reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem

Autor: Redakce | Publikováno: 5.12.2008 | Rubrika: Politika
Ilustrace

5. 12. 2008, Praha

VK: Jsem velmi rád, že Vás mohu na Pražském hradě dnes přivítat. Velmi se těším na naši diskusi, protože vím, že mé názory a postoje jsou v médiích často démonizovány a karikovány a toto je příležitost, jak můžeme přímo a nezkresleně své postoje diskutovat. Jsem tím, kdo vždy říkal, že pro ČR nemá členství v EU alternativu. Byl jsem to já, kdo v roce 1996 podal premiéru Dinimu českou přihlášku do EU. Byl jsem to já, kdo podepsal přístupovou smlouvu. Stojíme na prahu českého předsednictví EU. Jsem přesvědčen, že je bez problémů zvládneme. Vláda a všechny další orgány ČR se na předsednictví odpovědně připravují.

Pöttering: Děkujeme za přijetí. Jsem v Evropském parlamentu od r. 1979, celý svůj život jsem „ve službách Evropy“, to, že Česká republika je dnes členským státem a bude předsedat Evropské unii, je zázrak, o kterém se nám před třiceti lety nesnilo. Rád bych omluvil kolegu Josepha Daula, který je na dlouho plánované návštěvě Finska, ale rozumím tomu, že jste se osobně setkali zde na Pražském hradě před několika týdny. Je zvykem, že každý ze členů Konference EP bude mít během přijetí krátké slovo a možnost položit otázky. Prosím nejprve pana kolegu Schulze.

Schulz: Za Stranu sociálních demokratů bych rád řekl, že jsme připraveni podpořit české předsednictví, které nebude lehké, protože ho bude ovlivňovat nadcházející volební kampaň do Evropského parlamentu a dlouhodobě diskutované problémy, které se v EU nedaří uzavřít. Je to klimatický balíček, jakkoli Francie má ambici tuto otázku dojednat ještě před koncem roku, a potom Lisabonská smlouva, u které je znám velký rozdíl mezi Vašim názorem a stanoviskem EP. Evropští socialisté budou bojovat o to, aby byla ratifikována. Lisabonská smlouva je nutná, nevyhnutelná, absolutně nezbytná. Vím, že v tomto ohledu máte poněkud kontroverzní názory, pane prezidente.

VK: (úsměvně) Vždyť mě znáte, já kontroverzní nejsem.

Schulz: (také úsměvně): já jsem právě v Evropském parlamentu proslulý tím, jak nejsem kontroverzní, takže si budeme rozumět.

Watson: Pane prezidente, my umíme všichni německy, anglicky, francouzsky, španělsky a italsky. Jazyková odlišnost je v Evropské unii velkou hodnotou. Přejeme Vašemu předsednictví úspěch. Bude mu dominovat nutnost čelit finanční a ekonomické krizi. Je důležité, aby dále běžela Lisabonská agenda. Minulost prokázala, že nalézat řešení umožňuje evropská solidarita, která nám umožnila zastavit postup Rusů v Gruzii, která nám umožnila nacházet řešení finanční krize. Většina dnešních problémů má nadnárodní povahu a jejich řešení lze najít pouze na nadnárodní úrovni.

Můžeme mít rozdílné názory na architekturu „evropského domu“, ale důležité je, aby stál.

Cohn-Bendit: Přinesl jsem Vám vlajku, kterou tu prý máte na Pražském hradě všude. Je to vlajka Evropské unie, tak ji postavím tady před Vás. Bude to těžké předsednictví. ČR se bude muset zabývat návrhem pracovně-právní směrnice a klimatickým balíčkem. Klimatický balíček EU představuje méně, než by si naše frakce přála. Bude nutné aspoň toto minimum dodržet. Jsem přesvědčen, že klimatické změny představují nejen riziko, ale i nebezpečí pro další vývoj planety. Opírám se o vědecký názor a většinový souhlas v EP a vím, že se mnou nesouhlasíte. Můžete věřit v co chcete, já jsem přesvědčen, že globální oteplování je realita, není to věc mé víry.

Lisabonská smlouva: Vaše názory na ni mě nezajímají, chci vědět, co uděláte, až ji schválí česká sněmovna a senát. Budete respektovat demokratickou vůli zástupců lidu? Budete to muset podepsat.

Za další, chci, abyste mi vysvětlil, jaká je míra Vašeho přátelství s panem Ganleym z Irska. Jak se můžete scházet s člověkem, o němž není jasné, kdo ho platí? Ve Vaší funkci se s ním nemáte co scházet. Je to muž, jehož finance pocházejí z problematických zdrojů a chce je nyní použít na financování své volební kampaně do EP.

VK: Musím říci, že tímto stylem a tónem se mnou za 6 let zde nikdo dosud nemluvil. Tady nejste na pařížských barikádách. Domníval jsem se, že tyto způsoby pro nás skončily před 19 lety. Vidím, že jsem se mýlil. Já bych se Vás nedovolil ptát, z čeho jsou financovány aktivity zelených. Pokud Vám jde o racionální diskusi v té půlhodině, kterou na jednání máme, dejte, pane předsedo, prosím, slovo dalšímu.

Pötering: Ne, my máme času dost. Můj kolega bude pokračovat, protože každý z poslanců se Vás bude ptát na co bude chtít. (K Cohn-Benditovi) Jen pokračujte.

VK: To je neuvěřitelné, něco takového jsem ještě nezažil.

CB: Protože jste tady ještě neměl mě. S prezidentem Havlem jsme si vždy dobře rozuměli. A co mi řeknete o Vašem postoji k anti-diskriminačnímu zákonu? O našich financích Vám klidně povím.

Crowley: Já jsem z Irska a jsem členem tamní vládní strany. Můj otec celý život bojoval za nezávislost proti britské nadvládě. Mnoho mých příbuzných při tom přišlo o život. Proto si mohu dovolit říci, že Irové si přejí Lisabonskou smlouvu. Tím, že jste se při své návštěvě v Irsku setkal s Ganleym, jste se dopustil urážky irského lidu. Ten člověk neprokázal, z čeho financoval svou kampaň. Je to nehorázná urážka irského lidu, sejít se s někým, kdo nemá volený mandát. Chci Vás jen informovat, jak to Irové cítí.

Přeji Vám, aby se Vám podařilo program Vašeho předsednictví prosadit. Aby se Vám podařilo prosadit, co si evropští občané přejí.

Wurz: Francouzský prezident se vyjádřil v tom smyslu, že protiraketový deštník není dobrý pro Evropu. Rád bych se zeptal na Váš postoj v této věci, pane prezidente.

Dahl: Pane prezidente, děkuji. Já Vám žádnou vlajku nedám, protože v mé zemi je považováno za slušné dávat společně s vlajkou naší i vlajku hostitele, je nezdvořilé předkládat jen jednu vlajku. Pan Pöttering Vám asi řekne, že v mnoha otázkách já nezastávám názor Konference předsedů Evropského parlamentu, ale jsem velmi ráda, že se s Vámi setkávám osobně. Nesouhlasím s klimatickou politikou, ani s pojetím tržního hospodářství v EU.

Jak jste řekl, je potřeba, abyste nebyl v Evropě démonizován a to, co jsem od Vás dnes slyšela, mě potěšilo. Nejste démon, ale statečný prezident, který obhajuje svoje názory. Souhlasím s Vámi, že debata musí v Evropě pokračovat, je potřeba zajistit vysokou účast voličů v nadcházejících volbách do Evropského parlamentu. Je nezbytně nutné, aby v Evropské unii bylo dovoleno nesouhlasit. Je dovoleno nesouhlasit s nějakou směrnicí, ale není dovoleno nesouhlasit se smlouvami. Jsem hrdá na to, že jste nepřijali všechno, co z Bruselu přichází.

Belohorská: Já budu mluvit anglicky, i když vím, že ve slovenštině by mi pan prezident rozuměl. Smlouva z Nice je smlouva pro 15 zemí, ale Unie se rozšířila, Lisabonská smlouva je smlouva pro 27 zemí, a proto jsem nešťastná z toho, když nejvyšší představitel jedné z nových členských zemí vystupuje proti této smlouvě, na které jsme pracovali všichni společně.

VK: Děkuji za tuto zkušenost, kterou jsem získal na setkání s Vámi. Netušil jsem, že je něco takového možné a za posledních 19 let jsem nic podobného nezažil. Myslel jsem si, že to patří minulosti, že žijeme v demokracii, ale v EU opravdu funguje post-demokracie.

Mluvili jste o evropských hodnotách. Evropskou hodnotou je především svoboda a demokracie, o tu jde občanům členských států EU především a dnes se v EU velmi vytrácí. Je třeba je bránit a usilovat o ně.

Především bych chtěl zdůraznit to, co si myslí i většina občanů České republiky, že pro nás členství v EU nemá alternativu. Byl jsem to já, kdo podával přihlášku do EU v roce 1996 a v roce 2003 podepsal přístupovou smlouvu.

Uspořádání uvnitř EU má ale alternativ mnoho. Považovat jednu z nich za posvátnou, nedotknutelnou, o které navíc není dovoleno pochybovat a kritizovat ji, je proti samotné podstatě Evropy.

Pokud jde o Lisabonskou smlouvu, rád bych připomenul, že ratifikována ještě není ani v Německu. Ústavní smlouvu, ze které Lisabon vychází, v referendu odmítli voliči dalších dvou zemí. Jestliže pan Crowley hovoří o urážce irských voličů, potom musím připomenout, že největší urážkou vůči irským voličům je nerespektování toho, jak v červnovém referendu hlasovali o Lisabonské smlouvě. Já jsem se v Irsku setkal s někým, kdo zastává většinový názor v zemi, Vy, pane Crowley, zastáváte názor, který je v Irsku minoritní. To je hmatatelný výsledek referenda.

Crowley: Vy mně nebudete říkat, jaký názor mají Irové. To já jako Ir vím nejlépe.

VK: Já nespekuluji o názoru Irů. Já konstatuji jediná měřitelná data o jejich postoji, která přineslo referendum.

K Lisabonské smlouvě – u nás není ratifikována proto, že o ní dosud nejednal náš parlament. To není vina prezidenta. Počkejme na rozhodnutí obou komor parlamentu, to je současná fáze ratifikačního procesu, v níž prezident republiky nehraje žádnou roli. Dnes smlouvu podepsat nemohu, protože mi neleží na stole, patří teď parlamentu, aby o ní rozhodl. Moje role nastane až po případném schválení smlouvy v parlamentu.

Pokud jde o klimatický balíček, česká vláda jistě bude na racionálnější straně rozhodování v této věci.

Antidiskriminační zákon – jsem přesvědčen, že je to veli špatný zákon, ale já jeho přijetí, i kdybych chtěl, ovlivnit nemohu. Je v parlamentu a tam potřebná většina pro jeho přijetí dosud nevznikla.

Pan Watson zmínil Lisabonskou agendu – to už je skoro zapomenutá věc. A právem zapomenutá.

Finanční krize - jsem přesvědčen, že v otázce finanční krize bude česká vláda na straně zastánců racionálního postupu. Nebylo by moudré, pod záminkou boje s krizí likvidovat svobodný trh. Myslím, že ČR má v této situaci jistou výhodu. Zažila bankovní a finanční krizi v letech 97-98. Banky se od té doby chovaly velmi zodpovědně a nejsou tak dnes vystaveny nadměrným rizikům. Teď se to ukazuje být výhodou.

K radaru chci říci to, že i o něm by Česká republika měla svobodně rozhodnout a sama zvolit to, co považuje za relevantní. Pro řadu lidí u nás i pro mě je to otázka podpory transatlantické vazby. Očekávám, že v dohledné době bude příslušná smlouva ratifikována.

Pöttering: Ještě před mou závěrečnou řečí dám slovo kolegovi Schulzovi.

Schulz: EU je unie suverénních států a nikoliv federace. Rozumím tomu, co říkáte o irském NE, že je třeba ho respektovat. Ale, co respekt vůči hlasům voličů ve Španělsku a Lucembursku, kteří významnou většinou řekli Lisabonské smlouvě ANO?

VK: V EU dosud platí pravidlo jednomyslnosti, a to je třeba respektovat. EU může fungovat pouze tehdy, bude-li respektovat svá vlastní pravidla a principy. Je potřeba se vrátit k Laekenské deklaraci a renegociovat Lisabonskou smlouvu. Je potřeba decentralizovat, hovořit o tom, jak vrátit pravomoci na úroveň členských států, blíže jejich občanům, jak přehodit výhybku od supranacionalismu k intergovernmentalismu.

Pöttering: Ještě před tím, než řeknu závěrečné slovo, bych chtěl říci, že Konference předsedů Evropského parlamentu diskutovala o termínu pro Vaše vystoupení v EP a nabízí Vám 19. únor. V dubnu usilujeme o amerického prezidenta a parlament naposledy zasedá 7. 5.

Závěrem bych chtěl říci toto – a chci odejít z této místnosti v dobrém. To, abyste nás srovnával se Sovětským svazem, je více než nepřijatelné. Každý z nás má hluboké kořeny ve své zemi a v našich volebních obvodech. Jde nám o svobodu a demokracii, o smíření v Evropě. My podporujeme české předsednictví, máme dobrou vůli a nejsme naivní.

VK: Já jsem Vás nesrovnával se Sovětským svazem, slovo Sovětský svaz jsem nevyslovil. Řekl jsem, že takovou atmosféru a styl jednání jako dnes jsem za uplynulých 19 let v ČR opravdu nezažil.

Děkuji Vám za možnost setkat se s Vámi, coby poslanci Evropského parlamentu. Je to zkušenost jiná než ta, kterou znám ze setkání s prezidenty a premiéry členských zemí EU.

reklama
2561 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Insider, 5.12.2008 20:52:15)
Odpovědět
Heh, to jsou sv.ně. Ač přišli oni k němu, Klaus byl na koberečku před politbyrem. Věrchuška se rozlobila a dokonce sama sebe správně nazvala - Sovětský svaz! Ve srovnání s novodobými "demokraty", na Sovětský svaz ještě jednou s láskou budeme vzpomínat jako na oázu svobody a demokracie!
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Lukáš Petřík, 5.12.2008 21:00:15)
Odpovědět
Aspoň víme, jak taková masážní setkání vypadají.
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Lukáš Petřík, 5.12.2008 21:06:54)
Odpovědět
Taky se ukazuje, že Cohn-Bendit normálně lhal, když říkal, že prezident chtěl odejít. Je zřejmé, že o tom nepadlo ani slovo. Je to prostě banda prolhaných darebáků.
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(alexander kordick, 5.12.2008 21:17:03)
Odpovědět
Finally, the right guys spoke to Klaus and told him what we all think of him.
Nobody within the Czech Republic has ever dared
to speak to him like these people did.
Well done, Europeans!!!!
This is the way to speak and discuss our political matters within the Union of the 21st century, regardless of political position or intension.
How much I wish the Czech Public to discuss all these matters and agendas and won t buckle down in front of a President whose ideas are simply a matter of the very past.
Loved it.
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Drifter, 6.12.2008 8:22:22)
Odpovědět
You are a delusional fool.No one from EU parliament can speak to head of sovereign state this way. Frankly, I am mad at Pres. Klaus, that he did not take a whip and run these idiots out of town! Besides, your English sucks!
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Ráno, 6.12.2008 9:20:53)
Odpovědět
Vovovo von se Sašenka Kordík učil englicky v Sovětskom sajuze s pioněrmi!
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(alexander kordick, 6.12.2008 15:43:18)
Odpovědět
Just got what you asked for.
Presumably,just a logical counterattack.
Next defeat is comming on Sunday.
Lubbites like you just get what they deserve.
Ludicrous pleasure.
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Chris Underhill, 7.12.2008 15:58:19)
Odpovědět
Best to concentrate on Alexander Kordick's views, rather than criticise his English.

Now Klaus knows how Dubcek must have felt at Cierna nad Tisou - you may think you’re the boss but now we're the ones who call the shots.

Pity he didn’t have the bastards defenestrated there and then.
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(alexander kordick, 7.12.2008 21:06:01)
Odpovědět
Perhaps Chris but for the time being none of you guys is in the driver's seat and it appears to be rather elongated.
Have fun, in your rightwing brotherhood of political diehards.
Ancient stone age rethoric ain't enough to convince the public anymore, Chrissy boy.
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(sč, 5.12.2008 21:37:33)
Odpovědět
Skvělý tah otisknout tento záznam, bohužel většina lidí si pouze z hromadných médií přečte titulek o diplomatickém skandálu, že se p. prezident pohádal s výkvětem europoslanců, následovaný rozhovorem s pobouřeným europoslancem Cohnem-Benditem (mimochodem, jeho CV z Wikipedie je výživné: rezignoval na fr. občanství, aby se vyhnul vojenské službě - to mu ovšem nevadilo, aby se za franc. Zelené nenechal v r. 99 zvolit do EP, marxisticko-sexuálně-anarchistický aktivista, revoluční vůdce z květnových studentských bouří v Paříži v r. 1968, vyhoštěn z Francie, 2001 - obviněn z pedofilie kvůli knize Le Grand Bazar, 2003 - německá prokuratura požádala Evropský parlament o jeho zbavení imunity kvůli vyšetřování teror. aktivit Hanse-Joachima Kleina - nevydán, ačkoliv Cohn-Bendit přiznal, že Kleinovi opakovaně pomáhal...). P. prezident byl neuvěřitelně trpělivý, jednání s takovými lidmi (kteří ale představují standard vysokých "evropských" politiků) je bezpochyby ztrátou času. Veřejnost by měla být informována, jaký člověk si dovoluje školit našeho prezidenta z demokracie, od našich novinářů se toho ale jistě nedočkáme (kdo si dovolí o Cohnovi-Benditovi vůbec něco napsat, označí jej za se sympatiemi za bývalého studentského "bouřliváka").
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(makrela, 5.12.2008 22:18:18)
Odpovědět
Vystihl jste to perfektně! Každé slovo bych Vám mohl podepsat. Problém je v tom, že mozky široké veřejnosti v členských zemích EU jsou důkladně vymývány tiskem, který je z 80% majetkem Eurofašistů a komunistů.
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Evropan Jirka, 5.12.2008 22:22:32)
Odpovědět
Já myslím. že by eurosoudruhům neškodilo, kdyby s nimi někdo normálně vyrazil dveře. Na druhou stranu chápu Klausovu zaskočenost. Jsem zaskočený taky a to jsem u toho nebyl. Doufám, že příště bude trochu na ty drzáky razantnější.
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(v.n., 5.12.2008 23:08:39)
Odpovědět
Dostal zpátky co si nechal v Irsku.
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Jirka, 5.12.2008 23:31:00)
Odpovědět
Nehorázné jednání. Já byhc s nimi asi vyrazil dveře. Ještěže Klaus je taktní v každé situaci.
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(jj, 5.12.2008 23:47:06)
Odpovědět
Nejvíce ze všeho mi to připomíná způsob jednání Hitlera a Goeringa s Háchou v Berlíně 14.března 1939 ... i ten výsledek má být stejný protože LS = protektorát

PS: jen nechápu jak se mezi ně dostala ona slečna Dahlová ( asi někde soudruzi z Bruselu udělali chybu)
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(matura, 6.12.2008 0:30:09)
Odpovědět
chce se mi zvracet, to doslova, z reprezentantů "evropských myšlenek", podobné jsem musil zažívat až do 89,
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(jj, 6.12.2008 0:44:57)
Odpovědět
jsou to jen rádobyteroristé (jako trockista cohn-bandit) a rádoby paraziti jako pottering(který tomuto parazitování "zasvětil" podle jeho vlastních slov posledních 30 let)
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Čech, 6.12.2008 0:36:27)
Odpovědět
Souhlas se všemi kteří reagovali souhlasně proti těm fašistickým zmetkům.Ano,příště by je měl nechat president vymlátit z celé republiky.To,co nedokázal s evropou již dokončit Hitler,podařilo se té německé mrše uplně bravurně.Jde jim jen o to aby s tím francouským poskakujícím kašparem Sarkozym ovládli evropu.Je to vše fašistická sebranka,a jde jim jen o to aby dobře žrali a mlaskali z našich daní a z lidí si udělají jen a jen své pohůnky.HNUS
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Jikra, 6.12.2008 0:42:49)
Odpovědět
Souhlas, jenom bych to fašistická poupravil na bolševická.
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(makrela, 6.12.2008 9:11:38)
Odpovědět
To je přeci stejné svinstvo. Hitler byl také nacionalSOCIALIST (NSDAP)

“Der neue Faschismus wird nicht sagen: Ich bin der Faschismus. Er wird sagen: Ich bin der Antifaschismus”
Ignazio Silone

A to jsou dnešní EU-nadšenci!
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Maro Skřipský, 6.12.2008 1:05:51)
Odpovědět
Mluvit se mnou ten zelený chaot a výtržník z šedesátých let - tedy Cohn - Bendit - na návštěvě u mě tímto způsobem, tak po minutě míří ven ze dveří a to rovnou k zubaři.
To je neuvěřitelné, co si ten člověk dovoluje. S jeho minulostí by měl chodit kanály a ne si ještě vyskakovat. Zřejmě nepochopil, že není ve squattu s Joschkou Fischerem
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Maro Skřipský, 6.12.2008 1:17:01)
Odpovědět
Něco o soudruhu Cohn - Benditovi, aby všichni viděli, co je zač.

http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Cohn-Bendit

Komu se to nechce číst, tak jeho dráha se pohybuje po zastávkách : komouš - trockista,"novolevičák", výtžník, bordelář, zelený
Klasika. Ten nám má tak právo něco radit. Mimochodem, ve Francii vyšlo proti Cohn - Benditově lůze do ulic téměř 400 000 stoupenců De Gaulla. To se ale moc nepíše, spíše se dočtete, že Cohn- Benditem organizované řádění podporovalo až sto tisíc jeho stoupenců :-)
Správná odpověď...
(Lukáš, 6.12.2008 3:54:35)
Odpovědět
Jaká je míra Vašeho přátelství s panem Ganleym, který má nejasné účty, pane Klausi?

...

Jaká je míra Vašeho přátelství s rudými (případně i jinými) teroristy, kteří mají na účtu desítky až tisíce mrtvých, pane Cohn-Bendite?
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Ráno, 6.12.2008 9:18:33)
Odpovědět
Nepíše se správně Cohn-BANDIT?
Od kdy Hrad
(uzenáč, 6.12.2008 8:04:40)
Odpovědět
zveřejňuje zápisy schůzek politiků???Co tím sleduje prezident:manipulaci s lidmi??? Polovina lidí mu nevěří a nechce jej za hlavu státu!!! Vždyť Klaus tuto republiku jen rozeštvává.Místo diplomacie a taktu,zneužívá svoje postavaní ke svým ambicím,jak nadělat co nejvíce zla ve světě.Hnus!!!§ A na euportálu mu věrně poskakují a straší nás Hitlerem,nacisty,apd.Ono to tak bývá:zloděj křičí,chtte zloděje!!!
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Adolf Polák, 6.12.2008 9:15:55)
Odpovědět
Jsem pobouřen chováním části delegace Evropského parlamentu vůči prezidentovi suverénního státu. Jejich reakce při jednání působí až dojmem zastrašování. Mám proto velké obavy o osud ČR po případném podepsání Lisabonské smlouvy, jejíž praktický dopad si mnoho našich občanů bohužel neuvědomuje. Vážím si profesora Klause, který chrání zájmy ČR. Není nutné se nechat ponižovat od kohokoliv. Děkuji Vám pane prezidente. A.P.
Prichádza totalita
(Leo Bonhart, 6.12.2008 11:26:16)
Odpovědět
Ten rozhovor by si mali prečítať všetci občania ČR aj SR. Aspoň zistia, aká chamraď nám chce vládnuť. Hanbím sa poslankyňu Belhorskú, aj keď su ju ani HZDS nikdy nevolil. Na mieste prezidenta Klausa by som si tú darovanú vlajku EU vyvesil na záchode.
Prichádza totalita
(Leo Bonhart, 6.12.2008 11:27:35)
Odpovědět
Ten rozhovor by si mali prečítať všetci občania ČR aj SR. Aspoň zistia, aká chamraď nám chce vládnuť. Hanbím sa poslankyňu Belohorskú, aj keď som ju ani HZDS nikdy nevolil. Na mieste prezidenta Klausa by som si tú darovanú vlajku EU vyvesil na záchode.
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Daniel Makay, 6.12.2008 11:59:53)
Odpovědět
Tak mě právě přešla chuť na oběd. Tak čeho je moc, toho je moc. Já se vůbec divím Panu Prezidentovi, že se obhajoval tím, že podepsal přístupovou smlouvu do EU.
Já bych se obhajoval tím, že jsem prezident svrchovaného a svobodného státu s poukazem na to, kde jsou dveře.
Tohle volá po mobilizaci všech inteligentních lidí v ČR. Tohle volá po politické straně, která těm grázlům zlomí vaz. Tohle volá po vystoupení ČR z EU.
Tohle nebyly řeči, žádných posdemokratů, jak o nich slušně mluvil prezident, tohle byla agrese z úst skalních nácků a komunistů. Tohle nebyla, žádná ukázka neslušnosti, tohle byla ukázka ideologického fanatizmu s rétorikou čistých teroristů.
Tyhle zrůdy jsou schopni opět masově vraždit a stavět koncentráky.
Dámy a pánové, kdo to přečetl pozorně a já několikrát, kdo není lhostejný k této zemi ať v sobě vzbudí Husitskou krev, protože krsy už jsou tady, krisy už jsou všady. A taky včera dopoledne přišla zubatá. Navštívila nás, aby ukázala svoji ohyzdnou a zrůdnou tvář, aby odkryla svůj satanský charakter.
Dnes je třeba stát pevně za prezidentem, tohle musí skončit dříve než bude pozdě. Co se týče Topolánka. Po dnešku mi je mnoho věcí ještě jasnějších.
Jestli po tomto sněmu nepodpoří Topolánek prezidenta tak ať ODS třeba sežere mor. Na závěr bych všem užitečným idiotům, kteří zde lobují pro EU doporučoval přečíst si tento článek několikrát, snad se v nich vzbudí kapka svědomí a zdravého rozumu a oni pochopí a budou zachráněni od svojí tuposti.
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Odpoledne, 6.12.2008 14:23:53)
Odpovědět
Pracovník kanceláře prezidenta republiky p. Petr Hájek přirovnává Evropskou unii ke Čtvrté říši (Das Viertes Reich):
http://www.z1tv.cz/ -> Archiv -> Talkshow -> Leaders club - 2. část, hosté Petr Hájek a Marek Dalík, téměř na konci pořadu
Re: Zápis z přijetí delegace Evropského parlamentu prezidentem republiky Václavem Klausem
(Dušan Streit, 6.12.2008 16:53:43)
Odpovědět
Nevím, jestli bych se ubránil Mackově replice.
Tak probíhala "jednání" před Mnichovem.
Kroměřížské řešení pro EP
(Břichy, 7.12.2008 0:39:40)
Odpovědět
Europoslanci jsou z velké části xindl. Měl bych pro EP jediné řešení, a to kroměřížské :-)