reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)

Autor: Roman Joch | Publikováno: 22.4.2009 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

 

Když někdo o půlnoci hodí zápalnou láhev do domu, v němž spí i dvouleté dítě, nevím jak vy, ale já tady vidím adepta na trest smrti. Co si asi myslel, když házel zápalnou láhev do obydlí, kde spí děti? Že je to dobrá sranda? Prča? Vzrůšo?
 
Když zmiňujeme trest smrti pozitivně – ti z nás, kteří jej někdy pozitivně zmiňují – je nám obvykle namítáno, že „člověk život nedal, tudíž nemá právo jej vzít.“ 
 
To je slaboduché: i když člověk někomu život nedal, za určitých okolností má právo mu jej vzít: např. v sebeobraně, či ve spravedlivé válce. A za určitých okolností má nejen právo, ale i povinnost druhému život vzít: když je osobně odpovědný za ochranu nevinných a není-li schopen ony nevinné ochránit před nespravedlivým útočníkem jinak než jeho zabitím, pak zabít jej má nejen právo, ale přímo povinnost. 
 
To kritické rozlišení mezi morálně nepřípustným jednáním a morálně přípustným jednáním totiž ve skutečnosti není mezi zabíjením a nezabíjením lidí, nýbrž mezi zabíjením nevinných lidských bytostí a zabíjením vinných lidských bytostí - vinných např. připravovanou či dokonanou vraždou. Kategorická nedotknutelnost se vztahuje jen na nevinný lidský život; neplatí však nutně pro životy vinné (vraždou). 
 
Zajisté, trest smrti by neměl být vynášen a vykonáván příliš často, rozhodně ne za každou vraždu. Spíše výjimečně, za vraždu zvláště ohavnou, a to především tu chladnokrevně připravenou a vykonanou. Adepty na popravu by byli nájemní vrazi, teroristé či ti, kdo jim v komfortu svých kanceláří vydali rozkazy, aniž museli nějak extra zvyšovat hlas. Nikoli ti, kdo v rozčílení někoho zapíchli. U těch je vězení v naprostém pořádku. 
 
Adepty na popravu by ovšem taky byli chladnokrevní, racionální (tedy nikoli duševně nemocní) vrazi dětí. 
 
Když někdo o půlnoci hodí zápalnou láhev do domu, v němž spí (kromě jiných) i dvouleté dítě, nevím jak vy, ale já tady vidím adepta na trest smrti. Co si asi myslel, když házel zápalnou láhev do obydlí, kde spí děti? Že je to dobrá sranda? Prča? Vzrůšo? 
Hmmm. Nic by tak nevedlo k jeho definitivnímu vystřízlivění, než vědomí, že je po řádném soudním procesu v půl páté ráno veden na popravu. 
 
V diskusích o tomto vítkovském případě je jedna otázka těžce nesprávná, ba asi i hanebná: otázka, zda byl onen útok zápalnou láhví, po kterém byla dvouletá holčička spálena na více než 80% povrchu těla, útokem rasově motivovaným. 
 
A kdyby nebyl, byl by snad ten útok o něco lepší? Byl by o něco méně hanebný, méně nechutný a méně zvrhlý? Nestačí, že to byl útok zápalnou láhví proti lidskému obydlí, při němž bylo zapáleno dvouleté dítě, které možná zemře; že to byl záměrný smrtící útok na našem území proti občanům České republiky?
 
Nejsou tato fakta dostatečně relevantní na to, abychom si mohli vytvořit adekvátní morální názor na útok a vynést tudíž uvážený odsudek, že to byl útok zvráceně zločinný? Je nutné tuto hrůzu kvalifikovat – tedy rozmělňovat! – poznámkou, že byl rasově motivovaný? 
 
Ještě jednou: kdyby náhodou nebyl rasově motivovaný, byl by snad o něco lepší? Nebo o něco méně zlý? Méně otřesný, méně hrozný, méně odsouzeníhodný, tj. vlastně o něco přijatelnější? To je snad to, co chtějí implikovat ti, kdo bazírují na jeho rasové motivovanosti? 
 
Kdyby ten útok nebyl rasově motivovaný, ale motivovaný „jen“ politicky (někomu se nelíbilo, že ta rodina se hlásila, dejme tomu, k levému středu), nebo „jen“ nábožensky (že to byli, např., adventisté 7. dne), nebo „jen“ osobně (prostě někomu se nelíbili, tak jim o půlnoci praštil do domu zápalnou láhev, ať skety uhoří…), byla by to snad polehčující okolnost? 
 
A pak, ještě jedna věc. Píše se, že to byla romská rodina, že to byla romská holčička. Ne, byla to česká rodina, byla to česká holčička. Česká ve smyslu příslušná k České republice, vlastní České republice. Možná romské národnosti, ale to je irelevantní. Je naprosto irelevantní, jaké národnosti byla. Ústava České republiky a její Listina práv a svobod nezná etnické Romy, etnické Čechy, etnické Slováky, etnické Poláky, atd., ale zná jen občany České republiky, ať už jsou etnika jakéhokoli, třeba tramtárijského. A právě vůči občanům České republiky na území České republiky byl podniknut onen útok zápalnou láhví, po němž naše česká - ano, naše, a ano, česká - holčička hořela jako cár papíru.
 
A kdo zapaluje dvouleté holčičky, aby hořely jako cár papíru, má po řádném soudním procesu v půl páté ráno viset.
 
Povzdech na závěr: chápu motivaci levicových lidsko-právních aktivistů a profesionálních anti-rasistů, ale obávám se, že jich prostředky jsou naprosto kontraproduktivní vzhledem k cílům, o které usilují. Jejich cílem je, aby příslušníci etnických a rasových menšin nebyli v disproporcionální míře obětí rasově motivovaných útoků, či ideálně, aby nebyly oběťmi útoků vůbec. A proto přikládají rasové motivaci útoku zvláštní hrůznost. Ta hrůznost se však ve skutečnosti vztahuje a vztahovat má na útok samotný, na čin samotný, nikoli jen – či především - na jeho motivaci. Když budou bazírovat na tom, že obětí útoku byla romská rodina a romská holčička (nikoli česká rodina a česká holčička, byť romské národnosti, ale to je irelevantní), můžou způsobit, že kdejaký cynický, mravně obhroublý Čech si řekne, že cílem útoku byli vlastně „oni“, a nikoli „my“, takže se zase až tak nic moc nestalo! 
 
Ale stalo se, ono se právě stalo. Bylo zapáleno lidské dítě. 
 
Neexistují romská práva, stejně jako neexistují česká práva. Neexistují ženská práva, stejně jako neexistují mužská práva. Dokonce neexistují ani homosexuální práva, jakkoli to může některým znít nemile, ale na druhou stranu neexistují ani heterosexuální práva. Existují jen lidská práva. 
 
Ten mravně relevantní fakt je tento: zločincem bylo záměrně zapáleno nikoli romské dítě, nýbrž lidské dítě. A to na území České republiky. Každý český patriot tudíž ví, co by spravedlivý stát měl s pachatelem útoku po řádném soudním procesu udělat. 
Ano, v půl páté ráno.
 

reklama
1543 čtenářů | 16 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(jj, 22.4.2009 0:25:03)
Odpovědět
Pokud bych chtěl být realistou .. a tudíž pro některé cynikem tak bych jen podotkl že nevíme motivy tohoto činu, otec té dcery je zločinec a tento čin mohl být slepou pomstou - pak by to mohlo být bráno jako že pachatel nekoukal nalevo ani napravo - nebo naopak že tento zločinec si bral celou svou famílii včetně své dcery jako lidské štíty(asi jako hamas v gaze při nedávné operaci lité olovo - tam mimochodem také umíraly děti - také to bylo neomluvitelné ,nebo to bylo omluvitelné protože to byly děti arabů?)
Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(jj, 22.4.2009 0:29:06)
Odpovědět
PS: video: oběti multikulturní společnosti:

http://www.youtube.com/watch?v=CelWRlMJvZI

...jen se divím že v USA nelítají zápalné láhve nepřetržitě, v takovém multikulti ráji dokáže lidem zamezit brát spravedlnost do svých rukou opravdu asi jen policejní stát
Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(J/R, 22.4.2009 15:27:25)
Odpovědět
Ukázkový příklad demagogie. To srovnání je naprosto mimo.
Pokud je opravdu otec té rodiny zločinec a někdo se cítí být poškozen jeho trestnou činností, může se přece bránit prostředky našeho právního řádu: Může použít nunou obranu přímo při útoku, může následně podat trestní oznámení, může se přihlásit jako poškozený v trestním řízení. Navíc pokud by mu opravdu ruplo v kouli a chtěl se pomstít, mohl by si na toho chlapa někde počkat a ne mu házet molotovy do baráku. Vaše tvrzení o tom, že ostatní členové napadené rodiny jsou lidské štíty, je v tomto světle absurdní.
Oproti tomu Izrael nemohl dělat nic moc jiného, chtěl li se bránit útokům Hamásu. Jeho bezpečnost není schopen, či ochoten, zajistit nikdo jiný než Izrael sám.
Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(R.Š., 23.4.2009 11:43:52)
Odpovědět
Pokud vím, tak otec holčičky byl odsouzen pouze za řízení auta bez řidičského oprávnění (opakované). Nezpochybňuji, že spravedlivě. Na to mi 3 Molotovovy koktejly hozené do oken uprostřed noci adekvátní nepřipadají.
Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(jj, 23.4.2009 13:44:47)
Odpovědět
to se tvrdí nyní ,bůh ví co vyleze na povrch až bude po všem, mimochodem ať mi nikdo nenalhává že s nimi nebyly problémy když se ukázalo že jich tam bydlelo až 15 , a jestli se někomu nelíbí molotovy koktejly tak zde neměl destruovat právní stát a zavádět multikulturalismus protože lidé se prostě dříve či později začnou bránit teroru svých "spoluobčanů" i takto pokud stát podporuje teroristy a aktivně brání lidem domáhat se svých práv , lidé ,kterým je ničen každodenně život nepostižitelnými asociály, opravdu asi nebudou mít pochopení pro fakt že by měli brát ohled na potomky těchto teroristů (ze kterých ostatně velmi pravděpodobně vyroste něco podobného)
Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(Felix, 22.4.2009 8:42:52)
Odpovědět
Je zajímavé, jak se s Romanem Jochem někdy lišíme. Já jsem nevystupoval proti radaru, jen jsem se bál, komu bude sloužit. Nyní je patrno, že by sloužit bolševikovi. A jsem proti radaru. Roman Joch je stále pro radar.

Já jsem byl vždycky proti "sjednocené Evropě", protože jsem se bál, kam to povede. Roman Joch byl zdrženilý až pro. Nyní je patrno, že jde o nový Svaz evropských socialistických republik. A jsem stále proti. Roman Joch je stále zdrženlivý až pro.

Já jsem nevystupoval proti trestu smrti v České republice. Jen jsem se bál, kdo by ho ukládal. Nyní je patrné, že by o konkrétních případech spolurozhodovaly monstra jako Langer, Topouš či Parouš. V budoucnu parně ještě horsší soudcové. A jsem proti trestu smrti v České republice. Roman Joch je stále pro trest smrti.
***
Romane Jochu, je potřeba jít s dobou. Když doba jde do riti - v tom možná spolu souhlasíme - je potřeba to vzít v úvahu. Zachlazený hlasatel.
Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(sc, 22.4.2009 8:54:56)
Odpovědět
Co kdyby holčička byla bílá a žhář Rom nebo Vietnamec - byl by to i tehdy rasově motivovaný útok? Asi ne. A poslal by ministr Kocáb rodině 100.000? Asi ne, bílá většina totiž není v kompetenci ministra pro romské záležitosti. A co spousta lidí po světě zděšených na základě mediální kampaně z rasistů v ČR?
A co když romský kapsář okrade Pražáka či turistu? Je to též rasismus? Jestli ne, proč?
S vědomím, o jakou tragédii ve Vítkově jde, bude fakt legrace, pokud se třeba vyšetří, že rasově motivovaný útok spáchal příslušník stejného etnika. Z jakýchkoliv pohnutek (napadá mě třeba pozdrav od lichváře, kterému otec dlužil, snaha ukázat do Kanady, jak to mají Romové v ČR špatné, ...). Jak se s tím pak naše justice a aktivisté poperou? Vyřeší se to tím, že žhář nebude obviněn z rasismu? Nebo by byl jeho původ polehčující okolností? Budou pak polehčující okolností i špatné sociální podmínky, ze kterých útočník vzešel (přestože ze špatných sociálních poměrů vzešly i oběti)? Bude mít kvůli tomu rodina nárok na nižší odškodnění? Nebude pak snaha (v zájmu samotných Romů) raději to ani nevyšetřovat (docela si to umím představit)?
Souhlasím s autorem článku, proč mají být grázlové, kteří zbijí a v zimě hodí z mostu do řeky Romku , jiný trest než kdyby utopili Češku či Němku? Přitom by opravdu docela stačilo, důsledně nerozlišovat a chránit zákony a zejm. jejich prováděním každého.
P.s.: S Romy obecně nemám žádný problém a zejm. mezi hudebníky mám řadu kamarádů.
Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(Cynik, 22.4.2009 10:28:11)
Odpovědět
V USA pred niekoľkými rokmi došlo k sériovým vraždám černochov. Organizovali sa protibelošské pochody a "protirasistické" akcie, až napokon bolo prekvapujúco, ale jednoznačne dokázané, že vraždil černoch. Nepamatám sa však, ako bol prípad zametený pod koberec. Hystéria akolo rasizmu je v každom prípade nebezpečná, pretože rasistom môže byť z princípu multikulturalizmu VŽDY len biely človek. Kým sa prípad jednoznačne nevyrieši, hystéria o rasizme len zvyšuje nenávisť ku Gádžom (bielym), ale aj naopak, pretože tisíce trestných činov spáchaných Rómami, by sa dali označiť ako rasistické, keby ich spáchali bieli. Emócie pána Jocha ma v poslednom čase veľmi udivujú.
Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(sc, 22.4.2009 12:52:19)
Odpovědět
Ještě poznámka.
A zatímco V. Klaus útok jednoznačně odsoudil, vyjádřil přání, aby byl viník dopaden a nepotřeboval přitom harašit rasismem, MT, Langer a Kocáb za velkého křiku v reakci na upálení romské holčičky ihned vyhlašují masivní (a jistě i patřičně nákladnou, ač v důsledku zřejmě naprosto neefektivní) kampaň vlády na boj proti extrémismu a rasismu.
Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(Jiří Asher, 22.4.2009 13:15:18)
Odpovědět
Věra Tydlitátová:

Modlitba za Natálku

Ty Pane pamatuj a proměň naše srdce
Ve jménu pomněnek na březích potoků
Právě začínají rašit aby potěšily malé děvčátko
Aby je uvidělo poprvé v životě
V údivu který se neopakuje
Nikdo z nás neví jestli je ještě někdy uvidí
Bojuje s andělem s poslem smrti
S andělem poslaným lidskými bytostmi
Prý bytostmi lidskými
Nic lidského nám není cizí
Ani ty plameny
Ty Pane pamatuj a proměň srdce lidí
Ty Pane pamatuj a sám polož svou ruku uzdravující
Na čelo děťátka upáleného

/20.4.2009/

Za přidávám pro Natálku požehnání:

Jesimech E-loim keSara, keRivka, keRachel ucheLea. Jevarechech A-donaj vejišmerech, jaer A-donaj panav elajich vichunech. Jisa A-donaj panav elajich, vejasem lach šalom.

Ať tě B-h ustanoví jako Sáru, Rivku, Rachel a Leu.

Kéž ti B-h žehná a chrání tě !

Kéž ti Hospodin ozáří tvoji tvář a je ti milostiv !

Kéž Hospodin pozvedne svou tvář k tobě a dá ti mír !

Amen.
Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(Cynik, 22.4.2009 14:29:43)
Odpovědět
Pán Asher,pre nacizmus bola typická rasová nenávisť voči židom, pre multikultúrny nacizmus je typická rasová nenávisť voči bielej rase. Eufemisticky sa to nazýva aj vina bieleho muža. Argumenty multikulturalistov a nacistov sú prakticky totožné a každý multikultiuralista je rasista nezávisle na príslušnosti k tej-ktorej rase, národu, etniku atď. Aktivity pána Kocába a spol. mi veľmi pripomínajú aktivity nacistov pred vypuknutím vojny a holokaustu. Len teraz sme v pozícii židov my, Európania, bieli muži. Každý multiklturalista sa tak stáva multinacistom, menšiny novodobými hitlerovskými Nemcami a majority novodobými židmi.
Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(Lukáš Petřík, 23.4.2009 0:56:53)
Odpovědět
Jako člověk, který hluboce pohrdá multikulturalismem a politickou korektností, se připojuji v modlitbě za věčný život a spásu nevinného a zmařeného lidského života.
Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(Josef Novák, 22.4.2009 16:29:07)
Odpovědět
Já si myslím, že časem bude rasizmus i to, když se bílý muž ožení s bílou ženou. Vybíral si přece podle rasových kritérií. Naopak partnerství černochů s evropankami bude vnímáno jako důkaz jejich tolerance a nerasizmu.
Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(jj, 23.4.2009 2:42:19)
Odpovědět
V USA už byly pokusy multikulti židů pranýřovat takto bělochy neboli skrze statistiky dokazovat jejich rasismus - jenže pak se někdo začal ptát kolik židů si bere za manželku/manžela černošku/černocha a tak celá ta kampaň zase rychle utichla .. (a židé mimochodem považují to, že si nežid bere za manželku/manžela židovku/žida za páchání novodobého holokaustu na židovském národě skrze asimilaci .. pro tyto multikulti aktivisty je největším zločincem a novodobým nacistou ten kdo jim takto zákeřně a vychytrale "kurví rasu" tím že si bere židovku/žida za manželku/manžela)
Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(jh, 22.4.2009 22:20:30)
Odpovědět
Skvělý rozbor situace.

Je dobré, že tato tragédie námi povětšinou otřásla.
Těším se na dobu, kdy se budeme třást nad životem každého dítěte, tedy i toho nenarozeného...
Re: Útok na dvouleté dítě aneb Zločin a trest: zločin (rasový?) a trest (hrdelní?)
(Cynik, 23.4.2009 9:19:56)
Odpovědět
Dievčatka mi je nesmierne ľúto a každá motlitba za ňu je namieste. Musím však dodať, že dievčatko nebolo upálené, ale sa stalo zdravotne najviac postihnutou obeťou zbesilého útoku na celú rodinu. Aj takýto významový rozdiel má v multikulti podmienkach ohromnú dôležitosť.