reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Vzdělanostní paradox a koloniální efekt

Autor: Vlastimil Podracký | Publikováno: 16.9.2005 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Při nízké porodnosti a malém počtu dětí v rodinách je možno dát dítěti více vzdělání, což se zdá být příznivé. Vysokoškolské vzdělání dnes již nedosahují ti nejschopnější lidé národa, jak to bývalo, ale prostě kdokoliv jen trochu schopný, protože má všechny podmínky vzdělání dosáhnout. Na tuto situaci jsou již nachystány všechny propagace, neboť vzdělávání je také business. Objevují se různé vysoké školy, hlavně soukromé, se zaměřením na všechno možné, slibující absolventům zvuční tituly. Masové vzdělání (vzdělání pro všechny) mají v ústech všichni politici a všechny reklamy. Masovostí vysokoškolského vzdělání se nutně sníží kvalita, neodliší se dostatečně schopní od neschopných a diplom dostane kdekdo. To již vidíme v Americe, kde to zasahuje též střední školství, a kde se to hemží diplomy a znalosti jsou podstatně nižší než u absolventů našich škol. Ale to není hlavní problém.

Vzhledem k nízké natalitě bude v další generaci mnohem méně mladých lidí než v předchozí (při stávajícím trendu propad o 40% na jednu generaci) a uvolní se hlavně místa pro manuelně pracující a jiná nezajímavá místa. Na tato místa přijdou přistěhovalci ze zaostalých zemí. Země poskytne obraz jako vyšitý z koloniální Indie. Bílí organizují, poroučí a dělají duševní práce. Barevní (nebo černí) makají ve výkopech a v pásové výrobě a uklízí ulice. Jen výjimečně vzniknou smíšené rodiny. V další generaci se problém prohloubí, bílých bude opět méně, ale jejich vzdělání bude zcela zajištěno, barevných bude více neboť se rozmnoží vysokou natalitou, vzdělání jich dosáhne jen nepatrný počet, jednak z důvodů nízkých platů rodičů a většího počtu dětí v rodinách, jednak nezájmem a neschopností se přizpůsobit. Barevných už může být potom v mladé generaci většina. Obsadí některá „vyšší“ místa, nejspíše jako řidiči autobusů a prodavačky. Jen málokteří se stanou úspěšnými podnikateli. Tak vzniká obraz koloniální země se všemi známými atributy a vývojem končícím vyhnáním „kolonialistů“. K tomu si vytvoří nějakou ideu třídního boje nebo džihádu apod. Britové mohli odejít z Indie zpět domů. Naši potomci nebudou mít kam jít.

Samozřejmě může nastat i jiný případ. Nevyženou naše potomky, pokud přijmou islám, komunizmus nebo jinou ideu, kterou budou vyznávat. V nejlepším případě ovládnou zemi svojí ideou a naše civilizace zanikne. Můžeme se dokonce domnívat, že se vrátíme ve vývoji o hodně zpět. Západní civilizace se svými atributy svobody a tolerance zanikne, protože se nedomnívám, že přistěhovalci za shora uvedených podmínek tyto hodnoty přijmou. Vrátíme se ke konfliktům a iracionalitám zaostalého světa. Dalším případem je to, co se děje v Kosovu. Etnická válka.

Za jakých podmínek se dá předpokládat, že by přistěhovalci přijali atributy Západní civilizace? Jedině tenkrát, pokud by jich bylo velmi málo, byli rozrůzněni (různých národů a ras) a byl na ně vykonáván asimilační tlak takový, aby se dosáhlo poměrně rychlého splynutí s naší populací. K tomu patří i to, že musí dosahovat přibližně stejného vzdělání a dělat přibližně tytéž práce. Jen tak se mladí lidé sblíží, vzniknou smíšené rodiny, nevzniknou koloniální poměry třídních rozdílů s konfliktní linií shodnou s rasovými rozdíly. Obvykle je podmínkou také shodné náboženství, protože, ať se to ateistům líbí nebo ne, náboženství je pro tyto lidi velmi důležité a prakticky není možné je ho zbavit. Přitom podotýkám, jak je pro tento příznivý trend kontraproduktivní nevyprovokovaný iracionální rasizmus. Přitom si nemyslím, že xenofobie, jako předběžná opatrnost, je neproduktivní.

Má-li být společnost stabilní může být mutirasová, ale nemůže být multikulturní. Jednotný národ (viz Latinská Amerika) může obsahovat občany různých odstínů barvy pleti, kterých si v běžném životě už nikdo nevšímá, ale nutně musí mít jednotný jazyk, náboženství a celkovou kulturu. Něco takového je možné dosáhnout jen velmi pomalým prolínáním lidí, nikoliv kultur. Dovolil bych si připomenout všechny ty multikulturní země, které staly pro své obyvatelstvo neštěstím – Baskicko, Severní Irsko, Bosna, Kosovo atd. Nechtějme je následovat!

reklama
1453 čtenářů | 15 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Vzdělanostní paradox a koloniální efekt
(ferrobot, 16.9.2005 8:32:13)
Odpovědět
Smutne je,ze nikdo se nas ptat nebude a bude to jak jini budou chtit.Jeste vice smutne je,ze mnozi nasi lide jim nejen nebudou stat v ceste,ale budou napomahat.
Re: Vzdělanostní paradox a koloniální efekt
(jogín, 16.9.2005 9:50:14)
Odpovědět
Konečně někdo umí používat hlavu. Dodal bych jen, že přistěhovalci s jinou kulturou a nižším vzděláním budou mít oprávněný dojem, že vládnoucí elita si své postavení nezaslouží, že průměrný chudák je stejně inteligentní jako školami prošlý starousedlík.
Re: Vzdělanostní paradox a koloniální efekt
(Mia, 16.9.2005 10:10:25)
Odpovědět
ale východní evropa, myslím, na tom tak špatně není ne? imigranti tu nejsou. zatím... třeba se západ posune na východ.
Re: Vzdělanostní paradox a koloniální efekt
(ferrobot, 17.9.2005 9:32:40)
Odpovědět
Mio.Zbozne prani Vase a Bartose.Spise se vrhnete na Koran a nepouzivejte ho jako jednoucelovy papir,ale studujte ho.
Re: Vzdělanostní paradox a koloniální efekt
(Stránský, 16.9.2005 15:46:27)
Odpovědět
Pan autor by měl přidat nějaká čísla.
rok 0 Evropa měla cca 40 mil. obyvatel
800 Evropa 8 mil.
2 000 Evropa 800 mil.
srovnej Česko 1648 1 mil
1900 6,6mil
2000 10,0 mil.
Z tohoto pohledu se situace jeví zcela jinak.
Dále nás straší imigranty. měl by čísly doložit, kdy se jakékoliv národnostní složce podařilo převýšit původní obyvatelstvo a snížit jeho civilizační úroveň. Jako výchozí bod si můýže vzít stěhování národů. Zkrátím to, nikdy se to nestalo.
Re: Vzdělanostní paradox a koloniální efekt
(Podracký, 16.9.2005 20:28:08)
Odpovědět
Čísla jsem neuváděl domnívajíce se, že se to dá spočítat, každý ví, že na jednu ženu u nás připadá 1,2 dítěte, z toho vychází propad 40% na jednu generaci, po dvou generacích je to cca 30%. Pokud by se propad zcela vykryl přistěhobalci, je samozžejmé, že už v polovině druhé generace budou tvořit většinu. Samozřejmě, že to tak být nemusí, ale jak to potom bude? Samozřejmě, že to jsou jen odhady. Mnoho věcí nevíme. Jen příklady jsou odstrašující. Třeba Jižní Afrika, Kosovo apod. Nemysleme si, že se to nějak časem zlepší. Zatím je nějaký babyboom, ale to jsou odložená těhotenství.
Re: Vzdělanostní paradox a koloniální efekt
(ferrobot, 17.9.2005 9:22:31)
Odpovědět
Stransky jen chce ukazat jak je chytry a Vy jste mu ani po kolena.
Vy pisete knihy a on jen keca.To je skutecnost.
Podrackému Re: Vzdělanostní paradox a koloniální efekt
(Stránský, 18.9.2005 17:16:15)
Odpovědět
Číslo, které uvádíte, platí pro Česko. kde činí nějakých 1,14 dětí na jednu ženu. Já bych to neviděl tak tragicky, naopak si myslím, že počet obyvatel Evropy bude stoupat. Nikoliv porodností, ale prodloužením střední délky života. Už dnes se dobře ví, že lze lidský život prodloužit poměrně podstatně zdravým životním stylem. Navíc se v brzké době dá očekávat zásadní průlom v oblasti diagnostiky a léčby řady chorob. jiná věc je, že se změní demografický strom, který bude zřejmě vyšší a užší, ale to je vývoj.
Pochybuji, že emancipované Evropanky budou masově pojímat za muže muslimy a rodit jim děti, že by přistěhovqlci bez vzdělání dokázali obsadit vysově kvalifkovaná místa. Při hodnocení počtu muslimů např, ve Francii je třeba vycházet ze skutečnosti, že původně byl Alžír částí Francie, nikoliv kolonií. Turci představují zcela jiné etnikum, počet míst pro manuální profese klesá atd. jistě je na místě obezřetnost, ale vůči extémismtům, nikoliv paušálně.
Podrackému Re: Vzdělanostní paradox a koloniální efekt
(Jan Daniel, 19.9.2005 13:28:52)
Odpovědět
Z 22 států s nejnižší porodností na světě jich 20 leží v Evropě. Podle demografických prognóz bude mít např. Rusko do poloviny století méně obyvatel než bývalé sovětské středoasijské republiky + Afghánistán. Pane Stránský, připomínáte toho člověka z profláknutého vtipu, jak padá z mrakodrapu a v 20.patře říká "to je ještě dobrý".
Re: Vzdělanostní paradox a koloniální efekt
(ferrobot, 17.9.2005 9:35:13)
Odpovědět
Zajimalo by mne,kdo Vam ty pomylene cisla podstrkuje.Nebo si je vymyslite,abu jste vypadal jako chytry MUSULMAN.
Re: Vzdělanostní paradox a koloniální efekt
(Stránský, 16.9.2005 15:52:04)
Odpovědět
Páně autorova představa ekonomiky připomíná feudalismus, nicméně v Evropě je dnes sotva 4% pracovních míst pro nekvalifikované a stále mizí. Pokud zapomenem na cca 4% evropské populace s IQ nižším než 80, kterým slibuje také vysoké školy, jde vrámci celého kontinentu o cca 10-12 miL. pracovních míst. Takže s největší prqavděpodobností je trh dávno nasycen a není důvodu si myslet, že se bude zvětšovat. Pan autor neví, že problém není v ničem jiném, než v nedostatku nízkokvalifikovaných a nekvalifikovaných pracovních místech, a nedostatečném vzdělání imigrantů, kteří pak nemají práci.
Re: Vzdělanostní paradox a koloniální efekt
(Josef, 16.9.2005 21:44:29)
Odpovědět
Pane Stransky!
Zase si vymyslite cisla. Nedostatek pracovnich mist je zavinen nedostatkem ekonomickych svobod, ktere jsou vysledkem toho, ze do ekonomie se michaji lidi prave s 80 IQ a rikaji si ze jsou politicti akonomove.
A mala porodnost je zavinena vysokym zdanenim, nizkymi vydelky a nedostatkem bytu! Coz zase vymysleli politici s IQ pod 80, kteri kormidluji nasi ekonomii uz 50 let!
Re: Vzdělanostní paradox a koloniální efekt
(ferrobot, 17.9.2005 9:25:53)
Odpovědět
Jo a ti byli bratri Stranskeho.
Dokud se z neho nestal MUSULMAN.
Josefovi:Re: Vzdělanostní paradox a koloniální efekt
(Stránský, 18.9.2005 16:59:13)
Odpovědět
To je blbost.
Předně dříve měly ženy více dětí, protože do jednoho roku věku jich většina zemřela. Koncem 18.století se ve Francii dožilo jednoho roku kolem deseti procent kojenců.
Do objevu hormonální antikoncepce byla odpovědnost za plození dětí na muži. To je zásadní společnská změna,jejíž dosah ještě nelze odhadnout, ale jsem přesvědčen, že pozitivní. Ženy tedy rozhodují o tom, kdy děti budou a kolik jich bude a s kým je budou mít.
vysvětlení klesajícího počtu dětí/1žena není jen ekonomické. Rozhodně bych se na základě osobních zkušeností podepsal pod názor, že 1/ náklady na kvalitní vyýchovu dětí a vzdělání rostou a při větším počtu v rodině jim není možné zabezpečit stejnou úrověń
2/ IQ dětí a jejich úspěch klesá s pořadím, v jakém se narodily
3/ mezi chlapci, kteří mají staršího bratra je víc gayů.Nemají tedy potomky.
4/ potřeba dvoupříjmové rodiny vytvaří tlak na snižování počtu dětí v rodině.
5/ uplatňují se dosud neznámé sociální tlaty, které podobně u jiných savců způsobují po dosažení jistého počtu jedinců, olpoštění růstu křivky jejich populace.
za nizkou porodnost si muzeme sami
(KKKK keniger@seznam.cz, 25.10.2005 20:42:59)
Odpovědět
Proč Západní země zhynou?

Na otázku tohoto tématu mě přivedla kniha od amerického politika Patrika J. Buchanana Smrt Západu. Už mnohokrát jsem ve svém okolí slyšela a konzultovala toto téma. Převážně to bylo však s muži, a velmi mě překvapilo, že mi dali zapravdu v mnohém s mými názory. Patrik J. Buchanan ve své knize uvádí v % snižování porodnosti Evropských států. Všechny jeho údaje jsou statisticky správné a jako jednu z hlavních příčin, zde uvádí důvod úpadku rodiny. Na kterou jsem se rozhodla reagovat.
Západní a Americké ženy, prý ztratily cit pro rodinu a raději dávají přednost kariéře ve které by soutěžily s muži. Nevím jak nejlépe na tento fakt reagovat protože v něm vidím jako souhlas, tak i nesouhlas.
Ještě stále přetrvává převážně mužská část v řízení zemí a vůbec celého světa. Prezidentky jsou spíše výjimkou a stejně tak i polické nejvyšší hlavy státu. Chci tím říci, že to co si muži sami udělali, to mají mít. Když ženám umožnili mít možnost kariéry, proč by toho nevyužily? Umožnili věc, na které potom hledají vlastníchyby, kterých se sami dopustili.
Aby však má slova nevyzněla ve smyslu v jakém se nyní zdají, odběhnu úplně na začátek toho všeho.

Jak se vyvíjelo lidstvo a sním i okolní život, vznikl někdy někde z ničeho nic zvláštní neznámý nový trend, který se stal později velmi oblíbeným. Trend, kdy jednou jeden muž si z nějakého neznámého důvodu usmyslel, že je lepší než žena.
Nejpravděpodobnějším a nejspíš i jediným důvodem pro tento výrok, který se později stal samozřejmostí byla mužova větší síla.
Pokud se chceme ztotožňovat s přírodou je nám známé, že silnější jedinec si podrobí slabšího jedince. Tato pravidla však platí pro soupeření a ne pro společný život v dualismus, k jakému jsme s hlediska výskytu „lásky“, kterou máme dar cítit uzpůsobeni. Navíc my nejsme zvířata, i když se tak mnohdy chováme, ale lidé. Máme však mnohé společného s přírodou. Muž je od přírody silnější a žena je od přírody citlivější. Síla a cit. Dvě diverzní abstrakce, kterými nás příroda obdařila. Když se nad tím však člověk zamyslí je síla skutečně důležitější než cit? Je lepší zažít jak chutná láska nebo, jaký je to pocit zvednout 150kg? Cit v sobě skrývá mnohem více bolesti než bolest fyzická. Bolest psychická je tajemná, bodající, dusící až smrtelná. Stejně taková však může být i bolest fyzická, však z odlišnými rysy. Bolest fyzickou doprovází po daném aktu bolest psychická, která nese dozvuky její kamarádky. A naopak z bolesti psychické se nakonec může vyvinout bolest fyzická (jedinec kvůli ztrátě blízkého spáchá sebevraždu, nebo si podřeže žíly).
Proč se o těchto věcech vůbec bavím vždyť každý člověk na světě ví, že žena je citlivá a muž silný.
Mluvím zde o tom proto, že už od svého malého věku mi byly vštěpovány do hlavy etické zásady které odlišují muže a ženu a nikoho nezajímá, že ty to tak, dělat nechceš. To se prostě musí, to kdysi někdo někam napsal a tak už to prostě bude!
Je to hrůza. Život je tak krátký na to abychom si ho užily a nebo je život tak dlouhý na to abychom v něm žily podle představ někoho, kdo nejspíš někdy něco někam napsal?
Světem už odedávna panuje mnoho různých náboženství. Nejrozšířenějším je však křesťanství, které provolává pohádku o tom, že žena byla stvořena z žebra muže. No jo no, myslím, že nikomu inteligentnímu se vysvětlovat nemusí, že je to z hlediska přírody nemožné. Však mnoho mužů se toho opět chytlo a trend „horší“ ženy pokračoval vesele dál.
Když se zeptáte vašich prababiček nebo babiček pokud ještě nějaké máte jestli byly v životě šťastní většina vám řekne, že už by nikdy nic takového nechtěla zažít. Skutečně je správné aby jedno pohlaví ovládalo pohlaví druhé? Aby muž žil v životě jakože šťastný, říkám schválně jakože protože vím, že ne všichni muži se danou etikou řídí a žena aby svůj život prožila nešťastná? Ano, Evropa alespoň nevymírala říkáte si.
A není to náhodou tak, že kdyby tenkrát ten někdo s přestárlým mozkem nad hrobem nenapsal ze žárlivosti či rozčilenosti či bůh ví z jakého důvodu „muž je lepší než žena a žena ho musí poslouchat“, tak by ženy nyní nevyužívaly konečně své svobody, které se jí v podstatě dostalo až po dvou tisíciletí (n.l.)lidské existence?
Život by se mohl vyvíjet normálně a byli bychom na mnohem vyspělejší úrovni. Protože po většinu času naší činnosti bylo využíváno jen 50% lidské rasy. Pro ty z vás, kdo skutečně věří trendu, že muž je inteligentnější podívejte se na výzkumy těch nejlepších vědců z celého světa, kteří se snažili najít rozdíl mezi mozkem muže a ženy mnoho času. Naštěstí se jim to podařilo. Rozdíl je v jisté sexuální části mozku, kterou má muž o něco málo větší než žena. Reprodukční vlastnosti muže jsou velmi důležité. Žena má zase své vrozené zlaté mateřské pudy.
Pohleďme do minulosti, kolik bylo napácháno válek o moc, sílu, vlastnictví, bohatství a všemožné další vlastnosti patřící převážně mužům. Když by se žil normální život už od počátku věků a ne až dnes, nemuselo by dnes lidstvo ani příroda být v tak zuboženém stavu v jakém se nyní nachází.
Možná se vám to zdá až přílišné, že velmi nadržuji ženám protože jsem sama žena, ale tak to není. Možná by svět vypadal stejně, ale z přírodního hlediska si myslím, že určitě ne. Představte si přírodu, jak by vypadala, když by samice byli pod nadvládou samců. U zvířat žijících v norách bychom měli možnost vidět jen samečky. U pavouků a mnohých jiných druhů, kde jsou rituální sexuální samičí hostiny po spáření si to ani nemůžeme představit. U lvů, kde lvice loví ve smečkách. Lvi by asi vymřeli,když se spolu pohromadě nesnesou a rodí se v minimu oproti samicím. U mravenců je jedinou hlavou celého města samice, takže ti by asi vůbec neexistovali atd. Omezenost samic samci by znamenala snadné kořisti pro predátory a tak by příroda asi velmi rychle pozbyla velké množství rozmanitosti svých druhů, které i tak díky lidskému zásahu vymírají.
Už od počátku se žije život špatně, tak proč se nyní tak vztekáme za to, co jsme si sami způsobili. Historikové nadávají, že zavedením antikoncepce a interrupce se snižuje porodnost, ale kdo ji sem zavedl? Kdo tu převážně rozhoduje? Kdo vůbec zapříčinil, aby se k takovému odhodlání vůbec žena odhodlala?
Všechno to začalo násilím (znásilňováním hlavně za války) a novými trendy (sex, sex a zase jen sex), které jsem byly vpuštěny. Kdo však je znám tím, že miluje sex? Pánové, jak si to kdo udělá, takový to má! Divíte se hrozně, že dnešní společnost je ovládána reklamou, televizí, politikou, ale tohle všechno se odvíjí od stejného počátku. Mít moc, sílu a bohatství!
Dnes jsou muži v Evropě jiní, konečně si uvědomují i sami, že si nemůžou vážit ženy, která je poslouchá. Oni sami potřebují v ní vidět oporu stejně tak, jako ona v něm. Člověk nalézá konečně pocit blaženosti. I žena si začíná uvědomovat, že neprospěje muži, když bude jen papouškovat jeho příkazy, ale naopak když mu poskytne oporu a pomoc. Stáváme se až nyní normální lidskou rasou? Jestli ano, už teď vidím, jak svět na svůj špatný začátek doplatí. Tím, že žena neznala, co je svoboda chce se nyní vybouřit a užít si, jak jen může. Tohle není správné a však nelze se hold čemu divit.
Jestli se ptáte, a nevymřela by Evropa už dávno, když je žena taková divoška? V podstatě samice v přírodě se taky s ničím nepáří a většinou převládají nad samci. Oni ale ve skutečnosti jistě nepřevládají, všechno je různě v přírodě kompenzované. Všechno je v rovnováze.
Moje odpověď zní ne! Nevymřeli bychom už dávno, protože každá žena jednoho dne ať už dříve či později zatouží mít vlastní dítě. Je to prostě dané přírodou. Ten pocit je tak hluboký, že bez dítěte si připadá, že ji něco neustále chybí. Necítí se být celá, ale jako půlka člověka. Tím, že byla žena diskriminována je nyní o to víc svobodnější a chce si vyzkoušet to, co jiné před ní nemohli. A nejhorší na tom všem je to , že důvodem že, mnohé ženy necítí potřebu mít děti je vyvoláno touto historickou nevybouřeností, která se možná i přenáší v genetickém kódu z matky na dceru a ne přímím úmyslem ukázat muži jeho počáteční chybu ve vedení normálního života.
Kdo řekl že, chození do práce u mužů a vychovávání dětí u žen je správné? Žena má být se svým dítětem po dobu než bude schopno samo přemýšlet a ne dokut nedostane vysvědčení z deváté třídy. Koukněte se na děti dnešní generace? Opravdu si myslíte že mužova výchova není pro děti důležitá? Žena se má starat o domácnost a pak o muže? Muž má přece větší sílu než žena a ne naopak. Podle tohoto pravidla má žena více práce než sám muž. Ten, kdo tyto pravidla vymyslel si protiřečil. A v dnešní době, kdy nemáme paláce ani velké domy se podle tohoto pravidla mám asi ihned po vypravení dětí a muže celý den motat po bytě a hledat, co bych kde mohla asi ještě uklidit, opravit či vylepšit, pokud by se vůbec něco našlo, jelikož každý sám dobře ví, že každý den se nepere, nežehlí ani neutírá prach…no prostě prožít nudný a stereotypní život z 90% na 50-ti metrech čtverečních.
Evropa umírá, protože ženy ztratily touhu po tom zplodit potomka. V podstatě proč se divit. Stát dává svým občanům, tak málo, že pořízení dítěte se nyní odvíjí jen od financí. Od ženy se očekává, že bude mít 2,1 dítěte ale od muže se už neočekává, že ji s dětmi pomůže, tak jak se to má. Nezdá se Vám občas, že po nás žádáte stále něco a samy nedáte nic? Já nejsem feministka i když se tak po tomto článku můžu jevit. Já mám s muži dobré zkušenosti, znám muže zodpovědné a inteligentní, což je v dnešní době vzácnost, jak u žen tak u mužů. Každý chce jen moc, sílu a bohatství. Tři velké bakterie lidské rasy, které nás jednou přivedou do záhuby, protože je po tisíciletí nikdo nehlídal a nekrotil. Nebylo nám to umožněno. Pamatujte, že všechny protiklady tvoří celek. Severní a jižní pól, taky není pouze severní. Dvě strany mince panna a orel, také nejsou jen pannou. Mám pokračovat dál, nebo vám to dámy a pánové už konečně došlo?