reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Na hrubý Topol hrubá záplata

Autor: LP | Publikováno: 31.3.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Rebelům Vlastimilu Tlustému a Janu Schwippelovi přetekl pohár trpělivost a společně s bývalými členkami Strany zelených Olgou Zubovou a Věrou Jakubkovou hlasovali proti přežití vlády.
 
Kromě obecně politických témat, jako jsou Lisabonská smlouva, církevní restituce či daňová reforma, si za pád své vlády může Mirek Topolánek tak trochu sám. Možná, že kdyby se nechoval jako hulvát, mohlo hlasování o vládě dopadnout jinak.
 
Poté, co Juraj Raninec a Jan Schwippel opustili poslanecký klub ODS, požádali vedení klubu, aby jim zasílalo stanoviska ODS k zákonům. S tím se však blízký Topolánkův spolupracovník Petr Tluchoř odmítl obtěžovat a místo toho, aby zasílal stanoviska svým spolustraníkům, dával je raději k dispozici přeběhlíkům z ČSSD.
 
Mezi členy výkonné rady se zase vyprávějí legendy o tom, jak předseda Topolánek řídí tento orgán. „On už se s námi pomalu ani nebaví, on je nyní předsedou Evropské unie, kamarádí se s Angelou a Nicolasem, a tím pádem je téměř ředitelem zeměkoule,“ řekl jeden člen výkonné rady, který nechtěl být jmenován.
 
„Jak mám vládnout, když mi do všeho kecáte,“ rozčiloval se prý předseda na jedné výkonné radě. Nadávání do kurev prý také není úplnou výjimkou.
 
Schwippel s Tlustým zaregistrovali i podle všeho v rozporu se stanovami sestavenou kandidátku ODS do Evropského parlamentu, kdy si do ní Topolánek už nenechal „kecat“ a odměnou za podporu na kongresu postavil na druhé místo kandidátky Evžena Tošenovského, který však nezískal nominace místního, oblastního ani regionálního sněmu a o evropské politice snad ještě nikdy neřekl ani slovo.
 
Stejně tak podivuhodně přeskočil Milan Cabrnoch Hynka Fajmona, ačkoli Cabrnoch získal od středočeského regionálního sněmu téměř dvakrát méně hlasů než Fajmon. Celá věc se bude řešit u Smírčího výboru.
 
A o aférách Morava a Dalík-Wolf spojenými s blízkými spolupracovníky Mirka Topolánka už ani nemluvě. Když je pak ve hře možná negativní motivace, i pravicový poslanec si může říci, že už toho bylo možná na jednu vládu dost.

reklama
2438 čtenářů | 16 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(Brabec, 31.3.2009 2:17:48)
Odpovědět
Když jeden čte denní tisk - pravdoláskovci řádí. Topol je obětí spiknutí Hradu, podhradí a všech ostatních. ODS to papouškuje.Nikdo se nezabývá tím, že jde o konec schematu a způsobu vlády této koalice !
Zrušte psaní těch čísel na konci - je to nanic a jenom to štve !
Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(YXC, 31.3.2009 16:15:58)
Odpovědět
čísla musíme psát,protože takhle nás má redakce v hrstii.Na to jste nepřišel.Je to naše identifikace.
Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(~, 31.3.2009 4:01:26)
Odpovědět
vidim to podobne, ale prosim vas, uz prestante vykrikovat to o tech cislech

ta cisla maji smysl: tim, ze je spravne zadate, umoznite webove aplikaci, aby vas odlisila od robota (robot je neumi sam vypnit, neni zatim dostatecne inteligentni). Je to takove bezpecnostni opatreni, tak je tak prosim berte, ano?
Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(~, 31.3.2009 4:02:25)
Odpovědět
urceno prispevateli pod jmenem/prezdivkou Brabec
Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(Jiří Zahrádka, 31.3.2009 9:48:07)
Odpovědět
Rozchechtal mě ten titulek, ten je povedenej :-))!

Nadávání Topola na výkonné radě bych mu tolik nezazlíval (kdyby ale nadával těm pravým :-)) ).
Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(M, 31.3.2009 10:38:33)
Odpovědět
"...si za pád své vlády může Mirek Topolánek tak trochu sám" ... TAK TROCHU? To je snad vtip, ne?
Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(HAHA, 31.3.2009 10:51:59)
Odpovědět
TOPOL je tak blb..ej,že mu to ani nedojde=bojujte s třídním nepřítelem ......
Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(novák, 31.3.2009 15:38:10)
Odpovědět
Blbej jsi Ty, když nevidíš jaký podraz udělal Paroubek a spol. , a to v době předsednictví EU
Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(Věra S., 31.3.2009 16:19:31)
Odpovědět
Paroubek neudělal podraz.Podraz si udělal Topol sám na sebe,že kupoval přeběhlíky.Bylo to nečestné a sám se tím vytrestal.Trvalo to dost dlouho až na 5.se podařilo dát ho od válu.Už to bylo neúnosné.To každý ,kdo trochu přemýšlí musí uznat.
Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(HAHA, 31.3.2009 16:45:09)
Odpovědět
Věrko, OK,OK,OK.
Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(občan, 31.3.2009 19:13:42)
Odpovědět
jedině souhlas
Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(občan, 31.3.2009 19:13:43)
Odpovědět
jedině souhlas
Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(David M., 31.3.2009 21:59:05)
Odpovědět
Většině lidí se ulevilo,že skončila hrůzovláda Topolánka.Ted budem čekat jak to všechno dají do pořádku,hl,po stránce Justice,Každý zlý čin musí být po zásluze potrestán.To neplatí jen pro prostý lid.Měřte všem stejně paní Vesecká a spol.
Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(ann48, 1.4.2009 15:17:30)
Odpovědět
Věrko, ale přeběhlík Tlustý Schwipel jsou OK?
Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(Jiří Zahrádka, 2.4.2009 9:52:37)
Odpovědět
Pro mě osobně je ta otázka obtížnější. Tlustému nefandím a jsem rád, že nešel do mé oblíbené SSO. Nicméně, když většina poslanců (a asi i členů) ODS opustí principy své strany (co může být lepším důkazem, než odchod zakladatele strany? Kdo z členů strany může lépe než její zakladatel posoudit, zda principy, na kterých byla strana založena, byly opuštěny?), nejsem si jist, jestli v jistém smyslu "přeběhlíky" nejsou právě poslanci, poslouchající falešného a prázdného předsedu.
Re: Na hrubý Topol hrubá záplata
(Dan, 3.4.2009 6:29:04)
Odpovědět
jiří tys mě tedka vážně rozesmál...
zakladatel strany je darebák a pokud s to nepamatuješ, zbavit se ho pokusili už Rumlovci, většina tehdejšího vedení strany.

ODS se despotického rusa podařila zbavit už jeho katapultací nahrad, nikoliv jeho nynějším odchodem, kdy již fakticky nad stranou žádnou moc neměl.


A ještě ti připomenu fakt, že narozdíl od zakladatele je většina voličů ODS /vždycky byla/ proevropských !!

S tímto faktem operuje málokdo z Vás.


Prakticky všichni moji známí, kteří ODS léta volí i sponzorují jsou pro přijetí eura.