reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus: Nevím, jestli se chování ODS a její vlády dá označit za pravicovou politiku

Autor: Redakce | Publikováno: 23.11.2008 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

Nevím, jestli by se to, jak se ODS dnes chová a jak se chová její vláda, dalo označit za pravicovou politiku.
 

Václav Klaus

reklama
896 čtenářů | 13 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


falešný Klaus
(jindra, 23.11.2008 9:31:21)
Odpovědět
Nejhorší prezident všech dob.Korytář ostuda našeho státu a EU.Patří do ústavu pro slabomyslné.Lépe raději poslat na Kubu, tam jej neznají,tak tam může plkotat své nesmysle o klimatu a EU.
Re: falešný Klaus
(REL, 23.11.2008 9:36:28)
Odpovědět
jindříšku, dej si na hlavu led a omývej šulínka vlažnou vodou. Do ústavu patříš leda ty. Běž si onanovat nad Havlovu a Švejnarovu fotku
Re: falešný Klaus
(Daniel Makay, 23.11.2008 14:26:22)
Odpovědět
Jindro diazepan a studenou sprchu.
Re: Klaus: Nevím, jestli se chování ODS a její vlády dá označit za pravicovou politiku
(Achil, 23.11.2008 10:11:33)
Odpovědět
Celkem jednoznačně se to za pravicovou politiku označit nedá, spíše by si měl p. Topolánek a spol.
vlézt do CSSD a neklamat voliče svou domnělou "pravicovou politikou". CSSD jsou na rovnostářství a "prosocializovávání" státních prostředků odborníci!!
Klaus trefil hřebíček na hlavičku
(Brabec, 23.11.2008 10:40:24)
Odpovědět
Topolánek používá přímo mafiánské metody, aby se udržel u koryta a moci. Doufám, že aspoň slušná část ODS tohle zatrhne. Nedovolí, aby prošla LS, která otvírá dvěře pro Sudeťáky !!
Re: Klaus: Nevím, jestli se chování ODS a její vlády dá označit za pravicovou politiku
(Daniel Makay, 23.11.2008 14:27:50)
Odpovědět
Ne, nedá. Souhlas
Re: Klaus: Nevím, jestli se chování ODS a její vlády dá označit za pravicovou politiku
(Evropan Jirka, 23.11.2008 14:54:45)
Odpovědět
Ano, všichni doufáme a věříme, ale jaké je realita? Šachista jsem sice mizerný, ale přesto si dovolím nastínit několik budoucích tahů této partie:

1. Rychetský a spol. (toho času Ústavní soud) prohlásí Lisabon za zcela slučitelný s naším právním řádem.

2. Lisabon bude schválen oběma komorami parlamentu přes odpor několika jednotlivců.

3. Zbyde poslední bašta odporu - prezident Klaus. Vystavený šílenému, nesnesitelnému nátlaku.

4. My, demokraté, se podobně jako v únoru 1948 spolehneme na to, že pan prezident to jako nějak zařídí, a spokojeně odjedeme na prázdniny (tedy spíše lyžovat do Alp).

6. Po návratu z dovolené budeme strašně překvapeni tím, že pan prezident to nezařídil, a budeme statečně bojovat na internetových diskusích, dokud nás příslušná soudružka komisařka nezreguluje.

Já nevím, dochází někomu, že je za pět minut dvanáct, a že pokud v tom nechceme nechat Klause samotného, je třeba něco vymyslet a připravit? Já vím, generální stávku asi nezorganizujeme ale aspoň nějak veřejně vystoupit by to snad chtělo, ne?
Re: Klaus: Nevím, jestli se chování ODS a její vlády dá označit za pravicovou politiku
(Maro Skřipský, 23.11.2008 15:31:57)
Odpovědět
Taky o tom přemýšlím, ale nenapadá mě JAK... Topolánek I Paroubek se rozhodli LS protlačit a nějaké názory občanů je nezajímají. Je vidět, že od "evropských politiků" toto pohrdání voličem velmi ochotně okopírovali.Obávám se, že jakýkoliv krok"zezdola" nebude mít vliv. Což ale neznamená, že jsem na to rezignoval. Jen mě prostě nenapadá nic účinného
Re: Klaus: Nevím, jestli se chování ODS a její vlády dá označit za pravicovou politiku
(Evropan Jirka, 23.11.2008 15:37:15)
Odpovědět
Chápu, ani já nemám nejmenší iluze o Topolánkovi (o tom druhém snad není třeba se zmiňovat). Jde mi o Klause, jde mi o to, aby v té osudové chvíli nebyl sám jako tehdy Beneš.

Mimochodem v osmačtyřicátém se našla hrstka studentů, kteří to cítili stejně, a chtěli jít na Hrad. Zmlátila je policie ...
Re: Klaus: Nevím, jestli se chování ODS a její vlády dá označit za pravicovou politiku
(Tomáš, 25.11.2008 14:58:53)
Odpovědět
Již dlouho si lámu hlavu, jak je možná tak masová podpora celého toho evropského nesmyslu. Autorem EU je Hitler (pominu-li Alexandra Velikého), Hitler to jen nazýval Velká Evropa. Dobře - nekecejme a děljeme něco, ať má prezient podporu. Navrhuju zavést pro Lisabonskou smlouvu název EUšlus a pojďme s tím dál.
Re: Klaus: Nevím, jestli se chování ODS a její vlády dá označit za pravicovou politiku
(čech petr, 23.11.2008 16:40:40)
Odpovědět
Chlapi,vy tu stále bečíte,tož udělajme něco,je třeba otevřít veřejnou diskuzi a ne tu békat do éteru,čas běží.Nejvíc můžou dělat noviny což evropane Juro?
Re: Klaus: Nevím, jestli se chování ODS a její vlády dá označit za pravicovou politiku
(Evropan Jirka, 23.11.2008 20:13:42)
Odpovědět
Pokud máte nějakou konkrétní představu, jak tu veřejnou diskusi uvést do chodu, jsem pro.
Mě ale spíš šlo o to pokusit se vytvořit nějakou společnou platformu všeho, co je v téhle zemi konzervativní či liberální na podporu Klause v téhle jediné věci (já nevím - část ODS, Mladá pravice, CEP, Liberální Institut). Prostě se domluvit a vystupovat v této otázce společně, ne tak roztříštěně. Je jasné, že situace se vyjasní až po kongresu ODS (i když - nedělejme si žádné iluze - Bém nemá šanci. Rozhodující zájem v regionech není hájení státní suverenity, ale kancelář v Bruselu a přerozdělování eurodotací. Topolánek s Dalíkem to dobře vědí),
Re: Klaus: Nevím, jestli se chování ODS a její vlády dá označit za pravicovou politiku
(čech petr, 24.11.2008 9:44:03)
Odpovědět
Veřejná diskuze? Nejlepší je a bude televize. Otázky lidí,odpovědi rozumných lidí,debaty s odborníky,rozebírání obsahu LS a takto nějak.A co svobodné volby do parlamentu,to je důležitá věc přeca.Né snad? A noviny ,tam píšu kolikrát také nesmysly tak aspon tam bude něco dobrého.Čest dobré práci,hoši,nebojte sa,lidi nejsou tak hloupí,jak by si někteří přáli.