reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Doživotí pro pedofilního vraha? Měl dostat špagát!

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 13.3.2009 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

 

Homosexuální pedofilní vrah devítiletého Jakuba Antonín Novák dostal za svůj odporný čin doživotí. Má taková zrůda právo na život?
 
Pseudohumanisté se budou ohánět tím, že nelze zavést institut hrdelního práva, protože by mohlo dojít k justičnímu omylu. Další pseudohumanisté budou poukazovat na to, že za svůj čin Antonín Novák de facto nemůže, protože je nemocný a nezaslouží si nejvyšší trest, protože jsme přeci ti humánní, kteří v prvé řadě ctí lidský život, byť by to byl život nebezpečného vraha a násilníka.
 
Najdou se i další pseudohumanisté, kteří budou namítat, že trest smrti je barbarský čin, jiní zase, že stále existuje šance na převýchovu a podobně a ještě jiní buou poukazovat na to, že pokud by existoval trest smrti, tak by se zločinci nerozpakovali vzít s sebou při zatýkání klidně i několik dalších lidí. Takoví lidé budou na svém postoji trvat, pokud se nestane nějaký takový čin v jejich nejbližším okolí. Pak se z nich mžikem oka stanou ti nejzarputilejší bojovníci za obnovu trestu smrti.
 
Antonín Novák byl již čtyřikrát odsouzen za pohlavní zneužívání. Odborníci vydali posudek, v němž vraha označují za neschopného nápravy. Policie zcela jasně Antonína Nováka usvědčila ze spáchání vraždy a Novák se k tomu přiznal. Sám obhájce prohlásil, že kdyby existoval trest smrti, jeho mandant by ho zcela určitě dostal.
 
Malý Jakub si šel loni 4. května hrát do parku. Jeho budoucí vrah jej odtamtud odlákal na nedalekou ubytovnu, kde ho znásilnil a poté místo slíbeného návratu domů jej odvedl za město, kde ho zavraždil. V momentě, kdy Jakubova matka ohlásila policii Jakubovo zmizení, byl již malý chlapec po smrti.
Má vůbec smysl, aby takovéto lidské zrůdy dál existovaly a společnost ať už naše nebo slovenská (pop vyhoštění si bude trest odpykávat v své domovině) takovýto lidský odpad živit a platit jeho ostrahu?
 
Antonín Novák si dle mého názoru nezaslouží žít. Je možné, že ve vězení dlouho nepřežije. Pedofilní vrahy nemají rádi ani jiní vrazi, natož dozorci. Je možné, že se mu zanedlouho stane nějaká smrtelná nehoda.
Nedávno vysílala televize reportáž ze zhruba dvacet let staré vraždy, která se stala nedaleko mého tehdejšího bydliště a otce zavražděné mladé ženy, pana Pražáka, jsem znal od vidění. Pachatel tehdy dívku znásilnil, brutálně zavraždil a ještě navíc zohavil. Nyní už je opět běhá na svobodě.
 
Neříkám, že není možnost převýchovy, nicméně brutální vraždy spojené se sexuálním násilím, notabene na malých dětech jsou něčím tak odporným a nechutným, že si nic jiného než nejvyšší trest nezasluhují. Stejně tak sérioví vrazi, jakými jsou například Stodolovi.
 
Jistě, může to někomu připadat barbarské volat po krvi pachatelů, může říkat, jak je to nehumánní řídit se heslem oko za oko, zub za zub, nicméně jsou případy, kdy je takový trest žádoucí. Pedofilní sexuální vrah Antonín Novák takovým případem je.
 
Můj názor je takový, že trest smrti by měl existovat ve zvláště zavrženíhodných brutálních vražd, zejména u malých dětí navíc spojených se sexuálním násilím. Musí jít o případ, kdy je viník nezpochybnitelně usvědčen. Možná opět nastal čas začít diskutovat nad znovuzavedením trestu smrti. Takovéto případy po jeho znovuzavedení přímo volají.
 
 

reklama
1290 čtenářů | 13 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


nehumannost?
(jihočech, 13.3.2009 1:34:01)
Odpovědět
Proč skoro všichni podléhají dojmu, že zásada oko za oko je nehumánní? Naopak! Toto jednoduché sousloví symbolizuje přiměřenost trestu- tedy potrestat vraha, a nikoli vyhladit vrahovu rodinu. Židé byli jedni z mála, kteří přeťali circulus vitiosus začínající ukradeným kuřetem a končící vyvražděním celého klanu. Výše zmíněný Novák CHLADNOKREVNĚ a UVÁŽLIVĚ zavraždil malého chlapce a stejně chladnokrevně a uvážlivě by měl být sprovozen ze světa. Nechť jeho duše spočine v božích rukou a ten ať rozhodne o jejím osudu.
Re: nehumannost?
(Jan Šílený, 13.3.2009 13:31:20)
Odpovědět
Jistě, já to také tak chápu. Musíme si ale uvědomit, že čechové jsou národem tzv. ateistickým. To v zásadě znamená, že jsou „věřící něčemu jinému". Věří, že Bůh není. Takže nemají nejmenší potuchy o pravém významu.
Ono slavné „oko za oko“ je zmiňováno v Bibli 4x. Třikrát ve Starém zákoně. Dt 19,21 „a neslituje se oko tvé, život za život, oko za oko, zub za zub, ruka za ruku, noha za nohu“, Ex 21,24 „oko za oko, zub za zub, ruka za ruku, noha za nohu“, Lv 24,20 „zlámání za zlámání, oko za oko, zub za zub“. Je to v podstatě nějaký občanský zákoník sepsaný pár srozumitelnými větami. Rozlišuje neúmyslné zabití, chladnokrevnou vraždu, způsobení újmy na zdraví, poškození majetku, dokonce ochranu „pachatele“ před mstou příbuzných atd. Tedy jak říkáte, znamená to, že když někomu zabiju dobytče, mám mu ho nahradit, nikoliv pachatele propíchnout pilníkem. Teprve po vynálezu právníků se z toho udělal guláš, ve kterém se nikdo nevyzná. Aby se na tom dalo vydělat. A hlavně, aby nikdo z těch, kteří nás silou donutili trpně snášet příkoří, nebyli postižitelní. (Myslím politiky, policajty, soudce, právníky a podobnou havěť). To je jasné. Kdo chce, podklady si najde, buďto porozumí či nikoliv.
Ale k tomu Novákovi. Byl několikrát (snad 5x) za stejné zločiny odsouzen, léčen a dle odborníků vyléčen. Měl se podrobit jakémusi dohledu, brát léky a nechytat malé chlapce. Nic z toho nedodržel. To je divný, co. Nějaký ten jeho kurátor či co to oznámil policajtům. Ti šli k němu domů, že ho jako odvedou - ale považte, on tam nebyl. Tím to pro ně skončilo. (Klasika nejen na Slovensku, že).
Takže vyhlásili po Novákovi nějaký to pátrání. Jenomže jaksi tak nějak zapomenuli bratři Slováci napsat, že jde o pedofila. Čeští fízli se teď holedbají, že kdyby v onom mezinárodním zatykači tato skutečnost uvedena byla, měli by ho do pěti minut. No, určitě se najdou i tací, kteří jim to uvěří.
A nyní se ptám, milý jihočechu, nikoliv Vás, alébrž těch volajících po provaze - jste si skutečně jisti, že ten provaz v rámci ateisty zprofanovaného „oko za oko“ by zasloužil jenom ten Novák? V oné zcestné logice by bylo spravedlivým trestem pro Nováka, kdyby ho nejdříve Langer znásilnil, potom umlátil. Nebo snad podle Lisabonské smlouvy by tak měl učinit Barosso? Nebo tyto kompetence přináležejí Ficovi, či slovenskému ministerstvu "spravedlnosti“?
Re: Doživotí pro pedofilního vraha? Měl dostat špagát!
(Miloš, 13.3.2009 5:49:10)
Odpovědět
Pseudohumanisté a jiní pomatenci se absurdně zabývají hlavně právy pachatelů a oběti hrůzných činů je v podstatě nezajímají.Podobně se chová naše neschopná a zkorumpovaná justice,směšné tresty za vraždy jsou doslova výsměchem obětem,které měly také přece právo na život.Jednoznačně by se měl obnovit trest smrti,většina obyvatel by byla pro,ale naši zákonodárci názory lidí neposlouchají,natož aby v tomto směru udělali něco sami.
Re: Doživotí pro pedofilního vraha? Měl dostat špagát!
(jh, 13.3.2009 7:58:38)
Odpovědět
možná by k prosazení trestu smrti stačil kompromis "3x a dost".
Je dosti humánní a je to také definitivum.
Re: Doživotí pro pedofilního vraha? Měl dostat špagát!
(takyřešení, 13.3.2009 8:05:36)
Odpovědět
Já bych všechny podobné "týpky" poslal na 3 měsíce do lázní - třeba Karlových Varů a potom bych jejich tělíčka nechal rozbrat na náhradní díla pro potřebné lidi... ať mají příležitost být alespoň jedenkrát v životě užiteční. Stále je sposta lidí, co čeká na ledviny, játra, srdce a nějakej jinej pajšl...
Re: Doživotí pro pedofilního vraha? Měl dostat špagát!
(silva, 13.3.2009 10:10:04)
Odpovědět
Dobry nápad mal ten pan čo chce z nich zobrat zdravé orgány.a trest smrti by mal byt prečo ho máme živit zadarmo.Peniaze jeho a z jeho majetku by mali byt dané rodičom poškodeních.nech s nimi naložia podla svojho usudku či daju na charitu,utulek,atd.A zbytočne sa naše peniaze vyhadzuju na ich odvolania.Nato by nemali by uz odsudení mat právo hlavne vrahovia.Tak sudy sa len hraju s vecou čo je nad slkom jasná.
Re: Doživotí pro pedofilního vraha? Měl dostat špagát!
(Eva, 13.3.2009 8:44:48)
Odpovědět
Souhlasím. Pro tyto netvory není místo na zemi. Ani kastrace, ani nic jiné jim nepomůže. Ti, kdo horlí za jejich právo na život v lidské společnosti jsou zřejmě také v hlubokém nitru sami se sebou v rozpoložení... nemohou mít čisté svědomí. Jsem matka a neváhala bych ani minutu netvora, který by ublížil mým synům, sprovodit ze světa. Měl dostat špagát!
Re: Doživotí pro pedofilního vraha? Měl dostat špagát!
(hm, 13.3.2009 9:56:20)
Odpovědět
Velmi emotivni clanek, spise vykrik, ocenil bych, kdyby autor na uvedene otazky uvedl take nejake vice racionalni protiargumenty. Takhle ma jeho clanek hodnotu hospodskeho porvavani :(

"Najdou se i další pseudohumanisté, kteří budou namítat, že trest smrti je barbarský čin, jiní zase, že stále existuje šance na převýchovu a podobně a ještě jiní buou poukazovat na to, že pokud by existoval trest smrti, tak by se zločinci nerozpakovali vzít s sebou při zatýkání klidně i několik dalších lidí. Takoví lidé budou na svém postoji trvat, pokud se nestane nějaký takový čin v jejich nejbližším okolí. Pak se z nich mžikem oka stanou ti nejzarputilejší bojovníci za obnovu trestu smrti."
Re: Doživotí pro pedofilního vraha? Měl dostat špagát!
(Jan Zeman, 14.3.2009 0:57:40)
Odpovědět
Myslím si, že ke zrušeení trestu smrti došlo proto, že byl výrazně zneužíván pro trestání retribučních a politických deliktů. U nás například jen 18% trestů smrti od vzniku republiky bylo vykonáno za skutečně kriminální delikty. Zbytek byl vykonán za okupace a za komunistů za delikty retribuční a politické. Tak se trest smrti zakázal úplně a takříkajíc se s vaničkou vylilo i dítě - v některých případech jako v tomto skoro doslova.
Podíváme-li se na průzkumy veřejného mínění, zjistíme, že stále výrazně nadpoloviční většina lidí je pro znovuzavedení trestu smrti. Průzkumy se ale nedělají podrobně, anýbrž paušálně a proto z nich není jasné, za jaké delikty by si lidé trest smrti opravdu přáli znovuzavést. Osobně si myslím, že vše nasvědčuje právě tomu, že horkými kandidáty na trest smrti z hlediska veřejnosti by byli právě brutální sexuální vrazi, které jak se odborníci shodují jen opravdu velmi zřídkakdy lze napravit. Jako odborník v této oblasti bych dokonce řekl, že jejich napravení je výrazně méně pravděpodobné než například u politických vrahů a teroristů - a to z principielních důvodů výrazně rozdílné a těžko přístupné etiologie osobnostní poruchy, která je u sexuálních vrahů přítomna.
Čemu se ale divím nyní je jeden zajímavý aspekt Lisabonské smlouvy, o kterém se mluví v Německu, ale u nás jakoby byl tabu: Novelizovaná SEU předpokládá ve svém čl. 6 odst. 2., že EU přistoupí k Evropské úmluvě o ochraně lidských práv a základních svobod (EÚLP). To by paradoxně otevřelo cestu k znovuzavedení trestu smrti na úrovni EU - a to za retribuční delikty pod protokolu 6 odst. 2 EÚLP a k legalizaci zabití při potlačování politických nepokojů podle čl. 2 odst. 2/c EÚLP.
Trest smrti zakázaný pro zneužívání při trestání retribučních a politických deliktů se tedy vyhozen dveřmi vrací oknem, EU se tím ve výkladovém protokolu k tzv. Evropské listině práv ani moc netají. Co je na tom zvlášť zajímavé, že se takto pokouší EU znovuotevřít cestu k povolení trestu smrti právě za delikty, kvůli kterým byl trest smrti původně zakázán, neboť byl v této souvislosti masivně zneužíván. Nicméně kriminálních deliktů jako jsou právě brutální sexuální vraždy - pro které si podle mého názoru veřejnost nejspíše jedině přeje znovuzavést trest smrti - by se to samozřejmě nedotklo a sexuální vrazi by dále proti trestu smrti byli imunní - zatímco by se klidně mohlo stát, že by vás beztrestně zabili na protiunijní demonstraci, nebo byste dostali trest smrti za dezerci z případné evropské armády.
Tuto věc považuji za klasickou euroabsurditu - a už kvůli ní by u nás neměla být schválena Lisabonská smlouva, protože převažující právní výklad z vícerých nálezů Ústavního soudu u nás znovuzavedení trestu smrti za retribuční delikty navždy vylučuje a má to i další široké souvislosti, neboť tato "skrytá vada" Lisabonské smlouvy je zřejmě ve flagrantním rozporu s platným mezinárodním právem.
Re: Doživotí pro pedofilního vraha? Měl dostat špagát!
(Michal, 15.3.2009 2:28:46)
Odpovědět
Jestli je to pravda, tak je to docela mazec. Chtělo by o tom napsat podrobný článek a předložit důkazy a "pohnat to k vyšším místům"
Re: Doživotí pro pedofilního vraha? Měl dostat špagát!
(Jan Zeman, 15.3.2009 12:50:58)
Odpovědět
Nojo, ale to by to musel někdo chtít po ústavním soudu, aby tu smlouvu pořádně projednal, ne že se budou zabejvat, ne že se budou zabejvat osmi článkama z více než 500, co jich má LS. Proto jsem také napsal tenhle článek:
http://www.euportal.cz/Articles/4203-proc-prezident-nemuze-ratifikovat-lisabonskou-smlouvu.aspx
V Senátu vědí, že existuje, ale zatím to vypadá na mrtvýho brouka...
Re: Doživotí pro pedofilního vraha? Měl dostat špagát!
(Michal Kretschmer, 16.3.2009 21:15:53)
Odpovědět
Souhlasím s trestem smrti pro tohoto vraha. Byl bych ještě přísnější. Za nevyprovokované znásilnění (tj. oběť nikterak pachatele sexuálně nepodněcovala) by měl být možnýtrest smrti ať už to oběť přežije nebo ne, zejména při opakovaném činu.
Re: Doživotí pro pedofilního vraha? Měl dostat špagát!
(silva, 13.3.2009 10:24:57)
Odpovědět
Humanitu v tomto prípade a j v iních si strčme do r... My nežijeme pre humanitu.Nam nikdo nedá,len bere a na nas poctivých se.. V týchto prípadoch ma rodič právo rozhodovat čo bude s nim ne dajaky neznámi sudca čo nemá vcítenie do tej věci-a je od stola nestala sa im ta príhoda.A mimochodom zo spoločnosti by mali vymyzat take prípadi nie ich rozširovat.Je nas na planete vela tak uz blbneme všelijak.Chcela by som vediet kdo vymýšla tie komplikované zákony v nevýhode su dobry ludia ,starý,deti a nehovorím o zvieratách.