reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Pravou prapříčinou rasových excesů je politická korektnost

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 27.4.2009 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

 

Najednou se politici mohou rozkrájet, aby odsoudili vzmáhající se nacistické tendence ve společnosti. Už se nehlásí k tomu, že se jedná o úder pružiny, kterou dlouhá léta pomáhali stlačovat.
 
Hned na začátku se chci vymezit proti tomu, aby mě někdo spojoval s rasismem, nacionalismem, šovinismem nebo xenofóbií. Jsem vlastenec a zastánce konzervativních hodnot, ale „holé lebky" považuji za nebezpečný fenomén. Nikdy jsem nepochopil, jak český národovec může oslavovat Hitlera nebo si brát příklad z německého nacismu, který se přece proti Slovanům zločinně vymezoval. Toto mezinárodní propojování považuji za absurdní.
 
Jediné, co dává náplň této nadnárodní součinnosti, je odpor proti multikulturalismu. A tady by si odpovědní politici měli uvědomit, že tu hrají s velmi nebezpečnými kartami, které jsou proti historickým tradicím a nedají se zlomit několika vizionáři, kteří si činí ambice stát se věrozvěsty nějakého integrovaného celku. Když se kyvadlo násilím uvede do velké nerovnováhy, je jen logické, že má tendenci se do stejného extrému vychýlit na druhé straně.
 
Celá ta „politická korektnost" je zdrojem takové nerovnováhy. Vrcholem je pozitivní diskriminace, kdy se jinak zachází i s Cikány na rozdíl od většinové populace. Jsou jevy, které by skutečně „bílým" nepošly a u Cikánů se staly normou jejich života. Toto etnikum trpí právě tím, že se od narození setkává s bezzásluhovou existencí jejich rodičů.Vzniká tady předpoklad jakéhosi práva na bezpracný zahálčivý život parazita, nezřídka za hranicí práva.
 
Je to společensky nebezpečné a patologické. Pak se tyto komunity vydělují samy ze slušné společnosti, čímž proti sobě vyvolávají odpor. Ale nedejme se mýlit, rasismus je na obou stranách. To svědčí vždy o tom, že ve společnosti nejsou nastoleny normální vztahy.
 
Stejně nebezpečné je umělé dělení podle pohlavního principu, i kdyby to bylo jen na základě „genderového" přístupu. V tomto smyslu připomínají ty genderové a feministické aktivistky obdobné „rómské" aktivisty. Jsou nástrojem rozdělování společnosti, z níž čerpají výhody právě jen ti aktivisté. Kolikrát se nedá nevidět jistý až provokativní aspekt vtělený do rádoby pozitivní diskriminace.
 
S tou „politickou korektností" obecně se tady začalo ve společnosti preferovat křídlo, které má ve svém extrému paradoxně až anarchistickou podstatu. Jako by si ti, kdož chtějí na základě politiky „korektnosti" manipulovat se společností, vytvářeli populaci bez vlastní odpovědnosti, jíž je snadné vládnout. Stačí jim předhodit vějičku lidských práv bez odkazu na příslušné povinnosti, přidat do koktejlu trochu liberalismu a nutně z toho vzejde anarchistické křídlo. Tím se společnost doslova polarizuje, protože stejně nutně vznikne extrém na opačném křídle, vzývající nacionalismus, netoleranci, řád a pořádek.
 
Když k tomu přidáme i uměle vynucované integrační tendence, které vyvolávají oprávněné obavy o samotnou existenci národních států, dodává se tím nacistickým úchylkám další strava. Nejhorší je, že v tomto aspektu i věcně vyfutrovaná. Nelze mít nikomu za zlé, že se obává o existenci vlastního státu, vlastního národa, vlastních tradic a v tomto smyslu se z „politické korektnosti" a integračních tendencí nutně stává terč až nepřiměřené reakce. Každý extrém je škodlivý a vede k netoletanci odpůrců.
 
Z fyziky známe, že každá akce vyvolává příslušnou reakci. Kdo si tady „začal", je nasnadě. Pak se není možno divit - jak říkali kdysi komunisté -, že kdo seje vítr, sklízí bouři. Nejefektivnější je, odstranit zdroj, který emituje nerovnováhu, a vrátit se k osvědčeným hodnotám. Třeba k tomu, že bez práce nejsou koláče. Nebo k tomu, že je bližší košile než kabát.
 
Pak dojdeme také k samozřejmosti, že upalovat lidi jakékoliv barvy a národnosti je zrůdnost, která vůbec nepřichází v úvahu.
 

http://streit.blog.idnes.cz/

reklama
2141 čtenářů | 12 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Pravou prapříčinou rasových excesů je politická korektnost
(jj, 27.4.2009 0:26:49)
Odpovědět
Zrůdné je že kocáb chce ustanovit jakousi "radu intelektuálů" kteří budou mít za "cíl" tuto situaci řešit .. a chce tam mimo jiné havla a spol. tj přímo ty kdo tuto situaci způsobili svým multikulti které konzervuje ty nejodpudivější kulturní zlozvyky pod všeobjímajícím blábolením o rovnosti kultur - tady už přísloví jako "kozel zahradníkem" nestačí .. snad možná "tak dlouho se chodí se džbánem ..."
Re: Pravou prapříčinou rasových excesů je politická korektnost
(ann48, 27.4.2009 1:16:26)
Odpovědět
Absolutní pravda, pro všechny mají platit stejná práva i povinnosti, jinak začínají vznikat averze vůči protěžovaným skupinám, nemusí se to týkat jen pozitivní rasové diskriminace. Zajímá mě, proč jsou zvýhodňovány svobodné matky vůči rozvedeným matkám. Když totiž požádá rozvedená matka v nějaké finanční tísní o finanční podporu, tak jí na sociálce řeknou, ať požádá otce o zvýšení alimentů, ale svobodná matka tuto podporu dostane. Její dítě přece má také nějakého otce! Výsledkem potom je, že je tolik svobodných matek, přestože skutečně nejlíp je dítěti v úplné rodině.
Re: Pravou prapříčinou rasových excesů je politická korektnost
(Aja, 27.4.2009 6:26:30)
Odpovědět
Konečně rozumná řeč.A tak je to tady v tomto systému pořád,vymýšlí se blbiny,blbiny a zase blbiny.Čím více vyjímek a odpustek,tím větší chaos a bordel ve státě dánském.
Re: Pravou prapříčinou rasových excesů je politická korektnost
(Oannes, 27.4.2009 8:14:14)
Odpovědět
Proc se vsude pise ze to byli extremisti a ze to rasovou motivaci ? Pokud vim jeste se nevi kdo to udelal.
Re: Pravou prapříčinou rasových excesů je politická korektnost
(jh, 27.4.2009 8:50:02)
Odpovědět
skvěle a výstižně napsané, díky.
Re: Pravou prapříčinou rasových excesů je politická korektnost
(Jiří Zahrádka, 27.4.2009 10:49:47)
Odpovědět
Přesně to samé si myslím. Za popularitu nácků poděkujme všem propagátorům politické korektnosti. A všem zbabělcům v řadách konzervativců, kteří se báli, aby nebyli nazváni "rasisty," když si nebudou nic malovat a budou říkat pravdu (což by mělo být motto konzervativce). Roky zbaběle ustupovali levičáckým multi-kulti aktivistům, čímž v lidech, sužovaných problémy s některými členy menšinových etnik (protože nejde jen o Rómy), vyvolali pocit, že jediný, kdo s jejich bolestí může něco udělat, jsou radikálové. Výsledkem je, že nám pak po ulicích pochodují opravdoví náckové, kterým konzervouši přepustili část voličů, kteří navíc můžou pod vlivem nácků poněkud zpitomět a rozmnožit jejich řady.

Je to další selhání nás, konzervoušů. Zase zradou našich principů.
Re: Pravou prapříčinou rasových excesů je politická korektnost
(Dan, 28.4.2009 12:43:39)
Odpovědět
Celkem s Vámi souhlasím.
Re: Pravou prapříčinou rasových excesů je politická korektnost
(Johanus, 27.4.2009 12:29:26)
Odpovědět
je to tak jak píše autor článku.. bohužel katastrofa 2. světové války Evropu extrapolovala na opačnou stranu.. tedy extrém, který vyvolává opět nespravedlnost a nerovnováhu. Je jen otázkou času kdy kyvadlo (autorova pružina) dosáhne mezního bodu.
Re: Pravou prapříčinou rasových excesů je politická korektnost
(Johanus, 27.4.2009 12:37:32)
Odpovědět
velice inspirativní je v tomto směru scifi od Roberta Ansona Heinleina "Hvězdná pěchota" (neplést se slaboduchou filmovou adaptací). Společnost po zoufalém selhání západního evropského pseudohumanismu, který vedl k rozvratu celé společnosti, se vrací k osvědčeným konzervativním hodnotám... (mnohý intelektuál by řekl ku podivu : )
Re: Pravou prapříčinou rasových excesů je politická korektnost
(Kicmiz, 27.4.2009 17:25:38)
Odpovědět
Nic jiného než souhlas,bohužel do běžných sdělovacích prostředků se obdobné názory nedostanou,protože ty naše politické a mediální popazaní nechtějí slyšet hlas obyčejných občanů pltící daně. Ale na každého dojde.Všem slušným přeji jen to dobré a těm ostatním ........
Re: Pravou prapříčinou rasových excesů je politická korektnost
(J/R, 27.4.2009 21:00:44)
Odpovědět
Souhlasil bych s panem Streitem v tom, že je vzrůst popularity neonacistů je do značné míry způsoben tím, jak stát nedostatečně řeší problém kriminality Romů a naopak má v duchu multikulturalismu tendenci dělat z nich nevinné oběti jakési diskriminace.

S čím však souhlasit nemohu je tvrzení, že tato tendence je příčinou onoho útoku a podobných excesů. Pokud byl onen útok skutečně rasově motivovaný (zatím vyšetřovací verze, byť velmi pravděpodobná pachatel) musel být totální fanatik - tedy takový typ, co nenávidí lidi jiné barvy pleti konstantně, bez ohledu na to jak se chovají, a bez ohledu na to, jak se k nim chová stát. Opravdu těžko si dokážu představit, že by si jinak normální člověk řekl: Tak a teď už mám multikulti a pozitivní diskriminace pokrk, tak půjdu a zapálím nějaký Cigány.

S multikulturalismem a obdobnými myšlenkovými proudy rozhodně příliš nesouhlasím, ale bral bych to střízlivě a nedělal bych z toho prvopříčinu všeho zla:)
Re: Pravou prapříčinou rasových excesů je politická korektnost
(ON, 28.4.2009 10:06:08)
Odpovědět
Lze vůbec považovat jednostrannou politiku za korektnost?Lze uvažovat tak,že tuto korektnost vůči jednomu,klidně nahradím nekorektností k druhému.Také to považuji za úmyslné dělení společnosti za účelem ovladatelnosti,vždyť když se dva perou, třetí se směje.Naši politici hrají se svými občany nekorektní hry.Tady nejde o ochranu slabších, ale o protežování vychcaných proti slušným.