reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Železný: Peníze EU slouží Hamasu

Autor: Vladimír Železný | Publikováno: 16.1.2009 | Rubrika: Blízký východ
Ilustrace

Vážený pane předsedo,

 
komu se nesevře srdce, když vidí zabité děti raketou. Pocit je to strašný, ale neměl by opravňovat k pokrytectví. Která z evropských zemí by projevila tolik zdrženlivosti jako Izrael a po několik let si nechala líbit útok více než 7000 raket, které v každé chvíli ohrožovaly životy více než jednoho miliónu civilistů.
 
Ale obyvatelé Gazy nejsou jen nevinné oběti. Oni nadšeně, vědomě, svobodně a demokraticky zvolili Hamas a jeho chartu. A pod slovem osvobození nemínili osvobození již svobodné Gazy, ale osvobození Tel Avivu a Haify od Židů, destrukci státu Izrael. Volí-li někdo zločince, pak s nimi musí logicky sdílet osud. Zejména, když se ti zločinci skrývají za sukně žen a za děti jako za rukojmí, pokud odpalují rakety ze škol a mešity proměňují na obří skladiště zbraní. Vzpomínám na bombardování Drážďan, které srovnaly britské letouny v roce 1944 se zemí a zabily přitom 92 000 civilistů, převážně žen a dětí. Nikdo se pokrytecky nepohoršoval. Němci si svobodně zvolili Hitlera a sdíleli s ním jeho osud. Také Gazané věděli, koho volí a proč.
 
Naopak v rukou Hamasu skončila významná část prostředků, které z EU do Gazy proudí. Asi proto, aby se Gazané mohli s plným žaludkem a dobrým zajištěním z EU plně věnovat hloubení tunelů pro pašování stále smrtelnějších zbraní proti izraelským civilistům. Velmi proporční!

reklama
2686 čtenářů | 18 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(makrela, 16.1.2009 0:56:14)
Odpovědět
Ano hamas jsou mírumilovní lidé. Daně evropských blbounů si zaslouží. Podívejme se na ty mírumilovné muslimy.

http://www.liveleak.com/view?i=7f5_1232023630

Kdo podporuje EU, podporuje tuhle havěť.
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(Hébé, 16.1.2009 1:23:37)
Odpovědět
Výborný projev.
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(jh, 16.1.2009 2:15:16)
Odpovědět
Jde vidět, že má-li člověk všech "pět pé",
dokáže během jedné minuty říci to, co nedokážou sdělit žvástalové za hodinu.
Výborné...
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(Lopata, 16.1.2009 3:20:42)
Odpovědět
právě ze takovéto bombardovani upevnuje moc hamasu v sdrcich palestinců! čili izraelci jeste zhorsuji situaci! Kdyby se chovali pasivně a ukazovali ze oni jsou tou obětí pak by museli palestinci zjistit kdo je ve skutecnosti ten zlej
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(Ivo, 16.1.2009 8:15:11)
Odpovědět
Takhle by to možná fungovalo v Evropě (pokud by obětí nebyl Izrael), ale Palestince by to jen utvrdilo v tom, že Izrael je slabý a útoky by se jen stupňovaly.
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(Daniel Makay, 16.1.2009 8:15:23)
Odpovědět
Tak si představ souseda, který ti každý den před dveře nastraží bombu a ty ji pokaždé sám musíš odjistit, když jdeš ven. Jak dlouho bys to vydržel? To co jsi napsal je mimo realitu.
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(Miloš, 16.1.2009 7:20:29)
Odpovědět
"Němci si svobodně zvolili Hitlera a sdíleli s ním jeho osud"-jenže tehdy Němci se také nepovažovali za agresory,ale za oběti a Palestnci tak vystupují také.Němci se dnes ke svým zločinům také moc neznají a stále se ohánějí,že byli neoprávněně kolektivně trestáni a Palestinci dělají dnes v podstatě totéž.To,že veškerá finační pomoc EU končí u teroristů Hamasu je dávno jasné.Kdyby se tyto finance nemilosrdně zastavily,tak by problém Hamasu byl vcelku rychle vyřešen,asi by je jejich vlastní lidé zlikvidovali sami.Humanitární pomoc pro zločince je přece absurdní a nesmyslná,živit si své vrahy může jen idiot.
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(makrela, 16.1.2009 8:02:37)
Odpovědět
"živit si své vrahy může jen idiot"

Přesně! A kdopak sedí v Bruselu a Strassbourgu?
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(David, 16.1.2009 15:59:26)
Odpovědět
Pane Železný, mám pocit že váš článek je jen jakousi populistickou slátaninou a dle mého názoru ukazuje na Vaši naprostou neinformovanost situace v Gaze a Izraeli a Vaši jakousi zvrácenou potřebu obrazně řečeno přikrmit se na páchnoucí mršině. Je až s podivem jak jednostranně nevyváženě je podán Váš článek, argumenty které používáte jen těžce můžete dokázat a zároveň tím znevažujete práci humanitárních pracovníků a zdravotníků kteří přímo na místě ve válce a v zoufalé situaci pomáhají postiženým a nasazují při tom svůj vlastní život. Je asi logické že určitá část humanitární pomoci může padnout do rukou Hamasu a pomůže i raněným jednotlivcům z řad Hamasu, ale napsat článek takovýmto způsobem, kterým jste ho napsal Vy je Vaše ostuda. Je překvapující jak jednostranně názory v diskusi s Vám pochlebují, skoro mám podezření že negativní ohlasy někdo maže a nebo na Váš ostudný článek reagují jen Vám podobní neuctiví lidé.
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(Daniel Makay, 16.1.2009 19:05:49)
Odpovědět
Mimo realitu jste těžce vy. EU sponzoruje ďábelský Hamas už hezkou řádku let. Obyvatelé Gazy jsou rukojmí a jako vždy byli i v době kdy Gaza právem patřila Izreli. Vydat ji Palestincům byla absolutní chyba. Izrael si zadělal na další horší problémy. Pan Železný má naprostou pravdu. Ten kdo ničemu nerozumí jste skutečně vy. Nikdo neznevažuje humanitární pomoc, ale válka má svá pravidla. Izrael se jen brání.
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(Fiter, 16.1.2009 19:29:27)
Odpovědět
Pan Železný se vyjádřil naprosto přesně a plně s jeho názorem souhlasím.Ale vypadá to ,že ty jsi pěkné bolševické pako.Pásmo Gazy je přelidněné no bodejť by ne,když tu línou pakáž druhý živí a oni mají jenom jednu starost š...t,š...t a zase š...t.
Jak to tam bude u těch primitivů vypadat za deset či dvacet let?
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(Proki, 16.1.2009 16:04:35)
Odpovědět
Souhlasím. Omezme pomoc Gaze, dokud v ní bude Hamás.
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(Čech, 16.1.2009 22:12:31)
Odpovědět
Myslím,že to co je popsáno v uvedeném článku o teroristické organizaci Hamáz je skutečnost, ale co dál lidé-myslím tím většinu národa vůbec tomu nerozumí protože tisk nedostatečně informuje o těhto akcích Palestinců, stát a celá EU by měla říci na obranu Izraele rozhodnější stanovisko a ne tam posílat pomoc,která stejně k ničemu nevede je většinou rozkradená a palestinci by alespoň hledali svůj způsob vlastní obživy a přestali tak vymýšlet teroristické útoky.Palestinci jako stát moho u existovat ale musí si sami hledat svoje uplatnění v rámci světového společenství.To je třeba jim důrazně řici a ne to zahrávat tak jako, že oni jsou oběti a Izrael většinou agresor.Potom budeme s tímto problém trochu dál.
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(David, 17.1.2009 11:05:27)
Odpovědět
Když čtu Vaše názory, tak opravdu nevěřím vlastním očím a tomu jak suverénně obhajujete mediálně manipulované názory, aniž bych by byl vidět náznak vědomosti o historické podstatě problému židovského národa s okolním arabským světem který jej obklopuje. Izrael vznikl v roce 1948 jak jinak než válkou na území Palestiny, na území které 1600 let obývaly převážně arabové, na území které si židovský národ nárokuje dle několik tisíc let starých náboženských textů, na území kde poslední osídlení židů se datuje do roku cca 400 po Kristu. V roce 1948 židé za podpory Ameriky a jiných států válečně porazili místní obyvatele Palestiny kteří na daném území žili 1600let. od roku 1948 se nově vzniklý židovský stát Izrael neustále rozrůstal a zabíral další okolní území, vyhlazoval původní 1600let staré vesnice po vzoru nám známého postupu Hitlera v Lidicích a na novém území vytvářel své osídlení. Od svého vzniku židovský stát Izrael neustále vede různě rozsáhlé vojenské akce a války proti všem státům se kterými sousedí a neustále se na jejich úkor rozšiřuje. Počet objetí a násilností neustále roste. Od roku 1967 okupuje také vojensky dobyté pásmo Gazy, Golanské výšiny které patří Syrii, Nevim přesně ale někdy po r.2000 se stáhl z Gazy ale Gaza je svodná asi jako my když odešli okupanti Rusové. Gaza je držena ekonomicky v kleštích, celé infrastukrura je po dobu okupace navázána na Izrael a po odchodu okupantů je záměrně blokován přísun všeho co jde, je vytvoření námořní blokáda, obyvatelé nemají možnost volného pohybu. Je nutno říci že židovský stát Izrael má vojenskou nadvládu v malém kousku země v lokalitě uprostřed arabského světa, je to 60let uměle vzniklý a uměle udržovaný stát západními mocnostmi, US dodávají ročně 3milardy dolarů vojenské "pomoci" Iraeli, bez tohoto by Izarel neexistoval. Dnes židovský stát Izrael který tam existuje pouze 60let střílí americké rakety a masově zabíjí 1600let staré obyvatele. To je základ problému a křivda která dalším vražděním nejde vyřešit. Další násilí jen vytváří silnější odpor k 60let starým okupantům a pokud se spojí okolní země může hrozit velká válka. To by bylo velice špatné, domnívám se že je čas aby OSN soustředila své síly a přijmula takové opatření, které budou respektovat právo na život všech živých lidí.
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(Michal, 17.1.2009 13:32:53)
Odpovědět
No jestli Izrael vraždí 1600 let staré obyvatele, to je špatně, mohli by se dostat do Guinesssovky. Nicméně právě vaše názory jsou názory vymité levičáckou propagandou. Gaza stejně tak hraničí s Egyptem, takže proč i Egypt s nimi hranice blokuje? "Izrael ved války proti všem okolním zemím", Vaše ubohost nezná mezí, ty skvělé okolní státy Izrael napadly, Golany byli legitimní kořistí z této války, tak jako je Lotrinsko kořistí Francie, nebránit se proti napadení je typické pro evropský levicový humanistický xindl - nastavujte si druhou tvář sám. Pak se divíme, že nás schramstne islám. Ale neí to vina islámu, jeho rozpínavost je jeho přirozeností. Ale největší zlo, je evropský vlastizrádný levicový xindl, který sem islám a podobné srance přitáh, a jehož jste i vy součástí
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(Horácio, 17.1.2009 19:32:53)
Odpovědět
Váš příspěvek je opravdu skvost.Lépe by se snad nevyjádřil ani funkcionář Hamasu.
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(omroo, 18.1.2009 17:38:05)
Odpovědět
tak tohle zavani opravdu silnou zidovinou... mnipulace a medialni masaze slavi triumf... du blejt vasnosti
Re: Železný: Peníze EU slouží Hamasu
(gattl, 23.1.2009 0:22:48)
Odpovědět
Peníze EU slouží stejně tak židům, protože, pane Železný, co jste vy sám? Nedivím se vašemu projevu, je to projev žida, sloužící Židům.