reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?

Autor: Michal Semín | Publikováno: 26.1.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Než mne zase někdo obviní z pomluvy, podotýkám, že titulek je myšlen v nadsázce. Nadsázkou ovšem není tvrzení, že Barack Obama, první prezident USA černé pleti, bude mít podíl na násilné smrti mnoha černošských dětí, a to především ze zemí Afriky, odkud Obama pochází. Jak v průběhu předvolební kampaně sliboval, mezi jeho první prezidentské výnosy (ty nepotřebují souhlas Kongresu) bude zrušení tzv. Mexico City Policy, zakazující federální vládě financovat organizace, podílející se na propagaci a provádění potratů v rámci populačních a rozvojových programů v tzv. třetím světě. Toto opatření bylo přijato za vlády Ronalda Reagana, zrušeno za éry vyhraněně propotratového Clintona a opět obnoveno Georgem Bushem mladším. Dostojí-li Obama svému slibu, zruší Mexico City Policy v den, kdy před 36 lety došlo rozhodnutím Nejvyššího soudu (Roe v. Wade) k legalizaci potratů v USA...

 
Jak by mělo být všeobecně známo, ale v důsledku liberálního revizionismu není, programy populační kontroly, propagující užívání antikoncepce a potratů, vznikly na základě eugenických a rasových motivů. Marie Stopesová, jež otevřela první kliniku „plánovaného rodičovství“ ve Velké Británii, se nijak netajila svými rasistickými a antisemitskými postoji. Úsilí o rasovou čistotu bylo předmětem její romanticky založené korespondence s Adolfem Hitlerem. Na berlínském kongresu v roce 1935, věnovaném populační vědě, nechyběly mnohé přední feministky své doby. Mezi feministky, jež otevřeně podporovaly eugenickou politiku Třetí říše a usilovaly o prosazení stejného programu pro severoamerické černochy, byla i radikální socialistka Margaret Sangerová, zakladatelka Eugenické společnosti, po válce přejmenované na Mezinárodní federaci pro plánované rodičovství (International Planned Parenthood Federation). V našich luzích a hájích, respektive potratových odděleních našich nemocnic, ji zastupuje Radim Uzel, jehož titul záměrně neuvádím, neboť jeho výdělečná činnost nemá s léčením pranic společného.
 
Ale zpět do USA. O protičernošské agendě Margaret Sangerové se můžete přesvědčit poslechem jejích vlastních výroků, obsažených v krátkém dokumentárním snímku nazvaném Margaret Sangerová, rasistická zakladatelka Mezinárodní federace pro plánované rodičovství.
 
V den Obamovy inaugurace se hojně mluvilo i psalo o jiném černošském vůdci – Martinu Lutheru Kingovi. Co by si tento legendární bojovník za práva černochů asi pomyslel, kdyby byl svědkem toho, jak černošský prezident USA posílá potratovým klinikám ve slumech afrických měst peníze, jež neslouží k vytváření podmínek pro důstojný život, ale k zabíjení kyretou či nitroděložním tělískem. Zato víme, co si o Obamovi myslí neteř Martina Luthera Kinga Dr. Alveda Kingová, která se nechala slyšet, že „je velkou ironií, že cíle, o který usiloval Ku-Klux-Klan, dosáhli až potratáři, zakládající svá smrtící centra v černošských čtvrtích, lovící zde mezi ženami, jež se domnívají, že ztratily veškerou naději“.
 
Když jsem během Obamovy inaugurace hleděl na slzy, stékající po přítomných černých tvářích, běhal mi mráz po zádech. Nikoli z pohnutí nad triumfem Baracka Vykupitele, ale nad tím, že přítomný pláč není pláčem hoře nad ztrátou černošských dětí, jež zásluhou Obamovy politiky smrti nespatří světlo světa.

reklama
1920 čtenářů | 20 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


JA BYCH SE Z TOHO POBLIIIIIIL!!!!!!!!!
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Merlin, 26.1.2009 13:30:20)
Odpovědět
Pane Semine, to jako chcete brat zenam nezadatelne pravo rozhodnout o svem tehotenstvi nebo co tim chtel vlastne basnik rici?! Nejhorsi clanek na euportalu co jsem kdy cetl!! FUJ!!!
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Lukáš Petřík, 26.1.2009 14:17:52)
Odpovědět
Pan Semín tím chtěl říci, že je nesprávné brát dětem jejich právo na život a vraždit je. S tím by měl snad každý kromě nacistů souhlasit...
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Ratatosk, 26.1.2009 15:03:34)
Odpovědět
U Jóviše pánové, jediná zmínka z bible, která o interrupci hovoří, je kniha Exodus 21,22:

"Když se muži budou rvát a udeří těhotnou ženu, takže potratí, ale nepřijde o život, musí pachatel zaplatit pokutu, jakou mu uloží muž té ženy; odevzdá ji prostřednictvím rozhodčích."

Z této zmínky je jasné, že v nejstarší vrstvě dnešního křesťanského náboženství je lidský zárodek hodnocen jako věc, nikoliv jako plnoprávná bytost.

Rovněž významný katolický teolog Tomáš Akvinský předpokládá pozvolnou „animaci“ plodu: duše podle něj vstupuje do těla v 80. dni po početí u mužů a 40. den po početí u žen.

Buď jak buď, co vám vadí na podpoře interrupcí v Africe? Nebo chcete planetu nekonečně nafukovat? Slabé... jestli tohle bude podporovat ta "nová pravice", kterou tady vyhrožují dvě, tři strany, tak se běžte zahrabat :-))
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Lukáš Petřík, 26.1.2009 15:36:16)
Odpovědět
Já zde nergumentuji žádnou biblí, ale přirozenými právy člověka-tak argumentuje i libertarián Ron Paul. Ani nevím, jestli je Paul křesťan.
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Ratatosk, 26.1.2009 16:03:48)
Odpovědět
Ano, ale když hovoříte o něčem přirozeném, tak implikujete, že to má nadosobní původ a je to rozumem poznatelné. A zde snad nevycházíme z konfuciánského, nebo budhistického pohledu na lidskou přirozenost, ale z pohledu křesťanského.

No a já se snažím říct, že základy křesťanské věrouky sice potrat nepovažují jako dnešní konzumní společnost za něco srovnatelného s odstraněním nepříjemného výrůstku, ale zároveň také ne tak příkře, jako dnešní Církev.
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Lukáš Petřík, 26.1.2009 21:21:00)
Odpovědět
Zde jsem si vyžádal stanovisko našeho spřáteleného františkánského mnicha, který je na tyto otázky odborník (myslím, že je přímo specialista na tomismus): 1. Pokud jde o Starý zákon, je to sice zjevené Boží slovo, avšak stovky tamějších nařízení jsou pouze nařízení lidská - zejm. Mojžíšova. Mojžíš aj. ty věci nařídili kvůli klidu ve společnosti nikoliv, že by to odpovídalo realitě. Pisatel - pokud má oprávněný zájem - by mohl jen tak pro zajímavost - sám najít třebeba deset takových věcí.
Přitom by mohl rozlišovat i věci před vyhlášením Mojžíšských zákonů a po nich. I v těchto dvou údobích jsou pravidla mnohdy rozdílná. Změna vždy nastává při uzavření nové smlouvy s Hospodinem. Ty smlouvy byly v podstatě čtyři: Noeho, Abra(há)mova, Mojžíšova-Jozuova na Sinaji a potvrzená v Sichemu; a pak se dá mluvit i o Davidově smlouvě s Hospodinem obnovené po babylónském zajetí.
********
K tomu poznámku. Rabíni v těchto mnoha i lidskoprávních detailech hledají vodítka projednání i dnes. Největším výkladem je Talmud, avšak i ten má dvě verse: palestinský a babylónský. Pokud jde o potraty, zastávají rabíni názor, který - i když to neříká - přejal od nich i sv. Tomáš (o těch zhruba čtyřech měsících). Proto je dnešní Israel nejpokročilejší zemí světa v pokusné likvidaci emryí...
2. Sv. Tomáš byl největší filosof středověku, v hlavních směrech svého myšlení dosud nepřekonán. Ale přece jen se - vinou šíře záběru svých zkoumání - dostkrát mýlil. Jeho asi největší omyl byl nesprávný výklad esence-substance. Podle něho se člověk "skládá" z duše a těla. Kdyby materialisti byli chytřejší, jistě by se toho chytli. Protože kdy se člověk skládá ze dvou, proč by se nemohl skládat z více - až mnoha částí, třeba atomů. Ale člověk je jednoduché jsoucno, neskládá se. Tento Tomášův omyl vnikl i do katolické věrouky. Když pozorujeme modlitby 1. a 2 .11., vidíme, že 1. 11. jsou v nebi - po smrti - "svatí", 2. 11. jsou v očistci "duše". Je jen otázka času, kdy církev z toho začne couvat. Protože 1. i 2. 11. jsou po smrti lidé i se svou tělesností, nikoliv s tělem. S tělem je v nebi jen Ježíš Kristus, Panna maria, má se za to, že Henoch - celkem velmi málo lidí. Pokud na zemi existují ostatky, je jasné, že člověk v novém životě nemůže být s tělem (např. veliký světec, sv. František aj. aj.). Tento Tomášův omyl (když neví, co je člověk) pak vede k nejasnosti nejen o pozemském konci člověka, ale i o jeho prenatálním období. Protože poku je člověk jednoduchý, je to člověk ihned v okamžiku početí a je týž až na věky věků i po smrti. Pouze jeho akcidenty - vlastnosti - se mění; třeba roste, učí se atd. Roman Joch kdesi říká, že porod se podobá smrti - jde prý o podobnou změnu. Pro noviny je to jistě názorné přirovnání, ale věcně nesedí. Protože porodem zdaleka nedochází k takové změně, jako smrtí. Tazatel by si, jako laik, mohl promeditovat, zda k větší změně dochází v prvních dnech po početí, nebo při smrti. Jistě při smrti. Věří-li tazatel tedy v posmrtný život téhož člověka, potom by jeho potíže při promýšlení embryonálního stavu měly být řádově menší.
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Lukáš Petřík, 27.1.2009 10:40:43)
Odpovědět
Ještě jedna reakce od mého kamárada katolíka:

Jinak - to, ze neco neni explicitne v Bibli, nic moc
neznamena, alespon pro katolika, protoze vira je dynamicky system, v nemz
Pismo doplnuje Tradice Cirkve a dalsi elementy (anizby menili to
nejpodstatnejsi).

A svaty Tomas je zrejme nejvyznamnejsi katolicky teolog, ale v mnoha
ohledech je omezen stavem vedeni sve doby. Zmena postoje k otazce
"animizace" plodu je odpoved na vyvoj moderni vedy, ktera dokazuje, ze
jedinecna bytost vznika uz v okamziku poceti. Primarni je pro katolika fakt,
ze kazda lidska bytost je jedinecna a jako takova ma pravo na zivot (coz je
jasne dany v Bozim zakone). Stanoveni hranice, "kdy" se clovek stava
clovekem je v podstate druhotna zalezitost a neni regulovana veroukou.
Zkratka Ratatosk se svym odvolanim k Bibli a Akvinskemu je v tomto pripade
tmar a zpatecnik, zatimco Cirkev svuj postoj - i v reakci na pokrok vedy -
upravuje...
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Glosátor, 30.1.2009 0:16:09)
Odpovědět
To je překrásné scholastické cvičení..."a kolik andělů může tančit na hrotu jehly?", chtělo by se zvolat. Evidentně se snaží překlenout základní rozpornost kanonických textů, ale jde o čistou dialektiku neopřenou o vůbec nic pevného, jen volně řadí teze autorit. Už ze samotného faktu, že hlavy církve jsou podle současné ideologie katolíků "neomylné" vyplývá, že jestliže jsou texty sv.Tomáše kanonické, pak jsou zjevenou pravdou a nelze je zpochybňovat. Sv.Tomáš není sám ani originální a ani první, kdo užívá aristotelovskou teorii ducha a látky, zatímco starší platonská je popřena - z toho vyplývá, že neudělal žádnou chybu, ale že myslel svou tezi zcela vážně.

Pokud by bylo skutečně jedno, kdy se člověk stává člověkem a podstatné by bylo jenom početí, značně by se relativizovaly některé další axiomy katolicismu. Mimochodem, která moderní věda říká, že plod je ohraničenou individualitou? Myslím, že z Písma i většiny autorit plyne, že individualita musí být schopna samostatného života v minimální možné míře, což plod není.
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Maro Skřipský, 26.1.2009 14:20:38)
Odpovědět
Merline,
Ačkoliv, narozdíl od pana Semína, nepatřím mezi (předkoncilní ani "klasické") katolíky,musím s panem Semínem víceméně souhlasit.
Každý by měl rozhodovat o svém životě, ovšem výhradně o svém. Jestliže dnes zákon pamatuje na práva zvířat a dokonce i kdejaká kytka v KRNAPu je poměrně přísně chráněna,kde jsou práva již počatých,ale nenarozených ?
Osobně si myslím, že by potraty měly být legální pouze v případě incestu, znásilnění a vážného zdravotního rizika. (tedy zhruba 2 - 4 % všech interrupcí) To vše by navíc mělo být spojeno s propagací babyboxů, aby matky , kterých se to týká, raději daly dětem šanci.

A mimochodem... nechápu proč by potratářské instituce měly požívat jakékoliv státní podpory. Bushova antipotratová opatření - narozdíl od spousty jeho dalších kroků - mohu jen schvalovat
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Josef, 26.1.2009 16:13:31)
Odpovědět
Take si vsimnete, ze potraty propaguji hlavne lide, kteri se uz narodili! A v rozeprich se za kazdou cenu vyhybaji slovu adapce. Zeny, ktere nemohou donosit plod plati zo odnoseni plodu jinou zenou 20-30K $$. Tak draha je touha zeny mit sve dite. A v dobe technologie DNA a genu je velice obtizne se prit, v kterem stadiu se plod stava lidskou bitosti.
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Josef, 26.1.2009 16:14:48)
Odpovědět
Bytosti samozrejme s tvrdym y.
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(richard, 26.1.2009 18:35:50)
Odpovědět
Je fakt, že potratářství je triumfem bílých feministek - ale neviděl bych to u těch "ohrožených barevných" kdekoliv na světě zdaleka tak dramaticky, potraty jsou systematicky dlouhohodobě vyvražďovány především naše bílé děti a bílá rasa a to jen díky tomu, jak jsme se naučili na vraždění vlastních mláďat sami nahlížet, "barevní" tak pitomí jako my, aby si vraždili svoji budoucnost nejsou - viz populační přírůstek ve zmiňované Africe, v islámských státech, mezi muslimy v Evropě...
Planned Parenthood? Ne.
(BERAN, 26.1.2009 20:30:16)
Odpovědět
"Plánovaný hédonismus", to by bylo myslím pravdivé pojmenování. Anebo negativně: "Popíraná zodpovědnost".

Naplánujeme si rodičovství: Toto naše dítě se nenarodí.

http://www.americanthinker.com/2009/01/abortion_the_unspoken_jihad.html

Zdravím, BERAN (http://vpravo.blog.cz)
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Dick, 26.1.2009 23:13:57)
Odpovědět
Merline, ať si žena třeba utrhne nohu nebo odprodá ledvinu, já žádné neberu právo rozhodovat o vlastním těle. Ale dítě v lůně není část těla, neboť jde o jedince s vlastní identitou, často i jinou krevní skupinou a s právní subjektivitou (neboť již může dědit, což se zajisté o utržené noze nedá říci). Není to až tak otázka náboženská, jako spíše etická. Neuvážené vraždění nenarozených uvolňuje stavidla i k vraždění přestárlých nebo postižených.
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Glosátor, 29.1.2009 23:39:12)
Odpovědět
Etika je buď relativní nebo daná vyšší autoritou a pak je rigidní. Vy sám uvádíte vpodstatě kvalitní materiál pro ukázku relativity etiky...

Právní subjektivita nenarozeného dítěte vychází z římského práva. Titíž Římané považovali však za nemyslitelné jakkoli disponovat svými orgány, které byly "věcmi posvátnými". Naopak narozené děti byly zcela podřízeny moci otce rodu, který měl právo jakéhokoli disponování se svými potomky a mohl je zabít či prodat podle uvážení (byli-li to "zrůdy", měl dokonce povinnost je zahodit, protože narození "zrůdy" bylo špatné znamení pro celý stát). To je ale relativní, že?

Že to "uvolňuje stavidla" je naprosto neprokazatelné ba naopak, neboť po celá staletí se děti odkládaly či zabíjely, ale rodiče byli nedotknutelní. Automaticky vzpomeneme dob eugeniky tedy 19. a počátku 20.století - po celou dobu byly potraty zakázány, ale to, že přestárlí a zvláště postižení se mají eliminovat byl ve vědeckých kruzích obecně přijímaný fakt (eliminovat ve smyslu segregace, sterilizace i likvidace). Po 2.sv.v. se od eugeniky ustoupilo a přišly interrupce - tedy došlo k úplně opačnému vývoji než se Vy obáváte. Snaha o co nejširší pomoc postiženým i přestárlým je součástí etické ideologie západu více než kdy dříve (a to přes nesmírné hospodářské výdaje, které tato péče polyká - mnohonásobně více než kdy dříve). Ano je to náboženská/ideologická otázka.
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Merlin, 28.1.2009 13:30:28)
Odpovědět
Panove, plne respektuji vas (krestansky) nazor, ale absolutne s nim nesouhlasim. V tomto se plne shoduji s kolegou dr. Uzlem, procez se nehodlam opakovat a odkazuji na neho. Sice me ponekud rozladil svym priklonem k socanum, ale to rozhodne nesnizuje jeho zasluhy. To, nad cim se pozastavujete a co kritizujete, je pri vsi ucte k vam jen dalsi tmarstvi.
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Glosátor, 30.1.2009 1:36:19)
Odpovědět
S článkem pana Semína nelze - bohužel - v žádném případě souhlasit. Po opětovném přečtení článku se domnívám, že pan Semín je zcela určitě z nějaké jiné, šťastné planety a po přečtení příspěvků si to myslím i o některých diskutérech...

Velmi ostře řečeno - ale myslím, že více než přiměřeně - odpovídá článek tomu, kdyby si pan Semín koupil zbraň a jel do Afriky střílet děti již narozené. V Africe platí, že nenarození jednoho znamená život dvou narozených, jestli je to hedonismus odpovídající evropské praxi, ať posoudí každý sám... Použití prostředků pro boj s chudobou místo boje proti dětem je populistický blábol, potrat stojí několik minut, narození stojí obrovské množství potravin a energie - ne, nejde o peníze a podobné nesmysly, jde čistě o životní náklady (ostatně černošky asi z karierismu nikdo nepodezírá). V Africe denně umírají tisíce lidí na podvýživu a běžné nemoci (a i nejhorší nemoci jsou zde běžné)...myslím, že antikoncepce je v takových podmínkách zlo zdaleka nejmenší.

Pan Semín má pravdu, dokud píše o západě a totálně se mýlí, pokud píše o Africe. KKK nechtěli černochy v USA...prosazováním takových názorů v článku obsažených je katolická církev i minulý prezident USA nechtějí v Africe.
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(jh, 29.1.2009 21:49:41)
Odpovědět
Merline,
je těžká řeč vést diskusi o barvách s člověkem, jež trpí barvoslepostí.
V případě vražd nenarozených dětí jde ovšem o mnohem víc.
A pokud souhlasíte s páně Uzlem, obdivuji vaši chuť zapojit se do podobné diskuse...
Re: Obama ve službách Ku-Klux-Klanu?
(Merlin, 3.2.2009 11:49:23)
Odpovědět
Mily jh, do diskuze se preci zapojuji prave proto, ze s vami nesouhlasim! Anebo uznavate jen takovou diskuzi, kde vam bude kazdy prizvukovat? To ale prilis nesvedci ve vas prospech...;-)