 8:17 (str. 485) "Nejste to vy, kdo je zabili, ale Bůh je zabil a nevrhals ty, když jsi vrhal, nýbrž byl to Bůh, ..."

Súra 8:57 (str. 489) "Nejhoršími tvory před Bohem jsou ti, kdo byli zatvrzele nevěřící a stále ještě nevěří."

Súra 8:61 (str.489) "Nechť se nedomnívají ti, kdož nevěří, že Nás předhoní - nepodaří se jim uniknout našemu zásahu."

Súra 8:66 (str.490) " Proroku, povzbuzuj věřící k boji! Bude-li mezi vámi dvacet vytrvalých mužů, porazí dvě stě, bude-li jich mezi vámi sto, porazí tisíc nevěřících, neboť to jsou lidé nechápaví."

Súra 9:5 (str.585) "A až uplynou posvátné měsíce, pak zabíjejte modloslužebníky, kdekoliv je najdete, zajímejte je, obléhejte je a chystejte proti nim všemožné nástrahy!"

Súra 9:23 (str. 587) "Vy, kteří věříte! Neberte si za přátele otce své a bratry své, jestliže je jim nevěrectví milejší než víra."

Súra 9:29 (str.588) "Bojujte proti těm kdož nevěří v Boha a v den poslední a nezakazují to, co zakázal Bůh a jeho posel a kteří neuctívají náboženství pravdy, z těch, kterým se dostalo Písma - dokud nedají poplatek přímo vlastní rukou, jsouce poníženi."

Súra 9:39 (str.589) "Jestliže nevytáhnete do boje, Bůh vás potrestá trestem bolestným."

Súra 9:74 (str. 593) "Proroku, bojuj usilovně proti nevěřícím a pokrytcům a buď přísný na ně. Útočištěm jejich bude peklo a jak hnusný je to cíl konečný."

Súra 9:124 (str. 599) "Vy, kteří věříte! Bojujte proti těm z nevěřících, kteří jsou poblíže! Nechť ve vás naleznou tvrdost a vězte, že Bůh je na straně bohabojných!"

Súra 25:54 (str. 250) "Neposlouchej nevěřící, ale pusť se jím proti nim do boje úporného."

Súra 47:4 (str.492) "A když se střetnete s nevěřícími, udeřte je do šíjí, a až jim způsobíte úplnou porážku, pevně je spoutejte!"

Súra 48:13 (str.575) "A kdo nevěří v Boha a posla jeho ...pro nevěřící jsme připravili plamen šlehající."

Súra 48:29 (str.575) "Muhamed je posel Boží a ti, kdož jsou s ním strašní jsou proti nevěřícím, však laskaví mezi sebou"

Súra 4:76 (str.530) "A těm, kdož bojují na stezce Boží a budou zabiti či zvítězí, těm dáme odměnu nesmírnou."

Súra 2:228 (str.470) " ...A ony mají pro sebe stejné právo jako oni podle zvyklosti, nicméně muži jsou o stupeň výše - a Bůh je mocný, moudrý."

Súra 4:13 (str.523) "Proti těm z vašich žen, jež dopustí se hanebnosti, vezměte jako svědky čtyři z vás. A jestliže tito to dosvědčí, podržte ženy v domech, dokud je smrt nezavolá anebo Bůh pro ně nepřipraví nějaké východisko"

Súra 4:38 (str.526) "Muži zaujímají postavení nad ženami proto, že Bůh dal přednost jedněm z vás před druhými."

Súra 4:38 (str.526) "A ty, jejichž neposlušnosti se obáváte, varujte a vykažte jim místa na spaní a bijte je!"

Súra 24:2 (str.556) "Cizoložnici a cizoložníka zbičujte, každého z nich sto ranami! A nechť vás nepojme vůči nim lítost,.."

Súra 5:37 (str.605) "A odměnou těch, kdož vedli válku proti Bohu a Jeho poslu a šířili na zemi pohoršení bude věru to, že budou zabiti nebo ukřižováni či budou jim useknuty jejich pravé ruce a levé nohy a nebo budou ze země vyhnáni."

Súra 5:42 (str.605) "Zloději a zlodějce utněte ruce jejich v odplatu za to, co provedli, a jako varovný př

 

reklama
3313 čtenářů | 14 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Krvavé verše Koránu
(Silver, 28.7.2008 12:14:01)
Odpovědět
Promińte, ale myslím, že tyto citace jsou poněkud zcestné. V žádném případě nejsem příznivec islámu, ale když vezmu do rukou Bibli, mohu stejnou metodou dokázat to samé o křesťanství. Myslím, že tuto cestu nemá Euportál zapotřebí. P.S. Jsem křesťan.
Re: Krvavé verše Koránu
(Karell, 28.7.2008 12:38:37)
Odpovědět
Rozdíl je v tom, že zatímco Bible je inspirovaná Božím slovem a křesťané vědí, že ji psali omylní lidé, a proto je přístupná interpretaci, Korán je Kniha, která je nadiktovaná přímo Alláhem, čili v ní platí slovo od slova. Navíc, je naprosto patrné, že muslimové se těchto veršů drží.
Re: Krvavé verše Koránu
(Viktor N., 28.7.2008 17:49:28)
Odpovědět
pokud jste opravdu křesťan, pak byste měl sám nejlépe vědět, jakou pitomost jste napsal…
Zeptám se Vás velmi zjednodušeně: jaký je rozdíl mezi Starým a Novým Zákonem a který z nich je pro křesťana závazný? :)
Re: Krvavé verše Koránu
(Silver, 31.7.2008 9:36:06)
Odpovědět
Pokud je mi známo, tak desatero je obsaženo ve Starém Zákoně a nikdo ho dosud nezrušil. Jestliže si myslíte, že lze Nový Zákon oddělit od Starého, hluboce se mýlíte a prokazujete tak elementární neznalost celé problematiky. Nehledě k tomu, že fanatik si pomocí Písma může dokazovat cokoliv, jak se už v dějinách nesčíslněkrát stalo.
Re: Krvavé verše Koránu
(MilanR, 2.8.2008 17:31:54)
Odpovědět
Tak vás beru za slovo, zkuste to najít v Novém zákoně.
Re: Krvavé verše Koránu
(kilol, 21.11.2008 17:31:22)
Odpovědět
Máte pravdu - bible praví o tom jak budou sežehnuti v plamenech pekelných ti co .....
ale bible nenavádí k takovému činu aby jej provedl věřící, za něj si to vyrovná bůh.
Ovšem skutky jsou pravdou , když táhly muslimové do evropy tak za nimi zůstaly krvavé jatky. Přežili jen ti co se podvolili. Nejdále kam se dostali muslimové při svých nájezdech byl Štramberk u Nového Jičína na Moravě a do dnes se pečou Štramberské uši. To je na památku jak řezali turci uši těm co nebyli po vůli. Ale abych jen nepopisoval jak řýádili muslimové, vzpomeňme křižácká tažení proti bezvěrcům a mohamedánům. Po křižácích taky zůstala krvavá lázeň.
O tom jak katolíci zacházeli s nevěřícími , mučení, upalování, jen vzpomeňme Jana Husa.
Kolik zůstalo ve feudálních šatlavách mrtvých. Kolik se ztratilo lidí za Stalina. Kolik je dnes sebevrahů. To jsou věci o kterých se nemluví ani nepíše.
Je to jen a jen o lidké chamtivosti a zotročování druhých lidí . Možná by bylo dobře, kdyby se už konečně domluvili slušní lidé a nedali chamtivcům šanci přežít. Oni totiž neumí žít ze své práce, oni potřebují zotročit někoho jiného a vyždímat jej do poslední kapky krve.
Re: Krvavé verše Koránu
(mirek, 8.3.2009 19:32:29)
Odpovědět
Pokud jste na rozdíl ode mně křesťan,pane Silvere,mělo by vám být známo,že se křesťané sice dodržují desatero,které je součástí starého zákona,ale jinak starý zákon neplatí.Po smrti Ješíše Krista byla uzavřena nová smlouva mezi bohem a lidmi.Nový zákon,podle kterého by se měli křesťané od té doby řídit.podstatnou změnou je fakt,že ve St.zákoně platilo oko za oko-zub za zub,v Novém zákoně platí úplně jiné zásady.Je ovšem jinou věcí,jak tyto zásady křesťané dodržují,od inkvizice, až po současné žehnání zbraní armádám.V tomto ohledu je islám opravdu náboženství nenávisti vůči všem jinověrcům.A korán je k tomu přímo vede.Až budete mít čas,tak si přečtěte něco z Bible,jako křesťan byste to měl znát.Mimo jiné,současná Církev svatá se vůbec neřídí biblickým zásadami,protože je mocichtivá,touží po bohatství a přepychu a místo péče o své ovečky se věnuje spíše politice a světským věcem.Mimo jiné,víte že Ježíš odmítl být králem lidí,protože není z našeho světa? Jak to koresponduje se snahou církve zasahovat do řízení států a to odedávna?Ale nelze v tomto případě brát v potaz,skutečné činy církevních hodnostářů,protože jde o vlastní porovnání zásad uvedených v Bibli a Koránu.A ty hovoří naprosto jednoznačně o tom,které náboženství je hrozbou pro celý svět.Křesťanství to není!!
Re: Krvavé verše Koránu
(Vrána Jaroslav, 28.7.2008 16:17:15)
Odpovědět
Jenom si kladu otázku, proč na web českých konzervativních liberálů se zanášejí manýry z webu českých sionistů. I přesto jsem názoru, že čeští konzervativní liberálové jsou lidé kultivoaní a nenechají se ani omylem vyprovokovat by´t nechtěným záměrem redakce, které se snaží využí lidé blízcí webu Eurabia.
Re: Krvavé verše Koránu
(kol shalom, 29.7.2008 11:25:11)
Odpovědět
Karel Orlík, nejen že není vhodnou autoritou na islám (jeho názor, že slovo "Akbar" pochází ze slova "Kabar, a že al-Láh je jakési mezopotamské božstvo dodnes používám jako anekdotu), on ani neumí používat funkci Ctrl+C, Ctrl+V, když tento stopadesátkrát omletý článek opisoval. Podívejte se na konec a pochopíte. Tohle není úroveň, kterou by měl EUportal sledovat, dělá vám to ostudu. Palec dolů.
Re: Krvavé verše Koránu
(kol shalom, 29.7.2008 11:26:58)
Odpovědět
Hups. Teď se musím panu Orlíkovi omluvit. Autorem tohoto konkrétního článku není on. Ale přesto by si redakce měla alespoň opravit ten závěr.
Nektere vrse tam ani nejsou
(Ed, 8.11.2008 16:27:45)
Odpovědět
Skusil jsem overit, zda to, co uvadite je pravda... nahodne jsme vybral verse ze sury 4 a kontroloval jsem v 3 kopiich Koranu (vcetne on-line verze). Zaver:

Sura 4:59 je o necem uplne jinem .... o zabijeni ani slovo.
Sura 4:91 odtrzene z kontextu .... uvedte prosim vetu pred Vami uvedenou casti verse "If they keep not aloof from you nor offer you peace nor hold their hands"
Sura 4:93 je o necem uplne jinem: to co uvadite jako 4:93 se tam nenachazi.

Nemam cas kontrolovat vsechno... A prosim pokud pisete verse napiste ji celou.
Re: Nektere vrse tam ani nejsou
(Kounoute, 23.2.2009 16:27:40)
Odpovědět
diky :-)
Re: Nektere vrse tam ani nejsou
(Askim, 10.4.2011 14:44:32)
Odpovědět
No článek je sice starý,ale já na něj narazila až teď.Máte pravdu.V Koránu se o zabíjení nehovoří.Pouze v případě pokud Vás někdo napadne tak se bránit,no a to přeci není úmyslné zabíjení.Dokonce boj ve jménu Alláha je zakázán.To,že to někteří zneužívají je už věc jiná.Koneckonců podívejme se na naše dějiny křesťanství.Mám pravý Korán doma a prokousávám se řádek po řádku.No a nakonec i stále diskutované téma ''islámské ženy'',je to také trošku jinak než se nám celý svět pokouší nacpat do hlavy.
Re: Krvavé verše Koránu
(Dar-al-harb, 2.2.2009 14:14:12)
Odpovědět
A právě za takové štvaní, za komolení Knihy a vytrhávání z kontextu, výše popisované zasloužíš. Přečti si milý křesťanský autore Janovo zjevení.