reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Video: Uloupené Kosovo (dokument o genocidě Srbů v Kosovu)

Autor: Redakce | Publikováno: 28.7.2008 | Rubrika: Video
Ilustrace

reklama
2963 čtenářů | 14 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Video: Uloupené Kosovo (dokument o genocidě Srbů v Kosovu)
(Brabec, 29.7.2008 4:51:47)
Odpovědět
Vynikající dokument. Božem co všechno člověk nevěděl ! Stydím se za vládu toho Tupolánka.
Re: Video: Uloupené Kosovo (dokument o genocidě Srbů v Kosovu)
(jh, 29.7.2008 11:07:13)
Odpovědět
ano, také považuji dokument za velmi cenný, ale v následné diskusi moderované Jakubem Železným jej debatéři (vyjma J. Dientsbiera) odklidili do patřičných mezí coby nevyvážený pohled...
Re: Video: Uloupené Kosovo (dokument o genocidě Srbů v Kosovu)
(Ondřej Polanecký, 29.7.2008 13:31:04)
Odpovědět
Tento dokument není nic jiného než propagandistický blábol, pseudobolševická agitka nejodpornějšího ražení. Samé polopravdy vytržené z kontextu. Jistě, UČK prováděla genocidu na srbském obyvatelstvu, ale minimálně stejnou měrou ji prováděli Srbové, resp. Jugoslávská armáda na albánském obylvatelstvu ,což byl pravý důvod zahájení náletů NATO. Autor buďto z nevědomosti nebo záměrně zamlčel nebo překroutil zásadní fakta o nejen tomto, ale i celkově o jugoslávském konfliktu. Srbové, resp. jejich tehdejší politická klika nejsou jedinými viníky konfliktu v bývalé Jugoslávii, ale většinovou vinu nesou. Srebrenica je jen vrchol ledovce, podobných událostí i když s méně obětmi bylo nespočet, a většinu provedli Srbové. Vrcholem nehoráznosti tohoto dokumentu byla závěrečná snaha očistit jednoho z největších zločinců 20. století Miloševiče, který ma na rozpoutání tohoto konfliktu rozhodující roli( např. Karadžič a Mladič nebyli nic jiného než jeho poskoci, kterí plnili jeho příkazy). Radil bych autorovi, aby místo studování materiálů srbských tajných služeb prostudoval také serosní historické materiály o tomto konfliktu, tak jako jsem to udělal já.
Re: Video: Uloupené Kosovo (dokument o genocidě Srbů v Kosovu)
(Standa65, 29.7.2008 16:30:08)
Odpovědět
ano, nazýváte své prameny pravým jménem - "serosní".
Re: Video: Uloupené Kosovo (dokument o genocidě Srbů v Kosovu)
(Maro Skřipský, 29.7.2008 16:33:22)
Odpovědět
Ještě jste zapomněl zmínit tu Holbrookovu pohádku o sto tisících mrtvých Albáncích, pane Polanecký. Kolik, že nakonec bylo VŠECH obětí (Albánců, Srbů, romů, šiptarů) ?
Něco přes tři tisíce, že ?
Anebo "masakr" v Račaku, který si Albánci sami nafingovali, aby tam pak přitáhli kamery...
Hezké, hezké, velice hezké
P.S. Proč nemohu použít slovo c.ik.án ? To přece není nic urážlivého
Re: Video: Uloupené Kosovo (dokument o genocidě Srbů v Kosovu)
(Vladimir, 1.8.2008 14:27:29)
Odpovědět
Milý pane Polanecký,
ve své kritice opět zmiňujete staré známe argumenty srbské agrese, jako "Srebrenica". Asi vám zatajili (nebo vy tady zatajujete čtenáčům), že případ "Srebrenica" byl odvetou za "genocidu" muslimského velitele (Bosensko-Herceg) páchanou několik dnů předtím na Srbech v okolí Srebrenice.
Při těchto muslimských výpadech do srbských vesnic bylo zmasakrováno kolem 2000 Srbů (včetně dětí, žen, starců). Ač nechci omlouvat případ Srebrenica, je nutno vidět, že nebylo - li by muslimského masakrování Srbů, nebylo by masakrování muslimů Srby. Čili začali tam s masakry muslimové a potom sklidili svou žeň. Soudit je tedy třeba obě strany.
Možná podobně, jako se G.Bush mstil na Afgánistánu za září 2001 (WC NY - cca 2-3 tisíce zemřelých) a v Afgánistánu padlých desítky tisíc. Proporce jsou obdobné, vina nesrovnatelná. Afgánci (tehdejší vůdci) pouze hostili Bin Ládina, žádný útok na NY a USA nevedli, ani neplánovali ...Přesto mstu Bushe odnesli nevinní Afgánci ...
Re: Video: Uloupené Kosovo (dokument o genocidě Srbů v Kosovu)
(Zebra burchelliho, 3.8.2008 1:22:22)
Odpovědět
Pane Polanecký, jak že to rozpoutal Miloševič? Myslím, že to rozpoutali státy, co svévolně vyhlásili nezávislost na Jugoslávii (nevím, zda to bylo vůbec podl práva) a Miloševič jenom hájil srbské menšiny v Bosně a Chovatsku, které se takto rázem octly v nebezpečí. Samozřejmě neobhajuju srbské psychopaty, co páchali zvěrstva. Ale co všichni ti Oričové, Gotovinové, Cekuové, Izetbegičové, Tudjmanové...
Re: Video: Uloupené Kosovo (dokument o genocidě Srbů v Kosovu)
(Maro Skřipský, 3.8.2008 9:38:05)
Odpovědět
Zebra : Tady bych nesouhlasil. pokud jde o válku v bývalé Jugoslávii, tak si myslím,že bylo právem Chorvatů i Slovinců vyhlásit samostatnost. jugoslávie byl uměle sflikovaný stát, který neměl nikdy vzniknout. Nejdříve to byla de facto "srboslávie", potom zase jugoslávská federace, kde byla potlačována historická státní práva všech národů.
problém mám akorát s Bosnou, ta měla - podle mého názoru - vzniknout v daleko menším rozsahu. "Herceg - Bosnu" měli přihodit v Daytonu Chorvatům, "Republiku srbskou" zase Srbům.
Kosovo je ovšem úplně jiný případ. Podle Daytonských dohod, které ukončily tu hroznou válku,přináleží Kosovo Srbsku. Přestože Srbsko bylo ve válce poraženo, nikdo si tehdy nedovolil odebrat mu Kosovo.
Válka skončila Daytonem, tudíž pindy o tom, že samostatnost Kosova je jakýmsi pokračováním rozpadu Jugoslávie jsou mimo.
P.S. a Ty, blbečku dole, se nevydávej za Matyáše Zrna. on sice souhlasí s uznáním Kosova, ale pochybuju, že b to napsal tímto způsobem.
Re: Video: Uloupené Kosovo (dokument o genocidě Srbů v Kosovu)
(Marek, 14.11.2008 23:37:45)
Odpovědět
Je mi Vás líto, jste obyčejný ubožák, který nic nepochopil a nikdy nepochopi. Jakákoliv diskuse s Vámi by byla ztráta času.
Re: Video: Uloupené Kosovo (dokument o genocidě Srbů v Kosovu)
(Šílený Jan, 24.3.2009 11:05:42)
Odpovědět
Pane Polanecký, odvolávat se na fakta neznamená v dnešní společnosti naprosto nic. Existují prostě mýty, jež jsou papouškovány. Vysvětlovat někomu, že bezdůvodné zamordování machometána slovanem je stejná zlotřilost jako v případě opáčném nemá smyslu. Jest to nad chápání absolventů socialistického školství.
Já abych přežil, naučil jsem se pohledu z druhé strany. Američtí piloti si v ostrém boji opět osvědčili svou neporazitelnost. A až se Spojené státy zbaví té současné dvojky H+H (Hussein a Hillary), až dojde k rozhodujícímu světovému konfliktu - je opět o pár procent vyšší šance, že to vyhrají ti správní.
Re: Video: Uloupené Kosovo (dokument o genocidě Srbů v Kosovu)
(Matyáš Zrno, 3.8.2008 1:40:54)
Odpovědět
Nezávislost Kosovy je pouze završení rozpadu bolševického molochu Jugoslávie. Srbové organizovaně vraždili a ponižovali Kosovany. Ti jim to pak logicky vraceli, tak jako češi v 45. to vraceli Němcům. Kosované dostali velkou šanci a myslím, že ji plně využijí, aby světu ukázali, že jsou svobodumylovný, tolerantní a demokratický národ. Stejně tak to, doufejmě, prokáží Iliriďané až se zbaví jha lavomakedonců
Re: Video: Uloupené Kosovo (dokument o genocidě Srbů v Kosovu)
(Tomáš, 14.8.2008 19:45:54)
Odpovědět
Otřesný dokument.Z vlastní zkušenosti mohu jen potvrdit. Albánci to je něco jako c*ikáni u nás. Kriminalita drogy, podvody. Je potřeba s albánci zatočit a vyhnat je z Kosova.
Re: Video: Uloupené Kosovo (dokument o genocidě Srbů v Kosovu)
(jirka, 24.1.2009 19:25:53)
Odpovědět
Všechno je to je sebranka hajzlů stydim se za to že naše zem je zatažena do tohohle hnusu Američanů,Frantiků,Britů apodobné svolače která nás v Mnichově prodala.
Re: Video: Uloupené Kosovo (dokument o genocidě Srbů v Kosovu)
(Aleš Petržela, 9.6.2009 23:19:51)
Odpovědět
Rád bych poradil všem zastáncům "nebohých albánských menšin", aby si zajeli do Kosova a zkusili si na vlastní kůži, jaký to byl "ráj na zemi" za jejich vlády.Jsou to obyčejný vojenský paka, který nemají soucit s nikým a ničím.Srbové se pouze bránili, co jim také jiného zbývalo.Vždyť bojovali o holé životy!Ať žije Slobodan!