reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?

Autor: Vítězslav Kremlík | Publikováno: 24.4.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Senát má hlasovat o Lisabonské smlouvě. Řadě ODS-áků se do toho nechce, protože ODS by schválením LS porušila svůj program a zradila by euroskepticismus. Takže co s tím?
 
Bod jedna - ODS přijme ustanovení podle kterého česká vláda nesmí napříště Bruselu předávat další kompetence bez souhlasu českého parlamentu. To má upokojit euroskeptiky.
 
Bod dva - ODS schválí mezinárodní smlouvu (Lisabon), podle které si může Brusel napříště sám brát další kompetence, aniž by se české vlády vůbec ptal na svolení.
 
Já snad puknu smíchy. Zdá se mi to? Řekl bych, že jestliže platí bod dva, pak bod jedna nemá vůbec smysl přijímat. No ne? Je to jako uříznout si nohy a pak si kupovat tenisky.
 
Jsou euroskeptici v ODS tak pitomí, že se dají opít rohlíkem? Nebo jde jen o poslední chabý pokus ODS předstírat, že se snaží hájit zájmy občanů České republiky? Aspoň na oko. Nevěřím, že opravdu věří, že uvěříme, že věří, že tato klauzule nás ochrání.
 
... O ostatních partajích se radši ani nezmiňovat. ČSSD, lidovci a zelení se ani nepokoušejí předstírat, že hájí demokracii. Předávají moc nevoleným šílencům v Bruselu a podílejí se na konci parlamentní demokracie v Evropě. Fakt moc dík.

reklama
1469 čtenářů | 15 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?
(ann48, 26.4.2009 15:52:40)
Odpovědět
Pane Kremlíku,
mám naprosto stejný názor jako Vy. Jen stále doufám, že senátoři za ODS nebodou ti, kteří nás uvrhnou schválením Lisabon. smouvy zpět. Možná, že občané v tzv. západní Evropě nevnímají tak citlivě předávání kompetencí jinam, ale my, co jsme si užili života pod cizí kuratelou, víme své a už nic takového nechceme. V EU ano, Lisabon. smlouvu ne. Už tak se nám montují do života víc než je zdrávo.
Re: Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?
(Standa1, 24.4.2009 21:53:02)
Odpovědět
Tak nám ten Kremlík zhloupnul?
Re: Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?
(Jiří Kučera, 24.4.2009 12:47:15)
Odpovědět
Hehehe, pan Kremlík je dalším důkazem toho, že Lisabonskou často komentují lidi, kteří ji přitom neviděli ani z rychlíku. To, že na základě Lisabonu si Brusel napříště bude sám moci brát další kompetence, aniž by se české vlády vůbec ptal na svolení, je taková blbost, že to zjistil už i Ladislav Jakl (potom, co do LN napsal článek, kde tvrdil, že na základě Lisabonu bude moci Evropská rada kvalifikovanou většinou rozhodovat o tom, že se zruší právo veta v některých oblastech, ho někdo zřejmě upozornil na to, že buď lhal nebo nevědomky napsal nesmysl, takže když ten samý článek posílal do jiných periodik jako virtually nebo na stránky CEPu, tak ho potichu upravil tak, aby tam ten nesmysl už nebyl, čímž ale úplně zrušil jeho původní pointu).

Takže bych panu Kremlíkovi doporučil, aby až zase bude chtít exhibovat svoje brilantní logické myšlení, se nejdříve seznámil s fakty – tj. že „přesouvání pravomocí do Bruselu“ se na základě Lisabonu skutečně zjednodušuje (což nikdo nepopírá), ale vždycky to bude vyžadovat souhlas vlád všech členských států (což je taky důvodem novely jednacích řádů obou komor Parlamentu).

Pane Petříku a Zahrádko, to Vám není trapný tady zveřejňovat takovýhle skvosty, když sami určitě dobře víte, že to jsou nesmysly?
Re: Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?
(dr., 24.4.2009 15:23:47)
Odpovědět
Ha-ha-ha! To je ale roztomily blabol: "když ten samý článek posílal do jiných periodik jako virtually nebo na stránky CEPu, tak ho potichu upravil"... Musite si vybrat: Bud posilal "ten samý" clanek - a pak nemohl posilat upraveny, anebo posilal upraveny - a pak to ale nebyl "ten samý"... Zrejme se vam fakta nejak bouri proti tomu, jaka byste je chtel mit, vidte? :-)
Re: Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?
(Jiří Kučera, 24.4.2009 15:49:47)
Odpovědět
Můžete si slovíčkařit, jak chcete, ale na podstatě toho, co jsem popsal, nic nezměníte. Když někdo napíše článek pod určitým názvem o rozsahu asi dvou normostran a pak v něm změní jedinou větu (pro vyznění článku nicméně zásadní), tak já tomu říkám ten samý článek, ve kterém autor akorát provedl úpravu. Nejdřív si oba ty články přečtěte, a pak povídejte něco o tom, jestli jsou to „ty samé“ nebo ne.

http://www.lidovky.cz/lisabonska-smlouva-tuneluje-nasi-suverenitu-faa-/ln_nazory.asp?c=A080613_100827_ln_nazory_mtr

http://www.cepin.cz/cze/clanek.php?ID=829

Mně se fakta nijak nebouří, akorát se jako nezávislý pozorovatel královsky bavím tím, co všechno jsou hluboce věřící euroskeptici v rámci svého svatého zápalu schopni vyplodit za poklady :-) To je taky důvod, proč občas navštěvuju Euportál, pro pošimrání bránice je to osvědčený prstředek :-))))
Re: Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?
(Petr st., 24.4.2009 19:12:33)
Odpovědět
Souhlasím s panem Kučerou! Ale eurohujerská studnice pokladů k pobavení je ještě hlubší.
Re: Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?
(Jan H., 24.4.2009 10:27:11)
Odpovědět
Doufejme, ze at tak, ci onak, se najde dost politickych sil, ktere faktickou likvidaci CR lisabonskym podvodem nedopusti. Ti, kteri budou zajmy nasi vlasti sabotovat a podporovat jeji likvidaci nemohou pocitat s mym hlasem.
Re: Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?
(Dan, 24.4.2009 10:17:11)
Odpovědět
Doufejme že nenechá a Lisabon v klidu projde, tak jak to chce většina našich občanů i všechny demokratické strany v parlamentu.
Re: Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?
(Lolák, 24.4.2009 20:39:29)
Odpovědět
tadytoho primitivního socialistickýho eurofanatika nesnáším! Dal bych mu BAN
Re: Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?
(jj, 24.4.2009 13:49:22)
Odpovědět
nejste vy ten euronacionální socialista? pokud si myslíte že LS lidé chtějí tak proč neuspořádat referendum? a dají se strany které zavádějí totalitu nadále považovat za demokratické? demokratický totiž neznamená jen být demokraticky zvolen(jako byl třeba hitler) ale mít i demokratickou agendu - nebylo by od věci pokusit se skrze ústavní soud zakázat ty pol.strany které LS podporují jakožto zločinecké protiústavní subjekty
Re: Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?
(Dan, 26.4.2009 15:14:02)
Odpovědět
evropanství není žádný euronacionalismus, neexistuje jeden evropský národ, evropanství je samo osobě antinacionální proud..

plkáte tu holé nesmysly..

evropanství je naopak hl. oponenturním proudem nacionalismu, at už jakéhokoliv..

Evropa regionů, nikoliv národů je sloganem který to zcela jasně prokazuje..



A co se týká socialismu, hnusí se mi, nacionální i ten levicový... je to hnus.
Proto jsem rád, že dnešní eu je mnohem méně socislistická nežli usa a japonsko.
Re: Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?
(liuk, 28.4.2009 1:52:37)
Odpovědět
Mno, a nevisí ta tzv. Evropa regionů na tzv. neonacionalismu = regionalismu? Nějaká regionální identita být musí a Evropou regionů se jen snaží probouzet její výraznější síla k domácímu regionu než k domácímu národnímu státu.
No a protože funkčních regionů je samozřejmě mnohem víc než států, tak kdyby se tohle EU povedlo, tak za pár set let bude Evropa rozdrobená ještě víc než je teď.
Re: Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?
(Dan, 28.4.2009 12:29:40)
Odpovědět
nidko nechce tvořit žádný monolit jako to chtěl adolf, jeden jazyk jeden národ..

Národy zůstanou, jazyky taky, jenom má k sobě mnohem blíže severoital se švýrarem či němcem, nežli s jihoitalem, který je zase blíže jihošpělovi.

Spojují a rozdělují je odlišné klimatické podmínky, z toho plynoucí zdroj obživy, styl života, problémy i potřeby.
To je den důvod..
Re: Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?
(jh, 24.4.2009 1:40:50)
Odpovědět
Poznámka o lidovcích sedí. Jejich špičkám zcela uniklo to, co snad ještě hájí zbylá hrstka senátorů ODS.
Od jednoho lidoveckého senátora mi došel mail zhruba tohoto obsahu:
V Bruselu už zbývá jen vymalovat kanceláře načerveno...
Re: Nechá se ODS v Senátu opít rohlíkem?
(chouan, 24.4.2009 0:35:21)
Odpovědět
Otázka nezní, jestli se nechá ODS v Senátu opít rohlíkem, ale jestli se nechá zblbnout její EUroskeptický elektorát a pomůže jí dostatkem hlasů pro dokonání díla Zrady.
Za sebe mohu říci, že ODS již hlas nedám.