reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci

Autor: Karel Orlík | Publikováno: 29.7.2008 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Nemáme mnoho možností k přečtení skutečných úskalí Lisabonské smlouvy. Kdyby byla smlouva košer, pravděpodobně bychom její obsah denně četli či slyšeli o ní v médiích. Proč na smlouvě velkým státům tolik záleží? Proč se nestyděl Sarkozy koupit souhlas polského prezidenta? Je smlouva výhodná? Zcela určitě, ne však pro všechny země. Posuďte sami:

Zavádí funkci evropského prezidenta
Zavádí funkci ministra zahraničí EU se zplnomocněním jednat jménem EU
Zavádí většinovou volbu(dosud jednomyslná), která určí zahraniční politiku závaznou pro všechny státy a ukládá jim povinnost ji aktivně podporovat
Zavádí diplomatickou službu EU

Zmocňuje EU měnit své smlouvy bez potřeby schvalování a ratifikace v členských státech
Ruší se systém jednoho komisaře za každý členský stát
Národní parlamenty členských států budou mít nulovou roli, jen budou schvalovat usnesení Bruselu
Nová definice "sdílených kompetencí" zmocňuje EU přebírat bez předběžného souhlasu členských států téměř všechny kompetence
EU získá právní suverenitu - vznik státu Evropská unie
EU může svým rozhodnutím přenést kompetence zpět na členské státy
Evropský soud získává nové pravomoce na úkor soudů členských zemí
Zřizuje se funkce Evropského veřejného žalobce

Přenáší se kompetence v sociální politice na EU
Přenáší se kompetence v "koordinaci ekonomiky" na EU
Přenáší se kompetence v oblasti politiky zaměstnanosti na EU
Přenáší se kompetence v oblasti obchodu a investiční politiky na EU
Přenáší na EU pravomoce v oblasti veřejného zdravotnictví

Odebírá členským státům právo veta v kontrole Evropské centrální banky
Odebírá členským státům právo veta v oblasti dopravní politiky
Odebírá členským státům právo veta v oblasti energetiky
Odebírá členským státům právo veta v otázkách rozpočtu

Formalizuje eurozónu a rozšiřuje její rozhodovací kompetence
Rozšiřuje pravomoce Europolu - zakládá Evropskou policii
Rozšiřuje kompetence Evropského soudního dvora v oblastech azylové a imigrační politiky, kterými se musí členské státy řídit
EU získává nové pravomoce v oblasti občanského a trestního práva
EU získává pravomoc definovat trestné činy a stanovovat minimální trestné sazby

Jen slepý v tom nevidí plížící se diktaturu. Zvednout pro Lisabonskou smlouvu ruku znamená zradit svou vlast a takový by měl být souzen za vlastizradu. Nebo se mýlím?


(24.7.08, ko)

reklama
2072 čtenářů | 21 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(Vrána Jaroslav, 29.7.2008 2:17:36)
Odpovědět
Myslím, že jste vedle jako jedle.Označit signatáře Lisabonské smlouvy za vlastizrádce je opravdu,ale jenom opravdu nepochopením problému....
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(čtenář, 29.7.2008 8:52:06)
Odpovědět
Jaroslave Vráno máte IQ vrány.Lisabonská smlouva je největší okupace, kterou by naše země zažila.S ní mohou souhlasit jen světoběžníci, mafiáni a zrádci českého národa .Zkuste si smlouvu přečíst a pak se vraťte na chat .Já prezidenta nemusím, ale jeho postoje ke smlouvě si vážím .Já chci zůstat Čech
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(Kocour Mikeš, 29.7.2008 11:16:08)
Odpovědět
Ano, ale ted se nabízí otázka; pokud Klaus nepodepíše Lisabonskou smlouvou, když poukazuje (a správně) na irské NE a národní zájmy a zároveň podepíše radar (a říká, že to udělá), proti němuž je cca 70% lidí, budete ho taky považovat za vlastizrádce?

Dle této logiky by jste měli
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(Jiří Zahrádka, 29.7.2008 11:54:52)
Odpovědět
Nesouhlasím. Procento manipulovatelného obyvatelstva není relevantní argument pro posouzení "vlastizrádnosti" nějakého politického rozhodnutí. Češi jsou takoví, jak to nedávno řekl Topol. I když z toho měl malér, byla to jedna z mála dobrých vět, které jako premiér vyřkl.

Jsme národem dobrovolných otroků. Stále jsme ti, kdo hajlováním vítají nácky, snad v naději, že se jim tak nic nestane, a pak podrážejí jeden druhého.

Politik se svědomím může (a pravda, nemusí) být pro radar právě díky úctě k vlasti, na kterou stálí barbaři z východu už chtějí zase namířit rakety. O namířených minimálně dvou radarech za polskými hranicemi netřeba mluvit. To problém není. Problém je jen to, když se jeden radar má umístit také na druhé straně. No nic, ať žije spravedlnost...
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(Kocour Mikeš, 29.7.2008 13:30:46)
Odpovědět
Tak jestli chcete "argumentovat" východními barbary, tím, že když dva dělají totéž není to totéž proto, že jste to řekl Vy, tak to je pak těžké...

Proč mluvíte o "manipulovatelnosti" obyvatelstva v případě radaru a v případě LS ne? Vždyt pokud řeknete, že NZ manipulují lidmi, stejně tak kdokoli jiný může říci, že Euportal manipuluje lidmi v případě Lisabonu. Špatné je obé, ale chtělo by to vyváženější přístup a nadhled.
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(Kocour Mikeš, 29.7.2008 13:33:13)
Odpovědět
Pletete si příčinu a důsledek. Nikoli "barbaři z východu míří raketami a proto radar", ale "dvoustranná smlouva a radar a proto barbaři z východu zamíří rakety".

Symetrické opatření.
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(L.P., 29.7.2008 15:45:27)
Odpovědět
L.S. je proti naší ústavě, pokud se nemýlím, tak radar není.
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(Kocour Mikeš, 29.7.2008 16:56:24)
Odpovědět
A radar ne? A Ústavní soud se, pokud vím, k LS ještě nevyjádřil.

Nechápu, proč jste všichni tak krátkozrací. Slavná ODS a spol. udělali radaru tu nejlepší kampaň, jakou mohli, takhle by lidi nedokázal proti radaru postavit ani sám Putin, kdyby měl v ČR vést protikampaň, když se to podaří protlačit, tak taková arogance a bezohlednost na 2/3 obyvatelstva vynese k moci komunisty (se soc. dem.).

Ze slavných reforem už se neprosadí nikdy nic, minimálně na dvoje další volby dopředu bude vymalováno na rudo a ve finále není vyloučeno, že socdem-kom. vládě se může podařit smlouvu anulovat.

Čili shrnuto a podtrženo radar je na nic, soudní lidé na báchorky nevěří a chtějí rozvíjet vztahy rovnoměrně - i s Ruskem. ODS však nemusí dosáhnout ani na to nic, agresivní politikou vynese k moci rudé a ti schválený radar, kvůli kterému všechno vsadila na jednu kartu možná i zpětně potopí. Člověk by postupem času čekal, že uvnitř konzervativní pravice se zjeví nějaké neotřelé hlasy, ale je to pořád při starém :-) Čekám u nás obdobný vývoj, jako po nástupu levice ve Francii v roce 1981. . .
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(REL, 29.7.2008 17:06:06)
Odpovědět
S Rusama jdi do p.rdele, já tu chamrať znám. Banda ožralých primitivů, kteří si myslí, že jsou nejlepší. Rusko je Horní Volta s raketama. Vydělávat na ropě umí každej debil, kdyby ji neměli, tak ještě lítají s holýma prdelema a rýpají se v hlíně.
Umí akorát vyžírat a otravovat druhé. Mysli, vole - Litva, Estonsko, Lotyšsko, Polsko, Ukrajina,Finsko, Japonsko, my... Do všech těhle zemí Rusáci pořád kafrají a lidi je tam obecně moc nemusí. Proč asi ? Protože je to p.rdel Asie, která nějakou náhodou sedí v Evropě.
Howgh
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(Kocour Mikeš, 29.7.2008 17:08:05)
Odpovědět
Dík za kvalitní debatu a styl a la Der Sturmer :-)
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(REL, 29.7.2008 17:11:04)
Odpovědět
Já ty vyžírky zažil, chlapče
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(Kocour Mikeš, 29.7.2008 17:23:34)
Odpovědět
Já taky, stejně jako poznal spoustu lidí jiných národností, mezi nimi dobré i zlé. A i kdyby, mluvil jsem o spolupráci na politické úrovni, ne vázání se na Rusko, nějaké vázání se k "dubisku" patří k zastaralým politickým pojmům min. a předmin. století. Rusko a Čína taktéž budou zásadní země pro 21. století, nelze se k nim postavit tak, že si někdo vzpomene a začne o nich mluvit jako o "vyžírkách", to už samo o sobě implikuje konfrontační politiku a ta je dle mého velkou chybou. Politika je samostatná kategorie, morálka a nějaké dojmy zase jiná. Z politického hlediska tedy považuji Rusko za "přítele"...jestli ovšem víte na jaké pojetí politiky a mezinárodních vztahů tím narážím a co ve své podstatě znamená, pro to ty uvozovky ;-)
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(jony, 30.7.2008 9:20:13)
Odpovědět
napis jeste neco, prosim prosim ja si to dam do archivu, to je fakt k zamysleni, kocour Mikes do Strakovky!!! Huráááááááá!!
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(Jiří Zahrádka, 30.7.2008 12:45:12)
Odpovědět
Nepletu si příčinu a následek, neřekl jsem, že radar je odpovědí na rusácké rakety. Východními barbary argumentuji. Můžete se nad tím pohoršovat a ujíst další kousek kaviáru, ale já upřednostňuji obsah před formou. Takže ať to zní jakkoli politicky nekorektně, je to reálné hodnocení rusáckého národa. Před pár lety byl průzkum (nevím, jestli mezi Moskvany, nebo všemi rusáky, nebo jak...), otázka byla na okupaci Československa v roce 1968. Jen třetina respondentů ji odmítla...

Zničili nám (a nejen nám) všechno, od životního prostředí, přes ekonomiku, možná až po lidské charaktery. Před pár lety prý neměli peníze na úhradu dluhů, které vůči nám mají. Ale teď mají peníze na rakety, které na nás chtějí namířit.

Kdyby je po rozpadu SSSR Západ nefinancoval, vymřou hlady. Přesto si teď se svou tradiční povýšeností hrají stále na velmoc a rozehrávají agresivní válečné hry (nikoli jen ohl. radaru) proti Západu, který je opakovaně mohl zničit nebo se dívat, jak se ničí sami - a neučinil tak.

Ničili svět v minulosti, ničí svět i teď. Problémy s rusáckými turisty nejsou jen u nás. Ten 28letý český kluk, který řídil Bentley Sazky, byl zastřelený rusákem (nebo něčím takovým). No jo, Ivan se splet. Ten kluk v Brně, ubodaný tuším dvěma rusáky v noci (asi se svině bavily po ochlastání) - no holt smůla, že jo. Ten Slovák, který v Ml. Boleslavi jako jediný vystoupil proti nějakému sajrajtu rusáckému nebo nějakému takovému, který se bavil tím, že v restauraci střílel... Slováka pak zastřelil.

Amíků tu taky aspoň v 90. letech bylo dost - a byli s nimi takové problémy? Nebo s Němci, Holanďany (kteří se svými karavany jsou snad nejpočetnějšími turisty, podle mého zdání, jak je potkávám v jistém českém regionu), Francouzi....? Ne. Svinstva dělá jen rusácká nebo podobná verbež.

Vzhledem k tomu, jak se v rusku vládne, by bylo zcela legitimní, i kdyby ten systém byl opravdu zaměřen na rusáky. Piřpomínám ovšem, že Amíci jim nabízejí snad i stálou přítomnost rusáckých vojáků u radaru (to se nelíbí ČR, ale Amíci s tím myslím problémy nemají).
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(REL, 30.7.2008 13:04:16)
Odpovědět
Jiří zahrádka to řekl pěkně, já jako lopata bych to nesesumíroval.Mě by zajímalo, kolik je mikešovi let ? Mě je 36 a ty rusy pamatuju moc dobře.Jsem rád, že už se na ty mongoloidní tupé ksichty nemusím dívat tak často jak dřív.
Asi takhle,americký radar je mi volný, nezajímá mě, je mi jedno, jestli tady bude nebo ne. ale rusácký radar bych tu nechtěl ani náhodou. to bych snad šel i demonstrovat.Porvé od listopadu 89.
Jsem akorát lopata, ale myslím, že fandové Rusáků u nás jsou jenom dvě skupiny - staří komouši a mladí "intelektuálové" co nenávidí Amíky
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(Kocour Mikeš, 30.7.2008 14:06:00)
Odpovědět
No nestačím se divit, tady byla debata o radaru a sklouzlo to k národní nesnášenlivosti:-)

Já ruský charakter neřeším, mluvil jsem o tom, že spolupráce s Ruskem je pro 21. století klíčová.

Ale Vaše hodnocení, promiňte, ale přijde mi jako těžce šovinistické. Mícháte hrušky s jablky, jakési problémy s turisty a ruskou mafii. Ruská mafie přece nemá nic dělat s politikou ruského státu. Oni nám je sem přece neposílají, naopak české bezp. složky s ruskými kolegy při operacích proti rusko-jazyčným gangům spolupracují, tak, jak je to u mezinárodního zločinu běžné...
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(Jiří Zahrádka, 30.7.2008 14:47:16)
Odpovědět
Tak k té spolupráci s rusáckými bezp. složkami - před časem, snad to bylo v nějakém rozhovru nebo kde, snad s někým z BIS, nebo ÚRNA nebo ÚOOZ, nejsem si jist, byla tam taková zmínečka ve smyslu, že s rusáckými složkami je problematická úroveň informační výměny...

Rusácké mafie že nemají nic společného s rusáckým státem? A jste si tím jist? Myslíte, že mezi mafiemi nejsou (možná primárně) lidi z dřívější KGB? V jednom dokumentu se myslím na věc dívali opačně... A myslíte, že v rusku agenta KGB Putina není kontinuita mezi dřívější KGB a nynějšími agenturami?

Ano, spoluprávce s rusáky je důležitá a já bych ji velmi podporoval (bez ironie). Ale to musí být spolupráce. Nikoli nestoudné chování rusáků s námi, které zřejmě považují za své otroky.

Že jsem šovinista? Ale jaký? Já totiž dost nesnášim taky Čechy.
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(Kocour Mikeš, 30.7.2008 14:58:42)
Odpovědět
Samozřejmě že kontinuita mezi KGB a současnými složkami je, to nikdo soudný nepopírá. Stejně tak v Německu byla v osobách určitých lidí kontinuita mezi Wehrmachtem a Bundeswehrem, ale budiž, tato paralela trochu kulhá, protože KGB byla politickou institucí, Wehrmacht nikoli.

Jenže, jinak to nejde. Po pádu SSSR byli jedinými lidmi, kteří se vyznali v bezpečnostní problematice opět lidé z KGB, někdo zkrátka ty nově vznikající složky (FSB) musel tvořit. To je jako v případě ČR, pánové Mejstřík a Štětina ve své snaze očistit republiku od komunistů a nostalgii že se nezakazovalo, nevyhazovalo kdesi asi neví, že s komunismem se zapletla drtivá většina lidí. Já bych klidně poslal ke zdi Jakeše s Lorenzem, ale hromadné čistky prostě dělat nešlo. Někdo ty úřady a posty musel obsadit...

No tak nakonec se možná shodneme, možná s tím rozdílem, že já protiruskou hysterii odmítám a daleko víc jak z Putina (o pardon vlastně už Medvěděva) mám "strach" z vizí Johna McClauna ... :-)
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(Milan, 5.12.2008 17:42:25)
Odpovědět
Proč, tedy,pane "objektivní" urážíte(pochopitelně "oprávněně" mocamoc zlého Američana) pana Mc Caina-omlouvám se,zda jsem Vám opravil jméno užívaný ve Vašem stranickém tisku a nikoliv "presidenta" Medveďeva????Ten pochopitrelně vůůůbec není loutkou podivuhodné symbiózy KGBácké minulosti a mafiánské současnosti bátušky nejjasnějšího,bohatýra jasného Puťky Puťkoviče Puťkyna??Urazil jsme hodně Vaše božstva?Pak jsem udělal kus dobré práce
Re: Lisabonskou smlouvu podepíší jen vlastizrádci
(v.n., 5.12.2008 21:25:28)
Odpovědět
Ztráta Klausokracie? Nebojim se.
Re: Lisabonskou smlouvu podepíše demokraticky naše vláda...
(patriot, 6.2.2009 22:56:15)
Odpovědět
UVĚDOMTE SI, ŽE JAKO OBČANÉ STÁTU JIŽ NEMÁME PRÁVO O NIČEM ROZHODOVAT....naprosto demokraticky.....