reklama
reklama

Nepodléhejme islámskému zlu

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 19.9.2005 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Když na počátku minulého století přišel Albert Einstein s převratnou teorií relativity, změnil tento objev tvář světa více, než si byl vůbec kdo ochoten připustit. A změnil ho dokonce i v tom smyslu, který si Einstein vůbec nepřál. A sice, že teorie, která se týkala pouze fyzikální oblasti, se naneštěstí rozšířila i do ostatních sfér lidského života. Začal se vzmáhat relativismus v oblasti mravní, v oblasti morálky, do té doby pevné hodnoty najednou vzaly za své, byly otřeseny a zpochybňovány.

Důsledky toho vidíme kolem sebe i dnes. Žijeme ve zvláštní době, která se bojí přiřadit jednotlivým skutečnostem to správné znaménko, nebo ho přiřazuje naprosto opačně, než bychom čekali. Dobro je považováno za zlo a zlo za dobro. Místo hrdinovi fandíme padouchům a místo, abychom honili padouchy, zesměšňujeme kladné hrdiny. Bojíme se nazvat věci pravým jménem, vše nějak omlouváme, relativizujeme, nemáme odvahu se postavit na tu správnou stranu, protože ani často nevíme, která to je.

V praxi to znamená, že teroristu, než abychom ho nazvali teroristou, mnohem spíše označíme za aktivistu, separatistu či bojovníka za svobodu, ačkoli je to jen obyčejný zločinec a vrah. Prezident George Bush, který bojuje za hodnoty západní civilizace, je vykreslován téměř jako největšího nepřítel lidstva, ale diktátoři, jako byl např. Saddám Husajn a mnozí jiní, jsou obhajováni. Západu je vytýkáno, že si za útoky může sám, islamističtí radikálové ve třetím světě jsou naopak podporováni, často i finančně. Teroristé jsou litováni jako ubozí frustrovaní chudáci, pro které je třeba mít pochopení, naše vlastní civilizace je ale zesměšňována. Za nepřítele světového míru je označován Izrael a USA, naopak zločinné státy, které podporují terorismus (jako Írán apod.) jsou hájeny.

Pevně ale věřím tomu, že my, jak jsme se tu dnes sešli, vidíme věci jinak. A že si dobře uvědomujeme, kde je pravda. Že existuje dobro a že existuje zlo, a že chceme stát na straně dobra.

Že stojíme za Spojenými státy v boji proti terorismu.
Že podporujeme Velkou Británii, která si podobné útoky prožila před dvěma měsíci.
Že podporujeme Izrael, který si své 11. září v menší míře, ale o to častěji a již několik let, prožívá stále znovu a znovu.
Že milujeme naši vlast a že jsme hrdí na to, že patříme k západní civilizaci.
Že západní civilizace, i přes své chyby, je dobrá, a že je lepší, než barbarská civilizace muslimská.
Že nesouhlasíme s islamizací Evropy.
Že nesouhlasíme s tím, když Evropa ustupuje nátlaku islamistických radikálů, jako tomu bylo například po útocích v Madridu.

Po 11. září byl západní svět vtažen do války, kterou si nevybral, ale která mu byla vnucena proti jeho vůli. Islamističtí radikálové vyhlásili Západu válku na život a na smrt, a i když si to Západ někdy nechce připustit, nic to na této skutečnosti nemění. Střet civilizací existuje, ať se nám to líbí nebo ne.

Co tedy můžeme - jako jednotliví občané - udělat pro to, aby tento střet civilizací dopadl vítězně pro nás? To nejmenší, co můžeme udělat, je nebýt lhostejní, nebýt neutrální, nestydět se za svoji civilizaci, uvědomit si, na které straně je spravedlnost a právo a na tu stranu se postavit. Spravedlnost a právo je na straně západní civilizace. Spravedlnost a právo není na straně islámského terorismu.

Víme to a proto jsme dnes na toto místo přišli. Proto chceme uctít památku obětí 11. září a proto protestujeme proti islámskému terorismu.

Chtěl bych zakončit jednoduchou větou, která se běžně vyslovuje v Americe, která se ale už neříká v Evropě a myslím, že to je škoda. Protože odkazuje na někoho, kdo může být v této válce proto terorismu naším nejdůležitějším spojencem…

Bůh žehnej Americe
Bůh žehnej Evropě

Autor je členem Výkonného výboru Mladé pravice www.pravice.org

reklama
4345 čtenářů | 15 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Nepodléhejme islámskému zlu
(noname, 19.9.2005 9:04:17)
Odpovědět
Až na drobnosti souhlasím. Ty drobnosti jsou:
Že západní civilizace, i přes své chyby, je dobrá, a že je lepší, než barbarská civilizace muslimská.
Spravedlnost a právo je na straně západní civilizace.

Re: Nepodléhejme islámskému zlu
(tomik, 19.9.2005 12:02:56)
Odpovědět
ještě bych přidal Bůh žehnej Japonsku, ...
Re: Nepodléhejme islámskému zlu
(john, 19.9.2005 12:52:15)
Odpovědět
Zdravím. Války, které vede Bush, jsou stejně démonské jako útoky islámských teroristů. Nejsou to války dobra proti zlu, ale zla proti zlu. Fanatický metodista na jedné straně a banda úzkoprsých islámských dogmatiků na druhé. Ani jedni nemají zájem poznat Boha, třebaže si ho pořád berou do huby. Jak už říkal jeden moudrý posel z Nazaretha, oni už mají svou odměnu (prachy, autoritu, moc...). Ale Boha nemají. Bohužel při svém šílení zatahují do svých her i miliony jiných lidí, které nutí, aby se stavěli na jednu nebo druhou stranu. Případné nespokojence umlčují. A v tom je jejich věčné mínus.
Re: Nepodléhejme islámskému zlu
(Stransky, 20.9.2005 3:17:59)
Odpovědět
Souhlasim s riccim.Nebyt Bushove odvahy pustir se do toho jsme dnes v kelu.Nemecko,UK,Francie.
Afganistan a Irak jsou v podruci muslimskejch militantu.
Lybie neni co je-zkrocena selma.Syrani jsou v Libanonu.
Diky Bushove zasahu je mnoho veci vyresenych i kdyz mnoho jich je jeste vyresit.
Re: Nepodléhejme islámskému zlu
(ota, 21.9.2005 18:32:15)
Odpovědět
Dokud budou lidé něco jiného myslet a něco jiného říkat, či konat, či cítit, do té doby bude vytvářen prostor, v němž budeme ovlivňováni, aniž bychom to tušili. Natož abychom svou faleš chápali a přiznali (sobě). Kdo zle myslí i koná, je dočasně silnější než ten, kdo žije rozpolcen.
Re: Nepodléhejme islámskému zlu
(Stránský, 20.9.2005 19:19:00)
Odpovědět
NĚJAKÝ BLB TADY LIDEM NADAVÁ A PODEPISUJE SE MÝM JMÉNEM. ANI SI TEN DEBIL NEVŠIML, ŽE PÍŠE VŠECHNO KRÁTCE. ASI MAJÍ PRAVICOVÍ HOŠI NĚJAKÝ PROBLÉM, KDYŽ NEJSOU SCHOPNI ŘEŠIT DEBATU JINAK, NEŽ OBVYKLÝM PODVÁDĚNÍM.
TOM MŮŽE BÝT DŮVOD, PROČ SE PRAVICE TOLIKA LIDEM V ČECHÁCH OMRZELA.
Re: Nepodléhejme islámskému zlu
(noname, 21.9.2005 10:08:40)
Odpovědět
To jste mne uklidnil. Už jsem se bál, že to jste vy.
Re: Nepodléhejme islámskému zlu
(Stránský, 20.9.2005 19:21:23)
Odpovědět
Autor tady píše zase svoje obvyklé nesmysly. Teror nezačal 11.89.01, ale dávno předtím, není jenom tam, kde ho vidí. Co severní Irsko, co Baskicko, Palestina. Ach jo,Vy skoro nic nevíte.
Re: Nepodléhejme islámskému zlu
(Monika, 22.9.2005 9:44:06)
Odpovědět
Pan Bartoš, který na tomto serveru ustavičně porušuje zákony ČR tím, že hlásá náboženskou zášť, si sice vypůjčil úvod od britského historika Paula Johnsona, ale zřejmě jeho knihy příliš dobře nezná. Při svém vynášení západní evropské civilizace by měl totiž vzít v potaz např. tato Johnsonova slova:

"Obecně byl příchod Evropanů na "neevropská" místa na zeměkouli pro původní obyvatelstvo osudný - buď bylo zničeno, anebo z původních kmenů zredukováno na muzeální vzorky. To platilo především o mnoha národech a kmenech Severní a Jižní Ameriky, Austrálie a střední Asie."
Paul Johnson: Zrození moderní doby
Re: Nepodléhejme islámskému zlu
(A.S. Pergill, 22.9.2005 21:03:21)
Odpovědět
Vážená dámo,
svoboda muslimů vyznávat islám a vykonávat praktické aktivity s tím spojené končí tam, kde začínají jednak obecně platné zákony, jednak svoboda kohokoli jiného vyznávat kterékoli jiné náboženství (a provádět praktické aktivity s tím spojené) nebo být bezvěrcem.
Muslimové, kteří jsou schopni to pochopit a podle toho konat, v zásadě nikomu nevadí, snad vyjma nepočetných extrémistů (jejichž udržení na uzdě je naše starost a v podstatě se nám daří). Je však nutné tvrdě zakročit proti těm muslimům, kteří tohle nejsou schopni či ochotni respektovat. A v krajním případě až po ono stalinovo "nět čelověka - nět problema".
A měli by po tom řvát i ti slušní muslimové, kterými se občas oháníte, protože hrozí reálné nebezpečí, že až praskne struna trpělivosti běžné populace, tak dojde na lynčování - vyhazování z oken, věšení po kandelábrech atd. atd. stylem vinej nevinej, jak to známe z mnoha dějinných událostí, např. od francouzské revoluce až po porážku Německa za WW2 (ale mnoho příkladů by se dalo najít předtím i potom v našich i světových dějinách). Tak jako ti Němci za Protektorátu nic moc nedělali, akorát sledovali, zda sousedi dodržují zákaz poslouchání zahraničního rozhlasu, zda neschovávají nějakého Žida, zda nepřišli načerno k nějakým potravinám a podobně., zkrátka samé věci podporující zákon a pořádek, a pak se strašně divili, když je v lepším případě vykopali s rancem hader na hřbetě, v horším rovnou zlikvidovali (tedy, to už na to divení moc času neměli, ale někdy se diví pozůstalí).
Z toho, že muslimové se prakticky vůbec nesnaží své nepřijatelně aktivní souvěrce usměrnit a umravnit (zatím jsem neslyšel o případu, kdy by umírnění muslimové např. vydali policii imáma agitujícího pro sebevražedné útoky, nebo provádějícího nábor do teroristických skupin) usuzuji, že jim to buď nedochází (jako druhdy těm Němcům), nebo žádní umírnění muslimové prostě nejsou.
Re: Nepodléhejme islámskému zlu
(moebius, 21.3.2008 8:59:46)
Odpovědět
to je debil
Re: Nepodléhejme islámskému zlu
(Jeremiáš Koudelka, 21.3.2008 11:16:57)
Odpovědět
Panebože, to jsou pindy... To opravdu nemůže vymyslet duševně zdravý jedinec...
Re: Nepodléhejme islámskému zlu
(Jamilah, 15.7.2011 14:38:09)
Odpovědět
Pan Bartos zrejme prosel neobvykle silnym brainwashingem.
Re: Nepodléhejme islámskému zlu
(jony, 21.3.2008 11:45:55)
Odpovědět
dobry clanek neni co dodat jsem rad ze mladi nepodlehaji dnesni iluzi vsichni nebo vetsina a jeb videt i na tomhle clanku ze jsou zde i normalne myslici zrovna jsem cetl blog jednoho blogera a malem me vydesil Paumera nazval teroristou a vubec jeho myslenky si prectete na blobu LD Hejl nebo tak nejak peknekj vykuk
Re: Nepodléhejme islámskému zlu
(jony, 21.3.2008 11:49:02)
Odpovědět
pardon omlouvam se za to jmeno Hejl jmenuje se Lhotan
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Čtěte také

euPortal.cz

Martin C. Putna není jen "katolická buzna", ale především nechutný, trapný a opovrženíhodný exhibicionista. Symbol dekadence našeho školstvíNýmand Vondráček z České televize se nechal dotlačit svou ješitností až na úroveň kolaborace se sudeťákyVelkým nakladatelstvím neustále klesají počty čtenářů, na úkor nových „extremistických“ hráčů jako Parlamentní listyNapsal jsem kriticky o islámu a mělo to následky. Nelíbilo se to diplomatům arabských zemí v ČeskuZeman má pravdu. Úchylná buzna by neměla být profesorem. Snad nám Putna nepředvede gay soulož na veřejnosti. A Nečas s Kalouskem...

ePortal.cz

Výstavba cyklostezek je jasným projevem rasové segregace. Zakažme je!Labužnicky se protáhla, roztomile si promnula svá zalepená očka a vyrazila na barikády...

Eurabia.cz

Během nepokojů ve Stockholmu spálili asi 100 automobilůVe Stockholmu propukly nepokoje muslimských přistěhovalců. Auta a domy v plamenech!

FreeGlobe.cz

Tajemník prezidenta USA: Rothschildové vlastní třetinu ČechGoogle Brýle aneb Každý, kdo není odpojený, je agent

Nezdravi.cz

Konec zahrádkářů v Čechách? ptá se serverPetice proti patentování přírodních potravin

euServer.cz

Řekové našli cestu z krize a EU to rozhodně není. Vydáme se stejnou cestou?Srbský prezident poslal jasný vzkaz Evropské unii a německému ministru zahraničí

ParlamentniListy.cz

Profesor financí: Nečasova vláda lže. Za průšvih může ona, jinde je lépeKdo je to vlastně ten Putna: V archivu leží vtipné nahrávky
Články autora
Průzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď
Doporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Pat Buchanan

Ron Paul

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Československo 2008 tour