reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu

Autor: Redakce | Publikováno: 11.4.2009 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

 

„Marxistická představa člověka bez Boha musí být nakonec shledána jako prázdná a falešná víra-jako nejstarší sektářství v dějinách, které se prvně ozvalo v zahradě Edenu v šeptaných slovech pokušení: ´Budete jako bohové.´ Krize západního světa, jak nám připomíná Whittaker Chambers, existuje v té míře, nakolik jsme lhostejní k Bohu. ”[1]  



                [1] Cit. dle SCHWEIZER, P.: Reaganova válka..., s. 144.

reklama
1283 čtenářů | 19 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu
(Daniel Makay, 11.4.2009 10:13:52)
Odpovědět
Tak tohle by se měli naučit zpaměti všichni pohané na celém světě. Krize ekonomická jak pravil Tomáš Baťa je především krize morálky a porušování pravidel. V česku a východní části Evropy sice padnul komunizmus, ale lidská pýcha a bezbožnost jíž jsou národy Evropy a dnes již i USA prošpikovány vedou lidi do pekel vesele dál. Jak pravil prorok: Kolkolem děs. Lidé ztratili soudnost a jsou strháváni do víru morální a duchovní anarchie. Pro dnešní dobu je charakteristický zmatek hodnot jež proniká do všech oblastí života člověka. Jsem skutečně přesvědčen, že míra krize je opravdu úměrná míře ignorace Hospodinem. Společnost ateistických arogantů si myslí, že Hospodina nepotřebují a sami se pasovali na bohy. Místo toho se ale stali padlími bohy bez budoucnosti a rozhodli se si vytvořit vlastní náboženství , podle své zvrácené vůle. Dali tomu nálepku svoboda , zatím se stali otroky svých vlastních mamonářských a sodomistických vášní a tužeb. Dovolili, aby jejich dětem již od malička byl vtloukán ateizmus a potom se s údivem dívají na ovoce zvrhlé ateistické výchovy. V komunizmu byla společnost držena násilím a strachem. Komunizmus je zrůda, která dala lidem falešnou naději na lepší život a vytvořila komunistickou morálku, aby udržela davy na uzdě. Dnešní společnost ignoruje naprosto všechno a podlehla iluzi extrémního liberalizmu, který skrytě přerůstá v Orwellovský svět. To co by mělo být potlačováno je povoleno a to co by mělo být povoleno je potlačováno. Tohle zmatení je důsledkem odcizení od Hospodina, takovéto pohanské postdemokracie jsou utopické a slovo demokracie je vyprázdněný pojem zneužívaným stejně jako prostitutka. K tomuto citátu bych dodal, že jedním z důsledků odpadnutí od Hospodina je politické šílenství.
Re: Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu
(TOM, 12.4.2009 10:44:01)
Odpovědět
nejsem věřící,ale článek je víc než alarmujícían Makay to napsal přesně.Dodal bych,že civilizace zapomněla na obyčejnou člověčinu jako slušnost,poctivost,láska k bližnímu apd.:-((
o krizi a morálním úpadku
(Pan, 12.4.2009 10:47:29)
Odpovědět
ýrok Tomáše Bati z roku 1932


2009-04-09 (09:44) | Ekonomika
67%
mínus plus
- Výrok Tomáše Bati z roku 1932


Přelom hospodářské krize?

Nevěřím v žádné přelomy samy od sebe. To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu. Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek. V naší zemi je mnoho lidí, kteří se domnívají, že hospodářský úpadek lze sanovat penězi.

Hrozím se důsledku tohoto omylu. V postavení, v němž se nacházíme, nepotřebujeme žádných geniálních obratů a kombinací. Potřebujeme mravní stanoviska k lidem, k práci a veřejnému majetku. Nepodporovat bankrotáře, nedělat dluhy, nevyhazovat hodnoty za nic, nevydírat pracující, dělat to, co nás pozvedlo z poválečné bídy, pracovat a šetřit a učinit práci a šetření výnosnější, žádoucnější a čestnější než lenošení a mrhání.

Máte pravdu, je třeba překonat krizi důvěry, technickými zásahy, finančními a úvěrovými ji však překonat nelze, důvěra je věc osobní a důvěru lze obnovit jen mravním hlediskem a osobním příkladem.
o krizi a morálním úpadku
(Pan, 12.4.2009 10:47:31)
Odpovědět
ýrok Tomáše Bati z roku 1932


2009-04-09 (09:44) | Ekonomika
67%
mínus plus
- Výrok Tomáše Bati z roku 1932


Přelom hospodářské krize?

Nevěřím v žádné přelomy samy od sebe. To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu. Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek. V naší zemi je mnoho lidí, kteří se domnívají, že hospodářský úpadek lze sanovat penězi.

Hrozím se důsledku tohoto omylu. V postavení, v němž se nacházíme, nepotřebujeme žádných geniálních obratů a kombinací. Potřebujeme mravní stanoviska k lidem, k práci a veřejnému majetku. Nepodporovat bankrotáře, nedělat dluhy, nevyhazovat hodnoty za nic, nevydírat pracující, dělat to, co nás pozvedlo z poválečné bídy, pracovat a šetřit a učinit práci a šetření výnosnější, žádoucnější a čestnější než lenošení a mrhání.

Máte pravdu, je třeba překonat krizi důvěry, technickými zásahy, finančními a úvěrovými ji však překonat nelze, důvěra je věc osobní a důvěru lze obnovit jen mravním hlediskem a osobním příkladem.
Re: o krizi a morálním úpadku-pan Makay má pravdu
(Pan, 12.4.2009 10:48:59)
Odpovědět
nechtěl jsem podruhé-SORRY
Re: o krizi a morálním úpadku-pan Makay má pravdu
(Jiří Zahrádka, 14.4.2009 15:56:38)
Odpovědět
Nevadí, ten text je výborný, takže lepší dvakrát, než vůbe ;-). Děkujem!
Re: Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu
(DTC136, 11.4.2009 12:53:07)
Odpovědět
Rad bych Vas upozornil, ze krize prisla ze Spojenych Statu,kde "tahaji Panbicka za nohu", kde jsou krestane stejni fanatici jako muslimove v arabskych zemich a chteji ostatnim urcovat co mohou a co ne. :))))
Re: Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu
(ravnogorec, 11.4.2009 15:24:28)
Odpovědět
Ony mají muslimské země odluku církve od státu jako v USA ? To snad akorát Turecko a Pákistán, ne ?
Re: Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu
(Josef, 11.4.2009 15:45:51)
Odpovědět
Pro DTC:
Ja bych vas zase chtel upozornit, ze soucasna financni krize je vyvolana politicky a kdyz uz do toho chcete michat krestanstvi, tak v tomto pripade americka levice zde hraje roli satana - pokusitele. Tim ze umoznila lidem koupit si domy, na ktere financne nestaci formou nizkourokovych pujcek vymenou za volebni hlas, nekteri obcane souhlasili s kradezi od snazivych formou dani redistribuci k lemplum.

Hlasit se ke krestanstvi jeste neznamena, ze musite verit v Boha, ale znamena to uznat desatero jako zakladni zakony, kterym se krestanstvi snazi zarucit chod spolecnosti uz dva tisice let, anebo zakazovat lhat, krast podvadet a pomoc lidem v nouzi pokladate za nabozensky fanatismus. (anebo "tahani Panbicka za nohu)".
Re: Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu
(Anežka N., 11.4.2009 20:57:16)
Odpovědět
Josef,máte pravdu v mnohém,ale bohužel církev žehnala válce a žehnala vojákům a posílala je do války.Jak se to slučuje? s desaterem.Naši lidovci jsou hodně nábožensky založení,ale nechovají se podle toho.Ani ti co jsou ve vládě.Jejich hrabivost by se určitě Pánubohu nelíbila.Jsem věřící,ale církev je u mě až na ...........místě.Kde vzala ty majetky.Stačí projít kostely v Itálii a Vatikánu.Lidé mřeli hlady v té době a tam se stavěly paláce chrámy ze zlata a mramoru.Miluj bližního svého!Hlavně se podle toho chovej.I u nás se církev handrkuje o majetek.Kristus byl chudý.V minulém režimu vládli komunisti a zakazovali náboženství.To neměli dělat.To je každého věc.Proto také měli proti sobě lidi.I ted,bojí se,že kdyby začali komunisté vládnout potlačovali by náboženství.Třeba ne,jsou ted mladší,jiní a poučili se.
Re: Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu
(DTC136, 12.4.2009 23:20:14)
Odpovědět
Odluka cirkve od statu v USA je skoro imaginerni a opet jsou tam pokusy o uplne slouceni. Nejsou tam dominantni katolici ale jizni babtiste (viz Bush). Bezny katolik nebo mormon ci jine viry nema sanci napr vyhrat prezidentske volby. Pokud o sobe prohlasite ze jste ateista tak jste "silne podezrela osoba". (napr. posledni republikanske primarky, kdy nejlepsi a nejkvalifikovanejsi kandidat nemel sanci, protoze byl mormon a take jediny katolicky prezident byl Kenedy)Je tam snaha protlacit bibli do vseho - od prisahy przidenta az po prisahu u obycejneho soudu, snaha o zakazu vyuku Darvinovy teorie a pod. Ja to vazne nemam jenom z novin, ja tam zil 13 let.
Re: Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu
(Jiří Zahrádka, 14.4.2009 16:00:50)
Odpovědět
Nevím, jestli je to tak, že "je tam snaha protlačit Bibli do všeho" - jestli to není spíš tak, že na Bibli byly USA postaveny, ale teď je snaha vyhnat Bibli odevšad...

Když si vyrvete srdce, zničíte se.
Re: Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu
(jj, 11.4.2009 22:48:20)
Odpovědět
Taktéž bych upozornil na to že tato krize byla zorganizována těmi kdo věří že je správné aby většina populace byla chudá (a nevzdělaná k tomu) protože taková populace je mnohem lépe kontrolovatelná .. tento svůj světonázor odvozují právě z křesťanství
Re: Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu
(jj, 11.4.2009 22:49:51)
Odpovědět
"bůh" je ta nejprůhlednější lež v dějinách
Re: Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu
(DELON, 11.4.2009 23:57:25)
Odpovědět
"bůh" je ta nejprůhlednější lež v dějinách.
Pokud někomu Bůh připadne jako lež, nemusí v něj věřit ( mám na mysli křest. Boha). Víra je osobní záležitostí každého jedntolivce."Nepodáš křivého svědectví proti bližnímu svému" (bod z desatera), jinými slovy -nebudeš říkat nepravdu, nebudeš lhát. Na tom nelze spatřit nic lživého.Křestana, který se těmito instrukcemi neřídí, nelze považovat za křestana a rovněž podle jeho skutků nelze odsuzovat celé křestanství. Samozřejmě lze vytýkat církvím jejich nedostatky ale církev je instituce světská, nikoliv božská, tedy nedokonalá. K Bohu se snaží pouze přiblížit.
Re: Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu
(jj, 12.4.2009 0:26:53)
Odpovědět
"nebudeš lhát" .. tímto vyvrací křersťanství samo sebe .. a co takhle: "nebudeš lhát sám sobě" ...?? nebyl by to konec křesťanství?? ... křesťanství je totiž ztělesněná intelektuální nepoctivost.
Re: Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu
(Josef, 12.4.2009 8:28:35)
Odpovědět
Osobne vas nechci obratit na krestansrvi, jenom pozoruji jak opakujete co vam nakukali marxisticti ucitele, mne rikali to same. Samozrejme komuniste jako prvni koho pozavirali byli knezi. Takoveto hlasani ze svoboda cloveku je darovana Bohem a nikdo jiny ani zadny politik ji nema pravo lidem vzit bylo pro komunisty no no no! To vedel i Stalin kdyz Hitler byl uz u Moskvy a Stalin videl jak ma sva vojska demoralizovana, honem pustil kneze z kryminalu a pridelil je armade pozvednou viru ve vitezstvi a moralku, kterou se politrukum s pistolema na zadech vojaku nedarilo povzbudit. Samozrejme po vitezstvi je zase dal pozavirat. Komuniste za 40 let feudalizmu u nas nadelali vice skod nez cirkev za 2000 to je muj nazor. Vykladat vam ze cirkve zavedly skoly, rozsirovaly vzdelani a otevrely prvni nemocnice atd. je asi pro vas po omyvani mozku marxisty nepochopitelne a neuveritelne. Navic cirkev nikoho nenuti verit v Boha, (coz pokladam za kazdeho osobni vec) jako komunisti nutili verit v Marxizmus. Ze jsme se diky krestanstvi stali nejsvobodnejsi nejdemokratictejsi a nejpokrokovejsi spolecnosti na svete dekujete take krestanstvi, staci si porovnat jednotliva nabozenstvi , kam spolecnost dotahl Hinduizmus, Budhizmus nebo Islam, jedte se tam podivat a pak porovnavejte. O svobodu vas nikdy nepripavi Buh, vzdy politik! A svobodu nelze dedit, o ni musi kazda generace neustale bojovat!
-----------------------
Freedom is never more then one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same! Ronald Reagan.
Re: Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu
(Olina, 12.4.2009 22:38:34)
Odpovědět
Pane,někdo má mozek vymyt marxizmem,jiný církví a je jedno jakou. Všechny představitele totalitárních praktik vhodit do žoku a mládit,mlátit - vždy budeš mít jistotu,že trefíš správného! Co je za svobodu, když např. děti z katolických rodin od dětství vyrůstají v tomto prostředí,které jim důkladně vymývá mozky od peřinky. Myslíte si,že v dospělosti se rozhodují s čistým rozumem a svobodně? Je to naprosto shodné jako dítě vyrůstající v komunistické rodině.
Re: Ronald Reagan o bezbožnosti komunismu
(Josef, 13.4.2009 2:09:26)
Odpovědět
Madam!
Uklidnete se, jedine nebezpeci, ktere Vam hrozi od krestansky vychovaneho cloveka je, ze Vam uvolni v tramvaji misto!