reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička

Autor: Václav Klaus | Publikováno: 23.4.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Odpověď prezidenta republiky na dopis europoslankyně Jany Hybáškové
 
 
Vážená paní europoslankyně,

poněkud mne překvapil Váš dopis (zaslaný faxem), protože nevěřím tomu, že Vám jde o podstatu věci. Jsem přesvědčen, že Váš dopis i moji odpověď na něj berete jako potenciální příspěvek do Vaší volební kampaně při volbách do Evropského parlamentu. 

Pan Ladislav Jakl je svébytnou osobou a své jednotlivé, v médiích použité formulace se mnou v žádném případě nekonzultuje. A ani to od něho nevyžaduji. Vy také s nikým nekonzultujete své názory na Evropskou unii, či v minulosti na Blízký východ nebo na situaci v bývalé Jugoslávii. Na druhé straně máte pravdu v tom, že přílišný respekt vůči Vaší práci v evropských institucích já osobně, ale asi ani mí kolegové, nemám a nemají. Není k tomu žádný důvod.

Pan Jakl mne ujistil, že se o Vaší osobě zmínil v tisku jen jedinkrát, a to ještě ve víceméně interní publikaci Newsletter Centra pro ekonomiku a politiku. Všiml si Vašeho výroku, že je pan Topolánek „sympatický Evropan“ a dodal k tomu, „ústy eurofanatičky Hybáškové“. Být dotčen tímto výrokem je směšné. Navíc v situaci, kdy se právě tomuto hodnocení Vaše různé výroky velmi blíží.

Jako europoslankyně jste politička se vším, co toto slovo znamená. Vy sama běžně používáte politické výroky, pro které nemáte sebemenší opodstatnění. Ve svém blogu na aktuálně.cz ze 17. 4. 2009 říkáte, že „Klaus připravoval pád vlády“ a že „Klaus hraje ruskou kartu“. Proti šíření takových nesmyslů je označit Vás za eurofanatičku jen velmi milým a v podstatě přátelským výrokem.

S pozdravem

Václav Klaus
 

reklama
1619 čtenářů | 34 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Jiří Zahrádka, 23.4.2009 12:38:55)
Odpovědět
Dokonalé, věcné a prokazující, že Hybášková je nejen eurofanatička, ale asi si také nevidí do úst. Ohradit se proti takovému označení, a přitom o druhých si psát jednoznačně negativně, to je opravdu husarský kousek.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Dan, 23.4.2009 13:11:54)
Odpovědět
Bombardování SArbska, samostatné Kosovo, anexe Gruzie, ceny od Putina, knihy sponzorované ruskými surovinovými koncerny, ruský původ jeho rodičů, sympatie k FSB sponzorované straně Libertas..

Klaus je nepohybně rusofilem, antievropanem a antičeským prezidentem.

Je faktem, že on nemá právo na soukromé názory ve veřejné funkci prezidenta, Hybášková má naprostou pravdu, Stejně jako Liška, Klausův bývalý poradce Doležal, člen ODS Buchoj, Cibulka na svém webu, švejnar, a mnoho dalších a dalších lidí..

Můj názor na agenta Kremlu Pružinského je také shodný s názorem Hybáškové.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Jiří Zahrádka, 23.4.2009 13:22:35)
Odpovědět
Jak překvapivé, od tebe, Dane...

Tak jen k těm politickým věcem: v roce 1999 jsem byl pro zásah NATO, ale vyrostl jsem z toho. Bombardování cílů na celém Srbsku, bombardování, při kterém umírali srbští civilisté, je pro mě dodnes nedostatečně odůvodněné.

Samostatné Kosovo není nic jiného, než uloupení kusu historické srbské země Srbům a její darování krvelačným vrahům, drogové mafii, zrůdám, které vraždění civilistů zřejmě považují za prostředek politického boje. Formulace i předních diplomatů ohledně uznání Kosova jsou jen důkazem o tom, že bylo porušeno mezinárodní právo. Jak víš, vystupoval jsem tradičně velmi pro-americky. Ale již dávno jsem snad tady napsal, že dokud USA nevezmou uznání Kosova zpět a nepokusí se aspoň finančně vynahradit tento zločin vůči Srbům, jsou pro mě teroristickým státem. Je mi líto. Spravedlnost má být slepá, padni, komu padni. Co nenávidím u jiných, měl bych nenávidět i u těch, které považuji za své spojence. Američané mají krvavý dluh vůči Srbsku. Bůh jim odpusť.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Dan, 23.4.2009 14:16:24)
Odpovědět
Asi zapomněls na Osetii a Abcházii, budiž...

Co se týká Kosova, srbska i celé jugoslávie.

Bylo to velmi správné řešení, neboť vedlo k ukončení vraždění, genocid ..
to že se Rus přiklonil k bratrům srbům plně chápu, co ale fakt nechápu, jako může překabátěný rus stát včele našeho státu.

Jenom opět připomenu, že ve všech těchto fatálně důležitých konfliktech Klaus stojí proti NATO na straně Ruska.

Tak at drží ksicht, když mu to někdo připomene, že je to ruský bastard.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(HF, 23.4.2009 14:55:54)
Odpovědět
Pro informaci Jižní Osetii připojil ke Gruzii až Stalin, tak se nedá divit jejich občanům že chtějí zpět k Rusku. Jinak ten zásah Rusáků je v mnohém podobný zásahu NATO v Jugoslávii a uznání Kosova dalo Rusům dobrou záminku pro anexi Jižní Osetie a Abcházie.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Dan, 23.4.2009 15:30:38)
Odpovědět
Ano, toto je rusofilní argument, myslím že jste ho zopakoval po Lavrovi a Bělošuškinovi nebo jak se ten jeho poskok jmenuje.

Jelikož nemá smysl přesvědčovat rusofila o škodlivosti panslovanství a rusofilní koracinegenosti pro Evropu, nebudu to dělat.


Znovu tedy opakuji rusofilní klika kremelských agentů vč. s Pružinským na našem hradě, nepracuje ve prospěch západu, EU ani česka ale stojí na opačné straně barikády, s Ruskem a Putinem.

Hybášková měla tedy o Klausově rusofílii naprostou pravdu.


Za povšimnutí stojí, jak se postupně všechny špičky ODS od Klause odvrací, Topolánek porazil Klause na jeho půdě, vyrval mu jeho stranu a vede jí nezávisle na kultu osobnosti Václava Pružinského zvaného Klaus.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Emilio,. Cp, 24.4.2009 10:46:49)
Odpovědět
tak je to presne, Vodicka si hraje na demokrata, ve skutecnosti je vidiran kremlem, asi vy proc, Hybaskova neni prvni kdo mu lezi v zaludku jako tezky balvan, pripomenu mu jeste jednu damu, ktere nesaha ani po kotniky p. Alena Hromadkova !! na tu mel takovou zlost, ze ho to nepreslo ani dodnes, tohle buzeranti delaji, ponizovat zejmena zeny je jejich uchylka, vymezuji se tim druhemu pohlavi, a priklaneji k tomu ktere obdivuji.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Dan, 24.4.2009 15:08:53)
Odpovědět
ano, mám stejný názor, také si myslím že Klaus je homosexuál, chová se uplně stejně jako homosexuálové které znám..

Už dávno jsem pojal podezření že stěmi milenkami se ukazuje jenomkvůli tomu, aby na něj nepraskla homosexualita..

Nevím jestli je opravdu kurevník nebojenom homosexuál a herec, ale faktem je že se jedná o hodně vykřivenou osobnost.

Chudák jeho žena.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Jiří Zahrádka, 23.4.2009 15:31:25)
Odpovědět
Proč bych zapomínal? Zmínil jsi Kosovo, reagoval jsem na Kosovo. Když se rozebírala Jižní Osetie a Abcházie, psal jsem zase o typických rusácích, o tom, že jakkoli mohu mít pochybnosti o Saakašvilim, tak on tam "nevtrhl," protože oba regiony jsou součástí Gruzie. Takže nešlo o žádnou intervenci. Zatímci rusáci vtrhli do cizí země a měli by být odtamtud vypráskáni.

Kašlu na to, že Srbové mají nějaké vazby na rusáky. Když se proti Srbům děje bezpráví, nehodlám být na straně loupežníků. A mimochodem, právě bombardováním Srbska udělal Západ podle mě maximum pro to, aby Srby nahnal do náruče rusákům.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Dan, 23.4.2009 15:42:04)
Odpovědět
Nemáš Jirko prvadu, srbové chtějí do unie a to bombardování zastavilo genocidy a tudíš splnilo perfektně svůj účel.

Navíc odstavilo od moci skutečné gaunery v Srbsku.

Narozdíl od Iráku a Afgánistánu, kde si nejsem těmi misemi zcela jist a nikdy jsem z nich nebyl nadšen, v Jugoslávii perfektně splnili svoje poslání.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Jiří Zahrádka, 23.4.2009 16:18:06)
Odpovědět
Srbská vláda chce do Unie, snad i většina obyvatelstva. To nepopírám. Ale existuje dost silný proud, který vzhlíží k rusákům.

Vraždění jedněch se zastavilo vražděním druhých, precedentem pro všechny grázly světa, a totálním pošlapáním práva. A je fakt, že to byl také perfektní precedent pro rusáky v Gruzii. Mimochodem, přesně na Gruzii a její odtrženecké provincie bylo poukázáno z řad kritiků loupeže Kosova Západem. Bylo vyřčeno varování, právě s ohledem na Gruzii. Splnilo se to dokonale.

Polák v čele NATO by byl fajn, nicméně nemalujme si to. Žádná mise NATO na vytlačení rusáků z Gruzie by se nesestavila. A to i kdyby si to nakrásně polský generální tajemník přál.

Historie Kosova je podle mě taková, že tam kosovoalbánci znásilňovali a přemnožili Srby (v historii jsem slabý, takže to na tutti tvrdit nemohu, ale myslím, že takhle to v zásadě bylo). Pak došlo k reakci Srbů, a jakoby historie neexistovala, najednou se proti srbské reakci zasáhlo tak, že se nakonec nesplnily řeči o tom, že Kosovo nedostává suverenitu. Nakonec ji dostalo. Stát gaunerů, mafiánů. Těm Západ pomohl. Nádhera!

Ono to násilí nebylo takové, jak nám oznamovala média (bídačení pokorní Albánci vs. sadističtí srbští frajírci). Ale to je na zvláštní kapitolku. Tolik "omylů" kdo a koho vraždil snad v moderní válce z posledních let nikdy nebylo (to je spíše řečnická poznámka, nemám žádnou statistiku).
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Dan, 24.4.2009 6:54:33)
Odpovědět
Kosovci jsou polozvířata a lidi znich tedka budeme muset postupně udělat, to že drtivě přečíslili srby v jejich provincii, je sice smutný fakt, ale dobře víš jaké to tam pak mělo konce, menšina vnucovala svoji vůli většině vražděním.
To co plácal marxista Dinsbiir vůbec není pravda, panslovan falešný, srbové popravovali tak vidatně že už je v Evropě předčil jenom Adolf.
Nebylo žádné jin. pacifistické cesty jak ten problém rychle vyřešit a bylo to nesmírně úspěšná opeerace NATO s jasným výsledkem, ne jako Irák a Afgánistán.

Co se týká ruské agresi v Gruzii, tam zasáhl jeden stát proti druhému, žádné konsorcium mezinárodní, problémy tam dávno vyvolali rusi, nachystali si armádu, porozdávali pasi atd.

Zcela neporovnatelné 2 případy.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Jiří Zahrádka, 24.4.2009 10:35:04)
Odpovědět
Je zcela lhostejné, jestli se vražedné loupeže dopustí jeden stát nebo jedna skupina mocných.

Kosovo už bylo roky pod mezinárodní ochranou. Ale suverenita je zlom až z nedávné doby.

Vzpomínám, jak již tehdy před lety, když se vyměnil tuším velitel západních vojsk, najednou se začaly měnit informace. Najednou začalo být zřejmé, že to není o hodných Albáncích a zlých Srbech. Tuším i nějaký český voják se vyjádřil, že nepokoje vyvolávají Albánci, nikoli Srbové.

V době kosovské krize Makedonci nechali přijít kosovské uprchlíky do své země. Jen požádali mezinár. spol. o finanční pomoc, aby zvládli financování uprchlického tábora. Jak se jim Kosovci odvděčili? Když měli pocit, že mají NATO v zádech, začaly ty barbarské zrůdy střílet z hor po makedonských civilistech. Byl to jejich způsob boje za větší autonomii albánské menšiny v Makedonii...

V 80. letech prý Svobodná Evropa hlásila zprávy snad o znásilňování a vyhánění Srbů z Kosova...

Když byl někdy v době krize jakýsi meeting zúčastněných stran, přijel Albánský barbar v autě, které bylo před tím ukradeno tuším nějaké západní ambasádě...

Když se barbaři chovají jako zrůdy, dovedu si představit, že to s nimi jinak než násilím nejde. Samozřejmě, Srbové se asi dopouštěli zrůdností také a za to měli být souzeni. To je ale věc srbských soudů (a myslím, že se ti zločinci před srbský soud po pádu režimu také dostali). Trestem za konkrétní zločiny "přehnané obranné reakce" ze strany Srbů ale nesmí být loupež jejich území.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Dan, 24.4.2009 15:11:32)
Odpovědět
odpovězte mi prosím na následující otázku:

Jak jinak než rozdrcením vojsk srbska se měla zastavil ta vražedná válka, když na výzvy nikdo nereagoval.

Děkuji za odpověď, nevyhýbavou a jasnou.

protože jestli mi nenabídnete realistickou alternativu k té akci NATO, ta debata je oničem.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Jiří Zahrádka, 24.4.2009 15:30:16)
Odpovědět
Za podmínky, že Srbové opravdu masově vraždili bezdůvodně, a že neslyšeli na totální ekonomické sankce (kterými ovšem Západ asi vůbec nehrozil), pohrozil bych přímými útoky, a když by to nestačilo, začal bych bombardovat jednotky, které byly v Kosovu. Ne jiné.

Tak to byla taková "nevyhýbavá" odpověď, kterou jste chtěl. A teď jinak: Srbsko bych bral jako suverénní stát, proto bych ho totálně ekonomicky odstřihl. K útoku na suverenní stát bych se asi moc neměl. To bychom potom měli bombardovat taky třeba Čínu, a nebo rusko za Čečnu... Jenže ono jde hlavně o to, že pěkně smrdí ty informace o hodných Albáncích a zlých Srbech. A nemohu se zbavit dojmu, že Srbům prostě jen ruply nervy a poněkud přehnali obrannou reakci za předchozí roky zřejmě nestoudné drzosti Albánců, kteří - byť menšina na srbském území - údajně znásilňovali a vyháněli Srby.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Dan, 25.4.2009 16:19:35)
Odpovědět
Jiří, to snad kurňa nemyslíš vážně ????

Jakože bysme tam přestali vyvážet škodovky a oni by v reakci nato přestali se zabíjením.
Nebo se koukat jak tam masakrují lidi, na obou stranách a dělat kulový, čekat jak nato zabere zákaz vývozu jejich hovězího..

No neblázni...

Tos mě teda fest sklamal..

Ano, bombardovat každého genocidisty, to by NATO opravdu ihned v uvodu mělo, zejména v Africe kde se ve velkém mrzačí děti a znásilnují ženy.. a západ tam posílá obilí..
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Dan, 23.4.2009 15:48:42)
Odpovědět
Co se týká anexe gruzínských území agresivním a petrodolarovou fatamorgánou posíleným Ruskem...
kdyby stál včele NATO Polák, nepochybuji otom, že Putin by byl ze zaostalosti ruské armády mnohem více deprimován, nežli tomu bylo ve válce s maličkatou Gruzií.

Já jakožto odpůrce amerického radaru u njás, jsem po této válce okamžitě změnil názor, a přehodnotil postoj k dnešnímu Rusku.

Ten stát degenerovaných ožralů se nedokáže zcivilizovat a podle toho je třeba se k němu chovat.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Ghost Dog, 23.4.2009 15:25:07)
Odpovědět
..tak si myslím, že je zbytečné reagovat na někoho, kdo umí jen bídně tapetovat diskuzi zoufale naivními a nenávistnými výplody..
..Dan je jen chudák, který neumí ani pořádně zmanipulovat fakta...........a tolik se snaží..
..hezký a nezkažený den pane Zahrádko..
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Dan, 23.4.2009 15:32:54)
Odpovědět
to máte pravdu, na manipulování faktů jsou tu jin. machři, říkají si euroskeptici, do překrucování reality je vede nutnost, vše podřídit své ideologii.. euroskepticismu
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Felix, 23.4.2009 14:11:06)
Odpovědět
Vážený a milý pane tajemníku,
v komentáři Vašeho minulého textu tákajícího se této ženštiny jsem vyslovil pochybnost, zda pro tajemníka pana presidenta je důstojné věnovat této padlé osobě takovou pozornost. Lidové noviny nečtu (možná, že mi to nějaký jejich tajmeník časem nařídí za trest), ale dozvídám se o pozdvižení, kterou kausa v této novinové žumpmě způsobila. A musím přiznat, že jste měl pravdu a že případ osůbky Holubové je tak signifikantní, že bylo namístě k tomu z vaší strany něco napsat. Totiž tato komediatka, a to zvláště nyní, symbolizuje jistou část naší společnosti, tu část, která velmi škodí. Ve zkratce řečeno, šlápl jste těmto kazisvětům na kuří oko. Nevěřím tomu, že se hned polepší. Ale jiná cesta než ta, kterou jste zvolil, k jejich napravení není.
***
Pod čarou dodávám, že se tímto případem snad také rozšíří počet těch, kteří dosud nechápali, že LN (a ne třeba Blesk) jsou primární hlásnou troubou nové levice u nás. A jak vždy dodávám, počínají si přitom velice vychtrale tím, že "přece otisknou i toho Semína". Nyní krásně poodkryli karty.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Felix, 23.4.2009 14:13:03)
Odpovědět
Komentář patří k článku pana Jakla o Holubové. Sorry.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Zuzana, 23.4.2009 15:02:51)
Odpovědět
Paní Hybáškovámoje názory nezastupuje, nesouhlasím s jejím jednáním. Urazilo mne, že odešla při projevu českého presidenta v Bruselu ze sálu.Bez ohledu na zamítnutí v Irsku pořád ona a jí podobní melou o schválení Lisabonské smlouvy a tito lidé nemají absolutně snahu odhalit podstatu nesmyslně nesrozumitelné smlouvy, která je tak napsaná, aby tomu běžný občan nerozuměl, na nic se neptal a jen poslouchal, co tak zvaně vyvolení odsouhlasí.Mezi ty se řadí Hybšánková, která odsouhlasuje, aniž by se někoho ve státě vůbec chtěla zeptat. Tak to tedy ne! Lidi, vemte rozum do hrsti a s takovými zástupci v Bruselu zatočte, to zn. nevolit! Nevolit!Vyhodit! Takoví lidé nežijí s námi, ale hrají si na falešné spasitele. Kdo řekne něco jiného, toho nemilosrdně kosí. Pan president je chytrý, odvážný a říká to, co si myslí normální čeští občané, dobře je zastupuje a nepodléhá módě, že všichni papouškují voloviny, aby si uchránili posty nebo jsou tak blbí. Smekám před naším presidentem a jsem šťastná, že ho máme.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Brabec, 23.4.2009 15:13:49)
Odpovědět
Klaus tím, že oslovil Hybáškovou ji přidal na významu. Ta nestojí ani za pohled.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Ghost Dog, 23.4.2009 15:29:52)
Odpovědět
..máte pravdu, exkrement je třeba zdaleka obejít, ne hned do něj šlápnout...
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Dušan Streit, 23.4.2009 17:08:58)
Odpovědět
Přesně. Měla jí snad odpovědět asistentka sekretářky tajemníka. ;-)
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Šílený Jan, 23.4.2009 18:09:09)
Odpovědět
Inu, nechal se pan president vočůrat. Až půjdou eurozoufalci házet do uren volební lístky, budou mít v malým mozku „Hybášková, to je ta co to tak nandala Klauzovi“.
A možná (dá-li Bůh) si i pár Klausofilů uvědomí, že pan president opravdu, ale opravdu není chytřejší bratr Šalamounův.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Jiří Zahrádka, 24.4.2009 11:00:38)
Odpovědět
Jestli ona poslala fax Klausovi, musel reagovat. Jinak si dovedu představit, jak bezvýznamná Hybášková bude před volbama ve významných médiích vyprávět o tom, jak ji pan prezident dodnes neodpověděl atd.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(sc, 23.4.2009 21:12:25)
Odpovědět
J. Hybášková je opravdu šílená a řada lidí na MZV má hrůzu, že ji jako ex-europoslankyni (snad už brzo) pravdoláskové kruhy kolem jejího všenadaného manžela (pro ignoranty: Ivan Gabal, prominentní a médii protěžovaný sociolog, v poslední době pak mj. odborník na protiraketovou obranu) začnou zase tlačit na nějaký velvyslanecký post. Snad to ale aspoň do konce mandátu V. Klause nemá šanci.
Jinak, když už se zde hovoří o Europarlamentu, snad neuškodí, když zopakuji, co jsem zde k jinému článku připsal před pár dny, aspoň si to před eurovolbami a projednáním Lisabonu v senátu přečte pár dalších lidí:
".... V souvislosti s podle mého pomýleným a nedemokratickým směřováním evropské integrace mě docela šokuje, co se děje kolem Evropského parlamentu. Europoslanci tohoto molochu, který má být symbolem a důkazem demokracie a evropské integrace, totiž mají být brzy zavedeným upraveným systémem financování naprosto bezskrupulózně zkorumpováni.... Královské odměny europoslancům jsou přitom jen jednou stránkou. Šílené mi totiž připadá zejména to, že už si své europoslance nebudou přímo platit jednotlivé státy. S celkem racionálně zargumentovaným sjednocením výše platů europoslanců (různé platy jsou nespravedlivé, naprostá většina si teď velmi výrazně polepší)se totiž svezlo to, že odteď budou placeni Bruselem (tedy z našich peněz, ale dostanou je od Bruselu; podáno to bylo tak, že státy vlastně ještě ušetří, když je nebudou muset platit, a ani je nemusí bolet, že se jejich platy o tolik zvýší). Jinými slovy, národní europoslanec už nebude zodpovědný svému státu a voličům ani kvůli svému platu! Chytré opatření, možná i zde je možno hledat europřerod některých dříve euroskeptiků. V. Klaus věděl velmi dobře, o čem hovoří, když EP kritizoval.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Jan Šílený, 24.4.2009 12:24:42)
Odpovědět
Nu ano. Sakumprdum založeno na úplatku.
Copak by si Topolánek dovolil ten jeho veletoč, kdyby nevěděl, že za odměnu bude zajištěn do smrti smrťoucí? Katastrofa je to, že už ani tuzemští politikové nemusejí mít obavy, že budou vykopnuti někam na Srí Lanku jako ataché či vyslanci. Pár dekád za odměnu v Bruseli, potom konzultační firma na žádosti o evropské dotace, nějaké to nevolené komisařství - jejda, tam se najde obživy.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Felix, 23.4.2009 21:19:32)
Odpovědět
Ještě to napíšu sem, protože mám vaše stránky rád:
Stará Hybášková by si měla najít jiný obor svého fanatismu. Jako ženská by měla nechat euroblbnutí a mohla by se realizovat např. takto:
"Dominikánská republika přijala protipotratový zákon
Santo Domingo. Poměrem 167 hlasů pro a 32 proti schválil parlament Dominikánské republiky článek 30 nové ústavy, který zakazuje interrupce. Norma - informuje agentura Zenit - stanoví, že právo na život je neporušitelné od početí do smrti a v žádném případě nelze vyhlásit nebo uplatnit rozsudek smrti. Ještě před hlasováním podpořil podobné řešení arcibiskup Santo Dominga, kardinál Nicolás de Jesús López Rodríguez, během mše svaté za přítomnosti 20 tisíc věřících, které předsedal během neděle Božího milosrdenství." Když to jde u dominikánců, proč by to nemohlo jít i v České republice, žejo, Hybášková? Nebo na to nestačíte?
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(jj, 24.4.2009 14:35:00)
Odpovědět
Hybášková je především siofašistka .. je typickým produktem její kultury založené na adoraci despocie(+ genocid, masových vražd atd atd) v židovských dějinách a taktéž čekání na jejich hlavního despotu který všechny nežidy zotročí.Může skutečně věřit v demokracii někdo kdo věří že nejsprávnější je totalita a že totalitě patří budoucnost?
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Pe-St, 26.4.2009 19:06:53)
Odpovědět
Paní europoslankyně Hybášková zstupuje určitou skupinu voličů, kteří ji dali mandát k prezentování jejich postojů v tomto unijním orgánu. To by bylo v pořádku. V pořádku je i to, že může svobodně projevit svůj názor. Její názor by měl korespondovat s míněním svých voličů, což by rovněž bylo v pořádku. V pořádku ale není, když svůj názor předkládá jakoby mluvčí EU a dostává prostor v tisku takový názor prezentovat na rozdíl od kritizovaného objektu, který tuto možnost pro svoji obhajobu nemá, zvláště když se jedná o hlavu země, které je občankou. Máme-li uvěřit tomu, že tato země a země EU se ukazují být bezprávními, kde se oficiálně určitou skupinou nemusí dodržovat zákony a výkony justice je možné na objednávku usměrnit a prezident se může bránit jen nainternetových stránkách a demokracie hyne na ubýtě, pak se již ničemu z toho nemohu divit. S Klausem nemusím mít na všechno stejný názor, ale fanatici jsou nejhorší lůzou. A je jedno jsou-li to katoličtí inkvizitoři, bolševici, nacisti nebo eurofanatici.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Václav, 29.4.2009 15:55:02)
Odpovědět
Opětovně zjišťuji, že příspěvky do Euportálu jsou nenávistné a fanatické. Jsem pro slušnou diskusi! Jestliže někdo prohlašuje, že paní Hybášková je eurofanatičkou, tak bych našeho presidenta mohl též označit za antieurofanatika. S ohledem na presidentovo postavení bych však předpokládal, že se nebude snižovat k takovým invektivám. Předpokládám, že můj slušně formulovaný příspěvek bude zase příčinou hrubých a sprostých výpadů. Je proto pokrytecké, když president Klaus a jeho poradce Jakl předstírají, že chtějí na téma "eurooptimista", "europesimista" a " Lisabonská smlouva" slušnou diskusi, když je každý nesouhlasný postoj nepřijatelný.
Re: Klaus Hybáškové: Opravdu jste eurofanatička
(Alberto Kvěch, 4.6.2009 20:59:53)
Odpovědět
Všecny články na EUPORTÁLU JSOU VYLOŽENĚ SPROSTĚ PROKLAUSOVSKÉ, CÍLENÉ PROTI EU A STÁTU NEBEZPEČNÉ. ODEJDĚTE Z HRADU.