reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Je na čase zrušit Evropskou unii. Minimálně Lisabon nepodepsat!

Autor: Jan Zeman | Publikováno: 8.12.2008 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Návštěva zuřivé čety eurohulvátů u prezidenta zase o kousek posunula mé vnímání EU.

Jsem sice častým kritikem EU, ale teprve od včerejška začínám mít pocit, že by měla být úplně zrušena, neboť už přestávám věřit v její reformovatelnost. Zdá se mi totiž, že to, co si už teď dovolují oficiální vedoucí představitelé jejích hlavních politických proudů, přesahuje všechny meze elementární slušnosti. Včerejší chování vícerých špiček europarlamentu na hradě bylo nejen hrubou urážkou důstojnosti naší republiky a hlavy státu, ale především vůbec dobrého vkusu. A pýcha předchází pád.
 
Náš národ má důvěrné zkušenosti s podobným přístupem z dob Sovětského svazu, a bylo by tedy na čase si z toho vzít poučení a ohlédnout se za jeho neslavným osudem a i osudy oněch miliónů lidí, kterým zničil život. Když nic jiného, měli bychom si na ně vzpomenout.
 
Nebudu se zde dlouze rozepisovat, už to za mě v mnoha médiích učinili jiní. Zveřejněný záznam ze schůzky na Pražském hradě (díky, a rozhodně se za to nikdy nikomu neomlouvejte) ostatně mluví sám za sebe a nechce se mi ten páchnoucí hnus moc rozmazávat, smrdí to už tak dost - že je pan Kohn-Bandit zjevně šílený - ačkoliv to samé hystericky prohlašuje o našem prezidentovi; pan Crowley ještě neumí procenta - a už je vůdcem eurofrakce; a pan Pötering dokonce šéfem celého toho europarlamentu - jakkoli si evidentně plete zdvořilostní státní návštěvu s vedením výslechu - to snad dojde skoro každému.
 
Snad tento čerstvý příklad "na nejvyšší úrovni" definitivně přesvědčí i onu nerozhodnutou část členů ODS, že zvěsti o absenci elementární slušnosti a hulvátské aroganci euroaparátčíků nejsou vůbec pomluvami, a že svěřovat jim jakékoliv další pravomoci je nejen nerozumné, ale i nevkusné. Pokud ne, pak bohužel opravdu nezbývá, než zlomit nad ODS hůl, založit a volit novou stranu.
 
V sázce je totiž opravdu příliš mnoho. Lisabonská smlouva, přezdívaná "reformní", by ony pravomoci a z nich vyplývající odpornou vzpupnost euromocipánů - jakou jsme viděli včera - jen zvýšila a možná i zcela zásadně omezila jakoukoli možnou obranu proti ní - o žádnou reformu se zjevně nejedná. Proto se tedy znovu přimlouvám nejen u pana prezidenta - aby smlouvu za žádnou cenu neratifikoval - ale i u našich parlamentářů - aby u nich nad strachem a mlhavou vidinou europostů mezi onou odpornou smečkou euroburanů konečně zvítězil zdravý rozum, nebo alespoň zbytky dobrého vkusu a pudu sebezáchovy.

reklama
1533 čtenářů | 11 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Je na čase zrušit Evropskou unii. Minimálně Lisabon nepodepsat!
(jh, 8.12.2008 12:47:43)
Odpovědět
Jo, jo pane autore..., hrozím se, že už nám nejen Klaus, ale ani svatí nepomohou, jedná se totiž o volný pád.
Pokud se v soudu mýlím, budu opravdu šťastný.
Naprostá, naprostá šílenost
(orel, 8.12.2008 13:12:22)
Odpovědět
Cohn-bandita - nomen omen. Chtěl snad po něm někdy někdo, aby se nebavil s lidmi, jejichž zdroje příjmu nezná? Má snad povinnost vyptávat se každého, s kým jedná, zda ho neplatí Amerika nebo KGB? O Ganleym psali, že možná zbohatl pomocí kontaktů na struktury KGB. Buď to je, nebo to není pravda. Nikdo nemá právo být ruský agent. Také se o něm říká, že ho podporují americké tajné služby. I kdyby zbohatl pomocí obchodů s Marťany, vynaložil peníze na potřebnou věc: demaskoval "evropské elity", tj. levicové europeistické pseudoe(k)lity.
Signore Schulze. Berlusconi ho dobře vystihl.
Pöttering - chceme odejít v dobrém. Ať odejde.
Crowley - ne Klaus uráží irský lid hovorem s Ganleym, ale Crowley uráží nejenom Klause, ale i irský lid a samotný lidský rozum, řád a pořádek svými absurdními nesmysly. Nevěřím, že se EU promění v orwellovský stát tradičního pojetí, ale tvrdit, že irský lid rozhodl v referendu proti euroústavě a přitom je pro euroústavu, pardon, Lisabonskou smlouvu - co řeknou příště? "Ty neexistuješ?"
Socanská bruselská klika nemá diktátorskou ideologii (ale pouštět Cohn-banditu a další zasloužilé levičáky k moci bych nezkoušel) a snad ani nechce vraždit lidi, ale osvojila si diktátorské manýry. V tomto - ale jen tomto - smyslu je Klausovo vyjádření o disidentech zcela pravdivé.
Hrad není jen tak nějaký barák, jakých se po celé Evropě před pár sty lety stavěly stovky. Je to odnepaměti sídlo hlavy státu. Je to nejposvátnější místo v naší zemi. Nevhodné chování tam se trestalo i smrtí. Urážet na Hradě prezidenta, ať už by to byl kdokoli, je nepředstavitelné. Socialistické eurotlupa se ve skutečnosti zachovala hulvátštěji než kdokoli od 7. století. Za nacismu a komunismu byly na Hradě loutky a vazalové Němců a Rusů. Tady byl ale urážen prezident suverénní země ve svém sídle. Tohle se stalo naposledy za Sáma. Francký posel měl blbé řeči, Sámo ho chtěl zabít, nakonec ho jen vyhnali, křesťanští Frankové vpadli do země a Sámo je porazil. Budiž to varováním pro všechny levičáky z Bruselu a jejich zdejší agenty-přisluhovače.
"Budete to muset podepsat" - Klaus nejspíš zná svá práva a povinnosti líp než Cohn-bandita.
Re: Je na čase zrušit Evropskou unii. Minimálně Lisabon nepodepsat!
(Ivo, 8.12.2008 13:12:31)
Odpovědět
Jen více takových prezentací EU! :-)
Re: Je na čase zrušit Evropskou unii. Minimálně Lisabon nepodepsat!
(Jan Zeman, 8.12.2008 15:41:02)
Odpovědět
No, on nějak panu editorovi vypadl z textu článku jeden odstavec: "Celá aféra má ale paradoxně i jedno neodiskutovatelné pozitivum: aktuálnější, autentičtější a názornější příklad vzpupné drzosti představitelů EUstablishmentu v praxi si v souvislosti s probíhajícím kongresem ODS - a tím, že se tam možná bude jednat i o zaujmutí postoje ODS k Lisabonské smlouvě - mohl jen ztěží představit i ten největší politikářský stratég."
viz: http://janzeman.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=60611
Ale já se na něj nezlobím. - To, jak nakonec "projednal" návrh usnesení k Lisabonu Vysočanský sjezd a jak jako chytrá horákyně po vzoru Ústavního soudu vyloučil některé návrhy o Lisabonu z rezoluce jako nehlasovatelné - a to navíc za pomoci povážlivě plošného přihlášení se k onomu handlu Lisabon-radar, připomínajícím praktiky opoziční smlouvy, která tentokrát nemusela být ani podepisována - stačil Paroubkův a Bursíkův nátlak v médiích.
(Jediné, co mě při té bídě potěšilo bylo, že že byl drtivou většinou odmítnut "klimatický balíček" - čerstvá nostalgie za odejduvším Klausem a bodem č. 2 jeho agendy?)
Topolánek na sjezdu překvapivě prohlásil, že Lisabon nepodpoří - ale pak působí celá ta šaráda s nehlasovatelností, kterou sám přiživoval, jako opravdu dokonalá absurdita, svědčící o tom, že sám neví, co chce - jak pak chce řídit ODS nebo dokonce ČR? To bude v dalších volbách nejspíš opravdu katastrofa.
No, ale naštěstí není třeba úplně házet flintu do žita - předtím (pokud ovšem Topolánkova vláda nějak vydrží alespoň do května) máme volby do europarlamentu - snad se Klausovi a spol. podaří dát dohromady ten český Libertas a udělat z nich tak mimo jiné "referendum" o Lisabonu. Voličský potenciál tam je obrovský - alespoň podle posledního průzkumu STEM. Je tedy třeba, jak podotkl Železný na ČT24, dát dohromady stranu, která bude mít obecně konzervativní program a nebude se zaměřovat jen na Lisabon - ta "díra na trhu" pro stranu s konzervativním programem tu evidentně je a jak je u konzervativismu dobrým principem a zvykem - ten sílí vždy, když se elity příliš zblázní do pokrokářství.
Re: Je na čase zrušit Evropskou unii. Minimálně Lisabon nepodepsat!
(Mirko, 8.12.2008 20:12:13)
Odpovědět
Mach, Klaus a spol. musí tu stranu co nejrychleji založit, udělat program a zaregistrovat se k volbám do EP. Včera bylo pozdě
Re: Je na čase zrušit Evropskou unii. Minimálně Lisabon nepodepsat!
(daniel, 9.12.2008 13:29:25)
Odpovědět
Pokud mají rozum, Klaus v té straně nebude. Nejvýš by měl symbolicky vyjádřit podporu. Protože pokud chce ta strana získat podporu voličů, přes Klause to nebude. Naopak si myslím, že by tam mělo být minimum "prominentních" postav ODS z minulosti, zejména těch, kterých se týkaly nějaké korupční a tunelářské aféry.
Mnozí přehlížejí fakt, že ODS ztratila podporu zejména pro svoji korupci a tunelářství, narazil jsem i na názor, že korupce a tunelářství je už neoddělitelným rysem naší politické kultury a neměli bychom si toho všímat. Je nejvyšší čas volit skutečně odpovědně a to tak, aby si volení zástupci uvědomili, že korupce a tunelářství v CV jim nejen že nepřinese popularitu, ale že to znamená konec kariéry.
Ad EU, stávajícím způsobem je Evropa neintegrovatelná. EU se musí zbavit svých socialistických rysů, balastní agendy, a svých zasloužilých aparátčíků s imperiálními tužbami.
Piráti z Lisabonu (historie jedné námořní roztržky)-reakce na kongres ODS
(Vašíček, 8.12.2008 15:06:21)
Odpovědět
Už to tak chodívá, že na Mikuláše dostávají ti zlobiví a neposlušní uhlí do punčochy za oknem. A ve starých námořnických zkazkách tomu nebývá jinak. Posuďte sami :

Situace by mohla být podobná bitvě u Trafalgaru, kde se vyznamenal raněný a padlý anglický kapitán admirál Nelson. Ale není, ačkoli se námořní roztržka udála jen několik set kilometrů daleko. Španělské galéry, v organizované skupině, pod modrými vlajkami, se sice už nevracejí domů obtíženy naloupenými poklady z násilně privatizovaných národních kultur, tak jako v 90. letech, ale postupně na moři ztrácejí orientaci a čím dál tím více naslouchají vábivému zpěvu Sirén z lisabonského zálivu. Jakýsi magnetismus je táhne k Port of Lisboa, místo aby obepluly členitý iberijský poloostrov se zrádným lisabonským přístavem. Starý vysloužilý, kulhavý, ale zkušený kapitán, v čestné kajutě na zádi, jménem Clausus Bohemicus, po mnoha varováních se konečně odhodlal k činu. Sděluje kormidelníkovi, modrookému pirátu zvanému Toppus de Valasquéz, s dělovými koulemi mazanými kořalkou, že odmítá již plout dál s ním, na jedné velitelské lodi, vstříci jisté záhubě a přestoupí raději na starý rybářský škuner, blížící se k modré flotile, tak nezadržitelně směřující k Lisabonu. Zanechá za sebou nářek starých námořníků, jež si jej vždy vážili, zanechává flotilu na pospas zrádným proudům a vábení Sirén a vyráží směrem na sever, k zelenému irskému ostrovu, nabrat sil a zkontrolovat palebnou sílu malé flotily, která se zde již na jeho podporu formuje. Brzy rychle vyrazí zpět na jih, aby zkřížil ještě cestu padlým zrádcům lisabonským, aby nabídl části staré posádky, té osvícené a věrné, přestup k sobě, na JEHO prkna, třebaže na poslední chvíli. Vytáhne i směrem k antverpskému přístavu, na Brusel, zachránit malé bruselské državy, zachránit českého lva, korunu českou. Vytáhne proti Lisabonu. Srdnatě se bít za Krále, do posledního muže, do poslední kapky krve, do zástavy dechu. Za svatého Václava, za čtvrtého krále Karla, za Jiříka z Poděbrad, za krále školáků Jama Amose, za krále Beneše a jeho pangermánská kompaktáta. Bít se jako lev, v době, kdy ostatní oslepli a selhali. BUDE MÍT DOBRÝ A SILNÝ VÍTR DO PLACHET ??

(Zbyněk Vašíček, volný publicista, Brno, Morava, ČR)
Re: Je na čase zrušit Evropskou unii. Minimálně Lisabon nepodepsat!
(Patrik, 8.12.2008 20:16:55)
Odpovědět
Nechápu proč rušit EU. Vyspělým demokratickým státům vyhovuje. Zaprděné Česko nechť z EU (po referendu)jednoduše vystoupí. Ale se vším všudy. Odchod ze Schengenu, záp. státy by měly zvážit a uplatnit zavedení pro ČR a podobné neobolševické země případná vstupní víza. Samozřejmě zavedení cel na dovoz z této země, a hlavně žádné dotace. A tato země by konečně byla tam kde vlastně i patří - na Východě. :o)) Snad většina obyvatel této země bude mít zdravý rozum a hrstce zamindrákovaných Pražáků nenaletí už k vůli mladým lidem. Užvatlaní tatíci s láskou vzpomínající na ČSSR a nenávidíci EU dříve či později odejdou do věčných rudých lovišť a snad tu pak bude čistý vzduch..... a EUportál bude čten doživajícími nespokojenci přes silné lupy
Re: Je na čase zrušit Evropskou unii. Minimálně Lisabon nepodepsat!
(L.P., 8.12.2008 20:48:11)
Odpovědět
Ano, Schengen, který pro nás znamená riziko invaze imigrantů, volného pohybu kriminálníků a teroristů a pašování drog je opravdu nejlépe co nejdřívr opustit. A dotace, které jsou na H, ať si strčí EU do P. My oplátkou přestaňme platit do rozpočtu EU.
Re: Je na čase zrušit Evropskou unii. Minimálně Lisabon nepodepsat!
(makrela, 9.12.2008 0:09:09)
Odpovědět
Nejste tak trochu naivní soci-nadšenec?

Dotace = Daně
Schengen = Turk-Arabová invaze
atd. Jak již napsáno přede mnou.

A za to zaplatit vlastní identitou?

NE!

Promluvte si radši s někým, kdo zažil jednu, nebo dokonce dvě totality.
Re: Je na čase zrušit Evropskou unii. Minimálně Lisabon nepodepsat!
(volič, 8.12.2008 21:06:08)
Odpovědět
Souhlas se vším co v článku je psáno a i v komentářích.Já budu jeden z prvních který finančně a to velmi podpoří novou pravicovou stranu.Názor Petrika,je ubohost sama.Ty se můžeš přidat k těm fašistům z EU.Ty také nejsou ochotni diskutovat o jiném názoru.A jak by se mělo zacházet s fašisty?