reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky

Autor: Michal Semín | Publikováno: 23.1.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Zatímco si pokrokový svět multikulturně ekumenického diktátu chystá fangle na uvítání nového amerického prezidenta, já se v duchu loučím s osobou, jež na rozdíl od mesiánského Baracka Obamy vykazovala rozpoznatelné lidské rysy. Bush byl géniem průměrnosti. Po jistou dobu své kariéry si dokázal naklonit srdce Američanů, přestože úroveň jeho vyjadřování byla pokleslá a obsahová konzistence některých jeho výroků se nacházela na hranici intelegibility.
Jedna z nedávno vydaných knih s „bushovskou“ tématikou se jmenuje Tragické dědictví. Název není příliš trefný, neboť tragédie předpokládá pád čehosi vznešeného. Některé fáze jeho politické kariéry spíše připomínaly lacinou komedii, nebo když pod taktovkou neokonzervativní politiky vyvážel demokracii do islamistického světa, aby z něj mohl vytěžit dostatečné množství ropy, tuctový krvák na pokračování. Nezapomenutelný je Bushův vzkaz zhypnotizovaným Američanům, sledujícím donekonečna opakované záběry padajících věží Světového obchodního centra, aby svůj vzdor proti terorismu vyjádřili tím, že vyrazí na nákupy. Dodnes se divím, že to Al Kajdu nepoložilo na lopatky. Tu Al Kajdu, která v Iráku nepředstavovala problém, dokud proti němu USA nepodnikly trestnou výpravu. Když byl na tuto skutečnost Bush jedním novinářem upozorněn, odpověděl slovy „No a co?“
Bush se do dějin americké politiky zapsal také tím, že ve jménu „slitovného konzervatismu“ zvýšil dluhovou zátěž Ameriky, posílil přerozdělovací mechanismy státu, omezil občanské svobody a zdiskreditoval křesťanství jako politickou sílu. George Bush byl liberálními novináři, kterých je v USA naprostá většina, systematicky vydáván za nebezpečného teokrata, usilujícího o evangelikální převrat, vedoucí k zákazu potratů, veřejnému lynčování homosexuálů a obnovení křížových výprav za účelem osvobození Svaté země od machometánů. Ve skutečnosti Bush o všeobecný zákaz potratů nikdy neusiloval, veřejně podporoval registrované partnerství homosexuálů, o islámu hovořil jako o „náboženství míru“ a pokud jde o Svatou zemi, daleko více než osud místních křesťanů mu na srdci ležel stát Izrael, jehož buldozery srovnaly se zemí domky a olivové zahrady nejedné křesťanské rodině v Betlémě a okolí. 
Tzv. křesťanská pravice v USA byla pro Bushe a jeho administrativu pouhým výtahem k moci, cynickou fasádou k získání voličských hlasů. Vůdcové organizovaných evangelikálů se vždy nechali svést slávou záře reflektorů a podbízením se ze strany vedení Republikánské strany a jejích stratégů, čímž došlo k včasnému zajištění politické podpory pověstné „mlčící většiny“.
Nepopírám, že na poli úcty k nenarozenému lidskému životu dosáhla Bushova administrativa dílčích úspěchů, přestože o výsledný zákaz potratů nikdy neusilovala. Smysl zápasu za hodnotu každého lidského života, tedy i dosud nenarozeného, se však vytrácí, přehlíží-li se hodnota života již narozených Iráčanů či Palestinců.
Osm let s Georgem Bushem přineslo mnoha lidem po celém světě trpké plody. Proto mnozí Američané, a nejen oni, vyhlížejí nového prezidenta s téměř posvátným chvěním. Jako by nevěděli, že nepřichází spasitel, ale trest.

reklama
2021 čtenářů | 18 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(xxy, 23.1.2009 7:47:27)
Odpovědět
jako bych četl žvásty do jehovových svědků
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(Felix, 23.1.2009 9:38:10)
Odpovědět
Komentuji zde i článek Romana Jocha níže.
Jsem rád, že se tady sešly stanoviska obou znalců Ameriky, a současně vzájemných odpůrců. První postřeh: v článku Romanově se nevyskytuje slovo neokonservativní. Zajímavé. Dále v článku Romanově to tak rochu vypadá, že bolševik Obama tak trochu spadl z nebe (nebo z pekla?) do jinak dobré Ameriky. Bush má trojku, co že slovy "dobrý". Jinak se musím trpně usmívat zachlazeným ctitelům Ameriky a zachlazeným sovětobijcům, ctitelům prvního nebe - jistě s vydami na kráse (třeba těch 40 miliónu zabitých nenarozených dětí od r. 1973, nebo uznání samostatnosti Kosova) - a kritikům druhého, věčného pekla - jistě s drobnými plusy (třeba potírání - ale nedemokratické! - homosexuálních parád, nebo že dosud nevybudovali své vojenské základny v Polsku a v České republice). A budu pozorovat, jak dlouho se za Obamy toto schéma bude držet.
Krátce a jasně: První černé americké presidentství rozhodne brzy mezi Romanem a Michalem.
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(Jiří Zahrádka, 23.1.2009 10:08:50)
Odpovědět
Ne, ne, ne, Felixi. Respekt k Americe neznamená schvalování všeho, co lze v Americe najít. To za prvé.

Za druhé, ono "sovětobijectví" (je zajímavé, že jste použil slova "sověto-" místo "ruso-") neznamená, že by se ve společnosti 150 milionů lidí nenašlo NIC dobrého. Už jen statistická pravděpodobnost svědčí pro to, že tam asi bude pár slušných lidí či jevů. Jestliže však rusáci Západu nezaplatili dluhy, dostali od Západu velkou finanční pomoc, a výsledkem je, že tomu samému Západu dnes vyhrožují novými zbraňovými systémy (na které, narozdíl od splátky dluhů, peníze jak vidno měli), není možné na ně nahlížet jako na civilizovaný národ (KGBák Putin má tuším 80 % podpory - to už není statisticky bezvýznamné procento, není-liž pravda?).

A ještě poznámka: primitivní fyzické útoky proti homoušům opravdu nejsou to nejlepší, co lze v dané věci dělat. I když si teplí frajírci, zvyklí na svou nedotknutelnost, aspoň uvědomí, že všude nejsou vyšší kastou, jako ve zkažené Evropě a Americe.
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(Felix, 23.1.2009 11:43:51)
Odpovědět
Jen krátce, zvoní na oběd.
1. Tedy i respekt k Rusům. Ten ale u sovětobijců není (je pár slušných Rusů).
2. Slovo sovětobijci jsem použil záměrně, protože správně bili do Sovětů a do komunismu, ale teď bijí dál, jak se to naučili, jakoby se nic pro ně nezměnilo. Ptám se: bojovali tehdy skutečně proti komunismu? Je Putin = Brežněv? Je pravda, že mausoleum hniloby hnije dál z vůle Putina, ale není tu přece jen rozdíl?
3. Často slýchávám, že primitivní útoky být nemají, ale nikdy od kritiků neslýchám co účinného být má. Říkám účinného, tedy mně ukazujícího praktické výsledky. Není to náhodou v té etické svobodě? Že někdy facku nemá sodce odsoudit?
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(Jiří Zahrádka, 23.1.2009 15:43:02)
Odpovědět
1. Ne. Respekt k Americe mohu mít pro její ústavní systém, pro její konzervativnost (stále ještě drobet vyšší, než v Evropě), pro její pomoc Evropanům, když byli v problémech, pro její idealismus, ke kterému patří i přesvědčení o důležitosti svobody. Co mohu ctít na rusácích? Zaostalost za cara? Zaostalost za bolšánů? Zaostalost nyní (viz jejich stálá závislost na exportu ropy či plynu)? Jejich primitivní krutost? Jejich opakované silové potlačování Čečenců, kteří asi nikdy nechtěli být součástí rusácké říše? Jejich nestoudné žvanění o neudržitelnosti Jižní Osetie a Abcházie Gruzínci po konfliktu, zatímco Čečenci po devastaci své země rusáky je asi milují (neměří stejným metrem, Felixi. To se mi nezdá být v souladu s Biblí!)? Jejich extrémní, agresivní šovinismus, se kterým šli proti ne-ruským trhovcům v rusku, a nevadilo jim, jak jsou sami (rusáci) rozlezlí po světě, kde jsou synonymem oplieckého hulvátství (viz zkušenosti i třeba z Rakouska)? Nestydatost, s jakou se vykašlali na placení dluhů, když zároveň vyvíjeli nové zbraně, kterými vyhrožují svým věřitelům a dárcům? Co, Felixi, co z minulosti nebo přítomnosti rusáků může mít můj respekt?

2. Ono se změnilo. Tehdy jsme si mohli myslet, že svinstva od rusáků jsou daná komunismem. Dnes již víme, že to na komunismus vázané nebylo. Čečna to slízla hůř, než Čechoslováci v ´68. Škody a rizika dnešních rusáckých grázlů jsou možná větší, než těch vylekaných rusáckých kluků, kteří tady byli na vojně v komunismu. BTW, doufám, že nejste z těch, kdo pro islamismus Čečenců neuznávají jejich práva na sebeurčení apod.

3. Zákonnost, Felixi, zákonnost. Je-li dáno právo na demonstrace konzervativcům, kteří mohou svými názory někoho urážet, je problematické toto právo upírat homoušům. Obecně bych si dovedl představit zákon, který by zabraňoval deviantům demonstrovat za svá zvláštní práva (a tvořící tedy zvláštní kastu), ale nejdříve je potřeba takový zákon demokraticky přijmout, až potom jej lze vymáhat. Opačný postup je nezákonnost, a to může být začátek anarchie. I když je fakt, že anarchie již dávno začala.
Domnívám se, že je lepší hlídat, aby za peníze koncesionářů veřejnoprávní TV nedělala propagandu homoušské lobby, je lepší vysvětlovat právní špinavost zvláštních zákonů o reg. partnerství pro homouše, je lepší důsledně bojovat za veřejný pořádek, a tedy rázně zasahovat proti veřejným nechutnostem na “Gay Pride” akcích apod. Zaútočit ale na homoušského demonstranta bez zákonného důvodu je prostě špatně.
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(Felix, 23.1.2009 13:44:23)
Odpovědět
Z oběda cituji: "Moskevského patriarchu zvolí KGB." Je to pořád totéž. Primitivové potřebují viditelného nepřítele a tím je Rusko, ne komunismus. Ten vidět není a zdá se, že sovětobijcům ani tak moc nevadil. Byla to nálepka pro nepřítele, kterým bylo vlastně Rusko, ne CCCP. Boj proti Rusku pokračuje, komunismus ani tak nevadí. Ani ho ve všudypřítomném přerozdělování nevidí, ani ho ho nechápou. Proto tak malý odpor proti EU a Lisabonu. Ti byli vždycky dobří a u primitivů budou zase dobří. Jo, kdyby Putin zrušil po vzoru UK Vánoce, to by byl řev. A - oni řvou, i když v Rusku vypráskají homouše. Schwarzenbilderberg, Eurovondra, revoluční Kocáb, atd. atd. primitivům až tak moc nevadí, protže nemluví Rusky. Co to bylo za řev kvůli Gruzii. A Kosovo, které to začalo, se konalo vlastně v tichosti. Pročpak se Juščenko, Kaczynský aj. nevydali do Srbska na podporu? Atd. A, jak jsem psal jinde, Obama nikdy nebude tak vadit, jako "lžimedveděv". Ve školách budou stále "lepší" osnovy a nikdy to nebude až tak moc vadit. U zachlazených nerozlišujících primitivů určitě ne.
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(Jiří Zahrádka, 23.1.2009 15:51:22)
Odpovědět
Ano, také si myslím, že u lidí pracuje psychologie setrvačnosti – u rusáků jsou zvyklí na primitivismus a bezpráví, Západ si spojují s právem a vyspělostí. A tak se nebojí Západu, i kdyby odtamtud prskali síru.
Jenže to je o něčem jiném. Mně doufám nepodezíráte, že bych si neuvědomoval svinstva z EU. Stejně tak jsem snad opakovaně v diskusích dal jasně na vědomí svůj jasný názor na mezinárodní loupež Kosova. BTW, myslím, že mé rozhořčení jsem ani formou svého písemného projevu nijak neskrýval. A to přesto, že ortodoxní Srbové měli zastánce na mezinárodní scéně – rusáky. Jenže nepodléhám jakémusi intuitivnímu pocitu, že když jsem proti něčemu, musím mít spojence. Když říkám, že LS je špatná, nemusím říkat, že agent KGB v Kremlu není tak špatný. Když říkám, že loupež Kosova je svinstvo, nemusím říkat, že stejná loupež kusů Gruzie je v pořádku. Když nalevo vidím ďábla, nemusím o Luciferovi napravo říkat, že má rohy menší.
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(Felix, 23.1.2009 16:02:11)
Odpovědět
Já myslím, že tady nepomůže argumentace. Jste ve vývoji a na některé ze dvou posic skončíte: buď na americko-demokraicko-filní plus eurofilní, nebo konservativní. Chce to víc času.
Mezitím otázka: Kde se stala chyba, že vhrál Obama? kde se stala chyba, že vyhrává Brusel? Hledání odpovědi je na roky. Teď se neshodněme.
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(Jiří Zahrádka, 23.1.2009 17:30:37)
Odpovědět
Domnívám se, že ve vývoji jsme oba. Dokud nám nebude dáno maximum poznání, které je nám určeno, neviděl bych pozici svou, ale ani Vaši, jako nějakou definitivní a vyšší, než u toho druhého.

Obama vyhrál pro povrchnost a emocionální pohnutky lidí. A pro krizi GOP, jejíž voliči nostalgicky vzpomínají na Ronalda Reagana (díky Bohu!), ale přesto nebyli schopni vygenerovat kandidáta na jeho úrovni (při vší úctě k McCainovi, který je pro mě skutečným hrdinou, ideálním prezídentským kandidátem asi nebyl).
Lisabon a EU vyhrává z podobných důvodů. Chcete-li na tom ukázat, kam vede demokracie, pak ano, kvalita vlády v demokracii je závislá na angažovanosti, informovanosti a správné míře pokory a sebevědomí voličů. Z toho vyplývá její nevhodnost pro dnešní dobu, plnou přežraných, líných, povrchních stupidů. Jenže co máte dalšího? Starozákonní Izrael mohl mít politickou moc odvozovanou od Boha, jenomže tento Bůh byl v Izraeli společně uznávanou autoritou. Dnes, bez ohledu na to, co bychom si přáli, je situace prostě jiná. Najít společnou autoritu a klíč k její legitimitě je složitější, podle mého názoru. Proto - přes to, že demokracie vede v generaci mobilových a Mp3jkových stupidů k depresivním koncům - prostě nejsem schopen demokracii odmítnout, protože nevím o žádné reálné alternativě.
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(Felix, 23.1.2009 21:04:10)
Odpovědět
Poctivost Vaší odpovědi mě přiměla, že ještě odpovím, i když jsem byl rozhodnut, že končím. Tak naposledy: Ano, já jsem ve vývoji a hledám, doslova se pídím, po tom, jak by měl konservatismus vypadat. Mé posledně publikované poznání je na www.pravda.bloguje. cz (Obrázek libereckých farností 2008/11). A druhá poznámka k tomu, že se poctivě přiznáváte k určité pochybnosti o této demokracii. V tom č.2008/11 jsem to už naznačil a na vašem webu jsem o tom už psal. Vadou této demokracie je od počátku - a stále narůstající místo aby se změnšovalo splývání svobody politické a etické. To je to Vaše aBushovské zaklínadlo "zákonnosti" - pdle paragrafů. Ale souci by měli obě svobody rozlišovat a svobodu etickou zohledňovat. Je třeba v zákoně, že jeden člověk nesmí dát druhému po tlamě. A je tam jakési rozpětí trestů. A psal jsem tu včera, že když manžel zjistí manželčinu nevěru, soudce by měl přivřít obě oči a vzhlédnout s díky k nejvyššímu, když ten manžel tu manželku zmlátí. Neboť ona neměla etickou svobodu k té nevěře. nebo příklad z doby komunismu. Soused viděl, jak se jiný soused vydělal před vchodem soudruha. Te soused, který to viděl musí toho mstíče krýt, protože ten soudruh nemá etickou svobodu páchat své komunistické reje. Za komunismu tomu lidi rozuměli - a teď, heleme se, i Vy se zaklínáte zákonností. A včera jsem uváděl tady příklad střelce, který zastřelil potratáře. Jistěže se to nesmí a ke střelbě bych neradil. Ale Bush měl toho střelce nejen omilostnit, ale i vyznamenat jako Mašíny. Zákonník Vašeho typu namítne, že pak by se střelba po potratářích neobyčejně rychle rozmohla. To se nedá nic dělat, potratáři nemají etickou svobodu zabíjet nenarozené děti, i když to zatím deformaované pojetí svobody (smíchaná politická a etická svoboda) zákonně dovoluje. Kdyby se obě svobody rozlišovali, myslím že by mohlo dojít i k nové válce nějakého severu proti nějakému jihu - a bylo by po potratech. Takhle se zabíjí dál. Prostě beztrestnost poslt kohokoliv do řitníku, kdo porušuje etickou svobodu. Všimněte si, je to jakoby návrat do dob Divokého Západu, kdy Amerika byla ještě zdravá. Asi tolik Jirko. A už toho tady necháme a najdeme si jiný článek, jo?
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(BERAN, 26.1.2009 20:46:15)
Odpovědět
Buďte zdráv, příteli,

ze zákazu vraždit platí výjimka, když oběť nemá "etickou svobodu"? A vraždící má svobodu postavit na cestě druhého ke křižovatce s odbočkou od spásy STOPku ve formě kulky?

Jako známý lžidmitrijobijec se domnívám, že jestli něco Rusové potřebují, je to pravda o systému, v němž žijí, o jeho kořenech a o hnoji, z něhož ty kořeny vyrostly.

Vyrvat, přeorat, navézt černozem a začít znovu.

Julija Latynina o tom systému tuhle řekla svoje: http://www.echo.msk.ru/programs/code/567940-echo

Vše dobré, příteli, BERAN (http://vpravo.blog.cz)
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(richard kovac, 23.1.2009 9:56:21)
Odpovědět
Proč tady necháváte psát Semína takové blbosti. Článek je jednostranný
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(Maro Skřipský, 23.1.2009 11:15:30)
Odpovědět
Článek je v pořádku. Nemusím se Semínem vždycky souhlasit, ale tohle je vcelku odpovídající hodnocení ne(o)konzervativce Bushe.
A už slyším naše neokony : To máš snad rád Obamu a Gora ?

Takže (snad) naposledy : Nemám a považuji je za ještě horší politiky než GWB, to však nic nemění na tom, že Bushova politika znamenala v mnoha ohledech diskreditaci GOP a mnohdy konzervativní politikou vůbec nebyla.

Jestliže Barry Goldwater udělal z republikánů v roce 1964 konzervativní stranu, GWB jí stahuje zase do pozic "Republikánů Nelsona Rockefellera"

Nevím tedy, kde v článku vidíte ty "blbosti"
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(Josef, 23.1.2009 14:57:42)
Odpovědět
Mate spatny nadpis u clanku!
Bush neni hrobarem konservativcu, ale McCain tim, ze neziskal ve volbach hlasy konservativcu. A republikanska strana je v zajeti country-club konservativcu. Dokud vedeni strany nevymeni, tak budou prohravat. A autor trpi nemoci, ktera ma oficialni lekarsky nazev "Bush Derangement syndrome" anebo take "Bush bashig syndrome". A trpi tim vsichni americti liberalove. Kdysi jsem tu cetl vas perfektni clanek o kvetinovych detech, prezident Reagan je mel v ulicich, dnes kontroluji kongres, noviny i TV a vyvrcholenim jejich usili je, ze ziskali i pozici prezidenta. Protoze se demokrate zalekli devadesatiprocentni popularite Bushe vytahli posledni zbran kterou perfektne ovladaji pomluvy 24 hodin dene z novin radia a TV a falesne sliby ze bohatym vezmou a daji to chudym. Proto Obama ziskal hlasy 93% cernych a 60% hispancu k tradicnim demokratickym volicum, kteri voli demokraticky protoze dedecek i otec byli demokrate tedy z tradice. Prave obsazenim zdelovacich prostredku kvetinovymi detmi tento podvod je mozny. Odmenou je, ze obcane uz na to prichazeji a noviny prestavaji kupovat a velky pocet velmi znamych publikaci zkrachoval a i kdysi perla novinariny New York Times jsou ve financich potizich a nikdo jim uz nechce penize pujcit, ze nakonec ziskali pujcku od mexickeho miliardare (vlastni vsechny telekomunikace) 250 milionu na 13% uroku, coz je kategorie "Shark loan", standard je 6-8%. Ale to je nesvede z cesty, stale pomlouvaji prezidenta Bushe, i kdyz on je uz doma v Texasu, protoze trpi nevylecitelnym syndromem a ani krach novin je nevyleci!

Momentalne na rozhodujicich ridicich mistech jsou osoby, ktere v zivote nedrzely job v soukromem sektoru a jejich theoreticka ekonomie privede USA k pekne hlubokemu ekonomickemu drzkopadu. Nyni zalezi na republikanech jak dovedou to rozhazovani penez a prohlubovani finacni krize brzdit.

Barack Obama made 510 promises when he was running for president, a list that is stunning in its scope and leaves almost no part of the executive branch untouched, according to a new analysis by PolitiFact.
The analysis found that Obama made more than twice as many promises as George W. Bush and Bill Clinton, whose campaign pledges were examined by other news organizations. Bush made 177 promises in 2000 and Clinton made 204 in 1992, as reported by the Knight Ridder Washington Bureau (now McClatchy).
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(Daniel Makay, 23.1.2009 15:02:21)
Odpovědět
Michale já Vám opravdu nerozumím. Musím souhlasit z devadesáti procenty toho co jste zde napsal. Včetně toho, že Husejn je skutečně trestem pro USA. Ty naděje, které do něj část americké veřejnosti vkládá se v krátké době promění ve zklamání a skřípění zubů. A ten důvod je ten, že Husejn si skutečně hraje na Mesiáše, přitom si tento lhář musí být vědom toho, že nemá moc prakticky nic změnit. Když ho slyším co vypouští z úst tak si říkám, je s tebou konec Ameriko. Ale co mi, ale nesedí je ten příměr nenarozených dětí a narozených Palestinců a Iráčanů. Ty národy jsou si trestem sami sobě, bez ohledu na intervence okolních států. Vládli nebo vládnou tam psychopati pomocí teroru a jsou hrozbou pro okolí. Jediný možný přístup změny, je zásah zvenčí. V tomto se Izraelci ani USA nemýlí. Jde spíše o málo razantní strategii protože jsou bržděni pseudodemokraty z EU.
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(Jiří Zahrádka, 23.1.2009 15:58:17)
Odpovědět
No, člověk samozřejmě nějak emočně fandí Izraelcům, ale problém je, že jejich taktika asi(?) skutečně nedává moc šance nevinným civilistům, vč. dětí. Nevím, situaci moc neznám, ale bombardování + pozemní útok v uzavřeném a blokovaném území, obávám se, je fakt dost zoufalý pro ty nejslabší a nejnevinnější v Gaze. Že se Palestinci sami chovají až tragikomicky, nestoudně, primitivně, to je jiná věc.
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(Daniel Makay, 24.1.2009 9:52:58)
Odpovědět
Jiří vy, ale přece dobře víte jak to je. Izraelci před útoky na strategické cíle varují civilisty telefonicky, pomocí letáků. Vy přece víte, že psychopatické bestie z Hamásu používají své civilisty jako rukojmí a živé štíty. Zneužívají humanitární pomoc a dobu příměří k přípravě na boj. Malé děti používají jako minolovce, které to roztrhá na kusy nebo totálně zmrzačí. Jsou to bigamisti a pedofilové, kteří onanují u kojenců. Jak chce někdo s takovými zrůdami vyjednávat. Je mi líto především všech palestinských žen a nevinných dětí, rve mi to srdce když vidím křičící dítě s utrženými končetinami (a to jsem bývalý voják). Ale válka sebou taková svinstva nese, jde o to kdo je příčina toho nezměrného zla, kdo to všechno vyprovokoval a to jsou bestie z Hamásu. Já se vůbec divím, že Izrael neobsadí opět Gazu a nevyčistí ji od těch krys co dostávají podporu z našich daní prostřednictvím EU. Izrael může mít čisté svědomí, nikdo nemůže očekávat, že Izraelci neudělají nějakou chybu( ve formě nějaké nelegální lokální pomsty) zvláště ne ve válce, ale počínají si nejhumánněji jak to jen ve válce jde.
Re: Rozlučka s hrobařem konzervativní Ameriky
(Hustej Týpek, 23.1.2009 22:18:02)
Odpovědět
Bush je agentem Skull and bones stejne jako Obama. Jedou v tom spolu jen lidi sou naivni a nevidi to. Stejne tak jako nevidi řízenou demolici WTC, která je evidentní.