reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

EU: "Mazej do jeslí parchante"

Autor: Petr Paulczynski | Publikováno: 10.2.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Dokud nám eurobyrokraté normují ohyb banánu, průměr okurek a podobné volovinky je to k vzteku nebo k pláči, ale ukazuje to k čemu je ta EU se svými tunami úřednictva dobrá. Nyní se ovšem jakýsi euromozek rozhodl šoupnout dětičky do jeslí a školek, kde se o ně nějaké "soužky",  jak jsme jim říkávali, postarají lépe, než vlastní matka. Nepřipadá vám to jako návrat někam před rok 1989? (Spíše do Severní Koreje, jen šátečky chybí. pozn. redakce) Evropský parlament  kritizuje Českou republiku, prý proto, že přináší návrhy, které ohrožují rovnoprávné postavení mužů a žen. Motivace je asi trošku jiná, ale nevidím moc rozdílu mezi důvody ideologickými a genderovými. Výsledkem je dítě sice v kolektivu, ale od matky. A je více než jasné, že výchovu u matky v rodině žádné společné zařízení nenahradí. Jedna z mých vnuček byla čerstvě vržena do takového školkového režimu a to ve čtyřech letech. Vidím na vlastní oči, jak to s tím malým rozoumkem cloumá.

Doufám, že náš pan ministr Nečas své kolegy, s nimiž bude na dané téma zanedlouho kroutit rozumem diplomaticky pošle tam, kam s takovým nápadem patří.  Taky myslím, že ony matky, které nedávno horlily pro možnost kojit na veřejnosti napřou svoji energii tímto směrem. I když myslím, že možná právě tato moderní skupina bude první, která své potomky odloží do veřejné pečovny. Vtipně a výstižně komentovali tuto novou eurozrůdnost na serveru Moderní Brno: Zvláště hanebný je v této souvislosti návrh považovat děti za "plnohodnotnou alternativu profesního života". Ano, ano, europoslanci mají rozhodně pravdu, protože výchova dětí se něčemu tak vznešenému a velkolepému jako je kariéra a zaměstnání rozhodně nevyrovná, zvláště z hlediska státních a společenských zájmů. Bylo by proto nejlepší zavést znovu týdenní jesle a matky nebo otce, kteří se chtějí na plný úvazek věnovat dětem, stíhat pro příživnictví. 
 
A abych nekončil tak vážně, dám na konec jeden, který se týká na začátku zmiňované normy na průměr okurek. Ženský v zelenině kupují okurky. Jedna chce tenkou dlouhou, druhá krátkou tlustou. Třetí povídá: mně je to jedno, já to mám na jídlo.
 

reklama
2181 čtenářů | 15 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: EU: "Mazej do jeslí parchante"
(Miloš, 10.2.2009 5:44:57)
Odpovědět
U cik@nů by to mělo určitý smysl,protože z cik@nských
dětí by se tak daly vychovat a udělat možná také lidi.Pokud je vychovávají pologramotní a nezcivilizovaní rodiče,tak z nich vyrostou jenom další kopie svých otců a matek.U cik@nů by měla být internátní výchova dětí povinná.
Re: EU: "Mazej do jeslí parchante"
(Ghost Dog, 10.2.2009 11:46:40)
Odpovědět
..takhle nějak to fungovalo v USA při výchově (převýchově) Nativeameričanů (Indiánů)..násilně je zavřeli do internátní školy, ostříhali vlasy a snažili se z nich udělat bělochy..bez úspěchu..rodiče, kteří se odvážili vzdorovat pobili..
..ale to jste asi neměl zrovinka na mysli, že ne?..(°?°)
Re: EU: "Mazej do jeslí parchante"
(lunochod, 10.2.2009 15:44:12)
Odpovědět
Indiáni nejsou, jak by se podle názvu mohlo zdát, z Indie, ale z Ameriky. Ačkoliv jsou native, přivandrovalci se je pokoušeli předělávat.
Z Indie jsou naopak přivandrovalé cikády, kteří v Evropě rozhodně native nejsou, naopak, ani za několik století si nedokázali osvojit evropské normy chování. Těm by se takové civilizační jesle a školky opravdu osvědčily.
Re: EU: "Mazej do jeslí parchante"
(Dick, 10.2.2009 12:57:12)
Odpovědět
Nebojte, i ty šátečky budou. Modré.
Re: EU: "Mazej do jeslí parchante"
(Fiter, 10.2.2009 19:49:44)
Odpovědět
Mohu potvrdit,že komunistická týdenní školka sloužila k tomu,aby a ve více případech měla maminka více času pro svoje záliby.Zatímco dítě bylo v celotýdenní péči,tak maminku jste mohli potkat v baru anebo pokaždé s jiným dobrákem.
Re: EU: "Mazej do jeslí parchante"
(Dick, 10.2.2009 13:25:17)
Odpovědět
Už znám EURO hot dog (na ulici), EURO shopper (v Albertu), EURO skauty (jiné, nové, lepší než český Junák) ... na EURO jesle teprve dojde. Jak slyším tuto předponu, začínám dávit....
Re: EU: "Mazej do jeslí parchante"
(pasingr, 10.2.2009 19:33:16)
Odpovědět
Mám podobné pocity, ale s jednou vyjímkou. EUROskeptici mají mé sympatie. :-))
Re: EU: "Mazej do jeslí parchante"
(Plašmuška, 11.2.2009 14:12:38)
Odpovědět
Přidej eu jeslenec, dítě do 3 let
Re: EU: "Mazej do jeslí parchante"
(Kičmerová Jitka, 10.2.2009 17:29:55)
Odpovědět
Naprosto nesouhlasím s Vaším názorem ohledně jeslí. Každý vycházíme z vlastních zkušeností. Mé dcery chodily do jeslí od jednoho roku, po práci rodičů s námi sportovaly, chodily na koncerty pro děti, učily se a vždy jsme je milovaly. Dnes jsou dospělé, mají krásné vztahy, vlastní děti a zajímavé povolání. Vzpomínám si, že většina matek byla před těmi zhruba třiceti lety doma s dětmi, posedávaly, popíjely víno nebo kávu, i kouřily a hlavně povídaly a povídaly - o ničem.
Rozvoj dětí a vytváření osobnosti dětí "neleží" na jeslích a jiných zařízeních, ale na rodičích. A není to o čase , ten se vždycky najde, ale o mezilidských vztazích, lásce, kamarádství, toleranci, rozvíjení zvídavosti dětí a pracovitosti.
Jako matka jsem si to opravdu mohla tzv. osahat. Takže, dejte prosím ženám ( protože se to -ať chcete nebo nechcete - týká převážně žen, ale slyšet jsou převážně muži!)možnost se rozhodnout a podporujte dětská zařízení. Teď to rozhodnutí nemají. Děkuji. J.
Re: EU: "Mazej do jeslí parchante"
(Vladimír Neckář jr, 10.2.2009 18:50:00)
Odpovědět
Díky za rozumný příspěvek podepřený vlastní zkušeností.
Základem rodiny je stát?
(Jan Šílený, 10.2.2009 18:54:08)
Odpovědět
Já vážená paní Kičmerová zase hluboce nesouhlasím s Vaším názorem. Důvody nemá smyslu uvádět, nic se tím nezmění.
Jde tady ale o něco zcela jiného.
1) V roce 2002 se rozhodl Evropský koncil na svém šábesu v Barceloně, že do roku 2010 bude každé třetí nemluvně v jeslích a tuším devět z deseti dětí ve školce. Chápete ten rozdíl, ano? Jestliže matka dává přednost odložení dítěte do jeslí, aby mohla v zaměstnání kouřit a popíjet víno či kávu, nevadí-li to jejímu manželovi, pokud nějaký je, je to jejich rozhodnutí. Tady ale kdosi nařizuje, že to tak musí být.
2) Ty jesle a školky budou postaveny a jejich provoz dotován penězi daňových poplatníků. Rodina, která je staromódní, sníží svou životní úroveň, děti neodloží do oněch zařízení, bude je „postaru“ vychovávat sama, bude ještě k tomu přispívat těm, kteří v zájmu kariéry a vyšších příjmů děti odloží.
Zdá se Vám to v pořádku?
Re: EU: "Mazej do jeslí parchante"
(lunochod, 10.2.2009 19:40:31)
Odpovědět
Snad mohu promluvit za děti, protože mám zkušenost dítěte. Jako dítě bych dal přednost tomu, aby se mnou maminka byla do 4 let doma. Pak bych šel do školky. Bohužel se mnou doma nebyla, protože musela socialisticky do práce. Mám zkažené dětství a už to nikdy nedoženu
Re: EU: "Mazej do jeslí parchante"
(plašmuška, 11.2.2009 14:20:33)
Odpovědět
Co nám tady chce Jitka namluvit.Den má 24 hod. vždycky platí že je něco za něco. Možná, že Jitka je jako Korabelniková,teď přesně nevím jestli byla Irina, hrdinka sovětského svszu, která tkala na setmi tkalcových strojích a my české ženy jsme s ní měly komplex, některé ženy to chtějí dohnat dneska.
Re: EU: "Mazej do jeslí parchante"
(sestra, 10.2.2009 23:18:30)
Odpovědět
Co se týká posledního příspěvku,matky dostanou 4 roky peníze na výchovu,ale stejně jsou celý den v práci,dítě nevidí,hlídají je za peníze kamarádky,které si bez práce vydělají hodně peněz,bez daní!!Zkušenosti z okolí!!Takže milé dítě,o rodiče přijdeš jako v jeslích,ale budeš mít více peněz v rodině,na značkové věci,auto,kavárny!!Jenže pak se divte,že nejsou peníze pro důchodce,kteří pracovali přes 40 let,MD 6 měsíců,žádné výhody,paragrafy,nemocenské a teď jsou terčem mladých,kteří chtějí všechny výhody za to,že laskavě porodí.Já se mzsela setsakramentsky uskrovnit,ale děti jsem chtěla,za každou cenu a jsem ráda,za ně,vnoučata a žádné peníze to nevynahradí.Je to problém dnešních mladých,kdo pak bude pracovat na jejich důchody.
Proč prosazujete toho zmrda?
(Radek, 15.2.2009 0:37:31)
Odpovědět
Paulczynski je v Brně dost profláklý.
Ještě když byl ředitelem TSB (jako zastupitel města), dával veškeré městské zakázky své dceři. Ta shodou okolností je majitelkou reklamní firmy Sepes!
Jestli normální zakázka stála 40000, dokázal Paulczynski vyšroubovat se svou dcerou cenu 4miliony!!!!

Ještě před několika lety se oháněl fanatickým europanstvím a teď je euroskeptik?!!!!! To jsou ale v ODS mistři překabátníci!