reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Pane Topolánku, je čas odejít

Autor: Marek Skřipský | Publikováno: 25.10.2008 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Druhé kolo senátních voleb skončilo pro Občanské demokraty drtivou porážkou, ne nepodobnou „krajskému armagedonu“ z minulého týdne. Autentický příznivec pravice (lhostejno zda konzervativní, konzervativně liberální nebo libertariánské) může být zklamán z fiaska té „o něco více pravicové strany než ČSSD“, na druhou stranu ale může uvítat políček do tváře vedení ODS, které pošlapalo vlastní program a zatáhlo svou stranu na téměř středové pozice.

Koncepce ODS jako středové partaje s „flexibilním programem“ ( slova pana premiéra Topolánka na poslední ideové konferenci občanských demokratů) zkrachovala. A to by pravicově smýšlejícím lidem rozhodně nemělo být líto. Chápu zděšení mnoha občanů z „rozlití oranžády“ na mapu České republiky a sdílím ho. Představa oranžové záře nad mou zemí není nic co bych si přál. Ovšem ruku na srdce – nebylo to právě opuštění původních principů ODS, co způsobilo modrý debakl ?

Někteří čtenáři mi v souvislosti s článkem, hodnotícím porážku ODS v krajských volbách, vytýkali, že onen zakopaný pes je někde jinde. Byly to prý zejména poplatky u lékaře, které zlomily občanským demokratům vaz. Jenže je tomu skutečně tak ? V kampani k parlamentním volbám před dvěma lety ODS přece jasně deklarovala spoluúčast pacientů, stejně jako omezení sociálních výdajů, větší míru osobní zodpovědnosti a podobné nepopulární záležitosti, přesto však nakonec zvítězila. Proto musím svůj závěr z „krajského výprasku“ opakovat i nyní.

Příčina není ve třiceti korunách u lékaře,ale v konstantním porušování programu a idejí ODS stranickým vedením , včetně samotného pana předsedy. Lisabonská smlouva, antidiskriminační zákon, daně nastavené v neprospěch střední třídy, daň na investice, dědická daň, zavádění nových regulačních mechanismů, uznání samostatnosti srbské provincie Kosovo a Metohija…

To jsou prohrané bitvy ODS, k nimž je nutno přičíst mafiánské praktiky některých osob z premiérova okolí. Do krajských a senátních voleb 2008 kandidovala jiná ODS než ta, kterou jsme znali v roce 2006.

Občanská demokratická strana má jedinou možnost, jak zabránit své sebevraždě. Zastavit ideovou rozplizlost, eufemisticky nazývanou flexibilním programem. Občanští demokraté potřebují radikální řez, který by je bolestivě, avšak efektivně a co nejrychleji „odkrojil“ od současného tristního stavu. Výměna vedení pak představuje jeho neoddělitelnou součást. „Topolánkova klika“, stejně jako „modří pravdoláskovci“ nebo Dalíkova „ODS s.r.o“ musí uvolnit místo staré gardě.

Mirek Topolánek dokázal přivést občanské demokraty k několika vítězstvím a to by mu nemělo být upřeno. Na druhé straně to byl právě on, kdo odstartoval sebevraždu ODS jako pravicové strany a promrhal její kredit u mnoha voličů. O nějaké sebereflexi nemůže být u pana Topolánka řeč. V zásadě se, podle něj, nic nestalo, ODS přišlo volit více lidí než minule a jediným problémem je komunikace. ODS tak nějak nedokázala „vykomunikovat“ proč je dnes její politický program dobrý leda na podpal a z jakých důvodů v něm nyní skoro nic neplatí.

Komu zkrátka není rady, tomu není pomoci.

Není to ovšem v ODS jen pan Topolánek, kdo se neumí poučit. Laskavý čtenář mi snad dovolí malé odbočení v podobě příběhu z mého rodného kraje, tedy z Ostravy. V uplynulém týdnu jsem začal uvažovat o své účasti ve druhém kole senátních voleb, zneklidněn oranžovým přílivem v české politice. Jelikož do druhého kola postoupil také kandidát ODS, pan senátor Roubíček , „když jsem se rozhodoval, byla to pro mne jasná volba“ stejně jako Jihlavanka pro pekaře z reklamy.

Přesto jsem však panu Roubíčkovi před šesti dny poslal mailový dotaz, jaký zaujímá postoj k Lisabonské smlouvě a antidiskriminačnímu zákonu. Jak laskavý čtenář jistě poznal, nerad bych volil kandidáta, jenž tyto kroky podporuje. Přes veškerou „pokoru a úctu k voličům“ (předvolební heslo pana Roubíčka) jsem odpověď neobdržel. Usoudil jsem tedy, že kandidát o můj hlas nestojí a místo voleb se tak mohl věnovat něčemu jinému.

Po „ostravském intermezzu“ by bylo dobré vrátit se k obecné rovině věci, i když fakticky se příliš alternativ nenabízí. Občanští demokraté by měli co nejdříve svolat zamýšlený předčasný kongres a na něm si odhlasovat „návrat domů“. Návrat ke kořenům a návrat ke koncepci, v níž je politický program jedním ze základních kamenů strany, nikoliv nějakým „flexibilním“ textem, pružně reagujícím tu na potřeby Martina Bursíka, jindy zase Alexandra Vondry.

ODS musí být opět jiná než jaká je aktuálně. Pane Topolánku, nastal čas odejít.

reklama
2458 čtenářů | 33 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Felix, 25.10.2008 20:52:27)
Odpovědět
Marku, Vy to vždycky dobře napíšete, ale jako před týdnem i dnes mám výhradu, dnes vážnější. Píšete: "Autentický příznivec pravice (lhostejno zda konzervativní, konzervativně liberální nebo libertariánské)". To je velká chyby. Pokud je pravice čistá, není mezi těmito třemi "druhy" žádný rozdíl. Zkuste si, prosím, přečíst okomentovaný "Co je to konservatismus" 2008/11 www.pravda.bloguje.cz. To není maličkost, jde přímo o principy pravice. Nevím, kdo toto dělení začal, počítám, že to přišlo z Ameriky - a to, že se tam schyluje ke katastrofě má jako jednu z příčin právě toto dělení. Vám, kdo to přinesl do ČR, ale je to kamarád a nechci ho tu máčet.
-------
Pak mám jedno doplnění ke svým poznámkám k Vašemu "krajskému" článku. Všimněte si, prosím, kdo si změnil jméno - byly to ty největší svině: Eduard na Edvard, Milouš na Miloš a teď Miroslav na Mirek. Ale nechci kopat do mrtvoly. Vymyslela na levý hák pravý hák, teď třeba to bude spodní hák. Je to žvanil bez znalostí. A bojím se, aby ten nový nebyl taky jen žvanil bez znalostí. Nadšení při uchopení se moci dotyčného oblbuje.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(#13, 25.10.2008 22:03:28)
Odpovědět
A tak nějak to je. Bohužel. Narozdíl od asi všech si myslím, že kongres za 6 týdnů je snad moc brzo. Nic se nestihne pořádně v klidu promyslet.

A bůh ochraňuj tuto zemi, pokud bude zvolen Íčko nebo nějaký jiný Topolův nohsled.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(v.n., 25.10.2008 22:30:15)
Odpovědět
Pánové, svolejte předčasný kongres, odhlasujte návrat ke kořenům a máte jistotu takových 10% hlasů. Pak už viz Republikánská strana Čech a Moravy - nebo jak se jmenovali ti hoši ostří jako břitva - konec Jurského parku v Čechách.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Felix, 25.10.2008 22:36:23)
Odpovědět
Pán je macchiavelista?
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Finrod Felagund, 26.10.2008 12:58:21)
Odpovědět
Nevím, jestli je ten pán machiavellista, ale pokud ano, je to snad špatně?
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Ondra, 26.10.2008 14:51:43)
Odpovědět
Pánové, také by jste si toho Machiavelliho mohli přečíst. To, co se dneska nazývá machiavelismem nemá s M. myšlením mnoho společného. Na druhou stranu je třeba brát také v potaz, že moderní bádání dnes považuje za M. stěžejní politické spíše dílo "Rozpravy o prvních deseti knihách Tita Livia", tedy nikoli knihu "Vladař". M. také v "Rozpravách" spoustu věcí, tvrzených ve Vladaři revidoval.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(jj, 29.10.2008 21:43:44)
Odpovědět
Taktéž mi onen Machiavelliho "Vladař" přijde spíše jakožto dílko naivního idealistického snílka než jako učebnice realpolitiky za kterou je toto dílo vydáváno
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Miloš, 26.10.2008 5:07:53)
Odpovědět
Autor článku docela trefně vystihl příčiny neúspěchu ODS ve volbách.Já mám stále dojem,že stoupenci ODS nějak pořád nepochopili,že občané tak vyjádřili svůj odpor vůči této vládě a celé ODS,protože tuto vládu nezajímá co si lidé myslí a chtějí,těm našim vládcům jde jen o udržení moci za každou cenu a s kýmkoliv i s úlisnými lidovci a i se zelenými pomatenci.Arogance státní moci za Topolánka dosáhla takového vrcholu,že už to snad ani horší být nemůže.Je až s podivem,že tuto stranu vede takový prolhaný darebák a členům ODS to začíná vadit až nyní po prohraných volbách.Topolánek mi připomíná Jakeše,ten byl přezvěstí pádu své strany a Topolánka čeká podobný osud.
Kdyby souběžně proběhly i volby do Parlamentu tak by ten debakl byl absolutní a prohra ještě drtivější.ODS má šanci se z toho dostat,ale jedině když se zbaví Topolánka a jemu podobných.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(V.Nuf, 26.10.2008 8:16:34)
Odpovědět
Prosím o pokračování reformy a to nejen hospodářské.Mám 9 000.- dúchodu a prosím,aby mistr financí p.Káálousek mně zdanil tento bezpracný příjem částkou 2 000.- kč a za doručení dúchodu platbou 621.- kč.Vzhůru k reformám !!!!!!!!
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Evropan Jirka, 26.10.2008 9:06:11)
Odpovědět
No nebojte, nebojte. Brzy bude líp. Paroubek a Kočka Vám zvednou důchod na 90 000, lékař Vám zaplatí 3 000 za každou návštěvu, chamtiví majitelé domů Vám taky budou vyplácet rentu za to, že u nich bydlíte. Ještě 2 roky tu reformní hrůzu vydržte.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Felix, 26.10.2008 11:49:24)
Odpovědět
Připomínka: Píšete, že "tuto vládu nezajímá co si lidé myslí a chtějí". To by vládu skutečně mělo zajímat, ale ne proto, aby dělala a lidem říkala to, co chtějí. Nový litoměřický biskup naopak: "Bdu lidem říkat to, co potřebují slyšet."
---------
Jinak obecně: čtu, že vedení KDU-ČSL za svůj neúspěch docela zdárně obvinilo zdravotní reformu ODS (my nic, my muzikanti). Už si představuji, jak budou svrhávat Sobotku a nastolí Pitharta. No a potom ... budou vítaným koaličním partnerem ČSSD. Kdo bude Plojharem?
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Finrod Felagund, 26.10.2008 12:56:43)
Odpovědět
Aha, a aby byl nahrazen kým? Rusofilem Klausem a jeho klikou? Případně Bémem, který si tak dobře rozuměl s Paroubkem na pražské radnici? Nebo snad mafiánem Jančíkem nebo někým jiným z pražské ODS? Topolánek je jeden z nejlepších premiérů, jaké jsme kdy měli, který navzdory volebnímu patu dokázal prosadit poměrně hodně. Nebo snad chceš, Marku, vládu socanů a bolševiků, hlavně ať ji nedostane Topolánek?
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Ondra, 26.10.2008 14:03:06)
Odpovědět
Ale politika vždy není o tom, preferovat "znouzestnost" jen pro to, že někdo je horší. To je pořád ústup. Občas je zkrátka potřeba katarze, aby se síly mohly konsolidovat. Raději tedy zpytovat svědomí a trpět vítězství socdem, než dál přihlížet řádění vlády, která je bezkonkurenčně nejhorší od roku 89.

ODS se vzdálila od svých někdejších programových zásad a vláda pod jejím vedením evidentně není schopna reformovat hospodářství, stejně jako vést rozumnou zahraniční politiku. Nevím jestli je Klaus rusofil, ale jeho zahraničně politický realismus (ano i ve vztahu k Rusku) je určitě lepší než ostudný neokonzervatismus tria Topolánek, Vondra, Schwarzenberg.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(PBK, 26.10.2008 13:34:52)
Odpovědět
Tak po dlouhé době opět zde..a vydím, že se nic nezměnilo, bláboly, bláboly a bláboly..kdyby oDS skutečně realizovala, co sama chtěla Topolánek by byl v hajzlu už dnes, ale asi se Vám hezky žije ve světě programů a ideologií..
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Maro Skřipský, 26.10.2008 14:08:39)
Odpovědět
Bože můj, ten tady chyběl...Tak dobře tu bez něj bylo. Obávám se, že čtenáři komentářů teď budou zase narážet na marxistická školení pana pbk :-(

Nevím, co je tohle za obsesi. Když se mi nějaký web nelíbí, tak na něj pravidelně nelezu... Nemám potřebu spílat KSM nebo NO na jejich webech...
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Felix, 26.10.2008 14:09:41)
Odpovědět
Tak to vidíte, Marku - jen pár komentářů a tolik pitomců. Pitomec má jednu vlastnost, hádejte? U něho nevíte, ke komu se přikooní, mohou to být rudí, růžoví, modří, černí, hnědí, zelení, duhoví, může to být takový pitomec, který se nepřikloní k ničemu, protože "všechno je to pitomost." Pitomec je vlastně totalitář, člověk nějaké masy. Ale i s pitomci je třeba hovořit, protože pitomec setjně jako buzerant to nemá vrozené a může dojít k nápravě. Potíž je tehdy, když pitomci všechno zničí dřív než může dojít k pokusu o nápravu jejich pitomosti.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Maro Skřipský, 26.10.2008 14:50:36)
Odpovědět
Zlatá slova, Felixi. Já jsem - narozdíl od Vás - Bohužel tak trochu cholerik a chybí Váš zhodnocující nadhled. Prostě se čas od času nechávám unést. Máme to tak nějak v rodině a já to asi podědil tak nějak nejvíc.

Finrode - Heslíř jsi vynikající, nicméně to věčné strašení Ruskem už působí značně vyčpěle. Označování Klause za rusofila je více než úsměvné.On pouze provádí realistickou politiku, jak píše Ondra.
Konec konců, poslední dobou registruji, že slovo "rusofil" je ve Tvém podání osočení kohokoliv, kdo by si dovolil nesouhlasit s neokonzervativci. Já se přiznám, že Rusy moc rád nemám, nicméně je třeba s nimi koexistovat. Už jenom z ekonomických důvodů. Ruský trh je pro nás dobré odbytiště a ruský střední stav bohatne, což je pro naše firmy dobrá zpráva.
Topolánek selhal na celé čáře, udělal z ODS téměř středovou stranu, z programu porušil co mohl. Nevěřím mu ani nos mezi očima. "Rusofil" Klaus je naopak vysoce konzistentní
Smlouva s voliči - pamatuješ ? SMLOUVA ! Jako konzervativec vyžaduji plnění smluv. Chápu, že Ty se takovými maličkostmi nezaabýváš protože neokonzervatismus (jehož jsi stoupencem) příliš konzervativní není :-)
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Ondra, 26.10.2008 15:03:34)
Odpovědět
Rusofilem může být klidně i člověk, kterému současná politická garnitura RSFR nevoní (kulturní rusofilství).

Na druhou stranu můžu být "rusofilem" ve smyslu, že mi je současná ruská garnitura v mnohém sympatická, můžu si jí vážit, když si myslím, že výrazně stabilizovala světovou bezpečnost (nebezpečí, že jaderný potenciál SSSR jelcinovského fragmentizovaného Ruska získají čečenské hordy, nebo komunističtí renegáti), či proto, že odstřihl rozkradače národního majetku (Chororkovskij).

Podstatné je nechtít přítomnost ruských vojsk zde, či kopírovat jejich poměry. Tím nic špatného nemyslím. Jiný kraj, jiný mrav, stejně tak jiný politický systém. Zatím jsem si nevšiml, že by české politické "rusofilství" (vypustím-li nereálně uvažující radikální komunisty) vznášelo jakékoli progresivní požadavky, spíše se v souladu s tou realistickou politikou, jakou VK reprezentuje snaží udržet současný aktuální vztah, jaký ČR a Rusko má. A ten je podle mě bez problémů a korektní. Zatím.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Maro Skřipský, 26.10.2008 15:09:45)
Odpovědět
Jo, ty věci, které zmiňuješ jsou mi na Putinovi také sympatické. Na druhou stranu je třeba mít se na pozoru před ruským vměšováním do věcí, po kterých jim nic není.
Jak říkám, ve vztahu k Rusku je nutná obezřetnost, ovšem nikoliv hysterie a rusofobie.
S Klausovým přístupem vůči Rusku i USA souhlasím. Rusofobie i antiamerikanismus jsou směšné.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Jiří Zahrádka, 27.10.2008 9:36:12)
Odpovědět
Takže Maro, souhlasíš i s Klausovým hodnocením rusáckého vpádu do cizí suverenní země, jíž je Gruzie? Pozn.: "Gruzií myslím skutečně Gruzii, nikoli jen její část bez Abcházie a Jižní Osetie.

Abych parafrázoval Martina Hanuse, mám Tě rád, Maro, ako len konzervatívny muž može mať rat konzervatívneho muža :-)), ale zvláště s ohledem na Tvé výrazné vlastenectví myslím, že bychom měli stejná práva, jaká přejeme sobě, přát i ostatním. Například Gruzíncům. Kosovo je Srbsko, a Abcházie a Jižní Osetie je Gruzie.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Maro Skřipský, 27.10.2008 11:10:52)
Odpovědět
Jirko, ale Klaus přece neřekl, že by se ty provincie měly oddělit ! Ukaž mi, kde to řekl. On pouze upozornil, že viníkem konfliktu není pouze Rusko.
A to je pravda, vždyť ten Saakašvili je šílenec
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Jiří Zahrádka, 27.10.2008 12:47:24)
Odpovědět
Civilní řešení ten konflikt nemá. Jestli mají být ty vzpurné provincie fakticky součástí Gruzie, není jiná možnost, než je připojit silou. Ten stav trvá v podstatě od pádu SSSR. A já se domnívám, že na obhajobu fungování státní moci nad svým územím je legitimní, když vláda JAKO POSLEDNÍ Z MOŽNÝCH ŘEŠENÍ užije sílu. Samozřejmě, jen v nezbytně nutné míře a pokud možno bez násilí proti civilistům.

Jestli Klaus říká, že Gruzie má právo na své odtrženecké provincie (a já ani nevím, jestli to někdy takhle řekl), pak logicky nelze postupovat jinak, než s použitím násilí.

Vina Saakašviliho je diskutabilní. Viz ten odkaz na euobserver. My víme houby, co tam rusáci už dávno dělali.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Jiří Zahrádka, 27.10.2008 9:31:53)
Odpovědět
Ondřeji, nemyslíš, že Putin odstřihnul jen velmi výběrově "rozkradače národního majetku"? Nemyslíš, že dokud drží rozkradači hubu a krok, jsou v pohodě? Nesleduji rusáky nijak zvlášť, tak třeba máš lepší informace...

Doma ať si dělaj, co chtěj. Ale zdá se mi, že jsi opoměl, že rusáci už zase resuscitují své panské choutky na své sféry vlivu. Gruzie je názorným příkladem.

http://euobserver.com/9/26921
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Ondra, 28.10.2008 9:15:13)
Odpovědět
Dokonce americký velvyslanec v Gruzii řekl toto:

„Ruská vojska reagovala na gruzínský útok na mírové jednotky Ruské federace v Jižní Osetii zcela odůvodněně."

http://www.fragmenty.cz/iy475.htm
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Jiří Zahrádka, 29.10.2008 9:37:43)
Odpovědět
Tohle rozebíral Jefim Fištejn na jedné přednášce. Americká strana prý snad protestovala proti této formulaci. Údajně tam snad i bylo jiné znění v ruské verzi a jiné v té anglické (i když tím si nejsem moc jist). Zkrátka, člověk se někdy asi může trochu divit, co všechno podle publikovaného interview řekl. Ale sám si nejsem jist, kde je v této věci pravda. Co je ovšem důležitější - i kdyby to tajhle řekl, je tento postoj jednoho Američana, navíc diplomata v rusku, poněkud mimo proud reakcí USA z vyšších míst. A Pravda a Spravedlnost není závislá na hodnocení velmoci, která má sama ruce od srbské krve.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Daniel Makay, 26.10.2008 15:53:43)
Odpovědět
Zatím se vše otáčí k dobrému, bezcharakterní hloupý Topolánek je po dnešním vystoupení Pana prezidenta definitivně politická mrtvola. Jenomže otázka zní, nebude ODS opakovat opět chybu a nezvolí do svého čela dalšího neschopného, bezcharakterního tupce ala Topolánek ? Je schopno Bendlovo potažmo Bhemovo křídlo převzít moc v ODS. Vzhledem k tomu, že mají plnou podporu pana prezidenta jsem přesvědčený, že sdílejí jeho názory a postoje včetně „Slis-abonské“ smlouvy a tudíž je zde naděje ,že i v tomto směru se ODS vrátí ke svým předvolebním slibům. Topolánek zjevně Pana prezidenta ignoroval. Od tupce jeho formátu se, ale naprosto nedalo očekávat, že by respektoval osobnost jíž nesahá ani po paty. Jak píše Bible, když tupci budeš něco vysvětlovat tak se z jeho strany dočkáš akorát vzpoury.
Rozhodně ODS má co dělat, aby dala věci rychle do pořádku a opět získala podporu.
Topolánek právem dostal výprask od života. Nadarmo se neříká, že Boží mlýny melou pomalu ale jistě. Tenhle grázl se především vykašlal na svoji věrnou manželku a děti které ho respektovali a ni to neskrývá. Jak to bývá přijde čas, kdy ho kopne do zadku i jeho současná konkubína Talmanová. Možná, že si tento arogant konečně poskládá své životní hodnoty a stanoví správné priority a bude zachráněn. Vzhledem k tomu, že peklo nepřeji ani svému největšímu nepříteli, přeji Topolánkovi, aby vzal rozum do hrsti.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Felix, 26.10.2008 17:30:12)
Odpovědět
Vidíte, Marku, a tady máte komentář, se kterým jistě my oba souhlasíme. Čím to je? Čím to je? A to je tam i o té konkubíně ...
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(~, 26.10.2008 17:43:41)
Odpovědět
To je marne - dokud budeme v socialisticke, monopolisticke, "hitlerovske" EU, tak kazda dalsi pravicova strana a vlada, chte nechte, se bude muset odklonit od sveho programu. Cili vlastne jedinym bodem programu kazde opravdu pravicove strany musi nutne byt vystoupeni z EU, pokud nechce sve volice porad podvadet volebnimi sliby, o kterych vi, ze jsou nesplnitelne

Proto to, co dnes sledujeme, a jak dnes volime/nevolime a horlime proti Topolankum a jinym, je jenom trapna saskarna, slouzici k pobaveni lidu
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Jiří Zahrádka, 27.10.2008 9:38:34)
Odpovědět
Bohužel, v tomhle mi dost mluvíte z duše.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(milan, 27.10.2008 12:45:02)
Odpovědět
Tenhle člověk řídí vládu:http://cz.youtube.com/watch?v=H6l5Qdg4NM4
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Emi-grant, 28.10.2008 23:11:20)
Odpovědět
Všichni analytici a přímí účastníci se předhánějí v účelovém „hledání viníka“ dle svého přání a důvodů změny barev na politické mapě CZ. Všichni bez výjimky nepojmenovali hlavního strůjce tohoto stavu. Je to ČESKÁ OBČANSKÁ SPOLEČNOST , její úroveň, její vzorce chování, její nevyspělost. To jsou všechny ty vlastnosti, které zmiňují výše. Přidejme k nim koruptnost, legalizaci ilegálního, závistivost, zlomyslnost, svárlivost. To je ten zakódovaný prapůvod všech problémů a těžkostí, které si navzájem způsobujeme v každodenním životě. Pokud si toto nepřiznáme a nerozhodneme se s tím něco dělat, povede se nám i v příštích generacích zle, nedobře. Přesto jsem Čech. Nemůžu ovšem pasivně přihlížet a i když jsem doma jakási vrána s bílýma nožičkama snažím se věci ovlivnit. Aspoň psaným slovem. Je alarmující, že se český volič dokáže ztotožnit a bez studu volit lidi jako Paroubek a Rath.
STB to měla dokonale zmapováno a uměla s tím mistrně pracovat Její členové, dnes v ilegalitě to samozřejmě využívají dál . Nebudu se zabývat tím, kolik jich je rozsetých jako pátá kolona v které straně, ale nepochybně centrála řízení je ve stranách levice. Špinavá práce se dělá skrytě pod povrchem. Různé mafiánské skupiny slouží jako výtečný pomocník. Na povrchu se nám prezentují ti hodní strejdové. Poslanci a politici levice pak útočí na manipulovatelnou část populace svými demagogickými hesly, polopravdami, a hlavně destrukcí. Plně se mohou spolehnout na to, že český egoista dá přednost zdánlivým krátkodobým osobním výhodám. Český obyčejný člověk volí podle toho, kdo dá víc. Toho nezajímá státní dluh, prostředky na výstavbu dálnic, modernizace školství, rozumné hospodaření,. Zamyšlením se nad významem otázek ifrastruktury a její společenské důležitosti, nechce být při volbách obtěžován. Tyto věci, kterým stejně nerozumí, považuje za jakousi samozřejmost, kterou“ NĚKDO snad doprdele řeší“. Naopak náš egoista se urputně brání změnám, které ho, ať domněle, či skutečně mohou sebenepatrně omezovat. Náš egoista je zbabělec, jehož krédo je "Jo postavte si co chcete, ale ne u mého baráku".
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(runner, 29.10.2008 10:33:20)
Odpovědět
Takže rozbředlého cholerika Topolánka nahradí bezcharakterní zbabělý slizoun Pavel Bém a ten zachrání autentickou konservativní pravici, no nevím, ale já tomu nevěřím.
Re: Pane Topolánku, je čas odejít
(Jiří Zahrádka, 29.10.2008 14:36:42)
Odpovědět
No, přesně. Opět musím použít svou oblíbenou větu: mluvíte mi z duše! Mně by se tam líbil Vidím (krom něj tam nikoho dobrého neVidím ;-)) ). Ale co můžem vědět, jak by se změnil po předsednické funkci. Topol se taky dost změnil. Nebo aspoň vybarvil.