reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!

Autor: David Ravik | Publikováno: 29.4.2009 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Vážený pane europoslanče Strejčku, dnes jsem spustil http://www.euportal.cz/  a našel jsem tam Váš odkaz http://www.jsemeuroskeptik.cz/  s tím, že se považujete za euroskeptika. Samozřejmě se můžete označit za co chcete, třeba za socialistu, liberála, feudála monarchistu či za jiného „–istu“ či –„ála“, jak Vás napadne a jak chcete. Přesto se Vaším označením EUROSKEPTIK považuji osobně dotčen.
 
Kdyby jste byl skutečný euroskeptik, kdyby jste svůj euroskepticismus myslel opravdu vážně, pak by jste již nemohl být členem ODS. Kdyby jste měl za sebou historii euroskeptika, pak by jste spolu se mnou, Benjaminem Kurasem, Vilémem Barákem a Jiřím Zahrádkou pracoval v ESA – euroskeptické alternativě na tom, aby v referendu v roce 2003 odmítla většina občanů ČR vstup do EU.
 
Tak jste pro mne pouhým dalším „libovým frajerem“, který zneužívá značku euroskeptik, ve volební kampani, kdy sám tuší, že značka ODS již nemá žádnou koherenci a pravicový rozměr.
 
Vážený pane poslanče, Vaše názory neznám, ale z toho, že Vás podpořil v kampani za ODS Robert Kotzian, kterého si vážím, jsem přesvědčen, že jste velice slušný člověk a že své připomínky k EU myslíte upřímně. Pokud chcete značku „euroskeptik“ používat pak z ní musíte vyvodit všechny důsledky:
1.)     Nemůžete být členem strany, která podpořila svojí částí poslanců v parlamentu a svým předsedou Topolánkem dojednanou Lisabonskou smlouvu
2.)     Musíte být nekompromisní NE JEN měsíc před volbami, když si chcete prodloužit svůj mandát v parlamentu EU ale STÁLE
Pokud tak nečiníte, pak LŽETE ! LŽETE ! LŽETE !
 
Buď a nebo, není vyhnutí pane poslanče. Kdyby bylo 17. století vyzval bych Vás na souboj neb lžete a hrajete si s názvem který Vám nepatří. Dnes Vás mohu pouze nazvat lhářem.
 
Srdečně Váš David Hanák, kandidát za Svobodné http://www.svobodni.cz/  do europarlamentu
 
 
 
 

reklama
1176 čtenářů | 24 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(David, 29.4.2009 6:50:39)
Odpovědět
Populista, despota neschopný dialog s člověkem jež neklonoje jeho názory..

takovou pověst má politický turista z Brna černovic, euroskeptik David Hanák...

Chudák Suzan..
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Fanda, 29.4.2009 7:58:10)
Odpovědět
Meleš jako drbna.Já Hanáka považuji za čestného muže, a kdyby bylo.......tak bych řek,že patří mezi mušketýry neboli dnes mezi slušné lidi,kterých je v politice velmi malinko.
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Jiří Zahrádka, 29.4.2009 10:55:39)
Odpovědět
Prosím? Neschopný dialogu s lidmi s jinými názory? Já ho ale v takových dialozích osobně viděl.

Politický turista? Tuším od roku 1991 byl v ODS. Upozorňoval již dlouhou dobu na problémy, které v ní viděl. To, že teď, po letech, po zcela zásadní změně orientace ODS, tuto stranu opustil, je podle Vás "politický turismus"?

Osobně bych věci nepsal tak "natvrdo," jako David Hanák, jestli je pan Strejček opravdu čestným mužem (což vyplývá z přímluvy Petra Macha). Nicméně, Vaše poznámky k Davidu Hanákovi považuji za poněkud... diskutabilní...
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(David, 29.4.2009 14:43:56)
Odpovědět
Upřímně, jsem rád, že je pryč z ODS, nedokázal vůbec nic ani v těch černovicích, jenom žvanit velikážsky.

Pověst velkého žvanila, populisty a despoty má na fildě v Brně.

když řeknete Hanák, každý se jenom zasměje.
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Jiří Zahrádka, 29.4.2009 15:37:53)
Odpovědět
Já ho jako despotu neznám, že povídá je snad jasné (jako politolog, příp. politik by asi neměl soutěžit v soutěží "O nejintenzivnější mlčení") a populista? V národě s většinovou podporou členství v EU byl on jedním z předních oponentů našeho členství. Je to populismus?

Že jste rád, že už není v ODS, je Vaše věc. Jistě je klidnější mít ODS politicky korekntí, nazelenalou, takže taky trochu narudlou, ale hlavně populárnější (tedy možná poněkud populističtější). A bez kritiků.
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Dan, 2.5.2009 12:54:26)
Odpovědět
Podívejte, já ho slyšel osobně několikrát veřejně hovořit, populista to je, žvanil a popleta taky,... plkal v černovicích, několikrát..
Nedokázal tam mimo plkání vůbec nic, ale oslovit určitou skupinu lidí tím plkání dokázal dokonale.

Lidé z fildy, kteří ho znají odtamtud mají s ním uplně stejné zkušenosti jako já.

žvanil, populista, leckdy až útočný a nenávistný oponent v diskuzích, které se nevyvíjejí dle jeho přání..

Nakonec krásně to co píšu dokazuje i tento jho přízpěvek.. s kterým nesouhlasím já, a jak j¨sem četl, ani vy ne.
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Dan, 2.5.2009 18:01:12)
Odpovědět
i lidé, kteří se ho zastávali, až ho časem poznali ho za populistu a plácala sami označili...

Zezačátku jim připadal zajímavý člověk, ke konci jenom kecal s nulovými výsledky.
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Viktor N., 29.4.2009 9:56:16)
Odpovědět
Zlatá slova, pane Hanáku! K tomu již není co dodat…
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Petr Mach, 29.4.2009 10:32:43)
Odpovědět
Zasávám se tímto pana poslance Ivo Strejčka. Kandiduje sice za jinou stranu, než jakou jsem založil (opustil jsem ODS a založil Stranu svobodných občanů), ale spolu s panem Hynkem Fajmonem představuje Ivo Strejček kvalitního, čestného a pracovitého kandidáta, který rozhodně, dlouhodobě a konzistentně odmítá Lisabonskou smlouvu. Věřím mu, že je euroskeptik a přeju mu, aby uspěl. Volit ale samozřejmě budu Stranu svobodných občanů.
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(tojejedno, 29.4.2009 12:48:09)
Odpovědět
Máte muj hlas pane Mach,podstatné je nyní neschvalovat LS.Dál ukáže čas,jak je to s charaktery politiků.
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Vladan, 29.4.2009 14:49:09)
Odpovědět
Celkem komické, strana, která nemá žádné vize a je založena na nenávisti, odporu a destrukci něčeho.


Nikdy nezapomenu na keci o Ostrůvku prosperity v EU. To mě pobavilo.

Ostrůvek prosperity se i bez eura začíná potápět, sice oněco později nežli eurozona, ale s oto větší akcelerací.


Petr Mach je člověk bez charisma, nevýrazná osobnost, muž s jízlivým úsměvem, který mě ničím neoslovil.
Je to uměle vyrobený politik, Václavem Klausem a jehho CEPEM, který se nevypracoval podporou veřejnosti, ale vylezl po zádech Klauze.

Jeho straně s velmi mizerným marketingem, straně bez šťávy dát hlas nemůžu.

Budu volit Libertas.
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Jiří Zahrádka, 29.4.2009 15:39:51)
Odpovědět
Tak tomu nerozumím. Škodolibost vůči české ekonomice, odmítání samostatnosti (pobavení "ostůvkem prosperity"), ale přitom "budu volit Libertas."

Řekl bych, že tady něco nehraje...
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Lukáš Petřík, 29.4.2009 17:07:48)
Odpovědět
Já znám tedy samozřejmě osobně Davida, Ivo Strejčka i Petra a jen díky Topolovi se tito tři ocitli v jiné straně ( a já v žádné). Také si myslím, že odsouzení pana europoslance je příliš příkré.

Na druhou stranu bych uvítal, aby šel pan europoslanec do boje s pravdoláskou a Topolánkem naplno. P. Strejček totiž tvrdí, že v ODS je stále dobré jádro. Já si myslím, že ne, ale třeba ano. Nevím.

Měl by jít do toho souboje naplno a natvrdo. Pokud ho v ODS již nikdo nepodpoří, ukáže se, že už ODS opravdu definitivně ovládla pravdoláska, pak by slušný, ideový a čestný člověk, jak Ivo Strejčka osobně znám, neměl v ODS nadále setrvávat.
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Marty666, 29.4.2009 14:37:07)
Odpovědět
Jestli tohle má být styl vyjadřování kandidátů SSO, tak to radši budu volit toho Strejčka z ODS. Ten alespoň není "hysterka".
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Marty666, 29.4.2009 14:37:08)
Odpovědět
Jestli tohle má být styl vyjadřování kandidátů SSO, tak to radši budu volit toho Strejčka z ODS. Ten alespoň není "hysterka".
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Petr Jiříček, 1.5.2009 23:49:16)
Odpovědět
Pane Hanáku, vážím si toho, co jste vykonali, ale myslím si, že označení euroskeptik bude asi všeobecně vnímáno spíše jako označení názoru než jako označení zásluh. Člověk se může podle mého považovat za euroskeptika stejným právem jako se někdo označuje za pragmatika nebo za konzervativce, za liberála, za pacifistu, za staromilce a podobně. Velké množství lidí v referendu volilo NE a nezměnilo názor. Za co se mají považovat?
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(David Hanák, 2.5.2009 9:22:58)
Odpovědět
Vážený pane jistě máte pravdu, každý se může označit jak chce. Já upozorňuji na zcela něco jiného.
Pan Strejček není NĚKDO – je to kandidát za ODS do parlamentu EU. A já po něm vyžaduji to, co by se po politicích mělo vyžadovat, aby jejich slova odpovídala jejich činům.
Nemůžete být v parlamentu EU 4 roky v euro optimistické a pro lisabonské frakci EPP-ED a pak se měsíc před volbami označit za euroskeptika.
Pokud by pan Strejček udělal tiskovou konferenci na té např. řekl, že je pro něj neúnosné vystupovat za frakci EPP-ED, že vnímá směřování ODS v tomto směru za problematické a proto vystupuje z frakce EPP-ED, pak bych si ho vážil a bylo by možné se označit za euroskeptika.
Pokud by pan Strejček v ODS založil euroskeptickou frakci, za obnovu hodnot pravice ČR jen bych mu zatleskal a řekl to je můj člověk.
Pokud vím, pan Strejček neučinil ani jedno z toho co nyní zde píši. V ODS žádná antilisabonská frakce neexistuje a pan Strejček jak všichni ostatní členové ODS v parlamentu EU jsou ve frakci EPP-ED. Moc namluvili o tom, že tam nebudou, ale jaksi skutek utek….
Pro mne je tedy označení se za euroskeptika měsíc před volbami pouze jakýmsi výkřikem, kterým se tento politiky chce vydělit z masy ODS. Jistě jeho názory mohou být a zřejmě jsou i euroskeptické !
Ale to nestačí – euroskeptické mají být i činy !!!
A proto lže a dělá to účelově - neb jeho činy neodpovídají jeho slovům !
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Ludvík, 2.5.2009 12:59:29)
Odpovědět
Ty nemáš co chcet po strejčkovi, co je ti poněm politický turisto ??
Starej se o politiky té strany cos do ní vlezl, s tím troubou Machem, ten to vytrhne :)))

Moc se naty volby těším.
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(David Hanák, 4.5.2009 10:52:52)
Odpovědět
Tímto zdravím Ludvíka Kadlece, místostarostu a místopředesedu ODS v Brno-Černovice. Přeji mu hodně štěstí u dalších soudních jednání, které vyplývají z jeho veřejné činnosti v Brně.

Zdraví

DH
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Dan, 2.5.2009 17:58:56)
Odpovědět
Celkem by mě zajímalo, co si slibuješ Davide od SSO, ta hrstka konzervativců co tu ve státě je : Libertas, SSO, ODS, Bobo strana, popř. nějaké ty další pidistraničky = podle tebe jaký výsledek ???

Něco z politologie snad znáš, vážně seš tak naivní a myslíš si že mimo ODS konzervativci udělají větší kus práce nežli v ní ????

Podle mě jste si těmi pidipatartajemi podřezali pod sebou větev.
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(David Hanák, 3.5.2009 7:44:44)
Odpovědět
Co si od toho slibuji ? Tak nevím co řici, abych nebyl nazván naivou.
Já si slibuji vítězství. Nic víc a nic méně.
Každý svého štěstí strůjcem samozřejmě Dane, ale prostě po 20 letech demokracie je podle mne čas to skusit jinak než doposud.Je doba kdy je třeba ten zatuchlý český rybník nějak změnit a tak jsme se do toho pustili. Jsem tamu rád a ještě více jsme rád, že jsem se ve Svobodných shledal s takovými lidmi jako je Tomský, Semín, Kuras...vím, že jdeme po správné cestě.
Takže tolik....
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Evropan Jirka, 3.5.2009 19:16:43)
Odpovědět
Příteli Davide Hanáku, měl bych skromější cíle. Jeden velice moudrý pán zjistil, že nad lidskou blbostí nelze zvítězit. Přesila je příliš veliká. Já náš úkol chápu tak, že máme zabránit, aby se tupost a pitomost rozlezla úplně všude. Prostě udržet tu křehkou bárku zdravého rozumu (Havlíček, další náš praotec) na vodě. Zvítězí jiní, v lepších časech.
"Není na vás, abyste dokončili úkol. Ale nemáte žádné právo před ním couvnout"....
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(David Hanák, 4.5.2009 9:37:23)
Odpovědět
Příteli Jirko, řekl jste to lépe než já. Souhlasím.
Zdraví DH
Re: Nemáte žádné morální právo se označit za euroskeptika !!!
(Petr, 11.5.2009 19:45:41)
Odpovědět
Hanáku, "aby jste", "kdyby jste" se v češtině nepíše. Díky za další důvod proč nevolit tu vaši partu.