reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Seznam vlastizrádců z ODS

Autor: Redakce | Publikováno: 6.5.2009 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

 

Zde jsou jména senátorů ODS, kteří přispěli ke schválení Lisabonské smlouvy.
 
 
A Daniela Filipiová
A Tomáš Grulich        
A Jan Hálek               
A Bedřich Moldan     
A Alena Palečková
A Luděk Sefzig                      
A Přemysl Sobotka    
A Jiří Stříteský           
A Pavel Sušický         
A Karel Šebek                                  
A Václav Vlček         
A Alexandr Vondra   
Jiří Šneberger (připustil schválení Lisabonu nepřítomností na hlasování)
Jiří Žák (připustil schválení Lisabonu nepřítomností na hlasování)

reklama
3742 čtenářů | 58 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Tomáš B., 6.5.2009 17:45:57)
Odpovědět
JAK v 68-nesouhlsíme,ale podepíšeme,zbabělci!!!!!!!!!!!
ZRUŠME NÁRODNÍ PARLAMENT ČR!!!!!!!!!!!!!!!
(Jiří Zahrádka, 6.5.2009 18:14:12)
Odpovědět
Kladu si otázku, proč platit ze svých daní český parlament, když v něm naši zástupci nehlasují podle svého názoru na konkrétní návrh, ale podle vůle mocných v EU. K čemu tam potom jsou? Tak je vyškrtněme, zrušme, protože - jak vidno z jejich vysvětlení - o tom, jak budou hlasovat, se stejně rozhoduje v Berlíně a Paříži. Takhle to fakt nemá přeci žádný smysl.

Když bude český parlament jen opakovat rozhodnutí Berlína a Paříže, tak k ničemu není.
Re: ZRUŠME NÁRODNÍ PARLAMENT ČR!!!!!!!!!!!!!!!
(Aja, 6.5.2009 19:04:44)
Odpovědět
souhlas,parchanti zbabělí jsou politici všicbni.Hnus!!!!
Re: ZRUŠME NÁRODNÍ PARLAMENT ČR!!!!!!!!!!!!!!!
(HF, 7.5.2009 11:15:36)
Odpovědět
Souhlasím, beztak už nebude mít parlament ani senát žádné pravomoci, tak naco si je máme vydržovat, stačí když nám EU určí protektora.
Re: ZRUŠME NÁRODNÍ PARLAMENT ČR!!!!!!!!!!!!!!!
(XYZ, 7.5.2009 16:20:50)
Odpovědět
HF,senát je domov důchodců pro parlamentáře.Ty jejich velké platy platíme úplně zbytečně a zadlužujeme republiku.Z R U S I T senát.Nejchytřejší nápad.Taková malá republika ho nepotřebuje.Jen si to tam dědoušci odsedí a my je platíme.Jak v Kocourkově.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Dušan Streit, 6.5.2009 18:22:41)
Odpovědět
A někteří z nich si dovolili kritizovat Beneše za Mnichov nebo Dubčeka za podpis Moskevských protokolů. Ani tanků nebylo třeba. Vlastizrádci. Fuj!
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Felix, 6.5.2009 20:43:52)
Odpovědět
Masaryk zradil.
Beneš zradil.
Doufejme, že Klaus nezradí. Je naší jedinou nadějí. Jeho prohlášení je pro tuto chvíli něco nevídaného. Je to člověk, kterého si vůbec nezasloužíme.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(carda, 7.5.2009 6:34:24)
Odpovědět
je pravda ze si toho jesitu nezaslouzime,chtel by dal sve oblibene tunelare a jim podobne.
Jen jeho pravda je ta spravna pravda a nic vic neuznava uz nejde ani nad timto stavem blit.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(XYZ, 7.5.2009 16:23:50)
Odpovědět
Cardo,ješitovi to myslí.tobě ne. Bohužel.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Juras, 7.5.2009 23:58:17)
Odpovědět
Tak jsem si vzpomněl na jednoho politika, kterému se prý ve sněmovně říkalo carda retarda. Není to náhodou on? Vypadá to na podobného Cyrila :-))
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(oto, 7.5.2009 9:29:54)
Odpovědět
Nechte se s tím Vašim Klausem vycpat.Vy vlezprdelkové.Nebýt vlastizrádců,tak si nemohl hrát na hradního monarchu a nikomu by nechyběl.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(HF, 7.5.2009 11:18:13)
Odpovědět
Koho zradil Masaryk? Možná čísaře pána ale né náš národ.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Felix, 7.5.2009 14:40:06)
Odpovědět
Pane, nezlobte se, ale Vy jste trouba. Lenin může z místa, kde momentálně pobývá, děkovat Masarykovi (a nikomu jinému, právě Masarykovi), že jeho bolševická revoluce neskončila po pár měsících, ale zasrala svět skoro na celé století. Pane, pokud toto nevíte, tak co víte?
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Felix, 6.5.2009 21:25:04)
Odpovědět
Jo, ještě koukám, že jsem měl pravdu, i když jste ten článek stáhli: vyližřitník Sobotka, o němž už když šel do Prahy se vědělo, že to je zastánce potratů, nyní zradil i český národ.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(strádal, 6.5.2009 21:46:20)
Odpovědět
Takže většina evropských poslanců jsou vlastizrádci, protože taky podepsali lisabonskou smlouvu. Vlastizrádci asi jsou i všichni občani, kteří v různých referendech hlasovali pro vstup do EU. Vlastizrádci jsou i občani, keřá nebojkotují eurovolby, o kandidátech do EU parlamentu nemluvě. Já vím, že to přeháním, ale myslím, že jak se začne hazardovat s pojmy jako vlasztizrada, je už jen krůček k házení zápalných láhví do baráků, k pumovým útokům, ke křišťálovým nocím... Vzpamatujte se a přestaňte si hrát na spasitele národa! Hitlerové a spol. si na ně hráli taky.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(CyberDragon, 6.5.2009 21:58:58)
Odpovědět
Vase pripominka by byla opodstatnena, pokud by na toto tema probehlo referendum. Volil jsem pro vstup do EU v podobe obchodniho modelu, nikoliv (radoby)politickeho. Dnes bych si nejradeji nafackoval.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Kicmiz, 7.5.2009 8:22:18)
Odpovědět
Demokracie je o tom,že si každý může volit koho chce a poslanci,senátoři mají hlasovat dle své vůle a ne dle stranických pokynů. Tito senátoři projevili svou vůli a svůj názor. Je však smutné ,že v některých jiných straných nemohou poslanci a senátoři dle své vůle hlasovat a stává se z nich stádo figurek,které zvedá ruku na pokyn . Stydět by se měli všichni,kteří dopustili, aby o důležitých věcech nemohli hlasovat občané v referendu a všichni poslanci a senátoři,kteří nemají svou vůli a hlasují dle příkazu jiných. EÚ je v současné době neschopný spolek v jehož vedení vyžírky Evropy. Nejsou schopni bojovat s krizí,nejsou schopni udělat pořádek s piráty,kteří unášejí lodě, nejsou schopni potrestat zrůdy,které braly lidské orgány kosovským Srbům,zvýhodňují menšiny na úkor občanů jednotlivých států atd.. Hlavně ,že mají vysoké platy a do funkcí se nacpou sami. Nařizují směrnice atd.,. bez znalostí místních zvyklostí,jsou to jen figurky v rukách lobbistů. K volbám do E parlamentu nejdu, protože nesouhlasím aby se tam někdo přiživoval z daní které platím. Evropu čekají nepokoje,teror menšin a různých mafií od prodejců drog až po lobbisty .
Přeji všem hezký den a prosím nevolte vyžírky.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(HF, 7.5.2009 11:22:46)
Odpovědět
K volbám do EU by jste měl jít a volit Svobodné nebo Libertas, je to jediná možnost jak porazit to socialistické monstrum a učinit tak Evropu skutečně svobodnou.
KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(fantomas, 7.5.2009 8:23:40)
Odpovědět
Ten Hitler teprve příjde časem.Lisabon je centrální moc politická i ekonomická,jako to bylo za komunistické politiky.To jsme zbourali.A místo svobody,jsme odsouhlasili novou centální diktaturu moci politické a ekonomické.Jen ji řídí kapitalismus.Jaký je v tom rozdíl????Na co byl rok 89? A proč a komu teda posloužil??Mám silné obavy,že až se těchto dobrovolných 27 národů mezi sebou rozhádá o ekonomické a politické názory,tak přijde buď rok 48 a kriminál,v tom lepším,anebo občanská válka v tom horším.A o to tady jde.O budoucnost existence Evropy a jejich národů.
Re: KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(jirka, 7.5.2009 8:57:51)
Odpovědět
Blábolíš nesmysli. Klaus nás vede zpátky do východního vlivu a tam odsud žádná svoboda nikdy nepřišla. A protože tamní obyvatelé žádnou svobodu nemají, nikdy nám ji nemohou přinést. Jediné co se daří je zblbnout ještě více toto hloupoučké stádečko. Ať Klaus dělá dál do počasí tam je to úplně jedno, tam nemá co zkazit.
Re: KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(fantomas, 7.5.2009 9:27:39)
Odpovědět
A jakou svobodu máme dnes???To co je v parlamentu???Demokracie je jen na papíře,realita je víc než zlá.Kolik lidí je dnes spokojeno s politikou?Takovou demokracii a svobodu si můžou někde strčit,když slouží jen některým.
Re: KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(fantomas, 7.5.2009 9:39:43)
Odpovědět
Náhled dolezite.sk
Evropa čelí velkým změnám zásluhou svých vládců - Dolezite.sk

Zdroj: http://english.pravda­.ru/opinion/­columnists/107181-­Europe_rulers-0.

http://dolezite.sk/Evropa_celi_velkym_zmenam_
Re: KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(Zdeněk Pejša, 7.5.2009 12:00:06)
Odpovědět
Pane Jirko, sdělte mi laskavě datum a rok, kdy k nám přišla svoboda ze Západu, od dob Sámových. Rád se nechám od Vás poučit. Máte zřejmě velké mezery ve vzdělání, pokud nepočítám Američany, kteří došli do Plzně.
Re: KLAUS je jediný politik u nás i v Evropě,který rozumí tomu,co se dnes v globální politice dějě.Buďme rádi,že ho máme!!!!!!!!!!
(Dan, 8.5.2009 15:06:48)
Odpovědět
Bylo to v roce 1989, ale to asi těžko rusákomil jako vy připustí, zakrátko nato ruský okupant pod dohledem Kocába odtáhl a to vás musela asi pěkně štvát co..
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Juras, 8.5.2009 0:04:45)
Odpovědět
Přesně tak, pane. I když si myslím, že většina z nich jenom skočila na špek a neuvědomují si to, vlastizrádci to jsou přesně podle definice.

Ale pozor, tím neposuzuji ušlechtilost či nízkost jejich vlaastizrady. I těžké zločiny, jako např. vražda, mohou být ve skutečnosti ušlechtilým a vysoce morálním konáním.

Lisabonská smlouva jednoznačně omezuje suverenitu státu, který ji přijme. Její schvalování se tedy rovná vlastizradě.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(chouan, 6.5.2009 22:52:37)
Odpovědět
Soudruzi Bilak, Indra a Jakeš musí cítit značné zadostiučinění. 41 let od Zvacího dopisu je jejich odkaz stále živý.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(chouan, 6.5.2009 23:09:18)
Odpovědět
Je vlastně škoda, že se o LS nestihlo hlasovat loni.

Bylo by to krásně kulatých 70 let od Mnichova a 40 let od pozvání vojsk Varšavské smlouvy.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(#13, 7.5.2009 0:01:59)
Odpovědět
Chcát jim na hrob.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Prnc drson, 7.5.2009 4:09:41)
Odpovědět
Spolek patetickych sasku - autor clanku i drtiva vetsina prospevatelu. No, aspon mate nad cim plakat a na co nadavat v hospode u piva.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Miloš, 7.5.2009 6:09:24)
Odpovědět
Původní Evropskou ústavu nahradila LS.Podle toho co se o tomto svinstvu píše,tak je to obludný,nepřehledný a i pro právníky těžko srozumitelný dokument.Tak by mě zajímalo,jestli ti co hlasovali pro přijetí, tuto smlouvu vůbec viděli a dokonce ji byli schopni přečíst a pochopit co v ní je.Já o tom silně pochybuji a vzhledem k úrovni IQ většiny našich poslanců a senátorů to spíše vylučuji.U darebáka Topolánka to nijak nepřekvapuje,pro něho je lež a podvod běžný způsob vyjadřování a jednání a navíc má už trafiku v Bruselu jistou,tak podepíše cokoliv.U ostatních je to dost nepochopitelné,tolik trafik tam určitě v Bruselu nemají.Celá LS v sobě skrývá mnoho rizik a pokud se naplní po jejím přijetí ta negativa,která naši politici zcela ignorují,tak to s naší malou zemí asi moc dobře nedopadne.To co Hitler nedokázal prosadit silou,chtěl také velkou Evropu pod svojí nadvládou,tak to dnes chtějí provést Němci pomocí LS.V celé EU se už nyní projevují prvky fašismu a pak to bude ještě horší.Politická korektnost už tak ničí a potlačuje svobodu slova a kriminalizuje kritiky,po LS možná bude trestné i jiné myšlení, než které byrokrati v Bruselu povolí.
Jestli to skutečně s LS dopadne,tak bude parlament a ÚS zcela zbytečný a bude v podstatě jedno,která strana bude u moci.Pak už to budou jen ponížení sluhové a vykonavatelé zrůdností,které budou nařizovat nikým nevolení a nikomu neodpovědní zločinci z Bruselu.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Dan, 7.5.2009 6:53:55)
Odpovědět
Rád bych přítomné upozornil, že výše jmenovaní hlasovali zcela v souladu s vůlí většiny svyých voličů.

Jestli by měl být někdo souzen za vlastizradu, je to především Klaus Pružinskyj, synek židobolševiků z Haliče, zedka estébáckého důstojníka, marxistický elitní kádr z prognostického ústavu a držitel Putinových cen za rusofíílii.

žaloba by měla být opřena o jeho postoje kterou jsou povětšinou v rozporu s našimi spojenci v NATO, EU ale i českou vládou.

Za postoje ke Gruzii, Kosovu, Srbsku, za snahu zlikvidovat ingolstadstské potrubí a další dohledatelné a prokazatelné protičeské postoje, nahrávající především Rusku.
Re: Máme novou diktaturu-kapitalistický komunisnus
(Tomášek, 7.5.2009 8:13:47)
Odpovědět
Dane,nerozumíš politice,jen nadáváš na Klause.Klaus má podíl na špatné privatizaci,z toho se nymaní,to je fakt.Ale Lisabonu rozumí velice dobře,a má pravdu.Topolánek taky ví,že LS je špatná věc,ale je zbabělý se za to podepsat,na rozdíl od Klause.Klaus říká nahlas to,co si myslí většina prostých lidí po celé Evropě.A ti nechtějí centrální moc.Toť vše.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(MILAN, 7.5.2009 10:15:54)
Odpovědět
Náhled dolezite.sk
Evropa čelí velkým změnám zásluhou svých vládců - Dolezite.sk

Zdroj: http://english.pravda­.ru/opinion/­columnists/107181-­Europe_rulers-0.

http://dolezite.sk/Evropa_celi_velkym_zmenam_
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Juras, 7.5.2009 23:54:22)
Odpovědět
Rozmilý kádrováku dane. Evidentně jste zmaten mediálními masážemi. To bych Vám nevyčítal. Ale že neznáte význam termínu vlastizrada, to je napováženou. I kdyby s vlastizrádcem souhlasili všichni občané, jakákoliv činnost směřující proti státu, jehož je dotyčný občanem, je vlastizrada. Obzvláště pokud to vede k zániku státu nebo k výraznému omezení jeho suverenity. Co já vím - můžete klidně vlastizrádce hodnotit kladně (třeba tak jak je veřejností chápán vlastizrádce Masaryk), nic to však na významu tohoto pojmu nezmění.

Tak a teď můžete pokračovat ve flusání na pana prezidenta. Když si nepřipadáte hloupě...
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Dan, 8.5.2009 15:12:43)
Odpovědět
Klaus je skutečným vlastizrádcem a právě v těchto dnech, kdy tento agent Kremlu prohrál boj o Lisabonskou smlouvu, kdy on i Putin skřípou zuny na Nabukem se rozpoutává mohutná celospolečenská debata, v níž lidem dochází trpělivost nad arogancí a spupností našeho prezidenta.

Není politické síly v našem parlamentu, u které by ganuer KLAUS měl přízeň, nalevo či napravo, nikdo takový tam už není.

Jeho urážlivé řeči na adresu naší vlády či senátu, pomalu ale jistě vytváří u veřejnosti stejný názor, jaký má veřejnost v západní Evropě.


Pružinskyj, Kremlem uplácený prezident čr míří nezadržitelně na smetiště politických dějin.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Juras, 8.5.2009 21:58:51)
Odpovědět
Výborně. To se vám taky povedlo. Jste obdivuhodná osobnost.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(katsanson, 7.5.2009 7:05:15)
Odpovědět
Co se týče Václava, tak to je už senilní stařík nevědoucí co činí. A ohledně LS asi tolik: nečetl jsem ji, detaily neznám, nehodlám hodnotit počínání politiků. Rád bych ale věděl kolik diskutujících jí zná podrobně. Na ty radikální názory, které jsem tu četl jí má asi každý v malíčku. Určitě se většina z nich podílela na jejím vzniku.
Re: EU-experiment socialismu a potlačení národních identit
(Aja, 7.5.2009 8:07:26)
Odpovědět
Já ji četla asi 4měsíce s chytrými lidmi.Do té doby jsem nadávala na euportál,nelíbilo se mi na nich strašení komunismem a fašismem.Nechápala jsem proč se bouří proti LS,včetně našeho prezidenta,když ji 25 států už podepsalo.Až po dlouhatánském studování LS mezi přáteli a v rodině,jsme pochopili. o co vlastně jde.Jednoduše řečeno,budeme jen nějakou kolonií v diktaturské kolonii národů.Žádné sebeurčení na svoji svébytnost nebude existovat.Co myslíte,jak dlouho vydrží v klidu a beze zbraní žít spolu asi 3O různých národů a zvyklostí řízených z centra???Sovětům se to nepovedlo,ani fašistům.Věříte,že nyní ANO?? Proto věřím prezidentovi,on tomu rozumí velmi dobře a ví co dělá.Na rozdíl od politiků,kopírující rok 1947- slibovaný blahobyt-ale co se dělo po roce 1948,to se dodnes divíme.I můj dědeček,dobrák od kosti,se octl v Jáchymově,a při tom byl zarytý nepolitik.
Re: EU-experiment socialismu a potlačení národních identit
(katsanson, 7.5.2009 9:47:46)
Odpovědět
Možná máte pravdu ale co s tím prostí lidé jako my nadělají. Takže držet hubu a krok a nechat to vyhnít.
Re: EU-experiment socialismu a potlačení národních identit
(Sunny, 7.5.2009 10:03:34)
Odpovědět
Přesně proto se tady přes 40 let dařilo bolševikovi. Protože všichni drželi hubu a krok...:-(((
Re: EU-experiment socialismu a potlačení národních identit
(goro, 7.5.2009 11:35:36)
Odpovědět
Nikdy se nenechat zastrašit!!Náhled dolezite.sk
Dolezite.sk | dôležité informácie, denné správy, aktuálne …

Demokracia, strach, dane..

dolezite.sk/
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Dan, 7.5.2009 7:16:49)
Odpovědět
Pro koho je v česku výhodné být v područí pražského úředníka, kterému lidé již léta věří mnohem méně nežli bruselskému úředníkovi ??

Určitě ne pro lidi z Moravy.

Celkem chápu, že pražáci mají strach, že přijdou o politickou moc nad zemí, také na pražské ODS je to řádně vidět.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(lunochod, 7.5.2009 8:25:01)
Odpovědět
Na každou svini se někde vaří voda
Jednání uvedených senátorů hodnotím velice kladně. Po kotrmelcích Václava Klause je to jedině rozumné, protože ten v současné době začal plnit úkoly stanovené KGB , t,j, rozbíjení EU. Vede nás na východ do toho velkého DUBISKA. Myslím, že východního vlivu tady za těch cca 70let bylo dost.
PREJAV VÁCLAVA KLAUSA bol vnikajúcí
(Holtan, 7.5.2009 9:31:42)
Odpovědět
Klaus asi ako jediný politik v EU dokaže ešte v rozumnej miere vzdorovať už jasnému centralizmu EP a evidentne mu to nepridáva popularitu medzi poslancami EP a jeho politickou ,,špičkou,,. V každom prípade má odvahu a myslím, že celý tento prejav bral s notnou dávkou nadhľadu, čo sa nedá povedať o poslancoch, ktorí opustili sálu. Zdá sa mi to neetické, ba priam drzé k politikovi, ktory je najvyšším predstaviteľom (prezidentom) členského štátu únie. Taktiež bučanie a vykrikovanie, ktoré patri dozaiste do úplne inej kategórie politickych zoskupení ak zoberieme do úvahy fakt, že sa to udialo na pôde EP, ktorý sa považuje za ( a je považovaný ) za výkladnú skriňu politickej kultúry v Európe. Za zmienku stojí poslankyňa v prvej rade (č. 4) po ľavici p. Klausa , ktorá ostentatívne sedela otočená 3/4-ny jeho prejavu chrbátom k nemu. Mám za to, že pokiaľ budú v EP ako poslanci sedieť ľudia neschopní vypočuť si iný názor než je obvyklí, EP+EU bude rýchlo politicky oslabená v jej dôverihodnosti a tento fakt z nej môže urobiť v konečnom dôsledku totalitnu inštitúciu. Klaus je evidente veľká a dôležitá persóna Európskej politiky a jeho prejav rozviril stojaté vody politickych názorov a postojov vo vnútri EP. Kiež by bolo takýchto politikov v EU viac.
Re: PREJAV VÁCLAVA KLAUSA bol vnikajúcí
(Sunny, 7.5.2009 10:07:01)
Odpovědět
Souhlasím s vámi:-)
Re: rozumní lidé
(Juras, 8.5.2009 0:10:39)
Odpovědět
Milý Jirko. Co kdybys zkusil nejdříve myslet a teprve potom prezentovat svoje názory? Myslím, že by to tvému image jenom prospělo.

Zajímalo by mě, jak získáváš informace o záměrech KGB. Možná je tvoje naivita jen kamufláž. Vycucal sis to obvinění a znalost cílů KGB z prstu anebo jsi vysoce postaveným agentem?
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Lukáš, 7.5.2009 10:32:27)
Odpovědět
Demokracia, strach, dane..video

dolezite.sk/Demokracia_strach_dane.html
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(ungern, 7.5.2009 15:31:48)
Odpovědět
takže čtvrty odboj
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Petr Janoušek, 7.5.2009 16:06:20)
Odpovědět
Jsem z klamán ze schválení LS senátem ČR, nemám slov. Petr Janoušek, student Univerzity Pardubice
http://www.bobosikova.cz/
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Dan, 7.5.2009 22:08:46)
Odpovědět
Chtěl bch jenom připomenout, že Pružinskyj, to hovado s Ruskou genetickou výbavou, vychované v komunistické rodině, dnes urážel členy naší vlády, označoval je za zrádce, a opovržlivě odmítl podat ruku těm, kteří ho dosadili do jeho poslední významné funkce.

Mirku Topolánkovi bych chtěl tímto poblahopřát k dalšímu velkému vítěztví proti Klausovi a jeho rusofilní smečce.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Juras, 7.5.2009 23:41:20)
Odpovědět
To se hned pozná schopnej kádrovák. Takovejch let a pořád ve formě. Čest, Dane :-D
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Pter St., 8.5.2009 8:02:51)
Odpovědět
Překvapuje mne Licoměrný Dane, že se tak zastáváš Topolánka, toho hovada vychovaného v komunistické rodině, jehož otec přísahal věrnost SSSR, a syn se vydal v jeho šlépějích.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Dan, 8.5.2009 15:18:46)
Odpovědět
Topolánkovi rodiče, nejsou ruští komunisté z Hlaiče, nebyl to Topolánke kdo opakovaně požádal o členství v ksč, Topolánek si nevzal dceru sloveského plukovníka stb, nepracoval v ústavu komunistických elit pro plánovanou ekonomii a hl. v současné době, se nestaví v mezinárodních konfliktech na stranu Ruska, nevidává knihy sponzorovné Gazpromem, nehlasoval proti Ingolstatu, ale naopka se snaží vybudovat Nabuko.

Topolánek zabránil Aeroflotuu ovládnout naše letiště, Topolánek zabránil Rusům převzít naše energetické závody a hl. přijetím Lisabonu, zabránil Pružinskému nacpat nás znovu do náruče Kremlu.


Jenom připomenu, že to byl Klaus a nikoliv Topolánke, kdo dostal od Putina cenu za šíření ruského jazyka a kultury v zahraničí.


Mirek Topolánke posiluje naše vazby na zapád.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Bohumil Ateista, 10.5.2009 16:50:48)
Odpovědět
Já za vlastizrádce považuji spíš českou krajní levici, která vede nebo bude vést naši krásnou zemi do záhuby. Takovým politikům suverenitu nepřeji, a proto jsem zastáncem Lisabonské smlouvy a Spojených států evropských.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(Petr, 12.5.2009 15:23:23)
Odpovědět
Není mezi nimi i Goldstein? Ty titulky tady jsou jako z orwellovské dvouminutovky nenávisti.
Re: Seznam vlastizrádců z ODS
(želva, 21.5.2009 22:17:21)
Odpovědět
Tak tihle senátoři pravděpodobně nejsou agenty KGB. O těch, kdo hlasovali v zájmu Ruska proti Lisabonu, bych ovšem velmi pochyboval.