reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi

Autor: Redakce | Publikováno: 26.8.2008 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

...když jdu po Praze a jsem na pražském letišti, když vidím tu neuchopitelnou změť obleků, barev pleti, typu lidí, nevím, jestli si přeji, aby dolehla na Prahu, aby ji změnila k obrazu svému. Nejsem si tím jist...

 

Z knihy Václav Klaus Narovinu

 

Pozn: EUportalu: Citát věnujeme premiéru Topolánkovi a ministru Nečasovi, kteří chtějí skrze zelené karty protlačené velkým byznysem zahltit naši zemi imigranty, kteří ji změní k nepoznání.

reklama
1484 čtenářů | 18 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(DD, 26.8.2008 10:07:55)
Odpovědět
"Bude-li přebývat s tebou ve vaší zemi někdo jako host, nebudete mu škodit. Ten, kdo bude s vámi přebývat jako host, bude vám jako domorodec mezi vámi. Budeš ho milovat jako sebe samého, protože i vy jste byli hosty v zemi egyptské. Já jsem Hospodin, váš Bůh." Třetí Mojžíšova
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(Lukáš Petřík, 26.8.2008 10:22:00)
Odpovědět
Host je zván. Imigranty zve vláda, ne občané. Ať je nalifrují do bytů vládních poslanců. A především host u vás nezůstane na věčné časy, jak to udělali takzvaní GASTarbeiteři, kteří měli být rovněž v Německu dočasně a pak se vrátit...
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(DD, 26.8.2008 12:31:52)
Odpovědět
Izraelity zvali do Egypta egyptští občané?
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(alfa, 26.8.2008 16:51:55)
Odpovědět
Egypt neměl žádné občany. Obyvatelstvo bylo jen obyvatelstvem, suverénem a jedinou mocí ve státě byl král, který Izraelity pozval, obyvatelstvo nemělo žádný právní status, z jehož titulu by mělo právo o něčem takovém rozhodovat...špatný příklad.
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(jj, 26.8.2008 21:58:00)
Odpovědět
Naopak dobrý příklad - jelikož dnešní bruselští socialističtí rádobyfeudálové sami sebe považují taktéž za jakousi kastu osvícených eurokněží hrajících si na majitele tohoto kontinentu a majících právo dělat si co uznají za vhodné aniž by se museli někoho ptát či dokonce dovolovat ... protože oni jsou ti moudří,osvícení a vyvolení - v Egyptě se tomu říkalo faraonismus, v Rusku samoděržaví a zde v EU se tomu říká nepolitická politika
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(mic, 28.8.2008 9:58:24)
Odpovědět
Dobrá, aplikuji-li příklad se Židy v Egyptě, napadá mě jedno: Pokud imigranti získají naše občanství, těžko můžou mít jiné podmínky, než my. Pokud tu budou jako "hosté", tak by se na ně nemělo vztahovat dotované zdravotnictví, důchody, apod. Všechny tyhle sociální vymoženosti by měly zůstat pro občany. Samože by mělo zůstat nějaké existenční minimum. Abych zůstal u starého Izraele, tak tam sociální systém dotoval chudé až dvěma jídly denně. Ovšem NIC VÍC.
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(Jiří Zahrádka, 26.8.2008 13:18:25)
Odpovědět
Tohle je dobrý výrok, nicméně po rusofilních výrocích pana Klause ohl. Gruzie jsem z něho prostě v rozpacích. A zklamal mě i pan Jakl, když zdůrazňoval, jak nás v ´68 nenapadli Rusové, ale expanzivní komunismus. To je přeci prokazatelně chybně - rusáci se stejně chovají, ať tam mají jakýkoli režim.

A jestli Klaus sám potvrdil paralelu mezi Kosovem a odtrženeckými provinciemi Gruzie (a v tom měl pravdu), tak jak může odtržení Kosova odmítat a faktické odtržení Abcházie a Jižní Osetie akceptovat? Až nám Karlovarský kraj udělá podobnou rebelii, až tamním občanům rusko začne rozdávat rusácké pasy (to vlastně již nemusí, protože v tomto regionu už je všichni mocní mají) a až po mnoha letech česká vláda bude chtít dobýt své území (Karlovarský kraj) násilím (když to jinak nešlo), bude taky podle Klause vina a fatální odpovědnost na straně české vlády?

Nevěřil bych, že někdy budu vděčný za Topolánka. Ale v této věci jsem. Klaus byl vždy vstřícný vůči Rusku, ale v tomto případě už je to nekritické rusofilství. Je to velmi smutná událost v prezidentově životě.
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(L.P., 26.8.2008 13:35:46)
Odpovědět
O napadení ČSSR rozhodl Brežněv–Ukrajinec. Ve vedení a v členské základně KSSS byly zastoupeny všechny národy SSSR...
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(Jiří Zahrádka, 26.8.2008 14:13:39)
Odpovědět
Brežněv nezní ukrajinsky. Nepleteš si ho s Černěnkem?

Ale to je vedlejší. I kdyby to byl Ukrajinec, tak komu sloužil SSSR? Byla to Ukrajina, která si připojila Rusko? Asi ne, šéfe, viď. To, že ve vedenení byli zástupci různých národů SSSR nic nemění na tom, že sojuz byl nástrojem rusáků k prosazování jejich imperiální politiky.
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(L.P., 26.8.2008 14:45:59)
Odpovědět
To si úplně nemyslím. I Reagan tvrdil, že za to může komunismus... Já netvrdím, že za expanzivnost SSSR mohl pouze komunismus-byla to kombinace starého ruského imperialismu a komunistické internacionální ideologie šíření celosvětové revoluce. Tu ideologii bych si nedovolil podceňovat. Podobně jako v případě Třetí říše-šlo do jisté míry o starý německý imperialismus, ale staří imperialisté nepodporovali holokaust, genocidu apod. Čili nacistická ideologie také měla velký význam...Jinak ale souhlasím, že suverenita má zůstat Gruzii i Srbsku, ale nedomnívám se, že by se česká diplomacie měla do toho konfliktu nějak příliš plést. Měli bychom v tichosti obchodovat s Rusy i Gruzínci a nehasit, co nás nepálí...
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(Jiří Zahrádka, 26.8.2008 15:21:50)
Odpovědět
Jo, Reagan to taky bral tak, že rusáci jsou v podstatě otroky vlastního státu, to je pravda. Jenže to jsme si tehdy mohli myslet, protože jsme neměli zkušenost s postkomunistickým ruskem. Jelcin, který žvanil něco o tom, že ČR, Polsko a Maďarsko nevstoupí do NATO, protože to Moskva nedovolí... Putin, kterej označil rozpad Říše zla za největší geopolitickou katastrofu 20. století (to je přece tak jednoznačný výrok, že se divím, že není Putin braný jako zločinec, který má být odlifrován do Haagu - ale holt rusákům se toleruje skoro všechno, no). Výzkum veř. mínění v rusku (možná jen v Moskvě, nevím), podle kterýho jen třetina repondentů odmítá okupaci Československa v r. 1968. 80% podpora fašisty Putina ("Putinova mládež," to už jen dokresluje celkovou situaci. Je ale zajímavé, jak detailní ty paralely s nacistickým Německem jsou).

Šéfe, ta poslední reálpolitická věta je strašná a podle mě zcela nekonzervativní. Konzervatismus je o principech. Jestliže rusáci už zase "trestají," je morální povinností každého muže a samozřejmoustí každého konzervativce takové svinstvo odsoudit - a případně pomoci deptanému napadenému státu. Dokud se tohle bude rusákům tolerovat, budou jen získávat více chuti - viz opět Německo 30. let.

Dobré vztahy s Klausem bych nepovýšil nad principy konzervatismu, ke kterému se hlásíme. To bychom pak byli jak Cameron, který škrtne konzervatismus Toryů, aby získal hlasy - ale k čemu mu pak jsou, když konzervativní program stejně nebude moct realizovat? Toryové pak jen ztratili svou slanost a k ničemu nejsou, abych parafrázoval Bibli.

A právě malé národy by spolu měly spolupracovat, aby se nestaly kořistí těch velkých. Kšeft se nesmí povýšit nad morální principy. Kšefty s ďáblem nikdy nejsou výhodné pro toho, kdo s ním kšeftuje. Rusko je říše zla. A může být nebezpečnější, než svého času SSSR, protože teď už za Kremlem asi stojí jasněji samotní rusáci.
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(L.P., 26.8.2008 15:35:56)
Odpovědět
Je to konflikt mezi americkými neokony a jejich gruzínskými pejsky a Rusáky. Mně není sympatická ani jedna strana a nic mi po nich není. Nevím, proč bychom měli krvácet za to, že neokonzervativci chtějí stavět další vojenské základny a budovat své americké impérium. Podívej se, kolik základen na světě mají Rusové a kolik Amíci. Kdo koho tady ohrožuje a provokuje? Kdo tady začal s tím, že se začal cpát do cizích záležitostí? Mně není Rusko sympatické, stejně jako mi nejsou sympatičtí neokonzervativní fanatici a jejich přisluhovači.
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(Josef, 26.8.2008 21:22:55)
Odpovědět
Musite to pokladat za stesti, ktere vas potkalo v zivote, kdyz napisete: "Podívej se, kolik základen na světě mají Rusové a kolik Amíci". Tu pritomnost po svete prijmete jako dar od americkych danovych poplatniku! Myslite, ze se tesite svobode ucasti na mirovych demonstracich, anebo ze jsou Amici pritomni v zapadni Evrope? Kolik let narod ztratil za cele dvacate stoleti jen tim, ze nas nekdo okupoval, vzhledem k poloze naseho statu. Mrknete na mapu a uvidite, ze kde jsou Amici, tam je svobada a prosperita! A kde nejsou, tam je bida hlad a utisk obyvatel! A USA uz byly napadeny v historii vsema velmocema sveta, proto nastesti se ridi Reaganovym "PEACE THRU STRENGHT"!
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(Jiří Zahrádka, 27.8.2008 9:49:56)
Odpovědět
Že Saakašvili není taky asi zrovna vtělesněná svatost, o tom není žádných pochyb. Jejich praštěné eurofangličkářství samozřejmě ukazuje na jejich primitivismus - připomíná mi to ovšem, že i Ukrajina, když měla oranžovou revoluci, tak mě pak fakt dostal výrok oranžově porevolučního ministra zahraničí, který vyžvástnul něco jako, že Ukrajina je připravená na vstup do EU s prvním dalším rozšířením, tzn. v roce 2007... Ani ministr zahraničí evidentně nevěděl, o čem členství v EU je. Neuvěřitelný primitivismus, který ale asi vychází z toho jediného, co EU funguje - marketing. EU dovede vytvářet dojem, že její čl. státy zůstávají suverenní (lidi ve světě jsou pořád 20 let nazpátek, někde v EHS), a přitom součástí silného celku. Takže i Gruzínci, o kterých si, nevím proč, myslím, že jsou dost nacionalisti, se ženou do EU, o které prd vědí. Jsou to blbové, ale nejsou sami.

Ovšem ZCELA BEZ OHLEDU NA SYMPATIE NEBO NESYMPATIE ke Gruzíncům a jejich prezidentovi, JDE O PRINCIP! Rusáci nemají právo vtrhnout do cizího suverenního státu a jet tam podle tradičních rusáckých postupů - vraždit, ničit, rabovat.

Víš, šéfe, že jsem taky naštvanej na neocons. Ale srovnávat zaostalé barbary, kteří nemít ropu a v 90. letech finanční pomoc Západu, tak by chcípli hlady, s USA, kde přes všechny výhrady funguje jakž takž demokratický systém, to je prostě strašné. Vzhledem k tomu, co rusáci kdy udělali A DĚLAJÍ, je zcela na místě mít se před nimi na pozoru. Jak řekl taky myslím Reagan, když rusákovi v jedné ruce dáváš mírovou holubici, musíš mít v druhé pořádný klacek. Jak napsal Josef - mír skrze sílu. Jinak to s rusákama nejde.

Četl jsi ty výroky Medveděva o potrestání, o ochraně ruských občanů...? Nenapadá Tě, že tady u nás je rusáků tři prd.ele, že nebýt v NATO, tak by mohli v klidu stejně "chránit své občany" (mafiány v Karlových Varech) taky u nás? Zavraždili tady málo našich lidí? Znásilnili málo našich ženskejch? Ten 28letej českej kluk, zavražděnej v české zemi rusáckym zmr.dem, kterej si ho splet s rusákem, kterýho měl zavraždit, to Ti neva? V Brně, ubodání Čecha, rusákem, jen tak pro srandu, když vožralej rusák myslim vyšel z nějaký diskotéky nebo co..., myslim ruskojazyčný zmr.di v Ml. Boleslavi, který se v hospodě bavili střelbou, nějaký Slovák jim řekl něco, aby toho nechali - samozřejmě ho zavraždili. Vraždili nás na našem území, zmršili naše životy, zničili naši zemi, a vraždí nás dál - a Ty je srovnáváš s Amíky? Těch jsou (nebo aspoň byly) v Praze taky tři prd.ele, a slyšel jsi o jediném podobném případu, jako jsou vraždy Čechů rusáky? NE! NIKDY NIC TAKOVÉHO!

Prober se, šéfe. Tvý současný slova nejsou ani vlastenecký, a už vůbec ne konzervativní.
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(honza, 26.8.2008 16:30:03)
Odpovědět
Jsem zvědavý, jak se pan prezident k tomu šílenému zákonu postaví.
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(v.n., 26.8.2008 19:28:51)
Odpovědět
Tak to jste propásl Čínu před 30 lety,pane Klaus.Ale on se ten svět prostě vyvíjí,víte?
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(vrana jaroslav, 26.8.2008 22:02:23)
Odpovědět
zde trochu zvednu obočí. Už sama aranž článku redakce je silně sugestivní a kapciozní.Ono z toho prostě čouhá jak sláma z bot vyřídit si účty se současnou vládní garniturou skrze vytržený citát knihy současného presidenta.Ale in media res a per partes.
Já už jsem se k tématu vyjádřil na všech možných diskusních webech mockrát a jenom bych se opakoval. Transformace ekonomická a sociální a la Klaus kromě jejího rozjetí přinesla jeden malér za druhým.Na to v roce 1998 reagovala vláda Mi.Zemana za oportunního odporu ODS za stavu opoziční smlouvy vlákáním masivních zahraničních investic do nových výrobních celků.Zase opakuji, jenom za letošní tito vyvezli 23 mld Kč coby divident se všemi následky pro národní ekonomiku.
Tito investoři žádají další pracovní sílu a země Koruny české ji prostě nemají. Tak je potřeba ji dovést a to urychleně. Zatím se dovážejí pracovníci z Vietnamu, Mongolska a Číny. Že už na tom si mastí kapsy skupiny lidí, které bych zde nerad nějako blíže specifikoval, o tom není sporu.
Dr. Nečas jasně stanovil podmínky pro udělení zelených karet. Ono spíše je nebezpečí a s tím souhlasím, že obecná korumplovatelnost policie a správních úředníků včetně činnosti etnicky úchylných lžihumanistických spolků může býti do budoucna velkou překážkou expedovat tyto zpět.
Pan Zaorálek je naočkován svámi pobratinskými soukmenovci, Rath tem bude vždy mluvit, co mu může zaručit splnění jeho fantasmagorického snu o krajském hejtmanu ve středních Čechách.
To že jejich oponenti v parlamentu jsou také pěkní demagogové viz-psudokonzervaticec Pleva- o tom nemůže býti sporu.
Jenom vážení diskutující, prosím Vás neklesněte na úroveň fanatiků z Eurábie, která je dnes srovnatelná s diskusním forem Altermedia.Věřte, tato země je historicky zaslíbena Chazarům, takže žádná ohiska placené z matras zde prostě nebodou a nebo budou velice rychle likvidovány. O to se členové FŽO pomocí svých poskoků postarají.
Re: Václav Klaus o tom, jak imigrace může změnit naší zemi
(lala, 28.8.2008 21:49:02)
Odpovědět
MYSLEL SEM ŽE POUZE KOMUNISTE NAPACHALI NEJVICE ŠKOD TO SEM JEŠTĚ NEVĚDEL ŽE PŘIJDE SPATKY K MOCI ODS