reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi

Autor: LP | Publikováno: 26.3.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Paranoia předsedy ODS dospěla vrcholu. "O roli Tlustého, Béma a Klause snad už nikdo nepochybuje. Klaus stojí proti vládě zcela jasně od podzimních senátních a krajských voleb," uvedl ex-premiér v pořadu České televize Události komentáře.
 
Spiknutí zednářů, židů, Klausů, Bémů a Tlustých vyvrcholilo a náš velevážený, stranou a lidem milovaný premiér padnul. On totiž nikdy nekorumpoval poslance ČSSD a nepřetahoval je na svou stranu, on nikdy nedával za úkol poslanci Moravovi vyvíjet negativní a pozitivní motivaci vůči neposlušným poslancům, nikdy nechtěl ovlivňovat média.
 
Že se snažil protlačit reinkarnovanou euroústavu s názvem Lisabonská smlouva, kterou odmítli Francouzi, Nizozemci a Irové, to přece nevadí. Že tím obelhal voliče ODS a že tím porušil usnesení kongresu ODS, které je stále v platnosti, rovněž nevadí. Že umístil v rozporu se stanovami na kandidátku do europarlamentu Evžena Tošenovského, kterému tím chtěl zajistit trafiku po debaklu v krajských volbách, rovněž nevadí.
 
Pád vlády se slavil v Kremlu, proto Topolánkova vláda odmítáním jaderné energie podporovala závislost na Rusku. To je přece naprosto logické!
 
Prostě za všechno mohou židé, zednáři, Tlustý, Bém a Klaus, a Mirek Topolánek je čistý jako lilie. Je pravý a plný pravičák a konzervativec!
 
Mirku, jsi jednička!

reklama
4836 čtenářů | 36 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(bert, 26.3.2009 5:10:52)
Odpovědět
Souhlas s autorem,jemně podáno.Topol je prostě nejlepší, ale má smůlu,nikdo jej nechápe,všichni jsou proti němu,panu DOKONALÉMU.Nejlepší by mu pomohl Chocholoušek nebo pustý ostrov.A ať si veme sebou svoje dobré věrné kamrády.
Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(Miloš, 26.3.2009 6:44:47)
Odpovědět
Ten dementní exlampasák měl být dávno už v ústavu u docenta Chocholouška.
Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(Daniel Makay, 26.3.2009 8:34:46)
Odpovědět
Ano to mne štve nejvíce, že Topolánek, Nečas a jim podobní levičáci si hrají na pravičáky a někteří dokonce na konzervativce. Díky jim je pravice tak zprofanovaná. Jsem rád, že Pan Prezident má nyní v rukou další politcké dění v naší vlasti. Modlím se ať ho vede Hospodin v jeho rozhodnutích.
Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(Dan, 26.3.2009 15:26:52)
Odpovědět
Klausův židovský bůch jistě vede jeho skutky, přesně tam kam je chce jeho šéf Putin.


Jenom připomenu poslední Topolánkův výrok, podle něhož se budou z pádu vlády, spoluorganizovaného agentem Kremlu Pružinským, radovat hl. na Ruské ambasádě...


synek židobolševiků z Haliče byl odhalen, jeho původ, vazby, vyznání i cíle...

Jako takový už toho moc neovlivní, byl nám nebezpečný dokud jsme to o něm nevěděli i já a moje rodina gaunera Pružinského opakovaně volili.. ale s tím už je konec.
Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(ravnogorec, 26.3.2009 15:33:21)
Odpovědět
Vy u toho onanujete, Dane ?
Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(Daniel Makay, 27.3.2009 9:49:18)
Odpovědět
Jsi proste blazen.
Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(DFG, 26.3.2009 11:12:14)
Odpovědět
Souhlasím s kritikou paranoidních představ ODS, ale tenhle komentář je též napsán hloupým a bulvárním stylem hodným nějakého levičáka.
Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(zdeněk84, 26.3.2009 11:30:12)
Odpovědět
souhlas
Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(Romann, 26.3.2009 11:38:03)
Odpovědět
V Európskej únii došlo k precedensu, aký nezaznamenali za celé dejiny EÚ. V Českej republike, ktorá teraz predsedá EÚ, vláda na čele s Miroslavom Topolánkom na základe rozhodnutia parlamentu išla do demisie. Pre Európu táto udalosť bola horkou pilulou. Fakticky bola vyslovená nedôvera politikom, ktorí si nárokovali na riadenie európskych procesov, a pritom sa stali obeťami vlastnej krátkozrakosti vo svojej krajine. Topolánek príliš horlivo bránil záujmy USA, spojené s rozmiestnením prvkov PRO na území ČR. Americké plány nielen, jemne povedané, nezapadajú do koncepcie európskej bezpečnosti, ale ešte sa ani nespájajú vo vedomí pospolitých Čechov s obranou pred imaginárnymi iránskymi raketami a s ohrozením ich životov a životov ich detí. Pokračovanie na: http://voltaire.netkosice.sk, ikona TREZOR Tabu spravodajstvo: téma: Nedôveryhodné Česko
Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(Jiří Zahrádka, 26.3.2009 12:39:21)
Odpovědět
No, na Topolovi se asi shodneme. Ale jestli v celé věci hrál nějakou roli Klaus, tak je to takticky naprosto šílené a lidsky těžko přijatelné.

Je asi faktem, že Topolánek se snažil Klausovi zajistit hlasy při prezidentské volbě, takže by ze strany Klause byla na místě jistá "zdvořilost," "vděk" vůči Topolánkovi. Zrovna tak je faktem, že nedůvěra teď, v době předsednictví, je nejméně vhodným okamžikem.

A z hlediska taktiky je jasné, že český národ, věčně se zamindrákovaně starající o to, "co si o nás pomyslí ve světě" (a vůbec nehraje roli, že Češi jsou v hodnocení našich ostud i ctností podle mě téměř vždy totálně vedle), nemůže pád vlády při předsednictví vnímat pozitivně. Topolova popularita v době předsednictví rostla, tzn. kdo ho v době předsednictví potopil, může u lidí ztrácet body. Nemluvě o tom, že Paroubek, upocený snahou o nakládačku Topolánkovi, se hnal za touto svou touhou a asi vůbec nepřemýšlel o okolnostech. O tom, že ani jemu to vlastně v tuto chvíli moc nevyhovuje.

Takže, pokud jde o kvalitu Topolovy vlády, je to hrůza. Jenže něco úplně jiného je hodnocení Klause v případě, že se právě on na sesazení Topolánka nějak podílel. Děsím se ztrát bodů pro Klause, protože on potřebuje mít u lidí důvěru z prostého důvodu, že v zásadních politických otázkách mívá pravdu a říká ji poměrně otevřeně. Takových politiků moc není, proto mi na něm záleží. Jestli si ale popularitu u lidí právem pokazí něčím, co lze vnímat jako neférovost, je zatěžko se lidem divit, když se jim pak takový politik zprotiví.
synek židobolševiků z Haliče českým prezidentem..
(Dan, 26.3.2009 15:21:45)
Odpovědět
zdravím tě Jirko...
tak nám praskla přesně dle mých predikcí americká bublina.. vzpomínáš si co jsem ti o tom sáhodlouze psal, kluku plešatý ?? :-)

No nicméně, tys patřil mezi nejsoudnější euroseptiky už tehdy a i ten současný tvůj postoj zde je víceméně zdraví, alespon v rámci tohoto smrdutého servru.


Pochybovat o Klausově rusofilství už může jedině jeho fanatický příznivec.

Váš euroskeptický guru, je ve skutečnosti agentem kremlu, tedy fakt že i jemu i českým nacionalistů, jde o totéž, tedy rozbití EU má jeden důležitý ALE.. ten spočívá v tom, že zatímco Vy hájíte nacionalismus český, Pružinskyj ten ruský...

Nevím jestli tento zásadní rozdíl cítíš, nic méně je vás tak málo a jste tak bezvýznamní, že potřebujete každou osobnost n svou stranu, at už je to podvodník Dr. železný, nebo agent FSB Pružinskyj.
Re: synek židobolševiků z Haliče českým prezidentem..
(Josef, 26.3.2009 15:44:25)
Odpovědět
Nazdar Dane!
Vypada to, ze vyhravas, ale USA EU dozenou. Obama prechazi na EU model ekonomie!
----------------------------------
Doma sice Topolanek prohral, ale presne odhadl politiku soucasne americke administrace, kdyz poznamenal na pude EU parlamentu ze vede Ameriku do pekel. Znarodnovanim bank a financnich domu, zdravotnictvi, automobiloveho prumyslu, zavedeni carbon dani energetickym podnikum a zvysenim dani malym a strednim podnikatelum ekonomie nikde jinde nez v hluboke pekelne krizi neskonci.

European Union hopes for a new era in relations with the US were thrown into chaos on Wednesday when the holder of the EU presidency condemned American remedies for the global recession as “the road to hell”. FT/ UK
Re: synek židobolševiků z Haliče českým prezidentem..
(Jiří Zahrádka, 26.3.2009 17:06:06)
Odpovědět
Taky tě zdravím, Dane. Je to cca měsíc, co tady byl příspěvek od Dana (předpokládal jsem, že asi od tebe), a nedalo mi to, reagoval jsem na něj tím, že jsem zmínil, jak jsi opravdu dost dobře již před časem popsal US krizi, zatímco já na to reagoval ve stylu „no a co? Tak po letech růstu bude případně pokles, ale to je trh...“ atd. Nemyslím, že by to byl výsledek tvé geniality, ale asi jsi slyšel varování od lidí, kteří to popsali docela dobře. Každopádně, popsal jsi to myslím dost trefně. Problém je, že u těch katostrofických proroků člověk nikdy neví, kdy se trefí, a kdy ne. Nicméně, z Ameriky jsem smutný, nerozumím tomu, co dělá FED a samozřejmě považuji za krajně splašilou politiku, kterou dělá i americká vláda. Ty z toho můžeš mít radost, protože to bereš, myslím, dost nacionalisticky (fandíš EU, za protivníka máš USA, přestože teď budeš mít asi tendence poznamenat, že ne tak zcela, protože zdravou US ekonomiku potřebuje EU). Nás, kdo jsme fandili USA kvůli konzervativním principům, to samozřejmě netěší a je logické, že té Americe, která opustila námi hájené principy, prostě nefandíme. Doufám, že bylo a je zřetelné, že my jsme Ameriku chválili na základě hodnot, nikoli národnosti.

USA a krize jsou na delší povídání, je zvláštní, že makroekonomické cifry moc špatné nemají. Tuším Schneider psal cosi o tom, že v USA nebyla krize bonity, ale krize likvidity a tuším psal o Meryll Lynch, že i v době úpadku zřejmě nebyla předlužená, ale neměla dostatek likvidních aktiv. Ale bylo to takové neurčité. Těžko říct.

O Klausově rusofilství moc nepochybuji a dost je mi tím protivný, což jsem tady opravdu nezkrýval. Nicméně, protivný postoj v této věci neruší skutečnost, že má pravdu a říká ji v jiných oblastech.

Dr. Železného moc nemusím a pokud vím, ani nová strana, eurorealisticky laděná, tedy SSO, se s ním nespojila. Dodej důkazy o Klausově „agentství“ pro FSB (mimochodem, nebylo by logičtější, kdyby pracoval pro vnější rozvědku, která se momentálně nazývá tuším SVR?), jinak bych považoval za vhodné takové věci nepsat (nejsou-li pravda. Když je někdo rusofil, neznamená to ještě, že jim dělá agenta).

A co jinak? Co říkáš euru a pochybnostem ekonomických veličin o jeho udržitelnosti, případně výrokům o problémech, které přináší Irsku či Španělsku?
Re: synek židobolševiků z Haliče českým prezidentem..
(Evropan Jirka, 26.3.2009 17:30:41)
Odpovědět
A co na průzkum veřejného mínění v Itálii konstatující, že většina Italu nechce Euro? A co na situaci v Maďarsku, zaviněnou mimo jiné i fixací na Euro? A co na totéž v bleděmodrém v Pobaltí? A co na výrok centrálního bankéře Niedermaiera, že koruna je pro nás jasnou výhodou v současné situaci?
Re: synek židobolševiků z Haliče českým prezidentem..
(Dan, 26.3.2009 23:05:19)
Odpovědět
zdravím též Josefa..


nemám žádnou radost ze splasknutí americké bubliny, ikdyž moje oblast bondů profituje slušně i nyní, investice do amerických bank a hedž fondů nás stála těžké ztráty a banka jako celek udělala kvůli americkému trhu loni ztrátu cca 5 miliard eur.
šéfoval jsem 7 členému oddělení a tedka už jsem tam sám :-)

Jedině hlupák by z toho mohl mít radost...

Z gold listů mého biznisu se naši američtí konkurenti prakticky ztratili, jsou totálně švorcoví a budto neobchodují vůbec nebo min. množství.

K euru.. ne, je to koruna která eliminuje zisky exortérů, naposled si nato stěžoval starý Toyoda, TPSA loni téměř eliminoval zisk, sdružení exportérů, svaz průmyslníků atd.
těch se ptej, obyč lidi těm je to ukradený...


Silná koruna znamená nejenom ztráty exportérů, ale i zdražování našeho zboží v tuzemsku oproti zboží z eurozony .. tak se stane že Mora digestoř stojí stejně jako Miele... neporovantelné značky, stejná cena..



Irsko potopili americké investice a kolaps amerických trhů, stejně jako island..

Kdyby island měl euro, aspon uspory by nešly sraaat.. takto mají z koruny přez 50% dolů...

Podívej se co udělala Libra, mimochodem britské banky jsou 2. nejvíce postižené po amerických, je to dáno jejich vazbou na USA.


Topolánek měl pravdu, obama vytlouká klín klínem a nechce si připustit, že amerika musí celkově ubrat.. chrlí bondy... to je šílenství...
Re: synek židobolševiků z Haliče českým prezidentem..
(Jiří Zahrádka, 27.3.2009 12:09:50)
Odpovědět
Neradost ze splasknutí – jistě, takovou reakci jsem předpovídal. Je pochopitelná, samozřejmě.

Amíci a jejich bondy – je to šílenství, v tom není sporu.

Euro – mám se ptát Svazu průmyslníků? Jako bys mi četl myšlenky. Mám chuť napsat článek, ve kterém bych zmínil mimo jiné to, že na webu Svazu průmyslu jsem nenašel žádnou studii k euru. Díval jsem se jen tak narychlo, ale mám pocit (a to i na základě nějakého řízka tuším z tohoto svazu, který byl v TV diskusi a byl to, řekl bych, takový ten „strašně řízný a rozčilený“ chlap, který podle mě nebyl schopen na protiargument měnového odborníka říct nic. Uvítal bych, kdyby průmyslníci nepapouškovali fráze, které se nosí, a předložili vypracovanou studii s argumenty). Kč při posílení snižuje zisky exportérů, při oslabení je zase zvyšuje. Jak víš, v jakém kurzu by se Kč fixovala k euru při přijetí eura? Kdyby byl konverzní kurz příliš slabý, bylo by zaděláno na vyšší inflaci. Navíc, po přechodu do ERM2 by Kč pravděpodobně posílila a lze očekávat, že v posíleném kurzu by Kč byla i fixována při přechodu na euro. Exportéři by tedy v tomto smyslu eurem pravděpodobně moc nezískali. Mimochodem, doporučuji studii Nár. banky Slovenska – konkurenceschopnost slovenské ekonomiky se mírně snižuje, kromě jiného též nevýhodnou fixací mzdových nákladů v porovnání s ostatními státy v regionu, jejichž měny k euru oslabily. Zprávy o nákupních výjezdech slovenských spotřebitelů na Moravu a do Polska jsi možná také četl.

Exportéři (možná bych měl spíše říkat Skoda Auto, dcera VW, po které to ti ostatní možná trošičku opakují, co?) tedy přišli s argumentem nákladů kvůli volatilitě kurzu. Zdá se mi, že říkat, že díky zajištění teď prodělávají, je nepřesné. Řekl bych, že je na místě spíše říci, že ti, kdo se zajistili, nevydělávají tolik, kolik by vydělali při oslabení Kč, kdyby se nezajistili. Ono je potřeba si uvědomit, že fakt, že Kč byla roky v nízkém kurzu, není žádné dogma. Když roste export, je logické, že roste kurz měny a rychlé růsty exportů také nemusí být standardem na pořád. Že si na to exportéři zvykli, je pochopitelné. Ale růst má své meze, dané potenciálem exportní destinace.

Ad dražší domácí produkce – ono se to dá říct obráceně: silnější Kč vede k levnějšímu dovozu. Ano, to jsou přesně ty stabilizační systémy, dané trhem. Právě to přispívá k makroekonomickým rovnováhám.

Irsko potopila vazba na USA, ano. A právě proto je nevýhodné, když má euro. Irsko rostlo při nevhodně nízkých eurosazbách. To přispělo k nerovnováze, která se nyní dramaticky projevila. Monetární politika je snad vždycky tím, co má reagovat na příčiny, nikoli naopak. To je snad jasné.

K tomuto tématu se nepřímo vyjádřil v Davosu nositel Nobelovky za ekonomii Krugman (mluvil o Španělsku a nemožnosti devalvace měny, což by potřebovali), o rizicích eurozóny mluvil i Soros, Jim Rogers, ale také superintegrátor – býv. předseda Evr. Komise Jacques Delors. Nelze vyjmout jednu nátlakovou skupinu z celkového makroekonomického pohledu, Dane.
Re: synek židobolševiků z Haliče českým prezidentem..
(Dan, 27.3.2009 18:45:25)
Odpovědět
To by všechno byla Jirko pravda a krása, kdyby !!
a to je to podstatné ale...

Měla ten kýžený vliv centrální banka na korunu a kdyby ta koruna měla hodnotu odpovídající síle a zdravosti ekonomiky.. jenomže ono to tak není...

Bohužel koruna je stále silnější nežli je její skutečná hodnota to poznáš snadno, na drahosti našich produktů a levnosti těch zahraničních...

S kurzem mnohem spíše cvičí spekulanti nežli čnb a pochopil to k mé radosti už i Nidrmajer ...

Bratr pracuje v české firmě, elektrárenská výroba, v důsledků výkyvů koruny v loňském roce přišli o celý zisk, ale poradili si s tím smlouvi na letošek už všechny uzavřeli v eurech a je vymalováno jirko.
Uplně stejně to udělala celá řada mých kamarádů, mají eurové učty a mnohy je mají v německu a vůbec ne v čr, protože jsou tam navíc ještě levnější poplatky, pojištění se proti kurzovým výkyvům je velmi drahé a výhodnější je tudíš zrušit v transkacích korunu.




S irskem nemáš pravdu, kdyby irsko nemělo euro, dopadlo by podobně jako islad, tzn. lidé by přišli ještě navíc i o uspory, islandané žebrají o vstup do EU a eurozony... zeptej se jich proč..

Irský ostrov je supervelmocí ve vývoji software a proože americké firmy, které to tam hl. zaměstnali a na jejichž propseritě ostrov závisí jsou ve ztrátách a v těžkém úpadku, upadá i irsko s nimi.

Já z toho mám ten závěr, že se nevyplatí být závislí na americkém předluženém trhu, ale mnjohem spíše na evropském.

Evropské domácnosti mají totiž eurouspory, zatímco ty americké, bezcené akcie.

A pokud se podíváš na spotřebě domácností v EU a USA, pochopíš že mám pravdu.

Koruna ustoupí i tak,přirozeně, na euro se přejde samo, protože je to výhodnější, stejně jako je tomu v mnoha jin. zemích bývalé jugoslávie např. na ukrajině či v Rusku..
Rusové mají většinu uspor v eurech, víš co udělal rubl.
Re: synek židobolševiků z Haliče českým prezidentem..
(Jiří Zahrádka, 30.3.2009 10:55:26)
Odpovědět
1) Nemají snad spekulace smysl jen ve směru, odpovídajícím reálné obchodní bilanci? Je-li Kč silnější, než její hodnota odpovídající reálné bilanci, je to (právě v systému vlastní měny) velmi snadné – exporty jsou dražší, je tedy tlak na jejich snížení, což vede k oslabení nákupů Kč a tedy k oslabení jejího kurzu. Kč (stejně jako jiné aktivum) může mít v daný čas vyšší (nebo nižší) hodnotu, než by odpovídalo „reálnému stavu“ makroekonomických ukazatelů. Z definice však v čase dochází k narovnání. Trh hledá rovnováhu, o tom trh je. Mimochodem, predikce u Kč byly spíše takové, že bude v čase posilovat (samozřejmě kromě onoho extra posílení v loňském roce).

2) Situaci firmy, ve které pracuje Tvůj brat, nemohu samozřejmě posoudit bez dalších informací. Kdyby o celý zisk přišla skutečně jen kvůli posílení Kč, je otázkou, jestli by jí přijetí eura Českou republikou pomohlo. Kdyby bylo přijato právě v silném konverzním kurzu...? Každopádně, letos Kč oslabila, což pomohlo našim firmám. Takže nevím, jestli přechod na euro-účty zrovna v letošním roce přinese relativně vyšší zisk...

3) Ad měnové zajištění je drahé – náklady měnového zajištění údajně dosahují max. cca 1 % p. a., u vyšších objemů cca 0,35 % - 0,5 % p. a. Osobní zkušenosti s měnovým zajištěním nemám, nicméně tyto informace jsou normálně dostupné.

4) Irsko – ano, dopadlo by stejně jako Island, kdyby si lidé v Irsku brali úvěry v cizí měně (např. euru). De facto takovým státům přechod na euro pomůže podle mě jen opticky – nemůže se pak psát o „zhroucení měny“ apod., ale občanům jen banky v tichosti zaberou jejich domy. Nekritizuji to, je to podle smluv OK, ale jde o to, že skutečnost, že místo islandských korun budou mít eura, může napomoci tomu, že při ztrátě práce nebo snížení mzdy (euro nemůže oslabit vůči euru, při poklesu ekonomiky tedy asi dojde k propouštění nebo snižování mezd, o což se pokoušejí tuším právě v Irsku) prostě stejně nebudou schopni splatit své půjčky. Kdyby se insolvence dala vyřešit jen výměnou papírků, kterými platíme, to by byl docela fajn život.

5) Evr. domácnosti myslím nevytvářejí silnou poptávku. Je otázkou, jestli se to podaří rychle změnit. Amíci jsou nakupovací maniaci (když mají práci). Čiste s z ekonomického pohledu je jedno, co si o této mánii myslím, důležité je, že když jsou ochotni a schopni nakupovat, je to prostě lákavý trh.

6) Já také obyčejně upozorňuji na to, že k přijetí eura jsme se již smluvně zavázali, takže můžem debatovat spíše jen „kdy,“ nikoli „zda.“ Rusko či býv. Jugoslávie je něco jiného než stabilizovaná ekonomika se silným exportem a úspěšnou měnovou politikou, jíž je Česká republika.
Re: synek židobolševiků z Haliče českým prezidentem..
(Dan, 27.3.2009 18:58:58)
Odpovědět
Ale ikdyž s eurem pravdu nemáš, máš ji jistě v mnoha jin. věcech a pokud budeš navrhovat konstruktivní alternativy, tvoje místo coby eurokritické ekonoma zde rozhodně je a máš velký význam.

nesmí to být systém Klausoservilního Macha, který s jízlivýmúsměvem naplácá plno kritiky ale jin. alternativu neuvede.
Mimochodem, tak jsem zaslechl že hanák se přidal k Machovi, to dal v černovicích výpověd v ODS ??
Celkem sranda jak snadno se dá přeskočit a přeběhnout...
Re: synek židobolševiků z Haliče českým prezidentem..
(Jiří Zahrádka, 30.3.2009 11:01:52)
Odpovědět
Podívej, Dane, mně to přijde až trochu srandovní, ty občas píšeš jak ďáblík, který chce navábit jednoho z euroskeptiků, zahrát mu na jeho ješitnost, a rozbourat euroskeptické vazby.

Prostě NENÍ PRAVDA, že Mach je jen klausoservilní a nenabízí alternativy. Je to právě Mach, který alternativy navrhuje, a mimochodem, řekl bych, že právě se svou stranou jedná v něčem i přímo proti Klausovým názorům.

Hanák skutečně je ve vedení SSO, opustil ODS, a to po letech, kdy patřil ke kritikům praktik v této straně a snažil se změnit věci k lepšímu. Bohužel, neúspěšně. To bych opravdu nenazval přeběhlictvím. Ronald Reagan ke svému odchodu z Demokratické strany myslím řekl cosi ve smyslu, že on neopustil DS, ale DS opustila své principy. Myslím, že to právě na Hanáka i Macha velmi sedne.
před léty mě vykládal o Pružinském jeden bráchův kolega z práce, bývalý estébák, vykládal mě jak se jeho karty z archivů stb v Praze a bratislavě ztratili, a jak byli přefocené na mikrofiše odeslány do Moskvy, taky o jeho původu o fanatickémkomunistickém smýšlení jeho rodičů atd.

Nebral jsem to vážně.. než jsem si přečetl, že to co on říkal o jeho původu potvrdil Buchoj i Cibulka za nějakou dobu..

Do toho cena od Putina, dotace od kremelských firem, vazby Libertas na firmy řízené FSB atd. atd.

Mozajka začala zapadat... dneska už je rusofil Pružinskyj odkopaný...
Re: ke klausovi
(Daniel Makay, 27.3.2009 9:59:28)
Odpovědět
Tva dusevni choroba je nelecitelna.Prezident sice ma sve velke i male chyby, ale na rozdil od tebe se tesi dusevnimu zdravi.
Re: ke klausovi
(Dan, 27.3.2009 10:51:03)
Odpovědět
každoročně absolvuji velice náročné psychotesty, požaduje je zaměstnavatel v Edinburgu..

Narozdíl od tebe mozku vymetený starými časy bez schopnosti se přizpůsobyt, obecně zvané inteligence..
já jsem duševně o.k. a vím velice dobře co tu píši...
Mezi mími přáteli jsou i konzervativní katolíci, ale ty seš těžký kalibr, už léta tě tu pozoruju ..



A ted k Pružinskému, doporučuji ti mnohem více číst o jeho minulosti, možná procitneš, ješitnost, nabubřelost, arogance, neschopnost přiznat chybu, neschopnost koncensu.. ano, to mi nevadí až tolik jako jeho původ, vazby a skutečné poslání toho darebáka.

I ty seš obětí jeho instrik a lží, zapomen nato že on hájí naše zájmy, hájí zájmy azbuků... svého lidu !!
To už chápe i většina lidí v ODS.
Re: ke klausovi
(Jiří Zahrádka, 27.3.2009 12:12:41)
Odpovědět
Jeden kolega, StBák... No, nevím, Dane. Jestli je to pravda, je to smutné, ale nejvíce smutné by pak bylo, že jediný, kdo říká pravdu o EU, je bývalý agent rusů. To by bylo smutné ne tolik pro něj, ale pro ty ostatní, do pravdu neříkají.
Re: ke klausovi
(Dan, 27.3.2009 18:49:08)
Odpovědět
ale on nemá žádnou svou pravdu, Jirko, pouze plní úkoly svých nadřízených rozbíjí kontynent.. snaží se oto...

Kritizovat EU, ano jsem zcela pro.. a je co kritizovat, sám to dělám, ale ne za učelem destabilizace a oslabení Evropy, ale za učelem jejího posílení !

Když jsem slyšel nedávno Bobo, prskl jsem z toho málem smíchem, to je ale kráva pitomá agresivní a nacionalistická.. škoda mluvit...
Re: ke klausovi
(Jiří Zahrádka, 30.3.2009 11:04:47)
Odpovědět
Jeho výroky bývají pravdivé. A v takovém případě je chybou EU, že věci, které na ní kritizuje, jsou pravdou. I kdyby to dělal "na pokyn" rusů (což mi přijde jako poněkud příliš odvážná hypotéza), nic to nemění na skutečnosti, že jeho výroky jsou pravdivé. A to mě zajímá.
Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(Tlapka, 26.3.2009 17:00:20)
Odpovědět
Přesto si myslím, že Paroubek je ještě horší.
Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(animal, 27.3.2009 0:37:19)
Odpovědět
Co je to tady za slataniny,jste všichni magoři? Myslíte to vážně.
Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(Jan Pavlík, 27.3.2009 0:49:27)
Odpovědět
To je tedy síla. Mezi jaké fanatické blázny jsem se to dostal? Promiňte, už to nikdy neudělám.
Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(Dan, 27.3.2009 11:01:28)
Odpovědět
Ano toto je servr nacionalistů, židů, antiislamistů, antievropanů, rusofilů kolem klause a jsou zde i někteří konzervativci, kteří uvěřili kampani FSB a jejich libertas a odnožím.

Hledajíce spojence v komukoliv kdo je antievropský, spojí se klidně i s dáblem Putinem a jeho sluhou Václavem Pružinským, synem židobolševiků z Haliče.
Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(Jiří Zahrádka, 27.3.2009 12:11:14)
Odpovědět
Když ty, který se tady stále oháníš "židobolševiky," mluvíš o tomto serveru jako o nacionalistech a antiislamistech, má to své kouzlo, Evropane!
Re: Židé, zednáři, Klaus, Bém a Tlustý proti Topolánkovi
(Dan, 27.3.2009 18:53:23)
Odpovědět
Tuto nadávku používal už můj otec pro stalina, gotvalda a další židovské komunisty...

Je to prostě syn komunistických židů, co je natom nejasného, tedy židobolševik...

Proti lidem jako byli pružinského rodiče bojovali naši legionáři v Rusku.
Jméno klaus je uměle vytvořené, až tu v Praze.
Putinův muž na hradě
(Dan, 27.3.2009 19:07:33)
Odpovědět
to ale tedka nebude mít lehké, protože se to o něm už všeobecně ví a jeho kroky se dají předjímat...

Upozornuje na něj nejenom Cibulka na svém webu, člen ODS Buchoj, ale i např. Václav Urban či nejnověji místopředseda KDU David Macek.

Agent Kremlu už nedostane příležitost tu něco zničit... prokoukla ho celá Evropa.
Re: Putinův muž na hradě
(Evropan Jirka, 27.3.2009 20:19:30)
Odpovědět
Dane, zmínil jste se, že Váš zaměstnavatel Vás posílá na pravidelné psychologické testy. Něco Vám navrhnu: Co kdybyste Vašemu ošetřujícímu psychologovi ukázal své příspěvky sem? Já myslím, že na dokreslení profilu Vaší osobnosti by byly velmi ilustrativní.
A možná by i Vašeho jistě politicky velmi korektního zaměstnavatele zajímal Váš gestapácký antisemitismus.

Ale vážně - proberte tu svou obsesivní nenávist s odborníkem.
Re: Putinův muž na hradě
(Dan, 28.3.2009 8:45:12)
Odpovědět
Můj ředitel je německý žid :-)))
A když se naprosto otevřeně o židech spolu bavíme, on přiznává veškerá jejich negativa, souhlasí se mnou..

Dokonce o holokaustu prohlásil, že to byl důsledek přílišné židovské hamižnosti v Evropě.. trest který na ně zato přišel.

Celá řada mých kolegů v brnadži jsou židé, nemám s nimi většího problému.
Re: Putinův muž na hradě
(Evropan Jirka, 28.3.2009 9:36:10)
Odpovědět
Fajn, Dane, fajn. Ale přesto, pokud tu možnost máte, opravdu proberte s někým nezúčastněným a kvalifikovaným své vystupování zde. Neříkám to proto, že Vás chci urážet nebo ponižovat. Tyhle pubertální kratochvíle mě už nebaví. Co mě baví je komunikovat s lidmi jiného názoru, rozšířit si svůj pohled, něco se dovědět.

Ale nechte si vysvětlit, když už to sám nevidíte, jak rozdílně mluvíme my s Vámi a Vy s námi.A přestaňte se už, prosím, chovat jak utržený ze řetězu.