reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Arogantní Topol dostal, co si zasloužil

Autor: LP | Publikováno: 25.3.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Ačkoli poslance ČSSD Vítězslava Jandáka moc nemusím, myslím, že ve své faktické poznámce během rozpravy o hlasování nedůvěry vládě dobře charakterizoval Topolánkovu vládu.
 
„Panu kolegu Ranincovi. Víte, proč žádáme pořád demisi této vlády? Protože jí nerozumíme. Kdyby proti nám totiž stála skutečně pravá pravicová ODS, možná že bychom nežádali tu demisi. Ale proti nám stojí partička pana Bursíka, paní "Žákový" a pana Severy. To nejsou naši partneři, to ne,“ řekl Jandák a měl pravdu.
 
Vím, že teď řada rádobypravičáckých komentátorů bude psát o tom, že Schwippel a Tlustý pomáhají komunistům k moci... bla, bla, bla. Opak je pravdou. Komunistům k moci napomáhá expremiér Topolánek svými mafiánskými praktikami, které vypluly napovrch v kauze Morava a v kauze Dalík-Wolf-Topolánek. Čím déle by Topolánek vládnul, tím větší by byly preference levice.
 
Nevím, čemu se také takový Bursík mohl divit, když takovým odporným způsobem zametl s Olgou Zubovou a Věrou Jakubkovou, které jsou podle mě, ač ideově pomýlené, slušné a odvážné ženské. Topolánek se rovněž velmi dlouho choval k rebelům arogantně a neposílal jim ani stanoviska klubu k zákonům, ačkoli ho o to poprosili a byli ochotni dost ze zákonů podpořit.
 
Zákonodárci ODS už teď nebudou alespoň vydíráni při hlasování ve sněmovně a senátu Mirkem Topolánkem tím, že když nebudou schvaloval ty „vynikající“ zelené ekologické a eurosocialistické zákony, tak vláda padne. Mimochodem Bursík mluvil naprosto přesně, že více proevropskou a prozelenou vládu tato republika nezažila. O důvod navíc, proč je dobře, že padla.
 
Teď se tedy zákonodárci ODS mohou vykašlat na nesmyslné euroekosocialistické zákony, které jim vnucují zelení a mohou tyto zákony potopit. Mimochodem, teď když padla vláda, již senátorům ODS nebrání nic v tom, aby definitivně potopili Lisabonskou smlouvu. Pokud by ji schválili, ukázali by se jako zbabělci a hlupáci.   
 
A měli bychom rovněž co nejdříve schválit výstavbu co nejvíce jaderných elektráren, než se zelení zase dostanou do nějaké vlády nebo nám je zakáže Evropská unie.

reklama
4705 čtenářů | 43 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(zdeněk84, 24.3.2009 20:55:37)
Odpovědět
"Čím déle by Topolánek vládnul, tím větší by byly preference levice."

proto poslední dobou preference ods rostou.

a jak jinak měl bursík naložit s pomýlenými ženštinami?
tentoktát nemůžu souhlasit. bylo jasné, že to jednou přijde, ale v průběhu předsednictví se to moc nehodí. senátoři stejně lisabon schválí
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Lukáš Petřík, 24.3.2009 20:58:33)
Odpovědět
Nevím, že by byl průzkum po aféře Dalík-Wolf-Topol. Preference by jistě nenarostli. Bóže, co jsme během toho našeho slavného předsednictví dokázali? Vůbec nic.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Ghost Dog, 24.3.2009 21:24:14)
Odpovědět
..myslel jsem, že budu zklamaný..nejsem, jen obavy z nástupu Paroubpárty přetrvávají...
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(lunochod, 24.3.2009 23:41:23)
Odpovědět
PROBOHA ZASTAVTE TU LISABONSKOU SMLOUVU !!!
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Brabec, 25.3.2009 1:56:17)
Odpovědět
SOuhlas
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(carda, 25.3.2009 6:16:31)
Odpovědět
buh nam nepomuze ale chtelo by to svuj nazor a tu tolik kritizovanou smlouvu si alespon precist a zamyslet se.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Finger, 25.3.2009 6:06:12)
Odpovědět
Topolánku jsi jednička !
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Mirek, 25.3.2009 7:37:37)
Odpovědět
Pane, nic jste nepochopil, Jandák řekne cokoliv, jen aby to bylo řečeno. A pokud si mám vybrat mezi komančema s jejich Btýmem ČSSD tak radši zelené ( a to je nemusím).Je to průšvih, Tlustý dovolil nástup komančů k vládní moci.Topolánek by sice zasloužil 25 na zadek, ale má a měl omezený manévrovací prostor, ale změna nepřinese nic, než něco horšího. Sobotka, Tvrdík , kočkové to bude to pravé vořechové.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Finrod Felagund, 25.3.2009 8:43:30)
Odpovědět
Autor je blbec a nevidí si dál, než na špičku nosu. Topolánek je nejlepší premiér, jakého kdy ČR měla, dokázal ČR integrovat do západního společenství, odkud rozumím že se ho různí bolševici (KSČM+ČSSD) či nacionalističtí benešovci (Klaus, autor článku) snaží dostat. Užijte si Paroubka s komunisty po volbách, kluci, já jsem rád, že nemusím. Jenom až si postavíte novou železnou oponu a budete trpět v nějaké další totalitě, chtěl bych moc rád vidět, na koho to shodíte.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Maro Skřipský, 25.3.2009 8:48:45)
Odpovědět
Finrode, po tomto příspěvku bych na Tvém místě skutečně zvažoval označovat někoho za blbce. a už se, prosim Tě, prober z toho svého schématu o "nacionalistických benešovcích" (autor lp je spíše "nacionalistický rašínovec") a "atlantistických státech". Působí to svazácky a dost srandovně :-)
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(občan, 25.3.2009 14:30:33)
Odpovědět
Běž se vycpat s tím tvým blbým názorem tomu nemůžeš věřit,cos napsal a nestraš lidi-nebo za to nemůžeš,že máš tak zkreslené vidění?Víc jak Topol,Langr a spol. nám nemůže nikdo nic udělat.To je ta smršť,která se přehnala Českem a bohužel to vědí i ve světě.Ničím jsme je nepřekvapili.Takový hulvát bude řvát na lidi v Bruselu,to si myslel,že je doma?Dobře jim tak.Audiášův chlév se vyčistil!!!!
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Maro Skřipský, 25.3.2009 8:51:53)
Odpovědět
Zopakuji, co jsem včera psal pod článek, rozebírající možnosti pádu vlády. Myslím, že je to výstižné :
V zásadě je mi to jedno

ODS podporuje Lisabonskou smlouvu -
ČSSD podporuje Lisabonskou smlouvu

ODS neúměrně zdaňuje střední třídu, ČSSD to dělala a bude dělat taktéž (i když jiným způsobem)

ODS zavádí nové daně, ČSSD si také vždy hleděla toho, co kde zdanit.

ČSSD zavedla buzerační byrokratická opatření, ODS v nich pokračovala

ODS akcentuje zelenou politiku, stejně jako ČSSD

Lídr ODS je jednodušší člověk s podivnými kamarády, zrovnatak i lídr ČSSD

Jistě, nějaké rozdíly mezi levostředovou ČSSD a toplánkovskou pravostředovou ODS jsou, nicméně ne tak veliké, aby mě dnešní tahanice o vládu vzrušovala. Kdo chce, ať trne u televize, já si skočím zaplavat a pak na pivo
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Jiří Zahrádka, 25.3.2009 10:09:48)
Odpovědět
Maro, dokonalý :-). Mluvíš mi z duše. Sice mě štve Paroub, toho prostě lidsky špatně snášim, ale Topolánka taky.

Je to celkem jedno, kdo tam zrovna je. Z české politiky se stalo maňáskové divadlo, které vzrušuje pár voličů formou, nikoli obsahem.

Jen si říkám, že při předčasných volbách to znamená potřebu urychlení "mobilizace" SSO.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Merlin, 25.3.2009 11:55:59)
Odpovědět
Palec nahoru a tleskam! :-)
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Daniel Makay, 25.3.2009 9:08:40)
Odpovědět
Osobně plně souhlasím s článkem, že padla vláda je v pořádku. Je to arogant Topolánek, který obelhal voliče. Mne nezajímá jeho ano se skřípějícími zuby Lisabonské smlouvě. To je pouhá demagogie. Tlustému fandím. V této zemi již nezáleží kdo vládne, zda sociální demokraté či ODS či jiné utopistické koalice. Vlády složené z těchto politiků nestojí za nic.
Bylo dobré, kdyby Pan Prezident pověřil složením vlády nejsilnější současnou stranu, což je ČSSD. Vytřel by tomu hloupému smilníkovi Topolánkovi zrak a navíc by se Paroubek znemožnil s tím jeho utopistickým postojem ke krizi. Téhle banánové republice již stejně není pomoci jde ke dnu jako Titanik. Paroubek přispěje k ještě výraznějšímu ponoru a dotáhne to k bankrotu, čím dřív tím lépe. Tento hloupý národ si musí sáhnout až na dno.
nepřekvapils mě...
(Dan, 28.3.2009 9:17:22)
Odpovědět
podle MMF jsme jedna ze 3 nejméně postižených ekonomik světa...

fandíš bývalému komunistovi Tlustému.. výborně se odkopáváš

Chceš tu Paroubka, já ti ho ze srdce přeju, ten s tebou a tvou firmičkou zamává, patří ti to, snad se dočkáš, obdivovateli kremelského poskoka..
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Felix, 25.3.2009 9:09:19)
Odpovědět
Toto je výborný příspěvek ve velmi obtížné situaci.
Akorát nevím, kdo to je paní Žáková.
pak se mi nelíbí v komentářích označení nacionalistický benešovec. Když benešovec, tak jedině a výhradně internacionalistický. Beneš dlouho pracoval na tom, aby moc převzali internacionalističtí komunisti, což se mu nakonec podařilo. Stejně tak Topolánek dělal pro nástup levice všechno možné i nemožné. (Pod čarou: podobně Bush pro nástup nějakého Obamy.)
Myslím, že předchozí věta o Topolánkovi by mohla shrnout i ideu celého článku od LP.
Co teď? Autentická pravice, v opravdovém slova smyslu konservativně+liberální (jak jsem to zde v minulosti víckrát vysvětlovat) by ohromně rychle přitáhla sympatie lidí. Jde o to, aby její ideje vycházely ne z víry v pravici, ale z přesného a podrobného poznání, co to pravice je. V přirozených věcech ne víry, ale rozum (v nadpřirozenýc věcech víra - z povahy nikdy nekolidující s rozumem).
Ještě k té paní Žákové. Nevíte něco o tom, že komunistobijec Langer pronajal, cítě svůj pád, lázeňské objekty ministerstva těsně před hlasováním nově zřízení společnosti své ženy? Pokud je naom něco pravdy, pak je to ilustrace pravicovosti Topolánkovy vlády i toho, jak dělala vše pro nástup bolševiků. Věřmě ale tomu, že to byli hlupáci, a že i když pro bolševiky dělali všechno možné, díky své hlouposti jim stejně nepomohou.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Bulfric, 25.3.2009 9:26:08)
Odpovědět
Je vidět,že bez komoušů to tady ještě hezky dlouho nepůjde.Asi je začnu volit ,páč ti modro-oranžoví vypatlanci stojej za houby.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Miloš, 25.3.2009 10:04:29)
Odpovědět
Topolánek zradil všechno a všechny.Zradil program své strany,zradil a oklamal své voliče a schvalováním LS zradil i tu naši malou zemi.On a jeho vláda je to nejhorší co tu kdy bylo,takový spolek naprostých darebáků a naprostých diletantů se jen tak nevidí.Mají však jedno společné,bezmezná touha po moci a po plných korytech a bezmezná arogance a pohrdání námi obyčejnými lidmi.Je dobře,že dostal konečně na frak,ale on a tato darebácká vláda neměly vůbec vzniknout,bohužel stalo se .Jenže co dál,v našich politických stranách není na výběr nic dobrého ,v podstatě je to jen střídání lumpů za jiné lumpy.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(sajgou, 25.3.2009 11:23:24)
Odpovědět
Nemohu se zdrzet, abych nereagoval. Nejprve odkryji karty. Topolanek je take dle meho nazoru nejlepsi premier od r. 1989. Neni jiste dokonaly, ale mel odvahu a ambice realizovat realisticky a prozapadni program. Ma sve mouchy, ale cekat v postkomunisticke zemi neco lepsiho je dle meho nazoru naivni. Padaji tu obvineni z arogance, ale to, ze je clanek napsany stylem Rudeho prava, je v poradku? Prispevek pana Jandaka byl po mem soudu kanal, ktery vubec nema cenu komentovat, i kdyby byl vecne stokrat pravdivy (coz tedy nebyl). To je proste princip. Proc si myslim, ze tato vlada byla dobra: jasna orientace na USA a na zapadni Evropu (jaka je jina alternativa?), alespon skromny pokus realizovat zdravotni reformu, upravit vztah statu a cirkve (jablko, do ktereho nikdo dlouho takto nekousl), snaha vyrovnat se s komunistickou minulosti (napr. oceneni Masinu), to jsou vsechno (zvlast v ceskych zemich) nepopularni opatreni, ktera si zaslouzi oceneni. To, ze nemohl prosadit vice, je dano politickou situaci v CR i klimatem ve spolecnosti, a take jaksi prirozenym procesem praktické politiky. Ja jsem rad alespon za to. Mam pocit, ze program nastineny EUportalem je ryze destruktivni: model, ktery navrhujete, se v soucasne (a dle meho nazoru ani budouci)Evrope nema sanci prosadit. Nehlede na to, ze se tak deje pro me jako stredoveho volice (ci stredopraveho, byt me za takoveho jiste nepovazujete) neprijatelnymi prostredky tridniho boje a "kulturni valky", prevzatymi z myslenkove dilny marxistu. Docili se akorat toho, ze v zemi vznikne vakuum, ktere zaplni komuniste - jako vzdycky. Nehlede na to, ze politicka krize se neustalymi tahanicemi a nejistotou v patove situaci (kdopak to hovoril o studene obcanske valce?) jeste prohloubi. Tomu vsemu se nyni otevrel prostor, odpovednost je jednoznacne na lidech, kteri vlade vyslovili neduveru. Jsou to jejich hlasy, ktere tuto nestabilitu umozni, nikoli Topolankovy. Vlada padla diky nim, to je fakt, na kterem nelze nic zmenit. To, ze tomu vlada treba napomohla, je vec jina, lide nejsou deterministicky ovlivnovani pricinami, maji vzdy svobodu volit (Marxizujici deterministicka logika - pokud nemame pristoupit na jeste horsi variantu bohapuste pomsty a revanse - pricin a nasledku je timto serverem zastavana napr. v otazce vyhnani sudetskych Nemcu). Nestalo za to prenest se vuci osobnim krivdam tvari v tvar nejistemu osudu zeme, ocitle v duchovni i politicke krizi? Pad vlady v teto veci znamena jednoznacnou prohru pravicove a nekomunisticke (ano, pravicove, nikoli pesudopravicove) politiky v teto zemi. Tragedie je v tom, ze k dalsimu padu slabych a nejednotnych nekomunistickych sil dale do hlubin napomohou lide, kteri se citi jako antikomuniste. Nemam chut tu diskutovat, protoze vim, ze vas nepresvedcim. Uz jste se rozhodli, jiz jste presvedceni. Jsem vsak presvedcen, ze program naucenych ideologickych floskuli, program nenavisti neni program. Nemohu si pomoci: slovnik rady zdejsich clanku neni "politicky nekorektni", jakym by rad chtel byt, nybrz jen a pouze buransky. Nezlobte se na me, ale citoslovce "blablabla" ci vyrazy jako "idiot", "lhar" nemaji ve verejnem textu co delat. Slovo ma nejen moc presvedcovat, obracet, povzbuzovat, ale take demoralizovat jeste dlouhou dobu po uvedeni textu v prostor sdileny lidmi. Mejme ruzne nazory, ale zachovejme urcitou elementarni uroven, jakkoli je to tezke. Nalozte tedy s mym prispevkem, jak uznate za vhodne - pouze jsem pokladal za korektni vam toto otevrene sdelit. Kdo ma usi k slyseni, uslysi.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(L.P., 25.3.2009 12:34:14)
Odpovědět
Naprosto mě dojímá, jak tu někdo moralizuje a jak mě tu někdo obviňuje z buranství a současně obhajuje Mirka Topolánka, který svým spolustraníkům na výkonné radě nadává do kurev, kamarádí se s Markem Dalíkem, který v jeho zájmu ovlivňuje média a nakupuje poslance. Negativní a pozitivní motivace jsou dle pana Sajgou asi správné. Sledování dcery paní Zubové je taky OK. Naprosto mě dojímá, když tady někdo hájí Topolánka, který svými mafiánskými praktikami vhání voliče do náruče levice. Vyhrožování, korupce, sledování, odposlouchávání, to jsou praktiky, které pan Sajgou asi schvaluje. Nechť si pan Sajgou ze své osvícené výše klidně moralizuje, ale já budu zloděje nazývat zloději, lháře lháři a hlupáky hlupáky. A když jsem kvůli těmto sviňárnám, co Topol provádí, jako obyčejný občan, rozhořčený a nasraný, jsem najednou komunistou. Pěkné, velmi pěkné.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(sajgou, 29.3.2009 10:02:11)
Odpovědět
Lukáši, já přece netvrdím, že jsi buran. Pouze tvrdím, že slovník EUportalu situace ještě eskaluje a podle mě není konstruktivní, protože poštve všechny proti všem. Myslíš, že nevím o okorpuci, že nesleduji kauzy, že na to nemám vlastní názor? To víš že mi to taky vadí. Chtěl jsem jen říct, že v postkomunistické zemi mi tyto praktiky nepřijodu tak překvapivém, protože česká společnost zkrátka lepší není - korupce je přece problémem zcela celospolečenským. Jestliže má Topolánek Dalíka, co teprve Paroubek - Šlouf, Dimun, Tvrdík... Já to beru jako neblahou realitu této politiky, kterou v této chvíli není možné změnit. Základní směřování této vlády bylo ale myslím v pořádku. Proto si myslím, že zaslouží podporu. Navíc: naše země je politicky nestabilní. Začlenění do evropských struktur nám polde mého názoru jednoznačně pomohlo. Vím, že mě nazveš rusofobem, ale takové ruské hrozby považuji za dalkeo nebezpečnější (v naší geopolitické situaci) než Lisabon. Takže: nepovažuji se za moralistu, ale za realistu. Sledovat českou politiku znamená hrabat se v bahně. Je pro mě ale nepřijatelné hovořit o "nacistických kořenech EU", srovnánat ji se Sovětským svazem apod.m, protože to jednak prostě není pravda a je to stejně nevkusné jako třeba tvrdit, že popírání oteplování je to samé jako popírat holocaust. A poslední, osobní poznámka: v životě jsem se nad tebe nepovyšoval (např. moralisticky). Respektuju tě. Kdybych se s váma nechtěl bavit, tak to sem asi vůbec nepíšu, ne? Hovoříš o pojmenování zla zlem: já tedy říkám, že styl EUportalu štastný není a že nestačí stát na "správné" straně, ale záleží i na stylu, jakým se to děje. K čemu bude zadupat Topolánka? SSO se nedostane do parlametu, protože na to nemá podporu, ODS se štípne, KDU a Zelení budou rádi, když se vůbec dostanou do sněmovny: ergo kladívko těžit bude (u nás bohužel téměř jen komunistická) levice.
Zdravotní reforma
(Jiří Zahrádka, 25.3.2009 12:37:27)
Odpovědět
Zdravotní reforma v teorii vypadá sympaticky. V praxi je to zrůdnost. Jsme v lemplovském Česku, kde doktoři nejsou ochotni udělat si pořádek v tom, za co se poplatky vybírají a za co ne. Výsledkem je, že ženská, nemocná rakovinou, pobírající invalidní důchod 8 600, platí tam, kde by platit neměla, dokonce s podivem lékařky, která ji na dané vyšetření poslala a sama napsala, že poplatek byl již uhrazen. Jenže vyšetření bylo odmítnuto, dokud daná nemocná neuhradila znovu. A že 30 Kč nic není? Myslel jsem si to též. Jenže tato žena nemá na nájem a jídlo bez pomoci své dcery, prodavačky... Nemluvím o tom, že na jiné choroby si tato nemocná již nevybírala léky, protože neměla na doplatky. Jak je asi zřejmé, píši o konkrétním příkladu, který osobně znám. A bylo by to na moc delší povídání. Systém, který obětuje nevinného nemocného člověka, i kdyby jediného, je systémem zvěrským. Zvláště v situaci, kdy se na druhou stranu zavádějí stropy na platbu pojistného pro nejvyšší příjmové skupiny. A je také pravda, že tuším již po startu reformy jsem viděl stránky nějaké charity, ve stylu: „na léčbu choroby této tříleté holčičky je potřeba měsíčně 200 000 Kč, zdravotní pojišťiovny však hradí pouze 120 000 Kč.“ Když se ty pachy nevyberou, tak ať si holčička umře, že? Hlavně, že Topolánek ušetří pár blbejch tisíc, které pro něho mají význam statistické chyby, na pojistném za zdravotní pojištění. Musela přijít až krize, aby se ty ďábelské limity zrušily?

Jestli "pravicovost" znamená hamižná nelidskost a bezohlednost, pak jsem levičák a jsem na to hrdý.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Jiří Zahrádka, 25.3.2009 12:37:55)
Odpovědět
Nedá mi to nereagovat. Předem – nemyslím, že by teď bylo vhodné vyslovovat vládě nedůvěru, byl to nejhorší čas, navíc je zřejmé, že Paroubkovi šlo jen o uspokojení jeho ega a touhy nandat to Topolovi. Zcela také odmítám některá slova Tlustého, jsem mile překvapen výkonem Kalouska jako ministra financí a vůbec by se mi nechtělo právě jeho na jeho postu měnit.

Nicméně: Topolánek ještě jako senátor mluvil o EU jako o „Svazu evropských socialistických republik,“ nyní stočil ODS do eurofilního proudu. Byl falešný tehdy, nebo je falešný teď? V MFD dává falešná dilemata „Lisabon nebo Moskva“ s podivně formulovanými slovy o tom, že když nepřijmeme Lisabon, bude třeba EU opustit. Lež, nebo omyl. Lže-li, nemá právo na politickou funkci. Mýlí-li se, nemá schopnosti na politickou funkci.

Orientace na USA je sympatická, orientace na západní Evropu by byla sympatická snad tak cca do roku 1992. Jde-li nám o hodnoty, nikoli o vžité pohledy, musíme my všichni, kdo máme respekt k souboru hodnot, jež představuje „Západní společnost,“ hořce zaplakat nad vývojem EU v posledních letech. Když se ze západní Evropy dneška stává Sovětský svaz včerejška (jakkoli toto přirovnání může znít nyní nesnesitelně), je orientace na západní Evropu nanejvýš problematická (resp., určitě je OK orientace na ni v ekonomice i v mnohých politických tématech, ale Topolánek jede systémem „beru (skoro) všechno, co Brusel nadiktuje.“)

Mašíni – obávám se, že jde trochu o úlitbu Topola antikomoušům. Osobně s podřezáváním svázaných pěšáků (otců rodin) naprosto nesouhlasím a považuji to za zločin.

Kulturní válku začali formou „pochodu institucemi“ ti proti nám. My jen nechceme mlčet a tvářit se, že ji nerozputali. Upřednostňujete tedy, abychom se Zlu vzdali? To je sice topolánkovské, ale v tom opravdu asi máme jiný názor.

Závěrem, ty permanentní strašáky typu vlády levice jsou mi jedno. V době, kdy 80 % legislativy vzniká v Bruselu, je to už vyčpělá a trochu nelogická forma vyvolávání děsu. A mimochodem, Dalíkovy metody v politice jsou špínou vskutku neúnosnou. A nejde jen o Wolffa, obávám se. Pravicovost, o které píšete, není jen o obsahu, ale i o formě. Autentický pravičák je podle mě etický konzervativec (to je, myslím, věc historického vzniku označení „pravice“).
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(sajgou, 29.3.2009 10:16:52)
Odpovědět
Pár poznámek: ad Mašíni: jo, taky s nimi mám trochu problém, názor na ně nemám vyhraněný, přiznávám, že jsem je sem napsal, protože vím, že třeba Lukáš je má rád.
ad Lisabon vs. Moskva: Já mám právě názor zcela opačný než vy. Lisabon vnímám jako pokračování trendu, který v EU už dávno je. Tzn. není problém, jestli Lisabon ano či ne, problémy, na které upozorňujete, už v EU dávno jsou a myslím, že Lisabon na tom nic nezmění. Pro nás je podle mě lepší Lisabon přijmout, protože je pořád lepší být pevně integrován do západního celku, jehož politická kultura je pořád vyšší než ta moskevská. Naše geopolitická poloha si nemůže dovolit neutralitu. Nebudeme-li členy řekněme "prvorychlostní" Evropy, staneme se opět periferií (kterou jsme dle mého názoru po většinu dějin byli, neříkám to hanlivě, zkrátka to je realita, se kterou se nějak musíme potýkat). Tzn. pokud EU bude nejdnotná a slabá (což už je teď a bude i po Lisabonu, byť možná o něco méně), těží z toho Rusové: stačí se podívat na Ficovu vládu - ta je přece proruská a styl jejího vládnutí tomu odpovídá. to samé podle mě bude Paroubek. A hlavně: vstup do EU nás motivoval k změnám, které podle mě byly pozitivní. Bez EU si troufám říci, že by situace vypadala hůře. Naš epolitická kultura a duchovní klima je slabé - to je zkrátka postkomunistická realita. Nelze si myslet, že se mentalita lidí mávnutím proutku změní, je to dlouhý proces, kde je potřeba především reflektovat vlastní minulost - v našem případě naše komunistické zločiny. Trvání na Benešových dekretech např. považuji za příklad takového falešného národního sebevědomí, který se nechce připustit vlastní selhání právě proto, že žádné sebevědomí vlastně nemá. Už jsem psal o odsunu a o třech nesmyslných a sobě odporujících si bodech v této věci v jakémsi "programovém prohlášení" Mladé pravice už jsem psal jinde)
ad mafián Toplánek: viz výše. Za vlády Klause a Zemana to nebylo jiné. Korupce (dálníce do Ostravy budiž zářným příkladem), klientelismus apod. Btw. pokud teď Klausovi vadí přeběhlíci, co byli Wagner nebo Teplík? Tohle je velký problém, ale slabé vlády a bezvládí, které teď na rok opět nastalo, tomuto stavu jen nahrávají.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Jiří Zahrádka, 30.3.2009 11:26:26)
Odpovědět
V popisu stavu bychom se asi hodně shodli. Nicméně, domnívám-li se o něčem, že je to špatné (mnohé principy EU), považuji za správné mít jasně odmítavé stanovisko k tomu, co tyto principy ještě významně posiluje (Lisabon). Upozorňuji, že jsme v NATO, takže neutrální nejsme, i kdybychom v rámci EU nebyli největšími šplhouny. Zásadní věc: nepřijetí LS neruší současné unijní smlouvy. Všechny vzájemné závazky z dnešních smluv, které jsou pro ČR výhodné (svobodný obchod) jsou ukončitelné pouze se souhlasem VŠECH smluvních stran (tedy vč. třeba ČR). Topolánek se svým „bylo by třeba EU opustit“ nebo jak to formuloval, se dopouští odporného zavádění.

Považuji za velmi vhodné se Západem být v čilých kontaktech, a to nejen obchodních. Je smutnou skutečností, že morální úroveň a hlavně mezilidské vztahy našich lidí jsou úděsné a opravdu patří do slovanského anarchismu více, než do společnosti normálních, slušných lidí. Obávám se nicméně, že trendy jsou nepříznivé i na Západě. Každopádně, kontakty se Západem nespojujme s naprosto detailně konkrétní formou (např. EU v podobě podle LS).
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(zdenek rajskup, 25.3.2009 23:34:35)
Odpovědět
mašínové jsou jen obyčejní vrahové,
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Jason, 29.3.2009 6:14:42)
Odpovědět
odbojari
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Xaver35, 25.3.2009 17:55:02)
Odpovědět
Pane Sajgou,to,čím jste nás nekonečným slovním balastem "oblažil",je obsahově zcestné od prvního do posledního písmene.Skoro mám chuť se zeptat: "Z tiskového odboru kterého ministra račte být?" Jinak za mě odpověděl pan LP.Jediné,co z vašeho příspěvku ctím,je,jak jste si všiml,že také nepoužívám výrazu idiot ani jiných neslušných výrazů...
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Bryknarová, 25.3.2009 16:32:37)
Odpovědět
Je mi líto této země. Té země, která na sebe byla tak pyšná v listopadu 1989. To jsme si mysleli, jací jsme pašáci, jak kulturní a solidní národ jsme. Svět si to myslel také.
Nevím, jak vy, ale starší generace intuitivně tušila, že bohužel není všem dnům konec, že nedejbůh vypluje náš český hnůj zase někdy na povrch.
Vyplul – pomalu, ale urputně. Vláda národního porozumění, to byla nádhera, všichni se učili a všichni hodně doufali. Pak přišly další vlády a přicházely stále silnější strany a s nimi ten hnůj. Najednou začalo jít už úplně o něco jiného než o tuto zemi a lidi v ní žijící. Zemanem a Klausem začal stranický boj natvrdo, za naivního Grosse a dobráka Špidly se to trochu utlumilo. Boj o koryta však pokračoval a dnes slaví – je na vrcholu. S Paroubkem a s komunisty v závěsu jdeme rovnou do pekel.
Naše demokracie se neumí bránit, naše strany se umějí jen hádat nebo ty rozumnější se zapletou do takového svinstva, až s máslem na hlavě se bránit nemohou. Dojeli jsme na to už víckrát – poprvé v roce 1939, podruhé v roce 1947 a 1948.
Mne jako občana nezajímá, zda ODS důsledně neplnila své stranické projekty. Mně zajímá, jak vláda vládne a jak to s touto zemí myslí. Topolánka neznám jinak než jako premiéra a jako takového ho beru. Jeho vláda založila na jiný způsob žití v této zemi: Začala zdravotnickou reformu (kdo jiný na to měl sílu?), Pospíšil předložil nový zákon, Kalousek usiloval o novou daňovou reformu… Tahle vláda, která neměla velký manévrovací prostor, pracovala, na rozdíl od mnoha předešlých.
Někdo říká, že Topolánek byl arogantní. Nevím, neznám ho osobně. Ani Paroubka bohudík osobně neznám. Ale ptám se: Je snad Paroubek slušný, milý a k zulíbání? Vystupuje v ČT neustále a nikdy není jedno, druhé ani třetí. Po každém jeho otevření úst se raduji, že nemám podobného týpka za souseda či kolegu. Dovedl by mě do blázince svým nesmiřitelným postojem. Je to sebestředný namyšlenec, jakého bychom do pracovního týmu nechtěli. Nedivím se Topolánkovi, že s ním nechce vládnout.
Topolánek vystupuje státnicky, proevropsky.. Proto je mi líto, že skončil. Navíc v době, kdy to je nejméně vhodné, v době našeho předsednictví, kdy po dlouhatánské době jsme mohli ukázat světu, že nejsme bezvýznamná země balkánského střihu. Ale země kultivovaná, s určitým kulturním a myšlenkovým potenciálem, ač malá a chudá.
Ukázali jsme, že podle slov básníka „jsme jen lejnem na panských botách“. Je mi líto, že se v zahraničí zase budu stydět, že jsem z Česka.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Jiří Zahrádka, 25.3.2009 17:11:47)
Odpovědět
Paní Bryknarová, osobně se stydím za své češství bez ohledu na vládu, která je ve Strakovce. Stydět bychom se měli za naše chronické národní choroby, které se – bohužel – nevyléčí jen nástupem lepší vlády. Češi jsou prostě anarchisté bez smyslu pro právo a spravedlnost, zbabělí, když nejsou v převaze a o to agresivnější, když za sebou mají někoho silného. Hulvátství a rozcápenost jsou možná novinky polistopadového režimu – náš národ bez duše do sebe vcucnul hnus, který okoukal ve stupidních filmech.

Nemohu však zcela souhlasit ani se zbytkem Vašeho příspěvku. Nevím, jestli si svět v 1989 myslel, že jsme extra kulturní. Ta doba hned po revoluci byla hezká, nadějná, ale skutečnost, že se později rozjel stranický boj „natvrdo“ je OK. Nejsme andělé a právě konkurence moci je nadějí, jak by se mohly jednotlivé subjekty hlídat, aby si nedovolili cokoli. Navíc, střet názorů je přínosem svobody a demokracie. Je smutné, když lidé nejsou schopni slušné diskuse – ale spor jako takový není negativem, ale pozitivem, řekl bych. Nejsem si jist, jestli Gross byl zrovna „naivní,“ a opravdu nemohu souhlasit s opakovaným názorem, že Špidla byl „dobrák.“ Více o Špidlovi: http://archiv.neviditelnypes.lidovky.cz/clanky/2004/08/38829_12_0_0.html

Ke zdravotnické reformě jsem se vyjádřil výše, je OK, když se někdo pokusil o reformu, ale zdravotnictví si nemůže dovolit chyby, ohrožující lidské životy. Tato reforma, obávám se, k tomu přinejmenším svou (ne)přípraveností měla přinejmenším silně našlápnuto.

Odpor k Topolánkovi neznamená popření negativ Paroubka. Z toho je nám všem asi nedobře. To ale přeci neznamená, že budeme zamlčovat negativa Topolánka. Ten je o to větším zklamáním, že jsme mu dříve někteří věřili. Je falešný a prázdný. Faleš u politika je snad horší, než špatný názor. Komouš, který před volbama říká, že chce vybudovat komunismus, je OK – vím, že jemu hlas nedám. Ale když se politik po volbách změní... No, možná se Topol neměnil po volbách. Možná jsem si ho jen uchovával v paměti příliš zkrášleně.

Vyslovení nedůvěry vládě zas není takovou tragédií. Dánsko v roce 1993 předsedalo EU myslím také s vládou bez důvěry. Příliš se soustředíte na vyslovení nedůvěry a vážete na to ztráty, které tato skutečnost nepřináší. Lejnem na panských botách jsme především tehdy, když „proevropsky“ schvalujeme smlouvu, která zhoršuje naše postavení v EU a ještě dále snižuje již tak nízký podíl hlasů.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Milan, 25.3.2009 11:39:17)
Odpovědět
Zánik vlády M.Topolánka byla předurčena již v době vzniku.Nelze si nemyslet,že když vláda byla založena na přeběhlících,na podivném půdorysu trojkoalice,na podivném způsobu vládnutí(držet si moc za každou cenu)se v bodoucnu vrátí v podobě pádu vlády.Zapůsobila zde příčina a zákonitý důsledek dosavadního působení p.Topolánka,Bursíka a podobně.Vláda nesmí hledat příčiny vně,ale uvnitř trojkoalice.Dobře se říká,že Ty jsi blbec,hůře se přiznává,že zvorali jsme skoro vše,čili ja jsem blbec.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Michal, 25.3.2009 11:50:24)
Odpovědět
Myslím, že mezi Topolánkem a Paroubkem, coby vůdčími osobnostmi naší společnosti, je rozdíl zcela zanedbatelný. Jeden za osmnáct a druhý za dvacet bez dvou. Topolánek je extraodrinérní hulvát, Paroubek namyšlený, samolibý narcis. Nezbývá než doufat, že na politickou scénu vstoupí skutečná politická síla, hájící korektně zájmy našeho státu a všech jeho občanů. Věřím, že se to SSO povede.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Felix, 25.3.2009 21:09:56)
Odpovědět
Mám úplně novou zprávu, netřeba pát už nic dalšího: "Topolánek: Pád vlády se slavil do rána. Na Hradě i v Kremlu."
To je vidět, co to bylo za gumáka. Chlap z gulama ale bez rozumu.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(ann48, 26.3.2009 11:48:11)
Odpovědět
pane Zahrádko,
nemáte pravdu, když říkáte, že někdo ve finanční tísni musí platit,jinak se mu nedostane ošetření. Na to přece pamatuje zákon a takový člověk neplatí. Jen se ptám, čí je to vina, že to občané neví? Já jsem to slyšela od p. Julínka, od p. Cikrta i p. ministryně Filipi. Proč tuto informaci neomílají media ku prospěchu nemocných občanů? jE TO PRAVDA, PROTŽE TAKOVÉ NEMOCNÉ JSME UŽ OŠETŘOVALI.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Jiří Zahrádka, 26.3.2009 12:55:59)
Odpovědět
Já to od nich slyšel také. A teď praxe: ona žena má družstevní byt (tuším 2+1), když se ptala na sociálce na možnost dostat se do oné kategorie, aby platit nemusela, sociální zrůda se jí začala ptát. "A máte auto? A máte...atd." Nemocná odpovídala záporně, protože neměla ani tuším cca 10 000 Kč na odkoupení družstevního bytu do os. vlastnictví, snažila se byt i prodat, protože nemá na poplatky (karma, přízemí, nemá prachy na plynové vytápění), jenže byt neprodala (ani se nedivím, staré okenní rámy, záchod v dezolátním stavu... byt potřebuje rekonstrukci, na kterou nemocná fyzicky nemá). Bohužel, sociální zrůda došla k otázce: "Máte pračku?" A ona nemocná odpověděla: "Ano." Sociální zrůda pravila, že může prodat pračku a prát ručně. Technická poznámka: nemůže. Má v háji kyčli, ta se sehnutá nad vanou těžko udrží. To ale sociální zrůdy nezajímá.

Nuže, ona nemocná nemá právo na odpuštění zdravotnických poplatků, což je závislé na zařazení do nějaké kategorie na sociálce.

Teorie mě také uklidňovala, než jsem poznal praxi. V národě sviní a lemplů se holt musí počítat se zrůdami na úřadech a lemply i v doktorských pláštích. A ve chvíli, kdy řešíte metastázy, nezbývá Vám moc sil na války se zmetky.
vysvěltení
(Jiří Zahrádka, 26.3.2009 14:52:03)
Odpovědět
Ad opravy, na které nemocná "fyzicky nemá": myšleno, že na to opravdu nemá peníze.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Karlíková, 25.3.2009 14:46:56)
Odpovědět
Mám obavu,že se z vás tím neustálým nadáváním na ODS stává druhá ČSSD.Já si myslím,že je potřeba s ODS spolupracovat a ne ji tále nasazovat psí hlavu.Jestli si někdo z vás myslí,že to je dobře,že teď Paroubek prosadí s komunisty a soudruhem Tlustým s jeho poskokem Schwiplem všemožné populistické šílenosti,tak mě to trápí.Že se na to KSČSSD už připravují dali dnes najevo.To ,že se ti dva připojili ke komunistům a socanům nemá omluvu.Když se jich budete zastávat odkloní se od vás mnoho sympatizantů.Naše rodina uvažovala hlasovat pro stranu SSO DO EU,ale podnešní návštěvě těchto stránek jsme vyléčeni z iluzí o vašich úmyslech.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Jiří Zahrádka, 25.3.2009 16:01:12)
Odpovědět
1) toto nejsou stránky SSO;

2) prohlášení SSO je na jiném místě, doporučuji přečíst si je;

3) věříte-li děsivým historkám o nebezpečí toho, co prosadí socani s komoušema, není mi jasné, proč jste vůbec uvažovali o volbě SSO.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Felix, 25.3.2009 14:57:40)
Odpovědět
Tento příspěvek je neskonale významný. Je v něm všechno přesně popsáno a shrnuto. Nemá vadu, nic nechybí.
Je proto třeba jej zapsat zlatým písmem do titulu galerie názorů poctivých primitivů dneška.
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Volič ODS, 25.3.2009 14:40:05)
Odpovědět
Všichni tady melete o Topolánkovi a jeho průserech nebo jej obhajujete, že průser je položení jeho vlády, nebo melete jaký je to hňup ten Paroubek, ale nějak uniká podstata, že tento bordel na kolečkách nejen není možno rekonstruovat, ale hlavně není ho ani v pokusu měnit - protože není kým !

Obecně jsme všichni tupani, kteří v roli mlčící většiny trpí jak "velikáni politiky" tady s nastrčenými Dalíky, Tvrdíky a další bandou známých, či latentních LOBISTŮ bezuzdně kradou a kážou nám morálku a schvalují nám zákony. Kážou vodu chlastají víno , vymetají komíny jiným ženským, hrají si na sexy mozky ( nic proti tomu, ale politik by měl být aspoň trošku ve svém soukromí morální a když už mu to nejde, tak udělat pro to všechno, aby hrál zdání ).
Nastavený volební systém umožňuje tento bordel vydržovat do obludných rozměrů Jen se podívejme kolik těch šibalů "matadorů" politiky tam hnije několik volebních období Kasal, Kalousek, Benda, Zaorálek, to nemluvím vůbec o komančích. Co mohou ty staronové struktury vymyslet, než žít v bordelu. "Klasik" řekl, že v bordelu se dobře žije. Tato pakáž se buď urychleně napakuje ( viz Gross, kakaový poslanec, Čunek, Šlouf atd.) a pak vše diriguje z pozadí, nebo druhá verbež se tam drží a odejde s různými zlatými padáky do důchodu. Není síly to zvrátit-to je realita ! Zůstává již jen internet, avšak jeho moc je však nepatrná, byť i to málo je dobré...
Lidičky serte na ně ! Chovejte se jak oni! Bude-li nejhůř, tak běžte za Veseckou ta Vám pomůže...
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Xaver35, 25.3.2009 18:03:48)
Odpovědět
Dle Vašeho příspěvku nevím,jestli jste "ještě" volič nebo "bývalý" volič ODS... V každém případě máte můj souhlas v jednom: NEVOLME TY ZPROFANOVANÉ KSICHTY! Když budeme ignorovat kandidátky,kde se objeví,snad něco zlomíme!
Re: Arogantní Topol dostal, co si zasloužil
(Jiří Zahrádka, 25.3.2009 15:58:21)
Odpovědět
S tím volebním systémem docela souhlasím, ale to není v rozporu s kritikou Topolánka. Osobně si myslím, že zásadním úkolem pro dobrého českého politika je změnit ústavu. Přímo volený prezident jako moc výkonná, s ministry nikoli hlasujícími jako sbor (za exekutivu má mít pravomoce vůči parlamentu jen prezident, jinak se zase budou vycpávat ministerské posty odborně neschopnými, jen aby daná politická síla měla hlas při hlasvoání na vládě), jednokomorový parlament (dvoukomorový v unitárním státě je fakt nesmysl), volený v jednomandátových okrscích většinově. Lze využít infrastrukturu senátu (který bych zrušil), tedy mít parlament s 81 poslanci. Liché číslo poslanců považuji za velmi dobré.

Je to silná inspirace US systémem s úpravou na Česko. Osobně takovéto změny považuji za základní nutnost pro skutečně zásadní změnu politiky k lepšímu.