reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží

Autor: LP | Publikováno: 21.11.2008 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Pokud mě předposlední Topolánkův článek pobavil (zde jsem o tom napsal http://www.euportal.cz/Articles/3633-topolanek-znamena-konec-ods.aspx), tak poslední jeho článek z MF Dnes mě naprosto zděsil. Takovou hustotu lží a demagogie na několik centimetrů čtverečních by nedokázal koncentrovat snad ani Jiří Paroubek nebo Monika Pajerová.

Pojďme si ty lži rozebrat jednu po druhé.
 
Podpis Lisabonské smlouvy není logickým pokračováním procesu, který začal Václav Klaus, když podal přihlášku do Unie, jak píše Topolánek. Vstupem do EU jsme se zavázali ke konkrétním krokům, a ne k nějakému neomezenému bianco šeku k předání dalších pravomocí do Bruselu.
 
Topolánek při našem přistupování k EU argumentoval tím, že máme vstoupit do Unie, abychom ji reformovali, ne, aby Unie deformovala naši svobodu a v případě pana Topolánka i jeho charakter.
 
Přínosy spojené s fungováním v tomto civilizačním prostoru převyšují náklady (míněna EU),“ píše Topolánek. Za prvé, EU není civilizační prostor, ale organizace, která směřuje k vytvoření byrokratického socialistického superstátu. S evropskou civilizací nemá nic společného, je naopak proti evropské civilizaci, která je na rozdíl od EU charakteristická rozmanitostí svých svobodných národů. Norové a Švýcaři snad kvůli tomu, že nejsou v EU, nejsou Evropané? Navíc náš evropský civilizační prostor je euroatlantický a protěžováním Unie vylučuje Topolánek z naší západní civilizace kromě Američanů také Kanaďany či třeba i Australany. 
 
Lisabonská smlouva zvyšuje totiž váhu velkých zemí, což zejména členům ODS (nikoli už tak jejím voličům) vadí. Vadí to i mně. Ale jaká je alternativa?“, ptá se sugestivně Topolánek.
 
Alternativa je jasná, pane Topolánku. Neschválit Lisabonskou smlouvu a zůstat svobodnějšími než po jejím přijetí. Chystá se nám sem snad Merkelová či Sarkozy poslat tanky, když ji neschválíme? Pokud ano a Topolánek to ví, tak bychom vskutku v takové Unii asi být neměli.  
 
Evropská unie je prostorem pravidel. Pravidel, s nimiž nemusíme vždy souhlasit, ale která tomuto prostoru po staletích nestability a bojů dávají pevný řád a jistotu. Evropská unie je stejně jako NATO pevným konstitučním prvkem euroatlantického prostoru a je i pevnou součástí naší polistopadové zahraniční politiky. Je, nebo by spíš mohla být hrází velmocenským ambicím Moskvy,“ dále píše náš velký politický myslitel.
 
Ano, Evropská unie je prostorem nesmyslných socialistických regulací bez demokratické legitimity. Tato pravidla nás vedou do záhuby a dávají jistotu tak akorát evropským politikům a úředníkům včetně Topolánka, co parazitují na svobodných národech a svobodných občanech. Topolánek chtěl tímto také jen zopakovat velkou myšlenku svého socialistického a eurofanatického soudruha Špidly, kteří říkal, „že bez Evropské unie budou války.“
 
Základem míru a bezpečnosti v Evropě je NATO, ne Evropská unie, ta naopak se svou ambicí stát se supervelmocí přispěje ke studené válce s USA (http://www.euportal.cz/Articles/1728-je-evropska-unie-pricinou-miru-v-evrope-.aspx ). A Franko-germánské impérium, pardon Evropská unie po přijetí Lisabonské smlouvy, se s Rusy vždy domluví. (http://www.euportal.cz/Articles/3621-co-nam-to-proboha-topolanek-nalhava-o-radaru-rusku-a-lisabonu-.aspx )
 
 „A je daleko lepší, kdybych měl reagovat na slova prezidenta Klause, políbit se s německou kancléřkou než se objímat s ruským Medvědem,“ píše dál Topolánek.
 
Nevím, jaký stát má s Ruskem společný strategický plynovod a jaký stát s Ruskem velmi dobře vychází, když ne Německo. Merkelová se líbá s Topolem i s ruským Medvědem.
 
Ale představa, že můžeme vyhrát v Bruselu 10:0, je naprosto nerealistická. Neplatí to ani pro Německo, Francii, či Velkou Británii. Je jasné, že při počtu 27 zemí každá z nich častěji spíše prohraje než vyhraje. Nikdy to nebude jinak a jedinou cestou, jak se tomu vyhnout, je Unii opustit,“ tvrdí dál Topolánek.
 
My proboha nemusíme nic vyhrávat či prohrávat, nám stačí, když Lisabon nepodpoříme a zamítneme. To jsou v současnosti platná pravidla. Co to je ksakru za demokracii, když nám takhle Merkelová s Topolánkem společně vyhrožují? Co je to za systém, když nerespektuje svá vlastní pravidla? Ptám se znovu. Má Angela Merkelová připravené na hranicích tanky, podobně jako měl v roce 1948 připraveny na hranicích tanky Sovětský svaz, kdyby Beneš nejmenoval Gottwalda premiérem a nepředal komunistům moc? Bude Topolánek vyhrožovat českým poslancům a senátorům vpádem Bundeswehru, když nezvednou ruku pro Lisabon? (Zatím k nám podnikají vpády pouze delegace Evropského parlamentu http://www.euportal.cz/Articles/3638-delegace-z-evropskeho-parlamentu-vyhrozovala-ceskym-poslancum-a-senatorum.aspx ).
 
Osmdesáti procentům voličů ODS smlouva nijak zvlášť nevadí. Kdyby někdo chtěl vzít vystoupení z EU vážně, tak teprve Lisabonská smlouva dává tuto možnost. A i díky naší maximální snaze a díky našemu tlaku také konečně umožňuje přesun kompetencí nejen zdola nahoru, ale také z Unie zpět na národní státy,“ dále perlí Topol. Topolánkovi zase očividně nevadí, že 55 % Čechů je proti tomu, aby Česká republika ratifikovala Lisabonskou smlouvu. Jemu ostatně o lidi nikdy nešlo. Přijetí Lisabonské smlouvy je pro něj jedním z mnoha nástrojů, jak se udržet u koryta. A nesmyslnost tvrzení o oboustranné flexibilitě lze vyvrátit jednoduše tím, že ta možnost byla v EU vždy, jen se nikdy nepoužila.
 
Dále Topolánkův elaborát dosahuje vrcholu demagogie, když tvrdí, že ten kdo je proti přijetí Lisabonské smlouvy, je proti členství v Unii. Proboha proč? Declan Ganley nikdy z Unie vystoupit nechtěl a je v podstatě eurofilem, kterému se pouze nelíbí tato konkrétní Lisabonská smlouva, která ukotvuje diktaturu byrokratů a supervelmocenské postavení Frankoněmecké říše. Topolánek se pravděpodobně inspiroval fanatickou argumentací Moniky Pajerové. Pravda a lásku už leze panu premiérovi asi na mozek. Prostě, když bude zamítnuta Lisabonská smluva, nic se nestane. Pouze Angela Merkelová, Nicolas Sarkozy a byrokraté všech zemí si budou trhat vlasy, že nevyšel jejich pokus o puč, který snad nemá v historii ani obdoby.
 
Na konci článku opět Topolánek straší Ruskem, které se tolik kamarádi s Francií a Německem a které zase tolik moc podporují vytvoření jimi ovládaného impéria, které se po boku Ruska postaví Spojeným státům. Antiamerikanismus je v podstatě Evropské unie přímo zakódován. Ať mě Topolánek přesvědčí o opaku.
 
Od počátku, kdy Václav Klaus jménem vlády podával přihlášku, přece víme, že za příslušnost k civilizačnímu prostoru jménem Evropská unie budeme platit ztrátou části své suverenity. Oplátkou získáváme přístup na společný volný trh a členství ve společenství, které je prostorem svobody, bezpečí a prosperity,“ dále si mele svou Topolánek.
 
Příslušníkem evropského civilizačního okruhu jsme i bez Evropské unie, podobně jako Švýcarsko. Když už chceme být důslední, volný přístup na trh Unie bychom mohli mít i jako nečlenové EU, kdybychom byli členy Evropského sdružení volného obchodu, které má v rámci Evropského hospodářského prostoru vyjednanou s EU dohodu o volném obchodu. Ale to je jedno. Chce snad Topolánek říct, že když nepřijmeme Lisabonskou smlouvu, zakáže nám Angela Merkelová obchodovat s EU či že nás snad z EU vyloučí? Ano, pane Topolánku? Pěkná to demokracie. Nějaký nový typ německé demokracie. 
 
Vůbec se dá polemizovat o tom, zda je „EU prostorem svobody, bezpečí a prosperity“. Socialistické směrnice a omezování suverenity snad rozšiřují naši svobodu? Nesmyslné regulace hospodářství pomáhají naší prosperitě? Snaha vytvořit nové impérium, které bude soutěžit o světovou hegemonii s USA zvýší naší bezpečnost? Aha.
 
Evropská unie také díky své síle dokáže jednat minimálně jako rovný s rovným s Ruskem. Nebo bychom si raději s Moskvou povídali na téma energetické bezpečnosti sami?,“ píše dál Topolánek.
 
Ano, Topolánkova protiruská rétorika nám zlevní ropu a plyn, na jeho popichování Ruska určitě vyděláme. Topolánkovy útoky na Rusko rovněž prospějí českým exportérům, kteří se stále více orientují na export do Ruska potom, co ta zóna míru, pravdy, lásky a prosperity zvaná eurozóna začíná včele s Německem  kolabovat.
 
A navíc nevím, proč by nemohly evropské státy svou energetickou politiku koordinovat dobrovolně a bez nátlaku, který již vidíme v případě násilného protlačování Lisabonské smlouvy. Samozřejmě, že bychom mohli, jenom bez přijetí Lisabonské smlouvy by nám v tom Francie a Německo nemohly poroučet.  
 
Lisabonská smlouva nepředstavuje přesně to, co bych si přál. Ale stejně jako Václav Klaus nestáhl svůj podpis pod asociační dohodou, ačkoli ji často kritizoval, trvám i já na Lisabonské smlouvě. Jistě, nakonec ji můžeme ze své vůle odmítnout. Ale ta volba není Lisabon, nebo nic. Skutečný výběr je Lisabon, nebo Moskva,“ lže nám do očí Topolánek.
 
Ne, je to přesně naopak: Buď přijetí Lisabonské smlouvy a cesta do otroctví uvnitř Frankogermánské socialistické říše spolupracující s Moskvou, nebo odmítnutí Lisabonské smlouvy, zachování zbytků suverenity a možnost vyjednat si například spojenecké dohody s USA, které si již po přijetí Lisabonské smlouvy nebudeme moci sjednat. Proč nám pane Topolánku zase lžete?

 

reklama
1787 čtenářů | 22 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(anija, 21.11.2008 9:20:26)
Odpovědět
Taky dobrý a čitelný článek.Ale,kdo má pravdu? Klaus nebo Topolánek? Pro nezasvěceného těžká volba.A co těch 24 států,které už ratifikovaly Lisabon,mají snad jiný názor? Složité,věřit-nevěřit?
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(Michal Šilhánek, 21.11.2008 10:37:04)
Odpovědět
ono to s těma ratifikacema taky není úplně jednoduché. Irsko odmítlo, neratifikovalo ještě Česko, Finsko (Ohlandská autonomní oblast to stále odmítá ratifikovat a dle ústavního pořádku Finska to musí ratoifikovat aby to platilo) a ještě poslký prezident nepodepsal pokud vím a ten říká, že počká na Iry. Tak envím co zas Topolánek a spol vyšilují. Podle mě je někdo musí vydírat nebo úplně zmagořili ... pamatuji krásný článek Mirka Topoloánka z roku 2003 "proč nejsem eurofederalistou". Jsem zvědav na Ústavní soud
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(L.P., 21.11.2008 10:49:27)
Odpovědět
Anijo, já tady jasně argumentuji i pro nezasvěcené, o tom, kdo má pravdu. Euroústava čili LS byla již odmítnuta v referendech ve Francii a Nizozemí, dále v Irsku. V Británii Gordon Brown referendum zakázal, i když ho Tony Blair původně slíbil, protože ví, že 60-70 procent Britů by hlasovalo proti. V Čr by bylo proti 55 procent...
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(anija, 21.11.2008 13:07:07)
Odpovědět
OK, budu o tom přemýšlet,emigrovat nemůžu na to jsem už nemladá, ale dobře se tu diskutuje i s krtkem nebo evropanem,ctím chytré lidi.
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(Dušan Streit, 21.11.2008 11:15:11)
Odpovědět
V každé zemu jsou kolaboranti, kteří nepřipustili nejen referenda, ale i svobodná hlasování v parlamentech. Když už nic, tak se používají výhrůžky a strašení fatálními důsledky (viz Topol).
Příprava nového referenda v Irsku je bezprecedentním pokusem, který už by měl vyděsit každého!
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(Brabec, 21.11.2008 23:13:37)
Odpovědět
Všechno co říkáte je pravda, ale nevidím to dobře. Doufám v Klause. Že ten i kdyby Ti zrádci v PS to odsouhlasili, nepodepíše !
Bože, chraň Klause !
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(Trident, 22.11.2008 0:21:34)
Odpovědět
Bohužel je charakter LS takový, že ho Klaus musí podepsat a především, absence podpisu nehraje roli. Já bych spíše věřil v senát, jeho souhlas je nezbytný.
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(J. Kvintus, 22.11.2008 20:11:57)
Odpovědět
Mýlíte se! Ratifikací se rozumí právě až podpis prezidenta republiky. Senát a poslanecká sněmovna pouze vyslovují souhlas či nesouhlas se smlouvou.Nicméně k vaší výzvě k Bohu se připojuji.
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(#13, 21.11.2008 11:56:44)
Odpovědět
Topolánek je prostě eurozmrd.
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(Kad, 21.11.2008 12:22:09)
Odpovědět
No jo, Cesi vedi vsechno nejlip a jsou jedinou demokracii a jako jediny taky zazili Sovetske imperium. Neni tento clanek plitke straseni necim k cemu dojit nemuze ? Argument, ze "jestli odmitneme lisabonskou smlouvu, tak posle nam Unie tanky ?", to cele aby se dokazalo jak je EU nedemokraticka, je vzhuru nohama : rici, ze jestli by nam EU poslala tanky, tak "pekna to demokracie", a tim padem, protoze jsme si vymisleli ze k teto situaci by mohlo dojit (to ze to je absolutne nemozne vas uz treba moc nezajima), tak jsme dokazali jak je EU spatna, je proste anglicky receno "nonsens". A takhle to je se vsim. CR je zeme ktera se po dlouha leta trasla na den kdy vstoupi do Unie. Velmi rada brala evropske penize a podpory, dodnes pokracuje. Ale je to s Unii jako s NATO : kdybychom to byli vedeli, tak by jsme tam nebyli vstupovali. Pamatujete ? Ja ano. Jen vyhody, ale hlavne zadne zavazky. A oduvodnit to lzi se nestitime, ze ne ?
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(L.P., 21.11.2008 14:25:18)
Odpovědět
Kaképak peníze z Unie, Unie peníze nevydělává, ta je lidem bere. Požere je spousta úředníků a pak něco milostivě pošlou zpátky.
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(alexander kordick, 21.11.2008 19:35:56)
Odpovědět
Please continue writing these kind of articles.It ll show even the last non informed czech what you and your comrades really are:
A group of sick shitheads trying to spill fear among the regular czech but with this tactic you ll never prevail!!!! NEVER!
Go and stick your dullhead into your godfather s arse and shut up talking bullshit.
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(Ghost Dog, 21.11.2008 12:40:58)
Odpovědět
..nejhorší ze všeho je ten pocit, že s tím nic nejde dělat..naděje, že ve volbách dáme hlas někomu, kdo zabrání EUkomplotu k vytvoření frankogermánské říše je nulová..mladí by měli už pomalu přemýšlet o další vlně emigrace, než okolo EU postaví drátěné zátarasy...
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(sluníčko, 24.11.2008 10:40:00)
Odpovědět
a kam bychom utíkali?? Do Ruska-Číny-Afriky?
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(jj, 21.11.2008 13:37:08)
Odpovědět
Když chcete mít poslušné všehoschoppné loutky ,sežeňte si po uši zadlužené lidi ... jako třeba Topolánka a Langera
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(~, 21.11.2008 21:55:36)
Odpovědět
Vyborny clanek

Ted jenom jak jej dostat k co nejvetsimu poctu lidi

Nejlepe k tem, kteri si precetli ten Topoluv zoufaly vyplod, aby mohli srovnavat

Jinak, samozrejme, ze zadne tanky by sem eurobolsevici neposlali, to by spis Siemensy a Skodovky vydiraly propustenim a odchodem jinam, a mafie pravdy a lasky by diskreditovaly po vzoru Cunka (ne, nemam ho rad, nevolim ho)
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(v.n., 21.11.2008 23:39:57)
Odpovědět
Asi začnu bojovat za suverenitu Smíchova. Nejsem přece žádnej otrok.
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(Jiri Zahradka, 22.11.2008 9:40:17)
Odpovědět
Jeste k tem pravidlum bych doplnil, ze i Roman Herzog, byvaly prezident SRN a ustavni pravnik, prokazuje, ze Evropsky soudni dvur si vyklada pravo EU zcela svevolne.

EU proto ani nelze s cistym svedomim bez vyhrad nazvat zonou, kde se respektuji pravidla.
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(čubula, 22.11.2008 11:41:28)
Odpovědět
Ta Frankogermánská říše mě opravdu dojala, už se začínám opravdu třást. Jen by mě zajímalo o čem sní autor v noci.
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(Brabec, 22.11.2008 19:47:26)
Odpovědět
Topolánek otvírá dvěře pro vrácení pohraničí Sudeťákům. To je vlastizrada.
Re: Volba zní: zda Lisabon a otroctví, či svoboda a demokracie. Aneb Topolánkova snůška lží
(Daniel Makay, 23.11.2008 15:11:03)
Odpovědět
Super článek. Ale kdo tady konečně založí funkční silnou konzervativní,euroskeptickou stranu ? Prezident by takovou variantu mohl podpořit i za cenu rozpadu zdegenerované ODS. Stejně je ta strana pro konzervativce nevolitelná. Ať si ta pseudoliberální sebranka třeba zůstane, stejně jim již nikdo nevěří. Průzkumy hovoří jasně, že zdegenerovaná ODS pod vedením smilníka Topolánka rychle padá na dno.
ZMĚŇTE SE A POCHOPÍTE VÍC !!!
(ZdeněkZdeněk, 23.11.2008 17:21:05)
Odpovědět
Ovládají vás z Temných světů, a to díky vašich voleb, které jste učinili v minulosti a které činíte neustále i dnes. Přijímáte ten ovládací program. V něm je i tohle všechno, co tady máte - pseudo prožitky, pseudo názory, pseudo snahy - to je jen program, ve kterém jste uvízli. Tak se konečně proberte, zakletí z vlastní viny. Změňte se, a pochopíte víc. Pak se vysvobodíte. Teprve vás poznání svobody čeká. Více na www.nebe-lidem.cz