reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Lisabonská smlouva znamená konec demokracie

Autor: Tomáš Vaněk | Publikováno: 2.12.2008 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Musím se přiznat, že jsem nepochybně naivní... ale možná že to bude věkem a jiným způsobem myšlení. Pořád jsem nedokázal pochopit, jak je možné, že volení politici, kteří mají dle ústavy representovat zájmy lidu a jsou proto voleni každé 4 roky v demokratických volbách nekřičí jako jedna žena a jeden muž –  

 
Lisabonská smlouva NE.
 
Trochu mne také zmátl vicepremiér Vondra svým vystoupením před US... jeho stanovisko k přenosu pravomocí bylo dlouhé a předlouhé... když jsem z něj vypustil slova nepodstatná znělo totiž asi takto "Česká republika přesunem pravomocí o pravomoce neprijde, neb bude mit stále pravomoce v oblastech kde k přesunu pravomocí nedojde...."
Což by se dalo přeložit asi jako „neni pravda že jste při krachu banky přišel o penize protože Vám pořád zůstaly ty 2 Kč, co máte v kapse“ .
 
Nicméně – pak jsem konečně prohlédl. Máme zde zcela nový typ politiků, který nepochybně existoval již dávno,  ale jednak byl v menšině a jednak  svou jinakost raději skrýval.
Jde o politiky, co svojí roli pojímaji výhradně jako obchodní záležitost, bez jakýkoliv emocí a závazků ke komukoliv – státu, občanům, voličům..... prostě obchod, který se posuzuje výhradně podle nákladů a výnosů.
Takovým politikům působí „vůle lidu“ evidentně problém... musí totiž neustále řešit „konflikt zájmů“ svých a toho zpropadeného „lidu“. 
 
A tohoto problému je definitivně zbaví Lisabonská smlouva.
Zbaví je toho, co jim dělá největší potíže – vůle voličů.
Pokud totiž politik pojímá politiku ne jako službu lidu či státu, ale jak zdroj moci a příjmů, představuje pro něj lid a voliči problém – je totiž tlačen k tomu, aby kromě svých prosazoval i jejich zájmy.
 
A tohoto problému je LS zbaví – bude se rozhodovat prostě podle direktivy 458/4/B par. 2/n schválené dne…..
Takový politik – spíše vysoký EUrouředník (dříve říšský místodržící) bude muset prosazovat vůli voličů jen občas a tak nějak zvlaštně - občas odjede do Bruselu vybaven váhou hlasů 2%, účastní se řady recepcí, pohovoří s kolegy stejně velkých zemí, nechá se od šefů velkých zemí v závislosti na pohlaví políbit nebo poplácat po rameni a při koktejlu se domluví, jak to tedy zítra bude.
 
Druhý den na zasedání bude vášnivě prosazovat zájmy občanů – aby si všimla media - v rámci předem domluvené hry. A večer při recepci se tomu budou společně smát.
Při návratu domů bude zdůrazňovat, kolik košil propotil ale že se mu bohužel nepodařilo najít dostatečné množství spojenců pro návrh ČR takže překvapivě zvítězil návrh Francie. A že on ho sice nepokládá za optimální, ale že byl ve většinovém hlasování schválen a že jsme tudíž povinni ho implantovat do našeho právního řádu na základě Lisabonské smlouvy, která je pro nás ovšem celkově výhodná.
Neopomene dále zdůraznit, že i příště v zájmu občanů ČR propotí stanovené, či možná ještě větší množství košil.
Neřekne ovšem, že to bude, jako obvykle, jediný výsledek jeho bruselského jednání.
A najatá media ho budou chválit a oslavovat, jak bojuje za zájmy státu a jeho občanů.
 
A protože zasedání Evropské rady nejsou zase tak často, bude moci využít zbylého času k posilování postavení, rozdělování prebend podporovatelům a matení voličů.
A pokud bude svěřené teritorium administrovat dobře, bude za to nakonec odměněn teplým místem v Bruselu.
 
Podobně na tom budou poslanci.... povinnou implementaci či transpozici z Bruselu přicházejících direktiv  ponechají na bedrech sekreatariátu a sami se budou věnovat jiným problémům.
Občas se samozřejmě děsně servou o zákon, který zcela vyjímečně nepřiputuje z Bruselu – třeba zda ten a ten den bude dnem památným či přímo státním svátkem....
 
Tématem voleb jíž nebude celkové směřování státu, změna zákonů, postavení občana vůči státu či energetická politika....   mediálně tvarovaní manekýni budou občanům slibovat kolik peněz získají z Bruselu (tedy z peněz které tam občané napřed poslali) a jak budou v Bruselu prosazovat v zájmu občanů to či ono – například snížení kvoty afrických přistěhovalců které musíme dle „společné přistěhovalecké politiky“ přijmout (jak to dopadne bude ovšem předem jasné každému, kdo ovládá trojčlenku).
 
Je samozřejmě otázkou, jak dlouho bude občanům trvat, než to prohlédnou... nicméně v každém případě prohlédnou pozdě... a jimi demokraticky volené orgány jim vysvětlí, že je to zcela a uplně jejich chyba... podle ústavy platné v době, kdy se schvaloval Lisabon, byl přece zdrojem veškeré státní moci lid. 
 
A „lid“ ani necekl - tak co se diví......
 
Tomáš Vaněk
autor je místopředsedou ODS Praha-západ a členem zastupitelstva Středočeského kraje

reklama
988 čtenářů | 10 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Lisabonská smlouva znamená konec demokracie
(radan, 2.12.2008 11:55:56)
Odpovědět
Když Bush chtěl dokázat světu,že Irak je nepřítel,tak to udělal a zblnul hodně lidí.Dnes toho lituje.Prezident dělá něco podobného proti Evropě a Euportál mu velmi pomáhá tím,že straší lidi ztrátou demokracie apd. EU tady je od poválečných let a o demokracii nepřišli.To jen český monarcha Klaus se bojí,že už nebude tahat zákulisí politiky za nitky a přijde definitivně o moc v tomto státě.A z toho má ,sakra ,pořádný mindrák.Redaktoři euportálu,VZMUŽTE SE!!!!!!!!!!
Re: Lisabonská smlouva znamená konec demokracie
(makrela, 2.12.2008 13:16:59)
Odpovědět
Smůla je to,že většina lidí myslí jako Vy. Nejde o pana Klause, nejde ani o nějaké tahání nitek. EU je mezistanice ke světové totalitě. Vy to nezměníte a já taky ne. Když se nám ale podaří senzibilizovat pro tuto skutečnost co nejvíce lidí - můžeme to oddálit. Otázkou není, zda totalita přijde, otázkou je kjenom kdy.

Doporučuji:
http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=884
http://video.google.com/videoplay?docid=1397211403198113214


"Estulin popisuje několik posledních let, kdy eugenikou inspirované cíle této „soukromé“ a „neformální“ diskuse pod zástěrkou řešení problémů světa, jako jsou jaderné zbraně a terorismus, ve skutečnosti vedly nebo povedou k:

* Rozpuštění národních hegemonií a vytvoření neofašistického superstrátu, zahrnujícího Severní Ameriku a Evropu (jinými slovy – Sbohem Kanado, sbohem Česko!)
* Centralizaci vlády nad lidmi – odstranění střední třidy, ponechání pouze vládců, jejich pomocníků a dělníků
* Odprůmyslnění průmyslových zemí (s výjimkou výroby elektroniky a služeb) přesunutím průmyslu do rozvojového světa a zemí nezahrnutých v plánované unii
* Snížení lidské populace v celém světě
* Centralizaci řízení nad vším vzděláváním
* Umožnění OSN, aby převzala země světa pod „Nový světový pořádek“
* Vytvoření a rozšíření západního průmyslového bloku napříč západní polokoulí tak, že se založí „Americká unie“ podobná EU (jinými slovy Americká říše vládnoucí nad Severní i Jižní Amerikou včetně Karibiku)

Opravdový příběh Bilderberg Group od Daniela Estulina popisuje tuto mocnou kliku tak, jak to ještě nikdo nedokázal. Estulin vede síť aktivistů a žurnalistů, kteří stopují každý jejich pohyb."

Zdroj:http://www.outsidermedia.cz/Bilderberg-Group-a-Americka-unie-1.aspx

Přesvědčte mě o opaku....?
No vy jste dvojka...
(Glosátor, 2.12.2008 19:57:12)
Odpovědět
EU je tu od války...a to proto, aby mohl vzniknout Nový Řád. To je přímo surrealistická diskuze!

"Přesvědčte mě o opaku." S touhle výzvou je pravda, že Vás z eugenických ani jakýchkoli jiných vědeckých úvah či úmyslů nikdo podezírat nemůže:-) Skutečně se domníváte, že lze dokázat neexistence něčeho?
Re: No vy jste dvojka...
(makrela, 2.12.2008 21:46:46)
Odpovědět
Hmm, a ještě něco. Třeba můžete odpovědět.

Proč většina evropských vlád jedná proti vůli svých občanů? Proč se bojí referenda?
Věříte, že radar na Brdech je opravdu součástí ochrany proti Iránským raketám? Víte proč má EU v plánu dovézt 50 milionů Afričanů? Víte proč jsou politikové členských zemí EU (ale nejen oni) poté co kandidují na klíčove posice, pozváni na tajnou schůzku s Bilderbergy? Víte proč je EU vládami tak podporován Gender Mainstreaming, homosexuálové a lesby? Víte proč si každý všechno bez potíží může pořídit na kredit? Četl jste knihy Zbigniewa Brzezińskeho a porozuměl jste jim?

Otázky přes otázky. Že to s věcí nemá nic společnáho? To je zásadní omyl! Samozřejmě je o hodně lehčí, nechtít tyto věci vědět.
Re: Lisabonská smlouva znamená konec demokracie
(Lopata, 2.12.2008 19:37:26)
Odpovědět
Jestě pár takových ovcí jako vy. A Bůh nás chraň.
Re: Lisabonská smlouva znamená konec demokracie
(Gringo, 2.12.2008 20:24:32)
Odpovědět
Ovce nemá hlasovací právo. Ten pán je ovčanem
Re: Lisabonská smlouva znamená konec demokracie
(Glosátor, 2.12.2008 21:58:51)
Odpovědět
Jen tak naokraj je Klaus v této zemi prezidentem...naše Ústava dává prezidentovi jisté pravomoce a i mne děsí, že by o ně byl připraven eurobyrokraty. Václav Klaus se sice postavil do čela "antilisabonského" proudu, ale rozhodně není jediným člověkem, který tuto smlouvu nechce a jeho sympatizanti v tomto směru zdaleka nemusí být nějací jeho věrní příznivci.

Považuji za poměrně velkou chybu tohoto webu, že přehnaně zdůrazňuje v tomto roli prezidenta Klause. Je jednoduše až příliš kontroverzní osobou než aby byl jediným ztělesněním odporu vůči LS. Pokud má být boj proti LS aspoň trochu úspěšný, musí být minimálně zmíněno, že existují i jiní odpůrci LS než médii již dávno vytvořený mýtus pološíleného, ultrapravičáckého starce na Hradě, který chce Evropě ukrást lisabonský blahobyt.
Re: Lisabonská smlouva znamená konec demokracie
(Jana, 2.12.2008 13:20:35)
Odpovědět
Pisálkovi přede mnou- to samé,co píšete ohledně Bushe platí i na Vás. Až budeme na chvostu Evropy, hnípat a muset se dívat,jak velcí si mastí kapsy a malí se dostali do role pohunků, tak se ke svým proklamacím hlásit jistě nebudete. To vím bezpečně,to už je taková česká povaha. Stejně jako dneska nikdo nedonášel, nekádroval,že? Tak trochu všichni proti tomu bolševiku vlastně bojovali.Jen kdybychom v té mizerii nežili a neviděli,jak ochotní sloužit režimu lidé byli! V 1946 naletěli, vše probíhalo rovněž demokraticky. Dobrovolně a s jásotem do všeho vlezli. Klause se nezastávám, už je skutečně vidět věk,ale v tomto ohledu má pravdu, je konec demokracie. Až tam všechno podepíšeme,další roky se nebudeme stačit divit,jak bude naše republika rozcupována. Stane se překladištěm Evropy /což už do jisté míry je/.Naše tradiční výroba přijde v niveč /vidíme už dnes,jak se ruší porcelánky,sklárny,aj./, tradiční výroba se utlumuje a utlumovat bude.EU má a bude mít zájmy těch velkých. Bylo by dobře,abyste si tohle všechno,vy dnes jásající a samá huráakce, uvědomili.
Re: Lisabonská smlouva znamená konec demokracie
(Bobík, 20.10.2009 8:19:24)
Odpovědět
Já s tím Vaším článečkem souhlasím, jenom bych rád věděl jak a kým je stanoveno pořadí zemí v EU, tedy kdo bude na chvostu. Domníval jsem se že všichni mají v EU stejné pozice, nebo je již stanovena 1, 2, 3 ....x tá vozová třída. Nebo to závisína tom, kdo s čím a jak rychle souhlasí-nesouhlasí?
Re: Lisabonská smlouva znamená konec demokracie
(volič, 2.12.2008 22:41:58)
Odpovědět
Jano absolutní souhlas se vším co píšete.Věřím že by jste toho napsala více,ale pro ty kdo tomu chtějí rozumět je to dostačující a pro ty vlezdoprelky a lemplům co národní zájmy a hrdost nic neříkají ,je cokoliv psát zbytečné.S mnoha věcmi s Klausem nesouhlasím,ale v této záležitosti má pravdu a ty lemplové co na něm nenechávají nit suchou jak se říká,budou první kdo z této země zdrhnou a to v okamžiku kdy se ukáže to zvěrstvo co LS skrývá.Nejkrásnější je na všem to,že nejvíce kritiků má president od té sebranky která ani ten paskvil nečetla.A největší strach mají z toho aby se okolo toho německofrancouzského paskvilu nerozbujela jakákoliv diskuse.