reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu

Autor: Redakce | Publikováno: 8.3.2009 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

 

Petice - kratší text
My, níže podepsaní občané České republiky, vědomi si ceny a smyslu svrchovaného a samostatného českého státu, po kterém desítky generací Čechů a Moravanů marně toužily a pro který tolik našich předků nasadilo a položilo své životy, odmítáme jeho přeměnu v závislé území pod správou cizí moci tak, jak se o to část našich zákonodárců schválením Lisabonské smlouvy pokouší.
Nám, českým občanům, byla upřena možnost se k této zcela zásadní věci vyjádřit.
Proto žádáme prostřednictvím této petice prezidenta republiky, aby odložil rozhodnutí o ratifikaci do té doby, než budou mít všichni občané možnost se vyjádřit referendem stejně, jako tomu bylo u vstupu do EU.
 
Petice - podrobnější zdůvodnění
Vážený pane prezidente,
my, níže podepsaní občané České republiky, obracíme se na Vás s naléhavou žádostí, abyste nepodepisoval Lisabonskou smlouvu, pokud nebude schválena v referendu.
Lisabonská smlouva, jak je patrné již z jejího úředního názvu, mění Maastrichtskou smlouvu o Evropské unii a Římskou smlouvu o založení Evropského společenství, a to velmi podstatným způsobem. Mění i podmínky našeho vstupu do Evropské unie, schválené v referendu. Ve výsledku tak má vzniknout formálně stejná, ale fakticky zcela jiná Evropská unie než ta, do které Česká republika v roce 2003 vstoupila.
Zatímco základním programem staré Evropy bylo rozšiřování svobody jednotlivce, programem té nové je sjednocení, unifikace a jednota. Proto se mnohem více než dosud má rozhodovat hlasováním a nikoli konsensem, proto se má váha hlasů největších evropských států má zvýšit na úkor váhy hlasů států střední velikosti, jako je Česká republika, a při zachování váhy hlasů těch nejmenších členských států. Takovou více jednotnou a proto méně svobodnou Evropskou unii nechceme.
Již nyní nelze nevidět pokusy o dehonestaci či dokonce umlčování těch, kdo tomuto politickému programu jednoty oponují. To dokládají reakce některých poslanců Evropského parlamentu na Vaše vystoupení 19. února. Zjevná je i snaha vnutit irským voličům vůli evropských sjednotitelů a obejít vůli voličů všech ostatních zemí, zejména Francie a Nizozemí, kteří tento způsob evropské integrace odmítli již odmítnutím Evropské ústavy.
Lisabonská smlouva patří do první desítky smluv, které v posledních 100 letech zásadně ovlivnily další osud českého národa, počínaje smlouvou versailleskou přes mnichovskou dohodu a moskevské protokoly až po vstup do NATO a posléze i do EU. Zejména v situaci, kdy nejsilnější vládní strana není schopna se shodnout na jednotném názoru na Lisabonskou smlouvu, kdy tato smlouva začíná rozdělovat společnost a současně v situaci, kdy tato smlouva zcela mění podmínky vstupu České republiky do Evropské unie, je na místě, aby občané rozhodli přímo a neponechávali rozhodnutí na zjevně tápajících volených zástupcích.
Vy jediný, vážený pane prezidente, máte pravomoc Lisabonskou smlouvu ratifikovat. Žádáme Vás proto touto peticí, abyste tak nečinil, pokud Lisabonskou smlouvu neschválí lid v referendu podobně, jako již dříve schválil Smlouvu o Evropské unii a tím i podmínky našeho vstupu do EU.
 

 

 

 

Příloha Velikost
petice_lisabon.pdf 475.25 KB
petice_lisabon_2.pdf 421.87 KB

 

Prezidentův slib:

Článek 59 Ústavy ČR


(1) Prezident republiky složí slib do rukou předsedy Poslanecké sněmovny na společné schůzi obou komor.
(2) Slib prezidenta republiky zní: "Slibuji věrnost České republice. Slibuji, že budu zachovávat její Ústavu a zákony. Slibuji na svou čest, že svůj úřad budu zastávat v zájmu všeho lidu a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí."

 

Vyjádření prezidenta republiky u Ústavního soudu

Vážený pane předsedo, vážené soudkyně a soudci Ústavního soudu,

není a nemůže být sporu o tom, že nejen Senát Parlamentu ČR jako navrhovatel, z jehož popudu toto řízení probíhá, ale že i  prezident republiky ve svých vyjádřeních konstatovali, že návrh Lisabonské smlouvy je v rozporu s některými ustanoveními českého ústavního pořádku...Proto žádám Ústavní soud, aby konstatoval nesoulad Lisabonské smlouvy pozměňující Smlouvu o Evropské unii a Smlouvu o založení Evropského společenství, podepsané dne 13. prosince 2007, s ústavním pořádkem České republiky.

 

Doufejme, že pan prezident dostojí svému slibu!
 

 

Václav Klaus

reklama
2977 čtenářů | 40 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Brabec, 8.3.2009 19:04:10)
Odpovědět
Sem s ní - podepíši
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(antibuzik, 9.5.2009 13:48:27)
Odpovědět
www.profesof-klaus.osoba.cz jeste neco ?
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Lukáš Petřík, 8.3.2009 19:05:07)
Odpovědět
Je nutné si stáhnout arch a podepsat to fyzicky.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Jiří Kučera, 9.3.2009 11:28:19)
Odpovědět
Pane Petříku, musím se vším respektem uznat, že jakkoli většinou nesouhlasím s názory publikovanými na Vašem portálu, této iniciativy si opravdu vážím. Ne snad proto, že bych nesouhlasil s ratifikací Lisabonské smlouvy, ale proto, že svůj euroskepticismus podle všeho berete vážně. Celkem slušně tak nastavujete zrcadlo našemu panu prezidentovi, když ho touto iniciativou vyzýváte, aby do důsledku stál za tím, co verbálně deklaruje. Jsem si sice stoprocentně jistý, že pokud LS projde v Senátu a napodruhé i v Irsku, tak ji Klaus podepíše – jednoduše proto, aby si podržel prezidentský úřad a při jeho výkonu se ještě po Evropě podíval na nějakou tu státní návštěvu. Nicméně i takové iniciativy, jako je tato Vaše, ho pomáhají usvědčit z toho, že svojí euroskeptickou rétoriku používá jenom pro vlastní zviditelňování a vytváření image „provokujícího rebela“, „kacíře“, atd. Jako zkušený technolog sebeprosazování totiž dobře ví, že jedině s nějakou takovou originální značkou si ho někdo na evropské či světové úrovni i po odchodu z Hradu vůbec všimne. Proto také svoje druhé funkční období plně zasvětil budování svého mediálního obrazu a na nic jiného už nebere ohled.

Takže máte moje sympatie. Většina euroskeptiků, které znám, jsou totiž euroskeptiky jenom proto, že se kdysi dávno zamilovali do stále perfektně opáleného a vysportovaného ministra financí, a tato platonická láska jim vydržela dodnes. Vy asi nebudete ten případ.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Jiří Zahrádka, 7.5.2009 18:44:12)
Odpovědět
Je mi s podivem, že nepředpokládáte možnost, že to Klaus myslí vážně, že svým názorům věří a nepoužívá je jen účelově, k tomu, aby "byl vidět." Vždyť on je kvůli nim vysmíván - jak to jde dohromady s jeho údajnou ješitností?

Už jsem to tady psal dříve - Klaus před prezidentskou volbou řekl cosi ve smyslu, že jí nebude překážet. Byla jiná situace, nebylo irské "NE," nicméně, jestli to Irové schválí, bude to v podstatě podobná situace, jako před tou volbou. Oprávněně by mu pak třeba lidovci mohli vyčítat, že je podvedl. Já osobně jsem zásadně proti LS, to je snad jasné. Pracuji v komerční sféře, nejsem politik, a moje NE Lisabonu tedy asi není motivováno snahou jezdit na státní návštěvy. A přesto, kdybych se nacházel v situaci prezidenta Klause, tak bych byl připravený smlouvu po případném irském opravném "Ano" podepsat (sorry, Luki, nebij mě ;-) ).

V kontextu naší ústavy prezident opravdu není tvůrcem politiky (ať vnitřní nebo zahraniční), a když schválily obě komory parlamentu, vláda, navíc to vypadá, že většina občanů je pro... Je to hodně složitá situace. Na svém příkladu chci jen ukázat, že případný Klausův podpis nemusí být nutně daný jen jeho touhou užívat si nějakých politických výhod.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(V, 8.5.2009 9:39:19)
Odpovědět
Vazeny pane Zahradko, vetsinovy nazor neni zadnou zarukou spravnosti, jak mnohokrate ukazala historie. Napr. Adolf Hitler ziskal pro svuj "socialismus" v referendu neuveritelnych 85% hlasu, a presto to bylo totalne spatne. Podobne omyly verejnosti vedly ke vzniku dalsich levicovych statu, jejichz pokusy o nesmyslny "socialismus" se vzdy a vsude se zeleznou pravidelnosti zhroutily. Jestlize ma pan prezident pravo dokument podepsat i nepodepsat, muze ho pouzivat podle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi. Osobne bych doporucoval, aby LS nepodepsal, protoze ji povazuji za smrtici dokument pro nasi vlast (nikoli nepodobny Mnichovske dohode).

Nezapomente, ze LS m.j. zbavi CR branit se proti imigracni politice z kolonii nekterych evropskych statu, ktera uz dnes plodi nezvladnutelne problemy (nasili, poulicni teror, drancovani, vrazdy nazorovych odpurcu islamu, zharstvi, znasilnovani atd.)...
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(roman, 8.5.2009 19:29:52)
Odpovědět
Ale to je prece demokracie, ze zvitezi vetsinovy nazor, nezavisle na tom, jestli je spravny. Klaus zatim jeste neni monarcha, aby to mohl ignorovat. I kdyz vyzdoba nekterych clanku zde naznacuje, ze by to mnozi privitali. Myslim, ze fotografie moudreho prezidenta by mely byt doplneny nekterymi pikantnejsimi ( prevazne s mladymi blondynami..), aby si ctenar nedelal zbytecne iluze.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Felix, 9.5.2009 16:20:36)
Odpovědět
To je sice pravda u numerické demokracie, která je však vlastně ochlokracií - k tomu třeba směřuje přímá volba presidenta. Ochlokracií jsou vážně nakaženy např. i USA. Ale demokracií jsou různé druhy.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(plašmuška, 11.5.2009 21:01:50)
Odpovědět
Většinový názor delegovaný parlamemtem a senátem, je podvod na voličích. Nejméně 40% voličů ODS volilo tuto stranu právě z důvodů, že zachovají suverenitu státu,TAK TO MĚLI PROGRAMOVÉM PROHLÁŠENÍ. tak jakýpak většinový názor? Nejnovější průzkumy důvěryhodnosti politiků vede absolutně z 65% prezident VK. Kromě toho vláda padla, takže jaký měla mandát nechat rozhodovat o tak důležité věci jako je suverenita státu! Evropské komisářství,to jsou ty pelíšky, mějaká ČR je jim ukradená. Klaus je skála, jediný vědom si odpovědnosti za tuto zemi.
http://www.bobosikova.cz/
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(janko, 9.3.2009 15:12:04)
Odpovědět
Tak trochu mi to připomíná dopis 99 pragováků z roku 1968. Ti byli také znepokojeni situací u nás a žádali pomoc ..... tehdy internacionální.
Kdo přijede teď .... snad Irové.Nechám se překvapit kam až tato situace dospjeje.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(L.P., 9.3.2009 16:19:21)
Odpovědět
S internacionální pomocí jezdí Poetering na Hrad.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(L.P., 9.3.2009 16:33:57)
Odpovědět
Pane Kučero, díky za poklonu. Ano, opravdu vše, co dělám, myslím vážně. A s tím podpisem se uvidí. Já věřím tomu, že to prezident nepodepíše. Nepředpokládám, že se p. prezident chce zapsat do historie jako člověk, který zradil svou zemi. Kdyby to podepsal, zachoval by se stejně, jako se ve svých funkcích zachovali ministři, premiér a někteří poslanci. Všichni měli pravomoc to potopit, a neučinili tak. Prezident má stejnou možnost jako oni potopit to a pokud to podepíše, zachová se stejně jako oni a bude jejich spoluviníkem.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Felix, 9.5.2009 16:16:06)
Odpovědět
On ten zápis do historie je zajímavý. Masaryk byl zapsán do historie až do převratu v1989, apk už to začalao být mnoha lidem srdečně jedno, co byl. No ale teď - např. zásluhou prof. Kalvody se ukazuje, že ten zápis do historie vypadá jinak.
U Beneše se už dávno říkalo, že se dvakrát zaloužil o stát - jednou o německý pak o sovětský, ale taky až te´d to leze všechno ven. (Masaryk se zasloužil o ten sovětšký - a to víc, než Beneš.)
Zápis do historie u "lidu" tedy vypadá často jinak, než zápis do hisoorie u Věčného.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Jiří Zahrádka, 7.5.2009 18:48:48)
Odpovědět
Snaživé petice "Jsme pro evropskou ústavu" apod. Vám unikly? Fotografie eurosvazačky s cedulí "Hlasujte pro Lisabon. Nechci být na periferii" (nebo jak to tam přesně bylo), to Vám nepřipomíná 50. léta?

Jediná správná cesta... (protože když se hlasuje jinak, musí se udělat reparát) - fakt si nevzpomínáte na toto heslo z dob socialismu? Nepřipomíná Vám naopak eurofilní aktivity dnešní doby?
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Dan, 8.5.2009 15:28:05)
Odpovědět
stále stejně hloupé argumenty, které Jiří nikam nevedou... jenom z Vás činní denagoga...

Svazáci se připravovovali na vstup do jedinné vládnoucí strany, ksč.. bylo to kumintsická mládež..

Mimochodem jeden z nejhorlivějších svazáků byl podle očitých svědků právě Václav Klaus.

Můžete nám sdělit, která že to je dnes ta vládnoucí strana, když tu plácáte o svazácích současnosti a jejich podobě s těmi komunistickými mládežníky, jakým byl i Václav Klaus ???
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Jiří Zahrádka, 11.5.2009 9:58:53)
Odpovědět
Ne. V ČSSR nebyla jedna strana - bylo tady několik stran, sdružených v Národní frontě. Ale byla zakotvena vedoucí úloha KSČ, ty ostatní strany byly jen maska.

Jenže i dnes máme vedoucí úlohu europeistické, politicky "korektní" myšlenky, nařízení o financování politických stran na evropské úrovni je šito na tělo Evropské lidové straně a evropským socialistům, tedy dvěma stranám, které jsou stejně eurofilní, ač se hraje na to, že jde o levici a pravici.

Shoda je v huráakcích, v upřednostnění hulákajícího davu před obsahem, věcností, pravdou.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Dan, 13.5.2009 13:53:26)
Odpovědět
Byla pouze jedinná vládnoucí strana a nemotejte dotoho tu uměle vytvořenou národní frontu, vládly jen a pouze komunisté.

Děkuji za 2. půlku odpovědi, žádná obdobná jedinná strana neexistuje, vládnou tu liberálové, tu socialisté, s podporou komoušů či naopak konzervativců.

Tedy nic podobného min. době
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Felix, 10.5.2009 13:58:47)
Odpovědět
Vážený pane Dane,
ptáte se, co je dnes ta Národní fronta. Právě jsem se dočetl toto:
"Kasal s lidovci: Pane prezidente, podepište!"
Jako před únorem, jako před únorem.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Dan, 13.5.2009 13:50:45)
Odpovědět
Ne, neptal jsem se na žádnou národní frontu, to jste si vymyslel, ptal jsem se, která že to je ta dnešní KSČ, protože svazáci byli adepty na vstup do KSČ, komunističtí mládežníci a mimochodem, existují vč. pionýrů dodnes.

To jsou prostě demagogická srovnávání, zcela nesmyslná a zcestná.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Felix, 9.5.2009 16:29:39)
Odpovědět
50. léta to určitě ještě nejsou, je to analogické období mezi lety 43 a 48, kdy Beneš klestil cestu Gottwaldovi. Která je to dnes ta Národní fronta? O tom můj komentář dole - Paroubek propaguje Topolánka. Ještě bych dodal, proč tato léta nejsou lety padesátými: Protože tu ještě může být tento web. Ten by v letech 43 až 48 taky mohl být. Taky prot, že v říšském parlamentu pustí ke slovu Poláka, který mluví proti upřednostňování homoušů. Sál se sice z poloviny vyprázdní, ale nechají ho ještě mluvit. Dělají si z něho srandu, ale nezavřou ho. To přijde časem, pokud Klaus a jemu podobní prohrajou. Ještě si všimněme srovnání Klause a Honzy Masaryka. Poslední říkal, že mu bude potěšením vládnout s komunisty, i když s nimi nesouhlasí. Zdá se, že Klaus je poučen, protože takovou kolaboraci nedělá, ba odvarcí se od ní stále víc.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Juras, 8.5.2009 0:18:14)
Odpovědět
A ty mi tak trochu připomínáš rudý právo. Bez argumentu jenom zostouzet, zesměšňovat a očerňovat. Cos tím blábolem chtěl vůbec říct?
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Jan H., 8.5.2009 9:43:32)
Odpovědět
Ukolem medii je informovat o faktech, nikoli o presvedcovat o tom, ci onom.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Felix, 9.5.2009 16:38:10)
Odpovědět
Což je potřeba upřesnit, protože třeba česká média informují o faktech. Ale o jakých?
***
9.5. 15:40 Lobbing jako 81. volná živnost. ČSSD předložila návrh zákona
9.5. 14:56 Kapitán Realu Raúl odmítl nabídku Manchesteru City
9.5. 14:51 Špičkový spurter Boonen měl opět pozitivní test na kokain
9.5. 14:41 Miliardář Buffett jenom nevydělává. Učí hrát na ukulele
9.5. 14:03 Revoluce v platech českých europoslanců. Dostanou dvakrát víc
9.5. 13:08 Investoři si oddechli. Testy dopadly dobře a burzy rostou
9.5. 13:02 Čejka vede na golfovém Players po dvou dnech s dvoubodovým náskokem
9.5. 12:46 Pittsburgh vyrovnal stav série, Carolina je krok od finále konference
9.5. 12:32 Čeští Romové předstihli dokonce Iráčany. Kanada se začíná bránit
***
Už to, který fakt médium považuje za důležitý, je věcí jeho názoru. Mně se zdá, že médium musí vždy něčemu fandit, něco přehlížet. Máte pravdu v tom, že médium by mělo stát v pravdě, tj. i výběr faktů by měl pravdivě zrcadlit to, co je objektivně důležité. Myslím si, že žádné větší médium v této zemi to nedělá. Vlastně to nedělalo ani v tom období 43 až 48.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Petr Vilím, 12.5.2009 15:47:35)
Odpovědět
Správný tah od prezidenta nechce ČR dostat do područí jiných států, jak se to povedlo již mnohým z jeho předchůdců v dějinách.
Nesouhlasím s tím velebením EU, do které jsme vstupovali, ale...
(Jakub Malinovský, 11.5.2009 15:31:31)
Odpovědět
Sice nesouhlasím s tím velebením EU, do které jsme vstupovali, ale jinak souhlas s tím, že Lisabonská smlouva ještě zhoršuje stávající postavení.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Josef, 10.5.2009 14:27:06)
Odpovědět
Jestli ma prezident pravomoc smlouvu nepodepsat, tak at ji nepodepisuje ! Problem s vetsinovou volbou v tomto pripade by se jednalo o volbu spise z neznalosti. Nechapu jak obcane, kteri jsou pro podepsani smlouvy mohou zadat dalsi vrstvu byrokracie nad sebou a mysli si, ze je to nebude nic stat. Neznaji do ceho lezou a sve sousedy znaji pouze z turistickych zajezdu a nevedi, co se deje v techto statech vnitropoliticky napriklad v Recku, Spanelsku nebo Anglii, se domorodci ve velkych mestech uz citi byt ve vlastni zemi cizincema. K tomu je dosti nepochopitelne se spolcovat se staty, ve kterych ekonomie kompletne kolapsuji a budou potrebovat financni pomoc z venci a jestli si nekdo mysli, ze z Bruselu prijde vice penez nez z Prahy, tak je vedle jak ta jedle. Ja byt prezidentem bych smlouvu nepodepsal uz z moralnich duvodu, protoze bych nechtel, aby moje jmeno bylo spojeno se stratou suverenity milionu spoluobcanu, radeji bych odstoupil. A za druhe pro mene chapajici zde plati prislovi, ze puska, manzelka a penezenka se nikomu nepujcuji! Posilat penize do Bruselu do spolecne kasy je najivita. V tomto pripade radeji neprijimat LS ma prezident pravdu, jako ma pravdu v pripade histerie s globalnim oteplovanim. Al Gore na podvodu globalniho oteplovani si uz naplnil kapsy v hodnote 100 milionu dolaru a to od roku 2000!

"Global Warming Hoax Has Filled Al Gore's Pockets To The Tune Of $100 Million In Last 8 Years Alone".

http://politikditto.blogspot.com/2009/04/global-warming-hoax-has-filled-al-gores.html
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Jiří Zahrádka, 11.5.2009 15:04:15)
Odpovědět
A to je prave ten pech, ze lidi se selskym rozumem, jako Ty, odjeli pryc z CR. Zbyla tady spousta nicek, ktery chtej byt jen v hlavnim proudu...

Znas me, jsem proti Lisabonu, ale Klausova pozice je slozitejsi. On to pred prezidentskou volnou rek tak nejak jako ze nebude delat problemy. I kdyz to jeste bylo pred irskym odmitnutim, takze ted se zmenila situace. Ale jestli se Irove zase sklonej pred diktatem a "opravi" se v tradicnim "opravnem" referendu, tak si myslim, ze je pro Klause problem to nepodepsat.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Felix, 10.5.2009 14:24:03)
Odpovědět
Na http://vpravo.blog.cz/0905/kdu-csl-jde-do-voleb#comment56816263 jsou zajímavé informace, které jsem doplnil tímto komentářem:
"Které politické strany se staly v roce 1945 členy Národní fronty
* Komunistická strana Československa
* Československá strana národně socialistická
* Československá strana lidová
* Československá sociální demokracie
* Komunistická strana Slovenska"
"Nekomunističtí členové Národní fronty teprve až na podzim 1947 pochopili, že hra na demokracii pomalu končí"
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Felix, 10.5.2009 13:45:39)
Odpovědět
Je pravda, že vliv Ruska roste. Ale to je právě důsledek rozpadu hodnot ve státech celé Evropy a Lisabonská smlouva k rozpadu těchto hodnot přispěje masivně. Jejím přijetím dále velmi vzroste moc Ruska. Do svědomí hlasatelů Lisabonu vždy nevidíme, ale dá se předpokládat, že mnozí z nich právě proto, aby moc Ruska narostla, smlouvu fedrují. Znalci by jistě našli i mnoho příkladů, kde není třeba číst ve svědomí, ale kde to je vidět a slyšet.
Třeba u Tupouše naopak nepředpokládám, že by si přál vzrůst moci Ruska, u takových je to jen demagogie (zloděj křičí: chyťte zloděje), ale výsledek je týž: i on takto mocně přispívá k vzrůstu moci Ruska. Jinak on osobně s tím začal v ložnici. V politice se jen zjevuje a pokračuje jeho osobní mravní život: coming out.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(jh, 10.5.2009 10:13:00)
Odpovědět
Argumentů pro i proti (hlavně těch pro) LS šla celá plejáda.
Jeden jsem nezaznamenal.
Můj známý mi vytkl, že k odmítnutí LS bych ji potřeboval především znát, studovat...?!
Opáčil jsem, že tato povinnost je v první řadě na straně těch, kdo ji schvalují - schvalovat něco, čemu nerozumím, už to samé je myšlenkový lapsus.
Odmítavou pozici obhajuje minimálně psychologie, která učí, že odmítáme něco, co neznáme,co je nám cizí a (dodávám) cizorodé.
Známý namítl, že má také strach - ale z rostoucího vlivu Ruska. Proto podporuje LS
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(ann48.cz, 9.5.2009 23:23:56)
Odpovědět
Všimáte si , vážení, jak pracují veřejnoprávní media? O petici pro Lisabon. smlouvu se dovídáme, kdo důležitý a známý ji podepsal, viz p. Holubová aspol, ale že běží výzva ne-Lisabonu, o tom média cudně mlčí. Když bylo hlasování o LS v Senátu, kdo dostal na Čt24 slovo? Z devadesáti procent si pozvali ty, co jsou pro LS, ale oponentům zbylo asi deset procent, jestli vůbec tolik. Nebo o Dělnické straně slyšíme pořád, kdosi ji zdarma dělá soustavně reklamu, ale slyšíme třeba o Straně svobodných občanů, Libertas, straně p. Bobošíkové a podobně? Ne, o těch se mlčí. Vůbec nejsem spokojená, jak pracuje zpravodajství v ČT a k tomu si ji povinně musím platit. Z1 pracuje lépe, myslím tím diskuse na tétostanici. Jsou méně zaujatí a více nestraní.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Evropan Jirka, 10.5.2009 9:51:17)
Odpovědět
Mimochodem - vidíte tu "veřejněprávnost"? A když jsem si o tom s několika podobně smýšlejícími dovolil pípnout (v tom smyslu, že je to naprostá pitomost, že "veřejněprávní" média zákonitě skončí jako hlásná trouba ekopolitkorektmultikulti gangsterů), byli jsme umravňováni, že jako ten trh v téhle oblasti nefunguje, že teda jako ta veřejněprávní média jsou nezastupitelná atd.atd.
Uplynulo pár let, a už tady slyším, že diskuse na soukromé televizi (která navíc působí, jako všechny soukromé televize, v podmínkách nekalé a nerovné soutěže) jsou objektivněší.
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Jiří Zahrádka, 11.5.2009 11:15:43)
Odpovědět
ČT je samozřejmě naprosto nestoudná. Čistá, nezaujatá, faktografická objektivita tam podle mě dlouhodobě není. Osobně bych byl pro 1 - 2 "veřejnoprávní" kanály, i když nevím, jak zaručit fakticitu. Co je ale šílené - jak se množství jejich kanálů rozšiřuje, navíc např. ČT4 - Sport je kanál, který je zaměřen na typicky komerční sféru. Je to nestoudnost.

Musím ale bohužel říct, že mi Z1 nepřipadá moc odlišná. Mě právě spíš napadlo, proč soukromý kanál neláká udělat nějaké opravdu jiné zpravodajství. Řekl bych, že jsou překvapivě stejní, jako ostatní mainstream. Jen forma je možná lepší, ale obsah... Chtělo by to založit tady nějakou konzervativní stanici (OK, pro Vás bychom udělali libertariánské okénko někdy mimo hlavní vysílací čas ;-)) ).
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Evropan Jirka, 11.5.2009 11:47:16)
Odpovědět
Tak dobrá, viděl jste v neděli Bobošíkovou proti Falbrovi na Primě? Umíte si vůbec něco takového představit ve "veřejněprávním" médiu?
Re: Petice s žádostí, aby prezident nepodepsal Lisabonskou smlouvu
(Jiří Zahrádka, 11.5.2009 14:59:20)
Odpovědět
Neviděl jsem to a teď je mi líto, že mi duel zrovna těchhle dvou lidí unikl...

Šimůnka ale považuji za celkem dobrého (relativně ;-)...)
Petice proti nynejsi LS bych podepsal
(Exulant, 9.5.2009 15:21:41)
Odpovědět
Klause v lasce nijak nemam, ale ziskal si me sympatie svym postojem proti oteplovani planety a proti LS. Pokud bude LS v dnesni podobe tak se mate na co tesit. O zmenach a dodatcich se da diskutovat, coz ale Brusel rozhodne v umyslu nema. Nevidim moc vychodisko v referendu, protoze vestina lidi stejne LS cist nebude a da na emoce.
Re: Petice proti nynejsi LS bych podepsal
(Jarka, 11.5.2009 21:18:29)
Odpovědět
Dnes jen krátce po koncertu ze svou známou, bývalou učitelku v.v., pravidelně sleduje seriály, chodí do knihovnydo divadla, na koncerty. Ťukla jsem na LS. No to ji nechává úplně klidnou, ale když jsem ji naťukla pár věci zděsila se byla pobouřena. Proč nám o tom nic neřekli, zuřivě křičela, no a tak je to s ostatními, Ti starší nezastupitelná soc skupina nedisponuje internetem, neví nic,žádná diskuse, ráno se vzbudíme a máme tady to co jsme měli před 89 roke,. Dvě vlajky, dvě hymny a běda kdo nebude skandovat A´t žije...
Kdo je kdo? - Koncert pro mirak - Anticharta č. 2
(Felix, 9.5.2009 14:29:43)
Odpovědět
OLYMPIC, NO NAME, Tereza Kerndlová, Láďa Kerndl, Aleš Brichta, ARGEMA, DOGA, Helena Zeťová, Láďa Křížek, Pavel Šporcl, RANGERS, Legendy se vrací, Bára Zemanová, Eva Pilarová, Richard Tesařík, Vlasta Horváth, Jiří Zonyga, Zdeněk Vrba, Josef Náhlovský, Beata Rajská, prof. Ak. mal. Boris Jirků, Martin Štěpánek, prof. PhDr. Petr Weiss, PhD., Daniela Šinkorová, Antonín Panenka, Filip Renč, Václav Pech jr.
***
Jenom dodávám, že na internetu jsou fotokopie seznamů Anticharty č. 1, ale zatím se nanašel nikdo, kdo by je přepsal, aby se v nich dalo listovat. Bylo by to potřeba dřív, než se nám rozroste Anticharta č. 2. Vše tak ryhcle utíká. Najde se někdo?
Tak jsem se po dost dlouhé době podíval, co píšou socialisti. Je to pekelná sranda pekelníků, ale kdo jsou ti pekelníci? - kdyby to nebylo tak vážné. Na Paroubkových novinky.cz je velký poutač na http://www.promirka.cz/, koncert na oslavu vítězství Topolánkových socialistů v našem Senátu. Antichartu podpoří zdarma řada umělců. Topolánek na těchto stránkách píše, prosím Vás, polkněte a nezvracejte: Řeněme socialistům, co si myslíme o jejich STRAŠENÍ! Radši přemýšlejte, kdo jsou ti socialisti, jestli je to Paroubek, nebo Topolánek, nebo jen umělé strašidlo, proti kterému oba jakoby bojují. Na Paroubkových novinkách.cz je dále titulek: "Topolánek bodoval, prezident musí podepsat, píše se v zahraničí o Lisabonu." Teď jsem se zase díval, Paroubek už na koncert pro Mirka neláká, ale zase tam je, že podporují zelené úvery a ekologická řešení. Takže zase nevím, zda chlap s gulama nebude podle návodu džamilů v posteli pro Bursíka větším potěšením, než Jacqusová.